Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - myke

Oldalak: 1 2 3 [4] 5 6
46
Segítségkérés / BlockIpAddress hiba
« Dátum: 2014. November 20. - 22:07:29 »
Sziasztok.
A szeretnék egy parancsot csinálni amiben szerepel a BlockIpAddress függvény.
De undefined symbolt ír rá...
Miért?

47
Szkript kérések / campos mentés
« Dátum: 2014. November 19. - 13:54:47 »
Hali.
Régebben fönt volt egy script, aminél ha beírod a /savecam parancsot, elmenti egy fájlba a kamera pozíciót, és más dolgokat.
...csak lelett törölve valami miatt.
Ezt eltudná valaki küldeni?

48
Segítségkérés / Jármű nevek
« Dátum: 2014. November 17. - 20:35:44 »
Hali!
Hogy tudnám megcsinálni, hogy az adott (/vspawn) parancsnál nem kocsi ID-t kelljen beírni, hanem kocsi nevet? (Pl.: nem \"560\"-at írok be, hanem azt, hogy \"sultan\")
 
CMD:vspawn(playerid,params[])
{
if(IsPlayerAdmin(playerid) || pInfo[playerid][pAdmin] >= 5)
{
new model, szin1, szin2;
new ss[512];
if(sscanf(params,\"ddd\",model, szin1, szin2)) return SendClientMessage(playerid,0xffbf00AA,\"Használat: {ffffff}/vspawn [kocsimodell] [szín1] [szín2]\");
if(model >= 400 && 611 >= model)
{
    new i_Vehicle;
   new Float:px, Float:py, Float:pz;
   GetPlayerPos(playerid,px,py,pz);
   i_Vehicle = CreateVehicle(model,px,py,pz,0,szin1,szin2,0);
   format(ss,sizeof(ss),\"Jármű lehívva! Model: %d, Szín1: %i, Szín2: %i\",model,szin1,szin2);
   SendClientMessage(playerid,-1,ss);
      vInfo[ i_Vehicle ][ X ] = px;
   vInfo[ i_Vehicle ][ Y ] = py;
   vInfo[ i_Vehicle ][ Z ] = pz;
   vInfo[ i_Vehicle ][ A ] = 0;
   vInfo[ i_Vehicle ][ COLOR ] = szin1;
   vInfo[ i_Vehicle ][ COLOR2 ] = szin2;
   vInfo[ i_Vehicle ][ SOLD ] = 1;
           vInfo[ i_Vehicle ][ PLATE ] = GenerateRandomPlate( );
           vInfo[ i_Vehicle ][ PRICE ] = 0;
           vInfo[ i_Vehicle ][ MODEL ] = model;
           vInfo[ i_Vehicle ][ PAINTJOB ] = 3;
           vInfo[ i_Vehicle ][ KINEZET ] = 0;
           vInfo[ i_Vehicle ][ NEON ] = 0;
   if(!dini_Exists(vehicleFile(i_Vehicle)) )
   {
       dini_Create( vehicleFile(i_Vehicle) );
   }
            MilyenUzemAnyag(i_Vehicle);
   SaveVehicle(i_Vehicle);
   ReloadVehicle( i_Vehicle );
}else SendClientMessage(playerid,PIROS,\"A model ID-nek 400 és 611 között kell lennie.\");
    }else SendClientMessage(playerid,PIROS,\"Nincs kellő Admin szinted!\");
return 1;
}

 
UI.: GetVehicleModelName függvény:
 
stock GetVehicleModelName( modell )
{
    new STRING[64 + 1];
format( STRING, 64, \"%s\", VehicleNames[modell - 400][0] );
    return STRING;
}

49
Segítségkérés / Fegyver az oldalra probléma
« Dátum: 2014. November 14. - 14:42:28 »
Sziasztok!
Ugye itt van ez a fegyver script, és lenne vele 2 problémám.
http://www.solidfiles.com/d/abef/fegyo.rar
1.
Hogy tudnám megoldani, hogy egyszerre több fegyvert rakjon az oldaladra?
2.
A gumibotot rárakja, és azonnal eltűnik. Miért?
A válaszokat előre is köszönöm!

50
Segítségkérés / Leakaszt parancs hiba
« Dátum: 2014. Október 24. - 08:55:28 »
Sziasztok!
Van egy defensive editem, és benne hibás a /leakaszt parancs.
Nem olyan pozícióba akasztja le ahogy van, hanem elfordítja az autót 45 fokkal.
Mi a hiba?
 
CMD:leakaszt(playerid, params[])
{
if(GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_DRIVER)
{
new vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid);
new Felcsatolt = GetVehicleTrailer(vehicleid);
if(IsTrailerAttachedToVehicle(vehicleid))
{
   AttachTrailerToVehicle(Felcsatolt, vehicleid);
   DetachTrailerFromVehicle(vehicleid);
   GetVehiclePos(Felcsatolt, vInfo[Felcsatolt][X], vInfo[Felcsatolt][Y], vInfo[Felcsatolt][Z]);
   ReloadVehicle(Felcsatolt);
   SendClientMessage(playerid, NARANCS, \"* Leakasztva!\");
}
else
{
   SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Nem vontatsz!\");
}
}
else
{
SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Járműben kell ülnöd, hogy leakaszthass valamit!\");
}
return 1;
}

 
[gmod]Javítottam helyetted a

taget

tagre![/gmod]

51
Segítségkérés / Golyóálló mellény
« Dátum: 2014. Október 23. - 17:59:43 »
Sziasztok!
Mi ennek a POLICE feliratú mellénynek az ID-je?
És hogy tudnám föltenni egy skinre SetPlayerAttachedObjectel?
[hs width=300 height=300]http://kepfeltoltes.hu/141023/kep1_www.kepfeltoltes.hu_.png[/hs]

52
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / UpdateVehicleDamageStatus
« Dátum: 2014. Október 19. - 15:29:57 »
Sziasztok!
Hogy tudnám megcsinálni a(z) UpdateVehicleDamageStatus függvénnyel, hogy megjavítsa a karosszériát?
A válaszokat előrre is köszönöm!

53
Segítségkérés / Külön a karosszéri és a motor javítása
« Dátum: 2014. Október 18. - 18:50:15 »
Sziasztok!
Hogy tudnám megcsinálni, hogy egy parancsra CSAK a karosszériát, és egy másikra CSAK a motort javítsa meg?
A válaszokat elõre is köszönöm!

54
RP/RPG kérések / Rossz jelszó
« Dátum: 2014. Január 25. - 15:55:50 »
Sziasztok.
Van egy defensive editem, és valamiért amikor belépésnél kéri a jelszót, akkor nem fogadja el amit beírtunk, hanem csak simán egy ENTER-t kell nyomni és beenged.
Szóval nincs jelszó..
Ezt hogy tudnám megoldani?

55
Segítségkérés / Kocsi betöltés probléma
« Dátum: 2014. Január 22. - 20:38:37 »
Sziasztok.
Editelek egy defensive módot egy ideje.
És 2 napja valamiért nem tölti be a kocsikat.
Menteni menti a fájlokat, csak nem tölti be...
Mi lehet a gond?
GameModeInitnél lévõ függvény:
 
   for( new i; i < MAX_VEHICLES; i++ )
{
if(dini_Exists(vehicleFile(i)) )
{
   LoadVehicle( i );
   printf(\"Kocsi %d betöltve!\", i);
}
}

 
LoadVehicle függvény:
 
stock LoadVehicle( vehicleid )
{
vInfo[vehicleid][MODEL] = dini_Int( vehicleFile(vehicleid), \"MODEL\" );
    vInfo[vehicleid][X] = dini_Float( vehicleFile(vehicleid), \"X\" );
    vInfo[vehicleid][Y] = dini_Float( vehicleFile(vehicleid), \"Y\" );
    vInfo[vehicleid][Z] = dini_Float( vehicleFile(vehicleid), \"Z\" );
    vInfo[vehicleid][A] = dini_Float( vehicleFile(vehicleid), \"A\" );
    vInfo[vehicleid][color] = dini_Int( vehicleFile(vehicleid), \"COLOR\" );
    vInfo[vehicleid][color2] = dini_Int( vehicleFile(vehicleid), \"COLOR2\" );
    vInfo[vehicleid][sOLD] = dini_Int( vehicleFile(vehicleid), \"SOLD\" );
    format( vInfo[vehicleid][PLATE], (8),\"%s\", dini_Get( vehicleFile(vehicleid), \"PLATE\") );
    vInfo[vehicleid][PRICE] = dini_Int( vehicleFile(vehicleid), \"PRICE\" );
    vInfo[vehicleid][LOCKED] = dini_Int( vehicleFile(vehicleid), \"LOCKED\" );
    vInfo[vehicleid][uZEMANYAGTIPUS] = dini_Int(vehicleFile(vehicleid), \"ÜzemanyagTipus\");
vInfo[vehicleid][uZEMANYAGTIPUSVAN] = dini_Int(vehicleFile(vehicleid), \"MilyenVanBenne\");
vInfo[vehicleid][MAXUZEMANYAG] = dini_Int(vehicleFile(vehicleid), \"MaxÜzemAnyag\");
vInfo[vehicleid][uZEMANYAG] = dini_Int(vehicleFile(vehicleid), \"ÜzemAnyag\");
vInfo[vehicleid][KEREKBILINCS] = dini_Int(vehicleFile(vehicleid), \"KerékBilincs\");
    vehicleid = CreateVehicle( vInfo[vehicleid][MODEL], vInfo[vehicleid][X], vInfo[vehicleid][Y], vInfo[vehicleid][Z], vInfo[vehicleid][A],
vInfo[vehicleid][color], vInfo[vehicleid][color2], 0 );
SetVehicleNumberPlate( vehicleid, vInfo[vehicleid][PLATE] );
if (dini_Int(vehicleFile(vehicleid), \"Hidraulika\") == 1)
      {
         AddVehicleComponent(vehicleid, 1087);
      }
      
      if(dini_Int(vehicleFile(vehicleid), \"Kerék\") != 0)
      {
AddVehicleComponent(vehicleid, dini_Int(vehicleFile(vehicleid), \"Kerék\"));
}
return 1;
}

 
Közbe a servelogba a függvény betöltése helyett kapok egy elég nagy hibát.
 
[18:07:23] [debug] Run time error 4: \"Array index out of bounds\"
[18:07:23] [debug]  Accessing element at index 65535 past array upper bound 4999
[18:07:23] [debug] AMX backtrace:
[18:07:23] [debug] #0 000b302c in ?? () from SeansRPG.amx
[18:07:23] [debug] #1 00011c44 in public Itter_OnGameModeInit () from SeansRPG.amx
[18:07:23] [debug] #2 native CallLocalFunction () [080d2960] from samp03svr
[18:07:23] [debug] #3 00009838 in public Streamer_OnGameModeInit () from SeansRPG.amx
[18:07:23] [debug] #4 native CallLocalFunction () [080d2960] from samp03svr
[18:07:23] [debug] #5 00008ee4 in public OPVD_OnGameModeInit () from SeansRPG.amx
[18:07:23] [debug] #6 native CallLocalFunction () [080d2960] from samp03svr
[18:07:23] [debug] #7 00008a04 in public zcmd_OnGameModeInit () from SeansRPG.amx
[18:07:23] [debug] #8 native CallLocalFunction () [080d2960] from samp03svr
[18:07:23] [debug] #9 00006740 in public SSCANF_OnGameModeInit () from SeansRPG.amx
[18:07:23] [debug] #10 native CallLocalFunction () [080d2960] from samp03svr
[18:07:23] [debug] #11 00000a1c in public OnGameModeInit () from SeansRPG.amx

 
Lehetséges, hogy ettõl nem mûködik a betöltés?
Hogy oldhatnám meg?

56
Szkript kérések / Autó fegyver újratöltés blokkolása
« Dátum: 2014. Január 01. - 21:51:02 »
Hali.
Hogy tudnám az autó újratöltést letiltani?
Szeretném megcsinálni, hogy automatikusan ne cseréljen tárat, hanem be kell írja a \"/újratölt\" parancsot...
Hogy lehetne ezt megoldani?

57
Segítségkérés / warningok sokasága
« Dátum: 2013. December 21. - 15:08:03 »
Hali.
Lecompiléztam a módomat, és kaptam pár warningot, amit eddig nem..  :D
Kaptam úgy 20-30 ilyen warningot: warning 219: local variable \"player\" shadows a variable at a preceding level.
Annyit tudok, hogy van már a \"player\" definálva.
De nem akarok 30 ilyen sz**ságot átírogatni, és ismétlem: eddig nem írta ezeket ki.
Mi lehet a gond? Hogy tudnám a legegyszerûbben megoldani?
A válaszokat elõrre is köszönöm!

58
Segítségkérés / Anim gond
« Dátum: 2013. December 17. - 16:59:38 »
Hali.
Van egy animom ami így néz ki: ApplyAnimation( playerid,\"ped\", \"ARRESTgun\", 4.0, 0, 0, 0, 0, 0);
Hogy tudnám megcsinálni, hogy ameddig lenem állítom az animot, addig úgy álljon?
Ugyanis a parancs beírása utána 2mp-re befejezi az animot.
És még azt, hogy egy illetõre csinálja ezt az animot? (Fegyvert fog rá)
A válaszokat elõrre is köszönöm!

59
Segítségkérés / libmysql hiba
« Dátum: 2013. December 09. - 16:00:19 »
Hali.
Rendeltem egy szervert clans.hu-tol.
Beakartam uzemelni egy SQLes modot, ami hazin futott.
Am de a szerver betoltesenel valami olyasmit ir SQL plugin alatt, hogy a libmysql_r.so.16 nem sikerult betolteni
Betettem so.15-ot.is..
Irtam a hostnak, ok azt irtak libmysql 18 van..
Nem ertem.
Mi lehet a gond?

60
Archívum / MTA mappolásnál interiorváltás
« Dátum: 2013. November 30. - 21:49:33 »
Hali.
Hogy tudnám megcsinálni MTA-ba, vagy a kordinálták szerkesztésével, hogy az objecktek más interriorba legyenek?
MTAval tudom hogy lehet, az objecktek interriorját szerkeszteni, de sok az object így nem állok neki eggyesével..  :D
A válaszokat elõrre is köszönöm!

Oldalak: 1 2 3 [4] 5 6
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal