Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - takehun

Oldalak: [1] 2 3 4
1
Segítségkérés / Mi a különbség?
« Dátum: 2013. Július 23. - 12:35:17 »
Hali.
Lenne ez a \'funkció\' de igazából nem tudom, hogy most melyiket használjam a scriptekhez: (pl Textdraw-hoz, hogy ne bugoljon össze a playereknek, vagy timerekhez, bool, stb)
 

for (new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i += 1)
{
    if (IsPlayerConnected(i))
    {
        //scriptek
    }
}

 
Vagy legfelül  new myTD[MAX_PLAYERS];
...és akkor mindig mellé írjuk a [playerid] -t.:
 
TextDrawDestroy(myTD[playerid]);

 
Tehát, hogy mi a különbség a 2 megoldás között?
A for típusú végig fut az összes játékoson és mindenkinek állítja az értéket, a [playerid]-s megoldás meg az összesbõl választ ki 1 játékost?
Köszi.

2
Segítségkérés / ProxDetectorS csak id0-án mûködik
« Dátum: 2013. Július 21. - 00:20:19 »
Fogalmam sincs mitõl, de csak id0-nak adja oda a pénzt, másnak nem.:  :shurg:
 
public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys)
{
    new targetid;
    if(newkeys == KEY_YES && IsPlayerLAdmin(playerid) == 1)
    {
        if(!IsPlayerInAnyVehicle(playerid) && ProxDetectorS(2, playerid, targetid))
        {
            GivePlayerMoney(playerid,-5000); GivePlayerMoney(targetid,5000);
            SendClientMessage(targetid, COLOR_WHITE, \"Kaptál egy admintól 5 rongyot.\");
        }
    }
    return 1;
}
stock ProxDetectorS(Float:radi, playerid, targetid)
{
    if(IsPlayerConnected(playerid)&&IsPlayerConnected(targetid))
    {
        new Float:posx, Float:posy, Float:posz;
        new Float:oldposx, Float:oldposy, Float:oldposz;
        new Float:tempposx, Float:tempposy, Float:tempposz;
        GetPlayerPos(playerid, oldposx, oldposy, oldposz);
        GetPlayerPos(targetid, posx, posy, posz);
        tempposx = (oldposx -posx);
        tempposy = (oldposy -posy);
        tempposz = (oldposz -posz);
        if (((tempposx < radi) && (tempposx > -radi)) && ((tempposy < radi) && (tempposy > -radi)) && ((tempposz < radi) && (tempposz > -radi)))
        {
            return 1;
        }
    }
    return 0;
}

 
Köszönöm.

3
Szkript kérések / Textdraw visszaszámláló [perc, másodperc]
« Dátum: 2013. Július 08. - 14:50:25 »
Üdv, kis DM ketrechez köllene a fent említett script, nem nagyon találtam sehol megfelelõt így ide fordulok.
Lényege: sscanf-el  /berak 3 5  és megindul id3-as játékosnak 5 perctõl a számláló. (ez a része úgy ahogy megvan megvan, csak a textdraw megvalósítás nincs)
Majd ha lejárt az idõ, SetPlayerPos-al kiteszi onnan.
Kinézet nem számít, csak használható legyen és ne akadjon össze a playereknek.
Köszönöm a segítséget!  :yes:
Szerk.: már van egy hasonló: http://samp-scripts.com/post/INC_TDCountDown-Gappy-other_include-570/maps/

4
Segítségkérés / Házrendszer probléma (Rupert)
« Dátum: 2013. Július 04. - 22:55:44 »
Hali, nem akar mûködni az alábbi kis módosítás amivel kiegészítettem a scriptet.  :no:
Lényege annyi lenne, hogy ha van háza az illetõnek és feljön szeróra, beírja /spawn és ott fog pl. halál után lespawnolni.
 
CMD:spawn(playerid, params[])
{
    if(GetPVarInt(playerid,\"haz_spawn\") == 0) return SetPVarInt(playerid, \"haz_spawn\", 1), SCM(playerid, COLOR_LORANGE, \"Ház spawn bekapcsolva.\");
    if(GetPVarInt(playerid,\"haz_spawn\") == 1) return SetPVarInt(playerid, \"haz_spawn\", 0), SCM(playerid, COLOR_GREY, \"Ház spawn kikapcsolva.\");
    return 1;
}
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
    new hazacska = MelyikHaz(playerid);
    if(hazacska)
    {
        if(GetPVarInt(playerid,\"haz_spawn\") == 1)
        {
            SetPlayerPos(playerid, hInfo[hazacska][kX], hInfo[hazacska][kY], hInfo[hazacska][kZ]);
            SetPlayerInterior(playerid, hInfo[hazacska][interior]); SetPlayerVirtualWorld(playerid, hInfo[hazacska][iD]);
            hazban[playerid] = 1; mhazban[playerid] = hInfo[hazacska][iD];
            kx[playerid] = hInfo[hazacska][X]; ky[playerid] = hInfo[hazacska][Y]; kz[playerid] = hInfo[hazacska][Z];
        }
    }
    return 1;
}

 
Ha így hagyom a scriptet nem csinál semmit spawnoláskor.
Ha kiszedem az if(hazacska) -t akkor bebugol, és nem a ház pozícióhoz hanem valami farmra rakja a playert.
Ez pedig a \'MelyikHaz\' visszacsatolás:
(benne volt alapból)
 
stock MelyikHaz(playerid)
{
    for(new i;i<MAX_HOUSES;i++)
    {
        if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 1.0, hInfo[X], hInfo[Y], hInfo[Z])) return i;
    }
    return -1;
}

 
Már mindent próbáltam és nem sikerül.  :confused:
Köszönöm!

5
Segítségkérés / Bugos /report
« Dátum: 2013. Június 14. - 20:07:35 »
Hali, megpróbáltam kiszedni a ladmin report-ból az ID-t (hogy csak szöveget lehessen küldeni) de bugos, mert ha szóközt írok a jelentésbe akkor sokszor eltûnik a szöveg eleje. Vagy hiányosan írja ki.
 
dcmd_report(playerid,params[])
{
    new tmp[256], Index; tmp = strtok(params,Index);
    if(!strlen(params)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, \"Használat: /report [indok]\");
    if(strlen(params) > 7)
    {
        new reporter[MAX_PLAYER_NAME], str[128], hour, minute; gettime(hour, minute); GetPlayerName(playerid, reporter, sizeof(reporter));
        format(str, sizeof(str), \"< BEJELENTÉS (%d:%d) >  %s(%d) üzeni: %s\", hour, minute, reporter, playerid, params[strlen(tmp)+1]);
        MessageToAdmins(COLOR_WHITE,str);
        SaveToFile(\"ReportLog\",str);
        format(str, sizeof(str), \"< ÜZENETEK (%d:%d) > Beküldõ: %s(%d) || Szöveg: %s\", hour, minute, reporter, playerid, params[strlen(tmp)+1]);
        for(new i = 1; i < MAX_REPORTS-1; i++) Reports = Reports[i+1];
        Reports[MAX_REPORTS-1] = str;
        SendClientMessage(playerid,yellow, \"Üzeneted sikeresen elküldve az adminoknak.\");
    } else {
        SendClientMessage(playerid,red,\"Minimum 7 karakteres szöveget kell megadni.\");
    }
    return 1;
}

 
Mi lehet a probléma? :shurg:
Köszönöm!
szerk. megoldva: felesleges a \'[strlen(tmp)+1]\'

6
Adás-Vétel / ASUS NVIDIA 9800 GT DDR3 512 MB
« Dátum: 2013. Április 18. - 21:14:46 »
Eladó a fent említett, jó állapotú, sérülésmentes, strapabíró kártya.
Eladás oka: kihasználatlanság.
- 1 hónap teljes körû szervíz garancia
- dobozzal, DVI átalakítóval, extra tápkábellel
- gyári, megbízható hûtéssel (terhelt állapotban sem megy a kártya 50 fok fölé)
- személyes átvétel elõnyben (hely: megbeszélés szerint)
Adatok & paraméterek a képernyõn láthatóak.
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/130418/41268121kep1_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img]
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/130418/256277539kep2_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img]
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/130418/kep3_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img]
\"width=415http://kepfeltoltes.hu/130418/169329439info_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img]
\"width=418http://kepfeltoltes.hu/130418/terhelt_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img]

7
Segítségkérés / 0.3x textdraw készítés
« Dátum: 2013. Április 16. - 14:25:29 »
Hali, tudna nekem valaki segíteni abban, hogy miképp lehet olyan 2D-s textdraw \'ablakot\' létrehozni? Pl. kocsi képekkel.
Vagy leírás is jó ha akad, hogy mit merre hány méter.   :-\\
Köszönöm!

8
Segítségkérés / Random HUN rendszámtábla
« Dátum: 2013. Április 08. - 20:30:46 »
Hali, hogyan lehetne kialakítani azt, hogy szerver indításkor az összes jármûn (133db) lecserélje a rendszámtáblát magyar típusúra (AAA-111), illetve ha respawnol egy kocsi akkor szintén random magyar típusú rendszámot generáljon neki?
Gondolom az OnFilterScriptInit meg az OnVehicleSpawn alá kell írogatni, de fogalmam sincs, hogy mit. :no:
(+) Nem fogja laggoltatni a szerót?
Köszönöm!
szerk.: nem muszáj random, lehet mindig ugyanaz egy jármûvön ha ez könnyebb a megvalósítás szempontjából.

9
Segítségkérés / Globális változó?
« Dátum: 2013. Április 07. - 22:50:40 »
Üdv, hogyan tudnék globális, több parancsban is használható játékos-változót használni?
Pl. egy fegyver eladásnál CMD:elad 3 beírja a player és az id3 vevõnek megjelenik egy dialog list, amire ha rákattint valamelyikre, megvesz egy fegyvert.
Ekkora a vevõnek lemegy -5000, az eladónak meg +5000 pénze felmegy.
Itt ugye az a probléma, hogy a CMD:elad -nál is kell egy vevo változó, és az OnDialogResponse függvényél is ugyanaz a vevo változó.
Remélem érthetõ.  :unsure:
Kösz.
SZERK.:
Már összehoztam közbe, elvileg mûködnie kell.:
CMD:elad -hoz kell a következõ:
 
SetPVarInt(vevo, \"elado\", playerid);

 
Ez pedig az OnDialogResponse részhez:
 
GivePlayerMoney(GetPVarInt(playerid, \"elado\"), 5000); //eladó kapja a zsetont
GivePlayerMoney(playerid, -5000); //vevõtõl veszi el

 
Talán...  :yes:

10
Segítségkérés / playerid \'hozzáadása\' egy függvényhez
« Dátum: 2013. Április 06. - 23:19:43 »
\'Estét, olyan kérdésem lenne, hogy pl. a
 
public OnVehicleDeath(vehicleid, killerid)

 
vagy
 
public OnVehicleSpawn(vehicleid)

 
függvényeknél hogyan lehet playerid -t hozzácsatolni? Tehát, hogy bool-t is lehessen benne használni.
Teszem azt felrobban munka közben a gépjármû, és a
munkaban[playerid] = false;

 -t akarom belerakni, hogy mivel felrobban a munkajármû nem folytathatja az adott munkát tovább.
For each-el talán vagy hogyan?
Kösz!

11
Segítségkérés / Player korlátozás kocsiban & dialogba írás változóval
« Dátum: 2013. Március 07. - 21:27:40 »
Üdv, alapvetõen 2 kérdésem lenne.:
[1.] Miként lehetne \'lefagyasztani\' a játékost, ha mondjuk beül egy kocsiba ne tudjon kiszállni? (sima Freeze -el?)
[2.] Dialog-ba kellene (MSGBOX) kilistázni a játékos egynéhány információját. Pl. mennyi pénze van. Tud esetleg valaki példa scriptet?
Köszönöm!

12
Segítségkérés / NPC id
« Dátum: 2013. Február 13. - 14:05:47 »
Hali, meg lehet valahogy oldani, hogy egy 30 slotos szerón az utolsó 3 helyre kerüljön 3db NPC? Tehát a 28-29-30-as id-t foglalja el és ne a 0-1-2-t.
/Ha igen, hogyan? Esetleg van már ilyen valakinek?/  :shurg:
Köszönöm.

13
Módolás / Törülhetõ.
« Dátum: 2013. Január 29. - 13:45:38 »
Törülhetõ. Téves post.

14
Segítségkérés / Színváltás hiba
« Dátum: 2013. Január 17. - 22:54:16 »
\'Estét, próbáltam összedobni egy villogást de valamiért bugos. Egyszer ki tudom kapcsolni egyszer meg nem. Ráadásul a szín se marad meg ha kikapcsolom.
Hol rontottam el?  :cry3:
 

new bool:villog[MAX_PLAYERS];
new villogtimer[MAX_PLAYERS];
CMD:villog(playerid, params[])
{
new megjelolt, string[128], megjeloltNEV[MAX_PLAYER_NAME];
if(sscanf(params, \"d\", megjelolt)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, \"Használat: /villog [id]\");
GetPlayerName(megjelolt, megjeloltNEV, sizeof(megjeloltNEV));
alapszin[megjelolt] = GetPlayerColor(megjelolt);
if(villog[megjelolt] == false)
{
villogtimer[megjelolt] = SetTimerEx(\"szincsere\", 800, 1, \"i\", megjelolt);
        format(string,sizeof(string), \"Bekapcsoltad %s -nak/nek a villogást.\", megjeloltNEV);
SendClientMessage(playerid,COLOR_GREEN,string);
villog[megjelolt] = true;
}
else if(villog[megjelolt] == true)
{
KillTimer(villogtimer[megjelolt]); SetPlayerColor(megjelolt, alapszin[megjelolt]);
format(string,sizeof(string),\"Kikapcsoltad %s -nak/nek a villogást.\", megjeloltNEV);
        SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,string);
        villog[megjelolt] = false;
}
return 1;
}
forward szincsere(playerid);
public szincsere(playerid)
{
if(villog[playerid] == false)
{
SetPlayerColor(playerid, 0x0000BBAA);  //kék
    villog[playerid] = true;
} else {
    SetPlayerColor(playerid, 0xFF0606FF);  //piros
    villog[playerid] = false;
}
return 1;
}

15
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Unban Ladmin4V2
« Dátum: 2013. Január 17. - 03:00:50 »
Rossz helyre nyitottad. (Segítségkérés alfórum --> Script kérésekhez írd)

Oldalak: [1] 2 3 4
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal