Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - myke

Oldalak: 1 ... 3 4 [5] 6
61
Segítségkérés / Kocsik módolása
« Dátum: 2013. November 30. - 14:55:43 »
Hali.
Aki ért a kocsik módolásához?
Elõre is köszönöm!

62
Segítségkérés / Leáll a PAWNO
« Dátum: 2013. November 30. - 08:03:26 »
Hali.
Editelek egy módot egy ideje.
De tegnap elkezdte, hogyha leakarom compilézni akkor a PAWNOtól kapok egy üzenetet, hogy alkalmazáshiba és a pawno.exe leáll stb stb...
Mért lehet ez?
A válaszokat elõrre is köszönöm!

63
Segítségkérés / Betöltõképernyõ megváltoztatása
« Dátum: 2013. November 28. - 13:05:38 »
Hali.
Hogy tudnám megváltoztatni a betöltõképernyõt ami SAMPba alap Los Santos Beach?
Pròbáltam úgy hogy a Connect függvényhez odaraktam a SetPlayerCameraPos és társait, de nem jó.
Vàlaszokat elõrre is köszönöm!

64
Általános / NPCk
« Dátum: 2013. November 11. - 15:24:24 »
Hali!
Az lenne a kérdésem, hogy az NPCk beleszámítanak a playerszámba?
Pl.: van egy 30 slotos szerverem, benne 20 NPC, akkor csak 10 férõhely van?

65
Segítségkérés / error 035
« Dátum: 2013. November 09. - 18:24:57 »
Hali.
Kaptam egy errort 2 sorra, de nem tudom mi lehet a gond.
Error:
 
(48852 -- 48853) : error 035: argument type mismatch (argument 1)

 
Az a két sor:
 
         
if(!LMT(playerid, LMUNKA_SZERELO)) return Msg(playerid,\"Nem vagy autószerelõ!\");
if(Emelo[playerid] == 0)

 
Mi lehet a gond?
Válaszotokat elõrre is köszönöm!

66
Segítségkérés / Keypad.inc hiba
« Dátum: 2013. November 09. - 10:43:41 »
Hali.
Betettem a szerveremre, egy textdrawos, jelszóval nyíló kapu rendszert.
A jelszós textdraw a keypad.inc-be van.
Ezzel az a gondom, hogyha a parancs beírásakor nem hozza elõ a textdrawot.
Hallottam, hogy amit leszedtem keypad.inc-t, abba elszúrtak valamit, de nem tudok rájönni mit.
Mi lehet a gond?
INC:
 
/*
INTERACTIVE TEXTDRAW KEYPAD SCRIPT BY MIKE (MP2)
*/
 
/* = CHANGELOG = */
/*
1.0 (27th of March 2011)
- Initial release
 
### TO-DO ###
- Add \'retry\' parameter to CreateKeypad to allow multiple attempts
*/
 
/* ===[CONFIG]=== */
#define MAX_KEYPAD_KEY_LENGTH 10 // Max length for keypad key
#define KEYPAD_STAY_TIME 1000 // Time in miliseconds the keypad should stay on screen for after input (to show green/red light)
// Input types (for OnPlayerKeypadInput)
#define KEYPAD_INPUT_BAD 0 // Failed authorization
#define KEYPAD_INPUT_GOOD 1 // Successful authorization
#define KEYPAD_INPUT_CANCEL 2 // Called when ESC press to cancel keypad
 
// Macros
#define GetPlayerKeypad(%0) pKeypad[%0]
 
/* ===[VARIABLES, ARRAYS ETC.]=== */
new pKeypad[MAX_PLAYERS]; // Store the ID of the keypad that is open for a player
new pKeypadState[MAX_PLAYERS]; // 0=none 1=input 2=result
new pKeypadString[MAX_PLAYERS][MAX_KEYPAD_KEY_LENGTH+1]; // The string they have entered so far
new pKeypadKey[MAX_PLAYERS][MAX_KEYPAD_KEY_LENGTH+1]; // The key that is required for authorization
new Text:keypad_numbers[MAX_PLAYERS][10]; // Textdraws for the numbers
new Text:keypad_boxes[MAX_PLAYERS][12]; // + green and red box
new Text:keypad_background[MAX_PLAYERS]; // The grey background box
 
// Return codes for CreateKeypad
#define CREATEKEYPAD_RETURN_INVALID_ID 0 // ID must be 1+
#define CREATEKEYPAD_RETURN_NUM -1 // String is not a number sequence
#define CREATEKEYPAD_RETURN_INVALID_PLAYER -2 // \'playerid\' not connected
/*
native CreateKeypad(playerid, keypadID, key[]);
native DestroyKeypad(playerid);
*/
// Forwards
forward OnPlayerKeypadInput(playerid, keypadID, type, key);
stock CreateKeypad(playerid, keypadID, key[])
{
if(!IsPlayerConnected(playerid)) return CREATEKEYPAD_RETURN_INVALID_PLAYER;
if(keypadID < 1) return CREATEKEYPAD_RETURN_INVALID_ID; // Returns -1 if invalid keypad ID. Must be 1+
if(!keypad_IsNumeric(key)) return CREATEKEYPAD_RETURN_NUM; // Returns -2 if invalid key. Must be numbers only
format(pKeypadKey[playerid], MAX_KEYPAD_KEY_LENGTH, \"%s\", key);
pKeypad[playerid] = keypadID;
printf(\"Keypad létrehozva! Jelszó: %s\",key);
if(!pKeypadState[playerid]) // No keypad already open, create the textdraws
{
keypad_background[playerid] = TextDrawCreate(570.000000, 280.000000, \"_\");
TextDrawAlignment(keypad_background[playerid], 2);
TextDrawBackgroundColor(keypad_background[playerid], 255);
TextDrawFont(keypad_background[playerid], 2);
TextDrawLetterSize(keypad_background[playerid], 0.319999, 14.799995);
TextDrawColor(keypad_background[playerid], -1);
TextDrawSetOutline(keypad_background[playerid], 0);
TextDrawSetProportional(keypad_background[playerid], 1);
TextDrawSetShadow(keypad_background[playerid], 0);
TextDrawUseBox(keypad_background[playerid], 1);
TextDrawBoxColor(keypad_background[playerid], -1852730422);
TextDrawTextSize(keypad_background[playerid], 0.000000, 113.000000);
new keypad_box_coords[][] = {
{540, 290},
{570, 320},
{570, 290},
{600, 290},
{540, 320},
{600, 320},
{600, 350},
{570, 350},
{540, 350},
{570, 380}
};
for(new i=0; i<10; i++)
{
   keypad_boxes[playerid] = TextDrawCreate(keypad_box_coords[0], keypad_box_coords[1], \"~N~~N~~N~\");
   TextDrawAlignment(keypad_boxes[playerid], 2);
   TextDrawBackgroundColor(keypad_boxes[playerid], 255);
   TextDrawFont(keypad_boxes[playerid], 2);
   TextDrawLetterSize(keypad_boxes[playerid], 0.319999, 0.899999);
   TextDrawColor(keypad_boxes[playerid], -1);
   TextDrawSetOutline(keypad_boxes[playerid], 0);
   TextDrawSetProportional(keypad_boxes[playerid], 1);
   TextDrawSetShadow(keypad_boxes[playerid], 0);
   TextDrawUseBox(keypad_boxes[playerid], 1);
   TextDrawBoxColor(keypad_boxes[playerid], 255);
   TextDrawTextSize(keypad_boxes[playerid], 100.000000, 23.000000);
   TextDrawShowForPlayer(playerid, keypad_boxes[playerid]);
}
new keypad_num_coords[][] = {
{570, 379},
{540, 289},
{570, 289},
{600, 289},
{540, 319},
{570, 319},
{600, 319},
{540, 349},
{570, 349},
{600, 349}
};
for(new i=0; i<10; i++)
{
   new numstr[2];
   format(numstr, 2, \"%i\", i);
   keypad_numbers[playerid] = TextDrawCreate(keypad_num_coords[0], keypad_num_coords[1], numstr);
   TextDrawAlignment(keypad_numbers[playerid], 2);
   TextDrawBackgroundColor(keypad_numbers[playerid], 255);
   TextDrawFont(keypad_numbers[playerid], 2);
   TextDrawLetterSize(keypad_numbers[playerid], 0.550000, 2.599998);
   TextDrawColor(keypad_numbers[playerid], -1);
   TextDrawSetOutline(keypad_numbers[playerid], 0);
   TextDrawSetProportional(keypad_numbers[playerid], 1);
   TextDrawSetShadow(keypad_numbers[playerid], 0);
   TextDrawTextSize(keypad_numbers[playerid], 23.000000, 23.000000);
   TextDrawSetSelectable(keypad_numbers[playerid], 1);
   TextDrawShowForPlayer(playerid, keypad_numbers[playerid]);
}
 
// Green and red boxes
keypad_boxes[playerid][10] = TextDrawCreate(540.000000, 380.000000, \"~N~~N~~N~\");
TextDrawAlignment(keypad_boxes[playerid][10], 2);
TextDrawBackgroundColor(keypad_boxes[playerid][10], 255);
TextDrawFont(keypad_boxes[playerid][10], 2);
TextDrawLetterSize(keypad_boxes[playerid][10], 0.319999, 0.899999);
TextDrawColor(keypad_boxes[playerid][10], -1);
TextDrawSetOutline(keypad_boxes[playerid][10], 0);
TextDrawSetProportional(keypad_boxes[playerid][10], 1);
TextDrawSetShadow(keypad_boxes[playerid][10], 0);
TextDrawUseBox(keypad_boxes[playerid][10], 1);
TextDrawBoxColor(keypad_boxes[playerid][10], 1375731967);
TextDrawTextSize(keypad_boxes[playerid][10], 0.000000, 23.000000);
// Pressable green key
keypad_boxes[playerid][11] = TextDrawCreate(600.000000, 380.000000, \"~N~~N~~N~\");
TextDrawAlignment(keypad_boxes[playerid][11], 2);
TextDrawBackgroundColor(keypad_boxes[playerid][11], 255);
TextDrawFont(keypad_boxes[playerid][11], 2);
TextDrawLetterSize(keypad_boxes[playerid][11], 0.319999, 0.899999);
TextDrawColor(keypad_boxes[playerid][11], -1);
TextDrawSetOutline(keypad_boxes[playerid][11], 0);
TextDrawSetProportional(keypad_boxes[playerid][11], 1);
TextDrawSetShadow(keypad_boxes[playerid][11], 0);
TextDrawUseBox(keypad_boxes[playerid][11], 1);
TextDrawBoxColor(keypad_boxes[playerid][11], 5374207);
TextDrawTextSize(keypad_boxes[playerid][11], 23.000000, 23.000000);
TextDrawShowForPlayer(playerid, keypad_boxes[playerid][10]);
TextDrawShowForPlayer(playerid, keypad_boxes[playerid][11]);
TextDrawShowForPlayer(playerid, keypad_background[playerid]);
SelectTextDraw(playerid, 0x00FF00FF);
pKeypadState[playerid] = 1;
}
pKeypadString[playerid] = \"\";
return 1;
}
stock DestroyKeypad(playerid)
{
if(!IsPlayerConnected(playerid)) return CREATEKEYPAD_RETURN_INVALID_PLAYER;
TextDrawDestroy(keypad_background[playerid]);
for(new e=0; e<10; e++) TextDrawDestroy(keypad_numbers[playerid][e]);
for(new e=0; e<12; e++) TextDrawDestroy(keypad_boxes[playerid][e]);
pKeypadState[playerid] = 0;
CancelSelectTextDraw(playerid);
return 1;
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
pKeypadState[playerid] = 0;
return CallLocalFunction(\"keypad_OnPlayerConnect\", \"i\", playerid);
}
#if defined _ALS_OnPlayerConnect
   #undef OnPlayerConnect
#else
   #define _ALS_OnPlayerConnect
#endif
#define OnPlayerConnect keypad_OnPlayerConnect
forward keypad_OnPlayerConnect(playerid);
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
if(pKeypadState[playerid]) DestroyKeypad(playerid);
return CallLocalFunction(\"keypad_OnPlayerDisconnect\", \"ii\", playerid, reason);
}
#if defined _ALS_OnPlayerDisconnect
   #undef OnPlayerDisconnect
#else
   #define _ALS_OnPlayerDisconnect
#endif
#define OnPlayerDisconnect keypad_OnPlayerDisconnect
forward keypad_OnPlayerDisconnect(playerid, reason);
public OnPlayerClickTextDraw(playerid, Text:clickedid)
{
if(pKeypadState[playerid] == 1)
{
    if(clickedid == Text:INVALID_TEXT_DRAW)
{
    PlayerPlaySound(playerid, 21001, 0, 0, 0);
   CallLocalFunction(\"OnPlayerKeypadInput\", \"iiii\", playerid, pKeypad[playerid], KEYPAD_INPUT_CANCEL, strval(pKeypadKey[playerid]));
   return DestroyKeypad(playerid);
}
    for(new i=0; i<10; i++)
    {
        if(clickedid == keypad_numbers[playerid])
        {
            new numstr[2];
            format(numstr, 2, \"%i\", i);
            strins(pKeypadString[playerid], numstr, strlen(pKeypadString[playerid]));
            if(strlen(pKeypadString[playerid]) == strlen(pKeypadKey[playerid])) // Reached check point
            {
                if(strcmp(pKeypadString[playerid], pKeypadKey[playerid]) != 0) // Not the correct key
                {
             PlayerPlaySound(playerid, 21001, 0, 0, 0);
            new keypad_memory = pKeypad[playerid];
            pKeypad[playerid] = 0;
             // Highlight red box
                 TextDrawBoxColor(keypad_boxes[playerid][10], 0xFF0000FF);
                 TextDrawHideForPlayer(playerid, keypad_boxes[playerid][10]);
                 TextDrawShowForPlayer(playerid, keypad_boxes[playerid][10]);
                 pKeypadState[playerid] = 2; // Still got keypad open, but don\'t allow more input
                 CancelSelectTextDraw(playerid);
             CallLocalFunction(\"OnPlayerKeypadInput\", \"iiii\", playerid, keypad_memory, KEYPAD_INPUT_BAD, strval(pKeypadString[playerid]));
             SetTimerEx(\"keypad_destroy\", KEYPAD_STAY_TIME, false, \"i\", playerid);
            return 1;
         }
         else // Success!
         {
                 PlayerPlaySound(playerid, 21002, 0, 0, 0);
                 TextDrawBoxColor(keypad_boxes[playerid][11], 0x00FF00FF);
                 TextDrawHideForPlayer(playerid, keypad_boxes[playerid][11]);
                 TextDrawShowForPlayer(playerid, keypad_boxes[playerid][11]);
                 pKeypadState[playerid] = 2; // Still got keypad open, but don\'t allow more input
                 CancelSelectTextDraw(playerid);
            new keypad_memory = pKeypad[playerid];
            pKeypad[playerid] = 0;
                 SetTimerEx(\"keypad_destroy\", KEYPAD_STAY_TIME, false, \"i\", playerid);
                 CallLocalFunction(\"OnPlayerKeypadInput\", \"iiii\", playerid, keypad_memory, KEYPAD_INPUT_GOOD, strval(pKeypadString[playerid]));
            return 1;
         }
      }
            PlayerPlaySound(playerid, 21000, 0, 0, 0);
            return 1;
        }
    }
}
return CallLocalFunction(\"myinc_OnPlayerClickTextDraw\", \"ii\", playerid, _:clickedid);
}
#if defined _ALS_OnPlayerClickTextDraw
   #undef OnPlayerClickTextDraw
#else
   #define _ALS_OnPlayerClickTextDraw
#endif
#define OnPlayerClickTextDraw myinc_OnPlayerClickTextDraw
forward myinc_OnPlayerClickTextDraw(playerid, Text:clickedid);
forward keypad_destroy(playerid);
public keypad_destroy(playerid)
{
DestroyKeypad(playerid);
return 1;
}
stock keypad_IsNumeric(const isthisnumeric[])
{
if(!strlen(isthisnumeric)) return 0;
for(new i = 0; i < strlen(isthisnumeric); i++)
{
if(isthisnumeric > \'9\' || isthisnumeric < \'0\') return 0;
}
return 1;
}

67
Általános / SciTE hiba
« Dátum: 2013. November 07. - 18:24:16 »
Hali.
Valamiért nem compilézik a SciTE-om.
Megnyomom F7-et, é rá 5 másodperc múlva ezt kapom:
\"Windows - Alkalmazáshiba\"
A \"0x100119ec\" címen található utasítás a \"0x00000044\" memóriacímre hivatkozott. A memóriaterületen nem végezhetõ el a következõ mûvelet: read\".\"
Mi lehet a gond?

68
RP/RPG kérések / RP szerverre "kátyú"
« Dátum: 2013. November 05. - 20:22:03 »
Sziasztok.
Gondolkodtam, hogy RP szerveremre szeretnék egy kis egyediséget, és élethûbbé tenni a játékot.
Ezért, eszembe jutott, hogy lehetne valami kátyú féleséget csinálni.
Én úgy gondoltam, hogy valahogy random rak le a szerver kátyút, és ha valaki belemegy a megadott pontba, kilyukad az EGYIK kereke, és utánna eltûnik a kátyú.
Viszont ennyire nem vagyok profi, úgyhogy kérném a ti segítségeteket, hogy ezt miként lehet megoldani!
Elõrre is köszönöm a válaszokat!

69
Módolás / FCVP71 legújabb rendõrskin pack
« Dátum: 2013. Szeptember 10. - 20:00:24 »
Hali.
Ha valakinek megvan a legújabb FCVP71 rendõr skin pack kérem dobjon egy linket!
Elõrre is köszönöm!
(amibe narancssárga csíkok vannak a fényvisszaverõ mellényen :D)

70
Szkript kérések / kocsibol szolo zene
« Dátum: 2013. Szeptember 10. - 16:30:57 »
Hali.
Hogy tudnam megcsinalni, hogy egy kocsi (mondjuk 8.0s) tavolsagaban hallatszodjon az elinditott zene?
+ ha mozog a kocsi a zene is mozogjon....? ;D
Elorre is koszi!

71
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Cr4zy team. RPG Szerver |Segítség|
« Dátum: 2013. Augusztus 23. - 08:44:24 »
OFF: Most látszik, hogy RP szerver lesz, ha OOC ügy miatt IC adsz neki dolgokat...

72
Segítségkérés / Autómban ülõknek rádió
« Dátum: 2013. Augusztus 14. - 16:47:48 »
Hali.
Csináltam egy rádió scriptet amivel értelemszerûen zenét tudsz hallgatni autóban.
És kiakarnám egészíteni azzal, hogy a kocsimban ülõknek is szóljon, ne csak nekem...
Ha valaki segítene benne megköszönném!
 
CMD:radio(playerid, params[])
{
if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
{
   cmd_me(playerid, \"tekergeti a rádiót...\");
ShowPlayerDialog(playerid,Radio_Dialog,DIALOG_STYLE_LIST,\"Rádió\",\"Petõfi Rádió\\nDiscoShit\\nGyöngyös FM\\nRádió 1\",\"Hallgat\", \"Kikapcsol\");
}
else
{
SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Nem ülsz autóban!\");
}
return 1;
}

73
Segítségkérés / PAWNO vagy mód hiba?
« Dátum: 2013. Augusztus 13. - 15:22:22 »
Sziasztok!
Editelek egy módot egy ideje.
És tegnap fogta magát és nem compilézza le semmi    :D
Amikor lecompiléznám kihozza az ablakot, és egy idõ után kihozza, hogy a pawn comiler leállt, és leáll pawno is.
Szerintem nem PAWNO hiba, mert a többi scriptnél / módnál érdekes módon semmi baj.
Ha valaki tud segíteni létszives segítsen!
UI.: INC-ket kicseréltem, és próbáltam másik PAWNoval is!

74
Szkript kérések / Taxióra
« Dátum: 2013. Augusztus 07. - 17:18:19 »
Sziasztok!
Szeretnék valami olyasmit, amivel pl. mint Fay RPG-n, taxizás közben mutatja, hogy mennyit kell fizetni...
Mondjuk kilóméterenként 10$.
Találtam is egyet Hiv. fórumon, de törölték az oldalt, amirõl le lehetne tölteni.
Ha esetleg valakinek van valami ilyesmi, és odaadná, azt megköszönném!

75
Szkript kérések / eDriveCam
« Dátum: 2013. Augusztus 05. - 15:00:45 »
Sziasztok!
Az eDriveCam-ot szeretném tõletek elkérni.
Ha valaki nem tudná, a lényege, hogy autókban belsõnézettel tudsz vezetni.
Még annó Epilson csinálta, csak törölve lett az oldal amire felvolt töltve....
Elõrre is köszönöm!

Oldalak: 1 ... 3 4 [5] 6
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal