Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Szervusztok! Gondolom jó páran játszottátok már a NFS World nevû online játékot. Van benne ugyebár a juggernaut, amely egy védõburkot képez a kocsi körül, amely ezáltal fennakadás nélkül áttöri a rendõri sorfalat vagy a többi játékost nagyobb erõsséggel bökheti arrébb. Innen az ötletem. Nyomsz egy \"N\" gombot és az autó elején megjelenik egy faltörõ szerûség. 10 másodperc után a törõ eltûnik. Az autókat, a táblákat és a villanyoszlopokat a saját kocsid sérülése nélkül vághatod haza. (Nem túl esztétikus,ezért V1.0). [bug]: - nekiszaladsz nagy sebességgel a falnak, az autó ugyanúgy törik - egyéb bugok észlelését kérem jelezzétek! Köszi!
#include a_samp
new jugger[3][MAX_PLAYERS];
public OnFilterScriptInit() { print(\"\\n--------------------------------------\"); print(\" NFS Juggernaut v1.0 by BenCarter007 \"); print(\"--------------------------------------\\n\"); return 1; }
Hali! Kéne egy olyan reg. rendszer, ami csak a nevet és a pénzt menti! Mindenki ennél bonyolultabbat ír... Valami ötlet? [mod]Ha kirakod a megoldva kategóriát, akkor zárd le a témát, vagy egyszerûbb ha a \'Téma megoldva\' gombra nyomsz.[/mod]
Szervusztok! Rengeteg minigame van már, nemtudom ilyen van-e már. Beírod a /fireball parancsot és nem messze tõled egy tûzgolyó jeleik meg a levegõben. Futnod kell, mert ha elkap, meghalsz. Míg élsz, a pénzed pörög felfelé. Házi szerveren teszteltem, mûködik.
Szervusztok! Nekikezdtem egy lecsupaszított main.scm-vel egy zombis módnak. Amint spawnol CJ, a zombik futnak utána. Tegnap este még egy zombival ment, lespawnolt és támadott, de ma elírtam valamit mikor többet akartam spawnoltatni és azóta sehogysem megy. itt a kód, legyetek szívesek javítsátok ki!
Hali! Eddig minden tükör simán ment, szépen alakult a mod, de most felfuttatom a szervert és nem akarja felismerni az egészet. 0.3e-t használok ,a véglegeset. itt a log:
Hali! y_ini -t használok minden más fájlba mentésére, és nem szeretnék belekeverni más include-ot, ezért próbáltam megoldani a fegyver mentést is ezzel, de nem megy... valaki tudna adni ilyen include-os fegyvermentõ scriptet? ::|
Hali! Mindenhol kerestem, de nem találtam meg a 0.3e RC6 szerver fájlokat. :unsure: Illetve volt egy, de az nem igazán tûnik használhatónak, mert a kliens felismeri stb, de belépésnél nem tölti be a szervert, csak próbálkozik csatlakozni rá, de nem megy. :no: Valaki pls MediaFire-re vagy valahova dobja nekem fel a fájlokat! + jár érte, ha megy
Nos, sok kérdésben láttam, hogy a kezdõ scripterek keresik a módját annak, hogy a jármûvekre különbözõ objekteket \"aggassanak\". Én most leírom, hogyan lehet ezt egyszerûen elvégezni. ====================================================================== Nyissuk meg az MTA pályatervezõjét, azon belül kezdjünk egy teljesen új pályát. Tegyük le a tetszõleges jármûvet ezekre a koordinátákra: x:0.0 y:0.0 z:0.0 (igen, ez a föld alatt van, de ettõl nem kell megijedni) Ha ez megvan, aggasd fel a kocsit amivel akarod és mentsd el. A .map fájlt konvertáljad át pl itt: http://gtamap.delux-host.com/converter/ Konvertálás: Válaszd ki a .map fájl helyét, ezután a fülecskén az IPL File format-ot állítsd át PAWN code for SA:MP-ra és átkonvertálja neked a mapot
CreateObject
sorokra. Nos, most hozzuk létre az autót, amire szeretnénk aggatni a dolgokat:
new vehicleid= AddStaticVehicle(...);// az autó létrehozása
Most hozzuk létre a tárgyakat, amiket fel akarunk rá aggatni:
new objectid = CreateObject(...);// tárgy, amit felaggatnánk az autóra
a koordináták helyére szintén másoljuk be a CreateObject utáni számokat. Több tárgy esetén:
new objectid1 = CreateObject(...); //tárgy 1 new objectid2 = CreateObject(...); //tárgy 2 new objectid3 = CreateObject(...); //tárgy 3 new objectid4 = CreateObject(...); //tárgy 4 AttachObjectToVehicle(objectid1, vehicleid, 0.0, 0.0, 1.0, 0.0, 0.0, 0.0); //csatolni a kocsihoz az 1. tárgyat AttachObjectToVehicle(objectid2, vehicleid, 0.0, 0.0, 1.0, 0.0, 0.0, 0.0); //csatolni a kocsihoz az 2. tárgyat AttachObjectToVehicle(objectid3, vehicleid, 0.0, 0.0, 1.0, 0.0, 0.0, 0.0); //csatolni a kocsihoz az 3. tárgyat AttachObjectToVehicle(objectid4, vehicleid, 0.0, 0.0, 1.0, 0.0, 0.0, 0.0); //csatolni a kocsihoz az 4. tárgyat
Itt egy példa a használatára:
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) { if (strcmp(\"/Katyusa\", cmdtext, true, 10) == 0) //ha a játékos beírja /katyusa { new Float:x, Float:y, Float:z; //beállítjuk, hogy milyen jelre kérje le az adatokat(x,y,z-hosszúság, szélesség, magasság) GetPlayerPos(playerid, x, y, z); //lekérjük az adatokat az elõbb meghatározott jelekre new katyusa = AddStaticVehicle(578, x, y, z, 0.0,0,0); //létrehozom az autót, ez egy katyusa lesz, egy szovjet Föld-Föld rakéta PutPlayerInVehicle(playerid, katyusa, 0); //beültetjük a játékost az autóba new allas = CreateObject(2893, -1.1582450866699, 2.3950941562653, 1.3178603649139, 0, 0, 0); //az MTA-ban a teherautóra rátettem egy fém lapot, ez lesz a rakéta állás new raketa = CreateObject(3790, 1.0506319999695, -0.034515380859375, 0.83443319797516, 0, 16, 270.68664550781); //az MTA-ban rátettem a fém lapra a rakétát AttachObjectToVehicle(allas, katyusa, -1.1582450866699, 2.3950941562653, 1.3178603649139, 0, 0, 0); //felcsatoljuk az állást AttachObjectToVehicle(raketa, katyusa, 1.0506319999695, -0.034515380859375, 0.83443319797516, 0, 16, 270.68664550781); //felcsatoljuk a rakétát return 1;//a returnt ne hagyjuk ki, fontos része a scriptnek! } return 0;//a returnt ne hagyjuk ki, fontos része a scriptnek! }
így ha a játékos beírja /katyusa, a script létrehoz számára egy teljesen új jármûvet, beleülteti és felcsatolja a jármûre a kívánt tárgyakat. Remélem a leírásom érthetõ volt és a katyusát megéri még tovább fejleszteni! Nekem már készen van a végleges változat, gyönyörûség Lõni persze nem tud, de a hangulata megvan! Sok sikert!