Szerző Téma: kérés egyveleg!  (Megtekintve 927 alkalommal)

kérés egyveleg!
« Dátum: 2013. Július 05. - 21:56:13 »
0 Show voters
Hellotok lenne pár kérdésem és kérésem!
1.öm van ugye a samp-ba a gázgránát.az nem sebez semmit,ez alapból így van 0.3xbe?
Ha nem akkor légyszíves írd le hogy hogy tudom kiszedni vagy berakni hogy sebezzen!
2.hogy tudok interiorba tp-zni vagy létrehozni?
3.las payadas rpg-modba hogy tudom frakicóhoz kötni a comandokat?!((próbáltam sokféle modón de nem jött össsze))
4.valaki tud playerobjectatacher editort ami még mûködik?
5.valaki tud útzáras scriptet((ennek még nem néztem utána szóval kihagyható))
6.valaki tud valami értelmes npc creatort?ami tud üzenni is?((nem találtam értelmeset vagy nem volt jó amit találtam))
7.öm las payadas rpg módba a spawnoló kocsi idjét átírtam leadja de a rendõr nem tud beszálni az mitõl lehet?:O)))
Ennyi lenne köszönöm elõre is a válaszokat!

kérés egyveleg!
« Válasz #1 Dátum: 2013. Július 05. - 23:42:59 »
0 Show voters
1. Az alap SA-ba se sebez semmit a \'Könnygáz\', vagy füsgránát. Az effectje volt az amikor fulladtak az emberek, de az SA-MP-ba tudomásom szerint ki van véve.
2. Interiorba TP-zni legfõképpen úgy, mint ahogy máshova is. Koordinátával + egy interior ID-vel, ami nem magát a belsõ \"szoba\" idjét jelzi, hanem az \'alternatív\' világot.  Van egy SetPlayerInterior funkció, azzal kell beállítani a SetPlayerPos után vagy elõtt (inkább elõtt). http://weedarr.wikidot.com/interior itt egy lista az interiorokról.
Egy példa:
 
//Például most akarjunk 24/7-be menni (1. a listán, a link szerint). Annak az InteriorID-je a link szerint 17.
... // itt lenne mittudomén, a parancs, feltételvizsgálat blabla, jó, adminok vagyunk uccu a teleporthoz
    SetPlayerInterior(playerid, 17);
    SetPlayerPos(playerid, -25.884498,-185.868988,1003.546875);

 
3. Átírom, nem 100% jó példa volt.
 

// Nos, akkor nézzük pl. a /r parancsot. Ez a frakciórádió, ez pl. minden frakcióhoz hozzá van kötve, más más funckióval, de a lényeg bennevan:
if(PlayerInfo[playerid][pLeader] == 1 || PlayerInfo[playerid][pMember] == 1 || ...
{
//Itt a két fontos paraméterünk, a pLeader és pMember. Amint már leírtam, a kettõ kizárja egymást.
//Azaz ha a pLeader-nek más az értéke mint 0, akkor a pMember-nek 0-ának kell lennie, (vagy néhány script elbugol a mód esetében) és fordítva.
//Frakcióhoz úgy tudod kötni a parancsokat, hogy elõször is beleraksz egy ilyen feltételvizsgálatot, és a kivánt frakció IDjét írod a számok helyére.
//Tehát itt: HA a játékos leadere a frakció 1-nek VAGY a játékos tagja a frakció 1-nek, akkor jön ami alatta van script.
    EzEgyPeldaFunkcio(radiouzenetetfrakcio1nek);
...

 
4. Nem, Sorry.
5. Szintén nem :(
6. Sajnos megint csak nem.
7. Ezt nem egészen értem. Letudnád írni kicsit részletesebben?
« Utoljára szerkesztve: 2013. Július 06. - 00:03:39 írta Norbivar »

Nem elérhető Cappsy

  • Adminisztrátor
  • 2754
    • Profil megtekintése
kérés egyveleg!
« Válasz #2 Dátum: 2013. Július 06. - 11:06:46 »
0 Show voters
7. Mivel az perdline edit a predline meg ox az ox meg dt  így a kocsirendszerük ugyan az!!!
Szimplán összebugoltad a kocsirendszert hidd el nem csak a rendõrautók a rosszak valószínû arrébb csúsztak az idék!

kérés egyveleg!
« Válasz #3 Dátum: 2013. Július 06. - 12:24:04 »
0 Show voters
kösznöm a válaszokat!
szóval nem tudok nagyon kocsit változtatni:?((7.))

Nem elérhető Cappsy

  • Adminisztrátor
  • 2754
    • Profil megtekintése
kérés egyveleg!
« Válasz #4 Dátum: 2013. Július 06. - 12:25:39 »
0 Show voters
De tudsz 2 módon:
1. újra írod a kocsirendszerben az idéket! ((Pepecselõs munka hidd el!))
2. Ha az eredeti kocsi helyére teszed be az újat vagyis kicseréled!

kérés egyveleg!
« Válasz #5 Dátum: 2013. Július 06. - 12:37:13 »
0 Show voters
4. Használd a MTA (Multi Theft Auto) Map Editor részét.
Hivatalos MTA oldal: http://multitheftauto.com/
5. Link: http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=137658&highlight=spike

kérés egyveleg!
« Válasz #6 Dátum: 2013. Július 06. - 12:44:56 »
0 Show voters
hello domper nekem nem map editor kell hanem olyan editor amivel a playerre valló objecteket lehet szerkeszteni!

kérés egyveleg!
« Válasz #7 Dátum: 2013. Július 06. - 15:26:01 »
0 Show voters
Idézetet írta: rcsbakos2 date=1373107496\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"39323\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
hello domper nekem nem map editor kell hanem olyan editor amivel a playerre valló objecteket lehet szerkeszteni!
 
Értettem én, hogy mit akarsz csinálni.
Nem mappolásra ajánlottam az MTA-t hanem a kérdésedre.
Mi is a  MTA-t használjuk erre a célra.

kérés egyveleg!
« Válasz #8 Dátum: 2013. Július 06. - 19:20:27 »
0 Show voters
A player objecthez: nemtudom ez segít-e, de van egy alap filterscript, az attachments. Azzal lehet playerhez kapcsolni objecteket, és elméletileg a console-ba ki is írja amikor mentésre nyomsz.

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal