Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Norbivar

Oldalak: 1 [2] 3
16
Segítségkérés / admin teleport
« Dátum: 2013. július 22. - 18:00:52 »
Üdv,
Ez teljesen mód függõ, vagy is az admin mentési/beolvasási módszeredhez kell igazodnia. Azaz meg kell mutatnod azt is hogyan van az adminrendszer megoldva (fõleg csak a mentése, beolvasása, és maga a változó deklarálása).
Enélkül sajnos maximum a teleport részét tudnám megmutatni, az meg bõven csak a kisebbik és könnyebbik része.

17
Rendben, ez esetben elnézést, azt hittem a kód úgy errorozik ahogyan kimásoltad. Foglalkozok még a témával akkor.
Edit: én nagyonhülye...
 

//EZ AZ EREDETI:
JATEKOSADAT[playerid][P_E_JELSZO] = dini_Get(JATEKOSFAJL(playerid),\"jelszo\"); // akkor a következõ tippem:
// String formázást használj inkább             
if(strcmp(JATEKOSADAT[playerid][P_E_JELSZO], inputtext, false ) == 0 )
{
// 2 Lehetõség a jóra:
// I.: valahogy így képzelem el, formatálással, avagy beolvasás és tárolással:
format(JATEKOSADAT[playerid][P_E_JELSZO], 24, \"%s\",dini_Get(JATEKOSFAJL(playerid),\"jelszo\"));
    if ( strcmp(JATEKOSADAT[playerid][P_E_JELSZO], inputtext, false ) == 0 )
{
 
//II.: Vagy ahogy én csinálom:
if(strcmp(dini_Get(JATEKOSFAJL(playerid),\"jelszo\"),inputtext, true ) == 0 )
{
// Szerintem így a célszerû, nem kell eltárolni a jelszavát egy változóba.

 
A 2. tesztelt, hiszen én is Dini-t használok, én így csináltam meg a logint saját módba.
Ha ezek után is rossz valami, akkor vagy el néztem megint valamit, vagy én nemtudom...

18
Szkript kérések / Object meglövése
« Dátum: 2013. július 21. - 20:09:47 »
Helló,
Jelenlegi állás szerint nem kivitelezhetõ. Semmiféle callback-el nem vagyunk megáldva ami ezt lehetõvé tenné. Szóval úgymond \'egyszerûbb\' módon nem megoldható. A nehezebb mód egy kis matekozás, számítgatás, játékos billentyû keresgetés után talán, bár ez utóbbi csak a képzeletemben él.
Tehát nem kivitelezhetõ.

19
...
enum E_JATEKOSADAT
{
        P_E_JELSZO, //<-- Itt a gondod szerintem
        P_E_PENZ, //létrehozzuk a tárolókat
...

 
Azt kell array-é alakítani, ami annyit tesz, hogy adsz neki egy tartományt. Ez azért szükséges, mert minden \'slotba\', vagy skatulyába egy betû kerül majd.
Szóval, változtasd például \'P_E_JELSZO[32] \' -re ha max 32 karakteres jelszó lehet esetleg, több ha több. Gyakorlatilag stringet csinálsz az amúgy integerbõl.
Helyesen:
 
...
enum E_JATEKOSADAT
{
        P_E_JELSZO[32], // De mondom, a szám változhat óhaj szerint.
        P_E_PENZ, //létrehozzuk a tárolókat
...

20
Segítségkérés / Pawn hiba
« Dátum: 2013. július 21. - 19:46:21 »
És itt mi a gond? AMX-et kapsz? Mert ez az információ teljesen normális.
 
Pawn compiler 3.2.3664           Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase
Header size:           8988 bytes
Code size:           264952 bytes
Data size:         37693732 bytes
Stack/heap size:      16384 bytes; estimated max. usage: unknown, due to recursion
Total requirements:37984056 bytes
159 Warnings.

 
Tessék, itt az enyém. :D

21
RP/RPG kérések / key probléma!
« Dátum: 2013. július 21. - 19:38:37 »
        if(newkeys == KEY_JUMP)
        {     
    // Helyett:
        if(newkeys & KEY_JUMP)
        {

 
És:
 
    if(newkeys == KEY_SPRINT)
    {
//Helyett:
    else if(newkeys & KEY_SPRINT)
    {

 
A hiba valószínûleg a 2. If-nél volt, és ez a módszer (wiki alapján) mûködni fog (/Legalább is nekem mûködik/).
Ha a változótól függõen több kimenetel lehetséges, akkor \'else if\'-et kell használni az elsõ \'If\' után. Ha angolul érted akkor megmagyarázza a jelentése a szavaknak hogy miért.

22
Segítségkérés / NPC
« Dátum: 2013. július 21. - 19:03:04 »
Alapjáraton nem biztos hogy megoldható, mivel tudomásom szerint az OnPlayerGiveDamage (és a Recieve barátja) nem hívódik meg NPC-knél.
GetPlayerTargetPlayer-es \'utazásaim\':
Hát igen. Teljes precizitást ebbõl sem lehet kihozni. A Targetes része mûködik, abból le lehet kérni hogy a célpontunk bot-e. Az egyetlen nagy gond amivel szembesülni fogsz, az a feltételvizsgálat (azaz megnézni hogy céloz-e az NPCre egy játékos), mivel szerintem erre timer az alkalmas. Ez viszont mondjuk úgy, zabálni tudja a CPU-t nagyobb méretekben.
Más megoldást sajnos nem látok a kérdésedre.

23
Archívum / Crazybob\'s Cops and Robbers [US]
« Dátum: 2013. július 08. - 22:55:13 »
Idézetet írta: Gentleman date=1368468467\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"37260\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Infernus az nem rendõrkocsi szerintem abból nem tud lecsukni quick keyyel.
 
Pontosítok: letud. Van a rendõrgarázsba egy olyan fejlesztés ami bármilyen civil kocsit úgymond \'rendõrautóvá\' konvertál. Azaz lehet belõle lecsukni.
Egyébként tényleg egy jó szerver, kicsit frusztráló tud lenni a sok SA bug kihasználó lefûrészelt csövût használó kretén miatt, de alapjáraton jó móka.
Apropó még a lefizetésekhez: minden játékostól egyszer fogadhatsz el lefizetést. A második már lenulláza a rangod, szóval okosan. Legalább is én így tapasztaltam ki (vagy 5-6x estem ilyen hibába). Ugyanígy ha véletlen TK-zol másik rendõrt, cumi a rangodnak. Ez is akkor irritáló amikor már Commisioner(10) vagy.

24
RP/RPG kérések / textdraw!
« Dátum: 2013. július 08. - 16:53:20 »
Van egy függvény rá. Ezt pl. a duty-nak a \'szolgálat leadása\' részhez adod hozzá (amikor elveszi a fegyver, vagy ruhát, vagy mittudom én, érted).
 

... //kód lenne
SendClientMessage(playerid,SZIN,\"Leadtad a szolgálatot!\"); // ez csak egy üzenet hogy legyen :D
Delete3DTextLabel(LabelForPlayer[playerid]); // letörli a játékos változójához rendelt 3dlabelt
LabelForPlayer[playerid] = -1; // Ezt se árt visszarakni alapra, azaz -1re, mivel a 3dtextlabeleket 0-ától ID-zi be a rendszer.
..

25
Segítségkérés / Error
« Dátum: 2013. július 08. - 16:40:31 »
A hiba az include-ba van a compiler szerint, valószínûleg ezért nincs a módban az általad kimásolt helyen semmi kifogásolható. Includeban nézd meg a 76-os sort (vagy elõtte eggyel, nekem néha +/- 1-el eljátszogat)

26
RP/RPG kérések / textdraw!
« Dátum: 2013. július 08. - 13:51:43 »
Szerintem ennek egy jobb módja, ha deklarálsz egy Játékos változót.
A script tetején pl.: new Text3D:LabelForPlayer[MAX_PLAYERS];
Ezzel minden player ID-hez tudsz majd rendelni egy labelt, amit késõbb el is bírsz törölni (ha leadja a szolgálatot pl.).
Ezt alapból -1-re be kell állítani, mert a TextDrawID-k 0-áról kezdõdnek, és ha valami hiba történne (ami így belegondolva kicsi eséllyel fog bekövetkezni), így nem venné át a player más labeljét.
 

public OnPlayerConnect(playerid)
{
    // ... egyéb kód
    LabelForPlayer[playerid] = -1;
   //  ... egyéb kód.
}

 
A duty része pedig így:
 

...
    GetPlayerPos(playerid, x, y, z); 
    LabelForPlayer[playerid] = Create3DTextLabel(\"POLICE\", 0x0000FFFF, x, y, z, 30.0, 0);
    Attach3DTextLabelToPlayer(LabelForPlayer[playerid], playerid, 0.0, 0.0, 0.7); // ez offset, nem koordináta.
..

 
Elméletben a player akihez csatolod nem látja, ezért nem tudtam tesztelni, neked is csak egy másik játékossal fog sikerülni. Remélem segítettem.
U.I.:A téma címe inkább Label lehetett volna mert a Textdraw és a label az két nagyon távoli dolog. :D

27
SA-MP: Szerverfejlesztés / Sramm\'s Inventory System v. 2.0
« Dátum: 2013. július 07. - 16:46:10 »
Saját módba pontosan ugyan ilyet csináltam én is. No more ItemID  :D

28
Segítségkérés / 3DText bug?
« Dátum: 2013. július 07. - 16:25:13 »
És hogyan akartad mozgatni? Mert objecthez kötni nem lehet. Maximum ha az object mozgatásánál letörlöd és újracsinálod.
Egy módszert elgondoltam itt, callbacket használva.
 

public OnObjectMoved(objectid) // mivel ez a MoveObject VÉGÉN hívódik meg, így sajnos olyan textdrawt ami megy az objectel nehéz csinálni
// vagy legalább is nem célszerû (rövid timer újra és újra).
{ // Viszont ott volt a baj szerintem nálad, hogy a forloop az 0-ától kezdte el a \'slotokat\' létrehozni, az objectek idje viszont 1tõl kezdõdik.
    Delete3DTextLabel(Objectek[objectid][oDDText] );
    new Float:X, Float:Y, Float:Z;
    GetObjectPos(objectid, X, Y, Z);
    Objectek[objectid][oDDText] = Create3DTextLabel(\"Blabla\",SZIN, X,Y,Z...); // csak itt le is kell kérni az új pozíciót
    return 1;
} //

29
Szkript kérések / kérés egyveleg!
« Dátum: 2013. július 06. - 19:20:27 »
A player objecthez: nemtudom ez segít-e, de van egy alap filterscript, az attachments. Azzal lehet playerhez kapcsolni objecteket, és elméletileg a console-ba ki is írja amikor mentésre nyomsz.

30
Szkript kérések / kérés egyveleg!
« Dátum: 2013. július 05. - 23:42:59 »
1. Az alap SA-ba se sebez semmit a \'Könnygáz\', vagy füsgránát. Az effectje volt az amikor fulladtak az emberek, de az SA-MP-ba tudomásom szerint ki van véve.
2. Interiorba TP-zni legfõképpen úgy, mint ahogy máshova is. Koordinátával + egy interior ID-vel, ami nem magát a belsõ \"szoba\" idjét jelzi, hanem az \'alternatív\' világot.  Van egy SetPlayerInterior funkció, azzal kell beállítani a SetPlayerPos után vagy elõtt (inkább elõtt). http://weedarr.wikidot.com/interior itt egy lista az interiorokról.
Egy példa:
 
//Például most akarjunk 24/7-be menni (1. a listán, a link szerint). Annak az InteriorID-je a link szerint 17.
... // itt lenne mittudomén, a parancs, feltételvizsgálat blabla, jó, adminok vagyunk uccu a teleporthoz
    SetPlayerInterior(playerid, 17);
    SetPlayerPos(playerid, -25.884498,-185.868988,1003.546875);

 
3. Átírom, nem 100% jó példa volt.
 

// Nos, akkor nézzük pl. a /r parancsot. Ez a frakciórádió, ez pl. minden frakcióhoz hozzá van kötve, más más funckióval, de a lényeg bennevan:
if(PlayerInfo[playerid][pLeader] == 1 || PlayerInfo[playerid][pMember] == 1 || ...
{
//Itt a két fontos paraméterünk, a pLeader és pMember. Amint már leírtam, a kettõ kizárja egymást.
//Azaz ha a pLeader-nek más az értéke mint 0, akkor a pMember-nek 0-ának kell lennie, (vagy néhány script elbugol a mód esetében) és fordítva.
//Frakcióhoz úgy tudod kötni a parancsokat, hogy elõször is beleraksz egy ilyen feltételvizsgálatot, és a kivánt frakció IDjét írod a számok helyére.
//Tehát itt: HA a játékos leadere a frakció 1-nek VAGY a játékos tagja a frakció 1-nek, akkor jön ami alatta van script.
    EzEgyPeldaFunkcio(radiouzenetetfrakcio1nek);
...

 
4. Nem, Sorry.
5. Szintén nem :(
6. Sajnos megint csak nem.
7. Ezt nem egészen értem. Letudnád írni kicsit részletesebben?

Oldalak: 1 [2] 3
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal