Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - Bloody44

Oldalak: 1 2 [3] 4
31
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Kocsiba rádió
« Dátum: 2013. Szeptember 07. - 16:04:30 »
Idézetet írta: Ted_Flender date=1378048263\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"42461\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Sziasztok!
Defensive módba csinálnék a Bezárás alapján egy Kocsi Rádió beszerelõ részt :S De sehogy se sikerül. Segítenétek?
 
Mm... bõvebben?:D

32
Általános / Milyen SA:MP szerverbe éri meg belekezdeni?
« Dátum: 2013. Szeptember 03. - 13:09:55 »
Sziasztok!
A kérdésem: Milyen SA:MP szerverbe éri meg belekezdeni?
RP-t ku*vára nem akarok, mert 91 RP szerver van, amibõl 1-2 normális, a  többin meg nincs player :D
Milyen szervert érné meg csinálni_?
Elég komoly scripter vagyok, 1-2 munkám már van / volt kint a fórumon..
Szerintetek mivel kezdjek?
A Stunt/Drift elég unalmas, én valahogy nem bírom az olyan szerókat :/
Valami teljesen újat kellene készíteni .. valakinek valami ötlet? :D

33
Kérdések, Segítség / Parkour mapok..
« Dátum: 2013. Szeptember 01. - 10:09:49 »
Sziasztok:)
Egy olyan ötletem támadt, hogy egy parkour, vagy gránát parkour modot szeretnék csinálni.. jó ötlet egyáltalán? Vagy nem lesz player, és bele se kezdjek?

34
SA-MP: Szerverfejlesztés / PAWN Sor futtatása, játékon belül...
« Dátum: 2013. Augusztus 30. - 12:51:36 »
Sziasztok!
Amint mászkáltam a Google-ba, találtam egy nagyon fa**a scriptet, amit gondoltam megosztok veletek ...
A kód|script lényege, hogy a játékon belül is tudunk futtatni egy adott függvényt..
Pl: Ingame, beírjuk hogy: /exec SendClientMessage(playerid, -1, \"Trololo\"); akkor kiírja ezt, a chatbe ..
Es így tovább az összes függvénnyel :)
Szerintem baromi jó :D
Tipp: Adj hozzá egy sort, hogy csak adminok tudják használni :)
Amire szükséged lesz a script futtatásához: http://www.mediafire.com/?e7u37rz1y7v1474 (Plugin)
Maga a script:




#define ERROR_OUT_OF_MEMORY_SOURCES 0
#define ERROR_BAD_FORMAT 11
#define ERROR_FILE_NOT_FOUND 2
#define ERROR_PATH_NOT_FOUND 3
native WinExec(execPath[]);
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if(!strcmp(cmdtext, \"/exec\", true, 5))
{
if(cmdtext[5] != \' \' || cmdtext[6] == EOS)
   return SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF, \"Használat: /exec [Pawn Parancs]\");
new
   File: execFile,
   pawnScript[256]
;
execFile = fopen(\"ExecFS.pwn\", io_write);
if(execFile)
{
   strcat(pawnScript, \"#include <a_samp>\\r\\n\\r\\n\");
   strcat(pawnScript, \"public OnFilterScriptInit()\\r\\n\");
   strcat(pawnScript, \"{\\r\\n\\t\");
   strcat(pawnScript, cmdtext[6]);
   strcat(pawnScript, \"\\r\\n}\");
   fwrite(execFile, pawnScript);
   fclose(execFile);
   if(WinExec(\"pawno\\\\pawncc.exe ./scriptfiles/ExecFS.pwn\"))
   {
      SetTimer(\"ReloadFS\", 50, 0);
      return 1;
   }
   else return SendClientMessage(playerid, -1, \"Nemsikerült a Pawn Complier futtatása!\");
}
return 0;
}
return 0;
}
forward ReloadFS();
public ReloadFS()
{
if(fexist(\"ExecFS.amx\"))
SendRconCommand(\"reloadfs ../scriptfiles/ExecFS\");
}

35
Beszélgetés / Valami ilyesmi oldalt tud valaki?:D
« Dátum: 2013. Augusztus 29. - 19:27:51 »
Na.. ugyebár.. van egy ShoutCAST-os szerverem bérelve egy hostingnál.. a lényeg az lenne, hogy nem-e tudtok megoldás,t folyamatos futtatás megoldására?
Tehát: Ne kelljen nekem a Winampot foylamatosan futtatni a gépemen, és sugározni, hogy menjen az adás?
Lehetséges?
Ha igen, hogy?

36
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:tankal spawnolas
« Dátum: 2013. Augusztus 29. - 17:28:30 »
Idézetet írta: Rupert date=1377768357\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"42114\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Az ajtók zárása nem oldja meg a problémát, mert ki lehet szállni, de be nem. Én úgy oldanám meg, hogy spawnoláskor egy változóba elmentem a játékos tank azonosítóját. Tehát..
 

new jatekostank[MAX_PLAYERS];
public OnPlayerConnect(playerid)
{
jatekostank[playerid] = 0;
return 1;
}
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
new Float:X,Float:Y,Float:Z,Float:Angle;
GetPlayerPos(playerid,X,Y,Z);
GetPlayerFacingAngle(playerid,Angle);//Hely lekérés
jatekostank[playerid] = CreateVehicle(432, X,Y,Z,Angle, 0, 1, 60);
PutPlayerInVehicle(playerid,jatekostank[playerid],0);
return 1;
}
// és most jön az ellenõrzés, hogy a játékos benne van-e a tankban
public OnPlayerUpdate(playerid)
{
if(jatekostank[playerid] != 0 && !IsPlayerInVehicle(playerid, jatekostank[playerid]))
{
PutPlayerInVehicle(playerid,jatekostank[playerid],0);
SendClientMessage(playerid, -1, \"MARADJ A TANKBAN!\");
}
return 1;
}

 

Legjobb megoldás.. és igazad van :)

37
SA-MP: Szerverfejlesztés / FTP-s lopás gátló..
« Dátum: 2013. Augusztus 28. - 10:14:18 »
Sziasztok!
Unalmamban készítettem egy ilyesféle lopás-gátló ADD-ON-t..
Ez annyiból áll, hogy az FTP adataink megadásával, felcsatlakozik az FTP-nk-re, majd lekéri , a \"Lincese.txt\"-t, és ellenõrzi a benne lévõ lincensz kódot, amely ha nem stimmel a scriptben megadottaktól, megakadályozza a módunk futását...
Amire szükségünk lesz, egy FTP plugin, melyrõl bõvebb infót, és letöltési linket, itt találtok: http://sampforum.hu/index.php?topic=46166.0
Röviden ennyi a kód:
 

#include <ftp>
public OnGameModeInit()
{
new var;
    var = Ftp_Connect ( \"FTP ip\", \"felh.név\", \"jelszó\" );
    if ( !var )
        print ( \"_::FTP Error: Nem sikerült csatlakozni a szerverre...\" );
        SendRconCommand(\"exit\");
Ftp_FileExists(\"lincese.txt\");
    if ( !var )
SendRconCommand(\"exit\");
var = Ftp_OpenFile ( \"lincese.txt\", FTP_READ );
    new
        line    [ 100 ];
    while ( Ftp_ReadFile ( var, line ) )
        if(strfind(line,\"A te lincensz kódod\",true) != -1)
          print(\"asd\");
else
    SendRconCommand(\"exit\");
return 1;
}

 
Daraboljuk fel...
A mûködési elvet fentebb megtaláljátok...
3 különbözõ részre tagolódik a kód..


   new var;
    var = Ftp_Connect ( \"FTP ip\", \"felh.név\", \"jelszó\" );
    if ( !var )
        print ( \"_::FTP Error: Nem sikerült csatlakozni a szerverre...\" );
        SendRconCommand(\"exit\");

 
Itt, csatlakozunk FTP-re..



Ftp_FileExists(\"lincese.txt\");
    if ( !var )
SendRconCommand(\"exit\");

 
Itt lekérjük a fájlt..
(Tipp: Ha nem TXT kiterjesztést adunk meg, akkor egy plusz védelmi réteget adhatunk a scripthez.. vagyis.. nyitunk egy TXT fájlt, beleírjuk a kódunkat, átírjuk pl: \"lincese.code\"-ra, feltöltjük FTP-re, megadjuk a scriptben, és kész is  ;))



var = Ftp_OpenFile ( \"lincese.txt\", FTP_READ );
    new
        line    [ 100 ];
    while ( Ftp_ReadFile ( var, line ) )
        if(strfind(line,\"A te lincensz kódod\",true) != -1)
          print(\"asd\");
else
    SendRconCommand(\"exit\");

 
Majd itt, harmadik lépésként, ellenõrizzük a fájlunk tartalmát :)


Készítette: Bloody
Ha valami nem érthetõ, írjatok :)
Amit ne feledj:
   A script tesztelve lett!
   Az FTP plugin + inc, kell hozzá!!

38
Pluginok és Programok / Automata Chat Log mentõ.. Plugin/Scipt/Akármi..
« Dátum: 2013. Augusztus 26. - 12:39:09 »
Sziasztok!
Készítettem egy programot ami automatikusan menti a chat logot, egy fájlba..
Amire szükség lesz, az az autohotkey program.. ha nincs meg, letöltheted itt: www.autohotkey.com
Ha ez megvan, már csak le kell tölteni ezt a fájlt: http://dfiles.eu/files/s1rc6n53e
Ezt a fájlt, másoljátok be a \"GTA San Andreas User Files\\SAMP\" mappába..
Ha ezzel is megvagytok, akkor nincs más teendõ, mint jobb klikkel a fájlra kattintani, majd az \"Edit\" menüt választani...
 
C:\\Users\\Te neved\\Dokumentumok\\GTA San Andreas User Files\\SAMP\\chatlog.txt

 
Ezt a sort írjátok át, a ti elérési adatotokra.. pl:
 
C:\\Bloody44\\Dokumentumok\\GTA San Andreas User Files\\SAMP\\chatlog.txt

 
Fontos!!    Mind a két elérési utat írjátok át a scriptben, vagy nem fog mûködni!
Ha megvagy vele, már csak annyi a dolgod hogy két kattintással elindítod a scriptet...
Felmész egy szerverre, majd ha végeztél, a GTA Sa..User Files\\SAMP mappában találod a logokat, dátummal ellátva..
Valahogy így:
\"Z5aQNlS.png\"
Ha valami gáz van, szóljatok :D

39
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:CP Keveredés
« Dátum: 2013. Augusztus 22. - 22:21:13 »
Idézetet írta: ninjo98 date=1377202601\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"41723\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Tobbszor ujracsinaltam ... :/ de ezt a ++ megoldast nem ismertem de az az erdekes hogy a tobbi munka mindig az elsohelyen levo munkaval keveredik ossze :/
 
Olvasd át amit írtam ;)

40
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Segitsetek PLS
« Dátum: 2013. Augusztus 22. - 18:44:07 »
Szerintem.. bár lehet hülyeség.. nem return 0 kellene, hanem valami más :DD
Pl: Kidobja a kocsiból.. vagy nemtudom :/

41
SA-MP: Szerverfejlesztés / Honey - System - Anti Cheat
« Dátum: 2013. Augusztus 22. - 12:30:42 »
Sziasztok!
 


Ez a filterscript egy Cheat elleni védelmi réteget állít fel a szerveredre..
 


Infó: A program 70%ban ANGOL!!
 


A filterscript 70%-a általam íródott, a többit átalakítottam több AC-rendszerbõl..
 



Parancsok:

   /hsystemconfig VAGY /configurateac = Az anti-hack konfigurálása, mi legyen be- és ki kapcsolva..


Amik ellen védelmet nyújt:

               
Magas Ping ellen,

                 Anti Jet Pack,


                 Anti Speed Hack,


                 Anti Minigun, stb...


                 rCon törögetés.. (3esélyed van beírni a jó jelszót)


                 Anti Swear,


                 Anti Drive By,


                 Anti Bunny Hop,


                 Anti Air Brake (74%-os védelem)


                 Anti Péz/Élet/Páncél hack,


                 Anti Interior Teleport,


                 Anti Teleport hack =(1)= (A teleportálás ellen véd, alap...)


                 Anti Teleport hack =(2)= (Map Teleport Ellen Véd)


                       
*Map teleport = Kinevezünk egy helyet a mapon, és a jobb-klikkel oda teleportál..



                 Anti Autó Javító,


                 Anti Spam, és AFK rendszer..


                 


Bugok:

Spawnkor 10bõl 2x kidob health hack miatt :(

 Anti Teleport Hack, néha akkor is kidob ha nem kellene :(


A RAR fájl tartalma:

1.: PWN fájl..

2.: Scriptfiles mappa.. (ennek tartalmát másoljátok be a Scriptfiles mappába, másként a script, nem mûködik!)


További infó:A
Scriptfiles mappában, a HoneySystem mappán belül, a words.txt -be írj bele olyan szavakat, melyek nem szerepelhetnek a chat-ben!

Edit: Ha valamelyik szeró felhasználja, küldje már át az ip-jét :DD Elõre thx..


Így utólag átnézve 1-2 fail van benne  :laugh: ez azért ban, mert utólag törölgettem ki belõle az \"Új generációs anti cheat\" programhoz kellõ dolgokat :)


Letöltés:

Mediafire

Pastebin FIGYELEM!! Ha a pastebinrõl töltöd le, nem lesznek meg a ScriptFájlok, azaz NEM FOG MÛKÖDNI a script! (Ezt azoknak tettem fel, akik csak át szeretnék nézni a scriptet, és nem használni!)

42
Leírások/Útmutatók / PAWN - SA-MP Notepad++-ban!
« Dátum: 2013. Augusztus 21. - 16:08:38 »
Sziasztok!
Hivatalos fórumon találtam egy jópofa kis leírást, hogy miként is lehet a \"Notepad++\"-unkat társítani a \"PAWN\" nyevére is ..
Mért jó ez?
 -- Auto complie
 -- Sokkal gyorsabban lehet vele haladni.. miért? (Lentebb)
Egy példa, mért is gyorsabb vele haladni.. (Katt a képre)
\"autocomplete.gif\"
Elõször is, töltsük le a Notepad++-ot .. (http://notepad-plus-plus.org/)
Ha megvan, írjuk be futtatásba, vagy elérési útként, ezt: \"%appdata%/Notepad++\" (Idézõjelek nélkül!)
\"step-1_1.png\"
Ha megvan, akkor töltsétek le ezt a fájlt: userDefineLang.xml (Jobb klikk, hivatkozás mentése más néven..)
És tegyétek bele az imént megnyitott mappába..
Megvan?
Be is lehet zárni ezt a mappát...
Nyissátok meg a Notepad++-ot, menjetek a \"Beállítások\" vagy \"Preferences\" fülre, és a kép alapján végezzétek el a beállítást:
\"step-3.png\"
Ha gondolod, társíthatod a \".inc\" nevû fájlokat is, hogy az includekat-is ezzel nyissa meg.. (Célszerû :D)
Automata kiegészítés:
Töltsétek le az alábbi fájlt: PAWN.xml (Szintén.. jobb-klikk, hivatkozás mentése más néven)
Ha megvan, másoljátok be, a Notepad++ mappájába, a \"PLUGINS\" mappán belül, az \"API\"-k hoz..
\"step-a.png\"
\"step-b.png\"
Ha ez megvan, használd a \"Ctrl + Space\" gombokat, az automata kiegészítés megjelenítéséhez, vagy a \"Ctrl + Shift + Space\" gombot, az argumentumok megjelenítéséhez..
Én, személy szerint, beállítottam, hogy ez automatikusan menjen .. Hogyan?
Beállítások / preferences fül..
\"settings-1.png\"
Automata kiegészítés..
\"settings-2.png\"
Figyelem!
A kékkel írt \"3\"-as, azt jelenti, hogy annyi karakter után fogja automatikusan kidobni az adott lehetõségeket.. Pl: Ha beírsz egy S betût, nem fogja felajánlani az auto kiegészítést, csak ha folytatod mondjuk a \"Sen\"-ig.. Ekkor kifog dobni egy csomó felajánlást :) Az ENTER-rel tudod elfogadni ;)
 Ellenõrzés
Az ellenõrzés, maga a \"Komplikálás\" azaz a hibák szûrése, amit alap esetben az F5 vagy F6 gombbal tehetünk meg Pawno-ba, vagy persze a Kék nyílra kattintva  :angel:
FONTOS!
Hogy ez mûködjön, egy pluginra lesz szükséged! (NppExec)
\"step-4.png\"
(Infó: Ha nincs meg a plugin manager, akkor töltsd le a legfrissebb verzióját a notepad++-nak..)
A listában keresd meg az \"NppExec\" nevû plugint, pipáld ki, és katt az \"Install\"-ra!
(Kérni fogja a Notepad újraindítását.. e nélkül nem fog megjelenni a lentebb olvasandó ablak!)
Ha ez megvan, akkor a \"Plugins\" fülnél keresd meg a plugint, és katt a \"Execute..\"-ra..
\"step-6.png\"
Meg fog jelenni egy kis ablak, melybe ezt írjátok bele:
 

npp_save
cd $(CURRENT_DIRECTORY)
\"C:\\ProgramFiles\\PAWNO\\pawncc.exe\" \"$(FILE_NAME)\" -; -(

 
FIGYELEM!!!
Cseréld ki az elérési utat arra, ahol a te pawno-d található, másképpen nem fog mûködni a program!!!
Ha ezzel is megvagyunk, már csak menteni kell..
\"step-7.png\"
[imghttp://spelsajten.net/step-8.png[/img]http://Egy jó tanács.. Ha nem szeretnétek a lenti sávban sok, értelmetlen, felesleges üzenetet találni, akkor állítsátok be ezt:
\"step-10.png\"
Ez is megvan!  :thumbsup:
Már csak annyi van hátra, hogy egy gyors gombot adjunk hozzá az ellenõrzéshez..
A pluginunknak, menjünk a Bõvített beállítások, vagy \"Advanced Options\"-ra :)
\"step-11.png\"
Válasszuk ki, a \"PAWN Complier\"-t, (vagy azt amit fentebb elmentettetek) katt az \"Add/Modify\"-ra, majd az \"OK\"-ra :)
\"step-12.png\"
Indítsuk újra a Jegyzettömbünket, majd keressük meg a beállításoknál, a \"Gyorsgomb\" beállításokat
\"step-13.png\"
Keressük meg a \"Plugin Commands\" fület, és kattintsunk rá, majd a listában a \"PAWN Complie\"-t, és adjunk hozzá egy gyors gombot!
\"step-14.png\"
Ha valami nem érthetõ, írjatok :)

43
Pluginok és Programok / FTP Plugin, FTP csatlakozáshoz :D
« Dátum: 2013. Augusztus 21. - 15:55:05 »
Sziasztok :)
Hivatalos fórumon találtam egy plugint, programom fejlesztése közben, és mivel nekem sokat segített, gondoltam megosztom ezt veletek..
Az eredeti készítõ: Scottas
Ez a plugin, az \"FTP\" névre hallgat, mely (a nevébe is benne van) FTP csatlakozáshoz kell.. ez jól jöhet pl a script fájljaink mentésére...
Forwardok:



forward OnFtpFileSent ( remotefile [ ], localfile [ ] );
forward OnFtpFileReceived ( remotefile [ ], localfile [ ] );

 

Funkciók:



native Ftp_Connect(server[], username[], password[]);  //Csatlakozás
native Ftp_CreateDirectory(directory[]); //Mappa készítés
native Ftp_DeleteFile(file[]); //Fájl törlése
native Ftp_GetFile(remote_file[],local_file[],bool:owerwrite); //Fájl lekérése
native Ftp_PutFile(remote_file[],local_file[]); //Fájl feltöltése
native Ftp_RemoveDirectory(directory[]); //Mappa törlése
native Ftp_RenameFile(file_name[],new_file_name[]); //Fájl nevének átírása
native Ftp_Close(/*Nincs paraméter*/); //FTP csatlakozás leállítása..
native Ftp_OpenFile(file[],access); //Fájl megnyitása
native Ftp_ReadFile(handle,buff[],size=sizeof(buff)); //Fájl megnyitása olvasásra
native Ftp_WriteFile(handle,string[],size=sizeof(string)); //Írás fájlba
native Ftp_CloseFile(handle); //Fájl bezárása..
native Ftp_FileExists(file[]); //Fájl lekérése, hogy fent van-e..



Példa:



public OnGameModeInit ( )
{
    new
        var;
    // FTP csatlakozás..
    var = Ftp_Connect ( \"serverip\", \"username\", \"password\" );
    if ( !var )
        print ( \"_::FTP Error: Nem sikerült csatlakozni az adatbázisra...\" );
    //  \"Gyökér\" mappa készítése.. (ez nem szükséges, csak akkor, ha teljesen üres az FTP-nk)
    var = Ftp_CreateDirectory ( \"Dir\" );
    if ( !var )
        print ( \"::__ FTP Connection: Nem sikerült a mappa létrehozása..\" );
       
    //  Mappa készítése, a \"Gyökér\" mappába..
    Ftp_CreateDirectory ( \"Dir/New\" );
   
    //  Fájl megnyitása
    var = Ftp_OpenFile ( \"Dir/New/newfile.txt\", FTP_WRITE );
    Ftp_WriteFile ( var, \"Elsõ sor\\n\" );
    Ftp_WriteFile ( var, \"Második sor\\n\" );
    //(Használd a \\n, parancsot, új sor kezdéséhez,
   //vagy a \\r  parancsot, bekezdés készítéséhez!)
/* Érdemes elolvasni ezt: http://wiki.sa-mp.com/wiki/File_Functions  */
    //  Fájl bezárása..
    Ftp_CloseFile ( var );
   
    //  Most, egy letöltési példát nézzünk...
    //  Infó: remote_file[] - a létezõ fájl a szerverünkön
    //  Infó2: local_file[] - ahová szeretnénk letölteni a fájlt..
    var = Ftp_GetFile ( \"Dir/New/newfile.txt\", \"scriptfiles/ournewfile.txt\", true );   //A Gyökéren belül, a New mappából, a \"newfile.txt\" letöltése, a \"scriptfiles/ournewfile.txt\"-be
    // Megjegyzés: A parancs végén, ha a \"True\" parancsot adjuk ki,
    //  akkor ha a fájlunk már létezik a letölteni kívánt helyen, felül lesz írva!
    //  Példa: Ha már létezik az \"ournewfile.txt\" és a parancs vége \"True\" akkor letöltéskor,
   //   a script, felül fogja azt írni..
   
    if  ( var )
        print ( \"A fájl letöltve\" );
   
    //  Egy példa, fájl törlésére..
    var = Ftp_DeleteFile ( \"Dir/New/newfile.txt\" );
   //ezzel, a gyökérmappán belüli \"new\" mappából töröljük, a \"newfile.txt\"-t :)
   
    if ( var )
        print ( \"Sikeresen törölve!\" );
       
    //  Töröljük a \"new\" mappát, a gyökérbõl..
    var = Ftp_RemoveDirectory ( \"Dir/New\" );
   
    if ( var )
        print ( \"Sikeresen törölve...\" );
       
    //  A törlés után, most tölltsünk is fel valamit..
    var = Ftp_PutFile ( \"Dir/uploaded_file.txt\", \"pawno/include/ftp.inc\" );
/* Az elsõ idézõ jelek közé, a cél mappa, valamint fájl kerül, a második közé pedig a feltölteni
kívánt fájlunk.. esetünkben, az FTP-nk gyökér mappájába töltjük fel, \"uploaded_file.txt\" néven, a pawno/include mappánkból, az FTP-inc-et ...*/
   
    if ( var )
        print ( \"A fájl sikeresen feltöltve\" );
       
    // Most nyissunk meg egy fájlt, de csak olvasásra!
    var = Ftp_OpenFile ( \"Dir/uploaded_file.txt\", FTP_READ );
   
    new
        line    [ 100 ]; //Egy változó, mely a sorokat jelöli
    //  Olvassunk is belõle, ha már megnyitottuk ;)     
    while ( Ftp_ReadFile ( var, line ) )
        print ( line ); //Majd írjuk ki, a kiolvasott adatokat...
       
    //  Végül, zárjuk be a fájlt..
    Ftp_CloseFile ( var );
   
    //  Az egésznek a végén pedig töröljük a csatlakozást, vagyis zárjuk be az FTP-t...
    Ftp_Close ( );
}

 

Ha valami nem tiszta, írjatok :)

Callbackek:



forward OnFtpFileSent ( remotefile [ ], localfile [ ] );
forward OnFtpFileReceived ( remotefile [ ], localfile [ ] );

 

Bugok:

Jelenleg nincs ..

Készítõk:

RyDeR, angol leírás készítése..

Bloody, magyar leírás készítése..

Pghpunkid, segítség a callback-ben..

Scottas plugin készítõ..



Letöltés itt!

44
Segítségkérés / FTP connect, file open and check files..
« Dátum: 2013. Augusztus 21. - 12:34:44 »
Sziasztok!
Adott ez a téma: http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=274294
Ez egy FTP plugint \"reklámoz\" :D
Az lenne a kérdésem, hogy hogyan oldható az meg, hogy egy fáljból kérje le az adatokat?
Pl: Ha beírja hogy /asd akkor megnyitja FTP-n a \"asd.txt\"-t és kiolvas belõle egy adatot, amely esetünkben egy azonosító, majd ezt írja ki chatbe..
Konkrétan: /asd -> fájl megnyitás, és kiírás a tartalmát.. ennyi :D


Vagy, egy fájl meglétének ellenõrzése.. vagyis.. lekérjük a játékos nevét, és megnézzük hogy FTP-n fent van-e az a fájl, ami a neve a játékosnak :)

45
Segítségkérés / Lehetséges a rublikák átírása a szerverben?
« Dátum: 2013. Augusztus 17. - 18:46:12 »
Üdv!
A SA:MP-ban, mielõtt rámegyünk a szerverre, vannak ilyen kockák.. pl: gravity, stb..
Ezeket olvastam valahol, hogy át lehet írni / lehet létrehozni többet..
Hogyan lehetséges ez? :)

Oldalak: 1 2 [3] 4
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal