Szervusztok!
Gondolom jó páran játszottátok már a NFS World nevû online játékot.
Van benne ugyebár a juggernaut, amely egy védõburkot képez a kocsi körül,
amely ezáltal fennakadás nélkül áttöri a rendõri sorfalat vagy a többi játékost
nagyobb erõsséggel bökheti arrébb. Innen az ötletem.
Nyomsz egy \"N\" gombot és az autó elején megjelenik egy faltörõ szerûség.
10 másodperc után a törõ eltûnik.
Az autókat, a táblákat és a villanyoszlopokat a saját kocsid sérülése nélkül vághatod haza.
(Nem túl esztétikus,ezért V1.0).
[bug]:
- nekiszaladsz nagy sebességgel a falnak, az autó ugyanúgy törik
- egyéb bugok észlelését kérem jelezzétek! Köszi!

#include a_samp
new jugger[3][MAX_PLAYERS];
public OnFilterScriptInit()
{
print(\"\\n--------------------------------------\");
print(\" NFS Juggernaut v1.0 by BenCarter007 :)\");
print(\"--------------------------------------\\n\");
return 1;
}
public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys)
{
if(newkeys & KEY_NO)
{
if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
{
if(GetPVarInt(playerid, \"Juggernaut\"))
{
GameTextForPlayer(playerid, \"Mar aktivaltad!\", 1000, 0);
}
if(!GetPVarInt(playerid, \"Juggernaut\"))
{
SetPVarInt(playerid, \"Juggernaut\", 1);
GameTextForPlayer(playerid, \"Juggernaut aktivalva!\", 1000, 0);
jugger[0][playerid] = CreateObject(2679, -0.1000000, 3.1000000, -0.7000000, 0.0000000, 90.0000000, 0.0000000);
jugger[1][playerid] = CreateObject(2679, -1.2000000, 3.1000000, -0.7000000, 0.0000000, 90.0000000, 37.2500000);
jugger[2][playerid] = CreateObject(2679, 0.9000000, 3.3000000, -0.7000000, 0.0000000, 90.0000000, 327.0000000);
AttachObjectToVehicle(jugger[0][playerid], GetPlayerVehicleID(playerid), -0.1000000, 3.1000000, -0.7000000, 0.0000000, 90.0000000, 0.0000000);
AttachObjectToVehicle(jugger[1][playerid], GetPlayerVehicleID(playerid), -1.2000000, 3.1000000, -0.7000000, 0.0000000, 90.0000000, 37.2500000);
AttachObjectToVehicle(jugger[2][playerid], GetPlayerVehicleID(playerid), 0.9000000, 3.3000000, -0.7000000, 0.0000000, 90.0000000, 327.0000000);
SetTimerEx(\"JuggerOff\", 10000, false, \"i\", playerid);
}
}
}
return 1;
}
public JuggerOff(playerid);
public JuggerOff(playerid)
{
DestroyObject(jugger[0][playerid]);
DestroyObject(jugger[1][playerid]);
DestroyObject(jugger[2][playerid]);
SetPVarInt(playerid, \"Juggernaut\", 0);
}
lackos888-nak igaza van, a javított változata így néz ki:
#include a_samp
new jugger[3][MAX_PLAYERS];
public OnFilterScriptInit()
{
print(\"\\n--------------------------------------\");
print(\" NFS Juggernaut v1.0 by BenCarter007 :)\");
print(\"--------------------------------------\\n\");
return 1;
}
public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys)
{
if(newkeys & KEY_NO)
{
if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
{
if(GetPVarInt(playerid, \"Juggernaut\"))
{
GameTextForPlayer(playerid, \"Mar aktivaltad!\", 1000, 0);
}
if(!GetPVarInt(playerid, \"Juggernaut\"))
{
SetPVarInt(playerid, \"Juggernaut\", 1);
GameTextForPlayer(playerid, \"Juggernaut aktivalva!\", 1000, 0);
jugger[0][playerid] = CreateObject(2679, -0.1000000, 3.1000000, -0.7000000, 0.0000000, 90.0000000, 0.0000000);
jugger[1][playerid] = CreateObject(2679, -1.2000000, 3.1000000, -0.7000000, 0.0000000, 90.0000000, 37.2500000);
jugger[2][playerid] = CreateObject(2679, 0.9000000, 3.3000000, -0.7000000, 0.0000000, 90.0000000, 327.0000000);
AttachObjectToVehicle(jugger[0][playerid], GetPlayerVehicleID(playerid), -0.1000000, 3.1000000, -0.7000000, 0.0000000, 90.0000000, 0.0000000);
AttachObjectToVehicle(jugger[1][playerid], GetPlayerVehicleID(playerid), -1.2000000, 3.1000000, -0.7000000, 0.0000000, 90.0000000, 37.2500000);
AttachObjectToVehicle(jugger[2][playerid], GetPlayerVehicleID(playerid), 0.9000000, 3.3000000, -0.7000000, 0.0000000, 90.0000000, 327.0000000);
SetTimerEx(\"JuggerOff\", 10000, false, \"i\", playerid);
}
}
}
return 1;
}
public JuggerOff(playerid);
public JuggerOff(playerid)
{
DestroyObject(jugger[0][playerid]);
DestroyObject(jugger[1][playerid]);
DestroyObject(jugger[2][playerid]);
SetPVarInt(playerid, \"Juggernaut\", 0);
}