Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - myke

Oldalak: [1] 2 3 ... 6
1
Segítségkérés / mysql r33 nem tölt be
« Dátum: 2017. November 08. - 18:01:36 »
Hali.
 
Egy olyan problémám lenne, hogy R40-ig semmilyen mysql plugin nem tölt be, mert az alábbi hibát kapom: 
 

Loading plugin: mysql
     Failed.


  •    Szükséges Visual C++ Redistributable cuccok telepítve (2005, 2008, 2010, 2012, 2015)


  •    NET Keretrendszer telepítve


  •    Libmysql a helyén


Az R40-es és a fölötti MYSQL pluginokat betölti, de mivel R33-assal írtam a módom, nem szeretném átírni az egészet.
 
Windows 7-en fut.
 
Mi lehet a baja?
 
 

2
Általános / Audio stream probléma
« Dátum: 2017. Február 09. - 18:49:29 »
Sziasztok.
 
Lehet nem jó helyre nyitottam a témát, de ezen az új fórumon nem igazódom ki.
 
Megpróbálom leírni a gondomat, kérdés, hogy sikerül e.
 
Egy szerveren van egy hifi rendszer. Lerakom a hifit, rakok be egy stream URL-t, ami mindenkinek szól, csak természetesen nekem nem. Ugyan elindul a zene, de \"Nagyot koppan akkor, azután elhallgat\", mint ahogy Arany János írta, csak itt nem koppan. Raktam be audio plugint, játszadoztam a hangerővel, újra raktam a SAMP-ot, de sajnos még mindig fennáll ez a problematika. Nem tudja valaki mi lehet a baja ennek az elkanászodott audio streamnek? A válaszokat előre is köszönöm.

3
Segítségkérés / Dialogba nevek felsorolása
« Dátum: 2016. Július 07. - 15:01:33 »
Sziasztok.
Megszeretném csinálni, hogy egy lista típusú dialogba felsorolja az adott frakcióban lévő (online) játékosokat. Példa.: beírom a /rendorok parancsot, és egy lista típusú dialogba kiadja az online lévő rendőröket. Ezt hogy tudnám megcsinálni?

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2016. Július 07. - 19:42:09 )

Sikerült megoldani.
 
          new jatekosok = 0, str[512];
    for(new i;i<MAX_PLAYERS;i++)
    {
        if(JatekosInfo[Frakcio] == FK_LSPD)
        {
            format(str,sizeof(str),\"%s\\n\", Nev1(i));
            jatekosok++;
        }
    }
    ShowPlayerDialog(playerid, 7, DIALOG_STYLE_LIST, \"Online rendőrök\", str, \"Bezár\", \"\");

 
Viszont hogy tudom lekérni, hogy kit választottam ki a dialogba? Még ehez kéne segítség.

4
Kérdések, Segítség / Visual Studio SAMP szerverre csatlakozás
« Dátum: 2016. Február 05. - 19:48:11 »
Sziasztok!
Akarok csinálni egy SAMP szerverhez launchert, viszont sajnos nem sikerül megcsinálni a szerverre csatlakozást.
A szokásos \"samp://ip:port\"-ra azt írja, hogy az alkalmazás nem található. Nem lehet valahogy megcsinálni, hogy megkeresse a samp.exe helyét? Vagy ti ezt hogy oldanátok meg?
 
System.Diagnostics.Process.Start(\"samp://localhost:7777\")

5
Segítségkérés / Kigyullad a jármű spawnoláskor
« Dátum: 2016. Február 04. - 21:07:23 »
Sziasztok!
Van egy olyan problémám, hogy kigyullad minden jármű, amikor a mód betölt, és a lespawnolnak. A mód SQL-es, az adatbázisban 1000 hp-ja van, úgyhogy nem értem mi a probléma.
A jármű élete floatba van megadva.
Bemásolom az egész járműbetöltést, hát maga a függvény nem jó.
 

funkcio JarmuBetoltes()
{
    print(\"Szerver: Jármuvek betöltése!\");
new nums, fields;
cache_get_data(nums, fields);
if(nums)
{
    new i = -1, vdb;
    for(;++i < nums;)
    {
   mysql_get_int(i, \"ID\", vInfo[vdb][vDBID]);
   mysql_get_int(i, \"Model\", vInfo[vdb][Model]);
   mysql_get_string(i, \"Modelnev\", vInfo[vdb][Modelnev]);
           mysql_get_int(i, \"Szin1\", vInfo[vdb][szin1]);
           mysql_get_int(i, \"Munka\", vInfo[vdb][Munka]);
   mysql_get_int(i, \"Szin2\", vInfo[vdb][szin2]);
   mysql_get_float(i, \"PosX\", vInfo[vdb][PosX]);
   mysql_get_float(i, \"PosY\", vInfo[vdb][PosY]);
   mysql_get_float(i, \"PosZ\", vInfo[vdb][PosZ]);
   mysql_get_float(i, \"Angle\", vInfo[vdb][vAngle]);
   mysql_get_string(i, \"Tulaj\", vInfo[vdb][Tulaj]);
   mysql_get_float(i, \"Kilometer\", vInfo[vdb][vKilometer]);
   mysql_get_string(i, \"Oldplayer\", vInfo[vdb][Oldplayer]);
   mysql_get_float(i, \"Elet\", vInfo[vdb][Elet]);
   mysql_get_int(i, \"Panels\", vInfo[vdb][Panels]);
   mysql_get_int(i, \"Doors\", vInfo[vdb][Doors]);
   mysql_get_int(i, \"Lights\", vInfo[vdb][Lights]);
   mysql_get_int(i, \"Tires\", vInfo[vdb][Tires]);
   vInfo[vdb][bEINDITVA] = false;
   if(vInfo[vdb][Elet] < 250) vInfo[vdb][Elet] = 250;
   vdb = CreateVehicle(vInfo[vdb][Model],vInfo[vdb][PosX],vInfo[vdb][PosY],vInfo[vdb][PosZ]+1,vInfo[vdb][vAngle],vInfo[vdb][szin1],vInfo[vdb][szin2],-1);
   UpdateVehicleDamageStatus(vdb, vInfo[vdb][Panels], vInfo[vdb][Doors], vInfo[vdb][Lights], vInfo[vdb][Tires]);
   SetVehicleHealth(vdb, vInfo[vdb][Elet]);
}
}
printf(\"Szerver: %d jármu sikeresen betöltve!\", nums);
return true;
}

 
Mi lehet a gond vele?

6
Segítségkérés / MySQL instert id probléma
« Dátum: 2016. Február 03. - 21:14:14 »
Sziasztok!
A jármű rendszeremhez szükségem lenne a mysql_insert_id() függvényre, mert az alapján határozza meg a jármű ID-jét. Viszont az a problémám, hogy a szerveren ez a függvény mindig nullával tér vissza, pedig az adatbázisban az \"ID\" rendesen növekszik. Lényeg a lényeg... Mért nullával tér vissza a függvény? Lehet, hogy a kérdést elég hülyén fogalmaztam meg, de nem sikerült máshogy. Remélem értitek a problémám. :D
 
       new querycske[1280];
    mysql_format(kapcs, querycske, sizeof(querycske), \"INSERT INTO `Jarmuvek` (Model,Szin1,Szin2,PosX,PosY,PosZ,Angle,Tulaj) VALUES (\'%d\', \'%d\', \'%d\', \'%f\',\'%f\',\'%f\',\'%f\',\'Nincs_Tulaj\')\", idx, szin1, szin2,X,Y,Z,Angle);
mysql_tquery(kapcs, querycske, \" \", \"\");
   
    vInfo[vehid][vDBID] = mysql_insert_id();

 
Az SQL adatbázisban az \"ID\" oszlop van auto_incrementnek beállítva, szóval azzal az értékkel kéne visszatérjen.

7
Segítségkérés / Bemutatkozás rendszer
« Dátum: 2016. Január 08. - 21:55:15 »
Sziasztok!
Jó rég, már valaki kérdezte ezt a fórumon, de nem kapott választ rá. Elkezdtem írni egy módot SQL-ben, és szeretnék írni egy ilyen bemutatkozós rendszert hozzá. Hogy tudnám megoldani? Én arra gondoltam, hogy csinálok egy külön bemutatkozasok táblát, és valahogy úgy oldanám meg. De innentől elfogyott az én kreatívitásom/logikám, ezért kérném a ti segítségeteket, hogy hogyan lehetne ezt megvalósítani a gyakorlatban is.
Illetve, lenne egy ehez kapcsolódó kérdésem. Van egy /me parancsom, ahol a cselekvés előtt azt írja, hogy \"Valaki\". Hogyan tudnám megoldani, hogy csak nekem azt írja, hogy \"Én\", és a többi embernek azt, hogy \"Valaki\"? Előre is köszönöm a segítségkeket és a válaszokat mind a két kérdésemre.

8
Segítségkérés / Mysql idő ban probléma
« Dátum: 2015. December 22. - 11:22:05 »
Sziasztok!
Tanulgatom MYSQL-t, és elkezdtem vele írni egy stunt módot. Elég jól halad meg minden, csak szeretnék írni egy ban rendszert, ami idő alapján működik, csak leragadtam picit. Én úgy gondoltam, hogy bannoláskor elmentem a \"Datum\" táblába az mktimeba lekért időt és hozzáadom a bannolás időtartamát (napba), majd a szerver elindulásakor törli azokat ahol az ismét mktime-ban lekért idő nagyobb mint a \"Datum\", azaz a bannolás lejáratának dátuma. Lehet, hogy ezzel egy jó nagy baromságot írtam, ami nem fog működni, de ezért írtam ide, hogy javítsatok ki. Ti hogyan oldanátok meg? Előre is köszi. :D

9
Segítségkérés / GetClosestCar nem működik (sűrgős)
« Dátum: 2015. November 29. - 12:05:58 »
Sziasztok!
Ma szóltak a játékosok a szerveren, hogy nem működik pár parancs. Nem működik nagyon sok parancs, ami GetClosestCar függvényt használ, de van a mi működik. A hiba az, hogy minden parancsnál azt írja, hogy nem vagy jármű közelébe, pedig igen. Mitől lehet ez? Egy parancs ami nem működik:



CMD:megtankol(playerid, params[])
{
if(pInfo[playerid][pFrakcio] == SZERELO || pInfo[playerid][pFrakcio] == SZFONOK)
{
    if(pInfo[playerid][pMoney] >= 120)
    {
    new Float: vX, Float: vY, Float: vZ;
    new VehID = GetClosestCar(playerid);
    GetVehiclePos(VehID, vX, vY, vZ);
    if(!IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 3.5, vX, vY, vZ)) return SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Nincs a közeledben jármű!\");
   cmd_me(playerid, \"megtankolt egy járművet.\");
   MilyenUzemAnyag(VehID);
   pInfo[playerid][pMoney] -= 120;
}
else
{
    SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Nincs elég pénzed! (120$)\");
}
}
else
{
    SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Nem vagy Szerelő\");
}
return 1;
}

 
 
A parancs GetClosestCar(playerid); függvényt használ. Már másik függvényt is megpróbáltam, de nem jó. Hogy tudnám megoldani?
 
stock GetClosestCar( playerid )
{
   new iMax=INVALID_VEHICLE_ID, Float:dis, Float:dMax = float( 10000 ), Float:PlayerPos[ 3 ], Float:VehiclePos[ 3 ];
   GetPlayerPos( playerid, PlayerPos[ 0 ], PlayerPos[ 1 ], PlayerPos[ 2 ] );
   for( new x = 0; x < MAX_VEHICLES; x++ )
   {
       GetVehiclePos( x, VehiclePos[ 0 ], VehiclePos[ 1 ], VehiclePos[ 2 ] );
       for( new j = 0; j < 3; j++ ) PlayerPos[ j ] -= VehiclePos[ j ];
       dis = floatsqroot( ( ( PlayerPos[ 0 ] * PlayerPos[ 0 ] ) + ( PlayerPos[ 1 ] * PlayerPos[ 1 ] ) + ( PlayerPos[ 2 ] * PlayerPos[ 2 ] ) ) );
       if( dis < dMax )
      {
         dMax = dis,
         iMax = x;
      }
   }
   return iMax;
}

 
Fejlemények:
Teszt szerverre beraktam a módot, és ott tökéletesen működik minden.

10
Kérdések, Segítség / Nem indul el a GTA SA
« Dátum: 2015. Október 24. - 13:51:59 »
Sziasztok!
Tegnap vettem egy új videókártyát, leállítottam a gépet, bettettem az új videókártyát, feltettem a legfrissebb drivert. Ma reggel elakarom indítani SAMP-ot, nem indul... Elakarom indítani sima GTA-t, nem indul... Újra raktam az egészet, mindent letörölve, átállítottam a kompatibilitást, megpróbáltam 8 crackel, de így is ugyanaz van.
Betölti eddig a képig, majd kiírja, hogy leállt a gta_sa.exe.


\"width=500http://s.emuparadise.org/fup/up/150569-Grand_Theft_Auto_-_San_Andreas_(USA)_(v1.03)-1.jpg[/img]
 
Windows 7 Ultimatem van, egy ASUS GeForce GT 220 videókártyával. Mitől lehet ez és hogy tudom megoldani? A válaszokat előre is köszönöm!

11
Kérdések, Segítség / Mikrofon probléma
« Dátum: 2015. Október 23. - 08:54:48 »
Sziasztok!
Rendelkezek egy Genius HS G500V fejhallgatóval. Pár napja újraraktam windowst, és nem érzékeli a hangot a mikrofon.
Rögzítőeszközöknél ott van, felvan hangosítva. Próbáltam úgy, hogy beteszek egy hangkártyát, hátha azzal megy, de ugyan ez van.
VIA HD Audio drivere van az alaplapi hangkártyának. Mi lehet a baja?

12
Segítségkérés / OnPlayerDeath probléma
« Dátum: 2015. Október 23. - 08:14:56 »
Sziasztok!
Csináltam egy hullarendszert, és azóta nem mindig futnak le az onplayerdeath alatt lévő dolgok.
Mitől van ez, és hogy lehetne megoldani?
OnPlayerDeath:
 
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
new S[128], S2[128], Fegyvernev[128];
new Weapon = GetPlayerWeapon(killerid);
    KillTimer(EhsegTimer[playerid]);
    pInfo[playerid][pEhseg] = 0;
format(serulese[playerid], 64, \"-\");
Meghalt[playerid] = 1;
SetPlayerHealth(playerid, 100.0);
ElolDeagle[playerid] = 0;
ElolColt[playerid] = 0;
ElolUto[playerid] = 0;
FegyverElol[playerid] = 0;
uzi1[playerid] = 0;
Injourney[playerid] = 0;
Watching[playerid] = 0;
Goto[playerid] = 0;
Serult[playerid] = false;
beszorult[id]= false;
KillTimer(SerultTimer[playerid]);
for(new hulla; hulla < MAX_HULLA; hulla++)
{
   if(HullaInfo[hulla][Van] == 0)
         {
    GetPlayerPos(playerid, HullaInfo[hulla][PosX], HullaInfo[hulla][PosY], HullaInfo[hulla][PosZ]);
   HullaInfo[hulla][HullaObject] = CreateDynamicObject(2907, HullaInfo[hulla][PosX], HullaInfo[hulla][PosY], HullaInfo[hulla][PosZ]-0.8, 0, 0, 274);
    HullaInfo[hulla][Van] = 1;
    format(HullaInfo[hulla][Kioltemeg], 24, \"%s\", Nev(killerid));
    format(HullaInfo[hulla][Halott], 24, \"%s\", Nev(playerid));
    HullaInfo[hulla][Penz] = pInfo[playerid][pMoney];
    pInfo[playerid][pMoney] = 0;
    HullaInfo[hulla][Htext3d] = CreateDynamic3DTextLabel(\"HOLTTEST\\n(( /hulla ))\", CITROM, HullaInfo[hulla][PosX], HullaInfo[hulla][PosY], HullaInfo[hulla][PosZ], 20.0);
           if(reason < 49)
   {
      GetWeaponName(Weapon, Fegyvernev,sizeof(Fegyvernev));
      format(HullaInfo[hulla][HalalOka], 64, \"Lőtt seb: %s\", Fegyvernev);
   }
   if(reason == 49)
   {
      format(HullaInfo[hulla][HalalOka], 64, \"Elgázolták\");
   }
   if(reason == 50)
   {
                format(HullaInfo[hulla][HalalOka], 64, \"Vágások a testen\");
   }
   if(reason == 51)
   {
      format(HullaInfo[hulla][HalalOka], 64, \"Felrobbant\");
   }
   if(reason == 53)
   {
                format(HullaInfo[hulla][HalalOka], 64, \"Megfulladt\");
   }
   if(reason == 54)
   {
      format(HullaInfo[hulla][HalalOka], 64, \"Lezuhant\");
   }
}
}
if(reason < 49)
{
new str1[250];
    new zona[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayer2DZone(playerid, zona, MAX_ZONE_NAME);
SendRendorMessage(KEK, \"Központ: Figyelem minden egységnek!\");
SendFBIMessage(KEK, \"Központ: Figyelem minden egységnek!\");
format(str1, sizeof(str1), \"%s körzetben gyilkosság történt.\",zona);
SendRendorMessage(KEK, str1);
SendFBIMessage(KEK, str1);
SendRendorMessage(KEK, \"Minden elérhető járőr azonnal induljon a helyszínre!\");
SendFBIMessage(KEK, \"Minden elérhető járőr azonnal induljon a helyszínre\");
}
if(reason < 49)
{
GetWeaponName(Weapon, Fegyvernev,sizeof(Fegyvernev));
format(S, sizeof(S), \"[AC] %s meghalt. Megölte: %s ( Fegyver: %s )\", Nev(playerid), Nev(killerid), Fegyvernev);
SendAdminMessage(PIROS, S);
}
if(reason == 49)
{
format(S, sizeof(S), \"[AC] %s meghalt. Elütötte: %s.\", Nev(playerid), Nev(killerid));
SendAdminMessage(PIROS, S);
}
if(reason == 50)
{
format(S, sizeof(S), \"[AC] %s meghalt. Lekaszálta: %s.\", Nev(playerid), Nev(killerid));
SendAdminMessage(PIROS, S);
}
if(reason == 51)
{
format(S, sizeof(S), \"[AC] %s meghalt. Felrobbantotta: %s.\", Nev(playerid), Nev(killerid));
SendAdminMessage(PIROS, S);
}
if(reason == 53)
{
format(S, sizeof(S), \"[AC] %s meghalt. Mefulladt\", Nev(playerid));
SendAdminMessage(PIROS, S);
}
if(reason == 54)
{
format(S, sizeof(S), \"[AC] %s meghalt. Halál oka: Lezuhant\", Nev(playerid));
SendAdminMessage(PIROS, S);
}
if(TilosOlni == 1)
{
 new stringke[128];
 new sendername[32];
         GetPlayerName(killerid, sendername, sizeof(sendername));
   //new playa;
   //new randomaj;
   //new tmp[256];
   //new name[24];
   //GetPlayerName(killerid, name, sizeof(name));
        //tmp = strtok(cmdtext, idx);
   //playa = killerid;
     format(stringke, sizeof(stringke), \"%s AdminJailba zárva a rendszer által | Indok: Zero Tolerancia | Idő: 60 Perc |\",sendername);
         SendClientMessageToAll(PIROS, stringke);
         pInfo[killerid][pBorton] = 60 * 60;
         AJLog(S2);
         SetPlayerInterior(id, 3), SetPlayerPos(id, 1237.2462,-687.9935,1085.4559);
         SetPlayerHealth(killerid, 100000);
 
 format(S, sizeof(S), \"AdminJailba kerültél! Indok: Zero Tolerancia | Idő: 60 Perc\");
 SendClientMessage(killerid, PIROS, S);
         //SetPlayerInterior(killerid, 3), SetPlayerPos(killerid, 2985.0122,1535.7924,43.0559);
         //KillTimer(BortonTimer[killerid]);
         //BortonTimer[killerid] = SetTimerEx(\"IsPlayerSzabad\", 1000, true, \"i\", id);
}
if(reason != 5 && reason != 22 && reason != 24) return 0;
new Float:pPosX, Float:pPosY, Float:pPosZ;
GetPlayerPos(playerid, pPosX, pPosY, pPosZ);
for(new i_slot = 0, gun, ammo; i_slot != 12; i_slot++)
{
GetPlayerWeaponData(playerid, i_slot, gun, ammo);
if(gun != 0 && ammo != 0) Fegyvereldobas(gun, ammo, pPosX+random(2)-random(2), pPosY+random(2)-random(2), pPosZ);
}
 
return 1;
}

13
Segítségkérés / Zene a kocsi körül
« Dátum: 2015. Október 18. - 14:56:04 »
Sziasztok!
Megakarom csinálni, hogy ha berakunk egy zenét a kocsiba, azt a körülötte lévők is hallják. Összedobtam valamit, de hamar rájöttem, hogy nem jó, mert szétfloodol mindent. Hogy tudnám megoldani ezt jól? A válaszokat előre is köszönöm!

14
Segítségkérés / Body include probléma
« Dátum: 2015. Október 11. - 16:13:01 »
Sziasztok!
Adott egy body inc, amivel az lenne a problémám, hogy csak pár méterről tevékenykedik. Szóval 5 méterről még éppen animot ad a gyereknek, de 6 méterről már nem. Állítottam a \"MAX_DISTANCE_UNIT\"-on, de így se jó. Hogy lehetne növelni a lövés hatótávját?
 
/*
                     Body Part Detection - Detect a player\'ss body part
                                     By Seif
*/
/*x---------------------------------Important-------------------------------------x*/
//**INCLUDES**//
#include <a_samp>
/*x---------------------------------Defining-------------------------------------x*/
#define MAX_DISTANCE_UNIT   100.0   // maximum distance a player can shoot from
//**BODY PARTS**//
#define BODY_PART_HEAD  1
#define BODY_PART_TORSO 2
#define BODY_PART_LEGS  3
/*x---------------------------------CallBacks-------------------------------------x*/
/*
                           ---[isPlayerAimingBodyPart]---
   »playerid: the player
   »bodypart: the body part you want to check
   *Return: 1 if true, 0 if false
*-------------------------------------------------------------------*
| Checks if the player is aiming at any player\'s certain body part.   |
*-------------------------------------------------------------------*
*/
stock IsPlayerAimingBodyPart(playerid, bodypart)
{
// Get the camera\'s positions
new Float:x, Float:y, Float:z;
new Float:vx, Float:vy, Float:vz;
new Float:cx, Float:cy, Float:cz;
GetPlayerCameraFrontVector(playerid, vx, vy, vz);
GetPlayerCameraPos(playerid, cx, cy, cz);
// Check if the player is aiming in a certain distance
for(new Float:d; d < MAX_DISTANCE_UNIT; d += 1.5)
{
    x = vx*d+cx;
    y = vy*d+cy;
    z = vz*d+cz;
    new Float:dist = floatsqroot((x-cx)*(x-cx)+(y-cy)*(y-cy));
new Float:offset;
switch (GetPlayerWeapon(playerid))
{
    case 24, 29, 22, 23, 25, 26, 27, 28, 32: offset = 1.1122047500310059125919013005129;
    case 30, 31: offset = 1.07867820613690007867820613690008;
    case 33, 34: offset = 1.0;
}
new Float:height;
if (z > cz) height = z-cz;
else height = cz-z;
offset *= dist;
height /= dist;
new Float:part;
if (bodypart == BODY_PART_HEAD) part = -0.4;
else if (bodypart == BODY_PART_TORSO) part = 0.3;
else if (bodypart == BODY_PART_LEGS) part = 1.0;
z = z+offset-height+part;
    for(new i, m = GetMaxPlayers(); i < m; i++)
    {
   if (!IsPlayerConnected(i)) continue;
   if (playerid == i) continue;
   if (IsPlayerInRangeOfPoint(i, 1.5, x, y, z-1.5)) return 1;
    }
}
return 0;
}
/*
                           ---[isPlayerAimingTargetBodyPart]---
   »playerid: the player
   »targetid: the target
   »bodypart: the body part you want to check
   *Return: 1 if true, 0 if false
*-------------------------------------------------------------------*
| Checks if the player is aiming at target\'s specific body part.   |
*-------------------------------------------------------------------*
*/
stock IsPlayerAimingTargetBodyPart(playerid, targetid, bodypart)
{
// Get the camera\'s positions
new Float:x, Float:y, Float:z;
new Float:vx, Float:vy, Float:vz;
new Float:cx, Float:cy, Float:cz;
GetPlayerCameraFrontVector(playerid, vx, vy, vz);
GetPlayerCameraPos(playerid, cx, cy, cz);
// Check if the player is aiming in a certain distance
new Float:px, Float:py, Float:pz;
GetPlayerPos(targetid, px, py, pz);
new Float:dist = floatsqroot(((cx-px)*(cx-px)) + ((cy-py)*(cy-py)) + ((cz-pz)*(cz-pz)));
    x = vx*dist+cx;
    y = vy*dist+cy;
    z = vz*dist+cz;
    new Float:offset;
switch (GetPlayerWeapon(playerid))
{
    case 24, 29, 22, 23, 25, 26, 27, 28, 32: offset = 0.1122047500310059125919013005129;
    case 30, 31: offset = 0.07867820613690007867820613690008;
    case 33, 34: offset = 0.0;
}
new Float:height;
if (z > cz) height = z-cz;
else height = cz-z;
offset *= dist;
height /= dist;
new Float:part;
if (bodypart == BODY_PART_HEAD) part = -0.4;
else if (bodypart == BODY_PART_TORSO) part = 0.3;
else if (bodypart == BODY_PART_LEGS) part = 1.0;
z = z+offset-height+part;
    if (IsPlayerInRangeOfPoint(targetid, 0.5, x, y, z-0.5)) return 1;
   
return 0;
}

 
Illetve, hamár itt vagyok lenne ezzel kapcsolatba még egy kérdésem. A lábon lövés csak a bal combnál működik. Ezt hogy lehetne kijavítani? A válaszokat előre is köszönöm!

15
Segítségkérés / UNBAN probléma
« Dátum: 2015. Szeptember 24. - 18:30:40 »
Sziasztok!
Próbáltam megírni azt, hogy csak azt tudja feloldani a bant, aki azt csinálta. Meg is csináltam, csak az a baj nem egészen működik.
Más is föltudja oldani. Mit ronthattam el?
 
         format(File, sizeof(File), \"Jatekos/%s.ini\", Beirt);
   if(dini_Exists(File))
   {
       new SNEV, SNEV2;
       format(dini_Get(File, \"KiB\"), 25, \"%s\", SNEV);
       format(SimaNev(playerid), 25, \"%s\", SNEV2);
      if(SNEV == SNEV2)
      {
      }else SCM(playerid, PIROS, \"Ha nem Te bannoltad, akkor ne Te UB-zd!\");
   }   

Oldalak: [1] 2 3 ... 6
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal