Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - takehun

Oldalak: 1 ... 14 15 [16] 17
226
Szkript kérések / Írás & Parancs tiltó script
« Dátum: 2012. november 03. - 02:13:29 »
Üdv, olyan kérésem lenne, hogy ha pl. börtönben van az illetõ akkor letiltsa a chatbe való írást és a parancsírást.
Fogalmam sincs melyik függvénnyel kellene ezt kivitelezni.  :shurg:
Köszönöm!

227
Segítségkérés / Marker [Checkpoint] eltüntetése a RADARról
« Dátum: 2012. november 02. - 19:59:54 »
De nem a piros kört akarom kitörölni, hanem a radaron lévõ markert. Vásárláshoz használnám ezt a checkpoint-ot.

228
Segítségkérés / npc record/play
« Dátum: 2012. november 02. - 18:53:02 »
Alapból benne van a 3.e -s filterscriptben, gl_npcs néven. Felmész szeróra aztán /record [név] ha jól tudom és /stoprecord [név]
EDIT: lehet rosszul emlékeztem, és összekevertem ezzel:

229
Segítségkérés / Marker [Checkpoint] eltüntetése a RADARról
« Dátum: 2012. november 02. - 18:50:47 »
Üdv, olyan problémám lenne, hogy van egy kinti red marker, ami látszik a radaron. Na ezt kéne nekem eltüntetni de sehogy nem megy.
Próbáltam a \" SetPlayerMarkerForPlayer \" de nem megy illetve a \" ShowPlayerMarkers \" de ez meg a player-ek színét is eltünteti a radarról...
 
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
    SetPlayerCheckpoint(playerid, 2192.6963, 1986.1476, 12.2969, 1.0);
    return 1;
}
public OnPlayerEnterCheckpoint(playerid)
{
    SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, \"Beleléptél a piros körbe.\");
    return 1;
}
[/quote]
http://imageshack.us/photo/my-images/571/kepjk.jpg/
Köszi.

230
Segítségkérés / Normális animációk, futás sebesség
« Dátum: 2012. október 31. - 18:47:10 »
A game módod  \" public OnGameModeInit() \" sora alá bemásolod, hogy \" UsePlayerPedAnims(); \"

231
Segítségkérés / Zene
« Dátum: 2012. október 31. - 18:40:55 »
Hát, valami ilyesmi lehet de nem biztos:
 
#define FILTERSCRIPT
#include a_samp
#define COLOR_RED 0xAA3333AA
#define COLOR_WHITE 0xFFFFFFAA
#define COLOR_GREEN 0x33AA33AA
#define MusicX 2841.0227
#define MusicY 1940.9119
#define MusicZ 10.8203
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
        if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 500.0, MusicX, MusicY, MusicZ))
        {
           PlayAudioStreamForPlayer(playerid,\"zene elérhetõség\");
           SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Beléptél a zónába: {33AA33}Elindult a zene.\");
        }
        else
        {
           StopAudioStreamForPlayer(playerid);
           SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Kiléptél a körzetbõl: {AA3333}Leállt a zene.\");
}
        return 1;
}

232
Segítségkérés / Red marker + dialog
« Dátum: 2012. október 31. - 16:50:32 »
Köszi, már csak az lenne a probléma, hogy folyamatosan jelzi pirossal a kört. Erre gondolok:
http://kepfeltoltes.hu/121031/kep_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Nem lehet valahogy eltüntetni, vagy csak akkor kezdjen el látszódni, mikor oda érek?
Esetleg ikont rakni a helyére?

233
Segítségkérés / Red marker + dialog
« Dátum: 2012. október 30. - 22:55:54 »
Üdv, az lenne a kérdésem, hogy hogyan lehet kivitelezni:
[1.] egyrészt a piros kört (red marker) mert próbáltam MTA-ból CreateObject-el, de nem jeleníteni meg.
[2.] ha belépek ebbe a kis körbe, megjelenít egy dialogot.
(Gyakorlatilag, mint fegyver vásárlásnál.)
Köszönöm!

234
SA-MP: Szerverfejlesztés / Italok!
« Dátum: 2012. október 29. - 00:20:18 »
Tele van helyesírási hibákkal, jobban oda kellene figyelni.  :nono:

235
Leírások/Útmutatók / SAMP 0.3c és 0.3e objectek bepakolása MTA-ba.
« Dátum: 2012. október 28. - 21:20:32 »
2. Bontsd ki ide a letöltött csomagot:
MTA Telepítési hely\\server\\mods\\deathmatch\\resources\\[editor]
szóval a \"editor_gui\" és az \"editor_main\" zip az \"[editor]\" mappában van.
3. Indítsd el az MTA-t, és a map editort üzemeld be.
[/quote]
Heló, nem tudom hova másoljam a kicsomagolt 2 mappát... nincs semmilyen \"[editor]\" mappa.
Már mindenhova bemásoltam de nem jó.  :grrrrr:

236
Segítségkérés / Ladmin-hoz csatolt parancsok
« Dátum: 2012. október 21. - 17:08:24 »
Próbáld meg ezt:
#include <IsPlayerLAdmin>
 
public OnPlayerStateChange(playerid, newstate, oldstate)
{
new CAR = GetVehicleModel(GetPlayerVehicleID(playerid));
if(newstate == PLAYER_STATE_DRIVER || newstate == PLAYER_STATE_PASSENGER)
{
if(CAR == 523 || CAR == 427 || CAR == 425 || CAR == 520 || CAR == 528 || CAR == 598 || CAR == 597 || CAR == 599 || CAR == 432 || CAR == 601 || CAR == 596 || CAR == 598 || CAR == 497)
        {
   if(IsPlayerLAdmin(playerid) < 1)
   {
            ShowPlayerDialog(playerid, 0, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"{1e90ff}HIBA\", \"{00ff00}Nem vagy rendõr ezért nincs kulcsod a jármûhöz!\",\"OK\",\"\");
                        RemovePlayerFromVehicle(playerid);
   }
}
}
return 1;
}

237
Segítségkérés / Alapból ne legyen lámpa & motor
« Dátum: 2012. október 19. - 21:47:36 »
Heló, azt milyen scripttel tudom megcsinálni, hogy ha beül a player ne magától kapcsoljon be a lámpa illetve a motor?
[[[ Plusz most jutott eszembe:  azt még, hogy alapból ha beszáll valaki 1 jármûbe OFFolva legyen a rádió ]]]
Köszönöm szépen!

238
Segítségkérés / Admin car LEVEL szerint
« Dátum: 2012. október 04. - 13:32:56 »
Kösz, de itt most nem a nyilakkal van szerintem a baj hanem maga a script felépítésével. (ezért is kérdeztem, hogy jó-e amit összeraktam)
Hiába lépek be 5-ös szinttel [max] akkor is azt írja ki, hogy \"nem vagyok rendõr vagy alacsony a rangod\" ha sima LVPD járõrkocsiba ülök be.
A gTeam-et vagy mit meg azért nem raktam bele mert Ladmin lvl szerint van a szétosztás, adminok a rendõrök.

239
Segítségkérés / Admin car LEVEL szerint
« Dátum: 2012. október 03. - 16:14:42 »
Üdv az lenne a kérdésem, hogy hogyan lehetne megoldani, a lvl (rang) szerinti kocsiba szállást. Tehát pl. a 2-es szintû admin nem vezetheti a tankot, hydrát, huntert csak és kizárólag az 5-ös.
Összeraktam egy scriptet, de nem akar mûködni, mi lehet a hiba? Túl lenne bonyolítva?
 
public OnPlayerStateChange(playerid, newstate, oldstate)
{
new CAR = GetVehicleModel(GetPlayerVehicleID(playerid));
if(newstate == PLAYER_STATE_DRIVER || newstate == PLAYER_STATE_PASSENGER)
{
       if(CAR == 425 || CAR == 432 || CAR == 433 || CAR == 470 || CAR == 520)  //////  | KATONASÁG |  //////
{
   if(IsPlayerLAdmin(playerid) >= 5)
   {
      SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Katonai gépjármûhöz való engedély: {0000BB}elfogadva.\");
             }
   else
   {
      SendClientMessage(playerid, COLOR_ULTRARED, \"HIBA: Nem vagy rendõr vagy alacsony a rangod.\");
      RemovePlayerFromVehicle(playerid);
   }
}
}
{
if(CAR == 490)   //////  | FBI |  //////
{
   if(IsPlayerLAdmin(playerid) >= 4)
   {
      SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Kocsi beindítva, indulhatsz is!\");
             }
   else
   {
      SendClientMessage(playerid, COLOR_ULTRARED, \"HIBA: Nem vagy rendõr vagy alacsony a rangod.\");
      RemovePlayerFromVehicle(playerid);
   }
}
}
{
         if(CAR == 427 || CAR == 447 || CAR == 528 || CAR == 548 || CAR == 601)  //////  | KOMMANDÓ |  //////
{
   if(IsPlayerLAdmin(playerid) >= 3)
   {
      SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"A jármû készen áll a bevetésre!\");
             }
   else
   {
      SendClientMessage(playerid, COLOR_ULTRARED, \"HIBA: Nem vagy rendõr vagy alacsony a rangod.\");
      RemovePlayerFromVehicle(playerid);
   }
}
}
{
       if(CAR == 497 || CAR == 523 || CAR == 596 || CAR == 597 || CAR == 598 || CAR == 599 || CAR == 430)  //////  | JÁRÕR |  //////
{
   if(IsPlayerLAdmin(playerid) >= 2)
   {
      SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Gépjármû beindítva, jó munkát!\");
    }
   else
   {
      SendClientMessage(playerid, COLOR_ULTRARED, \"HIBA: Nem vagy rendõr vagy alacsony a rangod.\");
      RemovePlayerFromVehicle(playerid); 
   }
}
}
return 1;
}

 
Köszönöm!

240
SA-MP: Szerverfejlesztés / Rendõr System by zeteni!
« Dátum: 2012. szeptember 13. - 23:46:44 »
A legújabb van fent, nem vágom mi lehet.

Oldalak: 1 ... 14 15 [16] 17
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal