Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Feher

Oldalak: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 9
61
Archívum / Kocsi lekérés by vehname
« Dátum: 2015. Április 11. - 14:38:55 »
Hali,
 

function vehspawner (thePlayer, commandName, vehicleName)
        local vehID = getVehicleIDFromName(vehicleName)
        x,y,z = getElementPosition(thePlayer)
        veh = createVehicle(vehID ,x+10,y,z+10)
        warpPedIntoVehicle(thePlayer,veh)
end
addCommandHandler(\"makecar\",vehspawner )

62
Archívum / Segítségkérés!
« Dátum: 2015. Április 08. - 23:18:55 »
Hali,
Nem csoda az egész rossz
 

marker = createMarker (2502.1999511719, -1459.9000244141, 22.89999961853, \"cylinder\", 3.2 , 255, 0, 0, 170)
function fixmark (hitelement)
    if getElementType(hitelement) == \"vehicle\" then
    fixVehicle (hitelement)
    outputChatBox(getElementType(hitelement)..\" Siker!\", getRootElement(), 255, 255, 0 )
    end
end
addEventHandler(\"onMarkerHit\",marker, fixmark)

63
Archívum / Tömbből kiolvasás majd összeadás
« Dátum: 2015. Április 08. - 23:04:43 »
Hali, próbáld így:
 

szam = 0
for i, v in pairs(tomb) do
szam = szam + v[2]
end

 
a szám változóban kapod meg az összeget.

64
Archívum / Chat System hiba
« Dátum: 2015. Április 08. - 00:31:25 »
Hali,
A stringet számmal nem lehet összehasonlítani, az item táblád 2. tagja szöveges ha azt akarod a feltételnek, hogy nem üres-e a v[2] akkor, csináld így if v[2] ~= nil then.

65
Archívum / Drawing
« Dátum: 2015. Április 07. - 00:12:25 »
Valakinek van valami ötlete?

66
Archívum / Kamera
« Dátum: 2015. Április 07. - 00:11:42 »
Továbbra is várom a válaszaitokat.

67
Archívum / Létre hozok egy markert és nem hozza elő
« Dátum: 2015. Április 07. - 00:10:32 »
Hali,
Egy marker létrehozásához nem kell eventHandler, ennyi elég lesz:
marker = createMarker (2502.1999511719, -1459.9000244141, 22.89999961853, \"cylinder\", 3.2 , 255, 0, 0, 170)
A funkciót nem is látom de ha az eventHandler nem a markerhez kell, akkor azert nem megy mert az eventhandler 3.argumentuma üres, szóval az egész client sidod nem működik syntax error miatt.

68
Archívum / Drawing
« Dátum: 2015. Április 04. - 19:34:48 »
Hali,
az szeretném megoldani, hogy ez a szöveg a ped felett legyen fixen és ne mozogjon.
Ezzel az a baj, hogy ha közel megyek változik a mérete és mintha kicsit mozogna is:
 

function textped()
         local a, s, d = getElementPosition(pedo)
 local f, g, h = getElementPosition(localPlayer)
 local O, K = getScreenFromWorldPosition(a, s, d)
 local dist = getDistanceBetweenPoints3D(a, s, d, f, g, h)
 if dist < 5 then
         dxDrawText(\"Szöveg\", O-60, K-170, nil, nil, tocolor(255, 255, 0 , 255 ), 2.0)
 end
end
addEventHandler(\"onClientRender\", root, textped)

 
Még egy mellék kérdés:
Mivel jobb a dxDrawImage3D mind a guiCreateStaticImage? kevésbé laggoltat ?
Előre is köszi a válaszokat.

69
Archívum / Kamera
« Dátum: 2015. Április 04. - 16:20:19 »
Sajnos, ez sem segített, de azért köszönöm a válaszokat, az egyetlen ami működik ,hogy a játékos lábára csatolom az objectet de az úgy elég gáz :D főleg, hogy carry animot használok.

70
Archívum / Gui Kordinata kezelese
« Dátum: 2015. Április 04. - 10:47:02 »
Hali,
Igen relatívbe kell számítani a legegyszerűbb az lenne, hogy a left és a top változókat írod be az editbox koordinátáihoz és azokhoz hozzáadsz valamennyit (ezt ki kell kísérletezni). A left és a top már relatív az ablak méret pedig ugyanaz marad.

71
Archívum / Kamera
« Dátum: 2015. Április 04. - 10:39:48 »
Igen, egyszer attacholom server sideról

72
Archívum / Kamera
« Dátum: 2015. Április 04. - 10:23:38 »
Server sidon attacholtam az elementeket mivel ha clientsidon csinálom, akkor csak én látom :D

73
Archívum / Kamera
« Dátum: 2015. Április 03. - 22:20:02 »
Hali,
lenne egy rövid kérdésem, az a probléma, hogy egy objectet hozzáragasztok egy játékoshoz (attachElements) és a kamera valamiért bezoomol. Hiába váltok nézetet egy bizonyos pontnál nem megy távolabb. Fontos lenne megoldani mivel lényegében semmi nem látszik a játékos képernyőjén az objecttől.
Válaszaitokat előre is köszönöm.

74
Archívum / Favágó
« Dátum: 2015. Március 30. - 15:13:40 »
Hali,
Gondolom az alap favágódba van egy marker amibe ha belelépsz beadja a guit. Ezt a markert helyezd át a városházába.

75
Archívum / Autó lehívás,egy óránként segítség kérés
« Dátum: 2015. Március 28. - 15:31:00 »
Hali,
ezt a 2 funkciót kell használnod:
setTimer és isTimer.
timer = setTimer(funkció, 1000, 3600)
if isTimer(timer) then

Oldalak: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 9
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal