Szerző Téma: NFS world Juggernaut V 1.0  (Megtekintve 1952 alkalommal)

NFS world Juggernaut V 1.0
« Dátum: 2013. Június 29. - 12:25:04 »
+6 Show voters
Szervusztok!
Gondolom jó páran játszottátok már a NFS World nevû online játékot.
Van benne ugyebár a juggernaut, amely egy védõburkot képez a kocsi körül,
amely ezáltal fennakadás nélkül áttöri a rendõri sorfalat vagy a többi játékost
nagyobb erõsséggel bökheti arrébb. Innen az ötletem.
Nyomsz egy \"N\" gombot és az autó elején megjelenik egy faltörõ szerûség.
10 másodperc után a törõ eltûnik.
Az autókat, a táblákat és a villanyoszlopokat a saját kocsid sérülése nélkül vághatod haza.
(Nem túl esztétikus,ezért V1.0).
[bug]:
- nekiszaladsz nagy sebességgel a falnak, az autó ugyanúgy törik
- egyéb bugok észlelését kérem jelezzétek! Köszi!
\"sa-mp-004_www.kepfeltoltes.hu_.jpg\"
 

#include a_samp
     
new jugger[3][MAX_PLAYERS];
     
public OnFilterScriptInit()
{
      print(\"\\n--------------------------------------\");
      print(\" NFS Juggernaut v1.0 by BenCarter007 :)\");
      print(\"--------------------------------------\\n\");
      return 1;
}
     
public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys)
{
      if(newkeys & KEY_NO)
      {
            if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
            {
                    if(GetPVarInt(playerid, \"Juggernaut\"))
                    {
                            GameTextForPlayer(playerid, \"Mar aktivaltad!\", 1000, 0);
                     }
                     if(!GetPVarInt(playerid, \"Juggernaut\"))
                     {
                             SetPVarInt(playerid, \"Juggernaut\", 1);
                             GameTextForPlayer(playerid, \"Juggernaut aktivalva!\", 1000, 0);
                             jugger[0][playerid] = CreateObject(2679, -0.1000000, 3.1000000, -0.7000000, 0.0000000, 90.0000000, 0.0000000);
                             jugger[1][playerid] = CreateObject(2679, -1.2000000, 3.1000000, -0.7000000, 0.0000000, 90.0000000, 37.2500000);
                             jugger[2][playerid] = CreateObject(2679, 0.9000000, 3.3000000, -0.7000000, 0.0000000, 90.0000000, 327.0000000);
                             AttachObjectToVehicle(jugger[0][playerid], GetPlayerVehicleID(playerid), -0.1000000, 3.1000000, -0.7000000, 0.0000000, 90.0000000, 0.0000000);
                             AttachObjectToVehicle(jugger[1][playerid], GetPlayerVehicleID(playerid), -1.2000000, 3.1000000, -0.7000000, 0.0000000, 90.0000000, 37.2500000);
                            AttachObjectToVehicle(jugger[2][playerid], GetPlayerVehicleID(playerid), 0.9000000, 3.3000000, -0.7000000, 0.0000000, 90.0000000, 327.0000000);
                            SetTimerEx(\"JuggerOff\", 10000, false, \"i\", playerid);
                     }
            }
     }
     return 1;
}
     
public JuggerOff(playerid);
public JuggerOff(playerid)
{
      DestroyObject(jugger[0][playerid]);
      DestroyObject(jugger[1][playerid]);
      DestroyObject(jugger[2][playerid]);
      SetPVarInt(playerid, \"Juggernaut\", 0);
}
« Utoljára szerkesztve: 2013. Július 02. - 20:53:58 írta ScreaM »

NFS world Juggernaut V 1.0
« Válasz #1 Dátum: 2013. Június 29. - 12:33:25 »
0 Show voters
Jóféle. Ment a +

Nem elérhető gyuri98

  • 153
  • gyuri98
    • Profil megtekintése
NFS world Juggernaut V 1.0
« Válasz #2 Dátum: 2013. Június 29. - 12:51:11 »
0 Show voters
Ötletes  :) bár nem hiszem h sok haszna lehet mert egyszerûbb ha automata kocsi javítást használsz  :( de azért jó pofa  :D
 
Idézetet írta: bencarter007 date=1372501504\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"39041\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
[bug]:
- nekiszaladsz nagy sebességgel a falnak, az autó ugyanúgy törik
 
Ameddig ez a Juggernaut megy csináld azt h addig automatikusan javítsa majd a kocsit :)
« Utoljára szerkesztve: 2013. Június 29. - 13:08:23 írta gyuri98 »

NFS world Juggernaut V 1.0
« Válasz #3 Dátum: 2013. Június 29. - 13:16:30 »
0 Show voters
Idézetet írta: gyuri98 date=1372503071\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"39041\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Ötletes  :) bár nem hiszem h sok haszna lehet mert egyszerûbb ha automata kocsi javítást használsz  :( de azért jó pofa  :D
 

[bug]:
- nekiszaladsz nagy sebességgel a falnak, az autó ugyanúgy törik
 
Ameddig ez a Juggernaut megy csináld azt h addig automatikusan javítsa majd a kocsit :)
 
[/quote]
próbálkoztam vele, csak ezt még egyelõre nem sikerült elérnem, mivel ha realisztikusan akarnám megcsinálni, akkor a nem teljesen kéne javítani, hanem annyi HP-ra kéne feldobnom mindig, amennyi volt, mikor bekapcsolta a Jugger-t

NFS world Juggernaut V 1.0
« Válasz #4 Dátum: 2013. Június 29. - 13:17:06 »
0 Show voters
Csak 0-s playeridnél fog mûködni a fél script és csak 1 player használhatja egyszerre.

Nem elérhető jana4

  • 5929
  • Ex Staff
    • Profil megtekintése
NFS world Juggernaut V 1.0
« Válasz #5 Dátum: 2013. Június 29. - 14:59:53 »
+1 Show voters
lackos888-nak igaza van, a javított változata így néz ki:
 

#include a_samp
new jugger[3][MAX_PLAYERS];
public OnFilterScriptInit()
{
print(\"\\n--------------------------------------\");
print(\" NFS Juggernaut v1.0 by BenCarter007 :)\");
print(\"--------------------------------------\\n\");
return 1;
}
public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys)
{
if(newkeys & KEY_NO)
{
if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
{
        if(GetPVarInt(playerid, \"Juggernaut\"))
            {
      GameTextForPlayer(playerid, \"Mar aktivaltad!\", 1000, 0);
   }
   if(!GetPVarInt(playerid, \"Juggernaut\"))
            {
      SetPVarInt(playerid, \"Juggernaut\", 1);
      GameTextForPlayer(playerid, \"Juggernaut aktivalva!\", 1000, 0);
      jugger[0][playerid] = CreateObject(2679, -0.1000000, 3.1000000, -0.7000000, 0.0000000, 90.0000000, 0.0000000);
      jugger[1][playerid] = CreateObject(2679, -1.2000000, 3.1000000, -0.7000000, 0.0000000, 90.0000000, 37.2500000);
      jugger[2][playerid] = CreateObject(2679, 0.9000000, 3.3000000, -0.7000000, 0.0000000, 90.0000000, 327.0000000);
      AttachObjectToVehicle(jugger[0][playerid], GetPlayerVehicleID(playerid), -0.1000000, 3.1000000, -0.7000000, 0.0000000, 90.0000000, 0.0000000);
      AttachObjectToVehicle(jugger[1][playerid], GetPlayerVehicleID(playerid), -1.2000000, 3.1000000, -0.7000000, 0.0000000, 90.0000000, 37.2500000);
      AttachObjectToVehicle(jugger[2][playerid], GetPlayerVehicleID(playerid), 0.9000000, 3.3000000, -0.7000000, 0.0000000, 90.0000000, 327.0000000);
      SetTimerEx(\"JuggerOff\", 10000, false, \"i\", playerid);
   }
}
}
return 1;
}
public JuggerOff(playerid);
public JuggerOff(playerid)
{
DestroyObject(jugger[0][playerid]);
DestroyObject(jugger[1][playerid]);
DestroyObject(jugger[2][playerid]);
SetPVarInt(playerid, \"Juggernaut\", 0);
}

NFS world Juggernaut V 1.0
« Válasz #6 Dátum: 2013. Június 29. - 16:10:33 »
0 Show voters
köszi! javítva!

xD1999

  • Vendég
NFS world Juggernaut V 1.0
« Válasz #7 Dátum: 2013. Június 29. - 16:20:08 »
0 Show voters
Tetszik scream verziója de a tiéd is +rep :D
Ám lehet láttam valahol már hasonlót de bocsi ha nem

Nem elérhető EnterR

  • Globális moderátor
  • 4223
  • dawg
    • Profil megtekintése
NFS world Juggernaut V 1.0
« Válasz #8 Dátum: 2013. Június 29. - 16:22:25 »
0 Show voters
Szép lett, felhasználom.
Ment a +

Nem elérhető BoOy

  • 3209
  • 2013-as év szkriptere
    • Profil megtekintése
NFS world Juggernaut V 1.0
« Válasz #9 Dátum: 2013. Július 01. - 23:50:31 »
0 Show voters
Ötletes lett gratulálok! Amúgy tényleg rakhatnál bele automata kocsijavítót addigra.. Ha már ezt megtudtad csinálni az sokkal könnyebb lenne:
Adsz neki 0,5 másodperces timert és alá RepairVehicle(GetPlayerVehicleID(playerid));

Nem elérhető Csabesz

  • 7827
    • Profil megtekintése
NFS world Juggernaut V 1.0
« Válasz #10 Dátum: 2013. Július 02. - 01:22:15 »
+1 Show voters
Idézetet írta: BoOy date=1372715431\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"39041\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Ötletes lett gratulálok! Amúgy tényleg rakhatnál bele automata kocsijavítót addigra.. Ha már ezt megtudtad csinálni az sokkal könnyebb lenne:
Adsz neki 0,5 másodperces timert és alá RepairVehicle(GetPlayerVehicleID(playerid));
 
úgy van, 0.5ös idõzítõ meg majd hazavágja a szervert.
Ezért találták ki a http://wiki.sa-mp.com/wiki/OnVehicleDamageStatusUpdate függvényt.

Nem elérhető ZyZu.

  • Globális moderátor
  • 8939
  • my turbo diesel forum
  • Discord: ZyZu.
    • Profil megtekintése
NFS world Juggernaut V 1.0
« Válasz #11 Dátum: 2013. Július 02. - 09:39:11 »
0 Show voters
Nekem egy kicsit gyanús ez a szkript.. mivel a képen látható aktíválási szöveg angolúl szerepel \"activated\" és már a kódban magyarúl szerepel az egész \"aktíválva\" nem szeretnélek gyanúsitani bízonyiték nélkül de akkor miért van úgy?  :hmmm:

Nem elérhető Sramm

  • 596
    • Profil megtekintése
NFS world Juggernaut V 1.0
« Válasz #12 Dátum: 2013. Július 02. - 09:49:00 »
0 Show voters
Idézetet írta: ZyZu date=1372750751\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"39041\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Nekem egy kicsit gyanús ez a szkript.. mivel a képen látható aktíválási szöveg angolúl szerepel \"activated\" és már a kódban magyarúl szerepel az egész \"aktíválva\" nem szeretnélek gyanúsitani bízonyiték nélkül de akkor miért van úgy?  :hmmm:
 
Ez jó :D Mekkora fail :P
Amúgy meg hátulról törhet a kocsi, a lényeg h az elejét védje.

Nem elérhető BoOy

  • 3209
  • 2013-as év szkriptere
    • Profil megtekintése
NFS world Juggernaut V 1.0
« Válasz #13 Dátum: 2013. Július 02. - 10:16:06 »
0 Show voters
Idézetet írta: Csabesz date=1372720935\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"39041\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


Ötletes lett gratulálok! Amúgy tényleg rakhatnál bele automata kocsijavítót addigra.. Ha már ezt megtudtad csinálni az sokkal könnyebb lenne:
Adsz neki 0,5 másodperces timert és alá RepairVehicle(GetPlayerVehicleID(playerid));
 
úgy van, 0.5ös idõzítõ meg majd hazavágja a szervert.
Ezért találták ki a http://wiki.sa-mp.com/wiki/OnVehicleDamageStatusUpdate függvényt.
 
[/quote]
Addig nem hiszem hogy hazavágná! :)
Amúgy meg bocsi nem ismertem azt a függvényt! :D

Nem elérhető jana4

  • 5929
  • Ex Staff
    • Profil megtekintése
NFS world Juggernaut V 1.0
« Válasz #14 Dátum: 2013. Július 02. - 20:51:14 »
0 Show voters
Idézetet írta: ZyZu date=1372750751\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"39041\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Nekem egy kicsit gyanús ez a szkript.. mivel a képen látható aktíválási szöveg angolúl szerepel \"activated\" és már a kódban magyarúl szerepel az egész \"aktíválva\" nem szeretnélek gyanúsitani bízonyiték nélkül de akkor miért van úgy?  :hmmm:
 
Alapból angolul voltak a szövegek, ám amikor megcsináltam \"normálisra\", akkor átírtam magyarra, mert ilyen kedvem volt.

Nem értem miért írta a srác angolul...

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal