Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 76
Archívum / Zero Roleplay Penz Bug« Dátum: 2015. Március 25. - 21:50:03 »
Készítened kell egy lua fájlt ami készít egy táblát az adatbázisban a játékos accountnevéről és pénzéről. Aztán amikor kilép akkor beolvassa a játékos nevét és pénzét és bele importálja a tábládba amit készítettél. Amikor belép, akkor pedig az adatbázisból leolvasod a játékos pénzét amit beállítassz a játékos pénzének játékon belül.
77
Archívum / Zero Roleplay Penz Bug« Dátum: 2015. Március 25. - 21:08:17 »
Akkor másold be ide a kódodat és megpróbálunk segíteni.
78
Archívum / Zero Roleplay Penz Bug« Dátum: 2015. Március 25. - 20:52:35 »Így kell kezdeni. A wikin meg fent vannak a kódok.És ha jól emlékszem mta angol fórumon tutorial is van róla, 80
Archívum / Zero Roleplay Penz Bug« Dátum: 2015. Március 25. - 20:04:32 »
Hali,
relog esetén a client resource újra indul és elveszti a változók/ táblál értékét. Ezért adatbázisba kell mentened, az adatokat. 81
Archívum / Mta-n belül nem lehet a szerverre felmenni!« Dátum: 2015. Március 25. - 20:02:14 »
Hali,
portokat kell nyitnod, youtubeon van egy csomó videó róla amit nem találtam a videókba azt most leírom. Ha úgy gondolod, hogy nyitva vannak a portok, akkor írd be a szerver MTA Server indítójába, hogy openports. Ha azt írja, hogy mind3 port nyitva van, akkor kapcsold ki a tűzfalad és már kész is. 82
Archívum / Kresz tábla - Segítségkérés« Dátum: 2015. Március 25. - 19:52:01 »
Hali,
az mta folderen belül a gamemodes be kell beraknod a modot, ha ez megvan akkor editor modba nyomsz egy F-et és ha jól emlékszem akkor fönt a második ilyen fülszerű valami neve Open. Arra rákattintassz és kiválasztod amit beraktál modot. 83
Archívum / MTA Scriptelés - Hogyan kezdjek hozzá? -« Dátum: 2015. Március 25. - 17:08:00 »
Hali,
Szerintem ez a fajta tanulás nem jó. Ha még nem vagy tisztába az elmélettel, akkor tanuld meg azokat a wikiről és lua.org-ról. Ha már megy akkor kezdj el egy saját scriptet írni (az első scriptem trucker volt és ezt is javaslom) és az írás közben felmerül majd egy csomó probléma amire vagy rákeresel a forumokon vagy megkérdezed. A lényeg az, hogy kisebb elemekből építkezz és gondolkodj és magadtól jöjj rá a problémákra mert azt nem fogod elfelejteni. Ha ragaszkodsz a már megírt scriptekhez, akkor az angol hivatalos fórumon rengetek scriptet találsz. 84
Archívum / Kocsiba object rakás kérdés« Dátum: 2015. Március 24. - 19:40:32 »
Pár sorral feljebb írtad még, hogy setTimerrel triggeled
85
Archívum / Kocsiba object rakás kérdés« Dátum: 2015. Március 24. - 19:31:35 »
Ez tényleg elég zavaros .
Nem is csoda, hogy nem megy mivel az első funkció-t nincs is ami triggelje(lehet, hogy csak nem másoltad be az egész kódot). És az addEventHandlerban a v változót használtál pedig nincs is a pair ciklusba. A helyedbe a v helyére root-ot írnék és aztán csinálnék még 1 pair ciklust ami meg vizsgálja őket egyesével, hogy melyik marker. Tehát par ciklus+ feltétel. 86
Archívum / Táblázat kérdés« Dátum: 2015. Március 24. - 18:52:43 »
Igen, minden játékosnak az utolsó objectjét törli, mond el pontosan, hogy mit szeretnél és úgy könnyebb lesz
87
Archívum / Táblázat kérdés« Dátum: 2015. Március 24. - 18:36:13 »
88
Archívum / Táblázat kérdés« Dátum: 2015. Március 24. - 17:14:47 »
Ha ezt szeretnéd akkor a táblába importálaskor a tabla index legyen a játékos element pl:
tabla[jatekoselement] = createObejct(ide az argumentumok) És mozgatásnál vagy törlésnél: moveObject(tabla[jatekoselement], x, y, z) 89
Archívum / Táblázat kérdés« Dátum: 2015. Március 24. - 16:30:35 »
Hali,
Egy feltételt kell készítened. A pairs ciklus első változója =1 akkor hajtsa végre a funkciót. Itt egy példa: for i, v in pairs(tablanev) do if i ==1 then moveObject(v) end end 90
Archívum / Kocsiba object rakás kérdés« Dátum: 2015. Március 23. - 21:36:49 »
Miért is ne lehetne?
Annyi az egész, hogy a col-t létrehozod és táblába rakod aztán az onColShapeHit eventet használod. Ha nem sikerül másold be a kódot és segítek. |