1. Az alap SA-ba se sebez semmit a \'Könnygáz\', vagy füsgránát. Az effectje volt az amikor fulladtak az emberek, de az SA-MP-ba tudomásom szerint ki van véve.
2. Interiorba TP-zni legfõképpen úgy, mint ahogy máshova is. Koordinátával + egy interior ID-vel, ami nem magát a belsõ \"szoba\" idjét jelzi, hanem az \'alternatív\' világot. Van egy SetPlayerInterior funkció, azzal kell beállítani a SetPlayerPos után vagy elõtt (inkább elõtt).
http://weedarr.wikidot.com/interior itt egy lista az interiorokról.
Egy példa:
//Például most akarjunk 24/7-be menni (1. a listán, a link szerint). Annak az InteriorID-je a link szerint 17.
... // itt lenne mittudomén, a parancs, feltételvizsgálat blabla, jó, adminok vagyunk uccu a teleporthoz
SetPlayerInterior(playerid, 17);
SetPlayerPos(playerid, -25.884498,-185.868988,1003.546875);
3. Átírom, nem 100% jó példa volt.
// Nos, akkor nézzük pl. a /r parancsot. Ez a frakciórádió, ez pl. minden frakcióhoz hozzá van kötve, más más funckióval, de a lényeg bennevan:
if(PlayerInfo[playerid][pLeader] == 1 || PlayerInfo[playerid][pMember] == 1 || ...
{
//Itt a két fontos paraméterünk, a pLeader és pMember. Amint már leírtam, a kettõ kizárja egymást.
//Azaz ha a pLeader-nek más az értéke mint 0, akkor a pMember-nek 0-ának kell lennie, (vagy néhány script elbugol a mód esetében) és fordítva.
//Frakcióhoz úgy tudod kötni a parancsokat, hogy elõször is beleraksz egy ilyen feltételvizsgálatot, és a kivánt frakció IDjét írod a számok helyére.
//Tehát itt: HA a játékos leadere a frakció 1-nek VAGY a játékos tagja a frakció 1-nek, akkor jön ami alatta van script.
EzEgyPeldaFunkcio(radiouzenetetfrakcio1nek);
...
4. Nem, Sorry.
5. Szintén nem
6. Sajnos megint csak nem.
7. Ezt nem egészen értem. Letudnád írni kicsit részletesebben?