Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Témák - myke
31
« Dátum: 2015. Május 18. - 20:02:33 »
Hali. Lenne egy olyan problémám, hogy a szerver nem mindig adja be az animokat. Miért? Például itt van egy ilyen lábon/fejen/gyomron lövéses script: public OnPlayerGiveDamage(playerid, damagedid, Float: amount, weaponid) { if(AdminSzoliban[damagedid] == 0) { if(GetPlayerWeapon(playerid) >= 22 && GetPlayerWeapon(playerid) <= 34) { new string[128]; if(sokkolopisztoly[playerid] == 0) { if(IsPlayerAimingTargetBodyPart(playerid, damagedid, BODY_PART_HEAD)) { SetPlayerHealth(damagedid,0); format(string,sizeof(string),\"* %s golyót kapott a fejébe.\",Nev(damagedid)); ProxDetector(18.0, playerid, string,LILA,LILA,LILA,LILA,LILA); SetPlayerChatBubble(damagedid,\"* golyót kapott a fejébe *\", LILA, 15.0, 10000); }else if(IsPlayerAimingTargetBodyPart(playerid, damagedid, BODY_PART_TORSO)) { new Float:hp; GetPlayerHealth(damagedid,hp); SetPlayerHealth(damagedid,hp-50); TogglePlayerControllable(damagedid,0); ClearAnimations(damagedid); ApplyAnimation(damagedid,\"SWAT\",\"gnstwall_injurd\",4.1,0,1,1,1,1); ApplyAnimation(damagedid,\"SWAT\",\"gnstwall_injurd\",4.1,0,1,1,1,1); format(string,sizeof(string),\"* %s golyót kapott a gyomrába.\",Nev(damagedid)); ProxDetector(18.0, playerid, string,LILA,LILA,LILA,LILA,LILA); SetPlayerChatBubble(damagedid,\"* golyót kapott a gyomrába *\", LILA, 15.0, 10000); Serult[damagedid] = true; }else if(IsPlayerAimingTargetBodyPart(playerid, damagedid, BODY_PART_LEGS)) { new Float:hp; GetPlayerHealth(damagedid,hp); SetPlayerHealth(damagedid,hp-20); TogglePlayerControllable(damagedid,0); ClearAnimations(damagedid); ApplyAnimation(damagedid,\"PED\",\"KO_skid_front\",4.1,0,1,1,1,1); ApplyAnimation(damagedid,\"PED\",\"KO_skid_front\",4.1,0,1,1,1,1); format(string,sizeof(string),\"* %s golyót kapott a lábába.\",Nev(damagedid)); SetPlayerChatBubble(damagedid,\"* golyót kapott a lábába *\", LILA, 15.0, 10000); ProxDetector(18.0, playerid, string,LILA,LILA,LILA,LILA,LILA); Serult[damagedid] = true; } }else { if(IsPlayerAimingTargetBodyPart(playerid, damagedid, BODY_PART_HEAD)) { TogglePlayerControllable(damagedid,0); ClearAnimations(damagedid); new Float:hp; GetPlayerHealth(damagedid,hp); SetPlayerHealth(damagedid,hp); ApplyAnimation(damagedid, \"CRACK\", \"crckdeth2\", 4.0, 1, 0, 0, 0, 0); ApplyAnimation(damagedid, \"CRACK\", \"crckdeth2\", 4.0, 1, 0, 0, 0, 0); format(string,sizeof(string),\"* %s sokkolva lett.\",Nev(damagedid)); ProxDetector(18.0, playerid, string,LILA,LILA,LILA,LILA,LILA); SetPlayerChatBubble(damagedid,\"* sokkolva lett *\", LILA, 15.0, 10000); }else if(IsPlayerAimingTargetBodyPart(playerid, damagedid, BODY_PART_TORSO)) { TogglePlayerControllable(damagedid,0); ClearAnimations(damagedid); new Float:hp; GetPlayerHealth(damagedid,hp); SetPlayerHealth(damagedid,hp); ApplyAnimation(damagedid, \"CRACK\", \"crckdeth2\", 4.0, 1, 0, 0, 0, 0); ApplyAnimation(damagedid, \"CRACK\", \"crckdeth2\", 4.0, 1, 0, 0, 0, 0); format(string,sizeof(string),\"* %s sokkolva lett.\",Nev(damagedid)); ProxDetector(18.0, playerid, string,LILA,LILA,LILA,LILA,LILA); SetPlayerChatBubble(damagedid,\"* sokkolva lett *\", LILA, 15.0, 10000); }else if(IsPlayerAimingTargetBodyPart(playerid, damagedid, BODY_PART_LEGS)) { TogglePlayerControllable(damagedid,0); ClearAnimations(damagedid); new Float:hp; GetPlayerHealth(damagedid,hp); SetPlayerHealth(damagedid,hp); ApplyAnimation(damagedid, \"CRACK\", \"crckdeth2\", 4.0, 1, 0, 0, 0, 0); ApplyAnimation(damagedid, \"CRACK\", \"crckdeth2\", 4.0, 1, 0, 0, 0, 0); format(string,sizeof(string),\"* %s sokkolva lett.\",Nev(damagedid)); SetPlayerChatBubble(damagedid,\"* sokkolva lett *\", LILA, 15.0, 10000); ProxDetector(18.0, playerid, string,LILA,LILA,LILA,LILA,LILA); } } } } else { } return 1; } Ha meglőnek, olyan 10-ből 3-szor adja be az illetőnek az animot. Miért? A válaszokat előre is köszönöm!
32
« Dátum: 2015. Május 15. - 15:41:28 »
Sziasztok. Van egy új gépem és még (hála a jó istennek :@) integrált videokártya van benne (256 mb). És elakartam indítani a Map Editort, de kaptam egy hibaüzenetet, a videokártyával kapcsolatba: \"please install proper drivers for your graphics card, google will help you in acvhieving this task!\" Integrált a kártya, de amilyen drivert föllehetett rá rakni, azt fölraktam. Meglehet ezt oldani valahogy, vga vásárlás nélkül? Vagy ezen kívül van még valami map editor? A válaszokat előre is köszönöm!
33
« Dátum: 2015. Május 12. - 18:59:19 »
Hali. Először is elég hülyén adtam címet, de nem tudtam mi lenne a megfelelő. Na. Szeretném egy hotel rendszert csinálni a dini-be írt módomba. A mód úgy lenne megoldva, hogy például 2 napig kibérel egy szobát, és utánna lejár a bérleti idő. Ezt meglehetne oldani dini-be, vagy csak mysql-be? Vagy tudnátok ajánlani valamit, hogy hogy lehetne megcsinálni? A válaszokat előre is köszönöm.
34
« Dátum: 2015. Május 11. - 17:45:10 »
Hali. Adott egy script, ami a fegyvereket az oldaladra, vagy a hátadra teszi. Viszont, egyszerre csak 1 object lehet rajtad. Hogy lehetne megoldani, hogy több lehessen rajtad? Script: #include <a_samp> #define WEAPON_TYPE_NONE (0) #define WEAPON_TYPE_HEAVY (1) #define WEAPON_TYPE_LIGHT (2) #define WEAPON_TYPE_MELEE (3)//Nahkampf new OldWeapon[MAX_PLAYERS]; new HoldingWeapon[MAX_PLAYERS]; #define SetPlayerHoldingObject(%1,%2,%3,%4,%5,%6,%7,%8,%9) SetPlayerAttachedObject(%1,MAX_PLAYER_ATTACHED_OBJECTS-1,%2,%3,%4,%5,%6,%7,%8,%9) #define StopPlayerHoldingObject(%1) RemovePlayerAttachedObject(%1,MAX_PLAYER_ATTACHED_OBJECTS-1) //------------------------------------------------------------------------------------------------------ public OnFilterScriptExit() { for(new i=0;i<MAX_PLAYERS;i++) if(IsPlayerConnected(i)) StopPlayerHoldingObject(i); return 1; } public OnPlayerConnect(playerid) { OldWeapon[playerid]=0; HoldingWeapon[playerid]=0; return 1; } public OnPlayerStateChange(playerid, newstate, oldstate) { if(oldstate==PLAYER_STATE_ONFOOT) { StopPlayerHoldingObject(playerid); OldWeapon[playerid]=0; HoldingWeapon[playerid]=0; } return 1; } public OnPlayerUpdate(playerid) { if(GetPlayerState(playerid)==PLAYER_STATE_ONFOOT) { new weaponid=GetPlayerWeapon(playerid),oldweapontype=GetWeaponType(OldWeapon[playerid]); new weapontype=GetWeaponType(weaponid); if(HoldingWeapon[playerid]==weaponid) StopPlayerHoldingObject(playerid); if(OldWeapon[playerid]!=weaponid) { new modelid=GetWeaponModel(OldWeapon[playerid]); if(modelid!=0 && oldweapontype!=WEAPON_TYPE_NONE && oldweapontype!=weapontype) { HoldingWeapon[playerid]=OldWeapon[playerid]; switch(oldweapontype) { case WEAPON_TYPE_LIGHT: SetPlayerHoldingObject(playerid, modelid, 8,0.0,-0.1,0.15, -100.0, 0.0, 0.0); case WEAPON_TYPE_MELEE: SetPlayerHoldingObject(playerid, modelid, 7,0.0,0.0,-0.18, 100.0, 45.0, 0.0); case WEAPON_TYPE_HEAVY: SetPlayerHoldingObject(playerid, modelid, 1, 0.2,-0.125,-0.1,0.0,25.0,180.0); } } } if(oldweapontype!=weapontype) OldWeapon[playerid]=weaponid; } return 1; } //------------------------------------------------------------------------------------------------------ GetWeaponType(weaponid) { switch(weaponid) { case 22,23,24,26,28,32: return WEAPON_TYPE_LIGHT; case 3,4,16,17,18,39,10,11,12,13,14,40,41: return WEAPON_TYPE_MELEE; case 2,5,6,7,8,9,25,27,29,30,31,33,34,35,36,37,38: return WEAPON_TYPE_HEAVY; } return WEAPON_TYPE_NONE; } stock GetWeaponModel(weaponid) { switch(weaponid) { case 1: return 331; case 2..8: return weaponid+331; case 9: return 341; case 10..15: return weaponid+311; case 16..18: return weaponid+326; case 22..29: return weaponid+324; case 30,31: return weaponid+325; case 32: return 372; case 33..45: return weaponid+324; case 46: return 371; } return 0; } A válaszokat előre is köszönöm!
35
« Dátum: 2015. Május 11. - 17:32:08 »
Hali. Keresek egy embert, aki elvállalna 1-2 skin módolását/létrehozását. A jelentkező(k) kérem írjon(/írjanak) PM-be! Köszönöm!
36
« Dátum: 2015. Május 09. - 20:48:06 »
Hali! Hogy tudnám beállítani a fegyver skillt, hogy két kézzel fogja a colt 45-öt? (Nem arra gondolok, amikor két fegyvere van!) Úgy olvastam, hogy ha \'\'1\" értéken van a fegyver skill, akkor jó kéne legyen, de mégse jó... A válaszokat előre is köszönöm!
37
« Dátum: 2015. Április 17. - 13:55:51 »
Hali, Ugye van single playerbe egy gyógyszer ikon, amire ha rámegyünk belassúl minden. Hogy lehetne ezt megcsinálni SAMP-ba? MTA-n láttam az ötletet, de remélem SAMP-ba is megoldható. A válaszokat előre is köszönöm!
38
« Dátum: 2015. Április 17. - 13:52:21 »
Hali, ha módolt kocsik közelébe vagyok, laggol a GTA. Igaz elég kicsi vga-m (256 mb) van, de nem lehet ez ellen tenni valamit azon kívül, hogy kiszedem a módokat? A válaszokat előre is köszönöm!
39
« Dátum: 2015. Április 03. - 15:19:25 »
Sziasztok. Sikerült szereznem egy gépet, amin windows 8 fut. Föltelepítettem GTA SA-t, és bemódoltam a cuccaimat, de amikor elindítottam a játékot, észrevettem, hogy a régi cuccok maradtak. Valamiért nem sikerül bemódolni a dolgokat, pedig windows xp-n tökéletesen működtek. Próbáltam Alci IMG Editorral, és IMG Toolsal is. Írásvédettséget próbáltam leszedni, de nem sokra mentem vele. Mi lehet a gond? Válaszokat előre is köszönöm!
40
« Dátum: 2014. December 31. - 09:04:10 »
Sziasztok. Nem rég az egyik barátomtól kaptam egy módot. Ebbe a módba van egy boltrablás rendszer, viszont ez NPCk-hez van kötve. Az lenne a problémám, hogy nem csatlakoznak az NPC-k, és nem tudom miért... NPC betöltése függvény: stock BoltBotBetoltes() { print(\"Szerver: BoltBotok betoltese folyamatban!\"); new i = -1, botname[MAX_PLAYER_NAME]; for(;++i < sizeof(BoltBot) { BoltRablas[npcKicsoda] = -1; format(botname, sizeof(botname), \"[NPC]boltbot_%d\", i); BoltRablas[npcID] = ConnectNPCEx(botname), print(botname); BoltRablas[npcArea] = CreateDynamicCircle(BoltBot[bBotPosX], BoltBot[bBotPosY], 10.0); } print(\"Szerver: BoltBotok betöltése megtörtént!\"); return true; } ConnectNPCEx függvény: stock ConnectNPCEx(name[]) { new slot = -1; for (new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++) { if (!IsPlayerConnected(i)) { slot = i; break; } } ConnectNPC(name, \"npcspawn\"); return slot; } Sajnos az \"npcspawn\" fájl rejtély előttem, ugyanis csak az amx-et kaptam meg, és fogalmam sincs, hogy mi lehet benne. Kérlek szépen segítsetek, hogy tudnám ezt megoldani. Előre is köszönöm.
41
« Dátum: 2014. December 30. - 09:37:47 »
Sziasztok. Van egy módom, és valamiért nem működnek az EditDynamicObjectet használó dolgok. Már több streamer plugint is kipróbáltam de nem sikerült megoldani. Mi lehet a hiba? A válaszokat előre is köszönöm!
42
« Dátum: 2014. December 21. - 10:26:05 »
Sziasztok! Amikor kiadták 0.3z-t valahol olvastam itt a fórumon, hogy kilett javítva a kocsi sérülés. Tehát, a kocsi akkor is sérül, ha nem ülnek benne. Ez megoldható valahogy?
43
« Dátum: 2014. December 20. - 13:25:37 »
Sziasztok! Nem rég vettem észre, hogy elég sok weboldalnál ez jön elő: Lefuttattam a YAK nevezetű malware kereső programot, és az AVG víruskeresőmet is, de nem hozott eredményt. Ez egy vírus lehet, vagy mitől van ez? A válaszokat előre is köszönöm!
44
« Dátum: 2014. December 19. - 20:16:49 »
Sziasztok!Egy mappert keresek készülő RP szerveremhez. Telephelyeket (HQ-kat), és egyéb dolgokat kéne mappolni, ami egy RP szerverre szükséges. Nem várok el nagy munkákat, ezért nem szeretnék pénzt rááldozni. (Hogy mit kér érte, azt megbeszéljük) Összefoglalva: keresek egy mappert, aki nem pénzért mappol, de van tehetsége. Elérhetőség:-Skype: tamas134 -Privát üzenetben itt -Email: [email protected]
45
« Dátum: 2014. December 14. - 10:14:52 »
Sziasztok! Hogyan lehetséges SAMP-ban lekérni a napot? Egy RP szerveren lévő piachoz kéne, hogy például a parancsot csak szerdán lehessen használni. A válaszokat előrre is köszönöm!
|