Szerző Téma: Saját EDSMS rendszer készítés.  (Megtekintve 8086 alkalommal)

Saját EDSMS rendszer készítés.
« Dátum: 2014. Május 03. - 13:10:33 »
+4
Sziasztok!
 


Ebben a topikban, azt fogom leírni, hogyan készíthetünk magunknak egy saját (pl) támogatás rendszert. Ez igen hasznos, ha olyan hostnál vagyunk ahol nincs ilyen  :thumbsup: Jómagam az
SmS Global[/urt]-t ajánlom, mivel egyszerû, gyors.
 
 

Amire szükségünk van, az egyszerûbb verzióhoz:
-[PÉLDÁUL] Egy SMS Global account

-Némi ész

 

Kezdjünk is bele.




Regisztráljuk magunkat a szolgáltatónál.

Ezek után, hozzunk létre egy úgynevezett \"prefixet\". Ennek magyar fordítása: Elõtag. Ez azt határozza meg, hogy mit kelljen küldeni az SMS-ben. Tehát ha a prefixünk (továbbiakban pref.) \"HSC\" akkor a megadott telefonszámra majd a \"HSC <azonosító>\" tartalmú SMS-t kell küldeni.



 



Rögtön jön a kérdés: \"Mi az az <azonosító>?\"






Egy szám, kód, vagy szó, amivel azonosítani tudjuk majd a lekérés során (lentebb!), hogy kinek kell jóváírni az összeget. Jómagam, SA:MP-nál a \"nicknevet\" ajánom, amivel regisztrálunk a szerverre. Miért? Mert így nem kell felesleges számkódokkal szenvednünk.


MAJDNEM KIHAGYTAM: Az azonosító, csak a MySQL-es résznél fontos, mivel itt a fizetõ ID-jével azonosítunk. A MySQL-nél pedig egy \"darabolást\" csinálunk a \"$_GET[\'uzenet\']\"-tel, sé a 2. tagot kiemelve az <azonosító>-val írunk jóvá.


Magyarul: a HSC Bloody44 - bõl csinálunk egy Bloody44-et, és tároljuk \'$gamername\'-változóban.


A Pref. létrehozásakor kért \"URL\" sorba ne írjatok egyelõre SEMMIT! Az a rész most kezdõdik. (A bonyolultabb..)


Hogy az SMS rendszerünk mûködjön, szükség van egy külsõs (nem a GlobalSMS) által irányított, úgynevezett \"SMS Manager System\" magyarul \"SMS feldolgozó\" rendszerre.


Ez nem más, mint egy jól megírt PHP fájl.

 






<?php
//EZ A PHP FÁJLUNK EGYIK (biztonságilag) LEGFONTOSABB RÉSZE!!!!
//Ennek lényege; ha a lekérés (elérés) nem az SMS szolgáltatónk hostjáról érkezik, \"megöli\" azaz nem //engedi tovább. Magyarul: Ha te felmész a \"www.éntárhelyem.hu/sms.php\"-ra, vagy megpróbálsz //lekérést indítani a \"www.éntárhelyem.hu/sms.php?teszt=1\"-el, akkor egy \"Talán majd máskor összejön\" //üzenetet kapsz  :)
if(!in_array($_SERVER[\'REMOTE_ADDR\'],array(\'/*ide a szolgáltató IPcíme*/\'))) {
die(\"<h2>Talán máskor összejön!</h2>\");
}
if(isset($_GET[\'urlteszt\'])) die(\"ok|Teszt\"); //Ha az SMS (lekérés) a honlap beépített \'teszt\' panelérõl jön, //nem engedi tovább (megöli) a csatlakozást, \"ok|Teszt\" értékkel visszatérve.
ini_set(\'display_errors\', 0);
/* Ez nem kell az alapvetõ feldolgozáshoz!
DEFINE(\'SQL_HOST\', \'---\');
DEFINE(\'SQL_USER\', \'---\');
DEFINE(\'SQL_PASS\', \'---\');
$sqlServ = mysql_connect(SQL_HOST, SQL_USER, SQL_PASS);
*/
//SMS Adatainak lekédezése
$id = $_GET[\'id\']; //Egyéni \'vásárlói\' ID az azonosításhoz
$uzenet = $_GET[\'text\']; //Az sms üzenete
$telefonszam = $_GET[\'tel\']; //Küldõ telefonszáma
$fogado = $_GET[\'fogado\']; //Sms fogadója
$prefix= $_GET[\'prefix\']; //Prefix (fentebb említve)
$teszt = $_GET[\'teszt\'];  //Ha TESZT SMS, 1-értékkel tér vissza.
//------------------------------Most következik az email küldéses rész...----------------------------------
$to      = \'-/IDE AZ EMAILCÍMET AHOVA KÜLDJE/-\';
$subject = \'SMS Támogatás érkezett.\'; //Az EMAIL tárgya
$message = \"SMS Támogatás érkezett, \'$prefix\'-elõtaggal, erre a számra: $fogado\\nFeladó telefonszáma: $telefonszam\\nSMS Azonosító: $id\\nJátékos azonosító: $azonosito[1]\\nAz SMS teljes tartalma: $uzenet\\n\\nAz SMS-ára: \'$ar\'ft volt, amibõl te \'$nyereseg\'ft-ot kapsz!\\n\\n\\n (C)SMS FELDOLGOZÓ RENDSZERT KÉSZÍTETTE: ReMoTe (Bloody44)\";
//Üzenet tartalma
$headers = \'From: [email protected]\' . \"\\r\\n\" .  //Honnan lett küldve
   \'Reply-To: [email protected]\' . \"\\r\\n\" . //Válasz küldése
   \'X-Mailer: PHP/\' . phpversion(); //Üzenetküldõ szolgáltatás
//-----------------------------Visszatérések... ------------------------------------------------
//                      (Az ECHO után írt szöveg, a válasz SMS tartalma.)
if(@mail($to, $subject, $message, $headers)) //üzenet küldése, és visszatérés. Ha az üzenet(et)
{                                        //Sikeresen elküldve
   echo \'ok|Köszönjük a támogatásod! Vedd fel a kapcsolatot egy adminisztrátorral, akik majd jóváírják a jutalmakat! Üdvözlettel a XYZ csapata. (C)SmS Sent By: Bloody SMS Manager System.\';
} else {                            //Nem sikerült elküldeni valamiért.
   echo \'error|Hiba történt az értesítés küldése küzben! Vedd fel a kapcsolatot egy adminisztrátorral, és add meg neki a vásárlásod id-jét: $id (C)SmS Sent By: Bloody SMS Manager System.\';
}
?>

 


Röviden a PHP fájl ennyi. Ennek lényege az SMS-ünk \"feldarabolása\", elemzése, kezelése. Másoljuk ki, és mentsük el \"*példa*.PHP\" néven! FONTOS, HOGY \'.PHP\'-ra végzõdjön!


Ezt a PHP-fájlt töltsük fel az online Webhostunkra (pl ahol a játékszerverünk fut), és az elérési címét (valahogy így néz majd ki:
www.webtárhelyem.szolgáltató.hu/*példa*.php).

Most irány vissza az SMS Szolgáltató, Pref. módosítás. Adjuk meg az \"URL:\" részhez az elõbb említett címet. Ezen az URL-en fogja majd a szolgáltató keresni a lekérõ \'rendszert\'.


Gyakorlatilag ennyi. Kész is, a támogatási \'rendszerünk\'. Ha valaki küld az SMS szolgáltató által kiszabott áron- egy SMST, a szintén kiszabott telefonszámra az általunk megadott prefixel, (HSC) egy SMS-t, akkor kapunk róla egy emailt a PHP-ban megadott címre, melynek tartalma valahogy így néz majd ki:




$message = \'SMS Támogatás érkezett. A támogató ID-je: 7842346 prefix: HSC az SMS ára: 203. (C)SMS FELDOLGOZÓ RENDSZER KÉSZÍTÕJE: ReMoTe (Bloody44)\';

 


Kép:
 



\"width=500
https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/v/t34.0-12/10331662_741839152502904_1734744891_n.jpg?oh=18142fa290e977d0c41f73337beb2613&oe=53681946&__gda__=1399325273_323e698bcd3b1d29746d5fa7705819b8[/img]
 

Ezek után már csak annyi a dolgunk, hogy a szolgáltatónál kikérjük az ID-hez tartozó adatokat, és egyeztetünk a támogatást küldõ személlyel, majd odaadjuk a megérdemelt jutalmat.


Remélem tudtam segíteni.


Ha valakinek automatizált rendszerre van szüksége, az is lehetséges.


Ezt nem írom le olyan részletesen, csak a lényegét.


Ugyan ezen a PHP-n alapul, annyi változással hogy lekéri az SMS árát, majd az árhoz tartozó általunk megadott dolgokat \"hajtja végre\".


Magyarul: Annyi a dolgunk, ha annak aki 203ft-ért küld támogatást 5.000.000$t és 2-es admint szeretnénk adni a szerveren;




if ($ar == 203)
{$penz = +5000000; $adminszint= +2;}

 

hogy így állítjuk be az \"if\" elágazásunkat.


Ha ezzel megvagyunk, az összes árral tegyük ezt meg. (AZ ÁRAKAT LEHET VÁLTOZTATNI, HOSTINGTÓL FÜGGÕEN)


Következõ lépésben, töröljük az emailküldéses részt (EZT)







$to      = \'-/IDE AZ EMAILCÍMET AHOVA KÜDLJE/-\';
$subject = \'SMS Támogatás érkezett.\';
$message = \'SMS Támogatás érkezett. A támogató ID-je: $id prefix: $prefix az SMS ára: $price. (C)SMS FELDOLGOZÓ RENDSZER KÉSZÍTÕJE: ReMoTe (Bloody44)\';
$headers = \'From: [email protected]\' . \"\\r\\n\" .
   \'Reply-To: [email protected]\' . \"\\r\\n\" .
   \'X-Mailer: PHP/\' . phpversion();
mail($to, $subject, $message, $headers);
if(@mail($to, $subject, $message, $headers))
{
   echo \'ok|Köszönjük a támogatásod! Vedd fel a kapcsolatot egy adminisztrátorral, akik majd jóváírják a jutalmakat! Üdvözlettel a RoughLaugh csapata. (C)SmS Sent By: ReMoTe SMS Manager System.\';
} else {
   echo \'error|Hiba történt az értesítés küldése küzben! Vedd fel a kapcsolatot egy adminisztrátorral, és add meg neki a vásárlásod id-jét: $id (C)SmS Sent By: ReMoTe SMS Manager System.\';
}


 




és cseréljük ki MySQL csatlakozásra. Ezt nem fogom megírni, mivel nincs kedvem  ;D


A lényegét ennek is elmondom azonban: A fentebbi elágazásban, változókban mentettük a \'jutalmakat\'. Ezen jutalmakat kell jóváírnunk a MySQL adatbázisunkba.


FONTOS: Ne felejtsük el, hogy a jogosult jutalmazott nevét az smsben (phpban $uzenet-ben) tárolt <azonosító> tartalmazza!

Tehát ha azt írjuk, hogy küldjék a 06-90-000-00-00-s számra a HSC <játékosnév> üzenetet a támogatáshoz, akkor a fentebb írt módon DARABOLNUNK KELL az $uzenet-változót az elválasztásnál! (Google a barátod..)


Például ha van egy \"karakterek\" táblánk, akkor annak a \"pénz\" rovatához adjuk hozzá a fentebb definiált \"$penz = +5.000.00\" változót, az \"adminszint\" részéhez pedig a fentebb \"adminszint = +1\"-et.


Tipp: Abba a táblába íratjuk jóvá a jutalmakat, amibe (pl egy SeeRPG-s modban) a játékosok adatait tároljuk, így a szerverre való csatlakozáskor, nincs szükség külön egy másik MySQL-es részre, mivel alapból lekéri a szerver a játékos adatait.


Ha valami nem világos, írjatok és segítek  :thumbsup:
« Utoljára szerkesztve: 2014. Május 04. - 11:17:41 írta Bloody44 »

Nem elérhető Live

  • 507
    • Profil megtekintése
Saját EDSMS rendszer készítés.
« Válasz #1 Dátum: 2014. Május 03. - 15:07:34 »
0
Ez kellett. :)

Nem elérhető Loren

  • 1401
  • Ex Moderátor
    • Profil megtekintése
Saját EDSMS rendszer készítés.
« Válasz #2 Dátum: 2014. Május 03. - 19:02:13 »
0
[mod]A témát vissza helyeztük, a warnt levontam, és elnézésedet kérem, ugyanis férre értés történt.[/mod]

Saját EDSMS rendszer készítés.
« Válasz #3 Dátum: 2014. Május 03. - 21:59:08 »
0
BnK, örülök hogy segítettem  ;D
el van nézve, srácok  :angel:

Nem elérhető b1s

  • 2212
  • Faszidegbénulás
    • Profil megtekintése
Saját EDSMS rendszer készítés.
« Válasz #4 Dátum: 2014. Május 04. - 10:01:29 »
+2
Egy olyan szerveren, ahol MySQLes rendszert használnak, a játékosnak miért kellene várnia az adminisztrátori jóváírásra? Miért nem írsz egy queryt, ami automatikusan jóváírja? :D

Saját EDSMS rendszer készítés.
« Válasz #5 Dátum: 2014. Május 04. - 11:14:07 »
0
Idézetet írta: krook date=1399190489\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"48047\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Egy olyan szerveren, ahol MySQLes rendszert használnak, a játékosnak miért kellene várnia az adminisztrátori jóváírásra? Miért nem írsz egy queryt, ami automatikusan jóváírja? :D
 
nem értelek o_o
ahol MySQL-es rendszert használnak, ott autómatikus.. jaa, hogy az válasz üzenetre gondolsz?:) azokat lehet változtatni.
A MySQL-es részben annyi különbség van, hogy az email helyett egy Query-t kell berakni, az ár-kategóriától és jutalomtól függõ változókkal.. :D természetesen olyankor a válasz üzenetet meg kell változtatni: \"Támogatás, és jutalmak jóváíródnak a következõ szerverre történõ belépésedkor..\"-ra.. például  8) de leírtam többek között ezt is ^^

Nem elérhető ZSOLTI99

  • 1827
    • Profil megtekintése
Saját EDSMS rendszer készítés.
« Válasz #6 Dátum: 2014. Május 04. - 12:05:01 »
0
Nagyon jó lett grat felfogom használni.Grat hozzá

Saját EDSMS rendszer készítés.
« Válasz #7 Dátum: 2014. Május 26. - 14:44:13 »
0
Ha valakinek kellene mysql-re köthetõ php-s rendszer az EDSMS-hez az írjon rám privátban, vagy ide.

Saját EDSMS rendszer készítés.
« Válasz #8 Dátum: 2014. Május 03. - 13:10:33 »
0
Sziasztok!
 


Ebben a topikban, azt fogom leírni, hogyan készíthetünk magunknak egy saját (pl) támogatás rendszert. Ez igen hasznos, ha olyan hostnál vagyunk ahol nincs ilyen  :thumbsup: Jómagam az
SmS Global[/urt]-t ajánlom, mivel egyszerû, gyors.
 
 

Amire szükségünk van, az egyszerûbb verzióhoz:
-[PÉLDÁUL] Egy SMS Global account

-Némi ész

 

Kezdjünk is bele.




Regisztráljuk magunkat a szolgáltatónál.

Ezek után, hozzunk létre egy úgynevezett \"prefixet\". Ennek magyar fordítása: Elõtag. Ez azt határozza meg, hogy mit kelljen küldeni az SMS-ben. Tehát ha a prefixünk (továbbiakban pref.) \"HSC\" akkor a megadott telefonszámra majd a \"HSC <azonosító>\" tartalmú SMS-t kell küldeni.



 



Rögtön jön a kérdés: \"Mi az az <azonosító>?\"






Egy szám, kód, vagy szó, amivel azonosítani tudjuk majd a lekérés során (lentebb!), hogy kinek kell jóváírni az összeget. Jómagam, SA:MP-nál a \"nicknevet\" ajánom, amivel regisztrálunk a szerverre. Miért? Mert így nem kell felesleges számkódokkal szenvednünk.


MAJDNEM KIHAGYTAM: Az azonosító, csak a MySQL-es résznél fontos, mivel itt a fizetõ ID-jével azonosítunk. A MySQL-nél pedig egy \"darabolást\" csinálunk a \"$_GET[\'uzenet\']\"-tel, sé a 2. tagot kiemelve az <azonosító>-val írunk jóvá.


Magyarul: a HSC Bloody44 - bõl csinálunk egy Bloody44-et, és tároljuk \'$gamername\'-változóban.


A Pref. létrehozásakor kért \"URL\" sorba ne írjatok egyelõre SEMMIT! Az a rész most kezdõdik. (A bonyolultabb..)


Hogy az SMS rendszerünk mûködjön, szükség van egy külsõs (nem a GlobalSMS) által irányított, úgynevezett \"SMS Manager System\" magyarul \"SMS feldolgozó\" rendszerre.


Ez nem más, mint egy jól megírt PHP fájl.

 






<?php
//EZ A PHP FÁJLUNK EGYIK (biztonságilag) LEGFONTOSABB RÉSZE!!!!
//Ennek lényege; ha a lekérés (elérés) nem az SMS szolgáltatónk hostjáról érkezik, \"megöli\" azaz nem //engedi tovább. Magyarul: Ha te felmész a \"www.éntárhelyem.hu/sms.php\"-ra, vagy megpróbálsz //lekérést indítani a \"www.éntárhelyem.hu/sms.php?teszt=1\"-el, akkor egy \"Talán majd máskor összejön\" //üzenetet kapsz  :)
if(!in_array($_SERVER[\'REMOTE_ADDR\'],array(\'/*ide a szolgáltató IPcíme*/\'))) {
die(\"<h2>Talán máskor összejön!</h2>\");
}
if(isset($_GET[\'urlteszt\'])) die(\"ok|Teszt\"); //Ha az SMS (lekérés) a honlap beépített \'teszt\' panelérõl jön, //nem engedi tovább (megöli) a csatlakozást, \"ok|Teszt\" értékkel visszatérve.
ini_set(\'display_errors\', 0);
/* Ez nem kell az alapvetõ feldolgozáshoz!
DEFINE(\'SQL_HOST\', \'---\');
DEFINE(\'SQL_USER\', \'---\');
DEFINE(\'SQL_PASS\', \'---\');
$sqlServ = mysql_connect(SQL_HOST, SQL_USER, SQL_PASS);
*/
//SMS Adatainak lekédezése
$id = $_GET[\'id\']; //Egyéni \'vásárlói\' ID az azonosításhoz
$uzenet = $_GET[\'text\']; //Az sms üzenete
$telefonszam = $_GET[\'tel\']; //Küldõ telefonszáma
$fogado = $_GET[\'fogado\']; //Sms fogadója
$prefix= $_GET[\'prefix\']; //Prefix (fentebb említve)
$teszt = $_GET[\'teszt\'];  //Ha TESZT SMS, 1-értékkel tér vissza.
//------------------------------Most következik az email küldéses rész...----------------------------------
$to      = \'-/IDE AZ EMAILCÍMET AHOVA KÜLDJE/-\';
$subject = \'SMS Támogatás érkezett.\'; //Az EMAIL tárgya
$message = \"SMS Támogatás érkezett, \'$prefix\'-elõtaggal, erre a számra: $fogado\\nFeladó telefonszáma: $telefonszam\\nSMS Azonosító: $id\\nJátékos azonosító: $azonosito[1]\\nAz SMS teljes tartalma: $uzenet\\n\\nAz SMS-ára: \'$ar\'ft volt, amibõl te \'$nyereseg\'ft-ot kapsz!\\n\\n\\n (C)SMS FELDOLGOZÓ RENDSZERT KÉSZÍTETTE: ReMoTe (Bloody44)\";
//Üzenet tartalma
$headers = \'From: [email protected]\' . \"\\r\\n\" .  //Honnan lett küldve
   \'Reply-To: [email protected]\' . \"\\r\\n\" . //Válasz küldése
   \'X-Mailer: PHP/\' . phpversion(); //Üzenetküldõ szolgáltatás
//-----------------------------Visszatérések... ------------------------------------------------
//                      (Az ECHO után írt szöveg, a válasz SMS tartalma.)
if(@mail($to, $subject, $message, $headers)) //üzenet küldése, és visszatérés. Ha az üzenet(et)
{                                        //Sikeresen elküldve
   echo \'ok|Köszönjük a támogatásod! Vedd fel a kapcsolatot egy adminisztrátorral, akik majd jóváírják a jutalmakat! Üdvözlettel a XYZ csapata. (C)SmS Sent By: Bloody SMS Manager System.\';
} else {                            //Nem sikerült elküldeni valamiért.
   echo \'error|Hiba történt az értesítés küldése küzben! Vedd fel a kapcsolatot egy adminisztrátorral, és add meg neki a vásárlásod id-jét: $id (C)SmS Sent By: Bloody SMS Manager System.\';
}
?>

 


Röviden a PHP fájl ennyi. Ennek lényege az SMS-ünk \"feldarabolása\", elemzése, kezelése. Másoljuk ki, és mentsük el \"*példa*.PHP\" néven! FONTOS, HOGY \'.PHP\'-ra végzõdjön!


Ezt a PHP-fájlt töltsük fel az online Webhostunkra (pl ahol a játékszerverünk fut), és az elérési címét (valahogy így néz majd ki:
www.webtárhelyem.szolgáltató.hu/*példa*.php).

Most irány vissza az SMS Szolgáltató, Pref. módosítás. Adjuk meg az \"URL:\" részhez az elõbb említett címet. Ezen az URL-en fogja majd a szolgáltató keresni a lekérõ \'rendszert\'.


Gyakorlatilag ennyi. Kész is, a támogatási \'rendszerünk\'. Ha valaki küld az SMS szolgáltató által kiszabott áron- egy SMST, a szintén kiszabott telefonszámra az általunk megadott prefixel, (HSC) egy SMS-t, akkor kapunk róla egy emailt a PHP-ban megadott címre, melynek tartalma valahogy így néz majd ki:




$message = \'SMS Támogatás érkezett. A támogató ID-je: 7842346 prefix: HSC az SMS ára: 203. (C)SMS FELDOLGOZÓ RENDSZER KÉSZÍTÕJE: ReMoTe (Bloody44)\';

 


Kép:
 



\"width=500
https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/v/t34.0-12/10331662_741839152502904_1734744891_n.jpg?oh=18142fa290e977d0c41f73337beb2613&oe=53681946&__gda__=1399325273_323e698bcd3b1d29746d5fa7705819b8[/img]
 

Ezek után már csak annyi a dolgunk, hogy a szolgáltatónál kikérjük az ID-hez tartozó adatokat, és egyeztetünk a támogatást küldõ személlyel, majd odaadjuk a megérdemelt jutalmat.


Remélem tudtam segíteni.


Ha valakinek automatizált rendszerre van szüksége, az is lehetséges.


Ezt nem írom le olyan részletesen, csak a lényegét.


Ugyan ezen a PHP-n alapul, annyi változással hogy lekéri az SMS árát, majd az árhoz tartozó általunk megadott dolgokat \"hajtja végre\".


Magyarul: Annyi a dolgunk, ha annak aki 203ft-ért küld támogatást 5.000.000$t és 2-es admint szeretnénk adni a szerveren;




if ($ar == 203)
{$penz = +5000000; $adminszint= +2;}

 

hogy így állítjuk be az \"if\" elágazásunkat.


Ha ezzel megvagyunk, az összes árral tegyük ezt meg. (AZ ÁRAKAT LEHET VÁLTOZTATNI, HOSTINGTÓL FÜGGÕEN)


Következõ lépésben, töröljük az emailküldéses részt (EZT)







$to      = \'-/IDE AZ EMAILCÍMET AHOVA KÜDLJE/-\';
$subject = \'SMS Támogatás érkezett.\';
$message = \'SMS Támogatás érkezett. A támogató ID-je: $id prefix: $prefix az SMS ára: $price. (C)SMS FELDOLGOZÓ RENDSZER KÉSZÍTÕJE: ReMoTe (Bloody44)\';
$headers = \'From: [email protected]\' . \"\\r\\n\" .
   \'Reply-To: [email protected]\' . \"\\r\\n\" .
   \'X-Mailer: PHP/\' . phpversion();
mail($to, $subject, $message, $headers);
if(@mail($to, $subject, $message, $headers))
{
   echo \'ok|Köszönjük a támogatásod! Vedd fel a kapcsolatot egy adminisztrátorral, akik majd jóváírják a jutalmakat! Üdvözlettel a RoughLaugh csapata. (C)SmS Sent By: ReMoTe SMS Manager System.\';
} else {
   echo \'error|Hiba történt az értesítés küldése küzben! Vedd fel a kapcsolatot egy adminisztrátorral, és add meg neki a vásárlásod id-jét: $id (C)SmS Sent By: ReMoTe SMS Manager System.\';
}


 




és cseréljük ki MySQL csatlakozásra. Ezt nem fogom megírni, mivel nincs kedvem  ;D


A lényegét ennek is elmondom azonban: A fentebbi elágazásban, változókban mentettük a \'jutalmakat\'. Ezen jutalmakat kell jóváírnunk a MySQL adatbázisunkba.


FONTOS: Ne felejtsük el, hogy a jogosult jutalmazott nevét az smsben (phpban $uzenet-ben) tárolt <azonosító> tartalmazza!

Tehát ha azt írjuk, hogy küldjék a 06-90-000-00-00-s számra a HSC <játékosnév> üzenetet a támogatáshoz, akkor a fentebb írt módon DARABOLNUNK KELL az $uzenet-változót az elválasztásnál! (Google a barátod..)


Például ha van egy \"karakterek\" táblánk, akkor annak a \"pénz\" rovatához adjuk hozzá a fentebb definiált \"$penz = +5.000.00\" változót, az \"adminszint\" részéhez pedig a fentebb \"adminszint = +1\"-et.


Tipp: Abba a táblába íratjuk jóvá a jutalmakat, amibe (pl egy SeeRPG-s modban) a játékosok adatait tároljuk, így a szerverre való csatlakozáskor, nincs szükség külön egy másik MySQL-es részre, mivel alapból lekéri a szerver a játékos adatait.


Ha valami nem világos, írjatok és segítek  :thumbsup:
« Utoljára szerkesztve: 2014. Május 04. - 11:17:41 írta Bloody44 »

Nem elérhető Live

  • 507
    • Profil megtekintése
Saját EDSMS rendszer készítés.
« Válasz #9 Dátum: 2014. Május 03. - 15:07:34 »
0
Ez kellett. :)

Nem elérhető Loren

  • 1401
  • Ex Moderátor
    • Profil megtekintése
Saját EDSMS rendszer készítés.
« Válasz #10 Dátum: 2014. Május 03. - 19:02:13 »
0
[mod]A témát vissza helyeztük, a warnt levontam, és elnézésedet kérem, ugyanis férre értés történt.[/mod]

Saját EDSMS rendszer készítés.
« Válasz #11 Dátum: 2014. Május 03. - 21:59:08 »
0
BnK, örülök hogy segítettem  ;D
el van nézve, srácok  :angel:

Nem elérhető b1s

  • 2212
  • Faszidegbénulás
    • Profil megtekintése
Saját EDSMS rendszer készítés.
« Válasz #12 Dátum: 2014. Május 04. - 10:01:29 »
0
Egy olyan szerveren, ahol MySQLes rendszert használnak, a játékosnak miért kellene várnia az adminisztrátori jóváírásra? Miért nem írsz egy queryt, ami automatikusan jóváírja? :D

Saját EDSMS rendszer készítés.
« Válasz #13 Dátum: 2014. Május 04. - 11:14:07 »
0
Idézetet írta: krook date=1399190489\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"48047\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Egy olyan szerveren, ahol MySQLes rendszert használnak, a játékosnak miért kellene várnia az adminisztrátori jóváírásra? Miért nem írsz egy queryt, ami automatikusan jóváírja? :D
 
nem értelek o_o
ahol MySQL-es rendszert használnak, ott autómatikus.. jaa, hogy az válasz üzenetre gondolsz?:) azokat lehet változtatni.
A MySQL-es részben annyi különbség van, hogy az email helyett egy Query-t kell berakni, az ár-kategóriától és jutalomtól függõ változókkal.. :D természetesen olyankor a válasz üzenetet meg kell változtatni: \"Támogatás, és jutalmak jóváíródnak a következõ szerverre történõ belépésedkor..\"-ra.. például  8) de leírtam többek között ezt is ^^

Nem elérhető ZSOLTI99

  • 1827
    • Profil megtekintése
Saját EDSMS rendszer készítés.
« Válasz #14 Dátum: 2014. Május 04. - 12:05:01 »
0
Nagyon jó lett grat felfogom használni.Grat hozzá

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal