Szerző Téma: [Leírás] 0.3c mapok berakása  (Megtekintve 19416 alkalommal)

Nem elérhető Norby

  • 1575
    • Profil megtekintése
[Leírás] 0.3c mapok berakása
« Válasz #30 Dátum: 2011. Június 05. - 15:38:55 »
0 Show voters
Most már felmérgel komolyan de szórol szóra ugy csináltam ahogy le van irva  !!!!!
Nem uniinstallotam hanem kitöröltem ami benne van és bemásoltam amit letöltöttem !!!
Igy csináltam ebbe mi a hiba ???
szerintem semmi

Nem elérhető lusta19

  • 9084
  • £u$taÐi$znó
    • Profil megtekintése
[Leírás] 0.3c mapok berakása
« Válasz #31 Dátum: 2011. Június 05. - 15:50:13 »
0 Show voters
Jónak kell lennie,
Elöször nekem is volt ilyen bajom vele , de megoldtam !
Csak én akkor ugy basztam el hogy konvertáltam  :D
Olvasd el az elõtted lévõ hsz-eket , hátha megoldodik!

Nem elérhető Norby

  • 1575
    • Profil megtekintése
[Leírás] 0.3c mapok berakása
« Válasz #32 Dátum: 2011. Június 05. - 15:58:19 »
0 Show voters
Az elõzõkbõl nem sokat tudtam meg !
de az meg nem lehet baj hogy az mtamap vagyis a.map fileba nem csak 0.3c objektek vannak hanem vannak benne régik is szval érted vegyesen vannak 0.3c is meg amolyan is de az szerintem nem lehet baj mert eddig müködött normálisan
FELADOM használom a régieket szar az egész felmérgelt !!

Nem elérhető lusta19

  • 9084
  • £u$taÐi$znó
    • Profil megtekintése
[Leírás] 0.3c mapok berakása
« Válasz #33 Dátum: 2011. Június 05. - 16:01:11 »
0 Show voters
Idézetet írta: XxRaptorxX date=1307282299\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"7613\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Az elõzõkbõl nem sokat tudtam meg !
de az meg nem lehet baj hogy az mtamap vagyis a.map fileba nem csak 0.3c objektek vannak hanem vannak benne régik is szval érted vegyesen vannak 0.3c is meg amolyan is de az szerintem nem lehet baj mert eddig müködött normálisan
FELADOM használom a régieket sz*r az egész felmérgelt !!
 
Tudom, énis használtam vegyesen is b-s illetve c-s objeckteket együtt és müködik normálisan!
Amugy meg  szinte  stunt mapokat jó csinálni , az új objecktekkel ,, más értelmes nem nagyon van benne ,,

Nem elérhető md12

  • 514
    • Profil megtekintése
[Leírás] 0.3c mapok berakása
« Válasz #34 Dátum: 2011. Június 12. - 17:12:10 »
0 Show voters
D:\\Documents and Settings\\laci\\Dokumentumok\\pawno\\include\\mtamap.inc(170) : warning 202: number of arguments does not match definition
D:\\Documents and Settings\\laci\\Dokumentumok\\pawno\\include\\mtamap.inc(192) : warning 219: local variable \"mod\" shadows a variable at a preceding level
Pawn compiler 3.2.3664           Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase
 
2 Warnings.

 
... ötlet?

Nem elérhető kurta999

  • 2759
  • Éllő fédisznó
    • Profil megtekintése
[Leírás] 0.3c mapok berakása
« Válasz #35 Dátum: 2011. Június 12. - 17:44:10 »
0 Show voters
Idézetet írta: md12 date=1307891530\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"7613\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic

D:\\Documents and Settings\\laci\\Dokumentumok\\pawno\\include\\mtamap.inc(170) : warning 202: number of arguments does not match definition
D:\\Documents and Settings\\laci\\Dokumentumok\\pawno\\include\\mtamap.inc(192) : warning 219: local variable \"mod\" shadows a variable at a preceding level
Pawn compiler 3.2.3664           Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase
 
2 Warnings.

 
... ötlet?
 
Javítsd az 57-sorban a CreateObject-et.
A mod változó valahol létre lesz hozva globálisan.

Nem elérhető md12

  • 514
    • Profil megtekintése
[Leírás] 0.3c mapok berakása
« Válasz #36 Dátum: 2011. Június 12. - 17:58:37 »
0 Show voters
Idézetet írta: kurta999 date=1307893450\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"7613\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


 
D:\\Documents and Settings\\laci\\Dokumentumok\\pawno\\include\\mtamap.inc(170) : warning 202: number of arguments does not match definition
D:\\Documents and Settings\\laci\\Dokumentumok\\pawno\\include\\mtamap.inc(192) : warning 219: local variable \"mod\" shadows a variable at a preceding level
Pawn compiler 3.2.3664           Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase
 
2 Warnings.

 
... ötlet?
 
Javítsd az 57-sorban a CreateObject-et.
A mod változó valahol létre lesz hozva globálisan.
 
[/quote]
úgy csináltam ahogy leírásba van és mégse jó csókoltatom a téma nyitót  ^-^

Nem elérhető lusta19

  • 9084
  • £u$taÐi$znó
    • Profil megtekintése
[Leírás] 0.3c mapok berakása
« Válasz #37 Dátum: 2011. Június 12. - 18:01:46 »
0 Show voters
Idézetet írta: md12 date=1307894317\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"7613\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


 

 
D:\\Documents and Settings\\laci\\Dokumentumok\\pawno\\include\\mtamap.inc(170) : warning 202: number of arguments does not match definition
D:\\Documents and Settings\\laci\\Dokumentumok\\pawno\\include\\mtamap.inc(192) : warning 219: local variable \"mod\" shadows a variable at a preceding level
Pawn compiler 3.2.3664           Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase
 
2 Warnings.

 
... ötlet?
 
Javítsd az 57-sorban a CreateObject-et.
A mod változó valahol létre lesz hozva globálisan.
 
[/quote]
úgy csináltam ahogy leírásba van és mégse jó csókoltatom a téma nyitót  ^-^
 
[/quote]
Csoda nekem mért mûködik és jó pár embernek?

Nem elérhető md12

  • 514
    • Profil megtekintése
[Leírás] 0.3c mapok berakása
« Válasz #38 Dátum: 2011. Június 12. - 18:06:57 »
0 Show voters
>\" post=\"146500\" timestamp=\"1307894506\"]

 

 

 
D:\\Documents and Settings\\laci\\Dokumentumok\\pawno\\include\\mtamap.inc(170) : warning 202: number of arguments does not match definition
D:\\Documents and Settings\\laci\\Dokumentumok\\pawno\\include\\mtamap.inc(192) : warning 219: local variable \"mod\" shadows a variable at a preceding level
Pawn compiler 3.2.3664           Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase
 
2 Warnings.

 
... ötlet?
 
[/quote]
Javítsd az 57-sorban a CreateObject-et.
A mod változó valahol létre lesz hozva globálisan.
 
[/quote]
úgy csináltam ahogy leírásba van és mégse jó csókoltatom a téma nyitót  ^-^
 
[/quote]
Csoda nekem mért mûködik és jó pár embernek?
 
[/quote]
akkor megmondanád mit szúrtam el? map scriptfiles ba 
két inc bennevan inc mappa  #inc megvan mindkettõnél a loadmap is

Nem elérhető lusta19

  • 9084
  • £u$taÐi$znó
    • Profil megtekintése
[Leírás] 0.3c mapok berakása
« Válasz #39 Dátum: 2011. Június 12. - 18:18:02 »
0 Show voters
O.3c szerver csomagod legyen , És lehetöleg 1 pawno legyen a  gépeden
Az inc-ket a Pawno ----> include mappába
Melyik 2 ö?  sscanf2 ,mtamap?
Modba bevannak irva a dolgok?
Pluginok a helyükön?

Nem elérhető md12

  • 514
    • Profil megtekintése
[Leírás] 0.3c mapok berakása
« Válasz #40 Dátum: 2011. Június 12. - 18:30:58 »
0 Show voters
>\" post=\"146505\" timestamp=\"1307895482\"]
O.3c szerver csomagod legyen , És lehetöleg 1 pawno legyen a  gépeden
Az inc-ket a Pawno ----> include mappába
Melyik 2 ö?  sscanf2 ,mtamap?
Modba bevannak irva a dolgok?
Pluginok a helyükön?
 
[/quote]
minden stimm
de plugin arról még szó sincs mert átse fordította még ugyebár :(
« Utoljára szerkesztve: 2011. Június 12. - 18:41:45 írta md12 »

Kovacs_Bela

  • Vendég
[Leírás] 0.3c mapok berakása
« Válasz #41 Dátum: 2011. Július 22. - 12:48:25 »
0 Show voters
WebSite\" post=\"144518\" timestamp=\"1307277325\"]
Nem tölti be a 0.3c objekteket a szerora miért ???
megvan minden !!
#include <mtamap>
mtamap.inc
#include <sscanf>
sscanf2.inc
scriptfiles mappában -----> .map file is benn van
LoadMtamap is megvan
csak a 0.3c objekteket nem tölti be a többit betölti vagyis a 0.3c objekteknél más objektet rak be
MIÉRt ???
FONTOS LENNE HELP !!!!
 
[/quote]
.... tényleg így csináltad? akkor ez hibás... - mié? hát mert
 
WebSite link=topic=11555.msg144518#msg144518 date=1307277325]
Nem tölti be a 0.3c objekteket a szerora miért ???
megvan minden !!
#include <mtamap>
mtamap.inc
#include <sscanf>

sscanf2.inc

scriptfiles mappában -----> .map file is benn van
LoadMtamap is megvan
csak a 0.3c objekteket nem tölti be a többit betölti vagyis a 0.3c objekteknél más objektet rak be
MIÉRt ???
FONTOS LENNE HELP !!!!
 
[/quote]
ha ígycsináltad akkor lehet hogy ez a baj...

Nem elérhető maark

  • 565
    • Profil megtekintése
[Leírás] 0.3c mapok berakása
« Válasz #42 Dátum: 2011. Július 22. - 14:07:19 »
0 Show voters
szintén nekem is ez a hibám:
 
C:\\Users\\Márk\\Desktop\\paawn\\pawno\\include\\mtamap.inc(192) : warning 219: local variable \"mod\" shadows a variable at a preceding level

[Leírás] 0.3c mapok berakása
« Válasz #43 Dátum: 2011. Július 26. - 11:15:49 »
0 Show voters
ebben lehet moveobjectet?? igy

Kovacs_Bela

  • Vendég
[Leírás] 0.3c mapok berakása
« Válasz #44 Dátum: 2011. Július 26. - 15:44:36 »
0 Show voters
Idézetet írta: 1ST_Chr date=1304100860\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"7613\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
nem jo az sscanf.dll, azt irja a szerver h
Loading plugin: sscanf.dll
Failed.
Loaded 0 plugins.
 
nem kell a végére a .dll
[gmod=Ronii]Már unom ezt a sok \"-.-\'\" jelet. Vagy abba hagyod, vagy nem leszünk jóban!
Amúgy a .dll nem korlátoz semmit, tehát nyugodtan odaírhatja..[/gmod]
« Utoljára szerkesztve: 2011. Július 26. - 18:52:14 írta Ronii »

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal