Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Feher

Oldalak: 1 ... 4 5 [6] 7 8 9
76
Archívum / Zero Roleplay Penz Bug
« Dátum: 2015. Március 25. - 21:50:03 »
Készítened kell egy lua fájlt ami készít egy táblát az adatbázisban a játékos accountnevéről és pénzéről. Aztán amikor kilép akkor beolvassa a játékos nevét és pénzét és bele importálja a tábládba amit készítettél. Amikor belép, akkor pedig az adatbázisból leolvasod a játékos pénzét amit beállítassz a játékos pénzének játékon belül.

77
Archívum / Zero Roleplay Penz Bug
« Dátum: 2015. Március 25. - 21:08:17 »
Akkor másold be ide a kódodat és megpróbálunk segíteni.

78
Archívum / Zero Roleplay Penz Bug
« Dátum: 2015. Március 25. - 20:52:35 »

Így kell kezdeni. A wikin meg fent vannak a kódok.És ha jól emlékszem mta angol fórumon tutorial is van róla,

79
Archívum / SeeMta segítség kérés
« Dátum: 2015. Március 25. - 20:07:59 »
Hali,
https://wiki.multitheftauto.com/wiki/FadeCamera
Ezt a funkciót kell használnod

80
Archívum / Zero Roleplay Penz Bug
« Dátum: 2015. Március 25. - 20:04:32 »
Hali,
relog esetén a client resource újra indul és elveszti a változók/ táblál értékét. Ezért adatbázisba kell mentened, az adatokat.

81
Archívum / Mta-n belül nem lehet a szerverre felmenni!
« Dátum: 2015. Március 25. - 20:02:14 »
Hali,
portokat kell nyitnod, youtubeon van egy csomó videó róla amit nem találtam a videókba azt most leírom.
Ha úgy gondolod, hogy nyitva vannak a portok, akkor írd be a szerver MTA Server indítójába, hogy openports. Ha azt írja, hogy mind3 port nyitva van, akkor kapcsold ki a tűzfalad és már kész is.

82
Archívum / Kresz tábla - Segítségkérés
« Dátum: 2015. Március 25. - 19:52:01 »
Hali,
az mta folderen belül a gamemodes be kell beraknod a modot, ha ez megvan akkor editor modba nyomsz egy F-et és ha jól emlékszem akkor fönt a második ilyen fülszerű valami neve Open. Arra rákattintassz és kiválasztod amit beraktál modot.

83
Archívum / MTA Scriptelés - Hogyan kezdjek hozzá? -
« Dátum: 2015. Március 25. - 17:08:00 »
Hali,
Szerintem ez a fajta tanulás nem jó. Ha még nem vagy tisztába az elmélettel, akkor tanuld meg azokat a wikiről és lua.org-ról. Ha már megy akkor kezdj el egy saját scriptet írni (az első scriptem trucker volt és ezt is javaslom) és az írás közben felmerül majd egy csomó probléma amire vagy rákeresel a forumokon vagy megkérdezed. A lényeg az, hogy kisebb elemekből építkezz és gondolkodj és magadtól jöjj rá a problémákra mert azt nem fogod elfelejteni.
Ha ragaszkodsz a már megírt scriptekhez, akkor az angol hivatalos fórumon rengetek scriptet találsz.

84
Archívum / Kocsiba object rakás kérdés
« Dátum: 2015. Március 24. - 19:40:32 »
Pár sorral feljebb írtad még, hogy setTimerrel triggeled :D

85
Archívum / Kocsiba object rakás kérdés
« Dátum: 2015. Március 24. - 19:31:35 »
Ez tényleg elég zavaros :D.
Nem is csoda, hogy nem megy mivel az első funkció-t nincs is ami triggelje(lehet, hogy csak nem másoltad be az egész kódot). És az addEventHandlerban a v változót használtál pedig nincs is a pair ciklusba. A helyedbe a v helyére root-ot írnék és aztán csinálnék még 1 pair ciklust ami meg vizsgálja őket egyesével, hogy melyik marker. Tehát par ciklus+ feltétel.

86
Archívum / Táblázat kérdés
« Dátum: 2015. Március 24. - 18:52:43 »
Igen, minden játékosnak az utolsó objectjét törli, mond el pontosan, hogy mit szeretnél és úgy könnyebb lesz :D

87
Archívum / Táblázat kérdés
« Dátum: 2015. Március 24. - 18:36:13 »

marker = createMarker(0,0,0)
tabla = {}
function pelda(player)
tabla[player] = createObject(905,565,880,-38.55)
end
addEventHandler(\"onMarkerHit\", marker, pelda)
function leave(player)
destroyElement(tabla[player])
end
addEventHandler(\"onMarkerLeave\", marker, leave)

88
Archívum / Táblázat kérdés
« Dátum: 2015. Március 24. - 17:14:47 »
Ha ezt szeretnéd akkor a táblába importálaskor a tabla index legyen a játékos element pl:
tabla[jatekoselement] = createObejct(ide az argumentumok)
És mozgatásnál vagy törlésnél:
moveObject(tabla[jatekoselement], x, y, z)

89
Archívum / Táblázat kérdés
« Dátum: 2015. Március 24. - 16:30:35 »
Hali,
Egy feltételt kell készítened. A pairs ciklus első változója =1 akkor hajtsa végre a funkciót. Itt egy példa:
for i, v in pairs(tablanev) do
if i ==1 then
moveObject(v)
end
end

90
Archívum / Kocsiba object rakás kérdés
« Dátum: 2015. Március 23. - 21:36:49 »
Miért is ne lehetne? :D
Annyi az egész, hogy a col-t létrehozod és táblába rakod aztán az onColShapeHit eventet használod. Ha nem sikerül másold be a kódot és segítek.

Oldalak: 1 ... 4 5 [6] 7 8 9
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal