Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - Bloody44

Oldalak: [1] 2 3 4
1
Üdv!
Van egy VPS-em 6GB rammal és 4magos processzorral.
Van benne 500GB SSD tárhely és 100mb/s kapcsolattal rendelkezik.
Ha valakinek van szüksége szerverre pár napig díjmentesen, vagy akár hosszabb távra - írjon és összerakok neki egyet!
Semmi átverés, van webadmin, alább linkelek egy képet:)
Adok teljes FTP és Web hozzáférést, valamint MySQL adatokat is (ha szükséges).
Amit tudok adni:
-SA:MP szerver
-Ts3
-Minecraft(csak pénzért, mivel nagyon eszi a gépet..)
-Cs 1.6
-Cs source
-Cs:GO
-Bf2
-Tárhelynek (webtárhely, DNS átirányítás, ingyenes pl tevebhelyed.tk, tevebhelyed.ml webeknek)
-Bármely egyéb szerver, megegyezés alapján!
Érdeklődni itt, vagy gyorsabb válaszért: https://www.facebook.com/djremotee
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/150323/484801477N_vtelen_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]

2
Pluginok és Programok / Honey System - Butított Anti Cheat launch :)
« Dátum: 2014. Június 15. - 21:41:16 »
Sziasztok!:) Régebben írtam egy topicot ahol egy úgynevezett \"Anti Cheat\" program fejlesztését jelentettem be. Ez kudarcba fulladt, rengeteg ok miatt..
Most elindultam egy TELJESEN más módon és sikerült egy \"Buta\" AntiCheat programot kifejleszetni, amely a s0beit és CLEO modok ellen 100% osan, a DLL és egyéb hackek ellen 80% osan mûködik. 2 hónap tesztelés alapján...
A lényege gyakorlatilag, hogy át Scanneli a GTA mappáját és az elõre betáplált fájlokat keresi.. ha talált, blokkolja a GTA mûködését.. ennyire egyszerû :D a \"Nem buta\" formája már egy bonyolultabb, amely a GTA memóriáját figyeli és ha sikerül akkor megoldom a szerverrel való összekötést is.. valamikor, egyszer, sohanapján..  :angel:
A \"Nagy\" énjébõl kivettem egy olyan funkcióját, hogy KIZÁRÓLAG egy biztonsági futtatási paraméterrel lehet mûködésre bírni.. ez a paraméter, elõre beállított. Az a szám, illetve olyan kombináció- amilyet csak akarunk.. a program alapértelmezettje a \"33841\" .. ha ezzel a paraméterrel futtatjuk valamilyen külsõ forrásból, akkor mûködik.. ha nem, csak egyszerûen megnyitjuk (pistike módon: kettõt kattintunk rá) akkor azt írja: \"Aki kíváncsi, hamar megöregszik..\" ez mindent elárul :D (vagy mégsem..)
Aki ért hozzá, az láthatja hogy számos felesleges paraméter/ vagy elágazás található benne, ami azért van, mivel ahogy írtam: Ez a \"Nagy\" program kisgyereke :D CTRL+C -> CTRL+V és egy kis DEL gombbal átalakítottam pistike AC-re.. illetve.. nem is átalakítottam, inkább egy régebbi verzióját publikáltam  :D
Ha tesztelni akarjátok, nincs más dolgotok mint betenni a GTA-tok mappájába, telepakolni hackkel a GTA-t (vagy nem) és valamilyen külsõ forrásból (akár egy parancsikonnal) futtatjátok az EXE fájlt.. NE FELEJTSÉTEK EL A \"33841\" ES PARAMÉTERT!!
Forráskód: AutoITv3



 

Local $d3d9 = 0, $dllhack = 0, $HackPriority = 0
Local $iFileSize = FileGetSize ( \"samp.dll\" )
$HackCheck = 0
If $CmdLine[0] = 0 Then
MsgBox(0+16, \"NE NYÚLKÁLJ!!!\", \"Aki kíváncsi, hamar megöregszik :)\")
ElseIf $CmdLine[1] = 33841 Then
ACCHECK()   
EndIf
#region ACCHECK
Func ACCHECK()
;~ Ha a program a GTA-mappájában van
If FileFindFirstFile(\"gta_sa.exe\") = -1 Then
        MsgBox(16, \"ERROR: CAN\'T LAUNCH GTA!\", \"HIBA: A program, csak a GTA mappájából futtatható..\")
        Exit 0
    Else
HackCheck()
EndIf
EndFunc
#endregion
#region HackCheck
Func HackCheck()
$mappa = @ScriptDir & \"\\mod_sa\"
$mappa2 = @ScriptDir & \"\\CLEO\"
If FileExists(@ScriptDir & \"\\d3d9.dll\") Then $HackCheck = 1
If FileExists(@ScriptDir & \"\\[HAX]mod_sa.ini\") Then $HackCheck = 1
If FileExists(@ScriptDir & \"\\mod_sa.ini\") Then $HackCheck = 1
If FileExists(@ScriptDir & \"\\[HAX]friendlist.ini\") Then $HackCheck = 1
If FileExists(@ScriptDir & \"\\friendlist.ini\") Then $HackCheck = 1
If FileExists($mappa) Then $HackCheck = 1
If FileExists($mappa2) Then $HackCheck = 1
If FileExists(@ScriptDir & \"\\mod_sa.exe\") Then $HackCheck = 1
returns()
EndFunc
#endregion
#region returns
Func returns()
If $HackCheck = 1 Then
MsgBox(16, \"Honey System - AC:\", \"Egy (vagy több) gyanús tevékenység a játék indítása közben. (TÖRÖLJ MINDEN HACKET, CLEO-T!)\")
Exit 0
Else
If $iFileSize <> 2125824 Then
MsgBox(16, \"Honey System - AC:\", \"Módosított DLL. Telepítsd újra a játékot!\")
$HackCheck = 1
Else
RunServer()
EndIf
EndIf
EndFunc
#endregion
#region RUNSERVER
Func RunServer()
If $HackCheck <> 1 Then
   ServerRun()
Else
Exit 0
EndIf
EndFunc
#endregion
 
Func ServerRun()
#include <EditConstants.au3>
#include <GUIConstantsEx.au3>
#include <StaticConstants.au3>
#include <WindowsConstants.au3>
#Region ###GUI###
$szerverekform = GUICreate(\"Honey System BOT: Server connection..\", 471, 88, 370, 350)
$Label1 = GUICtrlCreateLabel(\"Add meg kedvenc szervered ip-címét, és enter. (IP:PORT)\", 40, 16, 403, 20)
GUICtrlSetFont(-1, 10, 800, 0, \"MS Sans Serif\")
$ipinput = GUICtrlCreateInput(\"Például: 192.168.1.68:7777\", 32, 48, 417, 21)
GUISetState(@SW_SHOW)
#EndRegion ###GUI###
While 1
$nMsg = GUIGetMsg()
Switch $nMsg
Case $GUI_EVENT_CLOSE
   Exit
Case $ipinput
   $csatlakozas = GuiCtrlRead($ipinput)
MsgBox(64, \"Honey System Toolkit:\", \"Csatlakozás a szerverre: \" & $csatlakozas)
   ShellExecute ( \"samp://\" & $csatlakozas, \"\", \"\", \"\")
      Sleep(200)
         Send(\"{LEFT}\")
         Send(\"{ENTER}\")
EndSwitch
WEnd
EndFunc

 
 
Még 1x kijelentem, ez egy nagyon buta verziója:D legalapabb módon ki lehet játszani:) csak ha már van, miért ne rakjam ki?  8)
Remélem valaki hasznát veszi, bár nem hinném. Megkérnélek titeket, hogy a \"Nagyobb program\"-mal kapcsolatos üzeneteket mellõzzétek, mert nem fogok válaszolni :) saját szerverhez készül.

Letöltési link: ( 2014. Június 15. - 21:43:14 )

http://www.mediafire.com/download/5m0dvgzgsw3yb2n/HoneySystemAC.exe

3

Sziasztok! :)
egy (újabb) frankó kis lehetõséget osztok meg veletek, amit fõleg az RP szerverek jövõjében, nagy elõrelépés  :thumbsup:
Sorok száma: 546 [Kommentárral]
Térjünk is a lényegre..
Ezzel a scripttel, a TS szerverünket összeköthetjük a SA:MP szerverünkkel. Hogy hogyan, az más tészta- most az a fontos, hogy ez miért jó nekünk?!
-Lehetõség nyílik a szerveren lévõ játékosok automatikus mozgatására TS-en
-Nem kell még a tálcára se letennünk a GTA-t, hogy bannoljunk, kickeljünk egy idiótát TS-rõl.
-Számos kényelmi funkció, sok parancs.
A script LELKE: (A \'TSConnector.inc-re kattintva letölthetõ) [eredeti készítõ: maddinat0r] TSConnector.inc és TSConnector.dll (vagy .so)
Errõl röviden: Egy include, mely a DLL-el összekötve végzi a dolgát. Ebben vannak megírva a parancsok, a filterscript gyakorlatilag csak a parancsok felhasználása.
 
 




A TSConncetor.inc-ben lehívott native-k:
 

enum E_KICK_TYPE
{
KICK_TYPE_CHANNEL = 1,
KICK_TYPE_SERVER
};
enum E_CHANNEL_TYPE
{
CHANNEL_TYPE_PERMANENT = 1,
CHANNEL_TYPE_SEMI_PERMANENT,
CHANNEL_TYPE_TEMPORARY
};
native TSC_Connect(ip[], port[]); //Ezzel hozzuk létre a csatlakozást
native TSC_Disconnect(); //Ezzel töröljük a csatlakozást
native TSC_Login(user[], pass[], nickname[]); //Ezzel lépünk be- mint adminisztrátor
native TSC_ChangeNickname(nickname[]); //Ezzel válthatjuk a szerver TS-nevét, amit a loginban megadtunk.
native TSC_CreateChannel(channelname[]); //Szoba készítéséhez
native TSC_DeleteChannel(channelname[]); //Szoba törléséhez
native TSC_SetChannelName(channelname[], newchannelname[]); //Szoba név átíráshoz
native TSC_SetChannelDescription(channelname[], channeldesc[]); //Szoba leírás váltás
native TSC_SetChannelType(channelname[], E_CHANNEL_TYPE:type); //Szoba típus váltás, a fentebbi ENUM-ban megadottakra
native TSC_SetChannelPassword(channelname[], channelpasswd[]); //Szoba jelszó váltás
native TSC_SetChannelTalkPower(channelname[], talkpower); //Szoba \'TalkPower\' váltása
native TSC_SetChannelSubChannel(channelname[], parentchannelname[]); //Szoba mozgatása
native TSC_MoveChannelBelowChannel(channelname[], parentchannelname[]); //Szoba mozgatása
 
native TSC_KickClient(uid[], E_KICK_TYPE:kicktype, reason[]); //Felhasználókidobása, az ENUM-ban megadottak alapján. (szerver, vagy szoba)
native TSC_BanClient(uid[], seconds, reason[]); //Felhasználó Bannolása TS-rõl*
native TSC_MoveClient(uid[], channelname[]); //Felhasználó mozgatása
native TSC_SetClientChannelGroup(uid[], groupid, channelname[]); //Felhasználó szoba csoport váltás
native TSC_AddClientToServerGroup(uid[], groupid); //Felhasználó hozzáadása egy szerver csoporthoz (pl admin adása..)
native TSC_RemoveClientFromServerGroup(uid[], groupid); //Felhasználó törlése egy szerver csoportból
native TSC_PokeClient(uid[], msg[]); //Poke-olás..
 
native TSC_SendClientMessage(uid[], msg[]); //üzenet küldése XYZ-nek
native TSC_SendChannelMessage(channelname[], msg[]); //szobaüzenet küldése
native TSC_SendServerMessage(msg[]); //szerver üzenet küldése
//Forwardok
forward TSC_OnClientConnect(nickname[], uid[]); //Ha egy Felhasználó csatlakozik
forward TSC_OnClientDisconnect(nickname[], uid[]); //Ha egy Felhasználó lecsatlakozik
forward TSC_OnClientChannelMove(nickname[], uid[], channelname[]); //Ha a Felhasználó szobát vált
forward TSC_OnClientChannelText(nickname[], uid[], channelname[], msg[]); //Ha a valaki ír valamit a szobába
forward TSC_OnClientServerText(nickname[], uid[], msg[]); //Ha valaki szerver üzenetet küld

 


//!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Fontos tudni: !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
//A TS-rõl való bannolást, ki lehet kijátszani a TS ID megváltoztatásával.

 

Errõl röviden ennyit.. Jöhet maga a script.
 
Amit használtam:
 

//SSCANF darabolásra
//TSConnector include, ami nélkül ez létre sem jött volna
//ZCMD a könyebb SSCANF-hoz (és gyorsabb parancskezeléshez)
//y_ini a fájlban lévõ tároláshoz
//A scripten belüli lekéréshez pedig PString-eket csináltam, de így utólag
//belegondolva lehet jobb lett volna ha azt is Y_INI-vel csinálom.
//             vagy mégsem...

 
Magam fejlesztettem, a felhasználása engedélyezett, ha a nevem nem tünteted el.


Egy kis infó:
Mi is az a TS USER ID?!
 

//Az egy generált, 27 szám/betû és egy =-jelbõl álló azonosítókulcs, amit a TeamSpeak-ünk ad.

 
Mire jó?
 

//A szerveren való azonosításhoz :) ez alapján mozgat/rúg ki/bannol a script.

 



Csatlakozáskor a következõ történik:

 

//A szerver elõkészíti a játékos INI-jét
//kiolvassa a TSUserID-t.
//
//Ha ez megvan, ellenõrizzük hogy a TSUserID kevesebb mint 27 vagy több mint 29 karakter
//ha az egyik igaz, (vagy nem is létezik, vagy hibás a TSID)
//
//Feldobjuk azt a dialogot, ahol megadhatja a (valódi) TSUSER ID-t.

 


Pawn-nyelven:

 

public OnPlayerConnect(playerid)
{
//Valami módon csatlakozáskor, definiálnunk kell a TSUSER-id változót.
//Ha ezt nem tesszük meg, akkor gyakorlatilag használhatatlan a scriptünk ^^
//Ezt akár megírhatjuk egy MySQL -es táblára, lekéréssel is, melynek lényege:
   //A script lekéri az X tábla Y sorából a \"TSUserID\" változót.
   //Tipp: Ezt összeköthetjük a weblapunkkal, hogy a játékosok
    // pl.: játékon kívül megadják a TSUserID-jüket, és azt használja majd a szerver azonosításra.
//Én, egy szipla játékon belüli kérést (input boxot) írok most meg, aminek
//eredményét mentjük egy INI-fájlban.
    INI_ParseFile( user_ini_file( playerid ), \"load_user_%s\", .bExtra = true, .extra = playerid ); //INI Elõkészítése
new vanvagynincs[28]; //változó
SetPVarString(playerid, \"TSUserID\", TSUserID[ playerid ]); //PVar beállítása az INI-ben megadottakhoz
GetPVarString(playerid, \"TSUserID\", vanvagynincs, 28); //Majd ennek lekérése
    if(strlen(vanvagynincs) >= 27 && strlen(vanvagynincs) <= 29) //TSUserID ellenõrzése
{ //Ha nem megfelelõ
ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_TSID, DIALOG_STYLE_INPUT, \"TS USER ID\", \"Kérlek add meg, mi a TS3-user ID-d:\", \"Mentés\", \"Mégsem\");
SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFF,\"Ha nem tudod mi az, nézz utána a szerver honlapján, vagy használd a \'/tsidhelp\' parancsot!\");
}
return 1;
}

 
Lecsatlakozáskor pedig mentjük a TSUserID-t, INI-be:
 

public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
    new INI:File = INI_Open( user_ini_file( playerid ) );
new pvarid[28];
GetPVarString(playerid, \"TSUserID\", pvarid, 28);
    INI_SetTag( File, \"TeamSpeak Connector BY: Bloody44 ||ReMoTe\" );
    INI_WriteString( File, \"TSUserID\", pvarid);
    INI_Close( File );
return 1;
}

 


Most pedig térjünk el az \"UserID\"-rõl, akármilyen fontos is az..

 



A \'PUBLIC\'-részek.
Hogy mi-mit csinál, megtaláljátok fentebb, viszont ha tudsz angolul, nem nehéz megérteni sem  ;D



//-----------------------    PUBLIC --------------------------
public TSC_OnClientConnect(nickname[], uid[])
{
new string[512];
new string2[512];
    format(string,sizeof(string),\"TSConnector: %s csatlakozott a TS-szerverünkre! Gyere te is! :)\", nickname);
    format(string2,sizeof(string2),\"TSConnector: %s lecsatlakozott. TSUserID: %s\", nickname, uid);
SendClientMessageToAll(-1, string);
print(string2);
}
public TSC_OnClientDisconnect(nickname[], uid[])
{
new string[512];
new string2[512];
    format(string,sizeof(string),\"TSConnector: %s lecsatlakozott a TS-szerverünkrõl.\", nickname);
    format(string2,sizeof(string2),\"TSConnector: %s lecsatlakozott. TSUserID: %s\", nickname, uid);
SendClientMessageToAll(-1, string);
print(string2);
}
public TSC_OnClientChannelMove(nickname[], uid[], channelname[])
{
new string[512];
    format(string,sizeof(string),\"TSConnector: %s(UserID: %s) átment ebbe a szobába: %s\", nickname, uid, channelname);
SendToAdmins(0xFFFFFFF, string);
return 1;
}
public TSC_OnClientChannelText(nickname[], uid[], channelname[], msg[])
{
new string[512];
    format(string,sizeof(string),\"TSConnector: %s(UserID: %s) ezt írta TS-en: %s szoba: %s\", nickname, uid, msg, channelname);
SendToAdmins(0xFFFFFFF, string);
return 1;
}
public TSC_OnClientServerText(nickname[], uid[], msg[])
{
new string[512];
    format(string,sizeof(string),\"Szerver üzenet TS-en: (%s:) %s\", nickname, msg);
SendClientMessageToAll(-1, string);
}

 




Jöhet néhány parancs. Gyakorlatilag az majdnem az összes \"native\" által meghívott lehetõséget felhasználtam, de nem mindet fogom ide kiemelni.
 


CMD:tsservermsg(playerid, params[])
{
    if(!IsPlayerAdmin(playerid))
{
return SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFF,\"HIBA: Ezt a parancsot te nem használhatod!\");
}
else
{
new uzenet[128]; //Változó a 1. értéknek
//Ha nem így írta a parancsot
    if(sscanf(params,\"s\", uzenet)) return SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFF,\"Így próbáld: /tsservermsg [üzenet]\");
    TSC_SendServerMessage(uzenet);
}
return 1;
}

 
TS Szerver üzenet küldése!





CMD:tschannelmsg(playerid, params[])
{
    if(!IsPlayerAdmin(playerid))
{
return SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFF,\"HIBA: Ezt a parancsot te nem használhatod!\");
}
else
{
new chname[256]; //Változó az 1. értéknek
new uzenet[256]; //Változó a 2. értéknek
//Ha nem így írta a parancsot
    if(sscanf(params,\"ss\", chname, uzenet)) return SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFF,\"Így próbáld: /tschannelmsg [szoba] [üzenet]\");
    TSC_SendChannelMessage(chname, uzenet);
}
return 1;
}

 
Szoba üzenet küldés





CMD:bants(playerid, params[])
{
//Parancs darabolása SSCANF-al
    new gamerid; //Változó az 1. értéknek
new ok[129]; //Változó a 2. értéknek
new ido; //Változó a 3. értéknek
//Ha nem így írta a parancsot
    if(sscanf(params,\"uis\", gamerid, ido, ok)) return SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFF,\"Így próbáld: /bants [játékos ID] [idõ(másodperc)] [ok]\");
//Ha nem admin
    if(!IsPlayerAdmin(playerid)) return SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFF,\"HIBA: Ezt a parancsot te nem használhatod!\");
//Az \"userrid\"-nek a játékoshoz kötött TSID-jének lekérdezése..
    new tsid[28];
    GetPVarString(gamerid, \"TeamSpeakID\", tsid, 28);
//\"tsid\" bannolása a szerverrõl, \"ok\"-miatt..
TSC_BanClient(tsid, ido, ok);
return 1;
}

 
Kliens bannolása..






Írtam egy példát arra, hogy miként is kell megoldani azt, ha a játékos X pontban van, Y szobába dobjon.


 

public OnPlayerUpdate(playerid)
{
  //ha a játékos az adott pontban van, akkor TS-en egy bizonyos
    //szobába rakja át [AUTOMATIKUSAN]
    if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 7.0, 2695.6880, -1704.6300, 11.8438)) //Ha a pontban van
    {
    new tsid[28]; //TeamSpeakID változó lekérése.
    GetPVarString(playerid, \"TeamSpeakID\", tsid, 28);
   //Berakjuk a \'SZOBANÉV\' szobába :D
        TSC_MoveClient(tsid, \"Szobanév\");
    }
}

 





Végül pedig kiemelem a dialog kezelését is:



 

//DIALOG KEZELÉS!!!
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
    if(dialogid == DIALOG_TSID) //Dialog..
    {
        if(!response) // Ha MÉGSEM-re megy, kidobás
        {
    new name[MAX_PLAYER_NAME+1], string[256+MAX_PLAYER_NAME+1]; //Változó
    GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name)); //Név lekérése a forrmázáshoz
    format(string, sizeof(string), \"TSConncetor: %s ki lett rúgva, mert nem adta meg a TS ID-jét..\", name); //Formázás
            SendToAdmins(-1,string); //Üzenet küldése az adminoknak
            KickWithMessage(playerid, -1, \"Sajnálom, de ahhoz hogy a szerveren játszhass, rendelkezned kell TS ID-vel.. Ha nem tudod mi az, olvasgass kicsit a szerver honlapján.\"); //Játékos kidobása üzenettel
        }
        else // Ha MENTÉS-re megy, megézzük hogy 24 karakter-e a bevitt érték (mint csatlakozáskor)
        {
            if(strlen(inputtext) >= 27 && strlen(inputtext) <= 29)
            { //Ha nem 28 (több vagy kevesebb), hibaüzenet és dialog újramutatása
            SendClientMessage(playerid, -1, \"HIBA: A megadott Team Speak User ID hibásnak tûnik. Kérlek ellenõrizd!\");
   ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_TSID, DIALOG_STYLE_INPUT, \"TS USER ID\", \"Kérlek add meg, mi a TS3-user ID-d:\", \"Mentés\", \"Mégsem\");
            } //Ha 28 (helyes), akkor mentés \"TeamSpeakID\"-PString be.
            else {SetPVarString(playerid, \"TeamSpeakID\", inputtext);}
        }
        return 1;
    }
    return 0;
}

 





Igazából ennyi lenne a rövid bemutató, kommentárokat/leírást a PAWN CODE-on belül találtok.
Ha valami mégsem érthetõ, akkor írj és segítek :)
Remélem sokan veszitek hasznát.
Letöltés:
PASTEBIN
 

Credits:
Plugin/Include készítõ: maddinat0r
Script készítõ: Bloody44
 
 
Megköszönni ÉR!  :angel:

4
Segítségkérés / SSCANF kérdés, darabolás szóköznél?
« Dátum: 2014. Május 18. - 20:09:21 »
sziasztok!
hogyan tudom megtenni, hogy a parancs bemeneti értékeit a szóköznél darabolom?!
példa: /gyereide Jóska Pista Béla
ennek visszatérése:
Jóska ->1. változó
Pista ->2.változóba
Béla ->3.változóban
így oldottam meg.. ez rendben van? :o
U, S
U->User ID vagy névnél való elválasztás
I -> számnál való elválasztás
S-> ebben nem vagyok biztos, de egy szónál való elválasztás?!
 

CMD:parancs(playerid, params[])
{
sscanf(params,\"uis\", userid, ido, ok))  // return SendClientMessage. . .
}

5
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Szerver indítás és pawno gond
« Dátum: 2014. Május 07. - 18:19:02 »
hagyd inkább  :nono:

6
Adás-Vétel / mennyiért készítsek weboldalakat?!
« Dátum: 2014. Május 04. - 11:27:01 »
sziasztok!
úgy nagyjából, ilyen árba készítsek weboldalakat? számtalan kérés jön, hogy \"szia, kéne weboldal megcsinálod?\" és szeretném végre pénzért csinálni..
mennyit kérjek, hogy ne legyen sok, se kevés? nem akarok gazdag lenni belõle, csak ha én szenvedek vele- akkor ne feleslegesen.  :smokin:

7
Leírások/Útmutatók / Saját EDSMS rendszer készítés.
« Dátum: 2014. Május 03. - 13:10:33 »
Sziasztok!
 


Ebben a topikban, azt fogom leírni, hogyan készíthetünk magunknak egy saját (pl) támogatás rendszert. Ez igen hasznos, ha olyan hostnál vagyunk ahol nincs ilyen  :thumbsup: Jómagam az
SmS Global[/urt]-t ajánlom, mivel egyszerû, gyors.
 
 

Amire szükségünk van, az egyszerûbb verzióhoz:
-[PÉLDÁUL] Egy SMS Global account

-Némi ész

 

Kezdjünk is bele.




Regisztráljuk magunkat a szolgáltatónál.

Ezek után, hozzunk létre egy úgynevezett \"prefixet\". Ennek magyar fordítása: Elõtag. Ez azt határozza meg, hogy mit kelljen küldeni az SMS-ben. Tehát ha a prefixünk (továbbiakban pref.) \"HSC\" akkor a megadott telefonszámra majd a \"HSC <azonosító>\" tartalmú SMS-t kell küldeni.



 



Rögtön jön a kérdés: \"Mi az az <azonosító>?\"






Egy szám, kód, vagy szó, amivel azonosítani tudjuk majd a lekérés során (lentebb!), hogy kinek kell jóváírni az összeget. Jómagam, SA:MP-nál a \"nicknevet\" ajánom, amivel regisztrálunk a szerverre. Miért? Mert így nem kell felesleges számkódokkal szenvednünk.


MAJDNEM KIHAGYTAM: Az azonosító, csak a MySQL-es résznél fontos, mivel itt a fizetõ ID-jével azonosítunk. A MySQL-nél pedig egy \"darabolást\" csinálunk a \"$_GET[\'uzenet\']\"-tel, sé a 2. tagot kiemelve az <azonosító>-val írunk jóvá.


Magyarul: a HSC Bloody44 - bõl csinálunk egy Bloody44-et, és tároljuk \'$gamername\'-változóban.


A Pref. létrehozásakor kért \"URL\" sorba ne írjatok egyelõre SEMMIT! Az a rész most kezdõdik. (A bonyolultabb..)


Hogy az SMS rendszerünk mûködjön, szükség van egy külsõs (nem a GlobalSMS) által irányított, úgynevezett \"SMS Manager System\" magyarul \"SMS feldolgozó\" rendszerre.


Ez nem más, mint egy jól megírt PHP fájl.

 






<?php
//EZ A PHP FÁJLUNK EGYIK (biztonságilag) LEGFONTOSABB RÉSZE!!!!
//Ennek lényege; ha a lekérés (elérés) nem az SMS szolgáltatónk hostjáról érkezik, \"megöli\" azaz nem //engedi tovább. Magyarul: Ha te felmész a \"www.éntárhelyem.hu/sms.php\"-ra, vagy megpróbálsz //lekérést indítani a \"www.éntárhelyem.hu/sms.php?teszt=1\"-el, akkor egy \"Talán majd máskor összejön\" //üzenetet kapsz  :)
if(!in_array($_SERVER[\'REMOTE_ADDR\'],array(\'/*ide a szolgáltató IPcíme*/\'))) {
die(\"<h2>Talán máskor összejön!</h2>\");
}
if(isset($_GET[\'urlteszt\'])) die(\"ok|Teszt\"); //Ha az SMS (lekérés) a honlap beépített \'teszt\' panelérõl jön, //nem engedi tovább (megöli) a csatlakozást, \"ok|Teszt\" értékkel visszatérve.
ini_set(\'display_errors\', 0);
/* Ez nem kell az alapvetõ feldolgozáshoz!
DEFINE(\'SQL_HOST\', \'---\');
DEFINE(\'SQL_USER\', \'---\');
DEFINE(\'SQL_PASS\', \'---\');
$sqlServ = mysql_connect(SQL_HOST, SQL_USER, SQL_PASS);
*/
//SMS Adatainak lekédezése
$id = $_GET[\'id\']; //Egyéni \'vásárlói\' ID az azonosításhoz
$uzenet = $_GET[\'text\']; //Az sms üzenete
$telefonszam = $_GET[\'tel\']; //Küldõ telefonszáma
$fogado = $_GET[\'fogado\']; //Sms fogadója
$prefix= $_GET[\'prefix\']; //Prefix (fentebb említve)
$teszt = $_GET[\'teszt\'];  //Ha TESZT SMS, 1-értékkel tér vissza.
//------------------------------Most következik az email küldéses rész...----------------------------------
$to      = \'-/IDE AZ EMAILCÍMET AHOVA KÜLDJE/-\';
$subject = \'SMS Támogatás érkezett.\'; //Az EMAIL tárgya
$message = \"SMS Támogatás érkezett, \'$prefix\'-elõtaggal, erre a számra: $fogado\\nFeladó telefonszáma: $telefonszam\\nSMS Azonosító: $id\\nJátékos azonosító: $azonosito[1]\\nAz SMS teljes tartalma: $uzenet\\n\\nAz SMS-ára: \'$ar\'ft volt, amibõl te \'$nyereseg\'ft-ot kapsz!\\n\\n\\n (C)SMS FELDOLGOZÓ RENDSZERT KÉSZÍTETTE: ReMoTe (Bloody44)\";
//Üzenet tartalma
$headers = \'From: [email protected]\' . \"\\r\\n\" .  //Honnan lett küldve
   \'Reply-To: [email protected]\' . \"\\r\\n\" . //Válasz küldése
   \'X-Mailer: PHP/\' . phpversion(); //Üzenetküldõ szolgáltatás
//-----------------------------Visszatérések... ------------------------------------------------
//                      (Az ECHO után írt szöveg, a válasz SMS tartalma.)
if(@mail($to, $subject, $message, $headers)) //üzenet küldése, és visszatérés. Ha az üzenet(et)
{                                        //Sikeresen elküldve
   echo \'ok|Köszönjük a támogatásod! Vedd fel a kapcsolatot egy adminisztrátorral, akik majd jóváírják a jutalmakat! Üdvözlettel a XYZ csapata. (C)SmS Sent By: Bloody SMS Manager System.\';
} else {                            //Nem sikerült elküldeni valamiért.
   echo \'error|Hiba történt az értesítés küldése küzben! Vedd fel a kapcsolatot egy adminisztrátorral, és add meg neki a vásárlásod id-jét: $id (C)SmS Sent By: Bloody SMS Manager System.\';
}
?>

 


Röviden a PHP fájl ennyi. Ennek lényege az SMS-ünk \"feldarabolása\", elemzése, kezelése. Másoljuk ki, és mentsük el \"*példa*.PHP\" néven! FONTOS, HOGY \'.PHP\'-ra végzõdjön!


Ezt a PHP-fájlt töltsük fel az online Webhostunkra (pl ahol a játékszerverünk fut), és az elérési címét (valahogy így néz majd ki:
www.webtárhelyem.szolgáltató.hu/*példa*.php).

Most irány vissza az SMS Szolgáltató, Pref. módosítás. Adjuk meg az \"URL:\" részhez az elõbb említett címet. Ezen az URL-en fogja majd a szolgáltató keresni a lekérõ \'rendszert\'.


Gyakorlatilag ennyi. Kész is, a támogatási \'rendszerünk\'. Ha valaki küld az SMS szolgáltató által kiszabott áron- egy SMST, a szintén kiszabott telefonszámra az általunk megadott prefixel, (HSC) egy SMS-t, akkor kapunk róla egy emailt a PHP-ban megadott címre, melynek tartalma valahogy így néz majd ki:




$message = \'SMS Támogatás érkezett. A támogató ID-je: 7842346 prefix: HSC az SMS ára: 203. (C)SMS FELDOLGOZÓ RENDSZER KÉSZÍTÕJE: ReMoTe (Bloody44)\';

 


Kép:
 



\"width=500
https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/v/t34.0-12/10331662_741839152502904_1734744891_n.jpg?oh=18142fa290e977d0c41f73337beb2613&oe=53681946&__gda__=1399325273_323e698bcd3b1d29746d5fa7705819b8[/img]
 

Ezek után már csak annyi a dolgunk, hogy a szolgáltatónál kikérjük az ID-hez tartozó adatokat, és egyeztetünk a támogatást küldõ személlyel, majd odaadjuk a megérdemelt jutalmat.


Remélem tudtam segíteni.


Ha valakinek automatizált rendszerre van szüksége, az is lehetséges.


Ezt nem írom le olyan részletesen, csak a lényegét.


Ugyan ezen a PHP-n alapul, annyi változással hogy lekéri az SMS árát, majd az árhoz tartozó általunk megadott dolgokat \"hajtja végre\".


Magyarul: Annyi a dolgunk, ha annak aki 203ft-ért küld támogatást 5.000.000$t és 2-es admint szeretnénk adni a szerveren;




if ($ar == 203)
{$penz = +5000000; $adminszint= +2;}

 

hogy így állítjuk be az \"if\" elágazásunkat.


Ha ezzel megvagyunk, az összes árral tegyük ezt meg. (AZ ÁRAKAT LEHET VÁLTOZTATNI, HOSTINGTÓL FÜGGÕEN)


Következõ lépésben, töröljük az emailküldéses részt (EZT)







$to      = \'-/IDE AZ EMAILCÍMET AHOVA KÜDLJE/-\';
$subject = \'SMS Támogatás érkezett.\';
$message = \'SMS Támogatás érkezett. A támogató ID-je: $id prefix: $prefix az SMS ára: $price. (C)SMS FELDOLGOZÓ RENDSZER KÉSZÍTÕJE: ReMoTe (Bloody44)\';
$headers = \'From: [email protected]\' . \"\\r\\n\" .
   \'Reply-To: [email protected]\' . \"\\r\\n\" .
   \'X-Mailer: PHP/\' . phpversion();
mail($to, $subject, $message, $headers);
if(@mail($to, $subject, $message, $headers))
{
   echo \'ok|Köszönjük a támogatásod! Vedd fel a kapcsolatot egy adminisztrátorral, akik majd jóváírják a jutalmakat! Üdvözlettel a RoughLaugh csapata. (C)SmS Sent By: ReMoTe SMS Manager System.\';
} else {
   echo \'error|Hiba történt az értesítés küldése küzben! Vedd fel a kapcsolatot egy adminisztrátorral, és add meg neki a vásárlásod id-jét: $id (C)SmS Sent By: ReMoTe SMS Manager System.\';
}


 




és cseréljük ki MySQL csatlakozásra. Ezt nem fogom megírni, mivel nincs kedvem  ;D


A lényegét ennek is elmondom azonban: A fentebbi elágazásban, változókban mentettük a \'jutalmakat\'. Ezen jutalmakat kell jóváírnunk a MySQL adatbázisunkba.


FONTOS: Ne felejtsük el, hogy a jogosult jutalmazott nevét az smsben (phpban $uzenet-ben) tárolt <azonosító> tartalmazza!

Tehát ha azt írjuk, hogy küldjék a 06-90-000-00-00-s számra a HSC <játékosnév> üzenetet a támogatáshoz, akkor a fentebb írt módon DARABOLNUNK KELL az $uzenet-változót az elválasztásnál! (Google a barátod..)


Például ha van egy \"karakterek\" táblánk, akkor annak a \"pénz\" rovatához adjuk hozzá a fentebb definiált \"$penz = +5.000.00\" változót, az \"adminszint\" részéhez pedig a fentebb \"adminszint = +1\"-et.


Tipp: Abba a táblába íratjuk jóvá a jutalmakat, amibe (pl egy SeeRPG-s modban) a játékosok adatait tároljuk, így a szerverre való csatlakozáskor, nincs szükség külön egy másik MySQL-es részre, mivel alapból lekéri a szerver a játékos adatait.


Ha valami nem világos, írjatok és segítek  :thumbsup:

8
Általános / Csak erõs idegzetûeknek: The Killer HUN RP szervere :D
« Dátum: 2014. Április 25. - 20:16:45 »
Sziasztok:)
 


ma gyanútlanul bolyongtam a neten, mikor ugyanis: egy poszt érkezett GTA csoportba. A posztban ez állt:
 
 

\"- samp szerverem nagyon jó kis szerver gyertek sokkan admin tgf on \"

 
Na, amit már maga az IP is elárul: \'7777\' a port... 99% hogy házi szerver, és n00b az üzemeltetõje.
 

Mondom.. nézzük meg.. mi is ez.. mivel a postban SEMMIT nem írtak róla, bemásoltam SA:MP kliensbe, és ez fogadott:
 

HostName: [HUN]The Killer[HUN]
Address:  -
Players:  0 / 20
Ping:     607
[/color]
Mode:     Cave RPG v3.00
Map:      Los Santos

 


Hmm.. 0 játékos, 600 ping. OKKÉÉ..
 



\"
Mode: Cave RPG v3.00\" .. Google->SA:MP fórum -> Cave City RolePlay készíto: Farkas_Daniel & Jager_Tamas[/shadow]
 
 

Rendben.. utána olvastam a modnak, nem is rossz..

Jöhet az \"IpLookup\" magyarul IP lekövetés.


Eredménye:

 

IP: -
Decimal: -
Hostname: -
ISP: Olah es Tarsa Kereskedelmi es Szolgaltato Kft
OLÁH ÉS TÁRSA KFT XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

 


Már ekkor a padlón fekve fetrengtem a röhögéstõl, majd rákerestem..
Oláh & Társa, Internet és TV szolgáltató.
 
 

Ebbõl kiderült az is, hogy a srác Kaposvár és környékérõl üzemeltet, a \'FaPC\' hostingnál, valószínûleg (az Olá\' és társa kft által kiszabott) 3-5ezer forint környékén havonta :D
 
 



Weblapnak mi van megadva?!
Természetees! A facebook profilunk címét kell begépelnünk! Hátha jelöl valaki!  :facepalm:
Ez is megvolt, jöhet a facebook profiljának az átnézése.
Utolsó 90 megosztott poszt: \"Gyertek a SAMP szerveremre **ip**\"
Majd egybõl szembe vág: Pajkó Roland (Dj Rolez)
Dj Rolez?! Hallgassuk meg a srácot, és nevessünk  :whistle:
elsõ google találat: \"Dj Rolez (Indokolatlan Zombi mix) by Vékony Roland is licensed under a Creative Commons Licence. \"
Ezen is megbukott.Hova jutott a világ?  ;D lehet hogy csak szerintem fura, és ti azt mondjátok: \'Egy srác aki max 11 éves, élete elsõ szerverével.\' nem akarok ítélkezni, de hogyha valaki a \'Dj Rolez\' nevet használja a facebook profiljában, és nem Vékony Roland a neve, akkor ott már bajok vannak :D

9
Általános / Rendõrök a bûnözõk "ellen"? RP szerver (ötlet)
« Dátum: 2014. Április 17. - 16:01:05 »
Sziasztok!
mivel rohadt sokan szeretik az RP szervereket, viszont én személy szerint unalmasnak tartom, arra gondoltam: Mi lenne, ha egy CNR (Rendõrök a Bûnözõk ellen) szervert dobnék/nánk össze?
A lényeg az, hogy mindezt a való élethez a LEGINKÁBB hasonlóan kialakítva:) gondolok itt a sérülésekre, és egyebekre.
ötleteket és pozitívumokat / negatívumokat várok :D
ti hogyan képzelnétek ezt el?

10
Munkaerő keresése / Vissza a SA:MP hoz. Scriptert keresel?:D
« Dátum: 2014. Április 17. - 11:18:43 »
sziasztok!:)
úgy döntöttem, visszatérek a GTA-hoz, azon belül pedig a SA:MP scipteléshez.
Értelmes, jó kilátásokkal bíró szerverekhez szívesen megyek configolni, scriptelni (elég magas szinten értek hozzá). Gyakorlatilag cserébe az is elég, ha látom a szerveren a sok játékost aki az általam elkészítet/ vagy javított scripttel élvezi a játékot:D
Ha valakinek kell segítség, vagy hamarosan nyíló szerveréhez scriptert keres, írjon. Egyet kérek: csak akkor, ha nem idõmet pazarlom a dologra, és teljesen no name, see rpg-s modot akar a szerveren futtatni.
Több éve scripteltem, majd leálltam vele és csak a segítségkérés topicban, majd késõbb már ott sem szóltam hozzá semmihez. Magamtól tanultam, gyakorlatilag 0-ról. Modokat magyarosítottam, másolgattam.
Több publikált játékmodom is volt a hivatalos fórumon, de ezeket sajnos már nem találtam meg, valahol a lista mélyén lehetnek  :cry3:
Nem RP szerverek elõnyben:3Szerkesztve: Hozzászólásaim/munkáim/ minden amit eddig a fórumon, scripteléssel kapcsolatban csináltam:)
 

11
Szkript kérések / valakinek megvan ez a script? vagy ehhez hasonló?
« Dátum: 2014. Április 08. - 19:35:10 »

12
Hangszerek és előadók / Dj ReMoTe - We like To Mytica, 2k14!
« Dátum: 2014. Március 14. - 17:09:56 »
Sziasztok:)
véleményeket kérek a mixemrõl ^^
 

13
Hangszerek és előadók / Dj ReMoTe - Wild Wayak Sound
« Dátum: 2014. Március 03. - 19:29:27 »
Sziasztok:)
megérkezett az új mixem!
vélemény?  8)
http://www33.zippyshare.com/v/85368857/file.html

14
Archívum / (Magyar) FIFA 2014 - Football játékmód.. [FRISSÍTVE!]
« Dátum: 2014. Március 03. - 19:07:12 »

Sziasztok!:)[/color]

Elkezdtem építeni az inmáron sokadik 0-ról írott, de elsõnek szerverre vitt modomat.

Játékmódnak indul, de lehet hogy a végén filterscript vagy minigame lesz belõle..


A \'szerver\' lényege az, hogy gólt rúgjunk a másik csapatnak.. irtó jópofa, és a SA:MP hoz képest egész jól megcsinált dologról van szó.


Az egész, Peppe scriptjén és a FIZIKÁN alapul. Ha az nem lenne, foci sem. Ezen scriptet fejlesztettem tovább gólszámlálóval, kasztokkal (posztok inkább..) és még kitudja mik lesznek benne.


Elképzelés:








Valóság:

Elõször is az irányítás:

A bal klikkel \"felvehetjük\" a labdát, melyet a jobb klikkel passzolhatunk, vagy az F gombbal kapura lõhetünk. Az erõsségrõl egy TEXT-DRAW számol be nekünk, a jobb alsó sarokban. (Ahol igazából most rohadt nagy betûkkel az eredmény van kiírva, de ezt természetesen majd javítom.)


Nem nehéz, bele kell jönni. A felvett labdával futhatunk, és mozoghatunk kedvünkre. De vigyázat! El is tudjuk venni a másiktól, egy kis verekedés ellenében :D


Leírás:

-Van 3 választási lehetõségünk:


    1.: Kékekhez állunk (/kekek)


    2.: Inkább a pirosakkal leszünk, (/pirosak)


    3.: vagy maradunk a nézõtéren. (/nezo)


-Emellett, 3 posztot is választhatunk. Mind a háromnak más-más VÉLETLENSZERÛ spawn helye van. Nyilván a védõk a pálya hátulján, a csatárok a kezdõ-körnél, a kapusok pedig a kapuban :)


[Ezzel el is árultam mi volt az a 3 poszt  ;D]


Természetesen kapusból csak egy lehet  :P bár erre sok idõmbe telt rájönni...


Gyakorlatilag ennyi lenne az egész kis \'fun\'? vagy nem is tudom milyen szerver :)


További tervek:

-Csapat kiegyenlítés (hogy mind2 csapatban ugyan annyi ember legyen)


-TextDrawok áthelyezését, mert pillanatnyilag ..-t se látni belõlük  :P


-\"Pazarlás\" kijavítását.


-\"Színezést\", hogy ne csak fekete-fehér legyen minden amit a chat ablakban ír.


-11-es \"minigame\", ahol (a nevében is benne van) 11-eseket kell rúgnunk a másik csapat kapusának. (egy minigame-nak is lehet minigame-je?:o hogy is van ez?)


-\'Lap\' rendszer beiktatása, illetve büntetõ (11es) berakása. Sárga és Piros lapok (Warn és \'Bann\') a \'Bann\' egy meccsre szól, és továbbra is a nézõk között lehet a kiállított játékos.


de miiért kaphatunk lapot?


-Ha erõsebben verekszünk a kelleténél


-Még erõsebben verekszünk a kelleténél


-ütjük a kapust.


Ismert bugok:

- Ha a saját kapudba rúgod a labdát, akkor is a csapatodhoz adja a pontot :D de ezt nem kellett volna mondanom xd


(próbáltam mindent kijavítani, pl a labda nem tud kimenni ^^ gondolok itt arra, ha kirúgják a mapon kívülre- visszajön xd)


Tudom nem sok a leírás, de így is többet írtam mint akartam.


Véleményeket - ötleteket kérek  8)


FRÍSSÍTVE:

-Lap / sérülés rendszer hozzáadva.. ha valaki a másiknak több sebzést visz be a kelleténél, sárga lapot kap. Ha valaki a másiknak a lábát erõsebben üti meg, az illetõ lebénul, nem tud futni, de az aki lebénította szintén lapot kap.


-Ha kapust ütünk egybõl sárgalap.


-Ha kigyûlik 2 sárga, piros lap, ami a kispadra számûz (késõbb arról is írok)


Kispad

-A kispadra leülhetünk magunk is (például AFK-ra) vagy ha megsérülünk. Ugyebár, ha sérültek vagyunk, nem tudunk futni. Ha leülünk a kispadra akkor itt \'regenerálódunk\' meghatározott idõn belül, és újra játékképesekké válunk.


-Ugyanakkor, a kiállított játékosok is a kispadra kerülnek annyi változtatással, hogy ha piros lapot kap valaki, nem mehet más fel a helyére játszani. (Ez még fejlesztés alatt..)


A sérülés és laprendszer csak ELMÉLETBEN mûködik, tesztelve még nem lett!!!

15
Általános / [ÚjProjekt] Fifa2014 játékmód.. megéri belekezdeni?:)
« Dátum: 2014. Március 02. - 10:20:21 »
Sziasztok!:)
megérné belekezdeni, egy Fifa 2014 SA:MP szerverbe?:)
A videóhoz hasonlóan (ugyan így csak kicsit feldobva) szeretnék egy szervert indítani.
Csapat rendszerrel, skillekkel, szabályokkal, gól számlálóval..
ötleteket várok:)
elképzelés:
 

Oldalak: [1] 2 3 4
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal