Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - lorantf

Oldalak: [1] 2
1
Segítségkérés / Jármü rendszer
« Dátum: 2015. Szeptember 06. - 17:07:09 »
Tudna valaki segiteni abban,hogy hogyan lehetne ebben a jármű rendszerben a kocsimentést ugy megoldani,hogy ne parancsal mentsen,hanem mikor kiszáll a player,akkor mentse a jármüvet,mindig ott ahol hagyja a járművet?Elöre is köszönöm!
Ez lenne a script:http://pastebin.com/K6FS9tMd

2
Segítségkérés / Motor
« Dátum: 2015. Szeptember 06. - 11:23:21 »
Megtuná valaki mondani hogyan lehetséges megcsinálni azt,hogy amikor beszál a player a kocsiba,ne induljon be a kocsi?

3
Szkript kérések / Jármü rendszer
« Dátum: 2015. Augusztus 30. - 16:04:45 »
Szépnapot mindenkinek!Nem tud valaki olyan RP stilusú jármű rendszert,amely ugy nézne ki,hogy például egy helységben megvásárlódik a jármű,ez által kerül be a jármű a játékba,majd az illetönek legyen kulcsa hozzá(ha más játékos ül be ne lehessen beinditni a jármüvet) és ahol kilépik a játékbol,a szerver automatikusann ott mentse a kocsit,majd szerver inditáskor respavnoljon ott ahol volt.Elöre is köszönöm,ha hasonlot tud valaki azt is megköszönném!!!

4
Módolás / Igényes modok
« Dátum: 2015. Június 21. - 21:09:25 »
Tudna valaki küldeni olyan linket,ahol igényesenn kidolgozoot jármüvek letölthetök,kábé olyan 98%-100% részletességgel gondoltam. ;D
Elöre is köszönöm!!

5
Módolás / Átcserélés
« Dátum: 2014. November 16. - 09:57:38 »
Azt szeretném kérdezni,hogy mit határoz,hogyha például egy jármüvet nem arra a kocsira teszek be ameikre ki van adva?Például,letoltok egy BMW X5(landstalker),és a huntley-re teszem be,azt tudom,hogy a huntley tulajdonságait kapja meg,de más valami gondot okoze?Köszönöm elöre is!

6
Segítségkérés / Jármü mentése?
« Dátum: 2014. Október 28. - 18:49:58 »
Le tudná valaki irni,hogy hogyan lehet azt megcsinálni,hogy szimplán menteni lehessen a jármüveket dini-vel?Ugy gondoltam,hogy például egy játékos beül egy jármübe,elmegy valahová majd kiszál,akkor mentse ot le az adatait a jármünek,és szerver inditásakor töltse be,tehát amikor belépik akkor ott legyen a kocsi?Köszönöm elöre is!

7
Segítségkérés / Adat mentés hiba
« Dátum: 2014. Október 26. - 18:01:06 »
Miért van az,hogy mikor egyedül lépek fel a szerveremre és regisztrálok,akkor menti az adatokat,de ha ketten lépünk fel ,akkor már vagy csak az egyikünknek menti le az adatait,és a másiknak csak a file-t hozza létre,vagy mind kettönknek csak a filet hozza létre adatok nélkül??
A válaszokat köszönöm elöre is!

8
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Esc hiba-re
« Dátum: 2014. Október 22. - 19:09:17 »
Csak van hiba,igy most regisztráláskor nem ment rendesenn??
Elözö:http://sampforum.hu/index.php?topic=55631.0
Elnézést a témanyitásért,a problémát megoldottam!!Zárom a témát!

9
Segítségkérés / Esc hiba
« Dátum: 2014. Október 22. - 05:55:10 »
A regisztrácios scriptben amikor belépek beadja a connectet ugyebar, majd utána a bejelendkezés dialogot,ha nem irok semmi kodot,vagy rosz kodot irok be,ezáltal nem lépek be és az Esc segitségével kilépek,akkor megsemmisitti az azelott elmentett file adatait,de csak az adatait(átirja egy alapra,például:a koordinátákat,látoszöget,a töbitt,pl:skin,pénz,...0 ra állitja)?Ezt hogy oldhatnám meg?
Ez lenne a script:
 
#include <a_samp>
#include <dini>
#include <dudb>
main()
{
        print(\"\\n----------------------------------\");
        print(\" Blank Gamemode by your name here\");
        print(\"----------------------------------\\n\");
}
#define regisztracio 0
#define bejelentkezes 1
#define nem 3
#define HIBA 0xFF0000FF
#define KEK 0x00ccffAA
new nev[MAX_PLAYER_NAME];
enum JatekosAdatok
{
        Float:X,
        Float:Y,
        Float:Z,
        Float:Angle,
        Skin,
        Penz,
}
new JatekosInfo[MAX_PLAYERS][JatekosAdatok];
public OnGameModeInit()
{
        // Don\'t use these lines if it\'s a filterscript
        SetGameModeText(\"Blank Script\");
        AddPlayerClass(0, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
        return 1;
}
public OnGameModeExit()
{
        return 1;
}
public OnPlayerRequestClass(playerid, classid)
{
        SetPlayerPos(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746);
        SetPlayerCameraPos(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746);
        SetPlayerCameraLookAt(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746);
        return 1;
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
        new file[256];
        SetSpawnInfo(playerid,0,0,2269.4287,-75.1134,26.7724,178.8719,0,0,0,0,0,0);
        SpawnPlayer(playerid);
        GetPlayerName(playerid,nev,sizeof(nev));
        format(file,sizeof(file),\"/Karakterek/%s.ini\",nev);
        new string[256];
        if(!fexist(file))
        {
            format(string, sizeof string, \"Üdv %s! \\nKérjük regisztrálj! \\n\\nAdd meg a kívánt jelszavadat!\", nev);
                ShowPlayerDialog(playerid, regisztracio, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Regisztráció\", string, \"Regisztráció\", \"\");
        }
        if(fexist(file))
        {
            format(string, sizeof string, \"Üdv %s! \\nKérjük jelentkezz be! \\n\\nÍrd be a jelszavadat!\", nev);
                ShowPlayerDialog(playerid, bejelentkezes, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Bejelentkezés\", string, \"Belépés\", \"\");
        }
        return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
        new file[128];
        new Float:x,Float:y,Float:z;
    GetPlayerPos(playerid,x,y,z);
    JatekosInfo[playerid][X] = x;
    JatekosInfo[playerid][Y] = y;
    JatekosInfo[playerid][Z] = z;
    GetPlayerFacingAngle(playerid,JatekosInfo[playerid][Angle]);
    JatekosInfo[playerid][skin] = GetPlayerSkin(playerid);
    JatekosInfo[playerid][Penz] = GetPlayerMoney(playerid);
        format(file,sizeof(file),\"/Karakterek/%s.ini\",nev);
        if(fexist(file))
        {
                dini_FloatSet(file,\"X\",JatekosInfo[playerid][X]);
        dini_FloatSet(file,\"Y\",JatekosInfo[playerid][Y]);
        dini_FloatSet(file,\"Z\",JatekosInfo[playerid][Z]);
        dini_FloatSet(file,\"Latoszog\",JatekosInfo[playerid][Angle]);
                dini_IntSet(file,\"Skin\",JatekosInfo[playerid][skin]);
                dini_IntSet(file,\"Penz\",JatekosInfo[playerid][Penz]);
        }
        return 1;
}
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
        return 1;
}
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
        return 1;
}
public OnVehicleSpawn(vehicleid)
{
        return 1;
}
public OnVehicleDeath(vehicleid, killerid)
{
        return 1;
}
public OnPlayerText(playerid, text[])
{
        return 1;
}
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
        if (strcmp(\"/mycommand\", cmdtext, true, 10) == 0)
        {
                // Do something here
                return 1;
        }
        return 0;
}
public OnPlayerEnterVehicle(playerid, vehicleid, ispassenger)
{
        return 1;
}
public OnPlayerExitVehicle(playerid, vehicleid)
{
        return 1;
}
public OnPlayerStateChange(playerid, newstate, oldstate)
{
        return 1;
}
public OnPlayerEnterCheckpoint(playerid)
{
        return 1;
}
public OnPlayerLeaveCheckpoint(playerid)
{
        return 1;
}
public OnPlayerEnterRaceCheckpoint(playerid)
{
        return 1;
}
public OnPlayerLeaveRaceCheckpoint(playerid)
{
        return 1;
}
public OnRconCommand(cmd[])
{
        return 1;
}
public OnPlayerRequestSpawn(playerid)
{
        return 1;
}
public OnObjectMoved(objectid)
{
        return 1;
}
public OnPlayerObjectMoved(playerid, objectid)
{
        return 1;
}
public OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid)
{
        return 1;
}
public OnVehicleMod(playerid, vehicleid, componentid)
{
        return 1;
}
public OnVehiclePaintjob(playerid, vehicleid, paintjobid)
{
        return 1;
}
public OnVehicleRespray(playerid, vehicleid, color1, color2)
{
        return 1;
}
public OnPlayerSelectedMenuRow(playerid, row)
{
        return 1;
}
public OnPlayerExitedMenu(playerid)
{
        return 1;
}
public OnPlayerInteriorChange(playerid, newinteriorid, oldinteriorid)
{
        return 1;
}
public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys)
{
        return 1;
}
public OnRconLoginAttempt(ip[], password[], success)
{
        return 1;
}
public OnPlayerUpdate(playerid)
{
        return 1;
}
public OnPlayerStreamIn(playerid, forplayerid)
{
        return 1;
}
public OnPlayerStreamOut(playerid, forplayerid)
{
        return 1;
}
public OnVehicleStreamIn(vehicleid, forplayerid)
{
        return 1;
}
public OnVehicleStreamOut(vehicleid, forplayerid)
{
        return 1;
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
        if (dialogid == regisztracio)
        {
                if(response)
                {
                        new file[128];
                        new string[128];
                        GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev));
                        if(strlen(inputtext) == 0)
                        {
                                format(string, sizeof string, \"Üdv %s! \\nKérjük regisztrálj! \\n\\nAdd meg a kívánt jelszavadat!\", nev);
                                ShowPlayerDialog(playerid, regisztracio, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Regisztráció\", string, \"Regisztráció\", \"\");
                                return 0;
                        }
                        format(file,sizeof(file),\"/Karakterek/%s.ini\",nev);
                        if(!fexist(file))
                        {
                                dini_Create(file);
                                dini_IntSet(file, \"Antibug\",0);
                                dini_IntSet(file, \"Jelszo\",udb_hash(inputtext));
                                dini_IntSet(file,\"Skin\", 0);
                                dini_IntSet(file,\"Penz\", 30);
                                SpawnPlayer(playerid);
                                ShowPlayerDialog(playerid,nem,DIALOG_STYLE_LIST,\"Regisztráció...\",\"Fiú\\nLány\",\"Folytat\",\"\");
                        }
                }
        }
        if(dialogid == nem)
        {
                if(response)
                {
                    new file[128];
                        if(listitem == 0)
                        {
                                dini_IntSet(file,\"Nem\",1);
                                SendClientMessage(playerid,KEK,\"Fiú lettél!\");
                                SetPlayerSkin(playerid,60);
                                SetSpawnInfo(playerid,0,60,2269.4287,-75.1134,26.7724,178.8719,0,0,0,0,0,0);
                                SpawnPlayer(playerid);
                        }
                        if(listitem == 1)
                        {
                                dini_IntSet(file,\"Nem\",2);
                                SendClientMessage(playerid,KEK,\"Lány lettél!\");
                                SetPlayerSkin(playerid,233);
                                SetSpawnInfo(playerid,0,233,2269.4287,-75.1134,26.7724,178.8719,0,0,0,0,0,0);
                                SpawnPlayer(playerid);
                        }
                }
        }
        if(dialogid == bejelentkezes)
        {
                if(response)
                {
                    new file[128];
                    new string[128];
            GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev));
                        if(strlen(inputtext) == 0)
                        {
                            format(string, sizeof string, \"Üdv %s! \\nRegisztrálva vagy! \\n\\nÍrd be a jelszavadat!\", nev);
                                ShowPlayerDialog(playerid, bejelentkezes, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Bejelentkezés\", string, \"Belépés\", \"\");
                                return 0;
                        }
                        format(file,sizeof(file),\"/Karakterek/%s.ini\",nev);
                        if(fexist(file))
                        {
                        new jelszo = dini_Int(file, \"Jelszo\");
                        if(udb_hash(inputtext) == jelszo)
                                {
                                        JatekosInfo[playerid][X] = dini_Float(file, \"X\");
                                        JatekosInfo[playerid][Y] = dini_Float(file, \"Y\");
                                        JatekosInfo[playerid][Z] = dini_Float(file, \"Z\");
                                        JatekosInfo[playerid][Angle] = dini_Float(file, \"Latoszog\");
                                        JatekosInfo[playerid][skin] = dini_Int(file,\"Skin\");
                                        JatekosInfo[playerid][Penz] = dini_Int(file,\"Penz\");
                                        SetPlayerSkin(playerid,JatekosInfo[playerid][skin]);
                                        GivePlayerMoney(playerid,JatekosInfo[playerid][Penz]);
                                        SetSpawnInfo(playerid,0,JatekosInfo[playerid][skin],JatekosInfo[playerid][X],JatekosInfo[playerid][Y],JatekosInfo[playerid][Z],JatekosInfo[playerid][Angle],0,0,0,0,0,0);
                                        SpawnPlayer(playerid);
                                }
                                else
                                {
                                        format(string, sizeof string, \"Üdv %s! \\nRosz jelszo! \\n\\nÍrd be a helyes jelszavadat!\", nev);
                                        ShowPlayerDialog(playerid, bejelentkezes, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Bejelentkezés\", string, \"Belépés\", \"\");
                                        return 0;
                                }
                        }
                }
        }
        return 1;
}
public OnPlayerClickPlayer(playerid, clickedplayerid, source)
{
        return 1;
}

10
Segítségkérés / SA.MP gta_sa.exe Alkalmazáshiba
« Dátum: 2014. Október 13. - 17:00:25 »
Az lenne a gondom,hogy az alábbi regisztrácios rendszerben regisztráláskor ha nem irok kodot,és reákattitntok ,majd beirok egy kodt,akkor belépik,majd mikor kilépek akkor küld egy \"SAMP: gta_sa.exe-Alkalmazáshiba\" hibaüzenetet.Bejelendkezéskor ugyan igy ha nem irok kodot,és a belépésre kattintok,vagy ha rosz kodot irok be,kikickel,ez igy jo is csak ismét hibaüzenet,és az elötte mentett fájlbol kitöröli a skin,pénz,stb adatok értékét.Mi lehet a gond?Nagyon megköszönném aki tudna segiteni!!!
Ez a script:http://pastebin.com/JaudeFYW

11
Szkript kérések / Regisztrácio
« Dátum: 2014. Október 07. - 15:01:09 »
Tudna valaki linkelni egy egyszerü alap dialogos regisztrácios rendszert,ami jol is müködik,és dinivel ment?Nagyon sokat probálkozok de nem sikerül kapjak egy jot. :( Nagyon megköszönném!Olyan kellene ami ténleg csak alap és lehet böviteni.

12
Segítségkérés / Skin választás
« Dátum: 2014. Október 02. - 19:25:03 »
Azt szeretném kérdezni,hogy azt hogyan lehetne megoldani,hogy egy dialogos regi rendszerben regisztráláskor adja elõ az alap skin választást,és bejelendkezésnél ne,hanem a mentett skint,koordinátával lépjen be?Ha beteszem a bejelendkezés dialoghoz a SpawnPlayert,akkor bejelendkezéskor,müködik,de regisztráláskor letesz egy hejre 281-es skinnel,és anyi,elõ sem adja a skin választást?:(Köszönöm elõre is!!!

13
Segítségkérés / Pénz lekérés
« Dátum: 2014. Október 02. - 18:34:16 »
Valaki megtudná mondani,miért nem tölti be a pénzt ebben a reg rendszerben:
 
#include <a_samp>
#include <Dini>
#include \"../include/gl_common.inc\"
new szoveg1[128];
new Fajl[256];
new total_vehicles_from_files=0;
enum pAdat
{
        pPenz,
        pSkin,
        pReg,
        Float:X,
        Float:Y,
        Float:Z,
        Float:Angle
}
new JatekosInfo[MAX_PLAYERS][pAdat];
#define DIALOG_REGISTER 1
#define DIALOG_LOGIN 2
#define DIALOG_NEM 3
#define KEK 0x00ccffAA
#define ZOLD 0x43e85fAA
#define FEHER 0xffffffAA
main()
{
print(\"\\n----------------------------------\");
print(\" Blank Gamemode by your name here\");
print(\"----------------------------------\\n\");
}
#pragma tabsize 0
public OnGameModeInit()
{
SetGameModeText(\"Valos\");
AddPlayerClass(0, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
// SPECIAL
total_vehicles_from_files += LoadStaticVehiclesFromFile(\"vehicles/trains.txt\");
total_vehicles_from_files += LoadStaticVehiclesFromFile(\"vehicles/pilots.txt\");
      // LAS VENTURAS
     total_vehicles_from_files += LoadStaticVehiclesFromFile(\"vehicles/lv_law.txt\");
    total_vehicles_from_files += LoadStaticVehiclesFromFile(\"vehicles/lv_airport.txt\");
    total_vehicles_from_files += LoadStaticVehiclesFromFile(\"vehicles/lv_gen.txt\");
    // SAN FIERRO
    total_vehicles_from_files += LoadStaticVehiclesFromFile(\"vehicles/sf_law.txt\");
    total_vehicles_from_files += LoadStaticVehiclesFromFile(\"vehicles/sf_airport.txt\");
    total_vehicles_from_files += LoadStaticVehiclesFromFile(\"vehicles/sf_gen.txt\");
    // LOS SANTOS
    total_vehicles_from_files += LoadStaticVehiclesFromFile(\"vehicles/ls_law.txt\");
    total_vehicles_from_files += LoadStaticVehiclesFromFile(\"vehicles/ls_airport.txt\");
    total_vehicles_from_files += LoadStaticVehiclesFromFile(\"vehicles/ls_gen_inner.txt\");
    total_vehicles_from_files += LoadStaticVehiclesFromFile(\"vehicles/ls_gen_outer.txt\");
    // OTHER AREAS
    total_vehicles_from_files += LoadStaticVehiclesFromFile(\"vehicles/whetstone.txt\");
    total_vehicles_from_files += LoadStaticVehiclesFromFile(\"vehicles/bone.txt\");
    total_vehicles_from_files += LoadStaticVehiclesFromFile(\"vehicles/flint.txt\");
    total_vehicles_from_files += LoadStaticVehiclesFromFile(\"vehicles/tierra.txt\");
    total_vehicles_from_files += LoadStaticVehiclesFromFile(\"vehicles/red_county.txt\");
    printf(\"Total vehicles from files: %d\",total_vehicles_from_files);
return 1;
}
public OnGameModeExit()
{
return 1;
}
public OnPlayerRequestClass(playerid, classid)
{
SetPlayerPos(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746);
SetPlayerCameraPos(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746);
SetPlayerCameraLookAt(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746);
return 1;
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
        SetSpawnInfo(playerid,0,26,2269.4287,-75.1134,26.7724,178.8719,0,0,0,0,0,0);
        SpawnPlayer(playerid);
    format(Fajl,sizeof(Fajl),\"/Karakterek/%s.ini\",Neve(playerid));
    format(szoveg1,sizeof(szoveg1),\"Üdvözöllek %s!\",Neve(playerid));
    if(fexist(Fajl))
    {
        ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_LOGIN,DIALOG_STYLE_INPUT,szoveg1,\"Ez a név már regisztrálva van!\\nKérlek jelentkezz be!\",\"Belép\",\"Kilép\");
    }
    else
    {
        ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_REGISTER,DIALOG_STYLE_INPUT,szoveg1,\"Ez a név még nincsen regisztrálva!\\nKérlek regisztrálj!\",\"Regisztrál\",\"Kilép\");
    }
    return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
        new Float:x,Float:y,Float:z;
    GetPlayerPos(playerid,x,y,z);
    JatekosInfo[playerid][X] = x;
    JatekosInfo[playerid][Y] = y;
    JatekosInfo[playerid][Z] = z;
    JatekosInfo[playerid][pPenz] = GetPlayerMoney(playerid);
    JatekosInfo[playerid][pSkin] = GetPlayerSkin(playerid);
    GetPlayerFacingAngle(playerid,JatekosInfo[playerid][Angle]);
        format(Fajl,sizeof(Fajl),\"/Karakterek/%s.ini\",Neve(playerid));
        dini_IntSet(Fajl,\"Penz\",JatekosInfo[playerid][pPenz]);
        dini_IntSet(Fajl,\"Skin\",JatekosInfo[playerid][pSkin]);
        dini_FloatSet(Fajl,\"Latoszog\",JatekosInfo[playerid][Angle]);
        dini_FloatSet(Fajl,\"X\",Float:JatekosInfo[playerid][X]);
        dini_FloatSet(Fajl,\"Y\",Float:JatekosInfo[playerid][Y]);
        dini_FloatSet(Fajl,\"Z\",Float:JatekosInfo[playerid][Z]);
        return 1;
}
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
return 1;
}
public OnVehicleSpawn(vehicleid)
{
return 1;
}
public OnVehicleDeath(vehicleid, killerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerText(playerid, text[])
{
return 1;
}
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if (strcmp(\"/mycommand\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
// Do something here
return 1;
}
return 0;
}
public OnPlayerEnterVehicle(playerid, vehicleid, ispassenger)
{
return 1;
}
public OnPlayerExitVehicle(playerid, vehicleid)
{
return 1;
}
public OnPlayerStateChange(playerid, newstate, oldstate)
{
return 1;
}
public OnPlayerEnterCheckpoint(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerLeaveCheckpoint(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerEnterRaceCheckpoint(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerLeaveRaceCheckpoint(playerid)
{
return 1;
}
public OnRconCommand(cmd[])
{
return 1;
}
public OnPlayerRequestSpawn(playerid)
{
return 1;
}
public OnObjectMoved(objectid)
{
return 1;
}
public OnPlayerObjectMoved(playerid, objectid)
{
return 1;
}
public OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid)
{
return 1;
}
public OnVehicleMod(playerid, vehicleid, componentid)
{
return 1;
}
public OnVehiclePaintjob(playerid, vehicleid, paintjobid)
{
return 1;
}
public OnVehicleRespray(playerid, vehicleid, color1, color2)
{
return 1;
}
public OnPlayerSelectedMenuRow(playerid, row)
{
return 1;
}
public OnPlayerExitedMenu(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerInteriorChange(playerid, newinteriorid, oldinteriorid)
{
return 1;
}
public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys)
{
return 1;
}
public OnRconLoginAttempt(ip[], password[], success)
{
return 1;
}
public OnPlayerUpdate(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerStreamIn(playerid, forplayerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerStreamOut(playerid, forplayerid)
{
return 1;
}
public OnVehicleStreamIn(vehicleid, forplayerid)
{
return 1;
}
public OnVehicleStreamOut(vehicleid, forplayerid)
{
return 1;
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
        format(Fajl,sizeof(Fajl),\"/Karakterek/%s.ini\",Neve(playerid));
        if(dialogid == DIALOG_REGISTER)
        {
            if(response)
            {
                        dini_Create(Fajl);
                        dini_Set(Fajl,\"Jelszo\",inputtext);
                        dini_IntSet(Fajl,\"Penz\",30);
                        dini_IntSet(Fajl,\"Skin\",0);
                        SpawnPlayer(playerid);
                        ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_NEM,DIALOG_STYLE_LIST,\"Regisztráció...\",\"Fiú\\nLány\",\"Folytat\",\"Kilép\");
            }
            else
            {
                dini_Remove(Fajl);
                Kick(playerid);
            }
        }
        if(dialogid == DIALOG_NEM)
        {
            if(response)
            {
                        if(listitem == 0)
                        {
                                dini_IntSet(Fajl,\"Nem\",1);
                                SendClientMessage(playerid,KEK,\"Fiú lettél!\");
                                SetPlayerSkin(playerid,60);
                        }
                        if(listitem == 1)
                        {
                                dini_IntSet(Fajl,\"Nem\",2);
                                SendClientMessage(playerid,KEK,\"Lány lettél!\");
                                SetPlayerSkin(playerid,233);
                        }
            }
            else
            {
                dini_Remove(Fajl);
                Kick(playerid);
            }
        }
        if(dialogid == DIALOG_LOGIN)
        {
            if(response)
            {
                        new jelszo[200];
                        format(jelszo, sizeof(jelszo), \"%s\", dini_Get(Fajl, \"Jelszo\"));
                        if(strcmp(inputtext, jelszo) == 0)
                        {
                                JatekosInfo[playerid][pPenz] = dini_Int(Fajl, \"Penz\");
                                JatekosInfo[playerid][pSkin] = dini_Int(Fajl,\"Skin\");
                                JatekosInfo[playerid][Angle] = dini_Int(Fajl, \"posicio\");
                                JatekosInfo[playerid][Angle] = dini_Int(Fajl, \"Latoszog\");
                                JatekosInfo[playerid][X] = dini_Int(Fajl, \"X\");
                                JatekosInfo[playerid][Y] = dini_Int(Fajl, \"Y\");
                                JatekosInfo[playerid][Z] = dini_Int(Fajl, \"Z\");
                                SetPlayerSkin(playerid,JatekosInfo[playerid][pSkin]);
                                SetPlayerColor(playerid,FEHER);
                                SetSpawnInfo(playerid,0,JatekosInfo[playerid][pSkin],JatekosInfo[playerid][X],JatekosInfo[playerid][Y],JatekosInfo[playerid][Z],JatekosInfo[playerid][Angle],0,0,0,0,0,0);
                                SpawnPlayer(playerid);
                                GivePlayerMoney(playerid,JatekosInfo[playerid][pPenz]);
                                SendClientMessage(playerid,KEK,\"Sikeresen Bejelentkeztél!\");
                        }
                        else
                        {
                                ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_LOGIN,DIALOG_STYLE_INPUT,\"Bejelentkezõ Panel\",\"Rossz jelszó!\\nJelentkezz be!\",\"Oké\",\"Kilép\");
                        }
            }
            else
            {
                Kick(playerid);
            }
        }
        return 1;
}
public OnPlayerClickPlayer(playerid, clickedplayerid, source)
{
return 1;
}
stock Neve(playerid)
{
        new Nev[MAX_PLAYER_NAME];
        GetPlayerName(playerid,Nev,sizeof(Nev));
        return Nev;
}

,tehát menteni menti,csak belépéskor nem tölti vissza?

14
Segítség / San Andreas Modok
« Dátum: 2014. Szeptember 29. - 21:06:01 »
Tudna valaki irni olyan autó model készitõket(author) akik a legrészletesebben kidolgozzák a készitett modjaikat?Vagy olyan letöltõ oldalt,ahonnan ien részletesenn kidolgozott autokat lehet letölteni?

15
Segítség / San Andreas változtatás
« Dátum: 2014. Szeptember 12. - 14:34:14 »
Tudna valaki linkelni,egy olyan modot,ami a gta sa-ba berakná a gta4 -es jármü tulajdonságokat.Pl:hogy ugy mozogjanak a kocsik mint a gta 4 ben,és olyan hangjuk is legyen(de olyanra gondolok hogy maga a hang lejátszása is ugy müködjön).Köszönöm elöre is!!

Oldalak: [1] 2
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal