Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 61
Bemutatkozás / Zharko (aka. hp)« Dátum: 2013. Február 07. - 15:54:27 »
Hali!
Rászántam magam én is, hogy írjak egy rövid bemutatkozást Horváth Péter vagyok, 18. életévemet most töltöttem be januárban. Szeretek biciklizni, futni, motorozni, rajzolni[szakrajz], bicajom bütykölni. Volt egy kék Simson Swalbe S51 blokkal, csak eladtam szeretett motorom. Mostanában a bicajokért jobban odavagyok. GTA: A GTA sorozat mindig is a kedvencem volt a nyitottsága, játékélménye miatt. Vice City körül ismertem meg a sorozatot, azon nagyon sokat játszottam Mikor kijött a San Andreas, meg is rendeltem azon nyomban. Valaki mutatta a SAMP-ot, így találtam \"ide\" is, még 2006-2007 körül. Akkor is már nagyon érdekelt a programozás, így hát elkezdtem kutatni a SAMP szkriptjei után. Elõször Jex-el találkoztam a Fay RPG szerveren, ott haverkodtam össze vele. Késõbb nyitni szerettünk volna egy szervert, a Hellworld RPG-t, de én akkor még csak egy admin szerepét tudtam betölteni. A szerver alatt sok minden tanultam Jex-tõl, és Vampesztól. Késõbbiekben a szervert abbahagytuk egyéb indokok miatt. Kb egy hónappal késõbb eszembe jutott valami: csináljunk kisvárosba RP szervert. Akkor már tudtam egykét dolgot pawnban. 1-2 hónappal késõbb egy megbízást kaptunk Tamási Gabitól, hogy nincs-e kedvünk neki lefordítani egy módot, az újonnan induló szerveréhez, a See RPG-hez. megtettük, kaptunk érte pár forintot, és örültünk a fejünknek Fejlesztgettük tovább LittleTownt. Megfordultak nálunk szkripterként: Stray, Vampesz, Spatrik, dns\' és ezért külön köszönetet érdemelnek. Amikor Jex nem ért már rá a szerverre, felvette Szokolai Istvánt (aka Deee Speler) másodtulajnak mellém. Volt köztünk egy kis nézeteltérés, de végül sikerült lenyúlnia a szervert alólam. (ezt azért írtam le, mert mindenki félre van informálódva, hogy én hagytam ott a szervert, pedig nem) Elvoltam utána kb 1 évig \'magamban\' különbözõ szervereken, vagy akár az MTA-n. Sok jó haveromat ismertem meg ezen idõ alatt. Egy másik korszak következett ekkor, a Core RPG, amit James Raynorral, P3tivel, Pyenixel, és RayHassival kezdtünk el, ha jól emlékszem. Rengeteg szkripterünk volt ... Amikor már senki sem bízott benne, én és P3ti igen, de sajnos P3tivel kevesek voltunk, arra hogy újraélesszük. A szerver \"lekapcsolása\" után egy kis idõvel a PDRP csapatához szegõdtem, mint társtulajdonos Indivel, amikor Epsilon elment. Amikor megszûnt a szerver, visszahúzódtam kicsikét, saját projectbe kezdtem, ami egy elég nagy project. Nem hiszem hogy lesz belõle valami, mert csak hobbiból, unatkozásból csináltam azt Nemsokkal késõbb UppeR!-ék felkerestek, hogy legyek Palomino RPG-n moderátor. Örültem a felkérésnek, mivel már jóideje nem csináltam ilyet Ott nem sokáig voltam, mivel megszûnni látszódott a Littletown RPG, és 5 év után jó lehetõségnek láttam ezt egy \"visszavágó\"-ra. Elkezdtünk majdnem a régi csapattal írni egy teljesen új módot. Jelenleg is ezt fejlesztgetjük, stbstb. Ha unatkozom, az LSRP-n szoktam játszani mostanában egykét haverral. Na ez lenne kb 5-6 év története tényleg csak dióhéjban. Régi élményeimen keresztül megismert emberek, haverok:
Akik külön köszönetet érdemelnek, a projectjeimnél segítettek:
Nagyon sok mindenkit kihagytam, nem direkt, elnézést kérek érte :D 62
Munkaerő keresése / Littletown RPG - Webmester kerestetik« Dátum: 2013. Január 30. - 21:31:44 »FIGYELEM! Webmestert keresünk, a Littletown RPG szerver oldalához!
Ha érzel magadban kellõ affinitást és hozzáértést, ne habozz! Csatlakozz Littletown RPG személyzetéhez, és tedd jobbá a szervert! Várjuk tehát, azoknak a szakavatott webmesterek jelentkezését, akik eleget tesznek a következõ feltételeknek:
Kellõ még, hogy legyen tapasztalatod: PHP, MySQL terén. Ezeket is jó ha tudod: CSS és HTML. A jelentkezéshez írj Zharkonak egy PM-et, mely tartalmaz: - Rólad egy kevés ismertetõt. - Tudásodról egy leírást, hogyan kezdted, mivel szereztél tapasztalatot, stb. - Referenciák egyéb munkáidról. - Elérhetõségeidet. Küldd el tehát infóidat Zharkonak, és dolgozz te is a magyar szerepjáték öreg motorosát újraindító szerveren, mint webmester!
63
Hangszerek és előadók / Mark Knight ft. Skin - Nothing Matters« Dátum: 2013. Január 23. - 13:45:52 »
Hali!
A house mûfaj kedvelõinek itt egy fergetegesen jó szám. Rise FM-en találtam rá, nem a semmiért elsõ helyezett a toplisten 64
Kérdések, Segítség / WarZ« Dátum: 2013. Január 23. - 12:13:42 »
Hali! Nem tudom, hogy ide kellett-e volna nyitnom, és hogy illik-e ilyet kérni, de szükségem lenne egy tört WarZ meghívóra, öcsém ki szeretné próbálni megvétel elõtt. (de szerintem felesleges lesz megvennie ha itt a tört..)
Akinek lenne egy nagyon felesleges, kérem írjon egy PM-et! Köszi elõre is! 65
Segítségkérés / Létezik bugfix a SAMP object editorhoz?« Dátum: 2013. Január 12. - 14:33:37 »
A kérdés adott. Bug: Ha például én mozgatom az objectet, más nem látja hogy mozgatom, ha elmentem utána sem. Vagy ez relognál mûködik, vagy hogy megy? Köszi elõre is.
66
Segítségkérés / MySQL lekérdezés« Dátum: 2013. Január 11. - 10:55:57 »
Hali! Egy olyan lekérdezést szeretnék létrehozni, amely X táblából kér le egy Y mezõ alapján, két másik mezõ adatait.
Pl: X táblából szeretném kiválasztani az Y mezõt, és annak kellene az W és S mezõje. Mondok egy másik példát Van nekem 10 dobozom. Mindegyik doboznak van egy azonosítója, és egy színe. 10 dobozból csak a pirosak kellenének nekem, mert a pirosakban van két tárgy. Hülye példa, de remélem így talán megértitek Köszi elõre is. 67
SA-MP: verziók / SA-MP 0.3x R1-2« Dátum: 2013. Január 08. - 13:50:19 »SA-MP 0.3x R1-2 A SA:MP új verziója (0.3x) megjelent. Ha egy ideje már követed a SA:MP kiadásokat, tudhatod hogy az \"x\" verzió azt jelenti, hogy valószínûleg ez lesz az utolsó kiadás a 0.3-as ágon. Frissítések: Kliens és szerver frissítés SA-MP 0.3x R1-2 Kliens: - Javítva: A szerverböngészõ mértéktelen CPU erõforrást használt miközben a szerverlistát töltötte be, ezáltal lassítva a betöltõdést. - Javítva: A játékosnév melletti homokóra ikon ha nem töltõdött be, kifagyást okozhatott ha ALT-TAB-ozunk a játékból. - Javítva: Az objektum megvilágítás letiltva, mert az objektum anyaga változott, de nem a színe. Szerver: - A kliens figyelmen kívül hagyja a(z) \"Unacceptable NickName\" (Nem elfogadott játékosnév) üzenetet. Kliens frissítés SA-MP 0.3x R1 - Visszajelzés alapján a SA-MP kliens újra alkalmazni fogja a 128MB stream memóriát. Kliens frissítés SA-MP 0.3x RC3 - fordításra vár - Kliens frissítés SA-MP 0.3x RC2-4 - \"Lebegõ játékoshoz csatolt object-ek\" probléma megoldva. A játékoshoz csatolt object-ek néha lebegtek, úgy, hogy nem voltak egy játékoshoz se csatolva. - A SA-MP névmutató mostantól mutatja, ha egy játékos Alt-TAB-ozott, vagy a menüben van. Ez ki/bekapcsolható a /nametagstatus kliensparancs segítségével. - Átszerkesztett verziók a haj és kalap \"tárgyakból\" hozzáadva. Kliens frissítés SA-MP 0.3x RC2-3 - Mégtöbb javítás az object-ek anyagváltoztatásán. Világítási, és hátsó felületi problémák voltak. Kliens frissítés SA-MP 0.3x RC2-2-2 - Kijavít különbözõ problémákat a object-ek anyagjának színének megváltoztatásával (SetObjectMaterial) kapcsolatban, beleértve világítási problémákat és kifagyásokat. Kliens frissítés SA-MP 0.3x RC2-2 - Némely object-ek kifagyást okoztak, amennyiben nagy látótávolsággal használtuk õket. Kijavítva. Kliens/szerver frissítés: SA-MP 0.3x RC2 - Az EnableVehicleFriendlyFire() bekapcsolja a \"friendly fire\" opciót a csapat jármûvekre. Néhány szerver megköveteli ezt a játékosokhoz, de nem a csapatjármûvekhez. - Új speciális akció: SPECIAL_ACTION_CARRY, tárgyak cipelésére használható. - 0.3x-ben a OnVehicleDeath killerid paramétere az lesz, amelyik játékos miatt robbant fel a jármû. Lehetséges, hogy át lesz nevezve, habár hogy kompatibilis legyen a régi szkriptekkel, a név nem fog változni. - A meglévõ problémák a nagy látótávolságú object-eknek eltûnésével különbözõ kameraszögekben elméletileg megoldva. Nem kötelezõ kliens frissítés SA-MP 0.3x RC1-3-1 - Javítva néhány crash amelyet a jármûvek robbanása okozott. Nem kötelezõ kliens frissítés SA-MP 0.3x RC1-3 - Volt egy probléma, amely miatt bizonyos kamerával szemben lévõ objectek eltûntek. Emiatt van szükség az RC1-3-as frissítésre. - Ha a szerver a SA:MP csapat rendszerét használja \"frendly fire\"-rel, akkor a csapat sebzés már nincs hatással a csapat jármûveit. - A 128-255 közötti jármû színek le lettek cserélve néhány egzotikusabb színre. Néhány szín ebben a tartományban ezelõtt is használható volt, de a többségük azonos szín volt. A teljes szín készlet fel lett újítva. - Ha az EditObject() eszközt használtad, elõfordult hogy a scale mód véletlenül aktiválódott, és emiatt nem lehetett menteni. Nem kötelezõ kliens frissítés SA-MP 0.3x RC1-2 - Bizonyos videokártyáknál ködös volt a jármû elõnézet. - A streaming memória nem mindig szabadult fel, a skin elõnézeteknél. Model elõnézet: Hozzáadtunk egy új \'TextDraw\' font ID-t, mely segítségével 2D elõnézetet készíthetsz a modelekbõl in-game. A szerver meghatározhatja az elõnézet szögét, és távolságát.
Néhány választó menü példának, hogy hogyan is lehet ezeket az elõnézeteket létrehozni. A fenti példa szkriptet tartalmazza a Windows szerver csomag. Kiterjesztett kirajzolódási távolság az objectekhez: Mostantól be tudod állítani az objectek kirajzolódási távolságát bármekkorára. Ez lehetõvé tesz egy sokkal zavartalanabb object streaminget az egyéni területeken is. A fenti sziget készítõje Deadspirrit. Megjegyzés: A fenti újítás még csak kísérleti. Amennyiben problémák merülnek fel bizonyos objectek esetén, ajánlott azok kirajzolódási távolságát csökkenteni. Javítások: A 0.3x tartalmaz néhány fontos netcode változást, beleértve általános biztonsági frissítéseket a szerver elleni DoS (Szolgáltatás megtagadás) támadásokkal szemben. - Az alacsony szintû netcode probléma kiküszöbölve, így csökken a csomagok száma a szerver és a kliens között. - A játékosoknak már nincs lehetõségük 0 karakteres üzenetet küldeni a szervernek. - Korlátozva lettek a játékosok által lekérhetõ szerver adatok, mint pl. a játékos lista. - %x kifejezés a format() format függvényen belül többé már nem elõjelesként értelmezi a nagy integereket. Letöltés: 0.3x R1-2 Kliens SA-MP 0.3x R1-2 Kliens 0.3x R1-2 Szerver SA-MP 0.3x R1-2 Windows Szerver SA-MP 0.3x R1-2 Linux Szerver Csak ilyen gyors fordítás, mert nincs igazán idõm, ha valahova nagyon hülyeséget írtam, javítsatok ki, illetve ha valamit jobban is meg lehet fogalmazni akk szintén, ez csak ilyen 3 perces \"munka\" Eredeti link: SA-MP 0.3x Released, SA-MP 0.3x RC 68
Beszélgetés / Breaking Bad - Totál szívás« Dátum: 2013. Január 08. - 00:39:50 »
Hali! Gondoltam nyitok egy dumálgatós topikot ennek is.
Egy kis gyors leírás tõlem: Tehát, e topik témája a Breaking Bad címû thriller, akció sorozat, mely immáron 5. évadját zárta le sikeresen. A fõ karaktere (direkt nem írok fõszereplõt..) Walter White, egy csendes, nyugodt természetû kémiatanár, aki az 50-et tapossa lassacskán. Feleségével, Skyler-el és fiával, Walter Juniorral él együtt egy nyugodt környékén, Albuquerque kertvárosában. Skyler húga Marie, aki megrögzött kleptomán egyéniség, Hank-el éldegélnek egy ugyan olyan csendes városrészen, de nekik viszont a magánéletük zûrös, Hank foglalkozásából adódóan, mivel õ egy DEA (ez egy drogokkal foglalkozó központi szervezet) ügynök. Walterék békességben, nyugalomban éldegéltek mindaddig, amíg ki nem derül Walterrõl, hogy súlyos tüdõrákja van, ráadásul az 50. Születésnapján derül ki. Walter ezek után kezd el szép lassan belekóstolni az \'underground\' életbe, amikor egy volt diákjával elkezd metamfetamin kristályt (meth) \'fõzni\'. Leírás by Zharko Ennyi jut eszembe egyelõre, telefonon is vagyok így nehéz az irás Vélemény: Nagyon jó sorozat, hatalmas nagy csattanók, fordulatok vannak benne, es roppant izgalmas a sztori, ahogy felépíti saját droghálózatát, illetve hogy meg tud változni, csak azért hogy a családjának pénzt szerezzen. Ráadásul ezt titokban tartani mindenki elõtt, mikor a sógora DEA ügynök... Az elsõ pillantásra nagyon unalmasnak tûnt amikor olvastam róla. De az elsõ részt megnéztem, és már kívántam a következõt Kedvenc karakterek: -Gus Fring: Csendes, elõvigyázatos, de eközben kegyetlen -Walter: Okos, visszahúzódó ugyanakkor rendkívül bátor, miután megváltozott kegyetlen lesz. -Gonzales: nem egy fõ karakter, de õt nagyon bírom 69
Általános / Mostani Core RPG csapatról ...« Dátum: 2013. Január 03. - 21:59:31 »
Hali! Annyit szeretnék mondani róla (legalábbis P3ti) hogy kisajátítja más dolgait, és engedély nélkül felhasználja.
A Jex által készített UCP-t is fel szeretné használni, engedély nélkül. Ez erkölcsi kérdés vagy sem? Várom kommentjeiteket. 70
Kérdések, Segítség / Processzor« Dátum: 2013. Január 02. - 22:01:26 »
Az lenne a kérdésem hogy az LGA775 processzorfoglalatok még mivel kompatibilisek. Hallottam hogy az LGA1155-el is, de kitudja... Google-ben is rákerstem, mindenhol mást írnak. Elõre is köszönöm!
71
Archívum / Original LittleTown RPG 2013[+4 videó a leírásban]« Dátum: 2012. December 30. - 16:13:45 »SZERVER INFÓ Szerver Név: Original LittleTown RPG - 5th Anniversary Pack Szerver IP: 79.120.178.59:7777 Slotok száma: 100 Honlap: http://littletown.hu/ Bármi problémád lenne, ide írhatsz e-mailt: [email protected] (A honlapon bármivel kapcsolatosan lehet kérdezni, és válaszolni fogunk!) SZERVER TÖRTÉNET, LEÍRÁS Megpróbálkozunk egy régi csapattal, újraéleszteni LittleTown szerverét, a régi hangulatában ,csak éppen korszerûbb újításokkal. Régi módunk több, mint 5 éves, ezért úgy gondoltuk ideje felújítani egy kicsit. Páran elkezdtük újjáírni, korszerûsíteni a teljes játékmódot. A teljes játékmód tartalmazni fogja a régebbi dolgok nagy részét, új technikákkal. Természetesen nem teljesen a régi mód lesz, mivel az már nagyon elavult, jobb, és gyorsabban megoldható dolgok lesznek betéve, illetve az új kliens adott újdonságait felhasználva. De még sem új mód lesz, hanem a régi alapján próbálunk meg fejleszteni. A szerver még nagyobb játékélményt fog nyújtani, a csapat pedig még több odafigyelést biztosít a játékosokra. Minden posztra megvan az emberünk, adott egy mód, már csak a playereken múlik, hogy élnek ezzel a lehetõséggel, vagy sem. ; ) A fentebb megtalálható weboldalra regisztrálva többet is megtudhattok, illetve a késõbbiekben ott lehet majd jelentkezni a leaderes munkákra és a fõnöki posztra is. A szerver négy városban fog játszódni, mint régebben is. \"Fõvárosként\" funkcionál Blueberry, azaz LittleTown, második \"fõváros\" Montgomery, de mind a négy városnak lesz jelentõsége, nem kell félni attól, hogy nem látunk embereket, unalmas lenne a szerveren az \"élet\". A szerveren nincs egy embernek 1001 skine, mindenkinek egy lesz, amit regisztrációnál kell kiválasztani. Dini fájlkezelõ adatbázisként használatát lecseréltük MySQL adatbázis kezelõre, így elérhetõ lesz egy szép kis karakter kezelési oldal. Inventory rendszer be fog kerülni, nagyon nagy szerepe lesz neki a játék során. A zsebeid 10 slotosak, az autók pl 50 slotosak lesznek. Szeretném visszahozni az \"LT-MG News\"-t is, amit a honlapon érhettek el PDF formában, ezeknek számai hetente jelennek meg, tartalmazzák az aktuális híreket, és interjúkat emberkékkel. Ezen dolog készítésére majd lehet jelentkezni, honlapon. Persze ez csak a az RP keretein belül, IC hírekkel. Ez úgyszintén a játékélmény növelését eredményezte. Az összes interior élethû lesz az exteriorhoz. Magyarul: amekkora az épület, akkora a belsõ tér is. Kulcsokat lehet átadni, másoltatni, eldobni, elveszíteni, és ellopni mástól. IC dolgok jobban vannak optimizálva. /pl idõjárás/ ADMINOK, FEJLESZTÕK Zharko - Tulajdonos, szkripter, adminisztrátor - Skype: ptrhrvth StraY\' - Tulajdonos, szkripter, adminisztrátor - Skype: - Santiago - Adminisztrátor - Skype: - UppeR\' - Szkripter, moderátor - Skype: - Star - Szkripter, web, moderátor - Skype: - Adrian_Wayne - mapper - Skype: - Bruce Adkins - Figyel a játékosokra, Segéd - Skype: - Gacsó - Ötletstaff, segéd - Skype: - T. White - Ötletstaff, segéd - Skype: - James_Raynor - Ötletstaff, segéd - Skype: - Kick - Ötletstaff, segéd - Skype: - Zsoma - Szkripter - Skype: - RENDSZEREK Házrendszer: Jóbarát a lakótársa? Saját otthonra vágyik? Keresse fel az egyik irodánkat, és õk körbevezetik Önt, az eladó ingatlanok közt. Egyszerûre lett megtervezve. Oda állsz az egyik eladó ház elé és paranccsal megveszed. A pénzt a kézbõl veszi el. Ugyan így a ház ajtajánál tudod eladni a házadat. Az egyik fejlesztõi videóban látható lesz a házvétel is. Jármûrendszer: Jármûrendszernél semmi nagyobb változás nem történt a régi módokhoz képest. Ugyan ott, a \"gyárnál\" lehet megvenni, csak ki lett egészítve egy belsõ interiorral, és használt autókereskedéssel ---> belsõ interioros. A külsõ gyár méretének teljesen egyezõ belsõje. A mapot rayhassi készítette. Ott lehet majd autót venni, használt autót venni értelemszerûen. A videóban ez is leírásra kerül, meglehet majd nézni. ALAP MUNKÁK Pizzás: Ez szerintem egyértelmû. Pizzákat kell kihordani a megadott helyekre a cuki kis pizzásmotorokkal. A hely a megszokott Blueberry-s pizzázó. Késõbbiekben tervezünk újítást, azaz kocsival is kiszállítható legyen a pizza, mondjuk blista compact-al és egyszerre több is. Ételszállító: Ezt is kilehet találni a nevébõl. Ételek kell kiszállítani a megadott címekre, idõben. A szállítóeszköz a szokásos kis teherszállító autó. A hely az eddig megszokott Dillimoreban található, az étteremnél. Takarító: Ezt a munkát az autószalonnal szemben veheted fel, és ha hívnak, be kell menned pl a pizzázóba felmosni, stb MAPOKRÓL Spoiler for Blueberry: |