Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - Zharko

Oldalak: 1 2 3 [4] 5 6 ... 10
46
Archívum / Core RPG ~ Éld át a világot másképp | FRISS KÉPEK
« Dátum: 2013. Április 15. - 20:55:42 »

\"width=500
http://core.comyr.com/corerpg_forumheader_small.png[/img]
 

~ since 2010 ~
 


A szerverünk és a csapat története valamikor 2009 végétõl kezdõdik, amikor egy-két sráccal szerettünk volna valami nagyot alkotni. Ezért megindult a kõ kemény munka (P3ti, Pyenix, Zharko). Késõbb csatlakoztak hozzánk még páran akik segítették a szerver elõre haladását (pl. RayHassi, James_Raynor). A játékmód írása megkezdõdött. A legelsõ mód (P3ti Everyday RPG módjából kiindulva) rengetegszer át lett írva,de eljutottunk az ötödik generációs módhoz, viszont a régi funkciók nagy része ma már újra van írva. Rengeteg fejlesztõ/segéd/mapper megfordult nálunk. Nélkülük nem tartanánk itt, ahol most járunk. Ezért külön köszönetet mondunk nekik! (lentebb felsorolt nevek). Maga a csapat sok mindenen keresztül ment, rengetegszer éreztük hogy ez nem fog menni.. Ám itt a lehetõség! Egy új alkalom hogy újra megmutassuk, hogy igen is tudunk nagyot alkotni a SA-MP világában!
 



Állapot:
\"067.png\" Szerver: Online | Verzió: 0.5
\"115.png\" IP: Nem publikus
\"lock.png\"Zárva - csak tesztelés céljából fut
Weboldal: http://core.mgaming.hu
 

Facebook: http://www.facebook.com/CoreRPG
Twitter: http://www.twitter.com/corerpgofficial


Tartalom



GYIK (Gyakran Ismételt Kérdések):
[1.] Hol játszódik?


Válasz: A szerver Los Santosban és környékén fog játszódni. Ilyenkor elõjön az a kérdés, hogy mi fogja ezt az óriási területet betölteni.. Hát ez legyen meglepetés, higyjétek el, ilyet nem láttatok még! :)
[2.] Már megint egy tákolt, editelt szerver, 0 RP színvonallal?


Válasz: Nem.  Ez egy 0-ról írt, egyedi, RolePlay mód lesz, stratégiai és tycoon elemekkel lesz színesítve. Számunkra a legfontosabb a színvonal és az, hogy jól érezzétek majd magatokat szerverünkön. Az adminisztrátor csapaton belül van egy RP-ért és szabályrendszerért felelõs részleg (Indi, Pampa, WolverinZ, Kick), akiket Indi irányít. Nem fogtok bennük csalódni!
[3.] Mit takar az hogy stratégia?  // Nagyban gondolkozunk hogy ilyen formában bennt maradjon-e.


Itt már a \"nagyobb\" emberkéknek kell azon filózni, hogy tartsák fennt a város \"életét\". És az mi hogy: tartsák fennt a város \"életét\"? Vannak külöbbözõ üzletek, 3 típussal, és rengeteg anyaggal.
    [.Típusok.]:
    - Termelõ
    - Átalakító
    - Szolgáltató
    [.Nyersanyagok, termelõi eszközök.]:
    - Víz
    - Fa
    - Vasérc
    -
    - Kõolaj
    - Gabona
    - Haszonállat
    - Gyümölcs
    - Zöldség
    - Mûanyag
    - Földgáz
Mindegyiknek hatalmas szerepe van a játék során.
Leírok pár folyamatábrát példának:
    - A bányából kitermelik a vasércet -> Az átalakító átdolgozza autóalkatrésszé/fegyveralkatrésszé -> A szolgáltató meg elkészíti a komplett autót / fegyvert.
Minden autógyárnak meg kell vennie a gyártani kívánt autó terveit, az úgynevezett licenszét. csak akkor rakhatja gyártósorra, ha megvette ezt. illetve le is veheti onnan.
Nézzünk az olajra is példát:
    - Termelõ kifúrja -> Átalakító átalakítja üzemanyaggá -> A szolgáltató benzinkútként mûködik.
Ha a benzinkútban kifogynak a tartályok (vannak különbözõ oktánszámú benzinek (100 és 100+)) és ha kifogy kell vennie az átalakítótól. Ha nála sincs, akkor már csak a termelõn múlik hogy dob-e a piacra több benzint, vagy õ is csõdbe ment.
Ebbõl gondolom érezhetõ, hogy ha nincs munkás aki kitermeli például az olajat, akkor benzin sem lesz. Gondolom érhetõ mi a stratégia rész.
[4.] Mi a Tycoon része?


Saját magad építhetsz üzleteket, vagy vehetsz üzlethelyiségeket (amiket a megadott kategóriákban tudsz forgalomba indítani pl: Autósbolt, Húsbolt, Cukrászda, stb., és Te szabod meg hogy milyen árut adsz el, s menyiért. De ha már nagyban gondolkodsz, akkor valójában építhetsz hatalmas épületeket, s azokat berendezheted azokat irodaként, vagy akár egy plázaként.
Lehet saját földterületed, erdõrészed, vagy akár termõfölded. Ezeknek elég nagy lesz az értékük.
Szóval a 0.3d újítást vezessük be, ahol ki lehet venni objecteket és most éppen az épületekre célzok. Amelyik épület alatt van út és nem esel ki a világból, az le lesz törölve, és a bizniszedhez való \"épület objectet\" fogják felépíteni az \"építõ\" munkások (szabad munka). Persze a fõnök pénzel. Az épületet akár 2-3 óráig is lehet, hogy építeni fogtok (függ a mérettõl és a nagyságtól na meg, hogy mennyi emberke dolgozik rajta), az épület a \"földbõl\" felfele fog menni amolyan kitörés félé képen, szóval egyre magasabban lesz az épület.
[5.] A részletesség


A részletesség fontos dolog. Mi a többi szerverhez ellentétben ügyelünk az RP szituációk kialakulására, szóval például egy mentésnél elõbb rá kérdezünk, hogy mi történt, ha nem tud válaszolni (szegény már nagyon haldoklik), akkor be kell vinni a kórházba és 1 perces vizsgálással ki derítitek a baját. Ha meg van! Akkor a bajhoz méltó dolgokat végeztek el, például ha eltört a lába kap gipszet, ha kézen lõtték, kiveszitek a golyót...
[6.] UCP


A szerver lelke. innen tudod írányítani a karakteredet, szervezeteket, üzleteket. Elég sok dolgot. Az UCP-nek két része lesz. IC - OOC


IC részleg:
\"Böngészõ\":
Webshop - Innen tudsz rendelni a karakterednek 1-2 dolgot, amit másnap a postás hoz ki.
Ingatlanok - Eladó ingatlanok listázása képekkel, leírással, és hogy jutsz oda (map)
Jármûvek - Használt autók leírása, listázása képpel, leírással, és hogy jutsz el a kereskedésekbe(map).
Saját weblap - Csinálhatsz saját weblapot a szervezetednek, üzletednek, amit a böngészõdön belül egy virtuális böngészõben nyithatnak meg a játékosok. Ez egy egyszerû kis saját programnyelvet takar, leírással. (ismétlem, ez egy virtuális böngészõ és weblap)


OOC részleg:
Account kezelés, beállítások, karakterkészítés, karakterhalál kezelése, adminoknak való részletes jelentés.


Az UCP alapjait Jex készítette el, jelenleg Zsoma dolgozik rajta, nyárra kész lesz. :)
Ötleteiteket, javaslataitokat várjuk az UCP módosítására, korlát nincs. Magyarul, amit nem sajnálsz a képzeletedtõl, megpróbáljuk összehozni. :)
[7.] Mik a változások, ebben a v5-ös verzióban?


A tycoon/stratégia részébõl kicsit visszaveszünk (de tényleg csak kis mértékben), és az interakciókra jobban koncentrálunk. Ennyi legyen elég ;)


A többi dolgot nem sütjük el, mindent a maga idejében! A szerver várt megjelenése, 2013 nyár. :)
[8.] Hogyan tervezitek kiszûrni a nem alkalmas játékosokat?


Elõször is a kitiltás rendszer tökéletesítése érdekében kliens oldali kiegészítõt fogunk alkalmazni, ezáltal a számítógép adatai lesznek kitiltva. Ezt sokkal nehezebb kikerülni. Azért, hogy a játékosok felelõsségteljesen kezeljék a felhasználójukat, figyeljenek a szabályok betartására, valószínûleg SMS-ben fizetendõ, pár száz (300-400Ft körül tervezzük) forintos beugrót szedünk. Tisztában azzal, hogy igazi pénzt fizettetek a regisztrációért, próbálunk majd mindenkivel toleráns lenni, elõször szép szóval meggyõzni, általában timebanolni fogunk, hogy a pénzetek ne ússzon el, viszont komoly dolgokért jár az örök ban és ilyenkor buktad a pénzed. Ezzel hozzájárultok a szerver fenntartásához és így a szándékosan rendbontó játékosokat ki tudjuk szûrni, mivel ha kitiltjuk, nem csak más géprõl kell feljönni, hanem újra ki kell fizetni a beugrót. Karakterhalálnál nem kell újra kifizetni, mert ez a beugró az accountodra értendõ.
[9.] A hardveres kitiltáson kívül mit tartalmaz még ez a kiegészítõ?


A kiegészítõt \"ClientHelper\"-nek neveztük el. Jelenleg már mûködõképes ez a kiegészítõ, elég sok funkciót tartalmaz. Sajnos ezeket az ötleteket nem akarjuk lelõni, mert szeretnénk ezeket az egyedi funkciókat meglepetésnek szánni. A lényeg, hogy nagyon meg fog változni a SA-MP.... :)


A csapat:
 
  • lvl. 5 P3ti - founder, owner, ClientHelper main developer, gamemode developer

  • lvl. 5 Zharko  - founder, owner, gamemode main developer

  • lvl. 5 Kick - owner, planner

  • lvl. 4 Pampa - chief administrator

  • lvl. 3 Indi - administrator, RP responsible

  • lvl. 3 Zsoma - web developer

  • lvl. 3 JBauer - administrator, gamemode developer

  • lvl. 3 WolverinZ - administrator

  • lvl. 2 krisk - administrator, ClientHelper developer

  • lvl. 2 TEKU - administrator, gamemode developer ( textdraw )

  • lvl. 2 KROOK - administrator, webmaster

  • lvl. 2 Lowász - administrator, do-all

  • lvl. 2 [bart] - administrator, gamemode developer

  • lvl. 2 Zack - administrator, gamemode developer

  • lvl. 2 Beckham - administrator, mapper

  • lvl. 1 Thámás - moderator, designer, gamemode developer

  • lvl. 1 Meni - moderator, designer

  • lvl. 0 KisHP - tester




Akiknek köszönetet mondunk eddigi munkájukért:
 

  • RayHassi - Szkriptek, mapok, nélküle nem létezne Core RP, tesztek


  • Jex - Ex-fejlesztõ, neki nagyon sokat köszönhetünk. (Üzlet rendszer, stb)


  • James_Raynor - Ötletek


  • Pyenix - Egykori webmesterünk, designerünk. Nélküle sem létezne Core.


  • Gentleman - Ex-fejlesztõ, az alapkoncepciójú mód megírása


  • StraY\' - Ex-fejlesztõ


  • Ystee(Spookie) - Ex-fejelsztõ


  • Carlo_Jeans - Tesztelések, egykori admin


  • Fab. - Tesztelések


  • BBEHosting.hu - Támogatás


  • ChuckNorris - Leírás visszaszerzése, kezdetleges UCP


  • Glen_McMillan - Régebbi mapolás


  • Spii - Régebbi mapolás


  • Adyzon - Tesztelés, mapok


  • Zack - Tesztelés


  • Spike_Vince - Tesztelés


  • Zsolt_Black - Tesztelés, AFK rendszer


  • caRlos - Logó


  • Sheet - MySQL probléma megoldása


  • Divkn - C++ tippek


  • Darkteacher - Ex-segéd


  • RolePlay - Ex külsõ RP Figyelõ


  • Fl0rian - Ex-fejlesztõ




Tycoon/stratégia rendszerek (ezek nagyrésze már meg van valósítva, továbbfejlesztés folyik):

Termelõk:
Kút: Víz
Erdõ: Fa
Bánya: Vas, Kõ
Olajkút: Olaj
Farm: Gabona, Haszonállatok, Gyümölcs, Zöldség, Gyapot, Cukorrépa
Vegyüzem: Mûanyag
Építõanyagok(tycoon építéshez, csak termelõ kell hozzá):
- Fa,
- Vas,
- Kõ.
Épület építés:
Épületméret (ez egy pont)-tól függ mennyi anyag kelljen az építéshez.
Pontonkénti hozzávalók:
- Kõ: 50,
- Vas: 5,
- Fa: 10.
Egy sima közepes ház, pl. 20 pont.
Egy felhõkarcoló, pl. 1000 pont.
Átalakítók:
Papírgyár: Fa --> Papír
Bútorgyár: Fa, Mûanyag + Terv --> 1 egység bútor
Jármûgyár: Vas, Mûanyag + Tervek --> Jármû
Sütöde: Gabona, Víz + Recept --> 1 egység péksütemény
Olajfinomító: Olaj + Terv --> 1 egység benzin
Szeszfõzde: Cukor, Gyümölcs + Recept --> 1 egység alkohol
Vágóhíd: Haszonállatok --> 1 egység hús
Textilüzem: Gyapot + Terv --> 1 egység ruha (kiegészítõk)
Üdítõgyár: Víz, Gyümölcs, Cukor + Recept --> 1 egység üdítõ (üdítõ fajták: Kóla, Sprunk, Gyömbér, Gyümölcslé)
Cukorgyár: Cukorrépa --> Cukor
Elektronikai eszközök: Mûanyag, Vas + Terv --> 1 egység elektronikai eszköz
Recept, terv rendszer:
Vannak olyan átalakítási munkálatok ahova munkamenet(terv), recept kell.
Receptet, tervet vásárolni lehet és be kell rakni az üzletedbe.
A recept, terv nem vész el azzal akárhány terméket készíthetsz.
Szolgáltatók:
Benzinkút: Benzin
Ruhabolt: Ruha(kiegészítõk)
Pékség: Péksütemény
Húsbolt: Hús --> Hústermékek (kóbász, szalámmii, vírslee, fõvágott)
Piac: Gyümi, Zõcség
Rajzbolt: Papír
Autószalon: Autók
Kikötõ: Hajók
Repülõtér: Kis repülõk
Éttermek: (ételtõl függ a hozzávaló) - Péksüti, Husi, Gyümi, Zõcség és RECEPT
Italbolt, Kocsma: Üdítõ, Szeszesital
Elektronikai bolt: Telefon, MP4 stb.
Egységrendszer:
Vannak olyan termékek amiket fajtára nem nevezünk meg, pl. alkohol, hús, péksüti, ruha, bútor, üdítõ stb.
Ezek egységként kerülnek az üzletbe. Pl. ha valaki vesz egy Whiskeyt az italbolt
inventoryjából 1 egység alkoholt vegyen le. Másik példa: veszel egy üdítõt
és az üzletbõl 1 egység üdítõt von le. Akármilyen üdítõt veszel.
Szemétrendszer:
Az üzletek termelnek szemetet. Attól függ, hogy mennyi árút dolgoztak fel.
1 egység árú = 1 egység szemét.
1 szemeteszsák = 200 egység szemét.
A szemeteszsákok a bejárat elé kerülnek.
Fizetni kell a városgondnokságnak és a szemétszedõknek kiadja a feladatot
(egy dialogban látszódik az összes üzlet ami elõl el kell hordani a szemetet).
Raktár:
Raktár az átalakító és termelõ üzleteknek kell.
A megtermelt de épp még nem eladott árút lehet itt tárolni.
A termelést, átalakítást raktár nélkül nem tudod elindítani.
Tycoon rendszert fenntartó munkák:
Kamionos: kiszállítja a nagyobb anyagokat az átalakítóhoz, szolgáltatóhoz.
Futár: kiszállítja a kisebb anyagokat az átalakítóhoz, szolgáltatóhoz.
Városgondnokság munkái: elhordják az üzletek elõl a szemetet.
Tervezõ iroda:
Itt lehet terveket vásárolni. Tervezõ INK-ek készítik a terveket.
Vásárolható tervek:
- Jármû tervek (a sport, luxusjármû tervek import dolgok)
- Épület tervek (az épületméret ponttól függ a terv ára)
- Receptek (ezek a legolcsóbbak, éttermeknek kell)
- Elõállítási tervek (pl. benzin készítés terv. ezek drága tervek, nagyon sok pénzért tudsz hozzájutni)
A tervek itemként jelennek meg az inventorydban. Az üzletedbe tudod berakni és az alapján tudsz elõállítani termékeket.
A jármû tervek összefoglaló tervek. Pl. motor tervek, hajó tervek, luxus kocsi tervek, sportkocsi tervek stb.
A jármû akkor készül el mikor a szolgáltató/személy megrendeli vagy a tulaj elkészíti.
Haszonrendszer:
Minden üzlet beállíthatja a hasznát.
Egy példa: az üzlet haszna 0CE-re van állítva és mondjuk van az üzletnek egy hamburgeres gyorsétterem receptje.
Mondjuk valaki vesz egy hamburgert. Az üzletnek mindig be lehet állítani miket rendeljen és mibõl mennyit.
Ha ez elfogy a futárok hoznak mindig új anyagokat az üzletbe. Na szóval valaki vesz egy hamburgert.
Így adódik össze: alapanyagok ára + haszon.
Ha mondjuk a hamburgerkenyér 1CE, a hús 1CE, a zöldség 1CE akkor 3CE-be került elkészíteni a kaját.
Ehhez megy a haszon. Ha mondjuk 0 haszon van akkor 3CE-t fog fizetni az ügyfél.
Ha mondjuk 2 haszon akkor 5CE lesz egy hamburger.

 


Képek:
\"corerpglauncher_www.kepfeltoltes.hu_.png\"
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/130420/840322825sa-mp-010_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/130420/418002517sa-mp-008_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/130420/1163087781sa-mp-009_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]


Eladás menete:
1.: Kiválasztod a meglévõ cégek közül, kinek szeretnél eladni
[hs width=500 height=312]http://img43.imageshack.us/img43/7356/samp104uc.png[/hs]
2.: Kiválasztod azt, amit el szeretnél adni neki
[hs width=500 height=312]http://img856.imageshack.us/img856/6420/samp105wp.png[/hs]
3.: Leírod, hogy mennyiért adod el.
[hs width=500 height=312]http://imageshack.us/a/img694/8805/samp106j.png[/hs]
4.: Írhatsz megjegyzést (ajánlatos)
[hs width=500 height=312]http://img856.imageshack.us/img856/7834/samp107kw.png[/hs]


EREDMÉNY:
[hs width=500 height=312]http://img7.imageshack.us/img7/1115/samp108aw.png[/hs]


CCH-Képek
[hs width=500 height=312]http://kepfeltoltes.hu/130504/sa-mp-010_www.kepfeltoltes.hu_.png[/hs]


Gamemode archívum:
- Core v0 : Ez a legelsõ Core mód. Ez ma már nagyon elavultnak számítana. Everyday RPG alapja volt.
- Core v1 : Jex,  StraY\', Zharko felállásban készült mód. Ilyenkor született meg az elsõ verziója az üzletrendszernek.
- Core v2 : Gentleman által újraírt mód. Ez elég karcsú és sok hiba van benne.
- Core v3 : P3ti által 90, 95%-ban újraírt verziója a v2 módnak. Áttérés SQL-re és rengeteg új funkció. 2012 végéig készült.
- Core v4 : Ez a v3-nak a folytatása, 2013-ban készült munkák vannak benne.
- Core v5 : Zharko visszajövetele után elkezdett mód. Ebben P3ti már nem fejleszt annyira aktívan. A C++ kiegészítõ írása elkezdõdött.


Felhasznált modok:
- Paradise RP : A Paradise RP [készítõje Epsilon] munkáinak jelenlegi tulajdonosa (Beckham) felajánlotta a módot.
- Everyday RPG : P3ti már megszûnt szervere. Jelenleg egy-két interior mapolás és apróbb scriptek vannak belõle bent.


Bannerek:
Pyenix:
\"05b6569vxjumvcixmlu7.png\"


P3ti:
\"width=500http://core.comyr.com/corerpg_forumheader_small.png[/img]


caRlos:
\"47r1pprghu5bv67x28kg.png\"


Partnereink:
Szerverünket a MysticGaming.hu támogatja.


MysticGaming.hu
\"mystikus.png\"



Köszönjük hogy elolvastad,és nyomon követted ezt rövid tájékoztató jellegû topicot!

legközelebb újabb információkkal szolgálunk,bõvebb leírással,és rengeteg sok újdonsággal!


Addig is Core mindörökké! :)

 



Folyamatos szerkesztés alatt...



Leírás készítõi: Zharko, Pyenix, P3ti, Lowász, Epsilon, Indi

47
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / [töröljétek pls]
« Dátum: 2013. Április 15. - 19:58:36 »
[töröljétek pls] véletlen kipostoltam valamit

48
Szkripter Liga 2013 / [2. Forduló] Feladat
« Dátum: 2013. Április 10. - 12:09:35 »
Ebben a fordulóban mindenkinek egységes feladata lesz.
A feladat így szól:
Készíts el egy custom chatboxot, abból, amibõl szeretnéd. Légy kreatív ismét. :)
TIPP: Ha textdrawokkal csinálod, /chatbox <üzenet> paranccsal lehessen írni a Chatboxba.
Határidõ: 2013 április 17, szerda 17:00
Kereken egy hetetek van rá, sok sikert! :)

49
Szkripter Liga 2013 / EREDMÉNYEK - I. Forduló
« Dátum: 2013. Április 07. - 17:37:21 »
Kurta, és Zharko pontozása:
 
Backup:
Szkript szépsége: 3/5
Kreativitás: 3/5
Átláthatóság, mint játékos: 4/5
ÖSSZESEN 10/15 pont
---------------------------
Bendor:
Szkript szépsége: 3/5
Kreativitás: 3/5
Átláthatóság, mint játékos: 2/5
ÖSSZESEN 8/15 pont
---------------------------
JBauer:
Szkript szépsége: 3/5
Kreativitás:4/5
Átláthatóság, mint játékos: 4/5
ÖSSZESEN 11/15 pont
---------------------------
Flash:
0/15 pont, mivel nem saját szkript
---------------------------
Fool:
Szkript szépsége: 3/5
Kreativitás: 4/5
Átláthatóság, mint játékos: 5/5
ÖSSZESEN 12/15 pont
---------------------------
AMF:
Szkript szépsége: 3/5
Kreativitás: 3/5
Átláthatóság, mint játékos: 3/5
ÖSSZESEN 9/15 pont
---------------------------
Mike.:
Szkript szépsége: 4/5
Kreativitás: 4/5
Átláthatóság, mint játékos: 3/5
ÖSSZESEN 11/15 pont
[/quote]
ScreaM és Anthony pontozása viszont még hátra van!

50
Na szóval nem azon vagyok kiakadva hogy engem oltogatott Domingo, hanem azon hogy milyen nagyra vannak a mellükkel.
Ez nem a szerverük lejáratását kezdeményezõ téma, csupán vélemény nyilvánítás, illetve más véleményére is kíváncsi vagyok, illetve a kulturált vitatkozás helye. Vitamûsorokat a televízióban is lehet látni, kérem cselekedjünk hasonlóképp, mint ott. ( Ezalatt nem Mónikashow-ra gondoltam... HírTV-n láthattok ilyen mûsorokat, kulturált vitatkozás egymással )
Kezdek idézni:
 
szemléltessem mi a különbség a hangya seggén lévõ gennyes pattanás, és egy szárnyaló rétisas között
[/quote]
 
De ha tudatlan gennyfoltként gügyög\' date=\' és veri a mellét, hogy mekkora arc (eddig oké, lefosom) ÉS oltja a nagyobbakat a sz*ros dumájával, minden szavát kiforgatva[/quote\']
Tudod\' date=\' a gyémántnál sem mindegy milyen, lehet az csiszolatlan fos, fillérekért, vagy brilliáns, milliókért.[/quote\']
Professzionális\' date=\' megválogatott, tapasztalt adminisztrátorok fogják vezetni a szervert, és folyamatosan ellenõrizzük õket.[/quote\']
Az utolsóval tulajdonképpen semmi bajom, csak más véleményére is kíváncsi vagyok.
Az én érveim: Domingo valamiért azt hiszi, hogy soha nem létezett hasonló project, illetve még senki sem látott olyat. Szó-mi-szó, elég jónak tûnik, csupán a csapat az, amit nem nagyon preferálok
[/quote]
[/quote]
[/quote]

51
Munkaerő keresése / C++ programozót | PAWN szkriptert keresek
« Dátum: 2013. Április 06. - 14:25:41 »
Hali!
Nem szeretnék sokmindent elárulni a dologról a nagyközönség elõtt, ha érdekel valakit részletesebben dobjon meg egy PM-el, vagy írjon ide HSZ-t, és PMben leírom mirõl lenne szó.

52
Szkripter Liga 2013 / ARCHÍV - [I. forduló] Feladatok
« Dátum: 2013. Április 03. - 15:52:40 »
Team 1 tagjai, feladatuk
 

Feladat:

Egy lift elkészítése, 3 emeleten (3 emelet + földszint). Kritériumok: Légy kreatív. A lényeg hogy minél szebben, ötletesebben vitelezd ki az adott feladatot.
Tipp: Dialógusok, Textdrawok (akár Clickable)
HATÁRIDÕ: 2013 ÁPRILIS 7, VASÁRNAP 17:00

 


Team 2 tagjai, feladatuk
 

Feladat:
Egy szárnyas kapu elkészítése. Legyen automatikus, de ne olyan egyszerûen, hogy odamegy és kinyílik. 
Tipp: Dialógusok, Textdrawok (akár Clickable)
HATÁRIDÕ: 2013 ÁPRILIS 7, VASÁRNAP 17:00

 


Pontokat majd a szépségükre, kreativitásotokra kaptok fõleg, de vannak olyan szempontok, amiket nem árulhatok el Nektek.

A forduló végén a csapatnak is adunk egy pontszámot, egyelõre az legyen meglepetés hogy miért.

53
Szkripter Liga 2013 / Kérdések
« Dátum: 2013. Április 03. - 11:15:37 »
Itt nyugodtan tehetsz fel kérdéseket, ha valami nem tiszta.

54
Szkripter Liga 2013 / FRISSÍTVE - Versenyzõk, információk
« Dátum: 2013. Április 03. - 11:03:12 »
Információk
A \'Szkripter Liga 2013\' feladatait a napokban (vagy ma, vagy holnap) el fogjuk küldeni mindenkinek. Határidõket mindig csatolni fogjuk, de általában 2-3 nap határidõtök lesz egy-egy feladat elvégzésére, elkészítésére. A feladatokat csak a jelentkezõk kapják meg. Amint beadta mindenki a feladatát, kirakjuk ide mi volt az aktuális feladat amíg mi ellenõrizzük/teszteljük a beadott kódokat.


Versenyzõk
 



Felfüggesztett versenyzõk
-


Kizárt versenyzõk
 

55
Szkripter Liga 2013 / Zsûri
« Dátum: 2013. Április 03. - 10:53:09 »
A zsûri csapata belõlük áll:
 

Külön köszönet:

56
Szkripter Liga 2013 / [Archív]Jelentkezés
« Dátum: 2013. Április 01. - 14:47:25 »
Jelentkezni máig lehetett. Magyarul a jelentkezés lezárva!


Spoiler for Archívum:
Helló!
Úgy döntöttünk, rendezünk egy szkripter ligát, mivel ilyen elég rég volt már.
Lényeg az hogy kreatív légy, és ügyes. Összesen 3 vagy 5 forduló lesz, létszámfüggõ. Kb egy hét múlva kiadjuk az elsõ forduló feladatait, ha mindenki készen áll. Az elsõ fordulókban könnyebb, majd felfelé haladva nehezebb feladatokkal fogtok megbírkózni.
Jelentkezési feltétel, szabályok:
 
  • olyan jelentkezõket várunk akik nem lépnek ki idõ elõtt, hanem hajlandóak szkriptelni is.

  • a szkript csakis saját lehet, külsõ pluginok használata engedélyezett. Lényeg a kreatívság.

  • az elkészült szkripteket a www.pastebin.com-ra kell feltölteni, és elküldeni mind a négy zsûritagnak

  • A jelentkezéseket IDE várjuk, hozzászólásként


A gyõztes az \"Év szkiptere 2013\" címet viselheti.
Zsûri, szervezõk:
 

Ezer köszönet Csabesz-nak és TrYp-nek!
Bõvítés alatt.


Jelentkezés hozzászólásban, és a mondandód után odabiggyesztve a \"Megértettem a szabályokat és feltételeket, elfogadom mindezt\".


Eddigi jelentkezõk:
 

57
DayZ / [HELP]DVD3 problem
« Dátum: 2013. Március 31. - 21:01:08 »
Hali!
Elkezdtem felrakni az ARMAII:CO-t , de amikor a 3. DVD-t bemountolom, nem talál setup.12 filet, csak setup.11-et. Valakinek esetleg volt ilyen / tud rajtam segíteni?

58
Média / Régi 3Fall videók | SheerCold : Zharko |
« Dátum: 2013. Március 28. - 12:04:45 »
Böngésztem YT-ot és ezeket találtam.
Á, ez de régen volt :D
Trailer:
 

 

Vidi:
 

 

59
Adás-Vétel / [Vétel] Laptopot, netbookot vennék, ha lehet olcsón.
« Dátum: 2013. Március 25. - 20:43:37 »
Hali!
Amire kellene: Notepad++, Pawno, filmek, zene, esetleg SA:MP.
Kaptam egy jó ajánlatot 22.000 Ft-ért, de a srác mégsem akarja eladni amíg nem vesz újat. :|
Várom a hasonló ajánlatokat.

60
Segítségkérés / Crashel a szerver.
« Dátum: 2013. Március 17. - 18:03:00 »
Hali!
Az lenne a problémám, hogy amikor elindítok egy módot, az OnGameModeInit része lefut, de utána le is áll. Semmit nem ír ki.
Crashdetect-el ezt írja ki:
 
[18:00:22] [debug] Server crashed while executing asd.amx
[18:00:22] [debug] AMX backtrace:
[18:00:22] [debug] Server crashed while executing asd.amx
[18:00:22] [debug] AMX backtrace:

 
És crashel is a szerver ilyenkor.
Elõre köszi válaszaitok!

Oldalak: 1 2 3 [4] 5 6 ... 10
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal