Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - bencarter007

Oldalak: 1 2 3 [4] 5
46
SA-MP: Szerverfejlesztés / NFS world Juggernaut V 1.0
« Dátum: 2013. Június 29. - 12:25:04 »
Szervusztok!
Gondolom jó páran játszottátok már a NFS World nevû online játékot.
Van benne ugyebár a juggernaut, amely egy védõburkot képez a kocsi körül,
amely ezáltal fennakadás nélkül áttöri a rendõri sorfalat vagy a többi játékost
nagyobb erõsséggel bökheti arrébb. Innen az ötletem.
Nyomsz egy \"N\" gombot és az autó elején megjelenik egy faltörõ szerûség.
10 másodperc után a törõ eltûnik.
Az autókat, a táblákat és a villanyoszlopokat a saját kocsid sérülése nélkül vághatod haza.
(Nem túl esztétikus,ezért V1.0).
[bug]:
- nekiszaladsz nagy sebességgel a falnak, az autó ugyanúgy törik
- egyéb bugok észlelését kérem jelezzétek! Köszi!
\"sa-mp-004_www.kepfeltoltes.hu_.jpg\"
 

#include a_samp
     
new jugger[3][MAX_PLAYERS];
     
public OnFilterScriptInit()
{
      print(\"\\n--------------------------------------\");
      print(\" NFS Juggernaut v1.0 by BenCarter007 :)\");
      print(\"--------------------------------------\\n\");
      return 1;
}
     
public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys)
{
      if(newkeys & KEY_NO)
      {
            if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
            {
                    if(GetPVarInt(playerid, \"Juggernaut\"))
                    {
                            GameTextForPlayer(playerid, \"Mar aktivaltad!\", 1000, 0);
                     }
                     if(!GetPVarInt(playerid, \"Juggernaut\"))
                     {
                             SetPVarInt(playerid, \"Juggernaut\", 1);
                             GameTextForPlayer(playerid, \"Juggernaut aktivalva!\", 1000, 0);
                             jugger[0][playerid] = CreateObject(2679, -0.1000000, 3.1000000, -0.7000000, 0.0000000, 90.0000000, 0.0000000);
                             jugger[1][playerid] = CreateObject(2679, -1.2000000, 3.1000000, -0.7000000, 0.0000000, 90.0000000, 37.2500000);
                             jugger[2][playerid] = CreateObject(2679, 0.9000000, 3.3000000, -0.7000000, 0.0000000, 90.0000000, 327.0000000);
                             AttachObjectToVehicle(jugger[0][playerid], GetPlayerVehicleID(playerid), -0.1000000, 3.1000000, -0.7000000, 0.0000000, 90.0000000, 0.0000000);
                             AttachObjectToVehicle(jugger[1][playerid], GetPlayerVehicleID(playerid), -1.2000000, 3.1000000, -0.7000000, 0.0000000, 90.0000000, 37.2500000);
                            AttachObjectToVehicle(jugger[2][playerid], GetPlayerVehicleID(playerid), 0.9000000, 3.3000000, -0.7000000, 0.0000000, 90.0000000, 327.0000000);
                            SetTimerEx(\"JuggerOff\", 10000, false, \"i\", playerid);
                     }
            }
     }
     return 1;
}
     
public JuggerOff(playerid);
public JuggerOff(playerid)
{
      DestroyObject(jugger[0][playerid]);
      DestroyObject(jugger[1][playerid]);
      DestroyObject(jugger[2][playerid]);
      SetPVarInt(playerid, \"Juggernaut\", 0);
}

47
Segítségkérés / Leegyszerûsített Regisztrációs rendszer
« Dátum: 2013. Április 06. - 23:12:32 »
Hali!
Kéne egy olyan reg. rendszer, ami csak a nevet és a pénzt menti! Mindenki ennél bonyolultabbat ír... Valami ötlet?
[mod]Ha kirakod a megoldva kategóriát, akkor zárd le a témát, vagy egyszerûbb ha a \'Téma megoldva\' gombra nyomsz.[/mod]

48
SA-MP: Szerverfejlesztés / Halászviskó
« Dátum: 2013. Április 06. - 15:11:24 »
Hali!
Unatkoztam, összedobtam egy halászviskót az egyik tó szélén. RP-hez esetleg jól jöhet...
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/130406/gallery1_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img]
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/130406/gallery2_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img]
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/130406/gallery3_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img]



   CreateObject(1482, -70.8, -582.20001, -1.2, 0, 0, 358.5);
CreateObject(1482, -71, -588.70001, -1.2, 0, 0, 358.495);
CreateObject(1482, -71.2, -595.40002, -1.2, 0, 0, 358.495);
CreateObject(1482, -67.5, -595.5, -1.2, 0, 0, 358.495);
CreateObject(1457, -67.4, -593.70001, 1.9, 0, 0, 267.25);
CreateObject(2063, -67.4, -592.79999, 1.1, 0, 0, 0);
CreateObject(1280, -69.8, -591.59998, 0.6, 0, 0, 0);
CreateObject(1481, -67.5, -595.59998, 0.9, 0, 0, 358.5);
CreateObject(2096, -67.5, -594.20001, 0.2, 0, 0, 246);
CreateObject(1810, -66.9, -597.90002, 0.2, 0, 0, 294);
CreateObject(1810, -68, -597.5, 0.2, 0, 0, 42);
CreateObject(2763, -67.7, -598.40002, 0.6, 0, 0, 0);
CreateObject(1487, -67.6, -598.20001, 1.2, 0, 0, 0);
CreateObject(1667, -67.5, -598, 1.1, 0, 0, 0);
CreateObject(1667, -68, -598.09998, 1.1, 0, 0, 0);
CreateObject(1510, -67.8, -598.20001, 1.03, 0, 0, 0);
CreateObject(2858, -67.7, -598.5, 1, 0, 0, 312);
CreateObject(1461, -73, -597.09998, 1, 0, 0, 270);
CreateObject(1223, -69.2, -595.29999, -2.1, 0, 0, 236);
AddStaticVehicle(473,-74.6286,-591.7050,-0.2947,179.3841,0,1); //

 
 
koordináták:-70.7440,-580.2628,1.2406
elkészítési idõ: 10 perc

49
SA-MP: Szerverfejlesztés / Fireball Minigame
« Dátum: 2013. Április 06. - 10:44:57 »
Szervusztok!
Rengeteg minigame van már, nemtudom ilyen van-e már.
Beírod a /fireball parancsot és nem messze tõled egy tûzgolyó jeleik meg a levegõben. Futnod kell, mert ha elkap, meghalsz.
Míg élsz, a pénzed pörög felfelé. Házi szerveren teszteltem, mûködik.
 

#include <a_samp>
new fireball;
new FireBaller[MAX_PLAYERS];
//colours
#define COLOR_LIGHTBLUE 0x33CCFFAA
#define COLOR_RED 0xAA3333AA
#define COLOR_GREY 0xAFAFAFAA
#define COLOR_YELLOW 0xFFFF00AA
#define COLOR_PINK 0xFF66FFAA
#define COLOR_BLUE 0x0000BBAA
#define COLOR_WHITE 0xFFFFFFAA
#define COLOR_DARKRED 0x660000AA
#define COLOR_ORANGE 0xFF9900AA
#define COLOR_BRIGHTRED 0xFF0000AA
#define COLOR_INDIGO 0x4B00B0AA
#define COLOR_VIOLET 0x9955DEEE
#define COLOR_LIGHTRED 0xFF99AADD
#define COLOR_SEAGREEN 0x00EEADDF
#define COLOR_GRAYWHITE 0xEEEEFFC4
#define COLOR_LIGHTNEUTRALBLUE 0xabcdef66
#define COLOR_GREENISHGOLD 0xCCFFDD56
#define COLOR_LIGHTBLUEGREEN 0x0FFDD349
#define COLOR_NEUTRALBLUE 0xABCDEF01
#define COLOR_LIGHTCYAN 0xAAFFCC33
#define COLOR_LEMON 0xDDDD2357
#define COLOR_MEDIUMBLUE 0x63AFF00A
#define COLOR_NEUTRAL 0xABCDEF97
#define COLOR_BLACK 0x00000000
#define COLOR_NEUTRALGREEN 0x81CFAB00
#define COLOR_DARKGREEN 0x12900BBF
#define COLOR_LIGHTGREEN 0x24FF0AB9
#define COLOR_DARKBLUE 0x300FFAAB
#define COLOR_BLUEGREEN 0x46BBAA00
#define COLOR_PINK 0xFF66FFAA
#define COLOR_LIGHTBLUE 0x33CCFFAA
#define COLOR_DARKRED 0x660000AA
#define COLOR_ORANGE 0xFF9900AA
#define COLOR_PURPLE 0x800080AA
#define COLOR_GRAD1 0xB4B5B7FF
#define COLOR_GRAD2 0xBFC0C2FF
#define COLOR_RED1 0xFF0000AA
#define COLOR_GREY 0xAFAFAFAA
#define COLOR_GREEN 0x33AA33AA
#define COLOR_RED 0xAA3333AA
#define COLOR_YELLOW 0xFFFF00AA
#define COLOR_WHITE 0xFFFFFFAA
#define COLOR_BROWN 0x993300AA
#define COLOR_CYAN 0x99FFFFAA
#define COLOR_TAN 0xFFFFCCAA
#define COLOR_PINK 0xFF66FFAA
#define COLOR_KHAKI 0x999900AA
#define COLOR_LIME 0x99FF00AA
#define COLOR_SYSTEM 0xEFEFF7AA
#define COLOR_GRAD2 0xBFC0C2FF
#define COLOR_GRAD4 0xD8D8D8FF
#define COLOR_GRAD6 0xF0F0F0FF
#define COLOR_GRAD2 0xBFC0C2FF
#define COLOR_GRAD3 0xCBCCCEFF
#define COLOR_GRAD5 0xE3E3E3FF
#define COLOR_GRAD1 0xB4B5B7FF
 
#if defined FILTERSCRIPT
 
public OnFilterScriptInit()
{
print(\"\\n--------------------------------------\");
print(\" Fireball Minigame successfully loaded\");
print(\" Created by BenCarter007 :)\");
print(\"--------------------------------------\\n\");
return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
return 1;
}
#else
main()
{
print(\"\\n----------------------------------\");
print(\" Blank Gamemode by your name here\");
print(\"----------------------------------\\n\");
}
#endif
public OnGameModeInit()
{
// Don\'t use these lines if it\'s a filterscript
AddPlayerClass(0, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
return 1;
}
public OnGameModeExit()
{
return 1;
}
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if (strcmp(\"/fireball\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
    SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Egy lángcsóva üldöz!\");
    SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Menekülj vagy meghalsz! :D\");
new Float:x, Float:y, Float:z;
    GetPlayerPos(playerid,x,y,z);
fireball = CreateObject( 18693,x+10, y+10, z-1, 0.0, 0.0, 0);
SetTimer(\"OnPlayerUpdate\", 3000, false);
FireBaller[playerid] = 1;
return 1;
}
return 0;
}
public OnPlayerUpdate(playerid)
{
if (FireBaller[playerid] == 1)
{
new Float:x, Float:y, Float:z;
new Float:ObjX, Float:ObjY, Float:ObjZ;
new Float:PlayerX, Float: PlayerY, Float: PlayerZ;
new Float:health;
GivePlayerMoney(playerid, 1);
GetPlayerPos(playerid,x,y,z);
MoveObject(fireball, x, y, z-1, 7.00);
GetPlayerPos(playerid,PlayerX,PlayerY,PlayerZ);
GetObjectPos(fireball,ObjX,ObjY,ObjZ);
if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 1.0, ObjX, ObjY, ObjZ))
{
   GetPlayerHealth(playerid,health);
   SetPlayerHealth(playerid, health-20);
}
}
}
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
    if (FireBaller[playerid] == 1)
    {
        new Float:x, Float:y, Float:z;
       FireBaller[playerid] = 0;
        DestroyObject(fireball)
       GetPlayerPos(playerid,x,y,z);
       MoveObject(fireball, x, y, z+2000, 5.00);
       SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Téged kinyírt egy lángcsóva... Puding vagy...\");
    }
return 1;
}

 
Elkészítési idõ: 30 perc (igen,igen, a kezdõ scripter még próbálgat is mellette :D)
Használat: /fireball

50
Módolás / [SCM] modolt main.scm-nél crash
« Dátum: 2012. December 15. - 11:11:24 »
Szervusztok!
Nekikezdtem egy lecsupaszított main.scm-vel egy zombis módnak. Amint spawnol CJ, a zombik futnak utána. Tegnap este még egy zombival ment, lespawnolt és támadott, de ma elírtam valamit mikor többet akartam spawnoltatni és azóta sehogysem megy. itt a kód, legyetek szívesek javítsátok ki!
 
// This file was decompiled using sascm.ini published by Seemann (http://sannybuilder.com/files/SASCM.rar) on 13.10.2007
DEFINE OBJECTS 1
DEFINE OBJECT SANNY BUILDER 3.04     
DEFINE MISSIONS 0
DEFINE EXTERNAL_SCRIPTS 0 // Use -1 in order not to compile AAA script
DEFINE UNKNOWN_EMPTY_SEGMENT 0
DEFINE UNKNOWN_THREADS_MEMORY 0
{$VERSION 3.1.0027}
//-------------MAIN---------------
thread \'MAIN\'
01F0: set_max_wanted_level_to 0
06D0: enable_emergency_traffic 0
set_wb_check_to 0
00C0: set_current_time_hours_to 8 minutes_to 0
04E4: unknown_refresh_game_renderer_at 2488.56 -1666.84
Camera.SetAtPos(2488.56, -1666.84, 13.38)
$PLAYER_CHAR = Player.Create(#NULL, -1948.9130,266.2065,41.0534)
$PLAYER_ACTOR = Actor.EmulateFromPlayer($PLAYER_CHAR)
07AF: $PLAYER_GROUP = player $PLAYER_CHAR group
Camera.SetBehindPlayer
set_weather 0
wait 0
Player.SetClothes($PLAYER_CHAR, \"PLAYER_FACE\", \"HEAD\", Head)
Player.SetClothes($PLAYER_CHAR, \"JEANSDENIM\", \"JEANS\", Legs)
Player.SetClothes($PLAYER_CHAR, \"SNEAKERBINCBLK\", \"SNEAKER\", Shoes)
Player.SetClothes($PLAYER_CHAR, \"VEST\", \"VEST\", Torso)
Player.Build($PLAYER_CHAR)
Player.CanMove($PLAYER_CHAR) = True
//jump @MAIN_317
fade 1 0
select_interior 0
0629: change_integer_stat 181 to 4
016C: restart_if_wasted_at -1948.9130 266.2065 41.0534 angle 137.0 town_number 0
016D: restart_if_busted_at 1550.68 -1675.49 14.51 angle 90.0 town_number 0
0180: set_on_mission_flag_to $ONMISSION // Note: your missions have to use the variable defined here
$DEFAULT_WAIT_TIME = 250
03E6: remove_text_box
:MAIN_317
Model.Load(#BALLAS1)
038B: load_requested_models
jump @MAIN_330
:MAIN_330
10@ = Actor.Create(Gang1, #BALLAS1, -1992.708, 260.9698, 35.1794)
05E2: AS_actor 10@ kill_actor $PLAYER_ACTOR
0245: set_actor 10@ walk_style_to \"DRUNKMAN\"
0446: set_actor 10@ immune_to_headshots 1
   Actor.Dead(10@)
0296: unload_special_actor 10@
jump @MAIN_317
:MAIN_401
Model.Load(#BALLAS1)
038B: load_requested_models
jump @MAIN_414
:MAIN_414
11@ = Actor.Create(Gang1, #BALLAS1, -1982.619, 304.4312, 35.1719)
05E2: AS_actor 11@ kill_actor $PLAYER_ACTOR
0245: set_actor 11@ walk_style_to \"DRUNKMAN\"
0446: set_actor 11@ immune_to_headshots 1
   Actor.Dead(11@)
0296: unload_special_actor 11@
jump @MAIN_401
:MAIN_485
Model.Load(#BALLAS1)
038B: load_requested_models
jump @MAIN_498
:MAIN_498
12@ = Actor.Create(Gang1, #BALLAS1, -1982.619, 304.4312, 35.1719)
05E2: AS_actor 12@ kill_actor $PLAYER_ACTOR
0245: set_actor 12@ walk_style_to \"DRUNKMAN\"
0446: set_actor 12@ immune_to_headshots 1
   Actor.Dead(12@)
0296: unload_special_actor 12@
jump @MAIN_485
 
:MAIN_569
wait $DEFAULT_WAIT_TIME
00BF: $TIME_HOURS = current_time_hours, $TIME_MINS = current_time_minutes
jump @MAIN_569

 
u.i.: nem szeretném cleo-val megcsinálni...

51
Játékok / Zombie Survival
« Dátum: 2012. Július 09. - 17:41:45 »
Nem tud valaki jó Zombie Survival játékot, mint pl. a CoD5-ben van a Nazi Zombies?
Left 4 Dead, Killing Floor, Resident Evil sorozat kipróbálva!

52
SA-MP: Szerverfejlesztés / GTA II camera
« Dátum: 2012. Július 03. - 18:30:02 »
Gondolkoztam az MMORPG játékok kamerájának megoldásán és csináltam közben egy ilyen apróságot, amit gondoltam megosztok:
A GTA II még 2 dimenziós játék volt, felülnézetbõl láttuk, amint laposra verünk valakit. Nos, most itt van ez SAMP-ba!
Elég beírni /camera és már is 2dimenziósan játszunk. Ha ráuntunk ugyanezzel a paranccsal vissza is állíthatjuk!
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/120703/1260540335sa-mp-023_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/120703/1182608469sa-mp-022_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]
 
#include <a_samp>
#include fixchars.h
new fun[MAX_PLAYERS];
#define COLOR_OOC 0xCACACAC8
#define COLOR_ADMIN 0xFF000031
//==============================================================================
#if defined FILTERSCRIPT
public OnFilterScriptInit()
{
   print(\"\\n--------------------------------------\");
   print(\" GTA II CAMERA MOD BY BENCARTER007\");
   print(\"--------------------------------------\\n\");
   SetTimer(\"OnPlayerUpdate(playerid)\", 500, true);
   fun = 0;
   return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
   return 1;
}
#else
main()
{
   print(\"\\n----------------------------------\");
   print(\" GTA II!\");
   print(\"----------------------------------\\n\");
}
#endif
public OnGameModeInit()
{
   return 1;
}
public OnGameModeExit()
{
   return 1;
}
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
   if (strcmp(\"/camera\", cmdtext, true, 10) == 0)
   {
      if (fun[playerid] == 0)
      {
         new pName[MAX_PLAYER_NAME];
         new string[48];
         GetPlayerName(playerid, pName, sizeof(pName));
         format(string, sizeof(string), \"%s átváltott GTA II stílusra(2D)\", pName);
         SendClientMessageToAll(COLOR_OOC, string);
         fun[playerid] = 1;
         return 1;
      }
      if (fun[playerid] == 1)
      {
          new pName[MAX_PLAYER_NAME];
         new string[48];
         GetPlayerName(playerid, pName, sizeof(pName));
         format(string, sizeof(string), \"%s visszaváltott GTA III stílusra(3D)\", pName);
         SendClientMessageToAll(COLOR_OOC, string);
         fun[playerid] = 0;
         SetCameraBehindPlayer(playerid);
         return 1;
      }
   }
   return 0;
}
public OnPlayerUpdate(playerid)
{
   if (fun[playerid] == 1)
    {
      new Float:x, Float:y, Float:z;
      GetPlayerPos(playerid,x,y,z);
      SetPlayerCameraPos(playerid, x, y, z +10);
      SetPlayerCameraLookAt(playerid, x, y, z);
     
      if(GetPlayerVehicleID(playerid) >= 1 && GetPlayerVehicleID(playerid) <= 1)
      {
         SetPlayerCameraPos(playerid, x, y, z +30);
      }
   }
   return 1;
}

 
Figyelmeztetés!
Egy bug van benne, az autóval bármilyen sebességgel mész, kicsit rángat...
Jó szórakozást :D

53
Segítségkérés / Fegyver elvéltele
« Dátum: 2012. Június 08. - 10:01:44 »
Hali!
tudom, hogy az összes fegyvert el lehet szedn ia játékostól, de én egy fegyvert szeretnék csak elvenni tõle, a deagle-t. megoldható?

54
Segítségkérés / Szerver hoszting
« Dátum: 2012. Június 05. - 13:19:53 »
Hali!
Valaki tudja hol tudok ingyen hosztoltatni szervert, hogy kipróbáljuk többen a parancsokat? (LAN megoldás elfelejthetõ)

55
Segítségkérés / Futtatási hiba
« Dátum: 2012. Június 03. - 16:58:14 »
Hali!
Eddig minden tükör simán ment, szépen alakult a mod, de most felfuttatom a szervert és nem akarja felismerni az egészet. 0.3e-t használok ,a véglegeset.
itt a log:
 

----------
Loaded log file: \"server_log.txt\".
----------
SA-MP Dedicated Server
----------------------
v0.3e, (C)2005-2012 SA-MP Team
[16:57:33]
[16:57:33] Server Plugins
[16:57:33] --------------
[16:57:33]  Loading plugin: streamer
[16:57:33]
*** Streamer Plugin v2.5.2 R2 by Incognito loaded ***
[16:57:33]   Loaded.
[16:57:33]  Loaded 1 plugins.
[16:57:33]
[16:57:33] Filterscripts
[16:57:33] ---------------
[16:57:33]   Loading filterscript \'kocsi.amx\'...
[16:57:33]   Loaded 1 filterscripts.
[16:57:33] 
[16:57:33]  =======================================
[16:57:33]  |                                     |
[16:57:33]  |        YSI version 1.03.0011        |
[16:57:33]  |        By Alex \"Y_Less\" Cole        |
[16:57:33]  |                                     |
[16:57:33]  |  Checking the latest YSI version..  |
[16:57:33]  |                                     |
[16:57:33]  =======================================
[16:57:33] 
[16:57:33]
----------------------------------
[16:57:33]  Mód betöltve!
[16:57:33] ----------------------------------
[16:57:33]
|================================|
[16:57:33] |   SAMP 0.3e Játékmód betöltve  |
[16:57:33] |================================|
[16:57:33] |GameMode:Airsoft Team Deatmatch |
[16:57:33] |Scripter:Kocsis Carter Benjámin |
[16:57:33] |SA:MP Verzió: 0.3e              |
[16:57:33] |Játékmód Verzió: 1.0            |
[16:57:33] |================================|
[16:57:33] Number of vehicle models: 0

56
Segítségkérés / Object elpusztítása
« Dátum: 2012. Június 01. - 22:11:43 »
Hali!
A SAMP-ban van valamilyen opció, amivel meg lehet számolni a szétlõtt ládákat?
Pl. küld egy üzenetet, ha szétlõ egy ládát

57
Segítségkérés / y_ini fegyver mentés
« Dátum: 2012. Május 31. - 02:14:12 »
Hali!
y_ini -t használok minden más fájlba mentésére, és nem szeretnék belekeverni más include-ot, ezért próbáltam megoldani a fegyver mentést is ezzel, de nem megy... valaki tudna adni ilyen include-os fegyvermentõ scriptet?  ::|

58
Segítségkérés / Második játékos lekérése
« Dátum: 2012. Május 27. - 22:28:40 »
hali!
szeretnék csinálni olyan parancsot, mint pl. a /heal.
ehhez tudnom kéne hogy rendelhetem hozzá a második játékost...
player2id-vel megoldható?

59
Segítségkérés / 0.3e[RC6] szerver fájlok
« Dátum: 2012. Május 22. - 10:05:13 »
Hali!
Mindenhol kerestem, de nem találtam meg a 0.3e RC6 szerver fájlokat. :unsure:
Illetve volt egy, de az nem igazán tûnik használhatónak, mert a kliens felismeri stb,
de belépésnél nem tölti be a szervert, csak próbálkozik csatlakozni rá, de nem megy.  :no:
Valaki pls MediaFire-re vagy valahova dobja nekem fel a fájlokat!
+ jár érte, ha megy  :)

60
Leírások/Útmutatók / [Leírás] Objekt csatolása Jármûhöz MTA-val
« Dátum: 2012. Május 13. - 17:58:06 »
Nos, sok kérdésben láttam, hogy a kezdõ scripterek keresik a módját annak, hogy a jármûvekre különbözõ objekteket \"aggassanak\". Én most leírom, hogyan lehet ezt egyszerûen elvégezni.
======================================================================
Nyissuk meg az MTA pályatervezõjét, azon belül kezdjünk egy teljesen új pályát.
Tegyük le a tetszõleges jármûvet  ezekre a koordinátákra:
x:0.0 y:0.0 z:0.0 (igen, ez a föld alatt van, de ettõl nem kell megijedni)
Ha ez megvan, aggasd fel a kocsit amivel akarod és mentsd el.
A .map fájlt konvertáljad át pl itt:
http://gtamap.delux-host.com/converter/
Konvertálás:
Válaszd ki a .map fájl helyét, ezután a fülecskén  az IPL File format-ot állítsd át PAWN code for SA:MP-ra  és átkonvertálja neked a mapot
CreateObject

 sorokra.
Nos, most hozzuk létre az autót, amire szeretnénk aggatni a dolgokat:
 
new vehicleid= AddStaticVehicle(...);// az autó létrehozása

 
Most hozzuk létre a tárgyakat, amiket fel akarunk rá aggatni:
 
new objectid = CreateObject(...);// tárgy, amit felaggatnánk az autóra

 
Ezzel pedig rácsatolod a jármûre az objektumot
 
AttachObjectToVehicle(objectid, vehicleid, 0.0, 0.0, 1.0, 0.0, 0.0, 0.0); // Tárgy felcsatolása az autóra( tárgy, jármû, koordináták)

 
a koordináták helyére szintén másoljuk be a CreateObject utáni számokat.
Több tárgy esetén:
 
new objectid1 = CreateObject(...); //tárgy 1
new objectid2 = CreateObject(...); //tárgy 2
new objectid3 = CreateObject(...); //tárgy 3
new objectid4 = CreateObject(...); //tárgy 4
AttachObjectToVehicle(objectid1, vehicleid, 0.0, 0.0, 1.0, 0.0, 0.0, 0.0); //csatolni a kocsihoz az 1. tárgyat
AttachObjectToVehicle(objectid2, vehicleid, 0.0, 0.0, 1.0, 0.0, 0.0, 0.0); //csatolni a kocsihoz az 2. tárgyat
AttachObjectToVehicle(objectid3, vehicleid, 0.0, 0.0, 1.0, 0.0, 0.0, 0.0); //csatolni a kocsihoz az 3. tárgyat
AttachObjectToVehicle(objectid4, vehicleid, 0.0, 0.0, 1.0, 0.0, 0.0, 0.0); //csatolni a kocsihoz az 4. tárgyat

 
Itt egy példa a használatára:
 
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if (strcmp(\"/Katyusa\", cmdtext, true, 10) == 0) //ha a játékos beírja /katyusa
{
        new Float:x, Float:y, Float:z; //beállítjuk, hogy milyen jelre kérje le az adatokat(x,y,z-hosszúság, szélesség, magasság)
GetPlayerPos(playerid, x, y, z); //lekérjük az adatokat az elõbb meghatározott jelekre
new katyusa = AddStaticVehicle(578, x, y, z, 0.0,0,0); //létrehozom az autót, ez egy katyusa lesz, egy szovjet Föld-Föld rakéta
PutPlayerInVehicle(playerid, katyusa, 0); //beültetjük a játékost az autóba
new allas = CreateObject(2893, -1.1582450866699, 2.3950941562653, 1.3178603649139, 0, 0, 0); //az MTA-ban a teherautóra rátettem egy fém lapot, ez lesz a rakéta állás
new raketa = CreateObject(3790, 1.0506319999695, -0.034515380859375, 0.83443319797516, 0, 16, 270.68664550781); //az MTA-ban rátettem a fém lapra a rakétát
AttachObjectToVehicle(allas, katyusa, -1.1582450866699, 2.3950941562653, 1.3178603649139, 0, 0, 0); //felcsatoljuk az állást
AttachObjectToVehicle(raketa, katyusa, 1.0506319999695, -0.034515380859375, 0.83443319797516, 0, 16, 270.68664550781); //felcsatoljuk a rakétát
        return 1;//a returnt ne hagyjuk ki, fontos része a scriptnek!
}
return 0;//a returnt ne hagyjuk ki, fontos része a scriptnek!
}

 
így ha a játékos beírja /katyusa, a script létrehoz számára egy teljesen új jármûvet, beleülteti és felcsatolja a jármûre a kívánt tárgyakat.
Remélem a leírásom érthetõ volt és a katyusát megéri még tovább fejleszteni! Nekem már készen van a végleges változat, gyönyörûség :) Lõni persze nem tud, de a hangulata megvan!
Sok sikert!

Oldalak: 1 2 3 [4] 5
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal