Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 46
Archívum / Core RPG ~ Éld át a világot másképp | FRISS KÉPEK« Dátum: 2013. Április 15. - 20:55:42 »http://core.comyr.com/corerpg_forumheader_small.png[/img] ~ since 2010 ~
A szerverünk és a csapat története valamikor 2009 végétõl kezdõdik, amikor egy-két sráccal szerettünk volna valami nagyot alkotni. Ezért megindult a kõ kemény munka (P3ti, Pyenix, Zharko). Késõbb csatlakoztak hozzánk még páran akik segítették a szerver elõre haladását (pl. RayHassi, James_Raynor). A játékmód írása megkezdõdött. A legelsõ mód (P3ti Everyday RPG módjából kiindulva) rengetegszer át lett írva,de eljutottunk az ötödik generációs módhoz, viszont a régi funkciók nagy része ma már újra van írva. Rengeteg fejlesztõ/segéd/mapper megfordult nálunk. Nélkülük nem tartanánk itt, ahol most járunk. Ezért külön köszönetet mondunk nekik! (lentebb felsorolt nevek). Maga a csapat sok mindenen keresztül ment, rengetegszer éreztük hogy ez nem fog menni.. Ám itt a lehetõség! Egy új alkalom hogy újra megmutassuk, hogy igen is tudunk nagyot alkotni a SA-MP világában!
Állapot: Szerver: Online | Verzió: 0.5 IP: Nem publikus Zárva - csak tesztelés céljából fut Weboldal: http://core.mgaming.hu Facebook: http://www.facebook.com/CoreRPG Twitter: http://www.twitter.com/corerpgofficial Tartalom GYIK (Gyakran Ismételt Kérdések): [1.] Hol játszódik? Válasz: A szerver Los Santosban és környékén fog játszódni. Ilyenkor elõjön az a kérdés, hogy mi fogja ezt az óriási területet betölteni.. Hát ez legyen meglepetés, higyjétek el, ilyet nem láttatok még! :) [2.] Már megint egy tákolt, editelt szerver, 0 RP színvonallal? Válasz: Nem. Ez egy 0-ról írt, egyedi, RolePlay mód lesz, stratégiai és tycoon elemekkel lesz színesítve. Számunkra a legfontosabb a színvonal és az, hogy jól érezzétek majd magatokat szerverünkön. Az adminisztrátor csapaton belül van egy RP-ért és szabályrendszerért felelõs részleg (Indi, Pampa, WolverinZ, Kick), akiket Indi irányít. Nem fogtok bennük csalódni! [3.] Mit takar az hogy stratégia? // Nagyban gondolkozunk hogy ilyen formában bennt maradjon-e. Itt már a \"nagyobb\" emberkéknek kell azon filózni, hogy tartsák fennt a város \"életét\". És az mi hogy: tartsák fennt a város \"életét\"? Vannak külöbbözõ üzletek, 3 típussal, és rengeteg anyaggal. [.Típusok.]: - Termelõ - Átalakító - Szolgáltató [.Nyersanyagok, termelõi eszközök.]: - Víz - Fa - Vasérc - Kõ - Kõolaj - Gabona - Haszonállat - Gyümölcs - Zöldség - Mûanyag - Földgáz Mindegyiknek hatalmas szerepe van a játék során. Leírok pár folyamatábrát példának: - A bányából kitermelik a vasércet -> Az átalakító átdolgozza autóalkatrésszé/fegyveralkatrésszé -> A szolgáltató meg elkészíti a komplett autót / fegyvert. Minden autógyárnak meg kell vennie a gyártani kívánt autó terveit, az úgynevezett licenszét. csak akkor rakhatja gyártósorra, ha megvette ezt. illetve le is veheti onnan. Nézzünk az olajra is példát: - Termelõ kifúrja -> Átalakító átalakítja üzemanyaggá -> A szolgáltató benzinkútként mûködik. Ha a benzinkútban kifogynak a tartályok (vannak különbözõ oktánszámú benzinek (100 és 100+)) és ha kifogy kell vennie az átalakítótól. Ha nála sincs, akkor már csak a termelõn múlik hogy dob-e a piacra több benzint, vagy õ is csõdbe ment. Ebbõl gondolom érezhetõ, hogy ha nincs munkás aki kitermeli például az olajat, akkor benzin sem lesz. Gondolom érhetõ mi a stratégia rész. [4.] Mi a Tycoon része? Saját magad építhetsz üzleteket, vagy vehetsz üzlethelyiségeket (amiket a megadott kategóriákban tudsz forgalomba indítani pl: Autósbolt, Húsbolt, Cukrászda, stb., és Te szabod meg hogy milyen árut adsz el, s menyiért. De ha már nagyban gondolkodsz, akkor valójában építhetsz hatalmas épületeket, s azokat berendezheted azokat irodaként, vagy akár egy plázaként. Lehet saját földterületed, erdõrészed, vagy akár termõfölded. Ezeknek elég nagy lesz az értékük. Szóval a 0.3d újítást vezessük be, ahol ki lehet venni objecteket és most éppen az épületekre célzok. Amelyik épület alatt van út és nem esel ki a világból, az le lesz törölve, és a bizniszedhez való \"épület objectet\" fogják felépíteni az \"építõ\" munkások (szabad munka). Persze a fõnök pénzel. Az épületet akár 2-3 óráig is lehet, hogy építeni fogtok (függ a mérettõl és a nagyságtól na meg, hogy mennyi emberke dolgozik rajta), az épület a \"földbõl\" felfele fog menni amolyan kitörés félé képen, szóval egyre magasabban lesz az épület. [5.] A részletesség A részletesség fontos dolog. Mi a többi szerverhez ellentétben ügyelünk az RP szituációk kialakulására, szóval például egy mentésnél elõbb rá kérdezünk, hogy mi történt, ha nem tud válaszolni (szegény már nagyon haldoklik), akkor be kell vinni a kórházba és 1 perces vizsgálással ki derítitek a baját. Ha meg van! Akkor a bajhoz méltó dolgokat végeztek el, például ha eltört a lába kap gipszet, ha kézen lõtték, kiveszitek a golyót... [6.] UCP A szerver lelke. innen tudod írányítani a karakteredet, szervezeteket, üzleteket. Elég sok dolgot. Az UCP-nek két része lesz. IC - OOC IC részleg: \"Böngészõ\": Webshop - Innen tudsz rendelni a karakterednek 1-2 dolgot, amit másnap a postás hoz ki. Ingatlanok - Eladó ingatlanok listázása képekkel, leírással, és hogy jutsz oda (map) Jármûvek - Használt autók leírása, listázása képpel, leírással, és hogy jutsz el a kereskedésekbe(map). Saját weblap - Csinálhatsz saját weblapot a szervezetednek, üzletednek, amit a böngészõdön belül egy virtuális böngészõben nyithatnak meg a játékosok. Ez egy egyszerû kis saját programnyelvet takar, leírással. (ismétlem, ez egy virtuális böngészõ és weblap) OOC részleg: Account kezelés, beállítások, karakterkészítés, karakterhalál kezelése, adminoknak való részletes jelentés. Az UCP alapjait Jex készítette el, jelenleg Zsoma dolgozik rajta, nyárra kész lesz. :) Ötleteiteket, javaslataitokat várjuk az UCP módosítására, korlát nincs. Magyarul, amit nem sajnálsz a képzeletedtõl, megpróbáljuk összehozni. :) [7.] Mik a változások, ebben a v5-ös verzióban? A tycoon/stratégia részébõl kicsit visszaveszünk (de tényleg csak kis mértékben), és az interakciókra jobban koncentrálunk. Ennyi legyen elég ;) A többi dolgot nem sütjük el, mindent a maga idejében! A szerver várt megjelenése, 2013 nyár. :) [8.] Hogyan tervezitek kiszûrni a nem alkalmas játékosokat? Elõször is a kitiltás rendszer tökéletesítése érdekében kliens oldali kiegészítõt fogunk alkalmazni, ezáltal a számítógép adatai lesznek kitiltva. Ezt sokkal nehezebb kikerülni. Azért, hogy a játékosok felelõsségteljesen kezeljék a felhasználójukat, figyeljenek a szabályok betartására, valószínûleg SMS-ben fizetendõ, pár száz (300-400Ft körül tervezzük) forintos beugrót szedünk. Tisztában azzal, hogy igazi pénzt fizettetek a regisztrációért, próbálunk majd mindenkivel toleráns lenni, elõször szép szóval meggyõzni, általában timebanolni fogunk, hogy a pénzetek ne ússzon el, viszont komoly dolgokért jár az örök ban és ilyenkor buktad a pénzed. Ezzel hozzájárultok a szerver fenntartásához és így a szándékosan rendbontó játékosokat ki tudjuk szûrni, mivel ha kitiltjuk, nem csak más géprõl kell feljönni, hanem újra ki kell fizetni a beugrót. Karakterhalálnál nem kell újra kifizetni, mert ez a beugró az accountodra értendõ. [9.] A hardveres kitiltáson kívül mit tartalmaz még ez a kiegészítõ? A kiegészítõt \"ClientHelper\"-nek neveztük el. Jelenleg már mûködõképes ez a kiegészítõ, elég sok funkciót tartalmaz. Sajnos ezeket az ötleteket nem akarjuk lelõni, mert szeretnénk ezeket az egyedi funkciókat meglepetésnek szánni. A lényeg, hogy nagyon meg fog változni a SA-MP.... :) A csapat:
Akiknek köszönetet mondunk eddigi munkájukért:
Tycoon/stratégia rendszerek (ezek nagyrésze már meg van valósítva, továbbfejlesztés folyik):
Képek: http://kepfeltoltes.hu/130420/840322825sa-mp-010_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img] http://kepfeltoltes.hu/130420/418002517sa-mp-008_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img] http://kepfeltoltes.hu/130420/1163087781sa-mp-009_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img] Eladás menete: 1.: Kiválasztod a meglévõ cégek közül, kinek szeretnél eladni [hs width=500 height=312]http://img43.imageshack.us/img43/7356/samp104uc.png[/hs] 2.: Kiválasztod azt, amit el szeretnél adni neki [hs width=500 height=312]http://img856.imageshack.us/img856/6420/samp105wp.png[/hs] 3.: Leírod, hogy mennyiért adod el. [hs width=500 height=312]http://imageshack.us/a/img694/8805/samp106j.png[/hs] 4.: Írhatsz megjegyzést (ajánlatos) [hs width=500 height=312]http://img856.imageshack.us/img856/7834/samp107kw.png[/hs] EREDMÉNY: [hs width=500 height=312]http://img7.imageshack.us/img7/1115/samp108aw.png[/hs] CCH-Képek [hs width=500 height=312]http://kepfeltoltes.hu/130504/sa-mp-010_www.kepfeltoltes.hu_.png[/hs] Gamemode archívum: - Core v0 : Ez a legelsõ Core mód. Ez ma már nagyon elavultnak számítana. Everyday RPG alapja volt. - Core v1 : Jex, StraY\', Zharko felállásban készült mód. Ilyenkor született meg az elsõ verziója az üzletrendszernek. - Core v2 : Gentleman által újraírt mód. Ez elég karcsú és sok hiba van benne. - Core v3 : P3ti által 90, 95%-ban újraírt verziója a v2 módnak. Áttérés SQL-re és rengeteg új funkció. 2012 végéig készült. - Core v4 : Ez a v3-nak a folytatása, 2013-ban készült munkák vannak benne. - Core v5 : Zharko visszajövetele után elkezdett mód. Ebben P3ti már nem fejleszt annyira aktívan. A C++ kiegészítõ írása elkezdõdött. Felhasznált modok: - Paradise RP : A Paradise RP [készítõje Epsilon] munkáinak jelenlegi tulajdonosa (Beckham) felajánlotta a módot. - Everyday RPG : P3ti már megszûnt szervere. Jelenleg egy-két interior mapolás és apróbb scriptek vannak belõle bent. 47
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / [töröljétek pls]« Dátum: 2013. Április 15. - 19:58:36 »
[töröljétek pls] véletlen kipostoltam valamit
48
Szkripter Liga 2013 / [2. Forduló] Feladat« Dátum: 2013. Április 10. - 12:09:35 »
Ebben a fordulóban mindenkinek egységes feladata lesz.
A feladat így szól: Készíts el egy custom chatboxot, abból, amibõl szeretnéd. Légy kreatív ismét. TIPP: Ha textdrawokkal csinálod, /chatbox <üzenet> paranccsal lehessen írni a Chatboxba. Határidõ: 2013 április 17, szerda 17:00 Kereken egy hetetek van rá, sok sikert! 49
Szkripter Liga 2013 / EREDMÉNYEK - I. Forduló« Dátum: 2013. Április 07. - 17:37:21 »
Kurta, és Zharko pontozása:
Backup: 50
Általános / [Kultúrált vitatéma]Véleményem NLRP egykét tagjáról, és véleménykérés tõletek.« Dátum: 2013. Április 06. - 23:40:56 »
Na szóval nem azon vagyok kiakadva hogy engem oltogatott Domingo, hanem azon hogy milyen nagyra vannak a mellükkel.
Ez nem a szerverük lejáratását kezdeményezõ téma, csupán vélemény nyilvánítás, illetve más véleményére is kíváncsi vagyok, illetve a kulturált vitatkozás helye. Vitamûsorokat a televízióban is lehet látni, kérem cselekedjünk hasonlóképp, mint ott. ( Ezalatt nem Mónikashow-ra gondoltam... HírTV-n láthattok ilyen mûsorokat, kulturált vitatkozás egymással ) Kezdek idézni: szemléltessem mi a különbség a hangya seggén lévõ gennyes pattanás, és egy szárnyaló rétisas között 51
Munkaerő keresése / C++ programozót | PAWN szkriptert keresek« Dátum: 2013. Április 06. - 14:25:41 »
Hali!
Nem szeretnék sokmindent elárulni a dologról a nagyközönség elõtt, ha érdekel valakit részletesebben dobjon meg egy PM-el, vagy írjon ide HSZ-t, és PMben leírom mirõl lenne szó. 52
Szkripter Liga 2013 / ARCHÍV - [I. forduló] Feladatok« Dátum: 2013. Április 03. - 15:52:40 »
Team 1 tagjai, feladatuk
Feladat:
Team 2 tagjai, feladatuk Feladat: Egy szárnyas kapu elkészítése. Legyen automatikus, de ne olyan egyszerûen, hogy odamegy és kinyílik. Pontokat majd a szépségükre, kreativitásotokra kaptok fõleg, de vannak olyan szempontok, amiket nem árulhatok el Nektek. A forduló végén a csapatnak is adunk egy pontszámot, egyelõre az legyen meglepetés hogy miért. 53
Szkripter Liga 2013 / Kérdések« Dátum: 2013. Április 03. - 11:15:37 »
Itt nyugodtan tehetsz fel kérdéseket, ha valami nem tiszta.
54
Szkripter Liga 2013 / FRISSÍTVE - Versenyzõk, információk« Dátum: 2013. Április 03. - 11:03:12 »
Információk
A \'Szkripter Liga 2013\' feladatait a napokban (vagy ma, vagy holnap) el fogjuk küldeni mindenkinek. Határidõket mindig csatolni fogjuk, de általában 2-3 nap határidõtök lesz egy-egy feladat elvégzésére, elkészítésére. A feladatokat csak a jelentkezõk kapják meg. Amint beadta mindenki a feladatát, kirakjuk ide mi volt az aktuális feladat amíg mi ellenõrizzük/teszteljük a beadott kódokat. Versenyzõk Felfüggesztett versenyzõk - Kizárt versenyzõk
55
Szkripter Liga 2013 / Zsûri« Dátum: 2013. Április 03. - 10:53:09 »
A zsûri csapata belõlük áll:
Külön köszönet: 56
Szkripter Liga 2013 / [Archív]Jelentkezés« Dátum: 2013. Április 01. - 14:47:25 »
Jelentkezni máig lehetett. Magyarul a jelentkezés lezárva!
Spoiler for Archívum: 57
DayZ / [HELP]DVD3 problem« Dátum: 2013. Március 31. - 21:01:08 »
Hali!
Elkezdtem felrakni az ARMAII:CO-t , de amikor a 3. DVD-t bemountolom, nem talál setup.12 filet, csak setup.11-et. Valakinek esetleg volt ilyen / tud rajtam segíteni? 58
Média / Régi 3Fall videók | SheerCold : Zharko |« Dátum: 2013. Március 28. - 12:04:45 »
Böngésztem YT-ot és ezeket találtam.
Á, ez de régen volt Trailer: Vidi: 59
Adás-Vétel / [Vétel] Laptopot, netbookot vennék, ha lehet olcsón.« Dátum: 2013. Március 25. - 20:43:37 »
Hali!
Amire kellene: Notepad++, Pawno, filmek, zene, esetleg SA:MP. Kaptam egy jó ajánlatot 22.000 Ft-ért, de a srác mégsem akarja eladni amíg nem vesz újat. :| Várom a hasonló ajánlatokat. 60
Segítségkérés / Crashel a szerver.« Dátum: 2013. Március 17. - 18:03:00 »
Hali!
Az lenne a problémám, hogy amikor elindítok egy módot, az OnGameModeInit része lefut, de utána le is áll. Semmit nem ír ki. Crashdetect-el ezt írja ki: [18:00:22] [debug] Server crashed while executing asd.amx És crashel is a szerver ilyenkor. Elõre köszi válaszaitok! |