Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - Zharko

Oldalak: [1] 2 3 ... 10
1
Sziasztok!
Kérdés adott. Ki melyiket ajánlja, indoklással.
Sztori: Lejár lassan a két éves hűségidőm, most váltottam a legnagyobb csomagra Telenornál (MyTariff XXL) és ezzel már egész komoly készülékeket tudok elhozni, szinte ingyen.
Ez a három jöhet szóba.
Legjobban az iPhone felé húz a szívem, de félek tőle idézőjelesen, az új OS miatt. Pl én nagyon zenebuzi vagyok, és tele van a gépem zenével. Tényleg nem tudok letöltött zenéket, saját mp3-makat az iPhonera másolni? Én ezt hallottam.
Nem bővíthető a memória? Who cares? 64GB bőven elég nekem. Nem vehető ki az akku? Who cares? Galaxy A5nél sem. Ugyan ott vagyok.
Mert az androidot eléggé megelégeltem már, az átlag másfél éves telefon élettartammával, belassulásokkal, lefagyásokkal.
Naponta átlagosan 5 órát telefonálok, és pár készülék nem bírja az iramot.
Eleinte az iPhone 6s Plus felé kacsintgattam, de az eladó szerint az a +1000mAh nem sokat segít, a nagy 5,5\"-os kijelző miatt (míg a sima 6s-en 4,7\" van)
Samsungokat kívülről fújom, S3, S6... szerintem az S7 sem lehet más.
Galaxy A5 (2016) nagyon bejövős kis telefon, de tartok attól újra, amit fent leírtam.
Köszi előre is! (legfőképp a hozzáértő személyeknek)

2
Beszélgetés / The Forest Co-op
« Dátum: 2015. Július 29. - 12:26:06 »
Sziasztok.
Ha valakinek lenne kedve coopozni The Forestben, dobjon egy kommentet ide.
Azt hiszem hogy 4 vagy 8 fő tud egyszerre.

3
SA-MP: Szerverfejlesztés / Játéktér, szigetek generálása /Sandbox/
« Dátum: 2015. Június 24. - 13:46:00 »
Sziasztok!
Információk:
Mivel ezt a funkciót csak egyszer használtuk/használjuk, megosztanám Veletek is, hátha jól jön még valakinek.
Mit tud?
Tetszőleges méretű, és tetszőleges számú szigetkomplexumot létrehozni parttal, utakkal együtt, vagy ha szeretnéd hogy a telkeken legyenek fák is, random pozíciókra legenerálja a fákat telkeken belül.
A régi verzióban generált kerítést is, csak nem működött megfelelően ezért kivettem. (kép róla lent)
Képek, videó (a videón egy régebbi verzió látható, ami kicsit hibásan működött):
[hs width=300 height=300]http://i.imgur.com/Z5TVHZsl.jpg[/hs]
[hs width=300 height=300]http://i.imgur.com/9K0ZhSil.jpg[/hs]
[hs width=300 height=300]http://i.imgur.com/9cOxYj2l.jpg[/hs]
 

Kód(ok):
Külön-külön is kiszedem, és a legvégén egybe a szkriptet.
Elemek létrehozására szolgáló kód
 
stock Upside_Plot(Float:X, Float:Y, Float:Z) // fennti telek
{
#define X_DIFF 70.0000
#define Y_DIFF 70.0000
CreateObject(19529, X, Y, Z, 0.00, 0.00, 90.00); // ALAP
CreateObject(19532, X, ( Y + Y_DIFF ), Z, 0.00, 0.00, 90.00); //fennti út
CreateObject(19532, X, ( Y - Y_DIFF ), Z, 0.00, 0.00, 90.00); //lennti út
CreateObject(19532, ( X + X_DIFF ), Y, Z, 0.00, 0.00, 0.00); //jobb út
CreateObject(19534, ( X + X_DIFF ), ( Y + Y_DIFF ), Z, 0.00, 0.00, 90.00); //sarok
CreateObject(19534, ( X + X_DIFF ), ( Y - Y_DIFF ), Z, 0.00, 0.00, 90.00); //sarok
objects += 6;
return 1;
}
stock Rightside_Plot(Float:X, Float:Y, Float:Z) // jobb oldali telek
{
#define X_DIFF 70.0000
#define Y_DIFF 70.0000
CreateObject(19529, X, Y, Z, 0.00, 0.00, 90.00); // ALAP
CreateObject(19532, X, ( Y - Y_DIFF ), Z, 0.00, 0.00, 90.00); //lennti út
CreateObject(19532, ( X + X_DIFF ), Y, Z, 0.00, 0.00, 0.00); //jobb út
CreateObject(19534, ( X + X_DIFF ), ( Y - Y_DIFF ), Z, 0.00, 0.00, 90.00); //sarok
objects += 4;
return 1;
}
stock Leftside_Plot(Float:X, Float:Y, Float:Z) //bal oldali
{
#define X_DIFF 70.0000
#define Y_DIFF 70.0000
CreateObject(19529, X, Y, Z, 0.00, 0.00, 90.00); // ALAP
CreateObject(19532, X, ( Y - Y_DIFF ), Z, 0.00, 0.00, 90.00); //alsó út
CreateObject(19532, ( X - X_DIFF ), Y, Z, 0.00, 0.00, 0.00); //bal út
CreateObject(19532, ( X + X_DIFF ), Y, Z, 0.00, 0.00, 0.00); //jobb út
CreateObject(19534, ( X - X_DIFF ), ( Y - Y_DIFF ), Z, 0.00, 0.00, 270.00); //sarok
CreateObject(19534, ( X + X_DIFF ), ( Y - Y_DIFF ), Z, 0.00, 0.00, 270.00); //sarok
objects += 6;
return 1;
}
stock Leftside_Sarok_Plot(Float:X, Float:Y, Float:Z) //utolsó amit lerak
{
#define X_DIFF 70.0000
#define Y_DIFF 70.0000
CreateObject(19529, X, Y, Z, 0.00, 0.00, 90.00); // ALAP
CreateObject(19532, X, ( Y + Y_DIFF ), Z, 0.00, 0.00, 90.00); //fennti út
CreateObject(19532, X, ( Y - Y_DIFF ), Z, 0.00, 0.00, 90.00); //alsó út
CreateObject(19532, ( X - X_DIFF ), Y, Z, 0.00, 0.00, 0.00); //jobb út
CreateObject(19532, ( X + X_DIFF ), Y, Z, 0.00, 0.00, 0.00); //bal út
CreateObject(19534, ( X - X_DIFF ), ( Y - Y_DIFF ), Z, 0.00, 0.00, 90.00); //keresztezodes jobbfennt
CreateObject(19534, ( X - X_DIFF ), ( Y + Y_DIFF ), Z, 0.00, 0.00, 180.00); //sarok jobblent
CreateObject(19534, ( X + X_DIFF ), ( Y + Y_DIFF ), Z, 0.00, 0.00, 180.00); //sarok ballent
CreateObject(19534, ( X + X_DIFF ), ( Y - Y_DIFF ), Z, 0.00, 0.00, 270.00); //keresztezodes fent
objects += 9;
return 1;
}
stock Coach_Large(Float:X, Float:Y, Float:Z, Float:rX, Float:rY, Float:rZ) //Part1
{
CreateObject(19542, X, Y, Z, rX, rY, rZ);
objects++;
return 1;
}
stock Coach_Small(Float:X, Float:Y, Float:Z, Float:rX, Float:rY, Float:rZ) //part2
{
CreateObject(19541, X, Y, Z, rX, rY, rZ);
objects++;
return 1;
}      
stock Corner(Float:X, Float:Y, Float:Z, Float:rX, Float:rY, Float:rZ) //sarok
{
CreateObject(19540, X, Y, Z, rX, rY, rZ);
objects++;
return 1;
}

 
Fák létrehozása
 
Generate_Random_Tree(Float:xmin, Float:ymin, Float:xmax, Float:ymax, Float:Z, max_darab = 5) //Adott területen belül letesz \'max_darab\' számú fát, random helyre
{
new Float:xx, Float:yy, max_fa;
max_fa = random(max_darab);
if(max_fa == 0) return 0;
for(new i = 0; i < max_fa; i++)
{
xx = random(floatround(xmax, floatround_floor) - floatround(xmin, floatround_floor)) + floatround(xmin, floatround_floor);
yy = random(floatround(ymax, floatround_floor) - floatround(ymin, floatround_floor)) + floatround(ymin, floatround_floor);
CreateObject( 618, xx, yy, Z, 0.00, 0.00, 0.00);
}
return 1;
}

 
Sziget létrehozása
Generate_Island(Float:X, Float:Y, Float:Z, hossz=10, szelesseg=10) // Egy sziget legenerálása
{
#define PLOT_DIFF 140.0000
#define SAND_DIFF 62.50
new Float:COUNT_X = 0.00, Float:COUNT_Y = 0.00;
new Float:xmin, Float:ymin, Float:xmax, Float:ymax;
// Telek, út, homok része
for(new i = 0; i < hossz; i++)
{
//Legutolsó sor generálása
if(i == (hossz-1))
{   
   //Fennti rész
   Upside_Plot(X, Y + COUNT_Y, Z);
   //random fa
   xmin = X - ((PLOT_DIFF/2) - 15.0);
   ymin = (Y + COUNT_Y) - ((PLOT_DIFF/2) - 15.0);
   xmax= X + ((PLOT_DIFF/2) - 15.0);
   ymax = (Y + COUNT_Y) + ((PLOT_DIFF/2) - 15.0);
   Generate_Random_Tree(xmin, ymin, xmax, ymax, Z);
   //Sarok balfennt
   Leftside_Sarok_Plot( ( X - ( PLOT_DIFF * (szelesseg-1) ) ), Y + COUNT_Y, Z);
   //random fa
   xmin = ( X - ( PLOT_DIFF * (szelesseg-1) ) ) - ((PLOT_DIFF/2) - 15.0);
   ymin = (Y + COUNT_Y) - ((PLOT_DIFF/2) - 15.0);
   xmax= ( X - ( PLOT_DIFF * (szelesseg-1) ) ) + ((PLOT_DIFF/2) - 15.0);
   ymax = (Y + COUNT_Y) + ((PLOT_DIFF/2) - 15.0);
   Generate_Random_Tree(xmin, ymin, xmax, ymax, Z);
   //sarok
   Coach_Large(  X, ((Y+COUNT_Y)+7.50) + (PLOT_DIFF/2), Z, 0.00, 0.00, 90.00);
   Coach_Small( X + (PLOT_DIFF/2) ,  ((Y+COUNT_Y)+7.50) + (PLOT_DIFF/2), Z, 0.00, 0.00, 90.00);
   //sarok2
   Coach_Large( ( X - ( PLOT_DIFF * (szelesseg-1) ) ), ((Y+COUNT_Y)+7.50) + (PLOT_DIFF/2), Z, 0.00, 0.00, 90.00);
   Coach_Small( ( X - ( PLOT_DIFF * (szelesseg-1) ) ) + (PLOT_DIFF/2), ((Y+COUNT_Y)+7.50) + (PLOT_DIFF/2) , Z, 0.00, 0.00, 90.00);
   //legszéle
   Coach_Small( ( X - ( PLOT_DIFF * (szelesseg-1) ) ) - (PLOT_DIFF/2), ((Y+COUNT_Y)+7.50) + (PLOT_DIFF/2), Z, 0.00, 0.00, 90.00);
   //sarkok
   Corner(X + (PLOT_DIFF/2) + 7.50, ((Y+COUNT_Y)+7.50) + (PLOT_DIFF/2), Z, 0.00, 0.00, 0.00);
   Corner(( X - ( PLOT_DIFF * (szelesseg-1) ) ) - (PLOT_DIFF/2) - 7.50, ((Y+COUNT_Y)+7.50) + (PLOT_DIFF/2), Z, 0.00, 0.00, 90.00);
}
else
{
   Rightside_Plot(X, Y + COUNT_Y, Z);
   //random fa
   xmin =  X - ((PLOT_DIFF/2) - 15.0);
   ymin = (Y + COUNT_Y) - ((PLOT_DIFF/2) - 15.0);
   xmax= X + ((PLOT_DIFF/2) - 15.0);
   ymax = (Y + COUNT_Y) + ((PLOT_DIFF/2) - 15.0);
   Generate_Random_Tree(xmin, ymin, xmax, ymax, Z);
   Leftside_Plot( ( X - ( PLOT_DIFF * (szelesseg-1) ) ), Y + COUNT_Y, Z);
   //random fa
   xmin = ( X - ( PLOT_DIFF * (szelesseg-1) ) ) - ((PLOT_DIFF/2) - 15.0);
   ymin = (Y + COUNT_Y) - ((PLOT_DIFF/2) - 15.0);
   xmax= ( X - ( PLOT_DIFF * (szelesseg-1) ) ) + ((PLOT_DIFF/2) - 15.0);
   ymax = (Y + COUNT_Y) + ((PLOT_DIFF/2) - 15.0);
   Generate_Random_Tree(xmin, ymin, xmax, ymax, Z);
   // Két első szél
   if(i == 0)
   {
      Coach_Small( ( X + (X_DIFF + 7.50) ),  (Y + COUNT_Y) - (PLOT_DIFF/2), Z, 0.00, 0.00, 0.00);
      Coach_Small( (( X - ( PLOT_DIFF * (szelesseg-1) ) ) - (PLOT_DIFF/2)) - 7.50,  (Y + COUNT_Y) - (PLOT_DIFF/2), Z, 0.00, 0.00, 180.00);
      //egyk sarok
      Coach_Large( (X - COUNT_X), ((Y-COUNT_Y)-7.50) - (PLOT_DIFF/2), Z, 0.00, 0.00, 270.00);
      Coach_Small( ( (X - COUNT_X) - (PLOT_DIFF/2) ), ((Y-COUNT_Y)-7.50) - (PLOT_DIFF/2) , Z, 0.00, 0.00, 270.00);
      //másik
      Coach_Large( ( X - ( PLOT_DIFF * (szelesseg-1) ) ), ((Y-COUNT_Y)-7.50) - (PLOT_DIFF/2), Z, 0.00, 0.00, 270.00);
      Coach_Small( ( X - ( PLOT_DIFF * (szelesseg-1) ) ) - (PLOT_DIFF/2), ((Y-COUNT_Y)-7.50) - (PLOT_DIFF/2) , Z, 0.00, 0.00, 270.00);
      //legszéle
      Coach_Small( ( (X - COUNT_X) + (PLOT_DIFF/2) ), ((Y-COUNT_Y)-7.50) - (PLOT_DIFF/2) , Z, 0.00, 0.00, 270.00);
      //sarkok
      Corner((X + COUNT_X) + (PLOT_DIFF/2) + 7.50, ((Y-COUNT_Y)-7.50) - (PLOT_DIFF/2), Z, 0.00, 0.00, 270.00);
      Corner(( X - ( PLOT_DIFF * (szelesseg-1) ) ) - (PLOT_DIFF/2) - 7.50, ((Y-COUNT_Y)-7.50) - (PLOT_DIFF/2), Z, 0.00, 0.00, 180.00);
   }
}
// Szélek jobb (2 nagy, 1 kicsi)
Coach_Large( ( X + (X_DIFF + 7.50) ), ( (Y + COUNT_Y) ), Z, 0.00, 0.00, 0.00);
Coach_Small( ( X + (X_DIFF + 7.50) ),  (Y + COUNT_Y) + (PLOT_DIFF/2), Z, 0.00, 0.00, 0.00);
// Szélek bal
Coach_Large( (( X - ( PLOT_DIFF * (szelesseg-1) ) ) - (PLOT_DIFF/2)) - 7.50, ( (Y + COUNT_Y) ), Z, 0.00, 0.00, 180.00);
Coach_Small( (( X - ( PLOT_DIFF * (szelesseg-1) ) ) - (PLOT_DIFF/2)) - 7.50 ,  (Y + COUNT_Y) + (PLOT_DIFF/2), Z, 0.00, 0.00, 180.00);
COUNT_X = 140.0000;
for(new a = 1; a < (szelesseg-1); a++)
{
   if(i == (hossz-1))      
   {
      Upside_Plot(X-COUNT_X, Y+COUNT_Y, Z);
      //random fa
      xmin = (X-COUNT_X) - ((PLOT_DIFF/2) - 15.0);
      ymin = (Y + COUNT_Y) - ((PLOT_DIFF/2) - 15.0);
      xmax= (X-COUNT_X) + ((PLOT_DIFF/2) - 15.0);
      ymax = (Y + COUNT_Y) + ((PLOT_DIFF/2) - 15.0);
      Generate_Random_Tree(xmin, ymin, xmax, ymax, Z);
      Coach_Large( ( (X - COUNT_X)), ((Y+COUNT_Y)+7.50) + (PLOT_DIFF/2), Z, 0.00, 0.00, 90.00);
      Coach_Small( (X - COUNT_X) + (PLOT_DIFF/2) ,  ((Y+COUNT_Y)+7.50) + (PLOT_DIFF/2), Z, 0.00, 0.00, 90.00);
   }
   else
   {
      Rightside_Plot( X-COUNT_X, Y+COUNT_Y, Z);
      //random fa
      xmin = (X-COUNT_X) - ((PLOT_DIFF/2) - 15.0);
      ymin = (Y + COUNT_Y) - ((PLOT_DIFF/2) - 15.0);
      xmax= (X-COUNT_X) + ((PLOT_DIFF/2) - 15.0);
      ymax = (Y + COUNT_Y) + ((PLOT_DIFF/2) - 15.0);
      Generate_Random_Tree(xmin, ymin, xmax, ymax, Z);
      if(i == 0)
      {
         Coach_Large( ( (X - COUNT_X)), ((Y-COUNT_Y)-7.50) - (PLOT_DIFF/2), Z, 0.00, 0.00, 270.00);
         Coach_Small( ( (X - COUNT_X) - (PLOT_DIFF/2) ), ((Y-COUNT_Y)-7.50) - (PLOT_DIFF/2) , Z, 0.00, 0.00, 270.00);
      }
   }
   COUNT_X += PLOT_DIFF;
}
COUNT_Y += PLOT_DIFF;
}
return 1;
}

 
Játéktér elkészítése:
 
Generate_Map(numberx, numbery, Float:X, Float:Y, Float:Z, w, h)
{
#define ROAD_DIFF 70.0
new Float: DIFF = CalculatePlotWidth(w)-22.50, Float:X_COUNTER, Float:ROAD_COUNTER;
X_COUNTER = 0.00, ROAD_COUNTER = 0.00;
for(new i = 0; i < numberx; i++)
{
Generate_Island(X-X_COUNTER, Y, Z, w, h);
//utak generálása
if( i < (numberx-1) )
{
   for(new k = 0; k <= h; k++)
   {
      CreateObject(19532, (X-(X_COUNTER+280.00)), (Y - ROAD_DIFF) + ROAD_COUNTER, Z+0.02, 0.00, 0.00, 90.00); //alsó út
      ROAD_COUNTER += ROAD_DIFF*2;
      printf(\"%i\", k);
   }
}
ROAD_COUNTER = 0.00;
X_COUNTER += DIFF;
}
new str[128];
format(str, 128, \"%d objects created. (%i*%i)\", objects, w, h);
printf(str);   
}

 
Egyben a szkript:
http://pastebin.com/ZrXXtQmM
Használjátok egészséggel!

4
Hangszerek és előadók / ID & Zharko - Slack (demo)
« Dátum: 2015. Május 28. - 11:28:10 »
Hali.
Az egyik ismerősömmel ütyködtünk FL studioban, és ez jött ki belőle.
Azért van ott \"ID\", mert még nincs neve :D
https://soundcloud.com/zharkoofficial/id-zharko-slack

5
Hangszerek és előadók / Zharko
« Dátum: 2015. Április 29. - 23:01:11 »
Hali.
Csináltam egy Facebook oldalt is, ahova mostantól pakolni fogok zenével kapcsolatos dolgokat/saját trackeket :)
Hobbiból csinálgatom ezeket, tehát ne várjatok profi zenéket tőlem :D De azért remélem tetszik valakinek :)
Elérhetőségek:
Facebook
Soundcloud
Friss:
Depeche Mode - Enjoy The Silence (Zharko Edit)
Tchami - After Life (Zharko Drop Remake)

6
Hangszerek és előadók / IBIZA P-10 (25CM), 2 x 400W
« Dátum: 2015. Április 09. - 13:22:54 »
Sziasztok.
A minap rendeltem meg ezt a hangfalszettet. Három év gari van rá.
http://www.electronic-star.hu/Ibiza-P-10-480-W_i33055.htm
Esetleg valami véleményt aki tud, írhatna róla.
Ennyit tudok az Ibiza márkáról:
Belga gyártmány, kínai hangszórókkal, de ár/érték arányban a legjobbak.
Skytec, Malone, SAL (magyar, Somogyi Audio), Ibiza stb... Ezek a gyártók a zenei világban a nagyon belépő, mondhatni hobbi kategóriás hangfalakat gyártanak, és ez meglátszik az árán is (nekem hobbiból kell, házibulik, stb).
Ugye az összes ilyen gyártó egy és ugyan az kínai cégtől rendeli a hangszóróit, csak más-más vízjellel.
Örömömre szolgál hogy az Ibiza kiemelkedik az összes többi közül, és a kínai gyártótól a fejlesztett, legújabb, jobb minőségű hangszórókat rendeli meg, tisztább hangzással, jobb teljesítménnyel, illetve belső összerakással. Tehát az Ibiza a legalja közül a legkiemelkedőbb. Erősítői sem rosszak, van bennük túlhajtás elleni védelem, stb.
Valakinek negatív/pozitív tapasztalat (esetleg ismerősnek)?
Az olyanok kíméljenek, hogy \"sz*r mert olvastam / fos mert az\".
Hétfő körül megérkezik, majd ha ráérek írok róla egy véleményt, illetve csatolok egy videót (bár lóf*** nem fog átjönni a teljesítményből, és minőségből).
Ha valamiért nem tetszik, vagy nem felel meg az elvárásaimnak, vissza tudom küldeni 14 napon belül. :D

7
Hangszerek és előadók / Ultra Music Festival Miami 2015 #LIVE
« Dátum: 2015. Március 28. - 00:16:24 »
Sziasztok :D
Jó zenehallgatást ;)
Friss, ropogós számokra lehet számítani. A fesztivál három napos.
http://live.ultramusicfestival.com/
Mai program:
\"schedule.jpg\"

8
Hangszerek és előadók / Zharko - Departed (Original Mix)
« Dátum: 2015. Január 30. - 14:01:35 »
Sziasztok.
Mostanában törekszem arra, hogy egyre több plugint, hangot tegyek a zenébe, változatos dallammal, és addiktív dolgokkal.
A legutolsó próbálkozásom így sikerült, egy trance számok közé tudnám sorolni.
https://soundcloud.com/peeterhorvath/departed

9
Munkaerő keresése / Sandbox Servers pályakészítőt keres.
« Dátum: 2015. Január 20. - 17:43:53 »
Sziasztok.
A Sandbox projekt fejlesztése ismét egy nagy lendületet vett, de sajnos ez azt is magában foglalja, hogy új tagokat is kell keresnünk, a régi pozíciókon lévő inaktív személyek helyére. Így jönne képben a pályázatban meghirdetett \"célszemély\", egy -minimum- középhaladó szinten lévő pályarendezőt, aki hajlandó együttműködni egy közösségben, és határidőre teljesíteni. Jelentkezéseket PM-ben!
Téma: http://sampforum.hu/index.php?topic=45297.0

10
Hangszerek és előadók / EDM Section
« Dátum: 2014. December 26. - 02:12:39 »
Na kezdjük :D Ez egy olyan téma, ahova tömör EDM stílusú zenéket lehet nyomatni :D
Az EDM-be beletartozik legfőképpen a House, Trance, Techno, Drum\'n\'Bass, Dubstep, Electro, Progressive House, etc...
 

 

 

A témát speciálba\' küldöm nekik: Razr, BoOy, ScreaM, ZyZu, Gabor..., TóthAlex, Cappsy, Many... meg minden EDM fannak :D

11
Counter Strike 1.6 / Valaki?
« Dátum: 2014. December 17. - 13:00:13 »
Hali!
Érdekelne hogy valaki nem-e jönne játszani valami szerverre :D
IP-ket, és jelentkezőket várok :D
(Eredetis vagyok)

12
Off Telep / Omegle fun
« Dátum: 2014. December 16. - 22:36:11 »
Hali. Páran Skyperól felnézünk Omeglére, videochatre, ha akartok gyertek :D
Érdeklődési körnek adjátok meg hogy \"sampforum\"

13
Hangszerek és előadók / New World Sound - Flute (Zharko Mashup)
« Dátum: 2014. November 13. - 14:47:20 »
Sziasztok.
Ezt a mashupot már régebb óta csinálgatom, de úgy érzem kész lett :)
Akinek tetszik nyomhat rá egy likeot a Soundcloudon, és itt is. :D
Külön köszönet GRGE-nek.
https://soundcloud.com/peeterhorvath/tsunami-flute

14
Hangszerek és előadók / EDM-Etiquette #1 w/ TRACKLIST
« Dátum: 2014. November 11. - 20:13:46 »
Hali!
Itt az első podcastom. Ma este ez fog szólni egy helyi rádióban.
Enjoy :D
https://soundcloud.com/peeterhorvath/edm-etiquette-1
TRACKLIST:
1,)  Tritonal - Anchor (M35 Remix)
2,)  Oliver Heldens, Mr Belt & Wezol - Pikachu (Original Mix)
3,)  David Guetta ft. Sam Martin - Dangerous (Steve Aoki Remix)
4,)  Martin Garrix & MOTi - Virus (KSHMR Remix) (Zharko Mashup)
5,)  Dada Life - Freaks Have More Fun (Original Mix)
6,)  Chuckie, Kronic & Krunk! - Vamonos (Original Mix)
7,)  Nom De Strip - The Game (Original Club Mix)
8,)  Klaas & Mazza - Here We Go (Original Mix)
9,)  Ookay - Dafuq (Original Mix)
10,) Paris & Simo - Punk (Original Mix)
11,) Leon Bolier - Mind Games (Original Mix)
12,) Tom Swoon ft. Ruby Prophet - Savior (Original Mix)
13,) Tom Enzy - Turn This F*cking House Down (Original Mix)
14,) Dyro ft. Dynamite MC - Against All Odds (Original Mix)
15,) DVBBS & Jeoy Dale ft. Delora - Deja Vu (Original Mix)
16,) Ummet Ozcan - Superwave (Original Mix)
17,) Kid Massive, WeSmile & Databoy - Daylight (David Puentez & Dario Rogriguez Remix)
18,) Martin Garrix VS Milk N Cookies - Animals (Zharko Mashup)

15
Hangszerek és előadók / Zharko - Predator (Original Mix)
« Dátum: 2014. Október 21. - 11:32:34 »
Sziasztok!
Elkészült a legelső \"teljes\" trackem, igazából csak kíváncsi vagyok hogy mit szólnak hozzá az emberek :)
Eddig pozitív válaszokat kaptam az emberek felől, akiknek megmutattam, most kíváncsi vagyok a Tiétekre is.
Ne számítsatok valami húde jóra, vagy nagy dologra :) :D
\"Művésznevem\" nincs, nem is tervezek még egy ideig :DDD De általában a PeeterHorvath-ot használom vagy a Zharkot.
A zenéről annyit hogy egy ilyen kis deep beütése van neki, pár dallammal. Nem ez az én kedvenc műfajom, de a zenében ez a legegyszerűbb műfaj.
Valahol el kell kezdeni :D
PeeterHorvath - Predator (Original Mix)

Oldalak: [1] 2 3 ... 10
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal