Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Témák - lorantf
16
« Dátum: 2014. Szeptember 05. - 21:32:21 »
Tudna valaki linkelni egy olyan házrendszert,amiben lehetne menteni is?Ugy gondoltam mint Single Player-ben is hogy bemegyünk és egy inkonra rámegyünk és elmenti a pozicionkat,majd mikor belépünk,ot tölt be.Köszönöm elõre is!
17
« Dátum: 2014. Szeptember 05. - 11:29:17 »
Ki tudná valaki venni nekem ebböl a regisztrácios rendszerböl,azt,hogy regisztráláskor,meg belépéskor ne lehessen csak regisztrálás meg belépés gombra kattintani,kilépés lehetoség ne legyen. Kód: #include <a_samp> #include <dini> new szoveg1[128]; new Fajl[256]; enum pAdat { pPenz, pSkin, pReg, Float:X, Float:Y, Float:Z, Float:Angle } new JatekosInfo[MAX_PLAYERS][pAdat]; #define DIALOG_REGISTER 1 #define DIALOG_LOGIN 2 #define DIALOG_NEM 3 #define KEK 0x00ccffAA #define ZOLD 0x43e85fAA #define FEHER 0xffffffAA #pragma tabsize 0 public OnPlayerConnect(playerid) { SetSpawnInfo(playerid,0,26,2269.4287,-75.1134,26.7724,178.8719,0,0,0,0,0,0); SpawnPlayer(playerid); format(Fajl,sizeof(Fajl),\"/Karakterek/%s.ini\",Neve(playerid)); format(szoveg1,sizeof(szoveg1),\"Üdvözöllek %s!\",Neve(playerid)); if(fexist(Fajl)) { ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_LOGIN,DIALOG_STYLE_INPUT,szoveg1,\"Ez a név már regisztrálva van!\\nKérlek jelentkezz be!\",\"Belép\",\"Kilép\"); } else { ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_REGISTER,DIALOG_STYLE_INPUT,szoveg1,\"Ez a név még nincsen regisztrálva!\\nKérlek regisztrálj!\",\"Regisztrál\",\"Kilép\"); } return 1; } public OnPlayerDisconnect(playerid, reason) { new Float:x,Float:y,Float:z; GetPlayerPos(playerid,x,y,z); JatekosInfo[playerid][X] = x; JatekosInfo[playerid][Y] = y; JatekosInfo[playerid][Z] = z; JatekosInfo[playerid][pPenz] = GetPlayerMoney(playerid); JatekosInfo[playerid][pSkin] = GetPlayerSkin(playerid); GetPlayerFacingAngle(playerid,JatekosInfo[playerid][Angle]); format(Fajl,sizeof(Fajl),\"/Karakterek/%s.ini\",Neve(playerid)); dini_IntSet(Fajl,\"Penz\",JatekosInfo[playerid][pPenz]); dini_IntSet(Fajl,\"Skin\",JatekosInfo[playerid][pSkin]); dini_FloatSet(Fajl,\"Latoszog\",JatekosInfo[playerid][Angle]); dini_FloatSet(Fajl,\"X\",Float:JatekosInfo[playerid][X]); dini_FloatSet(Fajl,\"Y\",Float:JatekosInfo[playerid][Y]); dini_FloatSet(Fajl,\"Z\",Float:JatekosInfo[playerid][Z]); return 1; } public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[]) { format(Fajl,sizeof(Fajl),\"/Karakterek/%s.ini\",Neve(playerid)); if(dialogid == DIALOG_REGISTER) { if(response) { dini_Create(Fajl); dini_Set(Fajl,\"Jelszo\",inputtext); dini_IntSet(Fajl,\"Penz\",30); dini_IntSet(Fajl,\"Skin\",0); SpawnPlayer(playerid); ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_NEM,DIALOG_STYLE_LIST,\"Regisztráció...\",\"Fiú\\nLány\",\"Folytat\",\"Kilép\"); } else { dini_Remove(Fajl); Kick(playerid); } } if(dialogid == DIALOG_NEM) { if(response) { if(listitem == 0) { dini_IntSet(Fajl,\"Nem\",1); SendClientMessage(playerid,KEK,\"Fiú lettél!\"); SetPlayerSkin(playerid,60); } if(listitem == 1) { dini_IntSet(Fajl,\"Nem\",2); SendClientMessage(playerid,KEK,\"Lány lettél!\"); SetPlayerSkin(playerid,233); } } else { dini_Remove(Fajl); Kick(playerid); } } if(dialogid == DIALOG_LOGIN) { if(response) { new jelszo[200]; format(jelszo, sizeof(jelszo), \"%s\", dini_Get(Fajl, \"Jelszo\")); if(strcmp(inputtext, jelszo) == 0) { JatekosInfo[playerid][pPenz] = dini_Int(Fajl, \"Penz\"); JatekosInfo[playerid][pSkin] = dini_Int(Fajl,\"Skin\"); JatekosInfo[playerid][Angle] = dini_Int(Fajl, \"posicio\"); JatekosInfo[playerid][Angle] = dini_Int(Fajl, \"Latoszog\"); JatekosInfo[playerid][X] = dini_Int(Fajl, \"X\"); JatekosInfo[playerid][Y] = dini_Int(Fajl, \"Y\"); JatekosInfo[playerid][Z] = dini_Int(Fajl, \"Z\"); SetPlayerSkin(playerid,JatekosInfo[playerid][pSkin]); SetPlayerColor(playerid,FEHER); SetSpawnInfo(playerid,0,JatekosInfo[playerid][pSkin],JatekosInfo[playerid][X],JatekosInfo[playerid][Y],JatekosInfo[playerid][Z],JatekosInfo[playerid][Angle],0,0,0,0,0,0); SpawnPlayer(playerid); GivePlayerMoney(playerid,JatekosInfo[playerid][pPenz]); SendClientMessage(playerid,KEK,\"Sikeresen Bejelentkeztél!\"); } else { ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_LOGIN,DIALOG_STYLE_INPUT,\"Bejelentkezõ Panel\",\"Rossz jelszó!\\nJelentkezz be!\",\"Oké\",\"Kilép\"); } } else { Kick(playerid); } } return 1; } stock Neve(playerid) { new Nev[MAX_PLAYER_NAME]; GetPlayerName(playerid,Nev,sizeof(Nev)); return Nev; } Köszönöm elöre is!!
18
« Dátum: 2014. Szeptember 04. - 20:15:58 »
19
« Dátum: 2014. Szeptember 02. - 16:53:31 »
Tudna valaki linkelni egy olyan tutoriál videot vagy scriptet ami alapján megtudnék csinálni egy olyan házrendszert,ami alapbol bele lenn irva a gamemodba?Elképzelésem:ugy gondoltam,mint ahogy alapbol a grandlarc-ban is be lehet menni egy házba,ugy müködjön,csak anyi hogy mielött be engedjen menni meg kelljen vásárolni,és ha egy házat megvásárol egy játékos akkor azt mentse le dinivel.(Nem kellene sem bankrendszer,sem bérelhetöség bele,csak meg keljen venni egy házat,külömben ne engedjen be,és lehessen be meg kizárni azt)!Ugy kellene hogy ne admin kelljen letegye a házakat,hanem alapbol olyan legyen.Nagyon köszönöm elõre is!!!
20
« Dátum: 2014. Szeptember 01. - 16:44:25 »
Tudna valaki linkelni nekem egy olyan tutorial videot amiben bemutatja hogy,hogyan lehet a gamemodba rögziteni jármüveket,vagy el tudnáe valaki magyarázni,nagyon megk9sz9nném!
21
« Dátum: 2014. Augusztus 28. - 20:35:15 »
Érdekelne egy szimpla,alap RP mod egészben ha lehet?Köszönöm elõre is!!
22
« Dátum: 2014. Augusztus 27. - 19:22:32 »
Ki tudná javitani ezt a szkriptet nekem valaki,nem tudom sehogysem orvosolni ezt a hibát? //++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ //------------------------------------------------------------------------------ // <Név: RP Regisztrációs rendszer> // <Tulajdonos: Saints_Walls (DoggMann)> //------------------------------------------------------------------------------ //++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ //++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ // <INCLUDE-OK> // <INCLUDE-OK> //++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ #include <a_samp> #include <dini> //++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ // <VÁLTOZÓK> // <VÁLTOZÓK> //++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ new szoveg1[128]; new Fajl[256]; enum pAdat { pPenz, pAdmin, pNem, pKor, pSkin, pLeader, pTag, pRang, pReg, Float:X, Float:Y, Float:Z, Float:Angle } new JatekosInfo[MAX_PLAYERS][pAdat]; //++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ // <DEFINICIÓK> // <DEFINICIÓK> //++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ #define DIALOG_REGISTER 1 #define DIALOG_LOGIN 2 #define DIALOG_AGE 3 #define DIALOG_SEX 4 #define KEK 0x00ccffAA #define ZOLD 0x43e85fAA #define FEHER 0xffffffAA //++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ // <SCRIPT> // <SCRIPT> //++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ #pragma tabsize 0 public OnPlayerConnect(playerid) { SetSpawnInfo(playerid,0,26,2269.4287,-75.1134,26.7724,178.8719,0,0,0,0,0,0); SpawnPlayer(playerid); format(Fajl,sizeof(Fajl),\"/Karakterek/%s.ini\",Neve(playerid)); format(szoveg1,sizeof(szoveg1),\"Üdvözöllek %s!\",Neve(playerid)); if(fexist(Fajl)) { ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_LOGIN,DIALOG_STYLE_INPUT,szoveg1,\"Ez a név már regisztrálva van!\\nKérlek jelentkezz be!\",\"Belép\",\"Kilép\"); } else { ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_REGISTER,DIALOG_STYLE_INPUT,szoveg1,\"Ez a név még nincsen regisztrálva!\\nKérlek regisztrálj!\",\"Regisztrál\",\"Kilép\"); } return 1; } public OnPlayerDisconnect(playerid, reason) { new Float:x,Float:y,Float:z; GetPlayerPos(playerid,x,y,z); JatekosInfo[playerid][X] = x; JatekosInfo[playerid][Y] = y; JatekosInfo[playerid][Z] = z; JatekosInfo[playerid][pSkin] = GetPlayerSkin(playerid); GetPlayerFacingAngle(playerid,JatekosInfo[playerid][Angle]); format(Fajl,sizeof(Fajl),\"/Karakterek/%s.ini\",Neve(playerid)); dini_IntSet(Fajl,\"Penz\",JatekosInfo[playerid][pPenz]); dini_IntSet(Fajl,\"Admin\",JatekosInfo[playerid][pAdmin]); dini_IntSet(Fajl,\"Nem\",JatekosInfo[playerid][pNem]); dini_IntSet(Fajl,\"Kor\",JatekosInfo[playerid][pKor]); dini_IntSet(Fajl,\"Skin\",JatekosInfo[playerid][pSkin]); dini_IntSet(Fajl,\"Leader\",JatekosInfo[playerid][pLeader]); dini_IntSet(Fajl,\"Tag\",JatekosInfo[playerid][pTag]); dini_IntSet(Fajl,\"Rang\",JatekosInfo[playerid][pRang]); dini_FloatSet(Fajl,\"Latoszog\",JatekosInfo[playerid][Angle]); dini_FloatSet(Fajl,\"X\",Float:JatekosInfo[playerid][X]); dini_FloatSet(Fajl,\"Y\",Float:JatekosInfo[playerid][Y]); dini_FloatSet(Fajl,\"Z\",Float:JatekosInfo[playerid][Z]); return 1; } public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[]) { format(Fajl,sizeof(Fajl),\"/Karakterek/%s.ini\",Neve(playerid)); if(dialogid == DIALOG_REGISTER) { if(response) { dini_Create(Fajl); dini_Set(Fajl,\"Jelszo\",inputtext); dini_IntSet(Fajl,\"Penz\",25000); dini_IntSet(Fajl,\"Admin\",0); dini_IntSet(Fajl,\"Nem\",0); dini_IntSet(Fajl,\"Kor\",0); dini_IntSet(Fajl,\"Skin\",0); dini_IntSet(Fajl,\"Leader\",0); dini_IntSet(Fajl,\"Tag\",0); dini_IntSet(Fajl,\"Rang\",0); SpawnPlayer(playerid); ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_SEX,DIALOG_STYLE_LIST,\"Regisztráció...\",\"Fiú\\nLány\",\"Folytat\",\"Kilép\"); } else { dini_Remove(Fajl); Kick(playerid); } } if(dialogid == DIALOG_SEX) { if(response) { if(listitem == 0) { dini_IntSet(Fajl,\"Nem\",1); SendClientMessage(playerid,KEK,\"Fiú lettél!\"); SetPlayerSkin(playerid,60); ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_AGE,DIALOG_STYLE_INPUT,\"Regisztráció...\",\"Hány éves vagy?\",\"Folytat\",\"Kilép\"); } if(listitem == 1) { dini_IntSet(Fajl,\"Nem\",2); SendClientMessage(playerid,KEK,\"Lány lettél!\"); SetPlayerSkin(playerid,233); ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_AGE,DIALOG_STYLE_INPUT,\"Regisztráció...\",\"Hány éves vagy?\",\"Folytat\",\"Kilép\"); } } else { dini_Remove(Fajl); Kick(playerid); } } if(dialogid == DIALOG_AGE) { if(!response) { Kick(playerid); } else { if(strlen(inputtext)) { new age = strval(inputtext); if(age > 100 || age < 18) { ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_AGE,DIALOG_STYLE_INPUT,\"Regisztráció...\",\"Rossz kor!\\nHány éves vagy?\",\"Folytat\",\"Kilép\"); } else { dini_IntSet(Fajl,\"Kor\",age); format(szoveg1,sizeof(szoveg1),\"%d éves lettél!\",age); SendClientMessage(playerid,ZOLD,szoveg1); SendClientMessage(playerid,KEK,\"Sikeresen regisztráltál!\"); } } else { return 0; } } } if(dialogid == DIALOG_LOGIN) { if(response) { new jelszo[200]; format(jelszo, sizeof(jelszo), \"%s\", dini_Get(Fajl, \"Jelszo\")); if(strcmp(inputtext, jelszo) == 0) { JatekosInfo[playerid][pPenz] = dini_Int(Fajl, \"Penz\"); JatekosInfo[playerid][pAdmin] = dini_Int(Fajl, \"Admin\"); JatekosInfo[playerid][pNem] = dini_Int(Fajl, \"Nem\"); JatekosInfo[playerid][pKor] = dini_Int(Fajl, \"Kor\"); JatekosInfo[playerid][pSkin] = dini_Int(Fajl,\"Skin\"); JatekosInfo[playerid][pLeader] = dini_Int(Fajl, \"Leader\"); JatekosInfo[playerid][pTag] = dini_Int(Fajl, \"Tag\"); JatekosInfo[playerid][pRang] = dini_Int(Fajl, \"Rang\"); JatekosInfo[playerid][Angle] = dini_Int(Fajl, \"posicio\"); JatekosInfo[playerid][Angle] = dini_Int(Fajl, \"Latoszog\"); JatekosInfo[playerid][X] = dini_Int(Fajl, \"X\"); JatekosInfo[playerid][Y] = dini_Int(Fajl, \"Y\"); JatekosInfo[playerid][Z] = dini_Int(Fajl, \"Z\"); SetPlayerSkin(playerid,JatekosInfo[playerid][pSkin]); SetPlayerColor(playerid,FEHER); SetSpawnInfo(playerid,0,JatekosInfo[playerid][pSkin],JatekosInfo[playerid][X],JatekosInfo[playerid][Y],JatekosInfo[playerid][Z],JatekosInfo[playerid][Angle],0,0,0,0,0,0); SpawnPlayer(playerid); GivePlayerMoney(playerid,JatekosInfo[playerid][pPenz]); SendClientMessage(playerid,KEK,\"Sikeresen Bejelentkeztél!\"); } else { ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_LOGIN,DIALOG_STYLE_INPUT,\"Bejelentkezõ Panel\",\"Rossz jelszó!\\nJelentkezz be!\",\"Oké\",\"Kilép\"); } } else { Kick(playerid); } } return 1; }
23
« Dátum: 2014. Augusztus 25. - 17:07:07 »
El magyarázná valaki,hogy hogyan lehet a dini-t üzembe hejezni,hogy mentsen is(hozzon létre fájlokat)?Köszönöm elõre is!!!
24
« Dátum: 2014. Augusztus 12. - 18:49:09 »
Tudna valaki linkelni egy szimpla (alap) RP gamemodot,és egy mukodo regisztrácios rendszert,ami ment nagyábol mindent?(pl:poziciot,jármuvet,pénz)
25
« Dátum: 2014. Augusztus 12. - 18:40:13 »
Tudna valaki linkelni egy Szimpla(alap) RP gamemodot,és egy müködõ regisztrácios rendszert,ami mentene átlagban mindent?(Pl:pénz,pozicio,jármüvet)
26
« Dátum: 2014. Augusztus 08. - 12:42:58 »
Beraktam egy Regisztráció Scriptet!Belelépek a játékba,regisztrálok és mikor lépek ki a játékbol elödob egy ien hibaüzenetet:A\"0x74d542cd\"cimen találhato utasitás a\"0x0816bebc\"memoriacimre hivatkozott. A memoriaterületen nem végezhetõ el a következõ mûvelet:read\". Mi lehet a gond?
Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( [time]2014. Augusztus 08. 14:52:49[/time] )
Ez a hibauzenet jelenik meg:http://www.kepfeltoltes.hu/view/140808/Hiba_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
|