Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - takehun

Oldalak: [1] 2 3 ... 17
1
Segítségkérés / Kisebb kérdések
« Dátum: 2013. Augusztus 08. - 20:40:13 »
Hali, player hozzá lehet valamilyen úton módon csatolni egy jármûhöz (pl. heli)? mondjuk az oldalára.  :hmmm:  köszi

2
Segítségkérés / Mi a különbség?
« Dátum: 2013. Július 23. - 15:55:31 »
Hmmm köszönöm szépen a segítséged.  :yes:

3
Segítségkérés / Itt kérdezz object ID-t!
« Dátum: 2013. Július 23. - 12:40:39 »
1885
A bevásárló kocsinak meg 1349
szerk.: egyébként itt az összes object képekben:  http://www.movieserv.net/forum/index.php?topic=1712.0

4
Segítségkérés / Mi a különbség?
« Dátum: 2013. Július 23. - 12:35:17 »
Hali.
Lenne ez a \'funkció\' de igazából nem tudom, hogy most melyiket használjam a scriptekhez: (pl Textdraw-hoz, hogy ne bugoljon össze a playereknek, vagy timerekhez, bool, stb)
 

for (new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i += 1)
{
    if (IsPlayerConnected(i))
    {
        //scriptek
    }
}

 
Vagy legfelül  new myTD[MAX_PLAYERS];
...és akkor mindig mellé írjuk a [playerid] -t.:
 
TextDrawDestroy(myTD[playerid]);

 
Tehát, hogy mi a különbség a 2 megoldás között?
A for típusú végig fut az összes játékoson és mindenkinek állítja az értéket, a [playerid]-s megoldás meg az összesbõl választ ki 1 játékost?
Köszi.

5
Segítségkérés / Mozgo kapu
« Dátum: 2013. Július 21. - 13:56:51 »
MoveObject(kapu, X, Y, Z, 2.5, rotX, rotY, rotZ); // 2.5 jelöli a mozgás sebességét

 
A kódod pedig ezek alapján így helyes:
 
new kapu;
kapu = CreateObject(980, 1811.50402832, -1890.32385254, 15.26243401, 0.0000, 0.0000, 90.0000);
CMD:nyit(playerid) {
    if (APlayerData[playerid][PlayerClass] == ClassTaxi) {
    MoveObject(kapu, 1811.50402832, -1890.32385254, 9.4374542236328, 2.5, 0.0000, 0.0000, 90.0000); //lemegy a kapu
    }
    return 1;
}
CMD:zar(playerid) {
    if (APlayerData[playerid][PlayerClass] == ClassTaxi) {
    MoveObject(kapu, 1811.50402832, -1890.32385254, 15.26243401, 2.5, 0.0000, 0.0000, 90.0000); //felmegy a kapu
    }
    return 1;
}

6
Segítségkérés / ProxDetectorS csak id0-án mûködik
« Dátum: 2013. Július 21. - 13:46:00 »
Jah tényleg, hisz a 0-ás változónak akarok én pénzt adni persze hogy csak id0-nak engedelmeskedik.  :facepalm:
Köszönöm Mester!  :thumbsup:

7
Segítségkérés / ProxDetectorS csak id0-án mûködik
« Dátum: 2013. Július 21. - 00:20:19 »
Fogalmam sincs mitõl, de csak id0-nak adja oda a pénzt, másnak nem.:  :shurg:
 
public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys)
{
    new targetid;
    if(newkeys == KEY_YES && IsPlayerLAdmin(playerid) == 1)
    {
        if(!IsPlayerInAnyVehicle(playerid) && ProxDetectorS(2, playerid, targetid))
        {
            GivePlayerMoney(playerid,-5000); GivePlayerMoney(targetid,5000);
            SendClientMessage(targetid, COLOR_WHITE, \"Kaptál egy admintól 5 rongyot.\");
        }
    }
    return 1;
}
stock ProxDetectorS(Float:radi, playerid, targetid)
{
    if(IsPlayerConnected(playerid)&&IsPlayerConnected(targetid))
    {
        new Float:posx, Float:posy, Float:posz;
        new Float:oldposx, Float:oldposy, Float:oldposz;
        new Float:tempposx, Float:tempposy, Float:tempposz;
        GetPlayerPos(playerid, oldposx, oldposy, oldposz);
        GetPlayerPos(targetid, posx, posy, posz);
        tempposx = (oldposx -posx);
        tempposy = (oldposy -posy);
        tempposz = (oldposz -posz);
        if (((tempposx < radi) && (tempposx > -radi)) && ((tempposy < radi) && (tempposy > -radi)) && ((tempposz < radi) && (tempposz > -radi)))
        {
            return 1;
        }
    }
    return 0;
}

 
Köszönöm.

8
Segítségkérés / objektek interiorjának megváltoztatása
« Dátum: 2013. Július 13. - 02:14:27 »
Igen van.
CreateObject helyett CreateDynamicObject fügvénnyel hozod létre az objecteket (streamer.inc), és ott tudod változtatni az interior értéket.:
 
CreateDynamicObject(ID, X, Y, Z, rX, rY, rZ, -1, interiorID, -1, 300.0);

9
Segítségkérés / /stats gond
« Dátum: 2013. Július 11. - 02:07:19 »
Egy szám jelölése nem  %s  hanem  %d  -vel történik.
http://wiki.sa-mp.com/wiki/Format

10
Segítségkérés / Szöveg kiírása playernél
« Dátum: 2013. Július 10. - 17:25:26 »
Rakjál bele 1 mp-es timert, azt forward-hoz rakd a Kick(PlayerToKick); részt.

11
GTA V: Alap információk / GTA V - Hivatalos gameplay videó!
« Dátum: 2013. Július 10. - 03:48:36 »
Ha már grafikai motornál tartunk felesleges \'IV copy\' -zni mivel ez inkább már a Max Payne 3 (ill. Red Dead-hez) áll közelebb technológiai, fejlesztési szempontból. Egyetlen nagy különbséggel: a játéktér nagysága.
PC verzió biztosan lesz, hiszen ez is szép bevételi forrás. Már csak a portolás minõsége & ideje a kérdéses. (meg tudnak-e bírkózni egy ilyen szintû komplex játék átírásával úgy, hogy optimálisan fusson a számítógépeken.)

12
Segítségkérés / Itt kérdezz warningot/error -t!
« Dátum: 2013. Július 09. - 15:14:04 »
Nem a módod 76. sorát jelzi, hanem a y_utils.inc include-ét.
Szedd ki az include 76. sorából a  \' //#pragma unused TRUE, FALSE, NULL \' -nál lévõ 2db per vonalat.
VAGY
módod legtetejére, a definíciók alá rakd be ezt:   #pragma unused TRUE, FALSE, NULL

13
Szkript kérések / Rendõr Jelzõ
« Dátum: 2013. Július 08. - 19:44:14 »
A Te parancsfeldolgozódra gondoltam. Mert én ZCMD-t használok.
Itt a komplett script, próbáld ki:
 
new object1[MAX_VEHICLES];

 

public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
    if (strcmp(\"/rendorlampa\", cmdtext, true, 10) == 0)
    {
        new ellenoriz[24];
        new veh = GetPlayerVehicleID(playerid);
        GetPlayerName(playerid, ellenoriz, sizeof(ellenoriz));
        if(strcmp(ellenoriz,\"CoolEdy\",true))
        {
            Neki(playerid,Piros,\" Nem vagy Rendõr! \");
        }
        else
        {
            object1[veh] = CreateObject(19419, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 2.0);
            AttachObjectToVehicle(object1[veh], veh, 0, 0, 0, 0.000000, -0.379999, 0.919999);
            Neki(playerid, Zold, \" Feltetted a villogót, és bekapcsoltad! \");
        }
        return 1;
    }
    return 0;
}

14
Szkript kérések / kapui
« Dátum: 2013. Július 08. - 15:08:12 »
Szia, a 19. sort cseréld ki a kapudra:
 
Kapu = CreateObject(969, -506.5363, 2597.2871, 52.4972, 0.00000, 0.00000, 0.00000); //zárt állapotú kapu létrehozása

 
a 44. sort is:
 
MoveObject(Kapu, -506.5363, 2597.2871, 52.4972, 2); //ha bezáródik a kapu

 
illetve a 60. sort is erre:
 
MoveObject(Kapu, -506.3364, 2606.2087, 52.4972, 1.5); //ez meg a nyitott állapot

15
Szkript kérések / Rendõr Jelzõ
« Dátum: 2013. Július 08. - 15:00:07 »
Gondolom, mert nem kéred le a [veh]-t, így nem tudja melyik jármûre akarod rakni.
Itt az enyém, alakítsd át:
Ezt legfelülre:
 
new object1[MAX_VEHICLES];

 
Ezt meg alakítsd át strcmp-re:
 
CMD:villogofel(playerid, params[])
{
    new veh=GetPlayerVehicleID(playerid);
    if(!IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) return SendClientMessage(playerid, hiba, \"Nem ülsz kocsiban.\");
    if(IsPlayerLAdmin(playerid) == 0) return SendClientMessage(playerid, hiba, \"HIBA: Nem vagy admin.\");
    object1[veh] = CreateObject(18646, 0, 0, -1000, 0, 0, 0, 100);
    AttachObjectToVehicle(object1[veh], veh, -0.699999,0.104999,1.100000,0.000000,0.000000,0.000000);
    return 1;
}

Oldalak: [1] 2 3 ... 17
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal