Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 1
Adás-Vétel / VPS-ről futtatott szerverek eladóak/kiadóak! Több infó a topicban« Dátum: 2015. március 23. - 17:08:15 »
Üdv!
Van egy VPS-em 6GB rammal és 4magos processzorral. Van benne 500GB SSD tárhely és 100mb/s kapcsolattal rendelkezik. Ha valakinek van szüksége szerverre pár napig díjmentesen, vagy akár hosszabb távra - írjon és összerakok neki egyet! Semmi átverés, van webadmin, alább linkelek egy képet:) Adok teljes FTP és Web hozzáférést, valamint MySQL adatokat is (ha szükséges). Amit tudok adni: -SA:MP szerver -Ts3 -Minecraft(csak pénzért, mivel nagyon eszi a gépet..) -Cs 1.6 -Cs source -Cs:GO -Bf2 -Tárhelynek (webtárhely, DNS átirányítás, ingyenes pl tevebhelyed.tk, tevebhelyed.ml webeknek) -Bármely egyéb szerver, megegyezés alapján! Érdeklődni itt, vagy gyorsabb válaszért: https://www.facebook.com/djremotee http://kepfeltoltes.hu/150323/484801477N_vtelen_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img] 2
Pluginok és Programok / Honey System - Butított Anti Cheat launch :)« Dátum: 2014. június 15. - 21:41:16 »
Sziasztok!:) Régebben írtam egy topicot ahol egy úgynevezett \"Anti Cheat\" program fejlesztését jelentettem be. Ez kudarcba fulladt, rengeteg ok miatt..
Most elindultam egy TELJESEN más módon és sikerült egy \"Buta\" AntiCheat programot kifejleszetni, amely a s0beit és CLEO modok ellen 100% osan, a DLL és egyéb hackek ellen 80% osan mûködik. 2 hónap tesztelés alapján... A lényege gyakorlatilag, hogy át Scanneli a GTA mappáját és az elõre betáplált fájlokat keresi.. ha talált, blokkolja a GTA mûködését.. ennyire egyszerû a \"Nem buta\" formája már egy bonyolultabb, amely a GTA memóriáját figyeli és ha sikerül akkor megoldom a szerverrel való összekötést is.. valamikor, egyszer, sohanapján.. :angel: A \"Nagy\" énjébõl kivettem egy olyan funkcióját, hogy KIZÁRÓLAG egy biztonsági futtatási paraméterrel lehet mûködésre bírni.. ez a paraméter, elõre beállított. Az a szám, illetve olyan kombináció- amilyet csak akarunk.. a program alapértelmezettje a \"33841\" .. ha ezzel a paraméterrel futtatjuk valamilyen külsõ forrásból, akkor mûködik.. ha nem, csak egyszerûen megnyitjuk (pistike módon: kettõt kattintunk rá) akkor azt írja: \"Aki kíváncsi, hamar megöregszik..\" ez mindent elárul (vagy mégsem..) Aki ért hozzá, az láthatja hogy számos felesleges paraméter/ vagy elágazás található benne, ami azért van, mivel ahogy írtam: Ez a \"Nagy\" program kisgyereke CTRL+C -> CTRL+V és egy kis DEL gombbal átalakítottam pistike AC-re.. illetve.. nem is átalakítottam, inkább egy régebbi verzióját publikáltam Ha tesztelni akarjátok, nincs más dolgotok mint betenni a GTA-tok mappájába, telepakolni hackkel a GTA-t (vagy nem) és valamilyen külsõ forrásból (akár egy parancsikonnal) futtatjátok az EXE fájlt.. NE FELEJTSÉTEK EL A \"33841\" ES PARAMÉTERT!! Forráskód: AutoITv3
Még 1x kijelentem, ez egy nagyon buta verziója:D legalapabb módon ki lehet játszani:) csak ha már van, miért ne rakjam ki? Remélem valaki hasznát veszi, bár nem hinném. Megkérnélek titeket, hogy a \"Nagyobb program\"-mal kapcsolatos üzeneteket mellõzzétek, mert nem fogok válaszolni saját szerverhez készül. Letöltési link: ( 2014. június 15. - 21:43:14 ) http://www.mediafire.com/download/5m0dvgzgsw3yb2n/HoneySystemAC.exe 3
SA-MP: Szerverfejlesztés / Team Speak 3 Connector (TS összekötése a szerverünkkel) by: Bloody« Dátum: 2014. május 19. - 15:14:45 »Sziasztok! egy (újabb) frankó kis lehetõséget osztok meg veletek, amit fõleg az RP szerverek jövõjében, nagy elõrelépés :thumbsup: Sorok száma: 546 [Kommentárral] Térjünk is a lényegre.. Ezzel a scripttel, a TS szerverünket összeköthetjük a SA:MP szerverünkkel. Hogy hogyan, az más tészta- most az a fontos, hogy ez miért jó nekünk?! -Lehetõség nyílik a szerveren lévõ játékosok automatikus mozgatására TS-en -Nem kell még a tálcára se letennünk a GTA-t, hogy bannoljunk, kickeljünk egy idiótát TS-rõl. -Számos kényelmi funkció, sok parancs. A script LELKE: (A \'TSConnector.inc-re kattintva letölthetõ) [eredeti készítõ: maddinat0r] TSConnector.inc és TSConnector.dll (vagy .so) Errõl röviden: Egy include, mely a DLL-el összekötve végzi a dolgát. Ebben vannak megírva a parancsok, a filterscript gyakorlatilag csak a parancsok felhasználása. A TSConncetor.inc-ben lehívott native-k:
Errõl röviden ennyit.. Jöhet maga a script.
Amit használtam:
Magam fejlesztettem, a felhasználása engedélyezett, ha a nevem nem tünteted el. Egy kis infó: Mi is az a TS USER ID?!
Mire jó?
Csatlakozáskor a következõ történik:
Pawn-nyelven:
Lecsatlakozáskor pedig mentjük a TSUserID-t, INI-be:
Most pedig térjünk el az \"UserID\"-rõl, akármilyen fontos is az.. A \'PUBLIC\'-részek. Hogy mi-mit csinál, megtaláljátok fentebb, viszont ha tudsz angolul, nem nehéz megérteni sem
Jöhet néhány parancs. Gyakorlatilag az majdnem az összes \"native\" által meghívott lehetõséget felhasználtam, de nem mindet fogom ide kiemelni.
TS Szerver üzenet küldése!
Szoba üzenet küldés
Kliens bannolása.. Írtam egy példát arra, hogy miként is kell megoldani azt, ha a játékos X pontban van, Y szobába dobjon.
Végül pedig kiemelem a dialog kezelését is:
Igazából ennyi lenne a rövid bemutató, kommentárokat/leírást a PAWN CODE-on belül találtok. Ha valami mégsem érthetõ, akkor írj és segítek Remélem sokan veszitek hasznát. Letöltés: PASTEBIN Credits: Plugin/Include készítõ: maddinat0r Script készítõ: Bloody44 Megköszönni ÉR! :angel: 4
Segítségkérés / SSCANF kérdés, darabolás szóköznél?« Dátum: 2014. május 18. - 20:09:21 »
sziasztok!
hogyan tudom megtenni, hogy a parancs bemeneti értékeit a szóköznél darabolom?! példa: /gyereide Jóska Pista Béla ennek visszatérése: Jóska ->1. változó Pista ->2.változóba Béla ->3.változóban így oldottam meg.. ez rendben van? U, S U->User ID vagy névnél való elválasztás I -> számnál való elválasztás S-> ebben nem vagyok biztos, de egy szónál való elválasztás?!
5
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Szerver indítás és pawno gond« Dátum: 2014. május 07. - 18:19:02 »
hagyd inkább :nono:
6
Adás-Vétel / mennyiért készítsek weboldalakat?!« Dátum: 2014. május 04. - 11:27:01 »
sziasztok!
úgy nagyjából, ilyen árba készítsek weboldalakat? számtalan kérés jön, hogy \"szia, kéne weboldal megcsinálod?\" és szeretném végre pénzért csinálni.. mennyit kérjek, hogy ne legyen sok, se kevés? nem akarok gazdag lenni belõle, csak ha én szenvedek vele- akkor ne feleslegesen. :smokin: 7
Leírások/Útmutatók / Saját EDSMS rendszer készítés.« Dátum: 2014. május 03. - 13:10:33 »Sziasztok! Ebben a topikban, azt fogom leírni, hogyan készíthetünk magunknak egy saját (pl) támogatás rendszert. Ez igen hasznos, ha olyan hostnál vagyunk ahol nincs ilyen :thumbsup: Jómagam az SmS Global[/urt]-t ajánlom, mivel egyszerû, gyors. Amire szükségünk van, az egyszerûbb verzióhoz: -[PÉLDÁUL] Egy SMS Global account -Némi ész Regisztráljuk magunkat a szolgáltatónál. Ezek után, hozzunk létre egy úgynevezett \"prefixet\". Ennek magyar fordítása: Elõtag. Ez azt határozza meg, hogy mit kelljen küldeni az SMS-ben. Tehát ha a prefixünk (továbbiakban pref.) \"HSC\" akkor a megadott telefonszámra majd a \"HSC <azonosító>\" tartalmú SMS-t kell küldeni. Rögtön jön a kérdés: \"Mi az az <azonosító>?\" Egy szám, kód, vagy szó, amivel azonosítani tudjuk majd a lekérés során (lentebb!), hogy kinek kell jóváírni az összeget. Jómagam, SA:MP-nál a \"nicknevet\" ajánom, amivel regisztrálunk a szerverre. Miért? Mert így nem kell felesleges számkódokkal szenvednünk. MAJDNEM KIHAGYTAM: Az azonosító, csak a MySQL-es résznél fontos, mivel itt a fizetõ ID-jével azonosítunk. A MySQL-nél pedig egy \"darabolást\" csinálunk a \"$_GET[\'uzenet\']\"-tel, sé a 2. tagot kiemelve az <azonosító>-val írunk jóvá. Magyarul: a HSC Bloody44 - bõl csinálunk egy Bloody44-et, és tároljuk \'$gamername\'-változóban. A Pref. létrehozásakor kért \"URL\" sorba ne írjatok egyelõre SEMMIT! Az a rész most kezdõdik. (A bonyolultabb..) Hogy az SMS rendszerünk mûködjön, szükség van egy külsõs (nem a GlobalSMS) által irányított, úgynevezett \"SMS Manager System\" magyarul \"SMS feldolgozó\" rendszerre. Ez nem más, mint egy jól megírt PHP fájl.
Röviden a PHP fájl ennyi. Ennek lényege az SMS-ünk \"feldarabolása\", elemzése, kezelése. Másoljuk ki, és mentsük el \"*példa*.PHP\" néven! FONTOS, HOGY \'.PHP\'-ra végzõdjön! Ezt a PHP-fájlt töltsük fel az online Webhostunkra (pl ahol a játékszerverünk fut), és az elérési címét (valahogy így néz majd ki: www.webtárhelyem.szolgáltató.hu/*példa*.php). Most irány vissza az SMS Szolgáltató, Pref. módosítás. Adjuk meg az \"URL:\" részhez az elõbb említett címet. Ezen az URL-en fogja majd a szolgáltató keresni a lekérõ \'rendszert\'. Gyakorlatilag ennyi. Kész is, a támogatási \'rendszerünk\'. Ha valaki küld az SMS szolgáltató által kiszabott áron- egy SMST, a szintén kiszabott telefonszámra az általunk megadott prefixel, (HSC) egy SMS-t, akkor kapunk róla egy emailt a PHP-ban megadott címre, melynek tartalma valahogy így néz majd ki:
Kép: https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/v/t34.0-12/10331662_741839152502904_1734744891_n.jpg?oh=18142fa290e977d0c41f73337beb2613&oe=53681946&__gda__=1399325273_323e698bcd3b1d29746d5fa7705819b8[/img] Ezek után már csak annyi a dolgunk, hogy a szolgáltatónál kikérjük az ID-hez tartozó adatokat, és egyeztetünk a támogatást küldõ személlyel, majd odaadjuk a megérdemelt jutalmat. Ha valakinek automatizált rendszerre van szüksége, az is lehetséges. Ezt nem írom le olyan részletesen, csak a lényegét. Ugyan ezen a PHP-n alapul, annyi változással hogy lekéri az SMS árát, majd az árhoz tartozó általunk megadott dolgokat \"hajtja végre\". Magyarul: Annyi a dolgunk, ha annak aki 203ft-ért küld támogatást 5.000.000$t és 2-es admint szeretnénk adni a szerveren;
hogy így állítjuk be az \"if\" elágazásunkat. Ha ezzel megvagyunk, az összes árral tegyük ezt meg. (AZ ÁRAKAT LEHET VÁLTOZTATNI, HOSTINGTÓL FÜGGÕEN) Következõ lépésben, töröljük az emailküldéses részt (EZT)
és cseréljük ki MySQL csatlakozásra. Ezt nem fogom megírni, mivel nincs kedvem A lényegét ennek is elmondom azonban: A fentebbi elágazásban, változókban mentettük a \'jutalmakat\'. Ezen jutalmakat kell jóváírnunk a MySQL adatbázisunkba. FONTOS: Ne felejtsük el, hogy a jogosult jutalmazott nevét az smsben (phpban $uzenet-ben) tárolt <azonosító> tartalmazza! Tehát ha azt írjuk, hogy küldjék a 06-90-000-00-00-s számra a HSC <játékosnév> üzenetet a támogatáshoz, akkor a fentebb írt módon DARABOLNUNK KELL az $uzenet-változót az elválasztásnál! (Google a barátod..) Például ha van egy \"karakterek\" táblánk, akkor annak a \"pénz\" rovatához adjuk hozzá a fentebb definiált \"$penz = +5.000.00\" változót, az \"adminszint\" részéhez pedig a fentebb \"adminszint = +1\"-et. Tipp: Abba a táblába íratjuk jóvá a jutalmakat, amibe (pl egy SeeRPG-s modban) a játékosok adatait tároljuk, így a szerverre való csatlakozáskor, nincs szükség külön egy másik MySQL-es részre, mivel alapból lekéri a szerver a játékos adatait. Ha valami nem világos, írjatok és segítek :thumbsup: 8
Általános / Csak erõs idegzetûeknek: The Killer HUN RP szervere :D« Dátum: 2014. április 25. - 20:16:45 »Sziasztok:) ma gyanútlanul bolyongtam a neten, mikor ugyanis: egy poszt érkezett GTA csoportba. A posztban ez állt: \"- samp szerverem nagyon jó kis szerver gyertek sokkan admin tgf on \" Na, amit már maga az IP is elárul: \'7777\' a port... 99% hogy házi szerver, és n00b az üzemeltetõje. Mondom.. nézzük meg.. mi is ez.. mivel a postban SEMMIT nem írtak róla, bemásoltam SA:MP kliensbe, és ez fogadott: HostName: [HUN]The Killer[HUN] Hmm.. 0 játékos, 600 ping. OKKÉÉ.. \"Mode: Cave RPG v3.00\" .. Google->SA:MP fórum -> Cave City RolePlay készíto: Farkas_Daniel & Jager_Tamas[/shadow] Rendben.. utána olvastam a modnak, nem is rossz.. Jöhet az \"IpLookup\" magyarul IP lekövetés. Eredménye: IP: - Már ekkor a padlón fekve fetrengtem a röhögéstõl, majd rákerestem.. Oláh & Társa, Internet és TV szolgáltató. Ebbõl kiderült az is, hogy a srác Kaposvár és környékérõl üzemeltet, a \'FaPC\' hostingnál, valószínûleg (az Olá\' és társa kft által kiszabott) 3-5ezer forint környékén havonta Weblapnak mi van megadva?! Természetees! A facebook profilunk címét kell begépelnünk! Hátha jelöl valaki! :facepalm: Ez is megvolt, jöhet a facebook profiljának az átnézése. Utolsó 90 megosztott poszt: \"Gyertek a SAMP szerveremre **ip**\" Majd egybõl szembe vág: Pajkó Roland (Dj Rolez) Dj Rolez?! Hallgassuk meg a srácot, és nevessünk :whistle: elsõ google találat: \"Dj Rolez (Indokolatlan Zombi mix) by Vékony Roland is licensed under a Creative Commons Licence. \" Hova jutott a világ? lehet hogy csak szerintem fura, és ti azt mondjátok: \'Egy srác aki max 11 éves, élete elsõ szerverével.\' nem akarok ítélkezni, de hogyha valaki a \'Dj Rolez\' nevet használja a facebook profiljában, és nem Vékony Roland a neve, akkor ott már bajok vannak 9
Általános / Rendõrök a bûnözõk "ellen"? RP szerver (ötlet)« Dátum: 2014. április 17. - 16:01:05 »
Sziasztok!
mivel rohadt sokan szeretik az RP szervereket, viszont én személy szerint unalmasnak tartom, arra gondoltam: Mi lenne, ha egy CNR (Rendõrök a Bûnözõk ellen) szervert dobnék/nánk össze? A lényeg az, hogy mindezt a való élethez a LEGINKÁBB hasonlóan kialakítva:) gondolok itt a sérülésekre, és egyebekre. ötleteket és pozitívumokat / negatívumokat várok ti hogyan képzelnétek ezt el? 10
Munkaerő keresése / Vissza a SA:MP hoz. Scriptert keresel?:D« Dátum: 2014. április 17. - 11:18:43 »
sziasztok!:)
úgy döntöttem, visszatérek a GTA-hoz, azon belül pedig a SA:MP scipteléshez. Értelmes, jó kilátásokkal bíró szerverekhez szívesen megyek configolni, scriptelni (elég magas szinten értek hozzá). Gyakorlatilag cserébe az is elég, ha látom a szerveren a sok játékost aki az általam elkészítet/ vagy javított scripttel élvezi a játékot:D Ha valakinek kell segítség, vagy hamarosan nyíló szerveréhez scriptert keres, írjon. Egyet kérek: csak akkor, ha nem idõmet pazarlom a dologra, és teljesen no name, see rpg-s modot akar a szerveren futtatni. Több éve scripteltem, majd leálltam vele és csak a segítségkérés topicban, majd késõbb már ott sem szóltam hozzá semmihez. Magamtól tanultam, gyakorlatilag 0-ról. Modokat magyarosítottam, másolgattam. Több publikált játékmodom is volt a hivatalos fórumon, de ezeket sajnos már nem találtam meg, valahol a lista mélyén lehetnek :cry3: Szerkesztve: Hozzászólásaim/munkáim/ minden amit eddig a fórumon, scripteléssel kapcsolatban csináltam:) Eddigi munkáim: Anti-Cheat rendszer FTP-s Lopás-gátló rendszer. Folyamatban lévõ football játékmód. Eddigi hozzászólásaim, scriptelés témákban (csak néhány) FTP Plugin, leírás készítése. Egy segítségkéréses topic válasz. Még 1 segítségkéréses váalsz. 11
Szkript kérések / valakinek megvan ez a script? vagy ehhez hasonló?« Dátum: 2014. április 08. - 19:35:10 »12
Hangszerek és előadók / Dj ReMoTe - We like To Mytica, 2k14!« Dátum: 2014. március 14. - 17:09:56 »
Sziasztok:)
véleményeket kérek a mixemrõl ^^ 14
Archívum / (Magyar) FIFA 2014 - Football játékmód.. [FRISSÍTVE!]« Dátum: 2014. március 03. - 19:07:12 »Sziasztok!:)[/color] Elkezdtem építeni az inmáron sokadik 0-ról írott, de elsõnek szerverre vitt modomat. Játékmódnak indul, de lehet hogy a végén filterscript vagy minigame lesz belõle.. A \'szerver\' lényege az, hogy gólt rúgjunk a másik csapatnak.. irtó jópofa, és a SA:MP hoz képest egész jól megcsinált dologról van szó. Az egész, Peppe scriptjén és a FIZIKÁN alapul. Ha az nem lenne, foci sem. Ezen scriptet fejlesztettem tovább gólszámlálóval, kasztokkal (posztok inkább..) és még kitudja mik lesznek benne. Elképzelés: Valóság: Elõször is az irányítás: A bal klikkel \"felvehetjük\" a labdát, melyet a jobb klikkel passzolhatunk, vagy az F gombbal kapura lõhetünk. Az erõsségrõl egy TEXT-DRAW számol be nekünk, a jobb alsó sarokban. (Ahol igazából most rohadt nagy betûkkel az eredmény van kiírva, de ezt természetesen majd javítom.) Nem nehéz, bele kell jönni. A felvett labdával futhatunk, és mozoghatunk kedvünkre. De vigyázat! El is tudjuk venni a másiktól, egy kis verekedés ellenében Leírás: -Van 3 választási lehetõségünk: 1.: Kékekhez állunk (/kekek) 2.: Inkább a pirosakkal leszünk, (/pirosak) 3.: vagy maradunk a nézõtéren. (/nezo) -Emellett, 3 posztot is választhatunk. Mind a háromnak más-más VÉLETLENSZERÛ spawn helye van. Nyilván a védõk a pálya hátulján, a csatárok a kezdõ-körnél, a kapusok pedig a kapuban [Ezzel el is árultam mi volt az a 3 poszt ] Természetesen kapusból csak egy lehet bár erre sok idõmbe telt rájönni... Gyakorlatilag ennyi lenne az egész kis \'fun\'? vagy nem is tudom milyen szerver További tervek: -Csapat kiegyenlítés (hogy mind2 csapatban ugyan annyi ember legyen) -TextDrawok áthelyezését, mert pillanatnyilag ..-t se látni belõlük -\"Pazarlás\" kijavítását. -\"Színezést\", hogy ne csak fekete-fehér legyen minden amit a chat ablakban ír. -11-es \"minigame\", ahol (a nevében is benne van) 11-eseket kell rúgnunk a másik csapat kapusának. (egy minigame-nak is lehet minigame-je? hogy is van ez?) -\'Lap\' rendszer beiktatása, illetve büntetõ (11es) berakása. Sárga és Piros lapok (Warn és \'Bann\') a \'Bann\' egy meccsre szól, és továbbra is a nézõk között lehet a kiállított játékos. de miiért kaphatunk lapot? -Ha erõsebben verekszünk a kelleténél -Még erõsebben verekszünk a kelleténél -ütjük a kapust. Ismert bugok: - Ha a saját kapudba rúgod a labdát, akkor is a csapatodhoz adja a pontot de ezt nem kellett volna mondanom xd (próbáltam mindent kijavítani, pl a labda nem tud kimenni ^^ gondolok itt arra, ha kirúgják a mapon kívülre- visszajön xd) Tudom nem sok a leírás, de így is többet írtam mint akartam. Véleményeket - ötleteket kérek FRÍSSÍTVE: -Lap / sérülés rendszer hozzáadva.. ha valaki a másiknak több sebzést visz be a kelleténél, sárga lapot kap. Ha valaki a másiknak a lábát erõsebben üti meg, az illetõ lebénul, nem tud futni, de az aki lebénította szintén lapot kap. -Ha kapust ütünk egybõl sárgalap. -Ha kigyûlik 2 sárga, piros lap, ami a kispadra számûz (késõbb arról is írok) Kispad -A kispadra leülhetünk magunk is (például AFK-ra) vagy ha megsérülünk. Ugyebár, ha sérültek vagyunk, nem tudunk futni. Ha leülünk a kispadra akkor itt \'regenerálódunk\' meghatározott idõn belül, és újra játékképesekké válunk. -Ugyanakkor, a kiállított játékosok is a kispadra kerülnek annyi változtatással, hogy ha piros lapot kap valaki, nem mehet más fel a helyére játszani. (Ez még fejlesztés alatt..) A sérülés és laprendszer csak ELMÉLETBEN mûködik, tesztelve még nem lett!!! 15
Általános / [ÚjProjekt] Fifa2014 játékmód.. megéri belekezdeni?:)« Dátum: 2014. március 02. - 10:20:21 »
Sziasztok!:)
megérné belekezdeni, egy Fifa 2014 SA:MP szerverbe? A videóhoz hasonlóan (ugyan így csak kicsit feldobva) szeretnék egy szervert indítani. Csapat rendszerrel, skillekkel, szabályokkal, gól számlálóval.. ötleteket várok:) elképzelés: |