Szerző Téma: GTA II camera  (Megtekintve 1414 alkalommal)

GTA II camera
« Dátum: 2012. Július 03. - 18:30:02 »
+1 Show voters
Gondolkoztam az MMORPG játékok kamerájának megoldásán és csináltam közben egy ilyen apróságot, amit gondoltam megosztok:
A GTA II még 2 dimenziós játék volt, felülnézetbõl láttuk, amint laposra verünk valakit. Nos, most itt van ez SAMP-ba!
Elég beírni /camera és már is 2dimenziósan játszunk. Ha ráuntunk ugyanezzel a paranccsal vissza is állíthatjuk!
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/120703/1260540335sa-mp-023_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/120703/1182608469sa-mp-022_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]
 
#include <a_samp>
#include fixchars.h
new fun[MAX_PLAYERS];
#define COLOR_OOC 0xCACACAC8
#define COLOR_ADMIN 0xFF000031
//==============================================================================
#if defined FILTERSCRIPT
public OnFilterScriptInit()
{
   print(\"\\n--------------------------------------\");
   print(\" GTA II CAMERA MOD BY BENCARTER007\");
   print(\"--------------------------------------\\n\");
   SetTimer(\"OnPlayerUpdate(playerid)\", 500, true);
   fun = 0;
   return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
   return 1;
}
#else
main()
{
   print(\"\\n----------------------------------\");
   print(\" GTA II!\");
   print(\"----------------------------------\\n\");
}
#endif
public OnGameModeInit()
{
   return 1;
}
public OnGameModeExit()
{
   return 1;
}
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
   if (strcmp(\"/camera\", cmdtext, true, 10) == 0)
   {
      if (fun[playerid] == 0)
      {
         new pName[MAX_PLAYER_NAME];
         new string[48];
         GetPlayerName(playerid, pName, sizeof(pName));
         format(string, sizeof(string), \"%s átváltott GTA II stílusra(2D)\", pName);
         SendClientMessageToAll(COLOR_OOC, string);
         fun[playerid] = 1;
         return 1;
      }
      if (fun[playerid] == 1)
      {
          new pName[MAX_PLAYER_NAME];
         new string[48];
         GetPlayerName(playerid, pName, sizeof(pName));
         format(string, sizeof(string), \"%s visszaváltott GTA III stílusra(3D)\", pName);
         SendClientMessageToAll(COLOR_OOC, string);
         fun[playerid] = 0;
         SetCameraBehindPlayer(playerid);
         return 1;
      }
   }
   return 0;
}
public OnPlayerUpdate(playerid)
{
   if (fun[playerid] == 1)
    {
      new Float:x, Float:y, Float:z;
      GetPlayerPos(playerid,x,y,z);
      SetPlayerCameraPos(playerid, x, y, z +10);
      SetPlayerCameraLookAt(playerid, x, y, z);
     
      if(GetPlayerVehicleID(playerid) >= 1 && GetPlayerVehicleID(playerid) <= 1)
      {
         SetPlayerCameraPos(playerid, x, y, z +30);
      }
   }
   return 1;
}

 
Figyelmeztetés!
Egy bug van benne, az autóval bármilyen sebességgel mész, kicsit rángat...
Jó szórakozást :D
« Utoljára szerkesztve: 2012. Július 04. - 12:23:33 írta bencarter007 »

Nem elérhető instant

  • 2778
  • ZzzzzZ
    • Profil megtekintése
GTA II camera
« Válasz #1 Dátum: 2012. Július 03. - 18:57:43 »
0 Show voters
ilyet csinált GS is (Gamestar) asszem

GTA II camera
« Válasz #2 Dátum: 2012. Július 03. - 19:08:10 »
0 Show voters
most nézem és tényleg :(

Nem elérhető RyDerBoy96

  • 2048
  • RyDerBoy96
    • Profil megtekintése
GTA II camera
« Válasz #3 Dátum: 2012. Július 03. - 19:09:45 »
0 Show voters
Nem játszol 2 dimenzióban ettõl, mivel ha forgatod a kocsit látod az összes oldalát ami nem laposra van megcsinálva, ettõl kezdve 3d-s. Max felüllnézetben.

GTA II camera
« Válasz #4 Dátum: 2012. Július 04. - 11:44:05 »
0 Show voters
[mod]Kötelezõ a rövidítések kirakása!(FilterScript,Inc vagy Gamemode)
Tehát kérlek helyezd ki![/mod]


Pár sorral meg lehetett volna csinálni,fölösleges az update.
Rácsatolsz a játékosra egy kamerát(0.3e) jó magasra,ami pont lefele néz és kész is van!

Nem elérhető DrAkE

  • 2078
    • Profil megtekintése
GTA II camera
« Válasz #5 Dátum: 2012. Július 05. - 08:42:30 »
0 Show voters
Ez konkrétan (most így eszembe jutott) helikoptereknél lenne jó, könnyedén letudnának szállni kis helyen :D

GTA II camera
« Válasz #6 Dátum: 2012. Július 05. - 10:39:31 »
0 Show voters
Jo kis script.Mondjuk helikopternel semmikepen nem lehet megcsinalni 2D re,mert a helikopter el dol amikor mesz vele.Viszont tenleg hasznos hogyha parkolni,helikopterrel valamihez kozel akarsz parkolni vagy barmi.Am szerintem akkor mar gombra kene betenni,hogy gyorsan legyen elerheto

GTA II camera
« Válasz #7 Dátum: 2012. Július 05. - 13:54:15 »
0 Show voters
megírhattam volna tolatóradarnak :D

Nem elérhető BVZS

  • 487
    • Profil megtekintése
GTA II camera
« Válasz #8 Dátum: 2012. Július 27. - 16:40:57 »
0 Show voters
Jó kis script. :D Grat.

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal