Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - Zharko

Oldalak: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 10
61
Bemutatkozás / Zharko (aka. hp)
« Dátum: 2013. Február 07. - 15:54:27 »
Hali!
Rászántam magam én is, hogy írjak egy rövid bemutatkozást :D
Horváth Péter vagyok, 18. életévemet most töltöttem be januárban. Szeretek biciklizni, futni, motorozni, rajzolni[szakrajz], bicajom bütykölni. :D
Volt egy kék Simson Swalbe S51 blokkal, csak eladtam szeretett motorom.
Mostanában a bicajokért jobban odavagyok.
GTA:
A GTA sorozat mindig is a kedvencem volt a nyitottsága, játékélménye miatt. Vice City körül ismertem meg a sorozatot, azon nagyon sokat játszottam :)
Mikor kijött a San Andreas, meg is rendeltem azon nyomban.
Valaki mutatta a SAMP-ot, így találtam \"ide\" is, még 2006-2007 körül. Akkor is már nagyon érdekelt a programozás, így hát elkezdtem kutatni a SAMP szkriptjei után. Elõször Jex-el találkoztam a Fay RPG szerveren, ott haverkodtam össze vele. Késõbb nyitni szerettünk volna egy szervert, a Hellworld RPG-t, de én akkor még csak egy admin szerepét tudtam betölteni. A szerver alatt sok minden tanultam Jex-tõl, és Vampesztól. Késõbbiekben a szervert abbahagytuk egyéb indokok miatt. Kb egy hónappal késõbb eszembe jutott valami: csináljunk kisvárosba RP szervert. Akkor már tudtam egykét dolgot pawnban.
1-2 hónappal késõbb egy megbízást kaptunk Tamási Gabitól, hogy nincs-e kedvünk neki lefordítani egy módot, az újonnan induló szerveréhez, a See RPG-hez. megtettük, kaptunk érte pár forintot, és örültünk a fejünknek :D
Fejlesztgettük tovább LittleTownt. Megfordultak nálunk szkripterként: Stray, Vampesz, Spatrik, dns\' és ezért külön köszönetet érdemelnek.
Amikor Jex nem ért már rá  a szerverre, felvette Szokolai Istvánt (aka Deee Speler) másodtulajnak mellém. Volt köztünk egy kis nézeteltérés, de végül sikerült lenyúlnia a szervert alólam. (ezt azért írtam le, mert mindenki félre van informálódva, hogy én hagytam ott a szervert, pedig nem)
Elvoltam utána kb 1 évig \'magamban\' különbözõ szervereken, vagy akár az MTA-n.
Sok jó haveromat ismertem meg ezen idõ alatt.
Egy másik korszak következett ekkor, a Core RPG, amit James Raynorral, P3tivel, Pyenixel, és RayHassival kezdtünk el, ha jól emlékszem.
Rengeteg szkripterünk volt ... Amikor már senki sem bízott benne, én és P3ti igen, de sajnos P3tivel kevesek voltunk, arra hogy újraélesszük.
A szerver \"lekapcsolása\" után egy kis idõvel a PDRP csapatához szegõdtem, mint társtulajdonos Indivel, amikor Epsilon elment.
Amikor megszûnt a szerver, visszahúzódtam kicsikét, saját projectbe kezdtem, ami egy elég nagy project. Nem hiszem hogy lesz belõle valami, mert csak hobbiból, unatkozásból csináltam azt :D
Nemsokkal késõbb UppeR!-ék felkerestek, hogy legyek Palomino RPG-n moderátor. Örültem a felkérésnek, mivel már jóideje nem csináltam ilyet :D
Ott nem sokáig voltam, mivel megszûnni látszódott a Littletown RPG, és 5 év után jó lehetõségnek láttam ezt egy \"visszavágó\"-ra.
Elkezdtünk majdnem a régi csapattal írni egy teljesen új módot. Jelenleg is ezt fejlesztgetjük, stbstb.
Ha unatkozom, az LSRP-n szoktam játszani mostanában egykét haverral.
Na ez lenne kb 5-6 év története tényleg csak dióhéjban.
Régi élményeimen keresztül megismert emberek, haverok:
  • StraY - LT pajti ; )
  • Upper - Jövök egy sörrel
  • Jex - Mesterem
  • James_Raynor - Most soroljam?
  • RayHassi - Régi span, tehen
  • Iceaac - Riverside madafaka\'
  • Vampesz - Riverside madafaka\' pajti 2 :D
  • Doriftar - 3Fall
  • SheerCold - 3Fall pajti
  • Gamestar - Márt tudja a rák
  • Trave - Régi LT pajti :D
  • Zack  -  nagyon sok helyrõl, Minecraft pajti is
  • Stuntzor - bolond :D
  • Adyzon - First player @ LT ^.^
  • Darkteacher - WonderLand (Y) Neked is jövök egy sörrel.
  • staR - Rats
  • Spatrik - Star Trek, bírom a hülyeségeid xD
  • Krook - Nagyon jó designes :)
  • Dolniczky Dani - Dupladé
  • Victor_Vincenzo - V.V Riverside madafaka pajti 3
  • Metaxa - fúú te
  • AmF - haver :D
  • Sgt_Cross - Rádiósss
  • RolePlay - \"kusoyla\"
  • Révay - te meg \"yofota\"
  • Gacsó J. M. - psszt.
  • White - \"lovrajde\"
  • ScreaM - Jana ásványvíz  :\' D
  • djs\' - KillaBeatZ :D
  • Santiago
  • Zsoma
  • még folytatom...

Akik külön köszönetet érdemelnek, a projectjeimnél segítettek:
  • Kick - LT, Core
  • Gentleman - Core, SoCal
  • Anthony - O.LT, Itt-ott
  • ChuckNorris - Core
  • Fl0rian - Core
  • Csabesz - Core
  • JBauer - Core
  • Kadaradam - Core
  • Nagynorbi - LT
  • Indi - PDRP
  • Epsilon - PDRP
  • Tamási Gábor - See
  • Many - O.LT
  • Yahikoo O.LT
  • Wolverinz - PDRP
  • P3ti - Core
  • Graduated - O.LT
  • Carlos - O.LT
  • ezt is folytatom, csak ez a lista is végtelen ;)

Nagyon sok mindenkit kihagytam, nem direkt, elnézést kérek érte :D

62
Munkaerő keresése / Littletown RPG - Webmester kerestetik
« Dátum: 2013. Január 30. - 21:31:44 »
FIGYELEM!
 

Webmestert keresünk, a Littletown RPG szerver oldalához!
 


Ha érzel magadban kellõ affinitást és hozzáértést, ne habozz! Csatlakozz Littletown RPG személyzetéhez, és tedd jobbá a szervert! Várjuk tehát, azoknak a szakavatott webmesterek jelentkezését, akik eleget tesznek a következõ feltételeknek:
 

  • Légy korrekt! Fontos, hogy a kért munka idõben kész legyen. Szükséges, hogy megbízzunk benned, különben vesztett ügyünk van. Ne bújj ki a dolgok alól, ha nem érzed úgy, hogy kellõen fair tudnál lenni a munkaadóddal, akkor ne is próbálkozz.


  • Légy terhelhetõ! Mivel egy most induló szerverrõl van szó, evidens, hogy néha sok munkát kaphatsz. Tudnunk kell rólad, hogy nem fogod otthagyni a munkát valamint kész vagy bevállalni a kiadott feladatokat! Elengedhetetlen, hogy rendelkezz kellõ szabadidõvel és, hogy elérhetõ legyél, hogyha szükség van rád.  


  • Légy csapatjátékos! Littletown RPG staffja több emberbõl is áll, tudnod kell hogyan dolgozz együtt másokkal. Nem lehetsz különcködõ, nem kelthetsz viszályt a csapaton belül, hiszen egy ilyen a rendszer megbomlását eredményezheti. Elõfordulhat, hogy másokkal kell együtt dolgoznod, fontos, hogy képes legyél erre!


 

Kellõ még, hogy legyen tapasztalatod: PHP, MySQL terén. Ezeket is jó ha tudod: CSS és HTML. A jelentkezéshez írj Zharkonak egy PM-et, mely tartalmaz:
- Rólad egy kevés ismertetõt.
- Tudásodról egy leírást, hogyan kezdted, mivel szereztél tapasztalatot, stb.
- Referenciák egyéb munkáidról.
- Elérhetõségeidet.
 
 

Küldd el tehát infóidat Zharkonak, és dolgozz te is a magyar szerepjáték öreg motorosát újraindító szerveren, mint webmester!

63
Hangszerek és előadók / Mark Knight ft. Skin - Nothing Matters
« Dátum: 2013. Január 23. - 13:45:52 »
Hali!
A house mûfaj kedvelõinek itt egy fergetegesen jó szám. Rise FM-en találtam rá, nem a semmiért elsõ helyezett a toplisten :)
 

64
Kérdések, Segítség / WarZ
« Dátum: 2013. Január 23. - 12:13:42 »
Hali! Nem tudom, hogy ide kellett-e volna nyitnom, és hogy illik-e ilyet kérni, de szükségem lenne egy tört WarZ meghívóra, öcsém ki szeretné próbálni megvétel elõtt. (de szerintem felesleges lesz megvennie ha itt a tört..)
Akinek lenne egy nagyon felesleges, kérem írjon egy PM-et!
Köszi elõre is!

65
Segítségkérés / Létezik bugfix a SAMP object editorhoz?
« Dátum: 2013. Január 12. - 14:33:37 »
A kérdés adott. Bug: Ha például én mozgatom az objectet, más nem látja hogy mozgatom, ha elmentem utána sem. Vagy ez relognál mûködik, vagy hogy megy? Köszi elõre is.

66
Segítségkérés / MySQL lekérdezés
« Dátum: 2013. Január 11. - 10:55:57 »
Hali! Egy olyan lekérdezést szeretnék létrehozni, amely X táblából kér le egy Y mezõ alapján, két másik mezõ adatait.
Pl: X táblából szeretném kiválasztani az Y mezõt, és annak kellene az W és S mezõje.
Mondok egy másik példát :D
Van nekem 10 dobozom. Mindegyik doboznak van egy azonosítója, és egy színe. 10 dobozból csak a pirosak kellenének nekem, mert a pirosakban van két tárgy.
Hülye példa, de remélem így talán megértitek :D Köszi elõre is.

67
SA-MP: verziók / SA-MP 0.3x R1-2
« Dátum: 2013. Január 08. - 13:50:19 »
\"logo_forum.gif\"
 
SA-MP 0.3x R1-2
A SA:MP új verziója (0.3x) megjelent.
Ha egy ideje már követed a SA:MP kiadásokat, tudhatod hogy az \"x\" verzió azt jelenti, hogy valószínûleg ez lesz az utolsó kiadás a 0.3-as ágon.
Frissítések:
Kliens és szerver frissítés SA-MP 0.3x R1-2
Kliens:
- Javítva: A szerverböngészõ mértéktelen CPU erõforrást használt miközben a szerverlistát töltötte be, ezáltal lassítva a betöltõdést.
- Javítva: A játékosnév melletti homokóra ikon ha nem töltõdött be, kifagyást okozhatott ha ALT-TAB-ozunk a játékból.
- Javítva: Az objektum megvilágítás letiltva, mert az objektum anyaga változott, de nem a színe.
Szerver:
- A kliens figyelmen kívül hagyja a(z) \"Unacceptable NickName\" (Nem elfogadott játékosnév) üzenetet.
Kliens frissítés SA-MP 0.3x R1
- Visszajelzés alapján a SA-MP kliens újra alkalmazni fogja a 128MB stream memóriát.


Kliens frissítés SA-MP 0.3x RC3
- fordításra vár -
Kliens frissítés SA-MP 0.3x RC2-4
- \"Lebegõ játékoshoz csatolt object-ek\" probléma megoldva. A játékoshoz csatolt object-ek néha lebegtek, úgy, hogy nem voltak egy játékoshoz se csatolva.
- A SA-MP névmutató mostantól mutatja, ha egy játékos Alt-TAB-ozott, vagy a menüben van. Ez ki/bekapcsolható a /nametagstatus kliensparancs segítségével.
\"afk.png\"
- Átszerkesztett verziók a haj és kalap \"tárgyakból\" hozzáadva.
Kliens frissítés SA-MP 0.3x RC2-3
- Mégtöbb javítás az object-ek anyagváltoztatásán. Világítási, és hátsó felületi problémák voltak.
Kliens frissítés SA-MP 0.3x RC2-2-2
- Kijavít különbözõ problémákat a object-ek anyagjának színének megváltoztatásával (SetObjectMaterial) kapcsolatban, beleértve világítási problémákat és kifagyásokat.
Kliens frissítés SA-MP 0.3x RC2-2
- Némely object-ek kifagyást okoztak, amennyiben nagy látótávolsággal használtuk õket. Kijavítva.
Kliens/szerver frissítés: SA-MP 0.3x RC2
- Az EnableVehicleFriendlyFire() bekapcsolja a \"friendly fire\" opciót a csapat jármûvekre. Néhány szerver megköveteli ezt a játékosokhoz, de nem a csapatjármûvekhez.
- Új speciális akció: SPECIAL_ACTION_CARRY, tárgyak cipelésére használható.
- 0.3x-ben a OnVehicleDeath killerid paramétere az lesz, amelyik játékos miatt robbant fel a jármû. Lehetséges, hogy át lesz nevezve, habár hogy kompatibilis legyen a régi szkriptekkel, a név nem fog változni.
- A meglévõ problémák a nagy látótávolságú object-eknek eltûnésével különbözõ kameraszögekben elméletileg megoldva.
Nem kötelezõ kliens frissítés SA-MP 0.3x RC1-3-1
- Javítva néhány crash amelyet a jármûvek robbanása okozott.
Nem kötelezõ kliens frissítés SA-MP 0.3x RC1-3
- Volt egy probléma, amely miatt bizonyos kamerával szemben lévõ objectek eltûntek. Emiatt van szükség az RC1-3-as frissítésre.
- Ha a szerver a SA:MP csapat rendszerét használja \"frendly fire\"-rel, akkor a csapat sebzés már nincs hatással a csapat jármûveit.
- A 128-255 közötti jármû színek le lettek cserélve néhány egzotikusabb színre. Néhány szín ebben a tartományban ezelõtt is használható volt, de a többségük azonos szín volt. A teljes szín készlet fel lett újítva.
- Ha az EditObject() eszközt használtad, elõfordult hogy a scale mód véletlenül aktiválódott, és emiatt nem lehetett menteni.
Nem kötelezõ kliens frissítés SA-MP 0.3x RC1-2
- Bizonyos videokártyáknál ködös volt a jármû elõnézet.
- A streaming memória nem mindig szabadult fel, a skin elõnézeteknél.
Model elõnézet:
Hozzáadtunk egy új \'TextDraw\' font ID-t, mely segítségével 2D elõnézetet készíthetsz a modelekbõl in-game. A szerver meghatározhatja az elõnézet szögét, és távolságát.
 

TextDrawFont(playerid, txtSprite, TEXT_DRAW_FONT_MODEL_PREVIEW);
native TextDrawSetPreviewModel(Text:text, modelindex);
native TextDrawSetPreviewRot(Text:text, Float:fRotX, Float:fRotY, Float:fRotZ, Float:fZoom = 1.0);

 
Néhány választó menü példának, hogy hogyan is lehet ezeket az elõnézeteket létrehozni.
\"pmenu_s.png\" \"vmenu_s.png\"
\"omenu_s.png\" \"omenu2_s.png\"
A fenti példa szkriptet tartalmazza a Windows szerver csomag.
Kiterjesztett kirajzolódási távolság az objectekhez:
Mostantól be tudod állítani az objectek kirajzolódási távolságát bármekkorára. Ez lehetõvé tesz egy sokkal zavartalanabb object streaminget az egyéni területeken is.
\"ddist2_s.png\"
A fenti sziget készítõje Deadspirrit.
Megjegyzés: A fenti újítás még csak kísérleti. Amennyiben problémák merülnek fel bizonyos objectek esetén, ajánlott azok kirajzolódási távolságát csökkenteni.
Javítások:
A 0.3x tartalmaz néhány fontos netcode változást, beleértve általános biztonsági frissítéseket a szerver elleni DoS (Szolgáltatás megtagadás) támadásokkal szemben.
- Az alacsony szintû netcode probléma kiküszöbölve, így csökken a csomagok száma a szerver és a kliens között.
- A játékosoknak már nincs lehetõségük 0 karakteres üzenetet küldeni a szervernek.
- Korlátozva lettek a játékosok által lekérhetõ szerver adatok, mint pl. a játékos lista.
- %x kifejezés a format() format függvényen belül többé már nem elõjelesként értelmezi a nagy integereket.
Letöltés:
0.3x R1-2 Kliens
SA-MP 0.3x R1-2 Kliens
0.3x R1-2 Szerver
SA-MP 0.3x R1-2 Windows Szerver
SA-MP 0.3x R1-2 Linux Szerver


Csak ilyen gyors fordítás, mert nincs igazán idõm, ha valahova nagyon hülyeséget írtam, javítsatok ki, illetve ha valamit jobban is meg lehet fogalmazni akk szintén, ez csak ilyen 3 perces \"munka\" :)
Eredeti link:
SA-MP 0.3x Released,
SA-MP 0.3x RC

68
Beszélgetés / Breaking Bad - Totál szívás
« Dátum: 2013. Január 08. - 00:39:50 »
Hali! Gondoltam nyitok egy dumálgatós topikot ennek is.
Egy kis gyors leírás tõlem: Tehát, e topik témája a Breaking Bad címû thriller, akció sorozat, mely immáron 5. évadját zárta le sikeresen.
A fõ karaktere (direkt nem írok fõszereplõt..) Walter White, egy csendes, nyugodt természetû kémiatanár, aki az 50-et tapossa lassacskán. Feleségével, Skyler-el és fiával, Walter Juniorral él együtt egy nyugodt környékén, Albuquerque kertvárosában. Skyler húga Marie, aki megrögzött kleptomán egyéniség, Hank-el éldegélnek egy ugyan olyan csendes városrészen, de nekik viszont a magánéletük zûrös, Hank foglalkozásából adódóan, mivel õ egy DEA (ez egy drogokkal foglalkozó központi szervezet) ügynök. Walterék békességben, nyugalomban éldegéltek mindaddig, amíg ki nem derül Walterrõl, hogy súlyos tüdõrákja van, ráadásul az 50. Születésnapján derül ki. Walter ezek után kezd el szép lassan belekóstolni az \'underground\' életbe, amikor egy volt diákjával elkezd metamfetamin kristályt (meth) \'fõzni\'.
Leírás by Zharko
Ennyi jut eszembe egyelõre, telefonon is vagyok így nehéz az irás :D
Vélemény: Nagyon jó sorozat, hatalmas nagy csattanók, fordulatok vannak benne, es roppant izgalmas a sztori, ahogy felépíti saját droghálózatát, illetve hogy meg tud változni, csak azért hogy a családjának pénzt szerezzen. Ráadásul ezt titokban tartani mindenki elõtt, mikor a sógora DEA ügynök... Az elsõ pillantásra nagyon unalmasnak tûnt amikor olvastam róla. De az elsõ részt megnéztem, és már kívántam a következõt :D
Kedvenc karakterek:
-Gus Fring: Csendes, elõvigyázatos, de eközben kegyetlen
-Walter: Okos, visszahúzódó ugyanakkor rendkívül bátor, miután megváltozott kegyetlen lesz.
-Gonzales: nem egy fõ karakter, de õt nagyon bírom

69
Általános / Mostani Core RPG csapatról ...
« Dátum: 2013. Január 03. - 21:59:31 »
Hali! Annyit szeretnék mondani róla (legalábbis P3ti) hogy kisajátítja más dolgait, és engedély nélkül felhasználja.
A Jex által készített UCP-t is fel szeretné használni, engedély nélkül. Ez erkölcsi kérdés vagy sem? Várom kommentjeiteket.

70
Kérdések, Segítség / Processzor
« Dátum: 2013. Január 02. - 22:01:26 »
Az lenne a kérdésem hogy az LGA775 processzorfoglalatok még mivel kompatibilisek. Hallottam hogy az LGA1155-el is, de kitudja... Google-ben is rákerstem, mindenhol mást írnak. Elõre is köszönöm!

71
Archívum / Original LittleTown RPG 2013[+4 videó a leírásban]
« Dátum: 2012. December 30. - 16:13:45 »
\"QE9PUUtvAwMBVwlEFAVQ\"
 



SZERVER INFÓ
Szerver Név: Original LittleTown RPG - 5th Anniversary Pack
Szerver IP: 79.120.178.59:7777
Slotok száma: 100
Honlap: http://littletown.hu/
Bármi problémád lenne, ide írhatsz e-mailt: [email protected]
(A honlapon bármivel kapcsolatosan lehet kérdezni, és válaszolni fogunk!)
 




SZERVER TÖRTÉNET, LEÍRÁS
 
Megpróbálkozunk egy régi csapattal, újraéleszteni LittleTown szerverét, a régi hangulatában ,csak éppen korszerûbb újításokkal. Régi módunk több, mint 5 éves, ezért  úgy gondoltuk ideje felújítani egy kicsit. Páran elkezdtük újjáírni, korszerûsíteni a teljes játékmódot. A teljes játékmód tartalmazni fogja a régebbi dolgok nagy részét, új technikákkal. Természetesen nem teljesen a régi mód lesz, mivel az már nagyon elavult, jobb, és gyorsabban megoldható dolgok lesznek betéve, illetve az új kliens adott újdonságait felhasználva. De még sem új mód lesz, hanem a régi alapján próbálunk meg fejleszteni. A szerver még nagyobb játékélményt fog nyújtani, a csapat pedig még több odafigyelést biztosít a játékosokra. Minden posztra megvan az emberünk, adott egy mód, már csak a playereken múlik, hogy élnek ezzel a lehetõséggel, vagy sem. ; ) A fentebb megtalálható weboldalra regisztrálva többet is megtudhattok, illetve a késõbbiekben ott lehet majd jelentkezni a leaderes munkákra és a fõnöki posztra is. A szerver négy városban fog játszódni, mint régebben is. \"Fõvárosként\" funkcionál Blueberry, azaz LittleTown, második \"fõváros\" Montgomery, de mind a négy városnak lesz jelentõsége, nem kell félni attól, hogy nem látunk embereket, unalmas lenne a szerveren az \"élet\". A szerveren nincs egy embernek 1001 skine, mindenkinek egy lesz, amit regisztrációnál kell kiválasztani. Dini fájlkezelõ adatbázisként használatát lecseréltük MySQL adatbázis kezelõre, így elérhetõ lesz egy szép kis karakter kezelési oldal. Inventory rendszer be fog kerülni, nagyon nagy szerepe lesz neki a játék során. A zsebeid 10 slotosak, az autók pl 50 slotosak lesznek. Szeretném visszahozni az \"LT-MG News\"-t is, amit a honlapon érhettek el PDF formában, ezeknek számai hetente jelennek meg, tartalmazzák az aktuális híreket, és interjúkat emberkékkel. Ezen dolog készítésére majd lehet jelentkezni, honlapon. Persze ez csak a az RP keretein belül, IC hírekkel. Ez úgyszintén a játékélmény növelését eredményezte. Az összes interior élethû lesz az exteriorhoz. Magyarul: amekkora az épület, akkora a belsõ tér is. Kulcsokat lehet átadni, másoltatni, eldobni, elveszíteni, és ellopni mástól. IC dolgok jobban vannak optimizálva. /pl idõjárás/
 



ADMINOK, FEJLESZTÕK
Zharko - Tulajdonos, szkripter, adminisztrátor - Skype: ptrhrvth
StraY\' - Tulajdonos, szkripter, adminisztrátor - Skype: -
Santiago - Adminisztrátor - Skype: -
UppeR\' - Szkripter, moderátor - Skype:  -
Star - Szkripter, web, moderátor - Skype: -
Adrian_Wayne - mapper - Skype:  -
Bruce Adkins - Figyel a játékosokra, Segéd - Skype: -
Gacsó - Ötletstaff, segéd - Skype: -
T. White - Ötletstaff, segéd - Skype: -
James_Raynor - Ötletstaff, segéd - Skype: -
Kick - Ötletstaff, segéd - Skype: -
Zsoma - Szkripter - Skype: -



RENDSZEREK
Házrendszer:
Jóbarát a lakótársa? Saját otthonra vágyik? Keresse fel az egyik irodánkat, és õk körbevezetik Önt, az eladó ingatlanok közt. Egyszerûre lett megtervezve. Oda állsz az egyik eladó ház elé és paranccsal megveszed. A pénzt a kézbõl veszi el. Ugyan így a ház ajtajánál tudod eladni a házadat. Az egyik fejlesztõi videóban látható lesz a házvétel is.
Jármûrendszer:
Jármûrendszernél semmi nagyobb változás nem történt a régi módokhoz képest. Ugyan ott, a \"gyárnál\" lehet megvenni, csak ki lett egészítve egy belsõ interiorral, és használt autókereskedéssel ---> belsõ interioros. A külsõ gyár méretének teljesen egyezõ belsõje. A mapot rayhassi készítette. Ott lehet majd autót venni, használt autót venni értelemszerûen. A videóban ez is leírásra kerül, meglehet majd nézni.



ALAP MUNKÁK
Pizzás:
Ez szerintem egyértelmû. Pizzákat kell kihordani a megadott helyekre a cuki kis pizzásmotorokkal. A hely a megszokott Blueberry-s pizzázó. Késõbbiekben tervezünk újítást, azaz kocsival is kiszállítható legyen a pizza, mondjuk blista compact-al és egyszerre több is.
Ételszállító:
Ezt is kilehet találni a nevébõl. Ételek kell kiszállítani a megadott címekre, idõben. A szállítóeszköz a szokásos kis teherszállító autó. A hely az eddig megszokott Dillimoreban található, az étteremnél.


Takarító:
Ezt a munkát az autószalonnal szemben veheted fel, és ha hívnak, be kell menned pl a pizzázóba felmosni, stb



MAPOKRÓL
Spoiler for Blueberry:
\"width=500http://images3.wikia.nocookie.net/__cb20100210105712/gtawiki/images/3/30/Blueberry-GTASA-southwestwards.jpg[/img]
 
A Blueberry falunév puszta növény nevébõl ered, angol névadással. A Blueberry áfonyát jelent - E remek község õsatyái egykoron hatalmas áfonyafarmot üzemeltettek, és a város nagy szerepet játszott Red Country áfonyaellátásában. Községünk névadója a farm alapítójának, Montgomery-nek egyik unokája, Joseph Montgomery volt. Az egykori polgármestere Montgomery városának is. Azon a területen, mely most a Blueberry nyugati határt képezi, - a történelem folyamán az alábbi nemes földesúri családok éltek: El Tierra, Garver, Kincaid, Ocultado
 
Spoiler for Montgomery:
\"width=500http://images2.wikia.nocookie.net/__cb20101210021303/de.gta/images/1/1a/Montgomery.jpg[/img]
 

Falunk elsõ okleveles említése 1674-bõl származik. Nevének eredete a Montgomery család, kiknek birtokai voltak a szomszédos Blueberry faluban, híres áfonyatermelõk voltak. A falu lakói megszavaztatták ezt a nevet, Marie Montgomery tiszteletére, ki hõsi halált halt a faluért. Késõbb unokája, Joseph Montgomerry lett a polgármester.
Az itt lakók a kezdetektõl földmûveléssel foglalkoztak, bár a 19. században már sokan a halászattal keresték kenyerüket. Mára a lakosság munkaképes része egész Red Country-ra kiterjedõ üzemekben és helyi vállalkozóknál dolgozik.
 

Spoiler for Dillimore:
\"width=500http://images3.wikia.nocookie.net/__cb20100409174238/gtawiki/images/0/05/Dillimore.jpg[/img]



FÕNÖKÖS MUNKÁK
Rendõrség:
A rend õrei éjjel-nappal vigyáznak a testi épségére, vagyonára. E kettõ érdekében képesek bármit megtenni, csak azért, hogy Ön biztonságban legyen. A rangok még kidolgozás alatt vannak. Mint régebben kapnak autót, ranchert, a többirõl még nem döntöttünk. A székhelyük valószínûleg Dillimoreban lesz.
Mentõsök:
Ezek a hõs fickók képesek tûzön-vízen keresztül menni azért, hogy Ön épségben, egészségesen érhessen haza egy esetleges incidens után. A helyükrõl még nem tudni sokat, kidolgozás alatt...
Szolid Szerelõ KFT:
Õk a közlekedés szíve, ha õk nem lennének, ki csinálná meg a kocsiját? Elromlott valamije? Hívja õket! 555-365-356. Felépítése kidolgozás alatt...
LittleTown FM 28.3:
Õk azért kelnek fel négy órakor, hogy Önök jól érezhesség magukat akár az autóban, munka közben, sportoláskor. Hallgassa a LittleTown FM-et! 28.3
Önkormányzat:
Elengedhetetlen része a társadalomnak. Jól mûködõ rendszerünk összeomlana nélkülük. Tanult, okos, becsületes emberek jellemzik.


BETEKINTÉS EDDIGI MUNKÁINKBA.
 

Ötletstaff: Raynor, Gacsoka, White.
 

Nos, emberek. Mivel, a mai nyitás elmaradt, gondoltam nem hagyhatlak titeket tanácstalanul. Arra a következtetésre jutottunk, hogy apró betekintést engedünk nektek, eddigi munkáinkba, avagy hogy mire számítsatok a szerveren!
 
I. A BÛNÖZÉS.
A bandák méretét elméleti szintek befolyásolnák. Az a csoportosulás, amely már birtokol területet, széfet, banda-épületet, kellõ pénzt, valamint valamilyen mûködõképes üzletet, szervezetnek minõsül. Ennél fogva scriptet kap, tehát banda rádiókat, stb. Az a csoportosulás, amely birtokol párat a szervezet ingóságai közül, feltörekvõ bandának minõsül. Az a társaság pedig, amely még csak a pitiáner tolvajkodásokból, rablásokból építkezik, valamint szerez pénzt, bandának minõsül.

A bandák közül feltörekedni nagyon nehéz, hiszen a játékosok, üzletek kirablása nagy rizikófaktorral bír, könnyen börtönbe kerülhet, avagy életét vesztheti a játékos.


A feltörekvõ bandák életét pedig megkeserítik a szervezetek, hisz az õ tevékenységeik csak pénzösszegtõl esnek el, hogyha még több szervezet bukkan fel.


A szervezetek közötti folyamatos rivalizálás is adott, hisz minden szervezet fõ célja, hogy egyeduralmat hozzon létre, tehát „minden pénz az Õ zsebébe folyjék.”

Keresetüket eddig még két mód határozza meg. A drogbiznisz, és a fegyverbiznisz. A bizniszekhez kapcsolatok árán juthatsz hozzá, melyet meg kell venned. Ezt értsd úgy; megveszed egy-egy díler bizalmát, tehát csak neked árul. Ezek a kapcsolatok NPC-k lesznek, a megye különbözõ pontjain elhelyezve.
Fegyvereket/Drogokat fekete úton is be lehet szerezni, (sõt többnyire ilyen úton is kell) mégpedig a szervezetek képesek lesznek importálni. Ehhez egy remek kis \"játékot\" találtunk ki a rendõrök és bûnözõk között, melyet még nem osztunk meg veletek, legyen ez meglepi.:)


II. ÚJ MUNKA.
Igen, a modba bekerült egy tök új munka, mégpedig a \"Takarító\". Egy takarító cég alkalmazottaiként helyezkedhetnek el a játékosok. A cég több épülettel is szerzõdésben áll, tehát ezekbe az épületekbe küld ki takarítókat. Az õ feladatuk pedig nem más, mint kikocsikázni a helyszínre, majd feltakarítani az épületet.
III. RENDÕRSÉG ÚJRAGONDOLVA.
Mivel az eddigi rendõrséget nem találtuk túl kiemelkedõnek, ezért újraterveztük az egészet, Connor McKenzie, leendõ rendõr-leader asszisztálásával, mely egy teljesen modernizált bûnüldözõ rendszert eredményezett. Így született meg egy olyan rendõrség, melyben sokkal több lehetõség adódik RP-re, mint például: Kihallgatások - a kihallgató szoba segítségével, Bíróság - Fórumon történõ tárgyalótermet szimbolizáló tárgyalások segítségével, Körözések - A rendõr adatbázis segítségével, Börtön RP megteremtése - Egy börtön épület életre hívásával, Montgomery és Littletown között, és még sok sok más út, a Rendõr-RP minél élethûbb megformálásához.
IV. A VÁROSOK STÍLUSÁNAK KIALAKÍTÁSA.
Errõl már lehetett hallani, de Red County megye városait skatulyákba dugjuk, mely így fog kinézni:
Blueberry - A megye felsõ rétege, gyönyörû parkosított város, ahol felújított házak, új lehetõségeket találhatsz. A bûnözés szinten száz százalékosan szûrve van, a kórházi ellátás pedig remekel. Munkahelyeket is találsz itt, könnyen elhelyezkedhetsz. Ám az árak magasak, ha házat akarsz venni, de a pénztárcád viszont szûk, akkor azt ne itt tedd.

Dillimore - A megye középsõ rétege. Az ezredforduló környékén esett át felújításon, mely nem volt túl bõkezû. A vakolatok itt-ott oszladoznak, de többnyire még megtalálható a kertvárosi stílus, új házakkal. Mivel a Los Santosi gazdagréteg gyakran lelátogat ide, a várost nem lehet \"szegényesnek\" nevezni. Szépen fenntartja magát, egy amolyan középkategóriában. Ideális családoknak.

Montgomery - A megye legalsó rétege. Amíg Red County megyét gazdasági válság sújtotta, a bûn szépen lassan beette magát ebbe a kis városba. Bandák lepték el az utcákat, melyek mára kinõtték magukat. Ez okozza, hogy a város szeméttel teli, lepukkant és poros. Ha jót akarsz magadnak, ne sétálj itt egyedül éjszaka. A szegényeknek ideális város, hiszen az árak meglepõen olcsóak, de tudni kell számolni a bûnözéssel.
V. ACHIEVEMENT RENDSZER, AVAGY AZ ÉLET FELEJTHETETLEN ESEMÉNYEI.
Mindenki életében vannak emlékek, melyeket soha nem feled el, lehet az jó, vagy rossz. Amikor felvették az állásába. Amikor elõléptették. Amikor napokon keresztül nem evett, ezért meg kellett látogatnia a kórházat. Satöbbi, satöbbi. A Littletown RPG-n indított karaktereiteknek is lesznek ilyen pontok az életében, melyet a szerver \"CitizenPoint\"-al honorál. Ezek a pontok szimbolizálják azt a boldogságot, amit érzel, egy ilyen sorsfordító dolognál.
 
Sajnos többet nem mondhatok, mivel úgy egyeztem meg a többiekkel, hogy csak \"morzsákat\" hintek el köztetek, ehelyett regényt írtam. :)
 
Tervben van még, scriptelésre vár, avagy épp scriptelik:
- Craft rendszer.

- Drogok elõállítása saját kezeddel.


- Több mint öt fajta drog, különféle bónuszokkal, hátrányokkal.


- Járványrendszer.


- Még több lehetõség a bûnözéssel való pénzszerzésre.


- Gyógyszertárak.


- Hirdetés rendszer újra gondolása (
http://littletown.hu/index.php/topic,138.0.html).

- Egy újfajta munkarendszer.

 
De mindent a maga idejében, meglepetéseknek is teret kell hagynunk, tehát mint már mondtam, ez a leírás csupán töredéke munkánknak! Gõzerõvel tartunk a nyitás felé, de szükségünk van a leendõ játékosaink bizalmára, úgyhogy ne csüggedjetek a halasztás miatt, mert az csak egy célt szolgált: hogy egy bugmentes, RP-lehetõségekkel teli Littletown RPG-t tehessünk elétek! :)
 
By: T.White


Videók:
 

 

 

 

 

Üdvözlettel,
LittleTown RPG fejlesztõ csapata

72
Segítségkérés / MySQL hiba. Furcsa :/
« Dátum: 2012. December 20. - 20:37:41 »
Hali! Olyan problémám lenne, hogy házi szerver házi adatbázisán elindul, tud csatlakozni, de BBEHosting.hu-nál a BBEHostingos adatbázisra nem tud. Ezt írja debugba:
 
[20:35:25] CMySQLHandler::CMySQLHandler() - Connecting to \"localhost\" | DB: \"*********\" | Username: \"****@localhost\" ...
[20:35:25] CMySQLHandler::Connect() - Can\'t connect to local MySQL server through socket \'/var/lib/mysql/mysql.sock\' (13) (Error ID: 2002)

 
?? :/

73
SA-MP: Szerverfejlesztés / [GM] Kalandozások - interaktív
« Dátum: 2012. Október 26. - 11:44:13 »
Helló!
Ezt a módot kb egy éve kezdtem el, céltalanul.
Ez a mód félkész, nincs idõm befejezni, szervert indítani (ott a másik projectem is...).
Nekem elég sok dolgom van ezen kívül is, úgy gondoltam hogy elérhetõvé teszem nektek, hátha tudtok valamit kihozni ebbõl.
Eléggé bonyolult, igazából írjátok le majd mit nem értetek, stb és azt leírom. Egy tesztküldetést mellékeltem.
Lényege: Kalandokat tudsz létrehozni, szinte akármilyen témában, és úgy alakíthatod ahogy szeretnéd. Gondolkodtató, izgalmas, stb.
Az lett volna a célja, hogy saját magad írányítsd a játékmenetet (te döntessz arról hogy a karakter melyik irányba sodródjon, a jóba, vagy a rosszba). Ez lenne az alapötlet, ami befejezetlen.
Igazából ennyi az, amit írni tudok róla, amit nem értetek, vagy kérdésetek van vele, komi.
Elég lefordítani a main.pwn-t!
Funkciók nagyrésze,Maga a játékmód:
[dload]
TARTALMAZ EGY RÉSZLETESEBB LEÍRÁST HOGY IS MÛKÖDIK
Mellékelt küldetés:
http://pastebin.com/Wn7gc5xP
U.I. A sztori ingame maker nincs kész, csak az alapját próbálgattam.

74
SA-MP: Szerverfejlesztés / Szám formázása v2
« Dátum: 2012. Szeptember 30. - 12:44:01 »
Mit tud: Átalakít egy számot sztringgé, formázva. Pl: 123456 => 123.456 vagy 47000 => 47.000
Készítõ: Zharko
Köszönet: Jexnek, aki megihletett.
Verzió frissítés:
Mit tud: Te tudod megadni, hogy milyen karakterrel válassza el a számot.
               ha beírod pl hogy sajt, akkor csak a nulladik (igazából elsõ) karakterrel választja el, ezesetben s
 

convertFormattedNumber( n, slt[] )
{
    new str[64], i = 0;                         //  Deklarálás
    format(str, 64, \"%d\", n);                   //  Átalakítjuk sztringgé a számot
    while (i < strlen(str)) {                   //  Egy ciklust futtatunk addig, míg el nem éri az i a megfelelõ értéket
strins(str, slt[0], strlen(str) - i);      //  Hátulról hozzáadunk mindig egy pontot
 i = i+4;                               //  Növeljük az i-t néggyel
    }
    strdel(str, strlen(str) - 1, strlen(str));  //  Kitöröljük az utolsó karaktert
    return str;                                 //  Visszatérünk az str nevû sztringünkkel
}

 
Példakód:
 
convertFormattedNumber( 123456, \",\" )

 
Eredmény: 123,456
 
convertFormattedNumber( 123456, \"s\" )

 
Eredmény: 123s456

75
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / udb_decrypt, hülyeség vagy nem?
« Dátum: 2012. Augusztus 31. - 12:02:29 »
DELETED!

Oldalak: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 10
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal