Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - Zharko

Oldalak: 1 2 [3] 4 5 ... 10
31
Hangszerek és előadók / Nicky Romero vs. Krewella - Legacy
« Dátum: 2013. November 13. - 18:59:43 »

 



Nicky Romero kezd visszatérni az undergroundos, saját stílusába (pl az Metropolis, vagy a Toulose), és szerintem nem is baj :D

32
*PMBE akartam*
delete plz

33
Adás-Vétel / Core RPG - ELADÓ
« Dátum: 2013. Október 18. - 18:04:48 »
Sziasztok!
Úgy döntöttem, hogy átadnám a szervert valakinek, szõröstül vagy akár bõröstül is (2 fajta mód, Jex és én félék + adok extrákat is bõven).
Nekem nincs sok idõm mostanság számítógépezni sem, tehát felejtõs hogy én majd valamikor vigyem tovább esetleg. Viszont egy ilyen nagy projectet kár lenne a kukába dobni.
Árat PM-ben mellékelek!
Itt a kisebbik leírás, aki nem tudná mirõl van szó. Az új üzletrendszerben a 3 anyag helyett 14 van, 3 termelõegység helyett 6 fajta, 3 átalakító helyett 11, szolgátatóból pedig 13 db.
Lehetséges szállítási típusok: 5 db.
Itt egy kis preview:
 
new
Anyagok[][tms] =
{
    \"Víz\",       // 0
    \"Fa\",       // 1
    \"Vasérc\",   // 2
    \"Kõ\",      // 3
    \"Kõolaj\",    // 4
    \"Gabona\",    // 5
    \"Haszonállat\",    //6
    \"Gyümölcs\",      //7
    \"Zöldség\",      //8
    \"Gyapot\",      //9
    \"Cukorrépa\",   //10
    \"Mûanyag\",      //11
    \"Földgáz\",      //12
    \"Benzin\"         //13
},
TypeTypes[][tms] =
{
    //   Termelõk
    \"Termelõ - Kút\",       //  Víz 0
    \"Termelõ - Erdõ\",     //  Fa 1
    \"Termelõ - Bánya\",    //  Vas, kõfejtés 2
    \"Termelõ - Olajkút\",  //  Kõolaj 3
    \"Termelõ - Farm\",     //  Gabona, Haszonállatok, Gyümölcs, Zöldség, Gyapot, Cukorrépa 4
    \"Termelõ - Vegyüzem\", //  Mûanyag 5
//   Átalakítók
    \"Átalakító - Papírgyár\",//6
    \"Átalakító - Bútorgyár\",
    \"Átalakító - Autógyár\",//8
    \"Átalakító - Sütöde\",//9
    \"Átalakító - Olajfinomító\",
    \"Átalakító - Szeszfõzde\",
    \"Átalakító - Vágóhíd\",
    \"Átalakító - Textilüzem\",
    \"Átalakító - Üdítõgyár\",//14
    \"Átalakító - Cukorgyár\",
    \"Átalakító - Elektronikai üzem\",//16
    //   Szolgáltatók
    \"Szolgáltató - Benzinkút\",//17
    \"Szolgáltató - Ruhaüzlet\",
    \"Szolgáltató - Pékség\", //19
    \"Szolgáltató - Húsbolt\",
    \"Szolgáltató - Piac\",
    \"Szolgáltató - Papírbolt\",
    \"Szolgáltató - Autókereskedés\",
    \"Szolgáltató - Kikötõ\",//24
    \"Szolgáltató - Repülõtér\",
    \"Szolgáltató - Étterem\",
    \"Szolgáltató - Italbolt\",
    \"Szolgáltató - Kocsma\",
    \"Szolgáltató - IT Bolt\"//29
},
SzallitasiTypes[][tms] =
{
\"Légiúti\",          //  0
\"Közúti kisteher\",  //  1
\"Közúti nagyteher\", //  2
\"Vasúti fixvonalas\",//  3
\"Belvízi\"           //  4
},
Egysegek[][tms] =
{
    \"Liter\",   //  0
    \"Tonna\",    //  1
    \"Darab\",    //  2
    \"Köbméter\",   //  3
    \"Hektár\"  //  4
},
Minosegek[][tms] =
{
    \"{FF0000}Rossz\",    //  0
    \"{ff5e00}Normál\",
    \"{33AA33}Jó\",
    \"{33AA33}Kiváló\"
}
;

 
Egy boltnak ennyi mindenje \"lehet\"
 
enum uzletenum
{
ID,
TypeID,              //  üzlet típusa
AnyagTypeID,         //  üzlet (feldolgozási) anyag típusa
SzallitasiTypeID,    //  Milyen úton szállíthat dolgokat (lehet több is idõvel
Raktar,             //  Rendelkezik-e az adott üzlet raktárral
RaktarKapacitas,   //  Tárolókapacitás
RaktarEgyseg,       //   Mennyi van benne
VirtualWorkers,    //  Virtuális munkások száma
RealWorkers,       //  Hány játékos dolgozik a cégnek
Tulajdonos[34],    //  Tulajdonos neve
Neve[64],           //  Cég neve
Kassza,             //  Cég vagyona
EgysegTypeID,       //  Üzlet tárolási egysége
Fejlesztesek,       //  Mit fejlesztettek eddig 0 - semmit
SzabadMunkahelyek,  //  Az üzlet tud munkahelyet teremteni játékosoknak, illetve INK-eknek
Oraber,             //  Munkások órabére, dollárban megadva
QualityID,          //  Feldolgozás minõsége
Telephely[64],      //  Telephely neve { 3DTextbenm is írja }
Iroda[64],          //  Iroda neve { 3DTextben is írja }
RaktarString[64],
EgyebAnyagok[128],
r_Viz,
r_Fa,
r_Vaserc,
r_Ko,
r_Koolaj,
r_Gabona,
r_Haszonallat,
r_Gyumolcs,
r_Zoldseg,
r_Gyapot,
r_Cukorrepa,
r_Muanyag,
r_Foldgaz,
r_Benzin,
//EDDIG TÖLTI BE
 
Kinek, Mit, Ar, Megjegyzes[256],
//Float:TelephelyPos[3],
//Float:IrodaPos[3],
QualityName[32],    //  Minõség neve
EgysegTypeName[32], //  Tárolási egység neve
Bevetel,            //  Üzlet bevétele
TypeName[32],       //  Üzlettípus neve
AnyagTypeName[64],  //  Anyag neve
SzallitasiTypeName[32],//Szállítási mód neve
BOLT_SAMPLEID,
BOLT_VW,
BOLT_OUTPOS[128],
BOLT_DYNAMIC,
BOLT_PICKUP,
}

 
Viszont a kód részérõl ennyit :D
Részletes dokumentáció majdnem mindenhez van.
Képeket meg majd rakok ki.






\"05b6569vxjumvcixmlu7.png\"
 

since 2010
 


A szerverünk,és a csapat története valamikor 2009 végétõl kezdõdik,és egy-két sráccal szerettünk volna valami nagyot alkotni. Ezért megindult a kõ kemény munka (P3ti, Pyenix, Zharko). Késõbb csatlakoztak hozzánk még páran akik segítették a szerver elõre haladását (név szerint:RayHassi, James_Raynor). A játékmód írása megkezdõdött. A legelsõ mód (P3ti Everyday RPG-s módjából kiindulva)rengetegszer át lett írva,de eljutottunk az ötödik generációs módhoz.Rengeteg fejlesztõ/segéd/mapper megfordult nálunk. Nélkülük nem tartanánk itt, ahol most járunk. Ezért külön köszönetet mondunk nekik! (lentebb felsorolt nevek). Maga a csapat sok mindenen keresztül ment,rengetegszer éreztük hogy ez nem fog menni... Ám itt a lehetõség! Egy új alkalom hogy újra megmutassuk,hogy igen is tudunk nagyot alkotni a Magyar SAMP Közösségnek!
 



Státusz
\"067.png\" Szerver: Online
\"115.png\" IP:-
\"lock.png\" Szerver Zárva - Csak Tesztelés céljából fut
Weboldal: http://core.mgaming.hu
 

Facebook: http://www.facebook.com/CoreRPG


Gyakori Kérdések:
[1.] Hol játszódik?


Válasz: A szerver az alapkoncepció alapján San Fierro , és Bayside városaiban játszódik. Ezen akármikor lehet változtatni, ha nem tetszik.
[2.] Már megint egy sz*r RP mód lesz GF móddal?


Válasz: Nem.  Ez egy 0-ról írt RP/Stratégia/Tycoon mód lesz, és nem valami halvány lila fing, elég komoly szervert akarunk, és én az RP színvonalat vissza akarom szerezni a csapatommal. Szigorú szabályaink lesznek és nem kick lesz, hanem bekerülsz egy zónába, ahol automatikus RP kérdéseket  kapsz(Pl:. mit teszel ha...) és egy admin ha épp rá ér akkor RP-ztek is, hogy bele jöjj. Persze ha erõszakos vagy, meg lesznek a maga büntetései (AJ,Warn,Kick,Ban).
[3.] Mit takar az hogy stratégia?  // Nagyban gondolkozunk hogy ilyen formában bennt maradjon-e.


Itt már a \"nagyobb\" emberkéknek kell azon filózni, hogy tartsák fennt a város \"életét\". És az mi hogy: tartsák fennt a város \"életét\"? Vannak külöbbözõ üzletek, 3 típussal, és három anyaggal.
    [.Típusok.]:
    - Termelõ
    - Átalakító
    - Szolgáltató
    [.És három anyag.]:
    - Fa
    - Kõolaj
    - Vasérc
Mindegyiknek hatalmas szerepe van a játék során.
Leírok pár folyamatábrát példának:
    - A bányából kitermelik a vasércet -> Az átalakító átdolgozza autóalkatrésszé/fegyveralkatrésszé -> A szolgáltató meg elkészíti a komplett autót / fegyvert.
Minden autógyárnak meg kell vennie a gyártani kívánt autó terveit, az úgynevezett licenszét. csak akkor rakhatja gyártósorra, ha megvette ezt. illetve le is veheti onnan.
Nézzünk az olajra is példát:
    - Termelõ kifúrja -> Átalakító átalakítja üzemanyaggá -> A szolgáltató benzinkútként mûködik.
Ha a benzinkútban kifogynak a tartályok (vannak különbözõ oktánszámú benzinek (100 és 100+)) és ha kifogy kell vennie az átalakítótól. Ha nála sincs, akkor már csak a termelõn múlik hogy dob-e a piacra több benzint, vagy õ is csõdbe ment.
Ebbõl gondolom érezhetõ, hogy ha nincs munkás aki kitermeli például az olajat, akkor benzin sem lesz. Gondolom érhetõ mi a stratégia rész.
[4.] Mi a Tycoon része?


Saját magad építhetsz üzleteket, vagy vehetsz üzlethelyiségeket (amiket a megadott kategóriákban tudsz forgalomba indítani pl: Autósbolt, Húsbolt, Cukrászda, stb., és Te szabod meg hogy milyen árut adsz el, s menyiért. De ha már nagyban gondolkodsz, akkor valójában építhetsz hastalmas épületeket, s azokat berendezheted azokat irodaként, vagy akár egy plázaként.
Szóval a 0.3d újítást vezessük be, ahol ki lehet venni objecteket és most éppen az épületekre célzok. Amelyik épület alatt van út és nem esel ki a világból, az le lesz törölve, és a bizniszedhez való \"épület objectet\" fogják felépíteni az \"építõ\" munkások (szabad munka). Persze a fõnök pénzel. Az épületet akár 2-3 óráig is lehet, hogy építeni fogtok (függ a mérettõl és a nagyságtól na meg, hogy mennyi emberke dolgozik rajta), az épület a \"földbõl\" felfele fog menni amolyan kitörés félé képen, szóval egyre magasabban lesz az épület.
[5.] A részletesség


A részletesség fontos dolog. Mi a többi szerverhez ellentétben ügyelünk az RP szituációk kialakulására, szóval például egy mentésnél elõbb rá kérdezünk, hogy mi történt, ha nem tud válaszolni (szegény már nagyon haldoklik), akkor be kell vinni a kórházba és 1 perces vizsgálással ki derítitek a baját. Ha meg van! Akkor a bajhoz méltó dolgokat végeztek el, például ha eltört a lába kap gipszet, ha kézen lõtték, kiveszitek a golyót...
[6.] UCP


A szerver lelke. innen tudod írányítani a karakteredet, szervezeteket, üzleteket. Elég sok dolgot. Az UCP-nek két része lesz. IC - OOC


IC részleg:
\"Böngészõ\":
Webshop - Innen tudsz rendelni a karakterednek 1-2 dolgot, amit másnap a postás hoz ki.
Ingatlanok - Eladó ingatlanok listázása képekkel, leírással, és hogy jutsz oda (map)
Jármûvek - Használt autók leírása, listázása képpel, leírással, és hogy jutsz el a kereskedésekbe(map).
Saját weblap - Csinálhatsz saját weblapot a szervezetednek, üzletednek, amit a böngészõdön belül egy virtuális böngészõben nyithatnak meg a játékosok. Ez egy egyszerû kis saját programnyelvet takar, leírással. (ismétlem, ez egy virtuális böngészõ és weblap)


OOC részleg:
Beállítások, Statisztikák, Fórum, stb.
Ötleteiteket, javaslataitokat várjuk az UCP módosítására, korlát nincs. Magyarul, amit nem sajnálsz a képzeletedtõl, megpróbáljuk összehozni. :)
[7.] Mik a változások, ebben a v5-ös verzióban?


A tycoon/stratégia részébõl kicsit visszaveszünk (de tényleg csak kis mértékben), és az interakciókra jobban koncentrálunk. Ennyi legyen elég ;)


A többi dolgot nem sütjük el, mindent a maga idejében! Megjelenési dátum? Idõben kipostoljuk azt is :)



\"width=500
http://core.comyr.com/corerpg_forumheader_small.png[/img]
 
Jelenlegi CoreRPG fejlesztõ csapata
P3ti
   - founder, owner, ClientHelper main developer, gamemode developer [Level 5]
Zharko
   - founder, owner, gamemode main developer [Level 5]
Kick
   - owner, planner [Level 5]
Pampa
   - chief administrator [Level 4]
Indi
   - administrator, RP responsible [Level 3]
Zsoma
   - Web developer[Level 3]
JBauer
   - administrator, gamemode developer [Level 3]
WolverinZ
   - administrator [Level 3]
Krook
   - administrator, webmaster [Level 2]
Lowasz
   - administrator, do-all [Level 2]
Meni
   - moderator, designer [Level 1]
KisHP
   - tester [Level 0]
Utoljára módosítva: 2013.04.07. 13:43


Akiknek köszönetet mondunk eddigi munkájukért:
 

  • RayHassi - Szkriptek, mapok, nélküle nem létezne Core RP, tesztek


  • Jex - Ex-fejlesztõ, neki nagyon sokat köszönhetünk. (Üzlet rendszer, stb)


  • James_Raynor - Alapító


  • Pyenix - Egykori webmesterünk, designerünk. Nélküle sem létezne Core.


  • Gentleman - Ex-fejlesztõ, az alapkoncepciójú mód megírása


  • StraY\' - Ex-fejlesztõ


  • Ystee(Spookie) - Ex-fejelsztõ


  • P3ti - Alapító, Ex-fejlesztõ


  • Carlo_Jeans - tesztelések, egykori admin


  • Fab. - Tesztelések


  • BBEHosting.hu - Támogatás


  • ChuckNorris - Leírás visszaszerzése, kezdetleges UCP


  • Glen_McMillan - Régebbi mapolás


  • Spii - Régebbi mapolás


  • Adyzon - Tesztelés, mapok


  • Zack - Tesztelés


  • Spike_Vince - Tesztelés


  • Zsolt_Black - Tesztelés, AFK Rendszer


  • caRlos - Logó


  • Sheet - MySQL probléma megoldása


  • Divkn - C++ Tippek


  • Darkteacher - Ex-Segéd


  • RolePlay - Ex külsõ RP Figyelõ


  • Fl0rian - Ex fejlesztõ




Módok archívuma:
-Core RP v1 : Jex,  StraY\', Zharko
-Core RP v2 : Gentleman
-Core RP v0 : P3ti-féle (Everyday RPG alapja a Core RP leges legelsõ módja volt, errõl majd P3ti leírja a történetet)
-Core RP v4 : P3ti remake
-Core RP v5 : P3ti, Zharko remake [jelenlegi]


Szerverünket a MysticGaming.hu, és a Q&R Productions támogatja.
MysticGaming.hu
\"mystikus.png\"
Q&R Productions
\"QE9GXEtvAwMAU1scGAVQ\"


Szerkesztés alatt...


Changelog: nyomon követheted a szerver fejlõdését, frissítéseit
 ______     2010-2013     ____  ____  ______
  / ____/___  ________     / __ \\/ __ \\/ ____/
 / /   / __ \\/ ___/ _ \\   / /_/ / /_/ / / __
/ /___/ /_/ / /  /  __/  / _, _/ ____/ /_/ /
\\____/\\____/_/   \\___/  /_/ |_/_/    \\____/
     Hivatalos dokumentáció
-------------------------------------------
@ 0.1 - [2010 - 2011] Ez egy halott verzió.
  Készítõk: Jex, HP, StaR.
      # Fontosabb featurek:
      - üzletrendszer v1
      - mostani hotkeyrendszer alapja
@ 0.2 - [2011 - ?2012?] Szintén befuccsolt próbálkozás.
  Ebben az idõszakban Gentleman fejlesztett.
  A mostani mód alapja ez, de szinte minden
  funkció ki lett szedve, mert pl. ez még
  SF-ben és Baysideban játszódik és elavult
  vagy hibás scriptekkel van tele.
@ 0.3 - [2012]
  # Változások:
     - Teljes átállás mysql-re.
     - Átköltözés Los Santosba.
     - Nagyon sok régi feature kiszedése.
     - Mód szétszedése modulokra, mint a 0.1-es módban.
   # Csapat:
   - P3ti felvéve, mint fejlesztõ.
   - TayLor kirúgva.      
      - HP, Rayhussi kilép.
@ 0.4 - [2012 õsz - 2012. 12. 31. 3:54]
      Ez a mód az elõzõ fejlesztési leállás elõtti.
      Nem sok az új funkció, de itt majdnem megszûnt
      a szerver és nagyon változott a csapat.
      # Jelenlegi team:
      Tulajdonosok: P3ti, Kick
      Új fõadmin: WolverinZ
      Új moderátor: Jippy
      # Új minor funkciók:
      - interior, item sys
      - interior sys
      - jármû neon eljárás
      - autórádió sys
      - infobox
      - [ismerkedés]bemutatkozás/kézfogás sys
      - injury (alap)
      - HP félle adminrendszer kiszedése (0.5ben újraírás!)
      - login újraírás
      - index (by Rayhussi)
      - városháza map by P3ti
      - pd map by Adam Vercett (Everyday RPGbõl kiszedve)
      - motor rendszer (by Gentleman) továbbfejlesztve (by P3ti)
@ 0.5 - [2012. 12. 31. 3:54 - ...] Fejlesztés újrakezdése
   # Tervezett funkciók:
      - új függvények az itemrendszer jobb kihasználásához.
      - új item típusok, funkciók
      - mysql alapú frakciórendszer
      - adminrendszer elkészítése
      - új mapok készítése
      - injury, \"animbaesés\" rendszer befejezése
      - interior rendszer továbbfejlesztése
      - legfontosabb épületek beírása mysql-be
      - bankrendszer elkészítése
      - üzletrendszer v2 alpha verziójának elkészítése
      - jármûrendszer befejezése
__     2010-2013     ____  ____  ______
  / ____/___  ________     / __ \\/ __ \\/ ____/
 / /   / __ \\/ ___/ _ \\   / /_/ / /_/ / / __
/ /___/ /_/ / /  /  __/  / _, _/ ____/ /_/ /
\\____/\\____/_/   \\___/  /_/ |_/_/    \\____/
      Changelog (v0.5)
_______________________________________________
2013. január 2. 1:33
- új épületek berakva MySQL-be.
- spawnkor a legutóbbi kilépésed helyére kerülsz.
- fade rendszer hozzáadva (effekt interior be/kilépéskor)
- LSPD interior mapolás berakva
- pár mapicon lerakása
2013. január 3. 3:44
- interaktív gomb átváltása gugolásról© Y-ra! (I hope Kick will be happy! :DD)
- login ablak megjelenésénél chat törlés.
- elsõ spawnkor üdvözlõ üzenet, gametext
- fegyverskillek beállítása (nincs dupla uzi/tec9, fegyvert a vállon fogja)
- animrendszer fejlesztés: fejlövés, láblövés után totyog, érzékeli hova lõnek)
- \'/run\' animáció kivéve visszaélések elkerülése végett.
2013. január 4. 1:01
- alap gate rendszer bekerül (sql táblák, betöltés, object lerakás, nyitás/zárás)
- kapukezelõ gomb beépítése: N, antiflood rendszer az Y és N betûkre (1,5mp)
- épületbe belépés/kilépés, kapu nyitás/zárás logolása
- restart után visszaírja a neved felhasználónévre
2013. január 4. 14:38
- 2 új admin parancs: /setvw, /setint
2013. január 5. 2:54
- pénz rendszer beépítése az item rendszerbe (átadás, eldobás)
- mentés függvény magyarosítása
- a motor rendszer kicsit felújítva (gametext)
2013. január 6. 22:38
- jármû lámpa rendszer (N betû a kocsiban)
- sql táblák létrehozása a frakció rendszerhez
- IRL idõ és idõjárás beépítése
- megszabadulás a Dini-tõl. =) sql 4eva
- /stats parancs
- Weboldal textdraw frissítése core.comyr.com-ra!
2013. január 7. 18:35
- 1es weather kiszedve mert az indexobjectet nem mutatja.
- központi bank map berakva
- benzinkút map berakva
2013. február.
- inventory rendszerbe bekerült a pénzkezelés
- jármû rendszer: betöltés, mentés
- jármû rendszer: /lock, lámpa és index fényvillanással
- Core RPG UCP 0.1 alpha: belépés, regisztráció, alapadatok kiírása, módosítása
- /adminhelp
- új adminparancsok
- injury system újraírása ~ 70%
- bemutatkozás rendszer bugmentesítve
- frakció rendszer 0.1 alpha
- logrendszer fejlesztése
- jármû rendszerbe paintjob, tuning elemek, neon beépítése
- kulcsrendszer az inventoryba
- földre eldobás
- parancs az inventory megjelenítésére: /i vagy /inventory
2013. április.
- /vhspawn
- /goto , /gethere


Bannerek:
Pyenix:
\"05b6569vxjumvcixmlu7.png\"
\"width=500http://core.comyr.com/corerpg_forumheader_small.png[/img]


caRlos:
\"47r1pprghu5bv67x28kg.png\"
\"99xwnmickinvz6c1j1up.png\"


Szerver támogatása:
Ez teljes mértékben legális!

A szervert lehet támogatni X összeggel, PayPalon!


A befolyt összeget teljes mértékben a szerver üzemeltetésére fordítjuk. (Tárhely, domain, stb)


A támogatás opció hamarosan elkészül.

 

Köszönjük hogy elolvastad,és nyomon követted ezt rövid tájékoztató jellegû topicot!

legközelebb újabb információkkal szolgálunk,bõvebb leírással,és rengeteg sok újdonsággal!


Addig is Core mindörökké! :)

 

Leírást írta: Pyenix, Zharko

Átdolgozta: Lowasz, Zharko

34
Archívum / Sandbox Server - 2015 - FRISSÍTVE
« Dátum: 2013. Augusztus 02. - 13:59:06 »
A téma szerkesztés alatt áll jelenleg!
 


\"a1_2014_2_24_iuwcngfeg9.png\"
facebook
Sziasztok!
Elõszó:
Ez egy építõs-lakberendezõs szerver, ami lehetõvé teszi hogy legyen telked, házad, illetve a házadba cuccod.
Az alap ötlet 2011 körül fogalmazódott meg Epsilonban, egy hasonló szervert szeretett volna létrehozni. Megosztotta velem ezt az ötletét, és átküldte az alap módját. Még Januárban az egyik szerveremnél csináltam lakberendezõs cuccot, és onnan jött az ötlet, hogy jó lenne egy ilyen, különálló szerverként, Epsiloné alapján. Az ötletet Kickkel fejlesztgettük, tervezgettük. Utána jött Lackos888, aki kivitelezte szabadidejében az ötleteink egy kis részét.
2013 vége / 2014 eleje körül újra elindult a fejlesztés, Fabianpatrik, Kick és Zharko által.
sz*rt bele a szerverbe az akkori csapat 75%-a, így felfüggesztettük kicsit a projektet.
Nemrégen, 2014 végén Cappsy, Kadaradam, Scream, Zharko fejlesztésével ismét nekiestünk, de már nem sok dolog van hátra.
Játékmenetrõl pár gondolat:
Alapjában véve a Sims és a Minecraft játékok ötvözése GTA-ban.
Építs minél szebb házat, vigyázz a környék \'tisztaságára\', ezzel megelõzve a szomszédok haragját!
Versenyezz a szomszédaiddal egy-egy eventben, és aki szerencsés/ügyes, értékes ajándékokat nyerhet a szerveren!
Legyen minél jobb autód, menõbb berendezési tárgyaid, vagy ha jó helyen keresed, akár fegyvered is, amivel meg tudod védeni a birtokod.
Features:
 

  • Telekrendszer - Lehet három féle telked (kicsi, közepes, nagy), amin csak te építhetsz, de tudsz játékost is hozzárendelni, ha szeretnéd hogy mondjuk a haverod is segítsen neked. Minden telekhez jár kerítés. A telket oda kapod, ahová kéred, és az adminok is úgy gondolják hogy ott megfelelõ-e. Egyszerre csak egy telked lehet. telken kívül is lehet építkezni, de ne csodálkozz, ha másnapra nem marad semmi. A telekhez jár körbe kerítés.


  • BC rendszer - a Builder Coin nélküli lerakható objectek száma 50db. 10BC = + 5 object. BC-ért cserébe tudsz jármûvet vásárolni, extra kiegészítõket a skinedre, és a házadhoz. BC-t minden egyes object lerakása után kapsz, kettõt.


  • Felhasználó rendszer - Ez a rendszer teszi lehetõvé az építést. Ha nincs felhasználód, akkor nem veheted igénybe a többi rendszert.


  • Építési rendszer - a /berendez paranccsal elõhozol egy dialogot, amin belül két opciót tudsz választani. Belsõ tárgyak, és falak. A belsõ tárgyaknál kategóriára van osztva minden, a falakban pedig a házkülsõket és a hozzá tartozó \"interiorokat\" kapjátok meg. Segédparancsok: /copy - lemásolja az objectet, amit egyszerre szerkeszt is | /paste - Ráilleszt egy kiválasztott objectet (nem a /copy-t) arra, amelyikre kattintottál | /undo - az utolsó lerakott objectet törli | /setrot [X|Y|Z] /addrot [X|Y|Z] - forgásirányi extra beállítások | Egyéb parancsok a szerveren...


  • Több nyelv - Tervezzük azt, hogy külföldre is terjeszkedünk.


  • Evenntek, versenyek - Ezekkel majd lehet nyerni különbözõ ajándékokat. (pl Bújócska, bújócska DM, legszebb ház, futóverseny, ... és minden finomság


  • Mentések - A szerver minden lerakott obejctet elment, és ezálal restartnál nem kell újrakészíteni a mûveiteket!


  • Több gamemode - Lehetõségetek nyílik egy új világ bejárására, hardcore módban. Itt minden játékbeli pénzért fog elkelni (minden egyes object, jármû, telek), és csak egy életed lesz. Egy karakteren csak egyszer játszható a Hardcore mód.


  • Object preview v2 - Az objecteket ezentúl nem csak textdrawokon keresztül tudjátok megnézni, hanem a fejed felett 50-100 méterrel forogva váltogathatsz az objectek közül. A kamera természetesen megy az objecttel :D


Jelmagyarázat: Kész, Félkész, Tervben
Frissített feature list:
A 0.3.7-re való átállás megkezdődött. Fontosabb újítások a szerveren (ezeken fogunk mostantól dolgozni):
 

  • Újfajta flatmap generálás, a moduláris tereptárgyaknak köszönhetően (utak, stb)


  • Telkek automatikus kiosztása, generálása, virtualworld-ben való elosztás


  • Tárgyak lerakása a következőképp fog zajlani:


  • Még több viselhető tárgy lesz elérhető (a prémium tagsággal rendelkezőknek még több) - prémium tagság alatt nem azt kell érteni, hogy ingame előnyökhöz jut a játékos, ezt majd bővebben leírjuk
  • Többnyelvű rendszer kialakítása (alapméretezett nyelv az angol lesz)
  • Tehetősebb játékosok vásárolhatnak maguknak akár egy egész szintet a bejárható emeletes irodaházakban

 

A szerver 85-90%-ban készen van már, bugok javítása van már hátra a nyitásig, illetve pár fontosabb, de kicsike rendszerek.
A fenti dolgokból nem kerül mind megvalósításra a nyitásnál, csak ezekre fogunk koncentrálni.
Jelenlegi dolgok amik készen vannak
 

  • Telkek manuális generálása


  • Flatmap generálás


  • Kezdetleges járműrendszer


  • Nyitható/csukható kapurendszer


  • Telkeken való jogok kezelése (tudsz adni másik játékosnak jogot, hogy építsen a telkeden, vagy akár ki is tilthatod)


  • Prémium rendszer (PP)


  • Globális/lokális csevegés közti választás


  • Tárgyak vásárlása


  • Tárgyak szerkesztése


  • Tárgyak, telkek elmentése (hibátlanul elment mindent)


  • Felhasználóbarát építési rendszer


  • Telkek kezelése (teleportálás, törlés, jogok, gangzone szín állítása... stb)


  • Szerver rádió (olyan mint az MTA-s FFS szerveren) - ezen még van mit finomítani


  • Kvíz (ezzel szerezhetsz pénzt is akár ha te vagy a leggyorsabb)


  • Matematikai feladványok (hasonló mint a kvíz)


  • Egyedi táblák létrehozása a telekre (hasonló mint a Minecraftban, tudsz rá írni)


Kifelejtettem dolgokat, majd Ádámot és Kicket megérem hogy javítsanak ki :)


Véleményetek kikérése, ezek azok a dolgok, amelyekről a csapatnak többféle véleménye van
 
  • Mivel Sandbox a szerver neve, én törekszem arra hogy minél több dolgot lehessen csinálni az építésen kívül, ha azt meguntad aznapra.
    A csapattal erről néha akadnak nézeteltérések, de a Ti véleményetekre vagyunk kíváncsiak. Gondoltam én itt olyanra pl hogy egy paintball rendszer kikapcsolódásnak egy külön mapon természetesen, vagy akár egy-egy verseny. Ezek lennének az úgynevezett \"eventek\". Ezzel is lehetne pénzt szerezni, és tételezzük fel, naponta lenne egy ilyen, mondjuk este 20:00-kor (csak egy random időpontot írtam).

  • A másik dolog az a flat map. Szerintem egy kicsit egyhangú, és arra gondoltam hogy a későbbiekben megpróbálhatnánk ötvözni egy szinte üres (ez erős kifejezés.. inkább egy olyan alap SA mappal, ahol sok házat lehet építeni, és nem csak a flat mapon) és a flatmapot. Ezt a szerverre érkezéskor tudnád kiválasztani, hogy hova szeretnél építkezni.


Ne felejtsetek el minket a Facebookon lájkolni, ha tetszik :)


Staff:
 
  • Cappsy, Adminisztrátor szkript

  • Kadaradam - Főadminisztrátor, szkript

  • Kick - Tulajdonos, ötletgazda

  • Razr - Adminisztrátor, manuális mapolás, design

  • ScreaM - Adminisztrátor, szkript, ötletgazda

  • Zharko - Tulajdonos, szkript


Külön köszönet:
 
  • Epsilon - Ötletek, nélküle nem lenne ez a szerver

  • Many - Tesztelések hada

  • Kránics(Nyuusziii) - Tesztelés dettó

  • Rayhassi - Logó

  • Slide - régi mentés-betöltés rendszert írta


Spoiler for V.I.P.-k:
Beckham
Csabesz
Epsilon
Kránics(Nyuusziii)
Legend
Many
Nagynorbi
Pablo
Lackos888
Dexter


Changelog 2015-től:
A napokban eléggé rákockultam újra Pawn-ra, és ezek a dolgok jöttek ki: Jelenleg hibátlanul összerak bármekkora szigetet, és természetesen a sarkával is.
[hs width=300 height=300]http://i.imgur.com/KNzsUZ3l.jpg[/hs]
[hs width=300 height=300]http://i.imgur.com/UgC4YHNl.jpg[/hs]
[hs width=300 height=300]http://i.imgur.com/9K0ZhSil.jpg[/hs]
Ínyenceknek: Az összes telekre random generál fákat, 0 és 5 db közt, random pozíciókra. A játékos ezeket eltűntetheti ha nem tetszik neki.
[hs width=300 height=300]http://i.imgur.com/o5csFlrl.jpg[/hs]
[hs width=300 height=300]http://i.imgur.com/3uzXvNgl.jpg[/hs]
Összefoglalva, a flat-mapos dolog megoldódott, nem lesz olyan egyhangú a szerver! :)
A szerver elsősorban angol nyelvű lesz, de a magyar nyelv is helyet fog kapni. Későbbiekben tervezzük a német és orosz, spanyol nyelv támogatását.
A szigeteket már mögöttünk tudhatjuk, most a komplett játéktér generálásán dolgoztam.
Egymás mellé lepakol tetszőleges számú szigetet, majd összeköti már utakkal is a játékteret, mindegy hogy mekkora az adott sziget.
[hs width=300 height=300]http://i.imgur.com/Z5TVHZsl.jpg[/hs]
[hs width=300 height=300]http://i.imgur.com/owYiBj1l.jpg[/hs]
[hs width=300 height=300]http://i.imgur.com/9cOxYj2l.jpg[/hs]
[hs width=300 height=300]http://i.imgur.com/PcEuaJol.png[/hs]


Spoiler for További Képek, Építés:
[hs width=300 height=300]http://imageshack.com/scaled/large/194/oeic.jpg[/hs]
[hs width=300 height=300]http://imageshack.com/scaled/large/834/dl9f.jpg[/hs]
[hs width=300 height=300]http://imageshack.com/scaled/large/198/c93g.jpg[/hs]
[hs width=300 height=300]http://imageshack.com/scaled/large/404/e8nm.jpg[/hs]
[hs width=300 height=300]http://imageshack.com/scaled/large/835/vcn0.jpg[/hs]
[hs width=300 height=300]http://imageshack.com/scaled/large/43/wfns.jpg[/hs]
[hs width=300 height=300]http://imageshack.com/scaled/large/850/vzu2.jpg[/hs]
[hs width=300 height=300]http://imageshack.com/scaled/large/600/nmll.jpg[/hs]
[hs width=300 height=300]http://imageshack.com/scaled/large/43/3zmo.jpg[/hs]
[hs width=300 height=300]http://imageshack.com/scaled/large/543/mu0o.jpg[/hs]
[hs width=300 height=300]http://imageshack.com/scaled/large/24/26jh.jpg[/hs]
[hs width=300 height=300]http://imageshack.com/scaled/large/39/0etz.jpg[/hs]
[hs width=300 height=300]http://imageshack.com/scaled/large/834/ch68.jpg[/hs]
[hs width=300 height=300]http://imageshack.com/scaled/large/694/hhy0.jpg[/hs]
[hs width=300 height=300]http://imageshack.com/scaled/large/14/huld.jpg[/hs]
[hs width=300 height=300]http://imageshack.com/scaled/large/534/p91q.jpg[/hs]
[hs width=300 height=300]http://imageshack.com/scaled/large/818/llyq.jpg[/hs]
[hs width=300 height=300]http://imageshack.com/scaled/large/191/9hmf.jpg[/hs]
[hs width=300 height=300]http://imageshack.com/scaled/large/821/pg4k.jpg[/hs]
[hs width=300 height=300]http://imageshack.com/scaled/large/401/4b98.jpg[/hs]
[hs width=300 height=300]http://imageshack.com/scaled/large/404/y35h.jpg[/hs]
[hs width=300 height=300]http://imageshack.com/scaled/large/600/zm9k.jpg[/hs]
[hs width=300 height=300]http://imageshack.com/scaled/large/163/utfb.jpg[/hs]
A szöveg folyamatos bõvítés alatt áll.
 
Fõ támogatóink:
www.av-rp.com
Telkenden beírsz egy parancsot, vagy egy gombot megnyomsz
Átirányít a kamera egy felülnézetes menübe, ahol az objekteket, tárgyakat tudod a numpad segítségével böngészni, de tudsz név alapján is keresni.
Megnyomod a megadott gombot, és máris elhelyezi a telkeden a tárgyat (vagy az inventorydban), és azonnal tudod szerkeszteni, módosítani a pozícióját. De persze a tárgyak pénzbe kerülnek.

35
SA-MP: Szerverfejlesztés / Átlagszámítás
« Dátum: 2013. Július 29. - 21:54:20 »
Hali!
Egyik szkriptembe kellett ez a kód.
Biztos van ennél egy mérföldekkel egyszerûbb megoldás, de ezt gyorsan meg tudtam írni, kb 4 perc alatt :D
9 óra kemény munka után erre futja pawnoban.
Átlagot számol, max 10 és minimum 2 számból.
 
Float:average(num1,num2,num3=0,num4=0,num5=0,num6=0,num7=0,num8=0,num9=0,num10=0)
{
new sum, idx, Float:sum2;
if( num10 != 0 ) {
sum = (num1+num2+num3+num4+num5+num6+num7+num8+num9+num10); idx = 10; }
else if( num9 != 0 && !num10) {
sum = (num1+num2+num3+num4+num5+num6+num7+num8+num9); idx = 9; }
else if( num8 != 0 && !num9 && !num10 ) {
sum = (num1+num2+num3+num4+num5+num6+num7+num8); idx = 8; }
else if( num7 != 0 && !num8 && !num9 && !num10 ) {
sum = (num1+num2+num3+num4+num5+num6+num7); idx = 7; }
else if( num6 != 0 && !num7 && !num8 && !num9 && !num10 ) {
sum = (num1+num2+num3+num4+num5+num6); idx = 6; }
else if( num5 != 0 && !num6 && !num7 && !num8 && !num9 && !num10 ) {
sum = (num1+num2+num3+num4+num5); idx = 5; }
else if( num4 != 0 && !num5 && !num6 && !num7 && !num8 && !num9 && !num10 ) {
sum = (num1+num2+num3+num4); idx = 4; }
else if( num3 != 0 && !num4 && !num5 && !num6 && !num7 && !num8 && !num9 && !num10 ) {
sum = (num1+num2+num3); idx = 3; }
else if( num2 != 0 && !num3 && !num4 && !num5 && !num6 && !num7 && !num8 && !num9 && !num10 ) {
sum = (num1+num2); idx = 2; }
else { return -1; }
// printf(\"return: %d/%d\", sum, idx);
sum2 = ( sum / idx );
return sum2;
}

 
by lackos888
 
Float:average(...){
    new args = numargs(), Float:numbers;
    for(new i = 0; i < args; i++){
        numbers = numbers + getarg(i);
    }
    return numbers / args;
}

 
Tesztkód és használati példa:
 
printf(\"ÁTLAG: %f\", average(1,2,3,4,5)); // Eredmény: 3
printf(\"ÁTLAG: %f\", average(5,5,5,5)); // eredmény: 5

 
Tesztelve, mûködik.

36
GTA V: Alap információk / GTA V - 12 db új kép! (Fast Life)
« Dátum: 2013. Július 29. - 21:22:17 »
Új GTA V képeket adott ki a Rockstar, melyeknek a \"Fast Life\" címet adta:
[hs width=300 height=300]http://gtaplace.hu/kepek/hirek/gta5/fastlife/01.jpg[/hs][hs width=300 height=300]http://gtaplace.hu/kepek/hirek/gta5/fastlife/02.jpg[/hs][hs width=300 height=300]http://gtaplace.hu/kepek/hirek/gta5/fastlife/03.jpg[/hs]
[hs width=300 height=300]http://gtaplace.hu/kepek/hirek/gta5/fastlife/04.jpg[/hs][hs width=300 height=300]http://gtaplace.hu/kepek/hirek/gta5/fastlife/05.jpg[/hs][hs width=300 height=300]http://gtaplace.hu/kepek/hirek/gta5/fastlife/06.jpg[/hs]
[hs width=300 height=300]http://gtaplace.hu/kepek/hirek/gta5/fastlife/07.jpg[/hs][hs width=300 height=300]http://gtaplace.hu/kepek/hirek/gta5/fastlife/08.jpg[/hs][hs width=300 height=300]http://gtaplace.hu/kepek/hirek/gta5/fastlife/09.jpg[/hs]
[hs width=300 height=300]http://gtaplace.hu/kepek/hirek/gta5/fastlife/10.jpg[/hs][hs width=300 height=300]http://gtaplace.hu/kepek/hirek/gta5/fastlife/11.jpg[/hs][hs width=300 height=300]http://gtaplace.hu/kepek/hirek/gta5/fastlife/12.jpg[/hs]
Augusztusban további média anyagokat és a Grand Theft Auto Online leleplezését ígérik.


Forrás: www.gtaplace.hu

37
SA-MP: Szerverfejlesztés / Fakechat
« Dátum: 2013. Július 20. - 21:02:30 »
Helló!
Régen azt hiszem Dns írt egy ilyen szkriptet (bocs ha még megvan, nincs kedvem keresgélni), és tök jó volt vele funolni :D
Az elõbb Kickékkel hülyültünk háziszerón, aztán gondoltam kirakom ide is.
Tesztelve.
Pluginok, amik kellenek:
  • ZCMD by Zeex
  • SSCANF - Y_Less

 

#include a_samp
#include zcmd
#include sscanf2
// GetPlayerColor függvény bugfixhez kell
new PlayerColors[200] = { // wiki.sa-mp.com
0xFF8C13FF,0xC715FFFF,0x20B2AAFF,0xDC143CFF,0x6495EDFF,0xf0e68cFF,0x778899FF,0xFF1493FF,0xF4A460FF,
0xEE82EEFF,0xFFD720FF,0x8b4513FF,0x4949A0FF,0x148b8bFF,0x14ff7fFF,0x556b2fFF,0x0FD9FAFF,0x10DC29FF,
0x534081FF,0x0495CDFF,0xEF6CE8FF,0xBD34DAFF,0x247C1BFF,0x0C8E5DFF,0x635B03FF,0xCB7ED3FF,0x65ADEBFF,
0x5C1ACCFF,0xF2F853FF,0x11F891FF,0x7B39AAFF,0x53EB10FF,0x54137DFF,0x275222FF,0xF09F5BFF,0x3D0A4FFF,
0x22F767FF,0xD63034FF,0x9A6980FF,0xDFB935FF,0x3793FAFF,0x90239DFF,0xE9AB2FFF,0xAF2FF3FF,0x057F94FF,
0xB98519FF,0x388EEAFF,0x028151FF,0xA55043FF,0x0DE018FF,0x93AB1CFF,0x95BAF0FF,0x369976FF,0x18F71FFF,
0x4B8987FF,0x491B9EFF,0x829DC7FF,0xBCE635FF,0xCEA6DFFF,0x20D4ADFF,0x2D74FDFF,0x3C1C0DFF,0x12D6D4FF,
0x48C000FF,0x2A51E2FF,0xE3AC12FF,0xFC42A8FF,0x2FC827FF,0x1A30BFFF,0xB740C2FF,0x42ACF5FF,0x2FD9DEFF,
0xFAFB71FF,0x05D1CDFF,0xC471BDFF,0x94436EFF,0xC1F7ECFF,0xCE79EEFF,0xBD1EF2FF,0x93B7E4FF,0x3214AAFF,
0x184D3BFF,0xAE4B99FF,0x7E49D7FF,0x4C436EFF,0xFA24CCFF,0xCE76BEFF,0xA04E0AFF,0x9F945CFF,0xDCDE3DFF,
0x10C9C5FF,0x70524DFF,0x0BE472FF,0x8A2CD7FF,0x6152C2FF,0xCF72A9FF,0xE59338FF,0xEEDC2DFF,0xD8C762FF,
0xD8C762FF,0xFF8C13FF,0xC715FFFF,0x20B2AAFF,0xDC143CFF,0x6495EDFF,0xf0e68cFF,0x778899FF,0xFF1493FF,
0xF4A460FF,0xEE82EEFF,0xFFD720FF,0x8b4513FF,0x4949A0FF,0x148b8bFF,0x14ff7fFF,0x556b2fFF,0x0FD9FAFF,
0x10DC29FF,0x534081FF,0x0495CDFF,0xEF6CE8FF,0xBD34DAFF,0x247C1BFF,0x0C8E5DFF,0x635B03FF,0xCB7ED3FF,
0x65ADEBFF,0x5C1ACCFF,0xF2F853FF,0x11F891FF,0x7B39AAFF,0x53EB10FF,0x54137DFF,0x275222FF,0xF09F5BFF,
0x3D0A4FFF,0x22F767FF,0xD63034FF,0x9A6980FF,0xDFB935FF,0x3793FAFF,0x90239DFF,0xE9AB2FFF,0xAF2FF3FF,
0x057F94FF,0xB98519FF,0x388EEAFF,0x028151FF,0xA55043FF,0x0DE018FF,0x93AB1CFF,0x95BAF0FF,0x369976FF,
0x18F71FFF,0x4B8987FF,0x491B9EFF,0x829DC7FF,0xBCE635FF,0xCEA6DFFF,0x20D4ADFF,0x2D74FDFF,0x3C1C0DFF,
0x12D6D4FF,0x48C000FF,0x2A51E2FF,0xE3AC12FF,0xFC42A8FF,0x2FC827FF,0x1A30BFFF,0xB740C2FF,0x42ACF5FF,
0x2FD9DEFF,0xFAFB71FF,0x05D1CDFF,0xC471BDFF,0x94436EFF,0xC1F7ECFF,0xCE79EEFF,0xBD1EF2FF,0x93B7E4FF,
0x3214AAFF,0x184D3BFF,0xAE4B99FF,0x7E49D7FF,0x4C436EFF,0xFA24CCFF,0xCE76BEFF,0xA04E0AFF,0x9F945CFF,
0xDCDE3DFF,0x10C9C5FF,0x70524DFF,0x0BE472FF,0x8A2CD7FF,0x6152C2FF,0xCF72A9FF,0xE59338FF,0xEEDC2DFF,
0xD8C762FF,0xD8C762FF
};
// Deklaráljuk a változókat
new
        x1, ID,
        szForm[256], szName[24], szStr[128]
;
CMD:fakechat(playerid, params[])
{
        // sscanf-al hozzárendeljük az értékeket a változókhoz
if(sscanf(params, \"us[128]\", ID, szStr)) return 0;
/*
Egy ciklust futtatunk azzal a céllal, hogy lecserélje vagyis inkább felülírja
az alapból megadott színkódot, így már mûködni fog a GetPlayerColor függvény.
 */   
for(x1 = 0; x1 < MAX_PLAYERS; ++x1) SetPlayerColor(x1, PlayerColors[x1]);
//Lekérjük a nevét, formázzuk, majd kiíratjuk midnenki számára
GetPlayerName(ID, szName, 24);
format(szForm, sizeof szForm, \"%s: {FFFFFF}%s\", szName, szStr);
SendClientMessageToAll(GetPlayerColor( ID ), szForm );
return 1;
}

 
Edit: megcseréltem egykét helyen a mûveleti sorrendet, így hatékonyabb lett a szkript.
Egyszerûbb verzió by lackos888 (nem tudtam hogy létezik ilyen függvény :DD)
 
CMD:fakechat(playerid, params[]){
    new id, str[128];
    if(sscanf(params, \"us[128]\", id, str)) return 0;
    SendPlayerMessageToAll(id, str);
    return 1;
}

38
Aztamindenségit neki.

39
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Silver Life RPG bemutatása
« Dátum: 2013. Június 02. - 21:10:14 »
Hali.
Bocsi hogy nekem kell közölnöm, meg próbálom finoman.
A magyar SA-MP közösségnek egyáltalán nincs szüksége az ilyen edit szerepjáték szerverekre.
Egyébként sok sikert..

40
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / **töröltem**
« Dátum: 2013. Május 31. - 22:40:39 »
**deleted**

41
Hangszerek és előadók / Progressive House / House fanok helye :)
« Dátum: 2013. Május 10. - 21:45:29 »
Hali!
Ez végülis egy \"játék\" :)
A fenti mûfaj szerint kell ide zenét belinkelned :) Persze lehet beszélgetés is ha úgy akarjátok :D
Én az utóbbi 3-4 évben nagyon rákattantam a Progressive House-ra, mást nem is nagyon hallgatok :)
Kedven elõadók: Hááát, rengeteg van :) De a nagyon favoritok: Steve Angello, Dimitri Vegas, NERVO, Steve Aoki, Chuckie, Afrojack, Tiesto, Nicky Romero, Steve Aoki, Ferry Cornstern, Dada Life (<3) ( nem mindegyik készít csak progressivet )
Egy régi kedvenc:
 

42
Szkripter Liga 2013 / EREDMÉNYHÍRDETÉS - Szkripter Liga 2013
« Dátum: 2013. Május 07. - 20:31:17 »
Üdv!

A szkripter liga 2013-mas fordulóját
Mike. nyerte meg, mivel õ volt az egyedüli aki küldött be a III. fordulóra szkriptet. (Bendor csak nekem, így nem volt érvényes a beadandója)

Hogy lesz-e jutalom emiatt, ezen még gondolkozunk. Gratulálunk neki.



Nem kívánkozok ide többet írni, de az is biztos hogy több ilyen verseny valószínûleg nem lesz a résztvevõk többségének hozzáállása miatt... Köszönhetitek magatoknak.
 
Külön köszönet:
 
  • Csabesz

  • Zsoleszka

  • TrYp

  • Anthony

  • Kurta999

  • ScreaM

  • Bocs akiket kihagytam ...


43
Sziasztok!
Szervert biztosítja: Henry Tomasino
IP: Nem elérhetõ
Idõpont: 2013.05.11, Szombat, 17:00
Bemutató témája:
    >  Új helyszín bemutatása
    >  CCH részletesebb bemutatása (ha ezen megyünk fel, majd kirakom ide a letöltõlinket)
    >  DLC-k
    >  Új üzletrendszer funkciói, újdonságai
    >  Adminok bemutatása
    >  Mik vannak tervben
Mit kell tenned ahhoz hogy jelentkezz?
-Hozzászólást írsz ide :)
Kire lehet számítani: ( 64 fõ )
    >  rayhassi
    >  favorit014
    >  krisk
    >  Beckham
    >  Many
    >  JBauer
    >  Kick
    >  Krook
    >  Lovász
    >  TorettoW
    >  Zack
    >  nagynorbi
    >  Pampa
    >  Thámás
    >  Tony
    >  Wolverinz
    >  P3ti
    >  Zharko
    >  IXT
    >  Stuntzor
    >  ervin990911
    >  Constantin
    >  Bendor
    >  ScreaM
    >  Kenagent47
    >  Norbivar
    >  GeGe
    >  Ryan_Adam
    >  Kevin_Johnson
    >  [$IceMan$]
    >  Norbika69
    >  ѕтaЯ
    >  kiswajas
    >  SweetPapa
    >  grove4l
    >  .:MaRtiN:.
    >  Nyui
    >  kadaradam
    >  Scripter,mapper [Aldo]
    >  Massa
    >  Image
    >  SkiLL!
    >  Csabesz
    >  Hybrid
    >  Sajtiikaa
    >  Henry
    >  ToxicFM
    >  KillaBeatZ
    >  Tamasi_Gabor
    >  marinacortez
    >  ilyesdenis
    >  Jippy
    >  Upper
    >  A☓el
    >  cappsy
    >  Legend
    >  kgeri99
    >  Khenyer
    >  norbi39
    >  topi
    >  Hugo.Cy
    >  A.S.S.A
    >  scripter01
    >  Nexter

44
Hangszerek és előadók / Killabeatz - ElectroX
« Dátum: 2013. Április 28. - 22:37:58 »
Hali! dns\' barátunk készítette ezt a zenét.
Nemrég mutatta, azóta ráfüggtem :D
Notepad++ mellé tökéletes, csak ajánlani tudom :)
10-es skálán 8-ast adnék rá
 

 

Véleményeket írhattok, hogy kinek miért vagy éppen miért nem tetszik

45
Szkripter Liga 2013 / [3. Forduló]Feladat
« Dátum: 2013. Április 24. - 16:56:48 »
3. Forduló feladata:
Készíts egy NPC-t, ami követ téged. Külsõ pluginok használata lehetséges, bármilyen plugint, viszont ha a plugin tartalmaz olyan funkciót, hogy követ téged a játékos, azt SZIGORÚAN tilos használni, vagy felhasználni a forráskódból. Követés megírásához szintén használhatsz külsõ pluginokat, pl. MapAndreas, GPS, stb..
Sok szerencsét mindenkinek! Kíváncsiak vagyunk a kreativitásotokra :)
HATÁRIDÕ: 2013 május 1, szerda 17:00

Oldalak: 1 2 [3] 4 5 ... 10
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal