Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - bencarter007

Oldalak: 1 [2] 3 4 5
16
Munkaerő keresése / mappert keresek DM módhoz!
« Dátum: 2014. Július 27. - 08:13:59 »
Hali! mapper kéne egy DM szerverre!
Munka:
-pár kisebb-nagyobb pályarész kialakitása 5-10 emberre
-élethû pályák, mint pl a CoD-ban vagy a BF-ben
-tesztelni a játékmenetet az új pályákon
Elvárások:
- megbizható
- nem érdekel hány éves, csak csinálja meg rendesen
- élethû mappokat csináljon, ne összevissza objectek legyenek letéve fedezéknek
Jutalom:
-Admin jog a szerveren
Jelentkezõket várok
-skype
-PÜ
-komment
Egyéb kérdésekre szivesen válaszolok.

17
Segítségkérés / Legtöbb ponttal rendelkezõ játékos kiszámítása
« Dátum: 2014. Július 23. - 21:50:05 »
Hali!
hogy lehet kiszámolni a legtöbb ponttal rendelkezõt?

18
SA-MP: Szerverfejlesztés / Félkész RP mód [nulláról irva]
« Dátum: 2014. Július 18. - 01:41:09 »
Hali!
kb 2 héttel ezelõtt nekiálltam egy RP módnak, mivel az összes RP szerver, amelyen elhelyezkedtünk a haverokkal,
becsõdült, lejárt, az adminok barmolták szét vagy egyéb dolog történt, igy belekezdtem, de nem
volt idegzetem befejezni. Félig van kész, vannak benne felesleges és nem használt dolgok is.
Van benne pár új ötlet, szóval ha valaki felhasznál belõle valamit, legyen olyan kedves megemliteni
a nevemet a szerveren.
Köszönöm!
a script tartalmaz:
-mentést,
-admin parancsokat: /asay,/setadmin,/kick,/goto, /gethere és még sok mást
-/me, /b, /s, /hirdetés,
-a motor startolást és a benzint, koordináta a tankolásra nincs definiálva
-az egyetlen \"kész\" leaderes munka a rendõr meló, de a többit is meg lehet irni az szerint,
-van benne egy olyan rendszer, amelyet még sehol nem láttam,ha egy jármû megsemmisül, roncsot tesz le helyette
PiCsUUU és Sümegi Róbert csináltak nekem egy Sprunk gyárat ital szállitó munkával,
emellett több parancs megirásában segitettek.
A fejlesztõ csapatnak szóltam, hogy a fejlesztés leáll és publikálom a scriptet.
a colors.inc csupán a szineket tartalmazza, definiálhatjátok magatok is õket.
Rengeteg hibát tartalmaz, de pár használható dolog van benne.
Remélem valaki használt veszi!
segédscripter: http://sampforum.hu/index.php?action=profile;u=11250
Az összes map Sümegi Róbert munkája.
http://pastebin.com/mpqpGrie

19
Segítségkérés / kick elõtt üzenet
« Dátum: 2014. Július 17. - 14:13:25 »
hali!
a kick elõtti üzenetet nem küldi el. ötletek?
 
forward NameChecker(playerid);
public NameChecker(playerid)
{
    new namestring = strfind(pName(playerid), \"_\", true);
    if(namestring == -1)
    {
        SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"===============================================\");
        SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"A felhasználóneved nem elfogadható!\");
        SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"A neved legyen Vezetéknév_Keresztnév formátumú!\");
        SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"===============================================\");
        SetTimerEx(\"KickForName\",500,false,\"d\",playerid);
        return 1;
    }
    return 1;
}
forward KickForName(playerid);
public KickForName(playerid)
{
    new string[128];
    new Float:x,Float:y,Float:z;
    GetPlayerPos(playerid,x,y,z);
    format(string, sizeof(string), \"%s ki lett rúgva hibás név miatt!\",pName(playerid));
    SendClientMessageToAll(COLOR_GREEN,string);
Kick(playerid);
}

20
Segítségkérés / Nem megy az anim
« Dátum: 2014. Július 14. - 13:49:40 »
Nem jelenik meg az anim, pedig elvileg mennie kéne
 
ApplyAnimation(playerid, \"PED\", \"KO_SHOT_STOM\", 4.1, 0, 1, 1, 1, 1, 1);

21
Segítségkérés / GetPlayerPos lehetetlen koordinátákat ad
« Dátum: 2014. Július 10. - 17:14:08 »
Mikor kilép a játékos, lekérnem az adatokat, hogy aztán ugyanoda spawnoljon,
de ilyen lehetetlen koordinátákat ad meg:
PosX=-994438464.000000
PosY=1159858944.000000
PosZ=1113545856.000000

22
Segítségkérés / Fogja magát és leáll a szerver
« Dátum: 2014. Július 08. - 19:42:11 »
Fogja magát a szerver, gondol egyet és leáll. a logban nincs semmi,
amit felhasználhatnék. Random embereknél gondol egyet és leáll.
 
----------
Loaded log file: \"server_log.txt\".
----------
SA-MP Dedicated Server
----------------------
v0.3z, (C)2005-2014 SA-MP Team
[22:27:03] filterscripts = \"\"  (string)
[22:27:03]
[22:27:03] Server Plugins
[22:27:03] --------------
[22:27:03]  Loading plugin: streamer.so
[22:27:03]
*** Streamer Plugin v2.7.2 by Incognito loaded ***
[22:27:03]   Loaded.
[22:27:03]  Loaded 1 plugins.
[22:27:03]
[22:27:03] Filterscripts
[22:27:03] ---------------
[22:27:03]   Loaded 0 filterscripts.
[22:27:03]
====================================
[22:27:03] =     Mód sikeresen betöltve!      =
[22:27:03] ====================================
[00:16:49] Incoming connection: **********
[00:16:49] [join] ********** has joined the server (**********)
[00:25:57] [part] ********** has left the server (**********)
[11:30:25] Incoming connection: **********
[11:30:25] [join] ********** has joined the server (**********)
[11:51:46] [part] ********** has left the server (**********)
[15:21:27] Incoming connection: **********
[15:21:27] [join] ********** has joined the server (**********)
----------
Loaded log file: \"server_log.txt\".
----------
SA-MP Dedicated Server
----------------------
v0.3z, (C)2005-2014 SA-MP Team
[12:53:05] filterscripts = \"\"  (string)
[12:53:05]
[12:53:05] Server Plugins
[12:53:05] --------------
[12:53:05]  Loading plugin: streamer.so
[12:53:05]
*** Streamer Plugin v2.7.2 by Incognito loaded ***
[12:53:05]   Loaded.
[12:53:05]  Loaded 1 plugins.
[12:53:06]
[12:53:06] Filterscripts
[12:53:06] ---------------
[12:53:06]   Loaded 0 filterscripts.
[12:53:06]
====================================
[12:53:06] =     Mód sikeresen betöltve!      =
[12:53:06] ====================================
[12:53:06] Number of vehicle models: 1
[12:54:03] Incoming connection: **********
[12:54:04] [join] ********** has joined the server (**********)
[12:55:58] [part] ********** has left the server (**********)
[14:29:32] Incoming connection: **********
[14:29:33] [join] ********** has joined the server (**********)
[14:32:53] [part] ********** has left the server (**********)
[15:01:02] Incoming connection: **********
[15:01:02] [join] ********** has joined the server (**********)
[15:01:44] [part] **********has left the server (**********)
[17:32:57] Incoming connection: **********
[17:32:58] [join] ********** has joined the server (**********)
[17:33:51] [part] ********** has left the server (0:1)
[22:46:19] Incoming connection: **********
[22:46:20] [join] ********** has joined the server (**********)
[22:46:37] [part] ********** has left the server (0:2)
[22:48:02] Incoming connection: 191.176.52.185:60075
[22:48:04] [join] ********** has joined the server (**********)
----------
Loaded log file: \"server_log.txt\".
----------
SA-MP Dedicated Server
----------------------
v0.3z, (C)2005-2014 SA-MP Team
[19:43:44] filterscripts = \"\"  (string)
[19:43:44]
[19:43:44] Server Plugins
[19:43:44] --------------
[19:43:44]  Loading plugin: streamer.so
[19:43:44]
*** Streamer Plugin v2.7.2 by Incognito loaded ***
[19:43:44]   Loaded.
[19:43:44]  Loaded 1 plugins.
[19:43:44]
[19:43:44] Filterscripts
[19:43:44] ---------------
[19:43:44]   Loaded 0 filterscripts.
[19:43:44]
====================================
[19:43:44] =     Mód sikeresen betöltve!      =
[19:43:44] ====================================
[19:43:44] Number of vehicle models: 1
----------
Loaded log file: \"server_log.txt\".
----------
SA-MP Dedicated Server
----------------------
v0.3z, (C)2005-2014 SA-MP Team
[19:43:58] filterscripts = \"\"  (string)
[19:43:58]
[19:43:58] Server Plugins
[19:43:58] --------------
[19:43:58]  Loading plugin: streamer.so
[19:43:58]
*** Streamer Plugin v2.7.2 by Incognito loaded ***
[19:43:58]   Loaded.
[19:43:58]  Loaded 1 plugins.
[19:43:58]
[19:43:58] Filterscripts
[19:43:58] ---------------
[19:43:58]   Loaded 0 filterscripts.
[19:43:58]
====================================
[19:43:58] =     Mód sikeresen betöltve!      =
[19:43:58] ====================================
[19:43:58] Number of vehicle models: 1
[09:56:39] Incoming connection: **********
[09:56:40] [join] ********** has joined the server (**********)
[09:57:53] [part] ********** has left the server (**********)
[16:32:12] Incoming connection: **********
[16:32:13] [join] ********** has joined the server (

 
Tényleg csak annyit figyeltem meg, hogy az utolsó bejegyzés az, hogy valaki belép.Ötletek?

23
SA-MP: Szerverfejlesztés / Fun Sorsjegy
« Dátum: 2014. Július 07. - 21:48:27 »
Heló emberek!
Ma a lottózó elõtt elsétálva azon tûnõdtem, hogy milyen lenne,
ha sorsjegyen lehetne nyerni más cuccokat is, nem csak pénzt.
A való életben valószinû nem lesz ilyen, de a SAMP-ban azért megoldottam.
Az egész rendszer dialogos.
Mikor nyertél valamit, rákérdez, hogy elfogadod-e,
nehogy felülirja pl a jobb fegyver a gyengébbet.
Kb másfél órát dolgoztam rajta kisebb szünetekkel.
10 ezer dolcsiért vehetsz egy sorsjegyet,
melyekkel a következõket nyerheted:
-100 000 dollár
-500 000 dollár
-1 000 000 dollár
-1 500 000 dollár
-1 pont
-10 pont
-100 pont
-kés
-baseball ütõ
-egyszerû pisztoly
-hangtompitós pisztoly
-Desert Eagle
-MP5
-UZI
-M4
-AK47
-ejtõernyõ
Minden fegyverbe ezer egység lõszer van.
Hogy kicsit valósághûbb legyen, van úgy, hogy nem nyersz semmit.
itt a kód:
JAVITVA!
KÜLÖN KÖSZÖNET PEDRÓ-NAK!
 
#include <a_samp>
#include <zcmd>
#define TICKET_DIALOG 30000
#define ERROR_DIALOG 30001
#define WINNING_DIALOG 30002
new RandomTicket[MAX_PLAYERS];
public OnFilterScriptInit()
{
print(\"\\n--------------------------------------\");
print(\" Sorsjegy script betöltve\");
print(\"--------------------------------------\\n\");
return 1;
}
CMD:sorsjegy(playerid,params[])
{
    ShowPlayerDialog(playerid, TICKET_DIALOG, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"Sorsjegy\", \"Egy sorsjegy 10 000 dollárba kerül.\\nNyerhetsz pénzt, fegyvereket,\\nde elõfordulat,\\nhogy nem nyersz semmit.\\nKérsz egy sorsjegyet?\", \"Kérek\", \"Mégse\");
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
    if(dialogid == TICKET_DIALOG)
    {
        if(response)
        {
    if (GetPlayerMoney(playerid) >= 10000)
    {
      RandomTicket[playerid] = random(20)+1;
      if(RandomTicket[playerid] == 1)
      {
          ShowPlayerDialog(playerid, WINNING_DIALOG, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"Nyeremény\", \"Nem nyertél semmit\\nEz van...\", \"Oké\", \"\");
      }
      if(RandomTicket[playerid] == 2)
      {
          ShowPlayerDialog(playerid, WINNING_DIALOG, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"Nyeremény\", \"Nem nyertél semmit\\nEz van...\", \"Oké\", \"\");
      }
      if(RandomTicket[playerid] == 3)
      {
          ShowPlayerDialog(playerid, WINNING_DIALOG, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"Nyeremény\", \"Nem nyertél semmit\\nEz van...\", \"Oké\", \"\");
      }
      if(RandomTicket[playerid] == 4)
      {
           ShowPlayerDialog(playerid, WINNING_DIALOG, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"Nyeremény\", \"Nyertél 100 000 dollárt!\\nElfogadod?\", \"Átveszem\", \"Nem kérem\");
      }
      if(RandomTicket[playerid] == 5)
      {
          ShowPlayerDialog(playerid, WINNING_DIALOG, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"Nyeremény\", \"Nyertél 500 000 dollárt!\\nElfogadod?\", \"Átveszem\", \"Nem kérem\");
      }
      if(RandomTicket[playerid] == 6)
      {
          ShowPlayerDialog(playerid, WINNING_DIALOG, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"Nyeremény\", \"Nyertél 1 000 000 dollárt!\\nElfogadod?\", \"Átveszem\", \"Nem kérem\");
      }
      if(RandomTicket[playerid] == 7)
      {
          ShowPlayerDialog(playerid, WINNING_DIALOG, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"Nyeremény\", \"Nyertél 1 500 000 dollárt!\\nElfogadod?\", \"Átveszem\", \"Nem kérem\");
      }
      if(RandomTicket[playerid] == 8)
      {
          ShowPlayerDialog(playerid, WINNING_DIALOG, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"Nyeremény\", \"Nyertél 1 pontot!\\nElfogadod?\", \"Átveszem\", \"Nem kérem\");
      }
      if(RandomTicket[playerid] == 9)
      {
          ShowPlayerDialog(playerid, WINNING_DIALOG, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"Nyeremény\", \"Nyertél 10 pontot!\\nElfogadod?\", \"Átveszem\", \"Nem kérem\");
      }
      if(RandomTicket[playerid] == 10)
      {
          ShowPlayerDialog(playerid, WINNING_DIALOG, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"Nyeremény\", \"Nyertél 100 pontot!\\nElfogadod?\", \"Átveszem\", \"Nem kérem\");
      }
      if(RandomTicket[playerid] == 11)
      {
          ShowPlayerDialog(playerid, WINNING_DIALOG, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"Nyeremény\", \"Nyertél egy kést!\\nElfogadod?\", \"Átveszem\", \"Nem kérem\");
      }
      if(RandomTicket[playerid] == 12)
      {
          ShowPlayerDialog(playerid, WINNING_DIALOG, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"Nyeremény\", \"Nyertél egy baseball ütõt!\\nElfogadod?\", \"Átveszem\", \"Nem kérem\");
      }
      if(RandomTicket[playerid] == 13)
      {
          ShowPlayerDialog(playerid, WINNING_DIALOG, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"Nyeremény\", \"Nyertél egy egyszerû pisztolyt\\nElfogadod?\", \"Átveszem\", \"Nem kérem\");
      }
      if(RandomTicket[playerid] == 14)
      {
          ShowPlayerDialog(playerid, WINNING_DIALOG, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"Nyeremény\", \"Nyertél egy hangtompitos pisztolyt\\nElfogadod?\", \"Átveszem\", \"Nem kérem\");
      }
      if(RandomTicket[playerid] == 15)
      {
          ShowPlayerDialog(playerid, WINNING_DIALOG, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"Nyeremény\", \"Nyertél egy Desert Eagle-t\\nElfogadod?\", \"Átveszem\", \"Nem kérem\");
      }
      if(RandomTicket[playerid] == 16)
      {
          ShowPlayerDialog(playerid, WINNING_DIALOG, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"Nyeremény\", \"Nyertél egy MP5-öst\\nElfogadod?\", \"Átveszem\", \"Nem kérem\");
      }
      if(RandomTicket[playerid] == 17)
      {
          ShowPlayerDialog(playerid, WINNING_DIALOG, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"Nyeremény\", \"Nyertél egy UZI-t\\nElfogadod?\", \"Átveszem\", \"Nem kérem\");
      }
      if(RandomTicket[playerid] == 18)
      {
          ShowPlayerDialog(playerid, WINNING_DIALOG, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"Nyeremény\", \"Nyertél egy M4-est\\nElfogadod?\", \"Átveszem\", \"Nem kérem\");
      }
      if(RandomTicket[playerid] == 19)
      {
          ShowPlayerDialog(playerid, WINNING_DIALOG, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"Nyeremény\", \"Nyertél egy AK47-est\\nElfogadod?\", \"Átveszem\", \"Nem kérem\");
      }
      if(RandomTicket[playerid] == 20)
      {
          ShowPlayerDialog(playerid, WINNING_DIALOG, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"Nyeremény\", \"Nyertél egy ejtõernyõt\\nElfogadod?\", \"Átveszem\", \"Nem kérem\");
      }
   }
   else
   {
      ShowPlayerDialog(playerid, WINNING_DIALOG, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"Hiba\", \"Nincs elég pénzed\", \"Oké\", \"\");
   }
}
}
    if(dialogid == WINNING_DIALOG)
    {
        if(response)
        {
   GivePlayerMoney(playerid,-10000);
           if(RandomTicket[playerid] == 1)
   {
       SendClientMessage(playerid, -1, \"Elfogadtad, hogy nem nyertél!\");
   }
   if(RandomTicket[playerid] == 2)
   {
       SendClientMessage(playerid, -1, \"Elfogadtad, hogy nem nyertél!\");
   }
   if(RandomTicket[playerid] == 3)
   {
       SendClientMessage(playerid, -1, \"Elfogadtad, hogy nem nyertél!\");
   }
   if(RandomTicket[playerid] == 4)
   {
       SendClientMessage(playerid, -1, \"Elfogadtad a nyereményed!\");
       SendClientMessage(playerid, -1, \"Kaptál 100 000 dollárt!\");
       GivePlayerMoney(playerid,100000);
   }
   if(RandomTicket[playerid] == 5)
   {
       SendClientMessage(playerid, -1, \"Elfogadtad a nyereményed!\");
       SendClientMessage(playerid, -1, \"Kaptál 500 000 dollárt!\");
       GivePlayerMoney(playerid,500000);
   }
   if(RandomTicket[playerid] == 6)
   {
       SendClientMessage(playerid, -1, \"Elfogadtad a nyereményed!\");
       SendClientMessage(playerid, -1, \"Kaptál 1 000 000 dollárt!\");
       GivePlayerMoney(playerid,1000000);
   }
   if(RandomTicket[playerid] == 7)
   {
       SendClientMessage(playerid, -1, \"Elfogadtad a nyereményed!\");
       SendClientMessage(playerid, -1, \"Kaptál 1 500 000 dollárt!\");
       GivePlayerMoney(playerid,1500000);
   }
   if(RandomTicket[playerid] == 8)
   {
       SendClientMessage(playerid, -1, \"Elfogadtad a nyereményed!\");
       SendClientMessage(playerid, -1, \"Kaptál 1 pontot!\");
       SetPlayerScore(playerid,GetPlayerScore(playerid)+1);
   }
   if(RandomTicket[playerid] == 9)
   {
       SendClientMessage(playerid, -1, \"Elfogadtad a nyereményed!\");
       SendClientMessage(playerid, -1, \"Kaptál 10 pontot!\");
       SetPlayerScore(playerid,GetPlayerScore(playerid)+10);
   }
   if(RandomTicket[playerid] == 10)
   {
       SendClientMessage(playerid, -1, \"Elfogadtad a nyereményed!\");
       SendClientMessage(playerid, -1, \"Kaptál 100 pontot!\");
       SetPlayerScore(playerid,GetPlayerScore(playerid)+100);
   }
   if(RandomTicket[playerid] == 11)
   {
       SendClientMessage(playerid, -1, \"Elfogadtad a nyereményed!\");
       SendClientMessage(playerid, -1, \"Kaptál egy kést!\");
       GivePlayerWeapon(playerid,4,1);
   }
   if(RandomTicket[playerid] == 12)
   {
       SendClientMessage(playerid, -1, \"Elfogadtad a nyereményed!\");
       SendClientMessage(playerid, -1, \"Kaptál egy baseball ütõt!\");
       GivePlayerWeapon(playerid,5,1);
   }
   if(RandomTicket[playerid] == 13)
   {
                SendClientMessage(playerid, -1, \"Elfogadtad a nyereményed!\");
       SendClientMessage(playerid, -1, \"Kaptál egy egyszerû pisztolyt!\");
       GivePlayerWeapon(playerid,22,1000);
   }
   if(RandomTicket[playerid] == 14)
   {
       SendClientMessage(playerid, -1, \"Elfogadtad a nyereményed!\");
       SendClientMessage(playerid, -1, \"Kaptál egy hangtompitós pisztolyt!\");
       GivePlayerWeapon(playerid,23,1000);
   }
   if(RandomTicket[playerid] == 15)
   {
       SendClientMessage(playerid, -1, \"Elfogadtad a nyereményed!\");
       SendClientMessage(playerid, -1, \"Kaptál Desert Eagle-t!\");
       GivePlayerWeapon(playerid,24,1000);
   }
   if(RandomTicket[playerid] == 16)
   {
       SendClientMessage(playerid, -1, \"Elfogadtad a nyereményed!\");
       SendClientMessage(playerid, -1, \"Kaptál egy MP5-öst!\");
       GivePlayerWeapon(playerid,29,1000);
   }
   if(RandomTicket[playerid] == 17)
   {
                SendClientMessage(playerid, -1, \"Elfogadtad a nyereményed!\");
       SendClientMessage(playerid, -1, \"Kaptál egy UZI-t!\");
       GivePlayerWeapon(playerid,28,1000);
   }
   if(RandomTicket[playerid] == 18)
   {
       SendClientMessage(playerid, -1, \"Elfogadtad a nyereményed!\");
       SendClientMessage(playerid, -1, \"Kaptál egy M4-est!\");
       GivePlayerWeapon(playerid,31,1000);
   }
   if(RandomTicket[playerid] == 19)
   {
       SendClientMessage(playerid, -1, \"Elfogadtad a nyereményed!\");
       SendClientMessage(playerid, -1, \"Kaptál egy AK47-est!\");
       GivePlayerWeapon(playerid,30,1000);
   }
   if(RandomTicket[playerid] == 20)
   {
       SendClientMessage(playerid, -1, \"Elfogadtad a nyereményed!\");
       SendClientMessage(playerid, -1, \"Kaptál egy ejtõernyõt!\");
       GivePlayerWeapon(playerid,46,1);
   }
        }
        else
        {
            SendClientMessage(playerid, -1, \"Elutasitottad a nyereményed!\");
        }
        return 1;
    }
    return 1;
}

24
SA-MP: Szerverfejlesztés / Single Player stilusú pénz rendszer
« Dátum: 2014. Május 01. - 17:27:53 »
Hali emberek!
A single playerben miutánegy ped meghal, pénzt hagy maga után.
Ha ez a script be van töltve és a játékos meghal,
pénzt hagy maga után halálakor, az õ pénze elveszik.
Bárki elmegy a pénz mellett, felveszi és megkapja
a halott ember odaveszett pénzét.
 
#include <a_samp>
#include <GetObjectModel>
new Value[MAX_OBJECTS];
new Fresher[MAX_PLAYERS];
public OnFilterScriptInit()
{
print(\"\\n--------------------------------------\");
print(\"----Single Player Style Money System----\");
print(\"------------------by--------------------\");
print(\"--------------BenCarter007--------------\");
print(\"----------------Speedy552---------------\");
print(\"-----------------loaded-----------------\");
print(\"--------------------------------------\\n\");
return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
return 1;
}
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
Fresher[playerid] = SetTimerEx(\"MoneyFresher\",500,false,\"ii\",playerid);
return 1;
}
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
KillTimer(Fresher[playerid]);
new Money = GetPlayerMoney(playerid);
if (Money != 0)
{
    new Float:x,Float:y,Float:z;
GetPlayerPos(playerid,x,y,z);
new MoneyObject = CreateObject(1212,x,y,z,0,0,0);
Value[MoneyObject] = Money;
ResetPlayerMoney(playerid);
}
return 1;
}
public OnPlayerEnterVehicle(playerid, vehicleid, ispassenger)
{
return 1;
}
forward MoneyFresher(playerid);
public MoneyFresher(playerid)
{
    new Float:x,Float:y,Float:z;
GetPlayerPos(playerid,x,y,z);
    for(new i = 0; i < MAX_OBJECTS; i++)
    {
    GetObjectPos(i, x, y, z);
    if (IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,1.0,x,y,z))
    {
           if(GetObjectModel(i) == 1212)
           {
        if(!IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
        {
               GivePlayerMoney(playerid,Value);
               DestroyObject(i);
      }
      }
       }
}
Fresher[playerid] = SetTimerEx(\"MoneyFresher\",500,false,\"ii\",playerid);
}

 
használtam hozzá magnetec include-ját, amely itt érhetõ el:
http://samp-scripts.com/post/13388/GetObjectModel/magnetec/other/include
Tesztelve, mûködik.

25
Segítségkérés / Koordináták elnyújtása végtelenig
« Dátum: 2014. Április 27. - 14:40:02 »
hali!
van ugyebár ez a script:
 
Stock GetXYInFrontOfPlayer (playerid, distance, & Float: x, & Float: y, & Float: Z, & Float: a)
{
GetPlayerPos (playerid, x, y, z);
GetPlayerFacingAngle (playerid, a);
if (IsPlayerInAnyVehicle (playerid))
{
GetVehiclePos (GetPlayerVehicleID (playerid), x, y, z);
GetVehicleZAngle (GetPlayerVehicleID (playerid), a);
}
x + = (distance * floatsin (-a, degrees));
y + = (distance * floatcos (-a, degrees));
}

 
nem játékosra, hanem objectre szeretném használni,azt késõbb átirom.
a távolságot szeretném megnyújtani. ha ebben a formában lekéri a koordinátákat,
akkor csupán a pl 20 koordinátával arrébb lévõ XY-t kéri le. nekem az összes XY-ra
szükségem lenne, ami az object és a distance között van.
megoldható?
[mod]Javítottam pawn code tagre![/mod]

26
Segítségkérés / kifagy a szerver
« Dátum: 2014. Március 08. - 21:25:50 »
Hali!
Eddig tökéletesen ment a szerver,
Most viszont valamit elírtam a módban
És pár másodperccel a második játékos
csatlakozása után kifagy. Ötletek?

27
Munkaerő keresése / mappert keresek!
« Dátum: 2014. Március 06. - 11:03:47 »
Hali!
Már futó MMORPG szerveremre keresek mappert!
Teljesen új város van létrehozva, de a map
Nagyrésze még nincs kész.
Day Z, Stalker és Fallout játékosok elõnyben!
A mód fejlesztése folyamatban van,
de pálya nélkül nehéz dolgom van.
Részleteket elárulok üzenetben.
Feladatok:
- Romos épületek mappolása
- Rétek és hegyek mappolása
- Gyárak és raktárak
Elvárások:
A jelentkezõ
- minimum 14 éves legyen
- valami referenciát tudjon mutatni
- legyen elég szabadideje
- legyen kreatív, legyenek ötletei
- tudjon önállóan dolgozni
- erõs idegek
A posztra több embert is felveszek!
Jutalom:
-fejlesztõi rang (admin 1337)
-teljesíthetõ kérések
-a jelentkezõ saját szerveréhez segítség
Elérhetõség:
-üzenetben
-skype (jamescarter007)

28
Segítségkérés / Szám formátum
« Dátum: 2014. Március 05. - 17:40:14 »
Hali srácok!
írtam egy scritpet, ami számolja mennyi ideje van valaki a szerveren,
mûködik is, viszont esztétikusabban szeretném megcsinálni.
Jelenleg így jeleníti meg: 0:0:20
ilyen formátumban szeretném megcsinálni: 00:00:20
Megoldható?
A scriptem:
 
format(string,250,\"Eltöltött idõ: %d:%d:%d \",pInfo[playerid][Hours],pInfo[playerid][Minutes],pInfo[playerid][seconds]);
SendClientMessage(playerid,-1,string);

29
Segítségkérés / KillTimer problémák
« Dátum: 2014. Február 27. - 17:01:56 »
van ez a script:
elindítok egy timert SetTimerEx-el és ez nem állítja meg:
 
KillTimer(Timer1[playerid]);

 
mi lehet az oka?

30
Segítségkérés / zcmd problémák
« Dátum: 2014. Február 25. - 22:16:18 »
Hali! most elõször tapasztaltam ilyet...
Így estefelé tesztelgettük a scripteket és elszállt az összes parancs.
Felfuttattuk a szervert, tökéletesen ment minden parancs, ám késõbb már azt sem érzékelte,
hogy beírtunk volna bármilyen parancsot.
Hogy egy ilyen egyszerû parancs ne menjen...
 

CMD:AK47(playerid, params[])
{
GivePlayerWeapon(playerid,30,100);
    return 1;
}

 
meg aztán ez nem jelent meg, miután elszálltak a parancsok,
pedig mûködik
 
public OnPlayerCommandPerformed(playerid, cmdtext[], success)
{
    if(!success)
    {
        SendClientMessage(playerid, COLOR_RED,\"[HIBA]: Nincs ilyen parancs!\");
    }
    return true;
}

 
Valami ötlet, hogy miért csinálja ezt?

Oldalak: 1 [2] 3 4 5
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal