Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Feher

Oldalak: 1 ... 5 6 [7] 8 9
91
Archívum / Kocsiba object rakás kérdés
« Dátum: 2015. Március 23. - 21:15:28 »
így is úgy is megmarad a gömb, mivel a kocsihoz van csatolva.

92
Archívum / Kocsiba object rakás kérdés
« Dátum: 2015. Március 23. - 20:55:36 »
attachElements funkcióval sokkal egyszerűbb.

93
Archívum / Kocsiba object rakás kérdés
« Dátum: 2015. Március 23. - 20:48:28 »
Igen, én is azzal csináltam. Csak majd arra figyelj, hogy gömb alakú legyen az az colsphere ne pedig téglalap, mert ha fordul a kocsi a téglalap marad.

94
Archívum / Kliens oldali object eltüntetés kérdés
« Dátum: 2015. Március 22. - 21:57:27 »
Hali,
Szerver is cliens oldal között csak annyi a különbség, hogy ha szerver oldalon hozol létre egy objectet akkor mindenki látja, ha cliens oldalon, akkor csak 1. Törölni ugyan úgy kell. Az utolsó lehívott object hmm, szerintem váltózóba raktad az objecteket és a változó tartalma kicserélődött így csak az utolsót tudtad törölni. Sok object adatának tárolásához használj táblákat.

95
Archívum / gate
« Dátum: 2015. Március 22. - 08:51:10 »
Ha a script client oldalon íródott csak te fogod látni, hogy kinyílt a kapu, ugyan ez történik ha létrehozol vagy mint jelen esetben mozgatsz egy objectet.

96
Archívum / Marker segítség kérés
« Dátum: 2015. Március 21. - 13:21:56 »
Persze, ezt a funkciót kell használnod client sidon : guiCreateStaticImage
Szóval amit előbb írtam kód, a triggerClientEvent és a guiCreateStaticImage segítségével előtudod hívni.

97
Archívum / Bizonyos időnként használható parancs?
« Dátum: 2015. Március 21. - 10:44:16 »

timer = {}
function moni(player)
      if not (timer[player]) then
      givePlayerMoney(player, 5000)
      timer[player] = setTimer(tim, 1000, 600)
      end
end
addCommandHandler(\"sajt\", moni)
function tim()
end

98
Archívum / Szerver gamemode név átírás
« Dátum: 2015. Március 21. - 10:37:39 »
Hali,
ha változtatni akarsz a gamemodon akkor az mtaserver fileba kell megtenned ahol a szerver ip-t, nevet is tudod változtatni.
Ennek a fájlnak a legalján van egy olyan, hogy gamemod ami alapból play-re van állítva ha jól tudom, ezt kicseréled amire szeretnéd például race, editor stb.

99
Archívum / Marker segítség kérés
« Dátum: 2015. Március 21. - 10:19:54 »

local marker = createMarker(0, 0, 0)
function skin(element)
  if source == marker and getElementType(element) == \"player\" then
  setPlayerSkin(element, 23)
  giveWeapon(element, 8)
  end
end
addEventHandler(\"onMarkerHit\", root, skin)

100
Archívum / Server oldali destroyElement triggerelve hiba
« Dátum: 2015. Március 21. - 10:08:09 »

local tabla = {}
function cb ()
tabla = createObject(1304,565,880,-38.55)
end
addEvent(\"cb\", true)
addEventHandler(\"cb\", getRootElement(), cb)
function cd ()
for k, v in pairs(tabla) do
        if v then
                if isElement(v) then
                        destroyElement(v)
                end
        end
end
end
addEvent(\"cd\", true)
addEventHandler(\"cd\", getRootElement(), cd)

 
A hiba az volt, hogy a táblát a funkción belül definiáltad és amikor a pairs funkciót használodbakkor nem kell indexelni a táblát.

101
Archívum / Server oldali destroyElement triggerelve hiba
« Dátum: 2015. Március 19. - 17:06:52 »
Hali,
http://lua-users.org/wiki/TablesTutorial itt egy leírás.
Lehetséges, hogy törlésnél a táblának nem írtál indexet.
Arra gondolok, hogy a tábla elemekből áll mondhatni sok változó és ezeket a \"változókat\" úgy tudod megnevezni, hogy leírod a táblabevét és utána az indexét ilyen formában: tabla[1].  Ha a táblákat tanulod tanulod, akkor feltétlen nézd meg hozzá a pars/ipairs for ciklusokat is mivel ez a ciklus direkt a táblák kezelésére lett kitalálva.

102
Archívum / Ezzel mi lehet a gond?
« Dátum: 2015. Március 11. - 22:00:24 »
Hali,
Először is a Getlocalplayer() és a localPlayer ugyan az.
A thePlayer nem csoda, hogy nem működik hiszem a te evented első argumentuma az a string ami megváltozott.
A getElementData pedig nem stringet ad vissza szóval a sajtos feltételed nem működik.
 
function marker1 (thePlayer)
if thePlayer == \"Uttisztito\" then
utmark = createMarker ( 1659, -1891, 12.5, \"cylinder\", 1.5, 255, 255, 0, 170 )
outputChatBox(\"createm\")
else
destroyElement(utmark)
outputChatBox(\"eltunmark\")
end
end
addEventHandler(\"onClientElementDataChange\",getLocalPlayer(),marker1)

103
Archívum / Animáció beragadás
« Dátum: 2015. Március 11. - 21:32:37 »
Hali,
Ha a -1 et 1-esre állítod akkor lehet mozogni viszont akkor nem lehet leállítani az animációt csak ugrással vagy leeséssel legalábbis nekem nem sikerült. Ha valaki tudja, hogy lehet utána leállítani az engem is érdekelne.

104
Archívum / Item-rendszer
« Dátum: 2015. Március 05. - 22:16:11 »
Hali,
Az a baj, hogy a letoltesqueryeredmény egy változó de neked az ipairs utáni zárójelbe tábla kell amit ugye így kell definiílni: table = {}.
A for ciklus nagyon egyszerű, de gondolom a te kérdésed most a pairs, ipairs ciklus volt. A pairs ipairs ciklus is forral kezdődik de míg a for ciklusba megadod, hogy hányszor ismétlődjon, a pars-ipairs ciklus annyiszor fog ismétlődni ahány elem van a tabládban ami az ipair/pair szó után áll zárójelben.
Az ipairst akkor kell használni mikor a táblában számokat tárolsz, ha például egy markert vagy egy kocsit tárolsz akkor az pairst kell használni.
Példa:

table = {}
a=0
function fun()
table = getAttachedElements(source)
for i, v in pairs(table) do
outputChatBox(\"yolo\", source)
end
end
addEventHandler(\"onPlayerWasted\", root, fun)

 
Most írtam telefonról lehet, hogy előfordul benne hiba. Ez azt csinálja, hogy mikor egy játékos meghal akkor egy táblába teszi azokat az elementeket amik hozzá vannak csatolva. Aztán ahány element hozzá van csatolva annyiszor kiírja, hogy yolo.
Még pár megjegyzés. A for után van 2 változó az i az azt jelzi, hogy a táblában hanyadik elemnél jár a v pedig maga az elem aminél jár.

105
Archívum / Server és Client oldali
« Dátum: 2015. Február 28. - 11:25:37 »
Hali,
A server oldal minden játékosra vonatkozik de ha úgy van meg tudod neki szabni, hogy egy bizonyos csoportra vagy playerre vonatkozzon.
A client side mindig csak az adott játékosra (localPlayer) vonatkozik.Ha létrehozol client sidon egy objectet, attól minden játékosnak 1esével létrehozza az objecte,  de ha például megadod, hogy akkor legyen előhívva az a funkció amikor megnyomsz egy gombot akkor ami abba a funkcióba van pl. elforgatod, akkor csak az a játékos látja aki  megnyomta a gombot, ilyenkor kell triggerServerEventet használni, hogy ha egy játákos megnyom egy gombot akkor mindenkinek a képernyőjén elforduljon az a bizonyos object.
A két oldal között kapcsolatot tudsz teremteni a következő funkciókkal:
triggerClientEvent(ha server sidon vagy)
triggerServerEvent(ha clientsidból szeretnód server sidera hívni a funkciót)
Mind2nél megtudod adni 2.argumentnél, hogy kire vagy kikre vonatkozzon a funkció amit előhívsz.

Oldalak: 1 ... 5 6 [7] 8 9
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal