Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - Zharko

Oldalak: 1 [2] 3 4 ... 10
16
Hangszerek és előadók / [EDM] Két új saját track
« Dátum: 2014. Október 19. - 14:59:33 »
Hali.
Kicsit jobban belemerültem ebbe az FL studioba, és hát alkotok ezt-azt.
Néha összejön, néha nem :D Most döntsétek el ti, várom a kommenteket.
Predator #demo |SOUNDCLOUD|
Ez egy ilyen kis deep féle track, Sylenth1 plugin tesztelése alatt csináltam.
H4ppy #demo |SOUNDCLOUD|
Ma csináltam, 10-15 perc alatt, a risert és pluginokat teszteltem ismét. Egy kicsit vidámabb, összetettebb felépítésű, vidámabb mint a Predator.
Itt megtaláljátok az eddigi próbálkozásaim: https://soundcloud.com/peeterhorvath

17
Hangszerek és előadók / [EDM>Melbourne Bounce] BPM Summer Melbourne Mix #1
« Dátum: 2014. Augusztus 16. - 00:25:38 »
Hahi!
Ez egy 12 perces szösszenet, ma készült, igyekeztem kihasználni a duplahangkártyás keverés elõnyeit :D
Minden nap készül minimum kettõ ilyen gyakorlásként, mert néha itt-ott szoktunk zenélni egyik haverommal (innen is a BPM név), és hát gyakorlat teszi a mestert.. :D
Nekem még van mit gyakorolni azért, de remélem hogy tetszeni fog... Speciálba razr-nak, Gabor...-nak és BoOy-nak küldöm :D
Legközelebb valami hosszú muzsikával készülök :)
http://www30.zippyshare.com/v/93511846/file.html
Soundtrack:
0:00-3:30: Will Sparks - This Is What The Bounce Is (Original Mix)
3:30-7:01: R3hab feat. Eva Simons - Unstoppable (VINAI Remix)
7:01-9:55: Elliphant feat. Skrillex - Only Getting Younger (TJR Remix) <3
9:55-12:33: Deorro, MAKJ - READY! (Original Mix)

18
Off Telep / Boom Boom Knock You Out
« Dátum: 2014. Május 28. - 21:52:06 »
Hali.
Pár videó, de inkább nem is írok semmit, mert még most is szakadok :\'D
Kígyó Rage
Mosógép Bounce
Dorm Dreamer
Mentõs Melbourne
Shrek Shuffle
Talent Troll
High
Érdemes megnézni, k*rvanagyok XD

19
Munkaerő keresése / Két projecthez keresünk fejlesztõket.
« Dátum: 2014. Május 17. - 14:24:31 »
Sziasztok.
Mint tudjátok kicsit visszavonultam szkriptelés / SA:MP terén, és van két darab, befejezetlen projectem, amit nem szeretnék a kukába dobni. Tehát én már nem tudok rajt dolgozni / jelen lenni is alig.
Project 1:
Ne is húzom a szót, az egyik project a Sandbox Server. A jelenlegi szkriptereket elérni képtelenség, és ez egy elég ígéretes project lenne szerintem, egy kis Minecraft / SIMS3 beütéssel.
Fejleszteni kell a telked, házad, szerezhetsz különbözõ pontokat, amikbõl extrákat érsz el, autók, fegyverek amivel meg tudod védeni a telked,
tilthatsz embereket ki a telkedrõl, megengedheted hogy más építsen a telkeden, stbstb. Egyszerre több telked is lehet, ez VIP-tõl függ hogy mennyi.
Ezeknek nagy része már kész van, csak be kell üzemelni, javítgatni picit rajt.
Project 2:
Ez egy komoly RPG szerver, és komoly PAWN/MySQL tudást igénylõ project.
Szükségünk lenne Unknown-al 3-4 szkripterre, akik tudnak napi 1-2 órát tevékenykedni.
Részletes tervezet áll rendelkezésetekre, de ha van jobb emgoldás, amit jobbnak láttok / kreatívabb dolgok, rátok bízzuk a dolgot.
Több mint 150.000 sor eddig meglévõ egyedi szkript áll rendelkezésünkre, de ebbõl sajnos nem küldhetek.
Úgy dolgoztunk eddig hogy volt egy main.pwn, ez lett lefordítva.
Ebben hivatkoztunk a main_h.pwn-re, ami tartalmazta az összes változót, illetve modul beágyazásokat, definíciókat.
Egy modul = egy PWN.
Jelentkezési elõnyök:
-MySQL ismerete
-Kreatív gondolkodás
-Jó problémamegoldó képesség
-Csapatközpontúság
Most hirtelen nem jut más eszembe, tehát ha valamire kíváncsiak vagytok / jelentkeztek, írjatok PM-et.

20
Hangszerek és előadók / Elsõ drum\'n\'bass track-em #Flayps
« Dátum: 2014. Április 28. - 14:13:00 »
Kommenteket várok ;)
SOUNDCLOUD

21
Beszélgetés / UMF LIVE [+kommentár]
« Dátum: 2014. Március 29. - 00:15:39 »
Szevasztok.
Lekéstem a buszt barátnõmhöz, így hát maradt a jó öreg #UMF
Másfél liter whisky kóla után mennyei. Mintha ott lennék.
http://live.ultramusicfestival.com/miami
B*szatás van neki. Csak az a baj most iylen kaki dubstep megy, Datsik.
Bár én bírom Datsikot csak nem épp egy UMF mainstagera való.
up:
#Zedd van és 1:05 ... zsííír
Whisky elfogyott, sör: off. Pálinka meg bor van, de azzal kicsit várok mert hátha rosszuk ;) ALIVE :D
up2: #EricPrydz in da hauz. k. Jóféleség.  1:28
 JohnDählback #Blink stílus volt.  Dahlback és Prydz mondjuk mindig is harcolni fognak egymás ellen :D
2:12 Prydz még mindig
2:14 Végre, Prydz elérkezett a 2. jó zenéjéhez eme óra alatt, bár elfelejtettem a címét, k*rvajó marad
2:22 Vége Prydznek
2:24: #AdventureClub elstartol, kicsit sz*r az elsõ zenéjük számomra, de majd kiderül
2:30 Egy Avicii remix. Not bad :D
2:31 Valami közepes #AdventureClub :S
2:32 KASKADE INTRO (EZ JÓÓÓÓÓ)
2:44 Kaskade még mindig tolja, bár kicsit kakker a mûsor :D
2:45 Na annyira mégse.
_________________
Jóéjt. Holnap folyt. köv.

22
Hangszerek és előadók / Egy kis saját zene preview [EDM]
« Dátum: 2014. Március 26. - 12:02:31 »
Hali!
Ma unatkoztam aztán elkezdtem FL Studiozgatni :D
Még nagyon üres, drop nincs, csak build up. Egyfajta preview.
SOUNDCLOUD LINK
Vélemény?
UPDATE:
Egy alap dropot megpróbáltam gyorsba csinálni :D
SOUNDCLOUD LINK
UP2:
Intro, buildup, drop és rövid vocal a közepén, HQ minõség
SOUNDCLOUD LINK

23
Beszélgetés / Flappy Bird rekord
« Dátum: 2014. Február 20. - 22:14:20 »
Hali!
Gondoltam nyitok ennek egy témát, kíváncsi vagyok ki játszik vele :D
Nekem csak 67 :D Dolgozom a megdöntésén :DDD
\"1012388_636999399683299_1813330706_n.jpg\"

24
Hali!
Néha-néha elszórakozgatok újra a pawn nyelvben, mert szeretnék ráhangolódni újra, mert már elég rég óta nem szkripteltem.
Hajlamos vagyok baromságokat írni ilyenkor, itt az egyik.. Pl ez alapján adtam fel lottót tegnap a postán :D



Na meg binary number spammer a console-ba, mint a filmekben amikor megy a nagy hackelés :D
Ezt nem kívánom publikálni, mert teljesen haszontalan, viszont jól néz ki, majd akinek kell írjon pmben xD
 
Sok hasznát ennek nem veszem, de úgy gondolom hogy valaki szkriptileg is tudná használni pl egy lottószkriptben legenerálni a számokat, stb.
Használata:
 
generateLotteryNumbers(5, 90);

 
Paraméterek:
        -5: ennyi számot generálhatunk le (egyébként maximum 7 a megengedett, de könnyen átírhatjátok többre, csak a \'MAX_LOTTERY_NUMBERS\' címkéjû definíciót kell átírnotok)
        -90: tartomány - 1 és 90 közt sorsolja ki a véletlen számokat
Visszatérési érték: az 5 legenerált szám, a tartományom belüli véletlenül generált számokkal sztingben, rendezve növekvõ sorrendben.
Kommentszûz:
 
generateLotteryNumbers( hanyaslotto=5, tartomany=90 )
{
#define MAX_LOTTERY_NUMBERS 7
new
szamok[ MAX_LOTTERY_NUMBERS ], vege[128], vege_seged[16], csere_seged,
i, k, x, j, w, c
;
for(k = 0; k < hanyaslotto; k++) {
szamok[k] = random((tartomany+1) - 1) + 1;
for(c = k-1; c >= 0; c--)
{     
   if(k != 0) {     
      w = c;
      while(szamok[w++] == szamok[k]) szamok[k] = random((tartomany+1) - 1) + 1;
   }
}             
}
for( i = 0 ; i < hanyaslotto-1; i++) {
for(j = ( hanyaslotto - 1 ) ; j >= ( i + 1 ); j--) {
   if(szamok[j] < szamok[j - 1]) {     
      csere_seged = szamok[j];
      szamok[j] = szamok[j-1];
      szamok[j-1] = csere_seged;
   }
}
}
for(x = 0; x < hanyaslotto; x++) {
if( x < ( hanyaslotto - 1 ) ) format(vege_seged, sizeof vege_seged, \"%d, \", szamok
  • );

else format(vege_seged, sizeof vege_seged, \"%d\", szamok
  • );

strcat(vege, vege_seged);
}
return vege;
}

 
Íme a kód magyarázattal:
vagy
 
generateLotteryNumbers( hanyaslotto=5, tartomany=90 )
{
#define MAX_LOTTERY_NUMBERS 7 // Max ennyi számot generálhatok le
new
szamok[ MAX_LOTTERY_NUMBERS ], vege[128], vege_seged[16], csere_seged, // egyéb deklarálások
i, k, x, j, w, c // ciklusokhoz változók deklarálása
;
for(k = 0; k < hanyaslotto; k++) // Ciklust futtatok, ebben generálom a \'tartomány\' és 1 közti számokat. 5-ös lottónál: 90, 6-osnál: 45, 7-esnél: 35
{
szamok[k] = random((tartomany+1) - 1) + 1; // Generálás
for(c = k-1; c >= 0; c--) // Ciklust futtatok, itt nézem meg az egyezéseket
{   
   if(k != 0) // Az elsõnél nem kell az ellenõrzés
   {   
      w = c; // segédváltozó feltöltése \'c\' értékével
      while(szamok[w++] == szamok[k]) szamok[k] = random((tartomany+1) - 1) + 1; // Új generálása ha egyezik
   }
}      
}
for( i = 0 ; i < hanyaslotto-1; i++) // Rendezés ciklusai
{
for(j = ( hanyaslotto - 1 ) ; j >= ( i + 1 ); j--) // j = ha pl 5-ös lottó, akkor 4 lesz a j értéke. Ciklus addig amíg j >= i+1, és csökkentjük a j értékét
{
   if(szamok[j] < szamok[j - 1]) // Ja a számok[j] kissebb mint a számok[j-1] akkor cseréljük a számokat, ezáltal rendezzük azokat
   {   
      /*
         A cserét úgy kell felfogni, mint ha lenne 3 poharad, de ebbõl csak kettõ van tele.
         A bögrében sör van, a korsóban pedig tej, a harmadik pohárban pedig nincs semmi. Te fel szeretnéd cserélni úgy hogy a bögrében
         tej legyen, a korsóban pedig sör.
         A korsóból a tejet beleöntöd az üres pohárba, a bögrébõl a sört átöntöd a korsóba, a pohárból a tejet pedig bele a bögrébe.
      */
      csere_seged = szamok[j]; // Beleöntöm az üresbe a sört, ezáltal a szamok[j] \'üres\' lesz, de vigyázat, mert csak képletesen mondom, a régi értéke még megmarad.
      szamok[j] = szamok[j-1]; // Beleöntöm a \'szamok[j]\'-be a tejet, a \'szamok[j-1]\' \"üresnek\" tekinthetõ
      szamok[j-1] = csere_seged; // a pohárból átöntön a korsóba a sört. Kész is.
   }
}
}
for(x = 0; x < hanyaslotto; x++) // Ebben a ciklusban a \'vege\' stringhez csatolom a \'segéd\'eket.
{
if( x < ( hanyaslotto - 1 ) ) format(vege_seged, sizeof vege_seged, \"%d, \", szamok
  • );    // Ez arra jó, hogy nem fog a végére írni egy vesszõt a stringnek

else format(vege_seged, sizeof vege_seged, \"%d\", szamok
  • );                   // pl: 1, 2, 3, 4, 5,   helyett 1, 2, 3, 4, 5

strcat(vege, vege_seged);
}
printf(\"LOTTÓSZÁMOK: %s\", vege); // Kiíratom a számokat debugként.
return vege; // Visszatérek a formázott változóval. Használjátok egészséggel! :D
}

25
Hali!
Szükségem volt egy ilyen szkriptre, aztán gondoltam bárkinek jól jöhet.
 
generateRandomString(karakter/* MAX 256 */, bool:kulonleges=false)
{
#define DEBUG 1 // ha  azt akarod hogy a végén ne írja ki konzolba, tedd 0-ra.
#define MAX_KARAKTER 81 // Ennyi karaktert tartalmaz maximum a \'karakterek\' változó
new
karakterek[MAX_KARAKTER char * 4] = EOS, // üres tároló létrehozása
i, // ciklus fõ \"irányítója\" ez lesz
/*
   k[3]: ezekbe tárolom majd a random értékeket, azért van 3, hogy biztosra menjünk, azért vagyok ilyen elõvigyázatos
   mert Pascalban meg kellett hívni a Randomize függvényt a normális használat érdekébem, itt nem tudom hogy mûködik
*/
k[3],
c[256 char], // nem tudom miért, de csak ezzel a segédtárolóval mûködik az strins, majd lennt leírom.
ebbe[256] // ebbe fogom tárolni a legenerált karaktereket
;
if(kulonleges == false)
karakterek = \"qwertzuiopasdfghjklyxcvbnmQWERTZUIOPASDFGHJKLYXCVBNM1234567890\"; // ékezetesek
else
karakterek = \"qwertzuiopõúasdfghjkléáûíyxcvbnmQWERTZUIOPÕÚASDFGHJKLÉÁÛÍYXCVBNMöüóÖÜÓ0123456789\"; //nem ékezetesek
for(i = 0; i < karakter; i++)
{   
k[0] = random(3-1)+1; // kicsit megspékeljük a változatosság kedvéért a random értékeket, majd \'k[1]\' és \'k[2]\' változókból választ
k[1] = random((strlen(karakterek)-1)-0)+0; // kiválaszt egy random értéket a karakterek 0 és a függvényben megadott érték(milyen hosszú legyen) közt
k[2] = random((strlen(karakterek)-1)-0)+0; // dettó
c = karakterek[k[k[0]]]; // na itt, ezt nem tudom miért kell, de így mûködik.. ha simán beírom a \'c\' helyére ezt: \'karakterek[k[k[0]]]\' nem megy :|
strins(ebbe, c, i); // mindig hozzáadok az \'ebbe\' változóba egy karaktert, amit frissen generáltam, az \'i\'-edik helyre
}
#if DEBUG != 0
printf(\"asd: %s\", ebbe);
#endif
return ebbe;
}

 
PASTEBIN
Legenerál egy 8 karakter hosszú random szöveget.
Használat ékezetek nélkül:
 
generateRandomString(8);
generateRandomString(8, false);

 
Visszatérési példa: Ahj47JKf
Használat ékezetekkel:
 
generateRandomString(8, true);

 
Visszatérési példa: üÕfh1gYl

26
Hangszerek és előadók / DVBBS & VINAI - Raveology
« Dátum: 2014. Január 13. - 19:03:02 »
never stop the f*cking rave
 

 

Szerintem ez nagyon király lett, bár kicsit hasonlít a Hands Up-ra, VINAI elõzõ számára.

27
SA-MP: Szerverfejlesztés / Kerítés generálása
« Dátum: 2014. Január 03. - 18:02:13 »
Hali.
Ezt a szkriptet még a Homokozóhoz készítettem, de sokat nem használtuk. Hivatalos fórumra már vagy egy hónapja kiraktam.
Licensz: módosíthatod, szabadon oszthatod, stb... DE: tilos sajátodként feltûntetni
Hogy használd?
Parancsa: /plot [HOSSZ] [sZÉLESSÉG] [KAPU]
KAPU:
-0: nincs
-1: hátsó kapu
-2: elsõ kapu
Tudsz létrehozni X*x méretû kerítést, kapuval. Gangzonet is kreál a területen.
Minimum: 1*1
Maximum: Végtelen ( azthiszem )
Letöltés: PASTEBIN
vagy
 
/*
Plot create scipt
Author: Zharko
Location: Hungary
License: you can editing, sharing to others, etc. BUT: indicate the original author\'s name
*/
#include a_samp
#include core
#include float
#include streamer
#include zcmd
#include sscanf2
#include dini
CMD:plot(playerid, params[])
{
if(!IsPlayerAdmin(playerid)) return 0;
new h, sz, g;
if(sscanf(params, \"ddd\", h, sz, g)) return SendClientMessage(playerid, -1, \"USE: /plot [Length] [Width] [Gate]\");
CreateTelek(playerid, h, sz, g);
return 1;
}
#define PLOTFILE1 \"telkek.ini\"
#define MAX_PLOTS 100
#define ELKERITESOBJ 1446
enum PlotInfos
{
Float:x,
Float:x2,
Float:y,
Float:y2,
Float:z,
Float:z2,
owner[MAX_PLAYER_NAME],
Text3D:ownertext,
haveaccess[256],
   area
}
new Plots[MAX_PLOTS][PlotInfos], plotshave, str[128], name2[MAX_PLAYERS][MAX_PLAYER_NAME], objects;
#define formatstr(%1,%2) format(str, sizeof(str), %1, %2)
pName(playerid) { new n[32]; GetPlayerName(playerid, n, sizeof n); return n; }
new zone[MAX_PLAYERS];
//GangZoneDestroy(zone[playerid]);
stock CreateTelek(playerid, HOSSZ, SZELESSEG, gate = 0)
{
#define PLUS_VAL 4.65
#define Z_DIFF 0.5
new
Float: sarok[2],
Float: X, Float: Y, Float: Z, Float: A,
Float: zx[2], Float: zy[2],
Float: counter = X + (PLUS_VAL / 2)
;
GetPlayerPos(playerid, X, Y, Z);
Z = Z-0.5;
zx[ 0 ] = X; zy[ 0 ] = Y;
GetPlayerFacingAngle(playerid, A);
if((270+20) > A > (270-20))
{
counter =  X + (PLUS_VAL / 2);
for(new i = 0; i < HOSSZ; ++i) //X
{
   if(i == 0) sarok[0] = counter;
   if(i == HOSSZ-1) sarok[1] = counter;
   CreateDynamicObject(1446, counter, Y, Z, 0.00, 0.00,0.0);
   CreateDynamicObject(1446, counter, (Y+(PLUS_VAL*SZELESSEG)), Z, 0.00, 0.0, 180.0);
   counter = counter + PLUS_VAL;
}      
counter =  Y;
for(new i = 0; i < SZELESSEG; ++i) //Y
{
   if(i == 0)
   {
      CreateDynamicObject(1446, (sarok[0]-(PLUS_VAL))+(PLUS_VAL/2), (Y+(PLUS_VAL / 2)), Z, 0.00, 0.0, 270.0); //y1
      CreateDynamicObject(1446, sarok[1]+(PLUS_VAL / 2), (counter-(PLUS_VAL))+(PLUS_VAL/2)+PLUS_VAL, Z, 0.00,0.0, 90.0); //y2
   }
   else if(i == SZELESSEG-1)
   {
      zx[ 1 ] = sarok[1] + (PLUS_VAL/2); zy[ 1 ] = counter+(PLUS_VAL);
      zone[playerid] = GangZoneCreate(zx[0], zy[0], zx[1], zy[1]);
      GangZoneShowForPlayer(playerid, zone[playerid],0xFFFF0096);
      Plots[area] = CreateDynamicRectangle(zx[0], zy[0], zx[1], zy[1]);
      if(gate == 1) CreateDynamicObject(1446, sarok[0]-(PLUS_VAL/2), counter+(PLUS_VAL/2), Z, 0.00, 0.0, 270.0); //y1
      else if(gate == 2) CreateDynamicObject(1446, sarok[1]+(PLUS_VAL/2), counter+(PLUS_VAL/2), Z, 0.00, 0.0,90.0);  //y2
      else
      {
         CreateDynamicObject(1446, sarok[0]-(PLUS_VAL/2), counter+(PLUS_VAL/2), Z, 0.00, 0.0, 270.0); //y1
         CreateDynamicObject(1446, sarok[1]+(PLUS_VAL/2), counter+(PLUS_VAL/2), Z, 0.00, 0.0,90.0);  //y2
      }
   }
   else
   {
      CreateDynamicObject(1446, sarok[0]-(PLUS_VAL/2), counter+(PLUS_VAL/2), Z, 0.00, 0.0, 270.0); //y1
      CreateDynamicObject(1446, sarok[1]+(PLUS_VAL/2), counter+(PLUS_VAL/2), Z, 0.00, 0.0,90.0);  //y2
   }
   counter = counter + PLUS_VAL;
}
SendClientMessage(playerid, -1, \"Lekreálva270\");
}
else if((90+20) > A > (90-20))
{
counter =  X - (PLUS_VAL / 2);
for(new i = 0; i < HOSSZ; ++i) //X
{
   if(i == 0) sarok[0] = counter;
   if(i == HOSSZ-1) sarok[1] = counter;
   CreateDynamicObject(1446, counter, Y, Z, 0.00, 0.00,180);
   CreateDynamicObject(1446, counter, Y, Z, 0.00, 0.00,180);
   CreateDynamicObject(1446,counter, (Y-(PLUS_VAL*SZELESSEG)) , Z, 0.00, 0.0, 0.0);
   counter = counter - PLUS_VAL;
}      
counter =  Y;
for(new i = 0; i < SZELESSEG; ++i) //Y
{
   if(i == 0)
   {
      CreateDynamicObject(1446, (sarok[0]-(PLUS_VAL))+(PLUS_VAL/2)+PLUS_VAL, Y-(PLUS_VAL / 2), Z, 0.00, 0.0, 90.0); //y1
      CreateDynamicObject(1446, sarok[1]+(PLUS_VAL / 2)-PLUS_VAL, Y-(PLUS_VAL / 2), Z, 0.00,0.0, 270.0); //y2
   }
   else if(i == SZELESSEG-1)
   {
      zx[ 1 ] = sarok[1] - (PLUS_VAL/2); zy[ 1 ] = counter-(PLUS_VAL);
      zone[playerid] = GangZoneCreate(zx[0], zy[0], zx[1], zy[1]);
      GangZoneShowForPlayer(playerid, zone[playerid],0xFFFF0096);
 
      if(gate == 1) CreateDynamicObject(1446, sarok[0]-(PLUS_VAL/2)+PLUS_VAL, counter-(PLUS_VAL), Z, 0.00, 0.0, 90.0); //y1
      else if(gate == 2) CreateDynamicObject(1446, sarok[1]+(PLUS_VAL/2)-PLUS_VAL, counter-(PLUS_VAL/2), Z, 0.00, 0.0, 270.0);  //y2
      else
      {
         CreateDynamicObject(1446, sarok[0]-(PLUS_VAL/2)+PLUS_VAL, counter-(PLUS_VAL/2), Z, 0.00, 0.0, 90.0); //y1
         CreateDynamicObject(1446, sarok[1]+(PLUS_VAL/2)-PLUS_VAL, counter-(PLUS_VAL/2), Z, 0.00, 0.0, 270.0);  //y2
      }
   }
   else
   {
      CreateDynamicObject(1446, sarok[0]-(PLUS_VAL/2)+PLUS_VAL, counter-(PLUS_VAL/2), Z, 0.00, 0.0, 90.0); //y1
      CreateDynamicObject(1446, sarok[1]+(PLUS_VAL/2)-PLUS_VAL, counter-(PLUS_VAL/2), Z, 0.00, 0.0, 270.0);  //y2
   }
   counter = counter - PLUS_VAL;
}
SendClientMessage(playerid, -1, \"Lekreálva90\");
}
else if((180+20) > A > (180-20))
{
counter =  Y - (PLUS_VAL / 2);
for(new i = 0; i < HOSSZ; ++i) //Y
{
   if(i == 0) sarok[0] = counter;
   if(i == HOSSZ-1) sarok[1] = counter;
   CreateDynamicObject(1446, X, counter, Z, 0.00, 0.00, 270);
   CreateDynamicObject(1446, (X+(PLUS_VAL*SZELESSEG)), counter, Z, 0.00, 0.0, 90);
   counter = counter - PLUS_VAL;
}      
counter =  X;
for(new i = 0; i < SZELESSEG; ++i) //X
{
   if(i == 0)
   {
      CreateDynamicObject(1446, X+(PLUS_VAL / 2), (sarok[0]-(PLUS_VAL))+(PLUS_VAL/2)+PLUS_VAL, Z, 0.00, 0.0, 180.0); //y1
      CreateDynamicObject(1446, X+(PLUS_VAL / 2), sarok[1]+(PLUS_VAL / 2)-PLUS_VAL, Z, 0.00,0.0, 0.0); //y2
   }
   else if(i == SZELESSEG-1)
   {
      zx[ 1 ] = counter+(PLUS_VAL); zy[ 1 ] = sarok[1]-(PLUS_VAL/2);
      zone[playerid] = GangZoneCreate(zx[0], zy[0], zx[1], zy[1]);
      GangZoneShowForPlayer(playerid, zone[playerid],0xFFFF0096);
      if(gate == 1) CreateDynamicObject(1446, counter-(PLUS_VAL/2)+PLUS_VAL, sarok[0]-(PLUS_VAL/2)+PLUS_VAL, Z, 0.00, 0.0, 180.0); //y1
      else if(gate == 2) CreateDynamicObject(1446, counter-(PLUS_VAL/2)+PLUS_VAL, sarok[1]+(PLUS_VAL/2)-PLUS_VAL, Z, 0.00, 0.0, 0.0);  //y2
      else
      {
         CreateDynamicObject(1446, counter-(PLUS_VAL/2)+PLUS_VAL, sarok[0]-(PLUS_VAL/2)+PLUS_VAL, Z, 0.00, 0.0, 180.0); //y1
         CreateDynamicObject(1446, counter-(PLUS_VAL/2)+PLUS_VAL, sarok[1]+(PLUS_VAL/2)-PLUS_VAL, Z, 0.00, 0.0, 0.0);  //y2
      }
   }
   else
   {
      CreateDynamicObject(1446, counter-(PLUS_VAL/2)+PLUS_VAL, sarok[0]-(PLUS_VAL/2)+PLUS_VAL, Z, 0.00, 0.0, 180.0); //y1
      CreateDynamicObject(1446, counter-(PLUS_VAL/2)+PLUS_VAL, sarok[1]+(PLUS_VAL/2)-PLUS_VAL, Z, 0.00, 0.0, 0.0);  //y2
   }
   counter = counter + PLUS_VAL;
}
SendClientMessage(playerid, -1, \"Lekreálva180\");
}
else if(A < 360 && A > 340 || A < 20 && A > 0 )
{
counter =  Y + (PLUS_VAL / 2);
for(new i = 0; i < HOSSZ; ++i) //Y
{
   if(i == 0) sarok[0] = counter;
   if(i == HOSSZ-1) sarok[1] = counter;
   CreateDynamicObject(1446, X, counter, Z, 0.00, 0.00, 270);
   CreateDynamicObject(1446, (X-(PLUS_VAL*SZELESSEG)), counter, Z, 0.00, 0.0, 90);
   counter = counter + PLUS_VAL;
}      
counter =  X - (PLUS_VAL);
for(new i = 0; i < SZELESSEG; ++i) //X
{
   if(i == 0)
   {
      CreateDynamicObject(1446, X-(PLUS_VAL / 2), sarok[0]+(PLUS_VAL / 2)-PLUS_VAL, Z, 0.00, 0.0, 0.0); //y1
      CreateDynamicObject(1446, X-(PLUS_VAL / 2), sarok[1]-(PLUS_VAL / 2)+PLUS_VAL, Z, 0.00,0.0, 180.0); //y2
   }
   if(i == SZELESSEG-1)
   {
      zx[ 1 ] = counter; zy[ 1 ] = sarok[1]+(PLUS_VAL/2);
      zone[playerid] = GangZoneCreate(zx[0], zy[0], zx[1], zy[1]);
      GangZoneShowForPlayer(playerid, zone[playerid],0xFFFF0096);
 
      if(gate == 1) CreateDynamicObject(1446, counter-(PLUS_VAL/2)+PLUS_VAL, sarok[0]-(PLUS_VAL/2), Z, 0.00, 0.0, 0.0); //y1
      else if(gate == 2) CreateDynamicObject(1446, counter-(PLUS_VAL/2)+PLUS_VAL, sarok[1]+(PLUS_VAL/2), Z, 0.00, 0.0, 180.0);  //y2
      else
      {
         CreateDynamicObject(1446, counter-(PLUS_VAL/2)+PLUS_VAL, sarok[0]-(PLUS_VAL/2), Z, 0.00, 0.0, 0.0); //y1
         CreateDynamicObject(1446, counter-(PLUS_VAL/2)+PLUS_VAL, sarok[1]+(PLUS_VAL/2), Z, 0.00, 0.0, 180.0);  //y2
      }
   }
   else
   {
      CreateDynamicObject(1446, counter-(PLUS_VAL/2)+PLUS_VAL, sarok[0]-(PLUS_VAL/2), Z, 0.00, 0.0, 0.0); //y1
      CreateDynamicObject(1446, counter-(PLUS_VAL/2)+PLUS_VAL, sarok[1]+(PLUS_VAL/2), Z, 0.00, 0.0, 180.0);  //y2
   }
   counter = counter - PLUS_VAL;
}
SendClientMessage(playerid, -1, \"Lekreálva0\");
} else return 0;
return 1;
}

 
Screenshotok:
http://www.kephost.com/images4/2013/8/3/a1_2013_8_3_uti0zyegnd.png
http://www.kephost.com/images4/2013/8/3/a1_2013_8_3_hnnd1d5ed4.png
http://www.kephost.com/images4/2013/8/3/a1_2013_8_3_un4i3ebha2.png
Pluginok, amiket felhasználtam:
Incognito\'s Streamer
ZCMD
SSCANF
Update: azért angol-magyar mert külföldi fórumra raktam ki elõször a szkriptet. Mielõtt valaki belekötne. ( http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=480462 )

28
Munkaerő keresése / LUA programozók nézzenek be
« Dátum: 2013. December 08. - 17:36:28 »
Sziasztok.
Szükségem lenne egy (vagy max 2) tapasztalt Lua programozóra, MTA-hoz.
A project részleteirõl nem szeretnék elárulni semmit, esetleg annyit hogy régen átlag 70 felett volt a játékosok száma.
Egy programozónk már van, de kevés az ideje, ritkán tud lenni. Mellé keresünk ember(eke)t.
Követelmények:
-Csapat-szinkronizációs képesség
-Nem kérjük hogy nonstop ezzel bíbelõdj, de egy napi 1-2 órát örülnénk ha lennél
-Minimum közepes programozási és Lua programnyelvi ismeretek
Amit kínálunk:
-Bevétel 15%-a
-Tapasztalt csapat
Akit érdekel írjon rám PM-ben, vagy Skypeon: ptrhrvth

29

 

Nagyon jó ez a szám :D
A videó sajnos csak preview. A számot még nem adták ki.
Ennek ellenére megvan a Private Extended, akinek kell írjon PM-et. :)

30
Pluginok és Programok / [C#] Számológép
« Dátum: 2013. November 22. - 15:03:14 »
Hali.
Pár napja tanulgatom C#-t, aztán gondoltam kirakom ide az egyik munkámat, amit 5-10 perc alatt csináltam kb. Kritikákat várok igazából :)
Mit tud ez az egyszerû kis program?
- Kiszámolni az összeget két szám és egy mûveleti jel alapján (logikusan).
- Figyelembe veszi, ha nullával szeretnél osztani
- Azt is nézi, ha nem adtál meg mûveleti sorrendet
Fájl mérete:
-EXE: 10,5 KB
-Forrás: 136,0 KB
Screenshotok (kattolj rájuk):
[hs width=200 height=200]http://www.kephost.com/images4/2013/11/22/a1_2013_11_22_amftbjtrmp.png[/hs]
[hs width=200 height=200]http://www.kephost.com/images4/2013/11/22/a1_2013_11_22_o1y328x5bw.png[/hs]
Letöltés (Forrás + EXE)
-Data.hu mirror
-Solidfiles.com mirror
-Zippyshare.com mirror

Oldalak: 1 [2] 3 4 ... 10
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal