Ez egyszerû. Szükséges az IsPlayerAimingAt függvény.
stock IsPlayerAimingAt(playerid, Float:x, Float:y, Float:z, Float:radius)
{
new Float:cx,Float:cy,Float:cz,Float:fx,Float:fy,Float:fz;
GetPlayerCameraPos(playerid, cx, cy, cz);
GetPlayerCameraFrontVector(playerid, fx, fy, fz);
return (radius >= DistanceCameraTargetToLocation(cx, cy, cz, x, y, z, fx, fy, fz));
}
Ha azt szeretnéd, hogy objectre célozzon, for ciklussal végig kell menned az objecteken. ( Ez viszont csak akkor mûködik, ha azok valami tömbben vannak pl. )
for(new i;i<MAX_DISZNOK;i++)
{
new Float:pos[3];
GetObjectPos(disznoobject, pos[0], pos[1], pos[2]);
if(IsPlayerAimingAt(pos[0], pos[1], pos[2])) SendClientMessage(playerid, -1, \"Te most egy disznóra célzol.\");
}
Ez csak egy példascript.