Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Témák - myke
61
« Dátum: 2013. November 30. - 14:55:43 »
Hali. Aki ért a kocsik módolásához? Elõre is köszönöm!
62
« Dátum: 2013. November 30. - 08:03:26 »
Hali. Editelek egy módot egy ideje. De tegnap elkezdte, hogyha leakarom compilézni akkor a PAWNOtól kapok egy üzenetet, hogy alkalmazáshiba és a pawno.exe leáll stb stb... Mért lehet ez? A válaszokat elõrre is köszönöm!
63
« Dátum: 2013. November 28. - 13:05:38 »
Hali. Hogy tudnám megváltoztatni a betöltõképernyõt ami SAMPba alap Los Santos Beach? Pròbáltam úgy hogy a Connect függvényhez odaraktam a SetPlayerCameraPos és társait, de nem jó. Vàlaszokat elõrre is köszönöm!
64
« Dátum: 2013. November 11. - 15:24:24 »
Hali! Az lenne a kérdésem, hogy az NPCk beleszámítanak a playerszámba? Pl.: van egy 30 slotos szerverem, benne 20 NPC, akkor csak 10 férõhely van?
65
« Dátum: 2013. November 09. - 18:24:57 »
Hali. Kaptam egy errort 2 sorra, de nem tudom mi lehet a gond. Error: (48852 -- 48853) : error 035: argument type mismatch (argument 1) Az a két sor: if(!LMT(playerid, LMUNKA_SZERELO)) return Msg(playerid,\"Nem vagy autószerelõ!\"); if(Emelo[playerid] == 0) Mi lehet a gond? Válaszotokat elõrre is köszönöm!
66
« Dátum: 2013. November 09. - 10:43:41 »
Hali. Betettem a szerveremre, egy textdrawos, jelszóval nyíló kapu rendszert. A jelszós textdraw a keypad.inc-be van. Ezzel az a gondom, hogyha a parancs beírásakor nem hozza elõ a textdrawot. Hallottam, hogy amit leszedtem keypad.inc-t, abba elszúrtak valamit, de nem tudok rájönni mit. Mi lehet a gond? INC: /* INTERACTIVE TEXTDRAW KEYPAD SCRIPT BY MIKE (MP2) */ /* = CHANGELOG = */ /* 1.0 (27th of March 2011) - Initial release ### TO-DO ### - Add \'retry\' parameter to CreateKeypad to allow multiple attempts */ /* ===[CONFIG]=== */ #define MAX_KEYPAD_KEY_LENGTH 10 // Max length for keypad key #define KEYPAD_STAY_TIME 1000 // Time in miliseconds the keypad should stay on screen for after input (to show green/red light) // Input types (for OnPlayerKeypadInput) #define KEYPAD_INPUT_BAD 0 // Failed authorization #define KEYPAD_INPUT_GOOD 1 // Successful authorization #define KEYPAD_INPUT_CANCEL 2 // Called when ESC press to cancel keypad // Macros #define GetPlayerKeypad(%0) pKeypad[%0] /* ===[VARIABLES, ARRAYS ETC.]=== */ new pKeypad[MAX_PLAYERS]; // Store the ID of the keypad that is open for a player new pKeypadState[MAX_PLAYERS]; // 0=none 1=input 2=result new pKeypadString[MAX_PLAYERS][MAX_KEYPAD_KEY_LENGTH+1]; // The string they have entered so far new pKeypadKey[MAX_PLAYERS][MAX_KEYPAD_KEY_LENGTH+1]; // The key that is required for authorization new Text:keypad_numbers[MAX_PLAYERS][10]; // Textdraws for the numbers new Text:keypad_boxes[MAX_PLAYERS][12]; // + green and red box new Text:keypad_background[MAX_PLAYERS]; // The grey background box // Return codes for CreateKeypad #define CREATEKEYPAD_RETURN_INVALID_ID 0 // ID must be 1+ #define CREATEKEYPAD_RETURN_NUM -1 // String is not a number sequence #define CREATEKEYPAD_RETURN_INVALID_PLAYER -2 // \'playerid\' not connected /* native CreateKeypad(playerid, keypadID, key[]); native DestroyKeypad(playerid); */ // Forwards forward OnPlayerKeypadInput(playerid, keypadID, type, key); stock CreateKeypad(playerid, keypadID, key[]) { if(!IsPlayerConnected(playerid)) return CREATEKEYPAD_RETURN_INVALID_PLAYER; if(keypadID < 1) return CREATEKEYPAD_RETURN_INVALID_ID; // Returns -1 if invalid keypad ID. Must be 1+ if(!keypad_IsNumeric(key)) return CREATEKEYPAD_RETURN_NUM; // Returns -2 if invalid key. Must be numbers only format(pKeypadKey[playerid], MAX_KEYPAD_KEY_LENGTH, \"%s\", key); pKeypad[playerid] = keypadID; printf(\"Keypad létrehozva! Jelszó: %s\",key); if(!pKeypadState[playerid]) // No keypad already open, create the textdraws { keypad_background[playerid] = TextDrawCreate(570.000000, 280.000000, \"_\"); TextDrawAlignment(keypad_background[playerid], 2); TextDrawBackgroundColor(keypad_background[playerid], 255); TextDrawFont(keypad_background[playerid], 2); TextDrawLetterSize(keypad_background[playerid], 0.319999, 14.799995); TextDrawColor(keypad_background[playerid], -1); TextDrawSetOutline(keypad_background[playerid], 0); TextDrawSetProportional(keypad_background[playerid], 1); TextDrawSetShadow(keypad_background[playerid], 0); TextDrawUseBox(keypad_background[playerid], 1); TextDrawBoxColor(keypad_background[playerid], -1852730422); TextDrawTextSize(keypad_background[playerid], 0.000000, 113.000000); new keypad_box_coords[][] = { {540, 290}, {570, 320}, {570, 290}, {600, 290}, {540, 320}, {600, 320}, {600, 350}, {570, 350}, {540, 350}, {570, 380} }; for(new i=0; i<10; i++) { keypad_boxes[playerid] = TextDrawCreate(keypad_box_coords[0], keypad_box_coords[1], \"~N~~N~~N~\"); TextDrawAlignment(keypad_boxes[playerid], 2); TextDrawBackgroundColor(keypad_boxes[playerid], 255); TextDrawFont(keypad_boxes[playerid], 2); TextDrawLetterSize(keypad_boxes[playerid], 0.319999, 0.899999); TextDrawColor(keypad_boxes[playerid], -1); TextDrawSetOutline(keypad_boxes[playerid], 0); TextDrawSetProportional(keypad_boxes[playerid], 1); TextDrawSetShadow(keypad_boxes[playerid], 0); TextDrawUseBox(keypad_boxes[playerid], 1); TextDrawBoxColor(keypad_boxes[playerid], 255); TextDrawTextSize(keypad_boxes[playerid], 100.000000, 23.000000); TextDrawShowForPlayer(playerid, keypad_boxes[playerid]); } new keypad_num_coords[][] = { {570, 379}, {540, 289}, {570, 289}, {600, 289}, {540, 319}, {570, 319}, {600, 319}, {540, 349}, {570, 349}, {600, 349} }; for(new i=0; i<10; i++) { new numstr[2]; format(numstr, 2, \"%i\", i); keypad_numbers[playerid] = TextDrawCreate(keypad_num_coords[0], keypad_num_coords[1], numstr); TextDrawAlignment(keypad_numbers[playerid], 2); TextDrawBackgroundColor(keypad_numbers[playerid], 255); TextDrawFont(keypad_numbers[playerid], 2); TextDrawLetterSize(keypad_numbers[playerid], 0.550000, 2.599998); TextDrawColor(keypad_numbers[playerid], -1); TextDrawSetOutline(keypad_numbers[playerid], 0); TextDrawSetProportional(keypad_numbers[playerid], 1); TextDrawSetShadow(keypad_numbers[playerid], 0); TextDrawTextSize(keypad_numbers[playerid], 23.000000, 23.000000); TextDrawSetSelectable(keypad_numbers[playerid], 1); TextDrawShowForPlayer(playerid, keypad_numbers[playerid]); } // Green and red boxes keypad_boxes[playerid][10] = TextDrawCreate(540.000000, 380.000000, \"~N~~N~~N~\"); TextDrawAlignment(keypad_boxes[playerid][10], 2); TextDrawBackgroundColor(keypad_boxes[playerid][10], 255); TextDrawFont(keypad_boxes[playerid][10], 2); TextDrawLetterSize(keypad_boxes[playerid][10], 0.319999, 0.899999); TextDrawColor(keypad_boxes[playerid][10], -1); TextDrawSetOutline(keypad_boxes[playerid][10], 0); TextDrawSetProportional(keypad_boxes[playerid][10], 1); TextDrawSetShadow(keypad_boxes[playerid][10], 0); TextDrawUseBox(keypad_boxes[playerid][10], 1); TextDrawBoxColor(keypad_boxes[playerid][10], 1375731967); TextDrawTextSize(keypad_boxes[playerid][10], 0.000000, 23.000000); // Pressable green key keypad_boxes[playerid][11] = TextDrawCreate(600.000000, 380.000000, \"~N~~N~~N~\"); TextDrawAlignment(keypad_boxes[playerid][11], 2); TextDrawBackgroundColor(keypad_boxes[playerid][11], 255); TextDrawFont(keypad_boxes[playerid][11], 2); TextDrawLetterSize(keypad_boxes[playerid][11], 0.319999, 0.899999); TextDrawColor(keypad_boxes[playerid][11], -1); TextDrawSetOutline(keypad_boxes[playerid][11], 0); TextDrawSetProportional(keypad_boxes[playerid][11], 1); TextDrawSetShadow(keypad_boxes[playerid][11], 0); TextDrawUseBox(keypad_boxes[playerid][11], 1); TextDrawBoxColor(keypad_boxes[playerid][11], 5374207); TextDrawTextSize(keypad_boxes[playerid][11], 23.000000, 23.000000); TextDrawShowForPlayer(playerid, keypad_boxes[playerid][10]); TextDrawShowForPlayer(playerid, keypad_boxes[playerid][11]); TextDrawShowForPlayer(playerid, keypad_background[playerid]); SelectTextDraw(playerid, 0x00FF00FF); pKeypadState[playerid] = 1; } pKeypadString[playerid] = \"\"; return 1; } stock DestroyKeypad(playerid) { if(!IsPlayerConnected(playerid)) return CREATEKEYPAD_RETURN_INVALID_PLAYER; TextDrawDestroy(keypad_background[playerid]); for(new e=0; e<10; e++) TextDrawDestroy(keypad_numbers[playerid][e]); for(new e=0; e<12; e++) TextDrawDestroy(keypad_boxes[playerid][e]); pKeypadState[playerid] = 0; CancelSelectTextDraw(playerid); return 1; } public OnPlayerConnect(playerid) { pKeypadState[playerid] = 0; return CallLocalFunction(\"keypad_OnPlayerConnect\", \"i\", playerid); } #if defined _ALS_OnPlayerConnect #undef OnPlayerConnect #else #define _ALS_OnPlayerConnect #endif #define OnPlayerConnect keypad_OnPlayerConnect forward keypad_OnPlayerConnect(playerid); public OnPlayerDisconnect(playerid, reason) { if(pKeypadState[playerid]) DestroyKeypad(playerid); return CallLocalFunction(\"keypad_OnPlayerDisconnect\", \"ii\", playerid, reason); } #if defined _ALS_OnPlayerDisconnect #undef OnPlayerDisconnect #else #define _ALS_OnPlayerDisconnect #endif #define OnPlayerDisconnect keypad_OnPlayerDisconnect forward keypad_OnPlayerDisconnect(playerid, reason); public OnPlayerClickTextDraw(playerid, Text:clickedid) { if(pKeypadState[playerid] == 1) { if(clickedid == Text:INVALID_TEXT_DRAW) { PlayerPlaySound(playerid, 21001, 0, 0, 0); CallLocalFunction(\"OnPlayerKeypadInput\", \"iiii\", playerid, pKeypad[playerid], KEYPAD_INPUT_CANCEL, strval(pKeypadKey[playerid])); return DestroyKeypad(playerid); } for(new i=0; i<10; i++) { if(clickedid == keypad_numbers[playerid]) { new numstr[2]; format(numstr, 2, \"%i\", i); strins(pKeypadString[playerid], numstr, strlen(pKeypadString[playerid])); if(strlen(pKeypadString[playerid]) == strlen(pKeypadKey[playerid])) // Reached check point { if(strcmp(pKeypadString[playerid], pKeypadKey[playerid]) != 0) // Not the correct key { PlayerPlaySound(playerid, 21001, 0, 0, 0); new keypad_memory = pKeypad[playerid]; pKeypad[playerid] = 0; // Highlight red box TextDrawBoxColor(keypad_boxes[playerid][10], 0xFF0000FF); TextDrawHideForPlayer(playerid, keypad_boxes[playerid][10]); TextDrawShowForPlayer(playerid, keypad_boxes[playerid][10]); pKeypadState[playerid] = 2; // Still got keypad open, but don\'t allow more input CancelSelectTextDraw(playerid); CallLocalFunction(\"OnPlayerKeypadInput\", \"iiii\", playerid, keypad_memory, KEYPAD_INPUT_BAD, strval(pKeypadString[playerid])); SetTimerEx(\"keypad_destroy\", KEYPAD_STAY_TIME, false, \"i\", playerid); return 1; } else // Success! { PlayerPlaySound(playerid, 21002, 0, 0, 0); TextDrawBoxColor(keypad_boxes[playerid][11], 0x00FF00FF); TextDrawHideForPlayer(playerid, keypad_boxes[playerid][11]); TextDrawShowForPlayer(playerid, keypad_boxes[playerid][11]); pKeypadState[playerid] = 2; // Still got keypad open, but don\'t allow more input CancelSelectTextDraw(playerid); new keypad_memory = pKeypad[playerid]; pKeypad[playerid] = 0; SetTimerEx(\"keypad_destroy\", KEYPAD_STAY_TIME, false, \"i\", playerid); CallLocalFunction(\"OnPlayerKeypadInput\", \"iiii\", playerid, keypad_memory, KEYPAD_INPUT_GOOD, strval(pKeypadString[playerid])); return 1; } } PlayerPlaySound(playerid, 21000, 0, 0, 0); return 1; } } } return CallLocalFunction(\"myinc_OnPlayerClickTextDraw\", \"ii\", playerid, _:clickedid); } #if defined _ALS_OnPlayerClickTextDraw #undef OnPlayerClickTextDraw #else #define _ALS_OnPlayerClickTextDraw #endif #define OnPlayerClickTextDraw myinc_OnPlayerClickTextDraw forward myinc_OnPlayerClickTextDraw(playerid, Text:clickedid); forward keypad_destroy(playerid); public keypad_destroy(playerid) { DestroyKeypad(playerid); return 1; } stock keypad_IsNumeric(const isthisnumeric[]) { if(!strlen(isthisnumeric)) return 0; for(new i = 0; i < strlen(isthisnumeric); i++) { if(isthisnumeric > \'9\' || isthisnumeric < \'0\') return 0; } return 1; }
67
« Dátum: 2013. November 07. - 18:24:16 »
Hali. Valamiért nem compilézik a SciTE-om. Megnyomom F7-et, é rá 5 másodperc múlva ezt kapom: \"Windows - Alkalmazáshiba\" A \"0x100119ec\" címen található utasítás a \"0x00000044\" memóriacímre hivatkozott. A memóriaterületen nem végezhetõ el a következõ mûvelet: read\".\" Mi lehet a gond?
68
« Dátum: 2013. November 05. - 20:22:03 »
Sziasztok. Gondolkodtam, hogy RP szerveremre szeretnék egy kis egyediséget, és élethûbbé tenni a játékot. Ezért, eszembe jutott, hogy lehetne valami kátyú féleséget csinálni. Én úgy gondoltam, hogy valahogy random rak le a szerver kátyút, és ha valaki belemegy a megadott pontba, kilyukad az EGYIK kereke, és utánna eltûnik a kátyú. Viszont ennyire nem vagyok profi, úgyhogy kérném a ti segítségeteket, hogy ezt miként lehet megoldani! Elõrre is köszönöm a válaszokat!
69
« Dátum: 2013. Szeptember 10. - 20:00:24 »
Hali. Ha valakinek megvan a legújabb FCVP71 rendõr skin pack kérem dobjon egy linket! Elõrre is köszönöm! (amibe narancssárga csíkok vannak a fényvisszaverõ mellényen )
70
« Dátum: 2013. Szeptember 10. - 16:30:57 »
Hali. Hogy tudnam megcsinalni, hogy egy kocsi (mondjuk 8.0s) tavolsagaban hallatszodjon az elinditott zene? + ha mozog a kocsi a zene is mozogjon....? Elorre is koszi!
71
« Dátum: 2013. Augusztus 23. - 08:44:24 »
OFF: Most látszik, hogy RP szerver lesz, ha OOC ügy miatt IC adsz neki dolgokat...
72
« Dátum: 2013. Augusztus 14. - 16:47:48 »
Hali. Csináltam egy rádió scriptet amivel értelemszerûen zenét tudsz hallgatni autóban. És kiakarnám egészíteni azzal, hogy a kocsimban ülõknek is szóljon, ne csak nekem... Ha valaki segítene benne megköszönném! CMD:radio(playerid, params[]) { if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) { cmd_me(playerid, \"tekergeti a rádiót...\"); ShowPlayerDialog(playerid,Radio_Dialog,DIALOG_STYLE_LIST,\"Rádió\",\"Petõfi Rádió\\nDiscoShit\\nGyöngyös FM\\nRádió 1\",\"Hallgat\", \"Kikapcsol\"); } else { SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Nem ülsz autóban!\"); } return 1; }
73
« Dátum: 2013. Augusztus 13. - 15:22:22 »
Sziasztok! Editelek egy módot egy ideje. És tegnap fogta magát és nem compilézza le semmi Amikor lecompiléznám kihozza az ablakot, és egy idõ után kihozza, hogy a pawn comiler leállt, és leáll pawno is. Szerintem nem PAWNO hiba, mert a többi scriptnél / módnál érdekes módon semmi baj. Ha valaki tud segíteni létszives segítsen! UI.: INC-ket kicseréltem, és próbáltam másik PAWNoval is!
74
« Dátum: 2013. Augusztus 07. - 17:18:19 »
Sziasztok! Szeretnék valami olyasmit, amivel pl. mint Fay RPG-n, taxizás közben mutatja, hogy mennyit kell fizetni... Mondjuk kilóméterenként 10$. Találtam is egyet Hiv. fórumon, de törölték az oldalt, amirõl le lehetne tölteni. Ha esetleg valakinek van valami ilyesmi, és odaadná, azt megköszönném!
75
« Dátum: 2013. Augusztus 05. - 15:00:45 »
Sziasztok! Az eDriveCam-ot szeretném tõletek elkérni. Ha valaki nem tudná, a lényege, hogy autókban belsõnézettel tudsz vezetni. Még annó Epilson csinálta, csak törölve lett az oldal amire felvolt töltve.... Elõrre is köszönöm!
|