Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Témák - lorantf
1
« Dátum: 2015. szeptember 06. - 17:07:09 »
Tudna valaki segiteni abban,hogy hogyan lehetne ebben a jármű rendszerben a kocsimentést ugy megoldani,hogy ne parancsal mentsen,hanem mikor kiszáll a player,akkor mentse a jármüvet,mindig ott ahol hagyja a járművet?Elöre is köszönöm! Ez lenne a script: http://pastebin.com/K6FS9tMd
2
« Dátum: 2015. szeptember 06. - 11:23:21 »
Megtuná valaki mondani hogyan lehetséges megcsinálni azt,hogy amikor beszál a player a kocsiba,ne induljon be a kocsi?
3
« Dátum: 2015. augusztus 30. - 16:04:45 »
Szépnapot mindenkinek!Nem tud valaki olyan RP stilusú jármű rendszert,amely ugy nézne ki,hogy például egy helységben megvásárlódik a jármű,ez által kerül be a jármű a játékba,majd az illetönek legyen kulcsa hozzá(ha más játékos ül be ne lehessen beinditni a jármüvet) és ahol kilépik a játékbol,a szerver automatikusann ott mentse a kocsit,majd szerver inditáskor respavnoljon ott ahol volt.Elöre is köszönöm,ha hasonlot tud valaki azt is megköszönném!!!
4
« Dátum: 2015. június 21. - 21:09:25 »
Tudna valaki küldeni olyan linket,ahol igényesenn kidolgozoot jármüvek letölthetök,kábé olyan 98%-100% részletességgel gondoltam. Elöre is köszönöm!!
5
« Dátum: 2014. november 16. - 09:57:38 »
Azt szeretném kérdezni,hogy mit határoz,hogyha például egy jármüvet nem arra a kocsira teszek be ameikre ki van adva?Például,letoltok egy BMW X5(landstalker),és a huntley-re teszem be,azt tudom,hogy a huntley tulajdonságait kapja meg,de más valami gondot okoze?Köszönöm elöre is!
6
« Dátum: 2014. október 28. - 18:49:58 »
Le tudná valaki irni,hogy hogyan lehet azt megcsinálni,hogy szimplán menteni lehessen a jármüveket dini-vel?Ugy gondoltam,hogy például egy játékos beül egy jármübe,elmegy valahová majd kiszál,akkor mentse ot le az adatait a jármünek,és szerver inditásakor töltse be,tehát amikor belépik akkor ott legyen a kocsi?Köszönöm elöre is!
7
« Dátum: 2014. október 26. - 18:01:06 »
Miért van az,hogy mikor egyedül lépek fel a szerveremre és regisztrálok,akkor menti az adatokat,de ha ketten lépünk fel ,akkor már vagy csak az egyikünknek menti le az adatait,és a másiknak csak a file-t hozza létre,vagy mind kettönknek csak a filet hozza létre adatok nélkül?? A válaszokat köszönöm elöre is!
9
« Dátum: 2014. október 22. - 05:55:10 »
A regisztrácios scriptben amikor belépek beadja a connectet ugyebar, majd utána a bejelendkezés dialogot,ha nem irok semmi kodot,vagy rosz kodot irok be,ezáltal nem lépek be és az Esc segitségével kilépek,akkor megsemmisitti az azelott elmentett file adatait,de csak az adatait(átirja egy alapra,például:a koordinátákat,látoszöget,a töbitt,pl:skin,pénz,...0 ra állitja)?Ezt hogy oldhatnám meg? Ez lenne a script: #include <a_samp> #include <dini> #include <dudb> main() { print(\"\\n----------------------------------\"); print(\" Blank Gamemode by your name here\"); print(\"----------------------------------\\n\"); } #define regisztracio 0 #define bejelentkezes 1 #define nem 3 #define HIBA 0xFF0000FF #define KEK 0x00ccffAA new nev[MAX_PLAYER_NAME]; enum JatekosAdatok { Float:X, Float:Y, Float:Z, Float:Angle, Skin, Penz, } new JatekosInfo[MAX_PLAYERS][JatekosAdatok]; public OnGameModeInit() { // Don\'t use these lines if it\'s a filterscript SetGameModeText(\"Blank Script\"); AddPlayerClass(0, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 0, 0, 0, 0, 0, 0); return 1; } public OnGameModeExit() { return 1; } public OnPlayerRequestClass(playerid, classid) { SetPlayerPos(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746); SetPlayerCameraPos(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746); SetPlayerCameraLookAt(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746); return 1; } public OnPlayerConnect(playerid) { new file[256]; SetSpawnInfo(playerid,0,0,2269.4287,-75.1134,26.7724,178.8719,0,0,0,0,0,0); SpawnPlayer(playerid); GetPlayerName(playerid,nev,sizeof(nev)); format(file,sizeof(file),\"/Karakterek/%s.ini\",nev); new string[256]; if(!fexist(file)) { format(string, sizeof string, \"Üdv %s! \\nKérjük regisztrálj! \\n\\nAdd meg a kívánt jelszavadat!\", nev); ShowPlayerDialog(playerid, regisztracio, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Regisztráció\", string, \"Regisztráció\", \"\"); } if(fexist(file)) { format(string, sizeof string, \"Üdv %s! \\nKérjük jelentkezz be! \\n\\nÍrd be a jelszavadat!\", nev); ShowPlayerDialog(playerid, bejelentkezes, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Bejelentkezés\", string, \"Belépés\", \"\"); } return 1; } public OnPlayerDisconnect(playerid, reason) { new file[128]; new Float:x,Float:y,Float:z; GetPlayerPos(playerid,x,y,z); JatekosInfo[playerid][X] = x; JatekosInfo[playerid][Y] = y; JatekosInfo[playerid][Z] = z; GetPlayerFacingAngle(playerid,JatekosInfo[playerid][Angle]); JatekosInfo[playerid][skin] = GetPlayerSkin(playerid); JatekosInfo[playerid][Penz] = GetPlayerMoney(playerid); format(file,sizeof(file),\"/Karakterek/%s.ini\",nev); if(fexist(file)) { dini_FloatSet(file,\"X\",JatekosInfo[playerid][X]); dini_FloatSet(file,\"Y\",JatekosInfo[playerid][Y]); dini_FloatSet(file,\"Z\",JatekosInfo[playerid][Z]); dini_FloatSet(file,\"Latoszog\",JatekosInfo[playerid][Angle]); dini_IntSet(file,\"Skin\",JatekosInfo[playerid][skin]); dini_IntSet(file,\"Penz\",JatekosInfo[playerid][Penz]); } return 1; } public OnPlayerSpawn(playerid) { return 1; } public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason) { return 1; } public OnVehicleSpawn(vehicleid) { return 1; } public OnVehicleDeath(vehicleid, killerid) { return 1; } public OnPlayerText(playerid, text[]) { return 1; } public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) { if (strcmp(\"/mycommand\", cmdtext, true, 10) == 0) { // Do something here return 1; } return 0; } public OnPlayerEnterVehicle(playerid, vehicleid, ispassenger) { return 1; } public OnPlayerExitVehicle(playerid, vehicleid) { return 1; } public OnPlayerStateChange(playerid, newstate, oldstate) { return 1; } public OnPlayerEnterCheckpoint(playerid) { return 1; } public OnPlayerLeaveCheckpoint(playerid) { return 1; } public OnPlayerEnterRaceCheckpoint(playerid) { return 1; } public OnPlayerLeaveRaceCheckpoint(playerid) { return 1; } public OnRconCommand(cmd[]) { return 1; } public OnPlayerRequestSpawn(playerid) { return 1; } public OnObjectMoved(objectid) { return 1; } public OnPlayerObjectMoved(playerid, objectid) { return 1; } public OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid) { return 1; } public OnVehicleMod(playerid, vehicleid, componentid) { return 1; } public OnVehiclePaintjob(playerid, vehicleid, paintjobid) { return 1; } public OnVehicleRespray(playerid, vehicleid, color1, color2) { return 1; } public OnPlayerSelectedMenuRow(playerid, row) { return 1; } public OnPlayerExitedMenu(playerid) { return 1; } public OnPlayerInteriorChange(playerid, newinteriorid, oldinteriorid) { return 1; } public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys) { return 1; } public OnRconLoginAttempt(ip[], password[], success) { return 1; } public OnPlayerUpdate(playerid) { return 1; } public OnPlayerStreamIn(playerid, forplayerid) { return 1; } public OnPlayerStreamOut(playerid, forplayerid) { return 1; } public OnVehicleStreamIn(vehicleid, forplayerid) { return 1; } public OnVehicleStreamOut(vehicleid, forplayerid) { return 1; } public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[]) { if (dialogid == regisztracio) { if(response) { new file[128]; new string[128]; GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev)); if(strlen(inputtext) == 0) { format(string, sizeof string, \"Üdv %s! \\nKérjük regisztrálj! \\n\\nAdd meg a kívánt jelszavadat!\", nev); ShowPlayerDialog(playerid, regisztracio, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Regisztráció\", string, \"Regisztráció\", \"\"); return 0; } format(file,sizeof(file),\"/Karakterek/%s.ini\",nev); if(!fexist(file)) { dini_Create(file); dini_IntSet(file, \"Antibug\",0); dini_IntSet(file, \"Jelszo\",udb_hash(inputtext)); dini_IntSet(file,\"Skin\", 0); dini_IntSet(file,\"Penz\", 30); SpawnPlayer(playerid); ShowPlayerDialog(playerid,nem,DIALOG_STYLE_LIST,\"Regisztráció...\",\"Fiú\\nLány\",\"Folytat\",\"\"); } } } if(dialogid == nem) { if(response) { new file[128]; if(listitem == 0) { dini_IntSet(file,\"Nem\",1); SendClientMessage(playerid,KEK,\"Fiú lettél!\"); SetPlayerSkin(playerid,60); SetSpawnInfo(playerid,0,60,2269.4287,-75.1134,26.7724,178.8719,0,0,0,0,0,0); SpawnPlayer(playerid); } if(listitem == 1) { dini_IntSet(file,\"Nem\",2); SendClientMessage(playerid,KEK,\"Lány lettél!\"); SetPlayerSkin(playerid,233); SetSpawnInfo(playerid,0,233,2269.4287,-75.1134,26.7724,178.8719,0,0,0,0,0,0); SpawnPlayer(playerid); } } } if(dialogid == bejelentkezes) { if(response) { new file[128]; new string[128]; GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev)); if(strlen(inputtext) == 0) { format(string, sizeof string, \"Üdv %s! \\nRegisztrálva vagy! \\n\\nÍrd be a jelszavadat!\", nev); ShowPlayerDialog(playerid, bejelentkezes, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Bejelentkezés\", string, \"Belépés\", \"\"); return 0; } format(file,sizeof(file),\"/Karakterek/%s.ini\",nev); if(fexist(file)) { new jelszo = dini_Int(file, \"Jelszo\"); if(udb_hash(inputtext) == jelszo) { JatekosInfo[playerid][X] = dini_Float(file, \"X\"); JatekosInfo[playerid][Y] = dini_Float(file, \"Y\"); JatekosInfo[playerid][Z] = dini_Float(file, \"Z\"); JatekosInfo[playerid][Angle] = dini_Float(file, \"Latoszog\"); JatekosInfo[playerid][skin] = dini_Int(file,\"Skin\"); JatekosInfo[playerid][Penz] = dini_Int(file,\"Penz\"); SetPlayerSkin(playerid,JatekosInfo[playerid][skin]); GivePlayerMoney(playerid,JatekosInfo[playerid][Penz]); SetSpawnInfo(playerid,0,JatekosInfo[playerid][skin],JatekosInfo[playerid][X],JatekosInfo[playerid][Y],JatekosInfo[playerid][Z],JatekosInfo[playerid][Angle],0,0,0,0,0,0); SpawnPlayer(playerid); } else { format(string, sizeof string, \"Üdv %s! \\nRosz jelszo! \\n\\nÍrd be a helyes jelszavadat!\", nev); ShowPlayerDialog(playerid, bejelentkezes, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Bejelentkezés\", string, \"Belépés\", \"\"); return 0; } } } } return 1; } public OnPlayerClickPlayer(playerid, clickedplayerid, source) { return 1; }
10
« Dátum: 2014. október 13. - 17:00:25 »
Az lenne a gondom,hogy az alábbi regisztrácios rendszerben regisztráláskor ha nem irok kodot,és reákattitntok ,majd beirok egy kodt,akkor belépik,majd mikor kilépek akkor küld egy \"SAMP: gta_sa.exe-Alkalmazáshiba\" hibaüzenetet.Bejelendkezéskor ugyan igy ha nem irok kodot,és a belépésre kattintok,vagy ha rosz kodot irok be,kikickel,ez igy jo is csak ismét hibaüzenet,és az elötte mentett fájlbol kitöröli a skin,pénz,stb adatok értékét.Mi lehet a gond?Nagyon megköszönném aki tudna segiteni!!! Ez a script: http://pastebin.com/JaudeFYW
11
« Dátum: 2014. október 07. - 15:01:09 »
Tudna valaki linkelni egy egyszerü alap dialogos regisztrácios rendszert,ami jol is müködik,és dinivel ment?Nagyon sokat probálkozok de nem sikerül kapjak egy jot. Nagyon megköszönném!Olyan kellene ami ténleg csak alap és lehet böviteni.
12
« Dátum: 2014. október 02. - 19:25:03 »
Azt szeretném kérdezni,hogy azt hogyan lehetne megoldani,hogy egy dialogos regi rendszerben regisztráláskor adja elõ az alap skin választást,és bejelendkezésnél ne,hanem a mentett skint,koordinátával lépjen be?Ha beteszem a bejelendkezés dialoghoz a SpawnPlayert,akkor bejelendkezéskor,müködik,de regisztráláskor letesz egy hejre 281-es skinnel,és anyi,elõ sem adja a skin választást?:(Köszönöm elõre is!!!
13
« Dátum: 2014. október 02. - 18:34:16 »
Valaki megtudná mondani,miért nem tölti be a pénzt ebben a reg rendszerben: #include <a_samp> #include <Dini> #include \"../include/gl_common.inc\" new szoveg1[128]; new Fajl[256]; new total_vehicles_from_files=0; enum pAdat { pPenz, pSkin, pReg, Float:X, Float:Y, Float:Z, Float:Angle } new JatekosInfo[MAX_PLAYERS][pAdat]; #define DIALOG_REGISTER 1 #define DIALOG_LOGIN 2 #define DIALOG_NEM 3 #define KEK 0x00ccffAA #define ZOLD 0x43e85fAA #define FEHER 0xffffffAA main() { print(\"\\n----------------------------------\"); print(\" Blank Gamemode by your name here\"); print(\"----------------------------------\\n\"); } #pragma tabsize 0 public OnGameModeInit() { SetGameModeText(\"Valos\"); AddPlayerClass(0, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 0, 0, 0, 0, 0, 0); // SPECIAL total_vehicles_from_files += LoadStaticVehiclesFromFile(\"vehicles/trains.txt\"); total_vehicles_from_files += LoadStaticVehiclesFromFile(\"vehicles/pilots.txt\"); // LAS VENTURAS total_vehicles_from_files += LoadStaticVehiclesFromFile(\"vehicles/lv_law.txt\"); total_vehicles_from_files += LoadStaticVehiclesFromFile(\"vehicles/lv_airport.txt\"); total_vehicles_from_files += LoadStaticVehiclesFromFile(\"vehicles/lv_gen.txt\"); // SAN FIERRO total_vehicles_from_files += LoadStaticVehiclesFromFile(\"vehicles/sf_law.txt\"); total_vehicles_from_files += LoadStaticVehiclesFromFile(\"vehicles/sf_airport.txt\"); total_vehicles_from_files += LoadStaticVehiclesFromFile(\"vehicles/sf_gen.txt\"); // LOS SANTOS total_vehicles_from_files += LoadStaticVehiclesFromFile(\"vehicles/ls_law.txt\"); total_vehicles_from_files += LoadStaticVehiclesFromFile(\"vehicles/ls_airport.txt\"); total_vehicles_from_files += LoadStaticVehiclesFromFile(\"vehicles/ls_gen_inner.txt\"); total_vehicles_from_files += LoadStaticVehiclesFromFile(\"vehicles/ls_gen_outer.txt\"); // OTHER AREAS total_vehicles_from_files += LoadStaticVehiclesFromFile(\"vehicles/whetstone.txt\"); total_vehicles_from_files += LoadStaticVehiclesFromFile(\"vehicles/bone.txt\"); total_vehicles_from_files += LoadStaticVehiclesFromFile(\"vehicles/flint.txt\"); total_vehicles_from_files += LoadStaticVehiclesFromFile(\"vehicles/tierra.txt\"); total_vehicles_from_files += LoadStaticVehiclesFromFile(\"vehicles/red_county.txt\"); printf(\"Total vehicles from files: %d\",total_vehicles_from_files); return 1; } public OnGameModeExit() { return 1; } public OnPlayerRequestClass(playerid, classid) { SetPlayerPos(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746); SetPlayerCameraPos(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746); SetPlayerCameraLookAt(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746); return 1; } public OnPlayerConnect(playerid) { SetSpawnInfo(playerid,0,26,2269.4287,-75.1134,26.7724,178.8719,0,0,0,0,0,0); SpawnPlayer(playerid); format(Fajl,sizeof(Fajl),\"/Karakterek/%s.ini\",Neve(playerid)); format(szoveg1,sizeof(szoveg1),\"Üdvözöllek %s!\",Neve(playerid)); if(fexist(Fajl)) { ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_LOGIN,DIALOG_STYLE_INPUT,szoveg1,\"Ez a név már regisztrálva van!\\nKérlek jelentkezz be!\",\"Belép\",\"Kilép\"); } else { ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_REGISTER,DIALOG_STYLE_INPUT,szoveg1,\"Ez a név még nincsen regisztrálva!\\nKérlek regisztrálj!\",\"Regisztrál\",\"Kilép\"); } return 1; } public OnPlayerDisconnect(playerid, reason) { new Float:x,Float:y,Float:z; GetPlayerPos(playerid,x,y,z); JatekosInfo[playerid][X] = x; JatekosInfo[playerid][Y] = y; JatekosInfo[playerid][Z] = z; JatekosInfo[playerid][pPenz] = GetPlayerMoney(playerid); JatekosInfo[playerid][pSkin] = GetPlayerSkin(playerid); GetPlayerFacingAngle(playerid,JatekosInfo[playerid][Angle]); format(Fajl,sizeof(Fajl),\"/Karakterek/%s.ini\",Neve(playerid)); dini_IntSet(Fajl,\"Penz\",JatekosInfo[playerid][pPenz]); dini_IntSet(Fajl,\"Skin\",JatekosInfo[playerid][pSkin]); dini_FloatSet(Fajl,\"Latoszog\",JatekosInfo[playerid][Angle]); dini_FloatSet(Fajl,\"X\",Float:JatekosInfo[playerid][X]); dini_FloatSet(Fajl,\"Y\",Float:JatekosInfo[playerid][Y]); dini_FloatSet(Fajl,\"Z\",Float:JatekosInfo[playerid][Z]); return 1; } public OnPlayerSpawn(playerid) { return 1; } public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason) { return 1; } public OnVehicleSpawn(vehicleid) { return 1; } public OnVehicleDeath(vehicleid, killerid) { return 1; } public OnPlayerText(playerid, text[]) { return 1; } public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) { if (strcmp(\"/mycommand\", cmdtext, true, 10) == 0) { // Do something here return 1; } return 0; } public OnPlayerEnterVehicle(playerid, vehicleid, ispassenger) { return 1; } public OnPlayerExitVehicle(playerid, vehicleid) { return 1; } public OnPlayerStateChange(playerid, newstate, oldstate) { return 1; } public OnPlayerEnterCheckpoint(playerid) { return 1; } public OnPlayerLeaveCheckpoint(playerid) { return 1; } public OnPlayerEnterRaceCheckpoint(playerid) { return 1; } public OnPlayerLeaveRaceCheckpoint(playerid) { return 1; } public OnRconCommand(cmd[]) { return 1; } public OnPlayerRequestSpawn(playerid) { return 1; } public OnObjectMoved(objectid) { return 1; } public OnPlayerObjectMoved(playerid, objectid) { return 1; } public OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid) { return 1; } public OnVehicleMod(playerid, vehicleid, componentid) { return 1; } public OnVehiclePaintjob(playerid, vehicleid, paintjobid) { return 1; } public OnVehicleRespray(playerid, vehicleid, color1, color2) { return 1; } public OnPlayerSelectedMenuRow(playerid, row) { return 1; } public OnPlayerExitedMenu(playerid) { return 1; } public OnPlayerInteriorChange(playerid, newinteriorid, oldinteriorid) { return 1; } public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys) { return 1; } public OnRconLoginAttempt(ip[], password[], success) { return 1; } public OnPlayerUpdate(playerid) { return 1; } public OnPlayerStreamIn(playerid, forplayerid) { return 1; } public OnPlayerStreamOut(playerid, forplayerid) { return 1; } public OnVehicleStreamIn(vehicleid, forplayerid) { return 1; } public OnVehicleStreamOut(vehicleid, forplayerid) { return 1; } public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[]) { format(Fajl,sizeof(Fajl),\"/Karakterek/%s.ini\",Neve(playerid)); if(dialogid == DIALOG_REGISTER) { if(response) { dini_Create(Fajl); dini_Set(Fajl,\"Jelszo\",inputtext); dini_IntSet(Fajl,\"Penz\",30); dini_IntSet(Fajl,\"Skin\",0); SpawnPlayer(playerid); ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_NEM,DIALOG_STYLE_LIST,\"Regisztráció...\",\"Fiú\\nLány\",\"Folytat\",\"Kilép\"); } else { dini_Remove(Fajl); Kick(playerid); } } if(dialogid == DIALOG_NEM) { if(response) { if(listitem == 0) { dini_IntSet(Fajl,\"Nem\",1); SendClientMessage(playerid,KEK,\"Fiú lettél!\"); SetPlayerSkin(playerid,60); } if(listitem == 1) { dini_IntSet(Fajl,\"Nem\",2); SendClientMessage(playerid,KEK,\"Lány lettél!\"); SetPlayerSkin(playerid,233); } } else { dini_Remove(Fajl); Kick(playerid); } } if(dialogid == DIALOG_LOGIN) { if(response) { new jelszo[200]; format(jelszo, sizeof(jelszo), \"%s\", dini_Get(Fajl, \"Jelszo\")); if(strcmp(inputtext, jelszo) == 0) { JatekosInfo[playerid][pPenz] = dini_Int(Fajl, \"Penz\"); JatekosInfo[playerid][pSkin] = dini_Int(Fajl,\"Skin\"); JatekosInfo[playerid][Angle] = dini_Int(Fajl, \"posicio\"); JatekosInfo[playerid][Angle] = dini_Int(Fajl, \"Latoszog\"); JatekosInfo[playerid][X] = dini_Int(Fajl, \"X\"); JatekosInfo[playerid][Y] = dini_Int(Fajl, \"Y\"); JatekosInfo[playerid][Z] = dini_Int(Fajl, \"Z\"); SetPlayerSkin(playerid,JatekosInfo[playerid][pSkin]); SetPlayerColor(playerid,FEHER); SetSpawnInfo(playerid,0,JatekosInfo[playerid][pSkin],JatekosInfo[playerid][X],JatekosInfo[playerid][Y],JatekosInfo[playerid][Z],JatekosInfo[playerid][Angle],0,0,0,0,0,0); SpawnPlayer(playerid); GivePlayerMoney(playerid,JatekosInfo[playerid][pPenz]); SendClientMessage(playerid,KEK,\"Sikeresen Bejelentkeztél!\"); } else { ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_LOGIN,DIALOG_STYLE_INPUT,\"Bejelentkezõ Panel\",\"Rossz jelszó!\\nJelentkezz be!\",\"Oké\",\"Kilép\"); } } else { Kick(playerid); } } return 1; } public OnPlayerClickPlayer(playerid, clickedplayerid, source) { return 1; } stock Neve(playerid) { new Nev[MAX_PLAYER_NAME]; GetPlayerName(playerid,Nev,sizeof(Nev)); return Nev; } ,tehát menteni menti,csak belépéskor nem tölti vissza?
14
« Dátum: 2014. szeptember 29. - 21:06:01 »
Tudna valaki irni olyan autó model készitõket(author) akik a legrészletesebben kidolgozzák a készitett modjaikat?Vagy olyan letöltõ oldalt,ahonnan ien részletesenn kidolgozott autokat lehet letölteni?
15
« Dátum: 2014. szeptember 12. - 14:34:14 »
Tudna valaki linkelni,egy olyan modot,ami a gta sa-ba berakná a gta4 -es jármü tulajdonságokat.Pl:hogy ugy mozogjanak a kocsik mint a gta 4 ben,és olyan hangjuk is legyen(de olyanra gondolok hogy maga a hang lejátszása is ugy müködjön).Köszönöm elöre is!!
|