if(OnDuty[playerid]==0) { SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Rendõr szolgálatba álltál.\"); SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Fegyverek elõvételéhez /elõvesz.\"); GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername)); GetPlayerName(playerid,sendername,sizeof(sendername)); format(string, sizeof(string), \"Egy rendõr szolgálatba állt! (( /112 Ha szükséged van rá! ))\", sendername); OOCNews(0x0000FFFF,string); GivePlayerWeapon(playerid,3,1); GivePlayerWeapon(playerid,22,500); GivePlayerWeapon(playerid,17,2); cmd_me(playerid,\"kiveszi a fegyvereket a szekrénybõl,és elrakja õket!\"); SetPlayerHealth(playerid,100); SetPlayerArmour(playerid,100); cmd_me(playerid,\"Felveszi a golyóálló mellényt!\"); SetPlayerSkin(playerid, 282) cmd_me(plyarid,\"Felveszi a szolgálati ruháját\"); OnDuty[playerid] = 1; SetPlayerColor(playerid, 0x0000FFFF); new Float:x, Float:y, Float:z; GetPlayerPos(playerid, x, y, z); new Text3D:label = Create3DTextLabel(\"POLICE\", 0x0000FFFF, x, y, z, 30.0, 0); Attach3DTextLabelToPlayer(label, playerid, x, y, z);
public OnPlayerConnect(playerid){ // ... egyéb kód LabelForPlayer[playerid] = -1; // ... egyéb kód.}
... GetPlayerPos(playerid, x, y, z); LabelForPlayer[playerid] = Create3DTextLabel(\"POLICE\", 0x0000FFFF, x, y, z, 30.0, 0); Attach3DTextLabelToPlayer(LabelForPlayer[playerid], playerid, 0.0, 0.0, 0.7); // ez offset, nem koordináta...
... //kód lenneSendClientMessage(playerid,SZIN,\"Leadtad a szolgálatot!\"); // ez csak egy üzenet hogy legyen Delete3DTextLabel(LabelForPlayer[playerid]); // letörli a játékos változójához rendelt 3dlabeltLabelForPlayer[playerid] = -1; // Ezt se árt visszarakni alapra, azaz -1re, mivel a 3dtextlabeleket 0-ától ID-zi be a rendszer...