Nos itt leirom nektek hogy tudtok berakni 0.3c objecktes mapokat!!
Elég sokan bajba voltak ezzel hogy nem tudták hogy kell.
Elöször is MTA-val készíttetetek egy mapot, például esetembe legyen stunt.map !
FONTOS nem kell Konvertálni!!!
Ehez szükségünk lessz a sscanf2-re
Frissítve 0.3d-hez
sscanf 0.3d:
http://dl.dropbox.com/u/21683085/sscanf-0.3d.rarsscanf 0.3d R2 (500p & 800p version):
http://www.mediafire.com/?bfp2h0d4231jjdrHa letöltöttük a szerver mappába létrehozunk egy plugins nevû mappát
és a
sscanf.so , sscanf.dll
- belemásoljuk!
Azután a
sscanf2.inc
-t a Pawno --------->Include mappába másoljuk!!
A gamemod elejére
#include < sscanf2 >
És végül beirjuk a Server.cfg-be hogy Plugins sscanf.so
Ha pedig Windows-os szerver akkor sscanf.dll
De ha már van van a server.cfg-ben plugins sor akkor pl igy:: Plugins streamer.so sscanf.so !
Evvel meg is vagyunk,
Most jöhet az MTAmap
Kell hozzá az mtamap.inc Letöltés:
http://solidfiles.com/d/eafe/Ha letöltöttük akkor betesszük a Pawno----->Include mappába
A Gamemod elejére pedig
#include <mtamap>
public OnGameModeInit()
alá pedig:
LoadMtaMap(\"stunt.map\", true);
A true tölti majd be a mapot!!!!
Esetembe ugye stunt.map votl ezt a fájlt a szerver-----> Scriptfiles mappába teszük
A .map filet itt találjátok meg:
C meghalytó (Jobb esetbe)-->Program files--->MTA san andreas-->Server--> Mods-->deathmatch--->Resources
Remélem hasznát veszitek majd!!!!!
Még annyit leirok hogy, hogy cseréljük ki az objekteket 0.3c-re!!!
Elöször is letöltjük az mta-t amibe benne vannak az új objecktek
Letöltés:::
http://solidfiles.com/d/e4ad/1.0.4-es mta szükséges hozzzá!!
Tegyük fel hogy felvan telepitve a 1.0.4-es mta
C-meghalytó--->Program files---->Mta san andreas most jön a lényeg ami az MTA san andreas mappába van az Töröljük ki (Mindent)
FONTOS Ne Uninstald!!!
És amit letöltöttünk mta-t új objektekkel annak a tartalmát bemásoljuk a 1.0.4 telepitési helyére!!!
Esetembe C-meghalytó--->Program files---> MTA san andreas
Remélem sokat segitettem!