Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 16
Segítségkérés / admin teleport« Dátum: 2013. július 22. - 18:00:52 »
Üdv,
Ez teljesen mód függõ, vagy is az admin mentési/beolvasási módszeredhez kell igazodnia. Azaz meg kell mutatnod azt is hogyan van az adminrendszer megoldva (fõleg csak a mentése, beolvasása, és maga a változó deklarálása). Enélkül sajnos maximum a teleport részét tudnám megmutatni, az meg bõven csak a kisebbik és könnyebbik része. 17
Segítségkérés / Regisztrációs rendszer hiba, dini nem tudja beolvasni a stringet« Dátum: 2013. július 21. - 21:05:56 »
Rendben, ez esetben elnézést, azt hittem a kód úgy errorozik ahogyan kimásoltad. Foglalkozok még a témával akkor.
Edit: én nagyonhülye...
A 2. tesztelt, hiszen én is Dini-t használok, én így csináltam meg a logint saját módba. Ha ezek után is rossz valami, akkor vagy el néztem megint valamit, vagy én nemtudom... 18
Szkript kérések / Object meglövése« Dátum: 2013. július 21. - 20:09:47 »
Helló,
Jelenlegi állás szerint nem kivitelezhetõ. Semmiféle callback-el nem vagyunk megáldva ami ezt lehetõvé tenné. Szóval úgymond \'egyszerûbb\' módon nem megoldható. A nehezebb mód egy kis matekozás, számítgatás, játékos billentyû keresgetés után talán, bár ez utóbbi csak a képzeletemben él. Tehát nem kivitelezhetõ. 19
Segítségkérés / Regisztrációs rendszer hiba, dini nem tudja beolvasni a stringet« Dátum: 2013. július 21. - 19:56:23 »... Azt kell array-é alakítani, ami annyit tesz, hogy adsz neki egy tartományt. Ez azért szükséges, mert minden \'slotba\', vagy skatulyába egy betû kerül majd. Szóval, változtasd például \'P_E_JELSZO[32] \' -re ha max 32 karakteres jelszó lehet esetleg, több ha több. Gyakorlatilag stringet csinálsz az amúgy integerbõl. Helyesen: ... 20
Segítségkérés / Pawn hiba« Dátum: 2013. július 21. - 19:46:21 »
És itt mi a gond? AMX-et kapsz? Mert ez az információ teljesen normális.
Pawn compiler 3.2.3664 Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase Tessék, itt az enyém. 21
RP/RPG kérések / key probléma!« Dátum: 2013. július 21. - 19:38:37 »if(newkeys == KEY_JUMP) És: if(newkeys == KEY_SPRINT) A hiba valószínûleg a 2. If-nél volt, és ez a módszer (wiki alapján) mûködni fog (/Legalább is nekem mûködik/). Ha a változótól függõen több kimenetel lehetséges, akkor \'else if\'-et kell használni az elsõ \'If\' után. Ha angolul érted akkor megmagyarázza a jelentése a szavaknak hogy miért. 22
Segítségkérés / NPC« Dátum: 2013. július 21. - 19:03:04 »
Alapjáraton nem biztos hogy megoldható, mivel tudomásom szerint az OnPlayerGiveDamage (és a Recieve barátja) nem hívódik meg NPC-knél.
GetPlayerTargetPlayer-es \'utazásaim\': Hát igen. Teljes precizitást ebbõl sem lehet kihozni. A Targetes része mûködik, abból le lehet kérni hogy a célpontunk bot-e. Az egyetlen nagy gond amivel szembesülni fogsz, az a feltételvizsgálat (azaz megnézni hogy céloz-e az NPCre egy játékos), mivel szerintem erre timer az alkalmas. Ez viszont mondjuk úgy, zabálni tudja a CPU-t nagyobb méretekben. Más megoldást sajnos nem látok a kérdésedre. 23
Archívum / Crazybob\'s Cops and Robbers [US]« Dátum: 2013. július 08. - 22:55:13 »Idézetet írta: Gentleman date=1368468467\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"37260\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic Infernus az nem rendõrkocsi szerintem abból nem tud lecsukni quick keyyel.Pontosítok: letud. Van a rendõrgarázsba egy olyan fejlesztés ami bármilyen civil kocsit úgymond \'rendõrautóvá\' konvertál. Azaz lehet belõle lecsukni. Egyébként tényleg egy jó szerver, kicsit frusztráló tud lenni a sok SA bug kihasználó lefûrészelt csövût használó kretén miatt, de alapjáraton jó móka. Apropó még a lefizetésekhez: minden játékostól egyszer fogadhatsz el lefizetést. A második már lenulláza a rangod, szóval okosan. Legalább is én így tapasztaltam ki (vagy 5-6x estem ilyen hibába). Ugyanígy ha véletlen TK-zol másik rendõrt, cumi a rangodnak. Ez is akkor irritáló amikor már Commisioner(10) vagy. 24
RP/RPG kérések / textdraw!« Dátum: 2013. július 08. - 16:53:20 »
Van egy függvény rá. Ezt pl. a duty-nak a \'szolgálat leadása\' részhez adod hozzá (amikor elveszi a fegyver, vagy ruhát, vagy mittudom én, érted).
25
Segítségkérés / Error« Dátum: 2013. július 08. - 16:40:31 »
A hiba az include-ba van a compiler szerint, valószínûleg ezért nincs a módban az általad kimásolt helyen semmi kifogásolható. Includeban nézd meg a 76-os sort (vagy elõtte eggyel, nekem néha +/- 1-el eljátszogat)
26
RP/RPG kérések / textdraw!« Dátum: 2013. július 08. - 13:51:43 »
Szerintem ennek egy jobb módja, ha deklarálsz egy Játékos változót.
A script tetején pl.: new Text3D:LabelForPlayer[MAX_PLAYERS]; Ezzel minden player ID-hez tudsz majd rendelni egy labelt, amit késõbb el is bírsz törölni (ha leadja a szolgálatot pl.). Ezt alapból -1-re be kell állítani, mert a TextDrawID-k 0-áról kezdõdnek, és ha valami hiba történne (ami így belegondolva kicsi eséllyel fog bekövetkezni), így nem venné át a player más labeljét.
A duty része pedig így:
Elméletben a player akihez csatolod nem látja, ezért nem tudtam tesztelni, neked is csak egy másik játékossal fog sikerülni. Remélem segítettem. U.I.:A téma címe inkább Label lehetett volna mert a Textdraw és a label az két nagyon távoli dolog. 27
SA-MP: Szerverfejlesztés / Sramm\'s Inventory System v. 2.0« Dátum: 2013. július 07. - 16:46:10 »
Saját módba pontosan ugyan ilyet csináltam én is. No more ItemID
28
Segítségkérés / 3DText bug?« Dátum: 2013. július 07. - 16:25:13 »
És hogyan akartad mozgatni? Mert objecthez kötni nem lehet. Maximum ha az object mozgatásánál letörlöd és újracsinálod.
Egy módszert elgondoltam itt, callbacket használva.
29
Szkript kérések / kérés egyveleg!« Dátum: 2013. július 06. - 19:20:27 »
A player objecthez: nemtudom ez segít-e, de van egy alap filterscript, az attachments. Azzal lehet playerhez kapcsolni objecteket, és elméletileg a console-ba ki is írja amikor mentésre nyomsz.
30
Szkript kérések / kérés egyveleg!« Dátum: 2013. július 05. - 23:42:59 »
1. Az alap SA-ba se sebez semmit a \'Könnygáz\', vagy füsgránát. Az effectje volt az amikor fulladtak az emberek, de az SA-MP-ba tudomásom szerint ki van véve.
2. Interiorba TP-zni legfõképpen úgy, mint ahogy máshova is. Koordinátával + egy interior ID-vel, ami nem magát a belsõ \"szoba\" idjét jelzi, hanem az \'alternatív\' világot. Van egy SetPlayerInterior funkció, azzal kell beállítani a SetPlayerPos után vagy elõtt (inkább elõtt). http://weedarr.wikidot.com/interior itt egy lista az interiorokról. Egy példa: //Például most akarjunk 24/7-be menni (1. a listán, a link szerint). Annak az InteriorID-je a link szerint 17. 3. Átírom, nem 100% jó példa volt.
4. Nem, Sorry. 5. Szintén nem 6. Sajnos megint csak nem. 7. Ezt nem egészen értem. Letudnád írni kicsit részletesebben? |