sscanf.so , sscanf.dll
sscanf2.inc
#include < sscanf2 >
#include <mtamap>
public OnGameModeInit()
LoadMtaMap(\"stunt.map\", true);
és akkor miért nem jelennek meg az objectek? (ezt az elõbb el felejtettem odairni)Mert nem jól csináltad :D
Az a tripla post...lol :laugh:
Az ilyet nem kell észrevenni? XD
és válogassak ki 1000000 objectet? XDAnnyit egy szerver else bir ,lol
inkább a browser.xml-ben átírom az ID-ket lol.
Egy fs, csak incognito-s objectek vannak benne, meg a map betöltés....Mondtam én hogy hibátlan a leírás ;)
Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2011. május 09. - 16:37:13 )
Á sikerült:D
[pawn]#include <sscanf2>[/pawn] -nál nem fagy le, csak ha van szóköz, és az obi is megjelenik :)
Nem tölti be a 0.3c objekteket a szerora miért ???1001 ilyen téma van ,,, nem jól cserélted le az objeckteket
megvan minden !!
#include <mtamap>
mtamap.inc
#include <sscanf>
sscanf2.inc
scriptfiles mappában -----> .map file is benn van
LoadMtamap is megvan
csak a 0.3c objekteket nem tölti be a többit betölti vagyis a 0.3c objekteknél más objektet rak be
MIÉRt ???
FONTOS LENNE HELP !!!!
Az elõzõkbõl nem sokat tudtam meg !Tudom, énis használtam vegyesen is b-s illetve c-s objeckteket együtt és müködik normálisan!
de az meg nem lehet baj hogy az mtamap vagyis a.map fileba nem csak 0.3c objektek vannak hanem vannak benne régik is szval érted vegyesen vannak 0.3c is meg amolyan is de az szerintem nem lehet baj mert eddig müködött normálisan
FELADOM használom a régieket sz*r az egész felmérgelt !!
D:\\Documents and Settings\\laci\\Dokumentumok\\pawno\\include\\mtamap.inc(170) : warning 202: number of arguments does not match definition
D:\\Documents and Settings\\laci\\Dokumentumok\\pawno\\include\\mtamap.inc(192) : warning 219: local variable \"mod\" shadows a variable at a preceding level
Pawn compiler 3.2.3664 Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase
2 Warnings.
Javítsd az 57-sorban a CreateObject-et.D:\\Documents and Settings\\laci\\Dokumentumok\\pawno\\include\\mtamap.inc(170) : warning 202: number of arguments does not match definition
D:\\Documents and Settings\\laci\\Dokumentumok\\pawno\\include\\mtamap.inc(192) : warning 219: local variable \"mod\" shadows a variable at a preceding level
Pawn compiler 3.2.3664 Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase
2 Warnings.
... ötlet?
Javítsd az 57-sorban a CreateObject-et.
D:\\Documents and Settings\\laci\\Dokumentumok\\pawno\\include\\mtamap.inc(170) : warning 202: number of arguments does not match definition
D:\\Documents and Settings\\laci\\Dokumentumok\\pawno\\include\\mtamap.inc(192) : warning 219: local variable \"mod\" shadows a variable at a preceding level
Pawn compiler 3.2.3664 Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase
2 Warnings.
... ötlet?
A mod változó valahol létre lesz hozva globálisan.
[/quote]
úgy csináltam ahogy leírásba van és mégse jó csókoltatom a téma nyitót ^-^
Javítsd az 57-sorban a CreateObject-et.
D:\\Documents and Settings\\laci\\Dokumentumok\\pawno\\include\\mtamap.inc(170) : warning 202: number of arguments does not match definition
D:\\Documents and Settings\\laci\\Dokumentumok\\pawno\\include\\mtamap.inc(192) : warning 219: local variable \"mod\" shadows a variable at a preceding level
Pawn compiler 3.2.3664 Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase
2 Warnings.
... ötlet?
A mod változó valahol létre lesz hozva globálisan.
[/quote]
úgy csináltam ahogy leírásba van és mégse jó csókoltatom a téma nyitót ^-^
[/quote]
Csoda nekem mért mûködik és jó pár embernek?
>\" post=\"146500\" timestamp=\"1307894506\"]
D:\\Documents and Settings\\laci\\Dokumentumok\\pawno\\include\\mtamap.inc(170) : warning 202: number of arguments does not match definition
D:\\Documents and Settings\\laci\\Dokumentumok\\pawno\\include\\mtamap.inc(192) : warning 219: local variable \"mod\" shadows a variable at a preceding level
Pawn compiler 3.2.3664 Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase
2 Warnings.
... ötlet?
[/quote]
Javítsd az 57-sorban a CreateObject-et.
A mod változó valahol létre lesz hozva globálisan.
[/quote]
úgy csináltam ahogy leírásba van és mégse jó csókoltatom a téma nyitót ^-^
[/quote]
Csoda nekem mért mûködik és jó pár embernek?
[/quote]
akkor megmondanád mit szúrtam el? map scriptfiles ba
két inc bennevan inc mappa #inc megvan mindkettõnél a loadmap is
>\" post=\"146505\" timestamp=\"1307895482\"]
O.3c szerver csomagod legyen , És lehetöleg 1 pawno legyen a gépeden
Az inc-ket a Pawno ----> include mappába
Melyik 2 ö? sscanf2 ,mtamap?
Modba bevannak irva a dolgok?
Pluginok a helyükön?
[/quote]
minden stimm
de plugin arról még szó sincs mert átse fordította még ugyebár :(
WebSite\" post=\"144518\" timestamp=\"1307277325\"]
Nem tölti be a 0.3c objekteket a szerora miért ???
megvan minden !!
#include <mtamap>
mtamap.inc
#include <sscanf>
sscanf2.inc
scriptfiles mappában -----> .map file is benn van
LoadMtamap is megvan
csak a 0.3c objekteket nem tölti be a többit betölti vagyis a 0.3c objekteknél más objektet rak be
MIÉRt ???
FONTOS LENNE HELP !!!!
[/quote]
.... tényleg így csináltad? akkor ez hibás... - mié? hát mert
WebSite link=topic=11555.msg144518#msg144518 date=1307277325]
Nem tölti be a 0.3c objekteket a szerora miért ???
megvan minden !!
#include <mtamap>
mtamap.inc
#include <sscanf>
sscanf2.inc
scriptfiles mappában -----> .map file is benn van
LoadMtamap is megvan
csak a 0.3c objekteket nem tölti be a többit betölti vagyis a 0.3c objekteknél más objektet rak be
MIÉRt ???
FONTOS LENNE HELP !!!!
[/quote]
ha ígycsináltad akkor lehet hogy ez a baj...
C:\\Users\\Márk\\Desktop\\paawn\\pawno\\include\\mtamap.inc(192) : warning 219: local variable \"mod\" shadows a variable at a preceding level
nem jo az sscanf.dll, azt irja a szerver hnem kell a végére a .dll
Loading plugin: sscanf.dll
Failed.
Loaded 0 plugins.
#include <mtamap>
Leirnád hogy hogy és hányadik sorba?192.
/*
MTA .map loader by mick88
Release 0.2
12th December 2010
Requirements: SSCANF2 plugin by Y_Less
Stock functions:
LoadMtaMap(file[], convert03c) - loads .map file
UnloadMtaMap(file[]) - unloads previously loaded .map file
UnloadAll() - unloads all .map files
IsMapLoaded(file[]) - returns true if map has been loaded (even if loaded partially)
Supported map elements: objects, vehicles
Supported object data: model, posX, posY, posZ, rotX, rotY, rotZ + SAMP 0.3c objects
Supported vehicle data: model, paintjob, mods (upgrades), colors (2 colors),
posX, posY, posZ, rotZ, interior, world (dimension),
numberplate (0.3c only)
Changelog:
* 13th September 2010 ver 0.1:
- first release
* 12th December 2010 ver 0.2
-Added support for SA-MP 0.3c objects
-Added storing object/vehicle IDs
-Added function to unload single map
-This script is now an include
-Added support for custom vehicle numberplates (SA-MP 0.3c only)
-Added function to unload all current map files
-Added function checking if map is loaded
-Support for Incognito\'s streamer
native UnloadMtaMap(file[MAX_MAP_FILE_PATH]);
native LoadMtaMap(file[MAX_MAP_FILE_PATH], convert03c=false);
native UnloadAll();
native IsMapLoaded(file[MAX_MAP_FILE_PATH]);
*/
#include <sscanf2>
#define MAX_LOADED_ELEMENTS 5000 //Max number of vehicles + objects
#define MAX_MAP_FILE_PATH 80
#define VEHICLE_RESPAWN_DELAY 300
#define MAP_STREAM_DISTANCE 300.0
#if defined _streamer_included
#define ADD_OBJECT(%1) CreateDynamicObject(%1, interior, world, -1, MAP_STREAM_DISTANCE)
#define DELETE_OBJECT(%1) DestroyDynamicObject(%1)
#else //Modify these if you use different streamer:
#define ADD_OBJECT(%1) CreateObject(%1, MAP_STREAM_DISTANCE)
#define DELETE_OBJECT(%1) DestroyObject(%1)
#endif
#define MAX_MODS 14
#define MAX_NUMBERPLATE 9
#define ELEMENT_TYPE_NONE 0
#define ELEMENT_TYPE_OBJECT 1
#define ELEMENT_TYPE_VEHICLE 2
enum MapElement
{
eElementID,
eElementType,
eElementSource[MAX_MAP_FILE_PATH]
}
new
Float: MapElements[MAX_LOADED_ELEMENTS][MapElement],
MinElementID = 0;
stock NextElementID()
{
Increment:
MinElementID++;
if (MinElementID == MAX_LOADED_ELEMENTS)
{
print(\"ERROR: Cannot load any more map elements. Current maximum \"#MAX_LOADED_ELEMENTS\" has been reached!\");
return false;
}
if (MapElements[MinElementID][eElementType]) goto Increment;
return true;
}
// :::::::::::::::::::::::::: STOCK FUNCTIONS :::::::::::::::::::::::::::
stock UnloadMtaMap(file[])
{
new n;
for (new id=MAX_LOADED_ELEMENTS-1; id >= 0; id--) if (MapElements[id][eElementType] && strcmp(file, MapElements[id][eElementSource], false, MAX_MAP_FILE_PATH) == 0)
{
switch (MapElements[id][eElementType])
{
case ELEMENT_TYPE_OBJECT: DELETE_OBJECT(MapElements[id][eElementID]);
case ELEMENT_TYPE_VEHICLE: DestroyVehicle(MapElements[id][eElementID]);
}
MapElements[id][eElementID] = 0;
MapElements[id][eElementType] = ELEMENT_TYPE_NONE;
MapElements[id][eElementSource][0] = \'\\0\';
MinElementID = id;
}
return n;
}
stock IsMapLoaded(file[])
{
for (new id=MAX_LOADED_ELEMENTS-1; id >= 0; id--) if (MapElements[id][eElementType] && strcmp(file, MapElements[id][eElementSource], false, MAX_MAP_FILE_PATH) == 0) return true;
return false;
}
stock UnloadAll()
{
new n;
for (new id=MAX_LOADED_ELEMENTS-1; id >= 0; id--) if (MapElements[id][eElementType])
{
switch (MapElements[id][eElementType])
{
case ELEMENT_TYPE_OBJECT: DELETE_OBJECT(MapElements[id][eElementID]);
case ELEMENT_TYPE_VEHICLE: DestroyVehicle(MapElements[id][eElementID]);
}
MapElements[id][eElementID] = 0;
MapElements[id][eElementType] = ELEMENT_TYPE_NONE;
MapElements[id][eElementSource][0] = \'\\0\';
MinElementID = id;
}
return n;
}
stock LoadMtaMap(file[], convert03c=false)
{
if (!fexist(file) || MinElementID == MAX_LOADED_ELEMENTS)
{
printf(\"Map %s cannot be loaded\", file);
return 0;
}
new File:MapFile=fopen(file),
n, string[400], numberplate[MAX_NUMBERPLATE],
Float:x, Float:y, Float:z, Float:rx, Float:ry, Float:rz,
modelid, paintjob, interior, world,
t = GetTickCount();
while(fread(MapFile, string))
{
if (!sscanf(string, \"p<\\\">\'object\'\'model=\'d\'interior=\'d\'dimension=\'d\'posX=\'f\'posY=\'f\'posZ=\'f\'rotX=\'f\'rotY=\'f\'rotZ=\'f\", modelid, interior, world, x, y, z, rx, ry, rz))
{
if (convert03c)
{
switch(modelid)
{
case 14383..14483: modelid += 4248;
case 14770..14856: modelid += 4063;
case 14858..14871: modelid += 4062;
case 18000..18036: modelid += 934;
case 18038..18101: modelid += 933;
case 14872..14883: modelid += 4163;
case 14885..14891: modelid += 4162;
case 13590..13667: modelid += 5142;
case 14500..14522: modelid += 4310;
case 12835..12944: modelid -= 6219;
case 14892: modelid += 5009;
}
}
//modelid x y z rx ry rz interior world
new objectid = ADD_OBJECT(modelid, x, y, z, rx, ry, rz);
if (objectid == INVALID_OBJECT_ID) printf(\"Error, object could not be created. Make sure you don\'t exceed max number of objects. Use stramer if you need to create more than %d objects!\", MAX_OBJECTS);
else
{
#if defined _streamer_included
Streamer_SetFloatData(STREAMER_TYPE_OBJECT, objectid, E_STREAMER_DRAW_DISTANCE, MAP_STREAM_DISTANCE);
#endif
MapElements[MinElementID][eElementType] = ELEMENT_TYPE_OBJECT;
MapElements[MinElementID][eElementID] = objectid;
strcp(file, MapElements[MinElementID][eElementSource]);
//MapElements[MinElementID][eElementSource] = file;
n++;
//printf(\"Object %d loaded into slot %d\", objectid, MinElementID);
if (!NextElementID())
{
fclose(MapFile);
return n;
}
}
}
else if (!sscanf(string, \"p<\\\">\'vehicle\'\'paintjob=\'d\'model=\'d\'plate=\'s[\"#MAX_NUMBERPLATE\"]\'interior=\'d\'dimension=\'d\'posX=\'f\'posY=\'f\'posZ=\'f\'rotZ=\'f\", paintjob, modelid, numberplate, interior, world, x, y, z, rz))
{
new col1, col2, colors[20], mods[80], modd[MAX_MODS];
sscanf(string, \"p<\\\">\'color=\'s[20] \", colors);
sscanf(string, \"p<\\\">\'upgrades=\'s[80] \", mods);
sscanf(colors, \"p<,>dd\", col1, col2);
sscanf(mods, \"p<,>A<d>(0)[\"#MAX_MODS\"]\", modd);
//modelid x y z rz col1 col2 paintjob interior world
new vehicleid = CreateVehicle(modelid, x, y, z, rz, col1, col2, VEHICLE_RESPAWN_DELAY);
if (vehicleid == INVALID_VEHICLE_ID) print(\"Vehicle failed to load! Check if you exceeded maximum of 2000 vehicles\");
else
{
SetVehicleNumberPlate(vehicleid, numberplate);
SetVehicleToRespawn(vehicleid);
for (new i; i < MAX_MODS; i++) if (modd) AddVehicleComponent(vehicleid, modd);
ChangeVehiclePaintjob(vehicleid, paintjob);
LinkVehicleToInterior(vehicleid, interior);
SetVehicleVirtualWorld(vehicleid, world);
MapElements[MinElementID][eElementType] = ELEMENT_TYPE_VEHICLE;
MapElements[MinElementID][eElementID] = vehicleid;
strcp(file, MapElements[MinElementID][eElementSource]);
//MapElements[MinElementID][eElementSource] = file;
n++;
//printf(\"Vehicle %d loaded into slot %d\", vehicleid, MinElementID);
if (!NextElementID())
{
fclose(MapFile);
return n;
}
}
}
}
fclose(MapFile);
printf(\"%d items loaded from \'%s\' in %dms\", n, file, GetTickCount()-t);
return n;
}
stock strcp(from[], to[])
{
new i;
for (i = 0; from; i++) to = from;
to = \'\\0\';
}
/*
Copyright 2010 Michael Dabski (mick88)
This script is my intelectual property. Please respect that and keep my credits where they are.
You are free to modify this script or use parts of the code as long as you give me credit for my work.
*/
Nekem lelassítják az objektek az mta-mat, mindent lassan tölt be.Mert szar, ez ilyen sajnos
Ez mitõl van?
Én GTA Deluxe Map Convertert használok, azzal sokkal praktikusabb, viszont ha az nem lenne, ezt a megoldást válassztanám, szép. :)0.3c mapokhoz biztos nem használsz Deluxe map konvertert és mást , mivel úgy nem fogja megjeleníteni az új objeckteket
Nem tudnátok linkelni egy 0.3c objectes MTA-t?fõposztba, olyan mta nincs amelybe alapból benne van
0.3c Scripter\" post=\"165155\" timestamp=\"1313346206\"]
D:\\GTA SERVER\\LPRPS.pwn(9) : error 010: invalid function or declaration
Pawn compiler 3.2.3664 Copyright © 1997-2006, ITB CompuPhase
1 Error.
:-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[
[/quote]
Mod elejére
#include <mtamap>
Nem tudnátok linkelni egy 0.3c objectes MTA-t?Ha még aktuális:
obo[T]\" post=\"173201\" timestamp=\"1315128833\"]
áhhh mta 1.1re nincs?:(
[/quote]
Ugyanúgy jó 1.1-re, én is azzal használom. Meg van egy módosítatlan 1.0.5 is.
0.3c Scripter\" post=\"174353\" timestamp=\"1315385550\"]
1Error:
cannot read from file:mtamap
Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2011. szeptember 07. - 11:03:34 )
még 2 error:
invalid function or declaration
no entry point(no public functions)
HELP PLZ! :\'(
matmap Include megoldva!
[/quote]
Szerintem valami elirtál mert én is ez alapján csináltam és nekem jó volt.
Hello! Nekem semmi error nincs, csak amikor elinditom a szervert: Script [gamemodes/ApE.amx]: Run time error 19 : \"File or function is not found\".Nem találja a FunMap -ot.
Valami a LoadMtaMap(\"FunMap.map\", true); -val kell legyen, mert csak akkor irja ki az errort a consolba, ha ezt berakom.
igen, benne van, de csak a map fájlt kell?Uy a map jájt,hogy amikor az MTA-ban lemented a mapot,akkor a MAP fájt belemásolod a SCRIPTFILES mappába.
müxik :D Nagyon jó lett. :PKöszi ,szerintem elég érthetõen leírtam
miaz hogy a gamemod elejére beírjuk #include < sscanf2 >A Game Mode az a szervered Fõ Része..(Mármint ha nem egy alap Grandlarcod fut és azon kivûl mindened FS ben.. van de azt kétlem..)
milyen gamemod ??
Már bocsi, de ha nem tudod mi az a GameMode akkor ez túl nehéz neked :-X
[/quote]
Neked se kéne leszólnod te mikor kezdted a Scripterést prfi voltál láttam pár kérdésed.. régebben nem hhogy segítenél neki mint mi..
A Game Mode az a szervered Fõ Része..(Mármint ha nem egy alap Grandlarcod fut és azon kivûl mindened FS ben.. van de azt kétlem..)
[/quote]
És hát k*rv* sokat tudott meg tõle. Akkor most kezdheted mi az az FS. Mert olyat is írtál nem?
A GameMode-ról és a FilterScript-rõl írhatnál egész oldalt. Mert ennyibõl amit leírtál én így néztem: ???
Valakiiii pls segitsen nekem honnan tudok letölteni samp 0.3c hez karácsonyi mapokat?? :)Hát nem ebben a témában az biztos . Nem ide kellet volna írnod ::|
Nekem is ugy volt.Mikor elinditottam eloszor fekete volt,vartam fel percet es elindult az mta.Tokeletesen mukodik.Ami nekem nme tettszik az az hogy az objectektol ha messze megyek picit akkor el halvanyosodik.Ezt nem lehet allitani?Mert ha egy hosszu object rol van szo akkor a tavolsagot az object kozepetol meri es nem tudom rendesen ossze illeszteni a cuccokat.sajnos azzal nem tudsz mit csinálni hogy a messzebb vagy látszódjon normálisan
Leirom neked :Plugint?
1.Letöltöd az a plugint hogy : mtamap.inc
2., .map fájlt bemásolod a szerver mappában azon belûl a \"Scriptfiles\" mappába
3.Leirom neked a pawno kinézetét:
Példa:
#include <mtamap>
public OnGameModeInit() // alá
LoadMtaMap(\"Szerverembe.map\"); // LoadMtaMap(\"a mapodnak a neve .map\"); itt például : Szerverembe.map
ennyi lenne vagyis nekem igy sikerült berakni !
0.3b, 0.3c volt a 400.Bocs. Ez nekem újdonság.
0.3d felett 1000.
#include <mtamap>
#include <a_samp>
public OnGameModeInit()
{
LoadMtaMap(\"stunt.map\", true);
return 1;
}
C:\\Users\\Apa\\Desktop\\Toshiba\\GTA SERVER\\pawno\\include\\mtamap.inc(85) : error 017: undefined symbol \"print\"
C:\\Users\\Apa\\Desktop\\Toshiba\\GTA SERVER\\pawno\\include\\mtamap.inc(85) : warning 215: expression has no effect
C:\\Users\\Apa\\Desktop\\Toshiba\\GTA SERVER\\pawno\\include\\mtamap.inc(85) : error 001: expected token: \";\", but found \")\"
C:\\Users\\Apa\\Desktop\\Toshiba\\GTA SERVER\\pawno\\include\\mtamap.inc(85) : error 029: invalid expression, assumed zero
C:\\Users\\Apa\\Desktop\\Toshiba\\GTA SERVER\\pawno\\include\\mtamap.inc(85) : fatal error 107: too many error messages on one line
Compilation aborted.Pawn compiler 3.2.3664 Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase
4 Errors.
Helló! Felraknád az mtamap.inc-et másik oldalra, mert a solidfiels már nem mûködik :(Tessék: http://bayfiles.com/file/l7Av/85rgq8/mtamap.inc