Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - myke

Oldalak: [1] 2 3 ... 15
1
Segítségkérés / mysql r33 nem tölt be
« Dátum: 2017. November 10. - 18:23:53 »
Törölhető/zárható.

2
RP/RPG kérések / Börtön rp mod
« Dátum: 2017. November 10. - 18:21:14 »
Egy nagyon jó oldal, ajánlom: http://lmgtfy.com/?q=samp+prison+rpg+mod
 
 
 
De, hogy írjak egy példát is:
 
Ezt quer (Csóti? Márió) készítette. Régen nagyon szerettem ezt a módot, amikor semmit nem értettem a scripteléshez. Könnyű belőle tanulni, és játszani is jó rajta.

 
http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=618503
 
 
 
Régen itt a fórumon is volt még 2-3 mód, de törölve lettek úgy nézem. Ha találok még írok.

3
Segítségkérés / Virtual World
« Dátum: 2017. November 10. - 18:03:08 »
Gondolom a 0-t alap objectnek tekinti, és ezért megjeleníti az alap objectekkel együtt.

4
Segítségkérés / Animba esés csont tőrés estén
« Dátum: 2017. November 08. - 18:20:45 »

#define BODY_PART_TORSO 3
#define BODY_PART_LEFT_ARM 5
#define BODY_PART_RIGHT_ARM 6
#define BODY_PART_LEFT_LEG 7
#define BODY_PART_RIGHT_LEG 8
#define BODY_PART_HEAD 9
forward OnPlayerGiveDamage(playerid, damagedid, Float: amount, weaponid, bodypart);
public OnPlayerGiveDamage(playerid, damagedid, Float: amount, weaponid, bodypart)
{
if(weaponid == 22 || weaponid == 23 || weaponid == 24 || weaponid == 25 || weaponid == 26 || weaponid == 27 || weaponid == 28 || weaponid == 29 || weaponid == 30 || weaponid == 31 || weaponid == 32 || weaponid == 33 || weaponid == 34)
{
   if(bodypart == BODY_PART_HEAD)
   {
      SetPlayerHealth(damagedid,0);
      //golyót kapott a fejébe
   }else if(bodypart == BODY_PART_TORSO)
   {
      new Float:hp;
      GetPlayerHealth(damagedid,hp);
      SetPlayerHealth(damagedid,hp-60);
      TogglePlayerControllable(damagedid,0);
      SetPlayerDrunkLevel(damagedid, 7500);
      ClearAnimations(damagedid);
      ApplyAnimation(damagedid,\"SWAT\",\"gnstwall_injurd\",4.1,0,1,1,1,1);
      //golyót kapott a hasába
   }else if(bodypart == BODY_PART_RIGHT_LEG || bodypart == BODY_PART_RIGHT_LEG)
   {
      new Float:hp;
      GetPlayerHealth(damagedid,hp);
      SetPlayerHealth(damagedid,hp-40);
      TogglePlayerControllable(damagedid,0);
      ClearAnimations(damagedid);
       ApplyAnimation(damagedid,\"PED\",\"KO_skid_front\",4.1,0,1,1,1,1);
        //golyó a lábába
        SetPlayerDrunkLevel(damagedid, 5500);
   }else if(bodypart == BODY_PART_RIGHT_ARM || bodypart == BODY_PART_RIGHT_ARM)
   {
       new Float:hp;
      GetPlayerHealth(damagedid,hp);
       SetPlayerHealth(damagedid,hp-20);
            SetPlayerDrunkLevel(damagedid, 5100);
        //golyó a karjába
   }
}
return 1;
}

 
 

5
Segítségkérés / mysql r33 nem tölt be
« Dátum: 2017. November 08. - 18:01:36 »
Hali.
 
Egy olyan problémám lenne, hogy R40-ig semmilyen mysql plugin nem tölt be, mert az alábbi hibát kapom: 
 

Loading plugin: mysql
     Failed.


  •    Szükséges Visual C++ Redistributable cuccok telepítve (2005, 2008, 2010, 2012, 2015)


  •    NET Keretrendszer telepítve


  •    Libmysql a helyén


Az R40-es és a fölötti MYSQL pluginokat betölti, de mivel R33-assal írtam a módom, nem szeretném átírni az egészet.
 
Windows 7-en fut.
 
Mi lehet a baja?
 
 

6
Általános / Audio stream probléma
« Dátum: 2017. Február 09. - 18:49:29 »
Sziasztok.
 
Lehet nem jó helyre nyitottam a témát, de ezen az új fórumon nem igazódom ki.
 
Megpróbálom leírni a gondomat, kérdés, hogy sikerül e.
 
Egy szerveren van egy hifi rendszer. Lerakom a hifit, rakok be egy stream URL-t, ami mindenkinek szól, csak természetesen nekem nem. Ugyan elindul a zene, de \"Nagyot koppan akkor, azután elhallgat\", mint ahogy Arany János írta, csak itt nem koppan. Raktam be audio plugint, játszadoztam a hangerővel, újra raktam a SAMP-ot, de sajnos még mindig fennáll ez a problematika. Nem tudja valaki mi lehet a baja ennek az elkanászodott audio streamnek? A válaszokat előre is köszönöm.

7
Kérdések, Segítség / SMF fórummotorral kapcsolatos kérdések
« Dátum: 2017. Január 28. - 16:07:14 »
Üdv!
 
Van egy SMF fórumunk, és lenne egy problémánk vele. Bevagyunk jelentkezve a fórumba, és amikor lejár a bejelentkezés, ugye újra bekell jelentkezni. Ismét bejelentkezünk, viszont azt írja ki, hogy Not Found (csatoltam a képet). Megnéztem, a /forum/index.php?action=forum helyett /forum/action=forum oldalra dob át. Miért? Hol lehet ezt átírni?
 
/monthly_2017_01/588cb359327fc_Nvtelen.png.5c1665384afba959a3ca09763656fca9.png\" data-fileid=\"117\" rel=\"\">\"Névtelen.png\"/monthly_2017_01/588cb359327fc_Nvtelen.png.5c1665384afba959a3ca09763656fca9.png\" />

8
Segítségkérés / Dialogba nevek felsorolása
« Dátum: 2016. Július 08. - 09:12:51 »
Köszi, megprobalom.

9
Segítségkérés / Dialogba nevek felsorolása
« Dátum: 2016. Július 07. - 15:01:33 »
Sziasztok.
Megszeretném csinálni, hogy egy lista típusú dialogba felsorolja az adott frakcióban lévő (online) játékosokat. Példa.: beírom a /rendorok parancsot, és egy lista típusú dialogba kiadja az online lévő rendőröket. Ezt hogy tudnám megcsinálni?

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2016. Július 07. - 19:42:09 )

Sikerült megoldani.
 
          new jatekosok = 0, str[512];
    for(new i;i<MAX_PLAYERS;i++)
    {
        if(JatekosInfo[Frakcio] == FK_LSPD)
        {
            format(str,sizeof(str),\"%s\\n\", Nev1(i));
            jatekosok++;
        }
    }
    ShowPlayerDialog(playerid, 7, DIALOG_STYLE_LIST, \"Online rendőrök\", str, \"Bezár\", \"\");

 
Viszont hogy tudom lekérni, hogy kit választottam ki a dialogba? Még ehez kéne segítség.

10
Kérdések, Segítség / Visual Studio SAMP szerverre csatlakozás
« Dátum: 2016. Február 05. - 19:48:11 »
Sziasztok!
Akarok csinálni egy SAMP szerverhez launchert, viszont sajnos nem sikerül megcsinálni a szerverre csatlakozást.
A szokásos \"samp://ip:port\"-ra azt írja, hogy az alkalmazás nem található. Nem lehet valahogy megcsinálni, hogy megkeresse a samp.exe helyét? Vagy ti ezt hogy oldanátok meg?
 
System.Diagnostics.Process.Start(\"samp://localhost:7777\")

11
Segítségkérés / Kigyullad a jármű spawnoláskor
« Dátum: 2016. Február 04. - 21:07:23 »
Sziasztok!
Van egy olyan problémám, hogy kigyullad minden jármű, amikor a mód betölt, és a lespawnolnak. A mód SQL-es, az adatbázisban 1000 hp-ja van, úgyhogy nem értem mi a probléma.
A jármű élete floatba van megadva.
Bemásolom az egész járműbetöltést, hát maga a függvény nem jó.
 

funkcio JarmuBetoltes()
{
    print(\"Szerver: Jármuvek betöltése!\");
new nums, fields;
cache_get_data(nums, fields);
if(nums)
{
    new i = -1, vdb;
    for(;++i < nums;)
    {
   mysql_get_int(i, \"ID\", vInfo[vdb][vDBID]);
   mysql_get_int(i, \"Model\", vInfo[vdb][Model]);
   mysql_get_string(i, \"Modelnev\", vInfo[vdb][Modelnev]);
           mysql_get_int(i, \"Szin1\", vInfo[vdb][szin1]);
           mysql_get_int(i, \"Munka\", vInfo[vdb][Munka]);
   mysql_get_int(i, \"Szin2\", vInfo[vdb][szin2]);
   mysql_get_float(i, \"PosX\", vInfo[vdb][PosX]);
   mysql_get_float(i, \"PosY\", vInfo[vdb][PosY]);
   mysql_get_float(i, \"PosZ\", vInfo[vdb][PosZ]);
   mysql_get_float(i, \"Angle\", vInfo[vdb][vAngle]);
   mysql_get_string(i, \"Tulaj\", vInfo[vdb][Tulaj]);
   mysql_get_float(i, \"Kilometer\", vInfo[vdb][vKilometer]);
   mysql_get_string(i, \"Oldplayer\", vInfo[vdb][Oldplayer]);
   mysql_get_float(i, \"Elet\", vInfo[vdb][Elet]);
   mysql_get_int(i, \"Panels\", vInfo[vdb][Panels]);
   mysql_get_int(i, \"Doors\", vInfo[vdb][Doors]);
   mysql_get_int(i, \"Lights\", vInfo[vdb][Lights]);
   mysql_get_int(i, \"Tires\", vInfo[vdb][Tires]);
   vInfo[vdb][bEINDITVA] = false;
   if(vInfo[vdb][Elet] < 250) vInfo[vdb][Elet] = 250;
   vdb = CreateVehicle(vInfo[vdb][Model],vInfo[vdb][PosX],vInfo[vdb][PosY],vInfo[vdb][PosZ]+1,vInfo[vdb][vAngle],vInfo[vdb][szin1],vInfo[vdb][szin2],-1);
   UpdateVehicleDamageStatus(vdb, vInfo[vdb][Panels], vInfo[vdb][Doors], vInfo[vdb][Lights], vInfo[vdb][Tires]);
   SetVehicleHealth(vdb, vInfo[vdb][Elet]);
}
}
printf(\"Szerver: %d jármu sikeresen betöltve!\", nums);
return true;
}

 
Mi lehet a gond vele?

12
Segítségkérés / MySQL instert id probléma
« Dátum: 2016. Február 04. - 17:22:10 »
Most nagyon f*sza, köszi a segítséget. :D

13
Az OnGameModeInit-et ird at OnFilterScriptInit-re.
Server.cfg-be beirtad a scripteket?
Ha igen a szerver log mit ir?

14
Segítségkérés / MySQL instert id probléma
« Dátum: 2016. Február 03. - 23:26:23 »
Igen, meg van adva a tömb értéke.
És a visszatérést úgy is ellenőriztem ahogy leírtad.

15
Segítségkérés / MySQL instert id probléma
« Dátum: 2016. Február 03. - 21:14:14 »
Sziasztok!
A jármű rendszeremhez szükségem lenne a mysql_insert_id() függvényre, mert az alapján határozza meg a jármű ID-jét. Viszont az a problémám, hogy a szerveren ez a függvény mindig nullával tér vissza, pedig az adatbázisban az \"ID\" rendesen növekszik. Lényeg a lényeg... Mért nullával tér vissza a függvény? Lehet, hogy a kérdést elég hülyén fogalmaztam meg, de nem sikerült máshogy. Remélem értitek a problémám. :D
 
       new querycske[1280];
    mysql_format(kapcs, querycske, sizeof(querycske), \"INSERT INTO `Jarmuvek` (Model,Szin1,Szin2,PosX,PosY,PosZ,Angle,Tulaj) VALUES (\'%d\', \'%d\', \'%d\', \'%f\',\'%f\',\'%f\',\'%f\',\'Nincs_Tulaj\')\", idx, szin1, szin2,X,Y,Z,Angle);
mysql_tquery(kapcs, querycske, \" \", \"\");
   
    vInfo[vehid][vDBID] = mysql_insert_id();

 
Az SQL adatbázisban az \"ID\" oszlop van auto_incrementnek beállítva, szóval azzal az értékkel kéne visszatérjen.

Oldalak: [1] 2 3 ... 15
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal