Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Feher

Oldalak: 1 ... 6 7 [8] 9
106
Archívum / MTA Script Editor Hiba
« Dátum: 2015. Február 26. - 22:21:59 »
Hali,
Ez a hiba mikor másodszorra telepítettem a jatékot és a script editort nálam is fellépett.
Mivel a script editor telepítésénél nem tudsz semmilyen célmappát kiválasztani nem tudsz vele mást csinálni, minthogy újra telepíted a gta-t.
(A hiba üzenet azt írja, hogy nem találja magát a játékot és hogy annak felkell lennie telepítődve.)

107
Archívum / Mta szeró ips dolog probléma
« Dátum: 2015. Február 26. - 18:22:42 »
Hali,
Rolplay kérdése hasznos volt, mivel így a probléma nyilvánvalóvá válik.
2 féle képp tudsz szerót nyitni, az egyik a hamachis módszer ami szerintem egyszerűbb, a másik módszernél portot kell nyitnod.
Hamachis módszerre egy csomó videó van a neten és szerintem nem szorul magyarázatra.
A portos módszer sem sokkal nehezebb.
Itt hiába másolod be az ip-t ha a portjaid zárva vannak. Urlbe beírod, hogy 192.168 és ott automatikusan kiegészíti azt hiszem, be kell írnod a felhasználód és a jelszavad de valószínűlek mind2: admin. Ott a portforwardingban kell létrehozni 3 portot. 2003, 2005, 2226 ezeknél lehet választani, hogy udp vagy tcp vagy all, válaszd ki mindnél az All-t egyszerűség kedveért aztán az openre menj(nem vagyok benne biztos, hogy a te routereddel is égy vannak a menüpontok youtubon van fent video). Ezzel kész is van, már csak annyit kell tenned, hogy kikapcsolod a tűzfaladat mert az 3ból 2 portot blokkol. Az MTA-server exe fájlt futtasd és írd ve, hogy openports és akkor kiírja, hogy működnek-e. Másoknak a sajat ip címed kell megadni. Urlbe beírod, hogy whatismyip és ott megjelenéti az ip címed. Ennyi lenne.

108
Archívum / restartres
« Dátum: 2015. Február 25. - 21:26:24 »
Hali,
már van egy ilyen jellegű kérdés itt:
https://mtaforum.net/index.php?topic=211.0

109
Archívum / GUI visszaszámoló[ZÁRHATÓ]
« Dátum: 2015. Február 21. - 00:10:46 »
guiCreateProgressBar
guiProgressBarSetProgress

110
Archívum / Óránkénti fizetés
« Dátum: 2015. Február 19. - 17:25:49 »
Ne keress ebbe ilyen jellegű hibát, mert nincs.
Ha óránkénti fizetést szeretnél, használd a setTimer funkciót és a givePlayerMoney-t.

111
Archívum / Animation
« Dátum: 2015. Február 17. - 20:44:10 »
Ha a setTimert nem rakod bele, akkor is megy csak nem fogja abbahagyni az animációt.

112
Archívum / Favágó
« Dátum: 2015. Február 17. - 18:36:01 »
Idézetet írta: Royalf date=1424120381\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"55962\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Azt ne várd, hogy helyetted megírják az egészet..
 
Szerintem előbb olvasd el mi a kérdés mi előtt kommentelsz, nem túl bonyolult a szöveg ;)
 

Az üteshez jó szerintem a onClientWeaponFire event...

Dupla üzenet összevonva ekkor: [time]2015. Február 17. - 17:20:47[/time]

De ennek majd még utana nézek, én sem írtam meg ilyen scriptet.
Mindig van megoldás!
 
[/quote]
Eddig azt hittem, hogy már az összes weaponfire-s eventtel próbáltam de tévedtem :D(a többi ütő fegyverrel nem működött), köszönöm szépen a válaszod, sokat segítettél :)

Dupla üzenet összevonva ekkor: 2015. Február 17. - 20:39:39

Az utóbbi event sem működött mivel csak azokkal a fegyverekkel működik,  amelyek a createWeapon funkcióval vannal létrehozva, azonban ezzel a funkcióval csak néhány fegyvert lehet készíteni és érdekes módon egy ütő fegyver sincs köztük :D.
De egy bonyolultabb módszerrel megoldottam, lehet zárni.
Köszi a válaszokat.

113
Archívum / Favágó
« Dátum: 2015. Február 16. - 19:06:22 »
Idézetet írta: tomaker date=1424108919\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"55962\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Ennyi lenne csak nem tudom hogy oldod meg azt hogy ha meguti az objectet
 
Pont ez lenne a lényeg, elméletben én is eljutottam idáig.

114
Archívum / Favágó
« Dátum: 2015. Február 16. - 18:13:36 »
köszi a választ de nem nagyon értem, hogy ezek segítségével hogyan lehet a fát sebezhetővé tenni, eltudnád részletesen magyarázni légyszíves ?

115
Archívum / Favágó
« Dátum: 2015. Február 16. - 16:49:45 »
Hali!
Favágó scriptet készítek szeretném megoldani, hogy a fát lehessen sebezni és mikor elfogy az élete kidőljön.
(Pedes módszerrel sikerült de szerintem az nem túl szép.)
Üdv : Feher

116
Kérdések, Segítség / TDM
« Dátum: 2015. Január 25. - 13:27:13 »
Hali!
Így kód nélkül nem tudom pontosan megmondani, hogy mi a probléma de szerintem  a feltételben lehet a hiba.

117
Archívum / MTA Script Editor Hiba
« Dátum: 2015. Január 24. - 21:53:20 »
Hali!
Az mta nem egy compile program nem fogja kiírni a hibákat. Az előnye az, hogy kiszínezi a funkciókat szóval látod, ha elírsz valamit. Compiloláshoz használd ezt a parancsot:
http://wiki.multitheftauto.com/wiki/Debugging

118
Archívum / [HELP] SetCameraMatrix
« Dátum: 2015. Január 24. - 18:55:00 »
Hali!
Clientsidon csináld a
localPlayer

 váltózóval.

119
Archívum / [HELP]Vissza Számláló készitése
« Dátum: 2015. Január 24. - 17:50:18 »
Idézetet írta: Xenius date=1422117420\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"55902\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic

local szam = 600
theTimer = setTimer(function()
szam = szam - 1
if szam == 0 then
outputChatBox(\"...\")
if isTimer(theTimer) then
   killTimer(theTimer)
end
end
end, 100, 600)
function secondsToMinutes(seconds)
local totalSec = tonumber(seconds)
if totalSec then
local seconds = math.fmod(math.floor(totalSec), 60)
local minutes = math.fmod(math.floor(totalSec/60), 60)
if seconds and minutes then
   return seconds,minutes
end
end
end
local sx,sy = guiGetScreenSize()
addEventHandler(\"onClientRender\", root, function()
local perc, mp = secondsToMinutes(szam)
dxDrawText(perc..\":\"..mp,0,sy-30,300,30)
end)

 

a setTimer funkcióban a 2 argumentum helyén lemaradt egy 0 ;)

120
Archívum / [HELP]Vissza Számláló készitése
« Dátum: 2015. Január 24. - 16:49:07 »
Szerintem ő úgy értette, hogy a képernyőn folyamatosan számoljon vissza és mikor letelik az idő akkor csináljon valamit.
Ami neked kell az az amit előttem is említettek+
 
onClientRender
dxDrawText

 
a drawchat mutatja az időt ami kell még hogy csináljon vmit. az onClientRender azért kell, hogy ne csak egy pillanatig lásd a szöveget hanem folyamatosan. A másodpercet ami még hátra van meg egy változóval tudod megoldani aminek az értéket beállítod pl 100ra és a funkción belül(amit a setTimer funkció előhív) kivonsz belőle 1-et és ennek a változó értéket rakod be a dxDrawText szövegébe(itt használnod kell a tostring funkciót). Majd a funkcióba kell még egy feltétel ami
if valtozodneve == 0 then

 és ehhez a feltételhez írod be azt a funkciót amit szeretnél elindítani mikor véget ér a számlálás.
Tipp: Használj
removeEventHandler

-t, hogy eltüntesd a szöveget mikor a számlálást véget ér.

Oldalak: 1 ... 6 7 [8] 9
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal