GTA Közösség - A magyar GTA fórum

San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => Leírások/Útmutatók => A témát indította: lusta19 - 2011. Április 20. - 01:43:13

Cím: [Leírás] 0.3c mapok berakása
Írta: lusta19 - 2011. Április 20. - 01:43:13
Nos itt leirom nektek hogy tudtok berakni 0.3c objecktes mapokat!!
Elég sokan bajba voltak ezzel hogy nem tudták hogy kell.
Elöször is MTA-val készíttetetek egy mapot, például esetembe legyen stunt.map  !
FONTOS nem kell Konvertálni!!!
Ehez szükségünk lessz a sscanf2-re
Frissítve 0.3d-hez
sscanf 0.3d: http://dl.dropbox.com/u/21683085/sscanf-0.3d.rar
sscanf 0.3d R2 (500p & 800p version): http://www.mediafire.com/?bfp2h0d4231jjdr
Ha letöltöttük a szerver mappába létrehozunk egy plugins nevû mappát
és a
 
sscanf.so   ,   sscanf.dll

    - belemásoljuk!
Azután a
sscanf2.inc

-t  a Pawno --------->Include mappába másoljuk!!
A gamemod elejére   
 #include < sscanf2 >

 
És végül beirjuk a Server.cfg-be hogy Plugins sscanf.so
Ha pedig Windows-os szerver akkor sscanf.dll
De ha már van van a server.cfg-ben plugins sor akkor pl igy::     Plugins streamer.so sscanf.so  !
Evvel meg is vagyunk,
Most jöhet az MTAmap
Kell hozzá az mtamap.inc  Letöltés: http://solidfiles.com/d/eafe/
Ha letöltöttük akkor betesszük a Pawno----->Include mappába
A Gamemod elejére pedig
 #include <mtamap>

 

public OnGameModeInit()

 alá pedig:
 
LoadMtaMap(\"stunt.map\", true);

  A true tölti majd be a  mapot!!!!
Esetembe ugye stunt.map votl  ezt a fájlt a szerver-----> Scriptfiles mappába teszük
A .map filet itt találjátok meg:
C meghalytó  (Jobb esetbe)-->Program files--->MTA san andreas-->Server--> Mods-->deathmatch--->Resources
Remélem hasznát veszitek majd!!!!!
Még annyit leirok hogy, hogy cseréljük ki az objekteket 0.3c-re!!!
Elöször is letöltjük az mta-t amibe benne vannak az új objecktek
Letöltés::: http://solidfiles.com/d/e4ad/
1.0.4-es mta szükséges hozzzá!!
Tegyük fel hogy felvan telepitve a 1.0.4-es mta
C-meghalytó--->Program files---->Mta san andreas most jön a lényeg ami az MTA san andreas mappába van az Töröljük ki (Mindent)
FONTOS Ne Uninstald!!!
És amit letöltöttünk mta-t új objektekkel annak a tartalmát bemásoljuk a 1.0.4 telepitési helyére!!!
Esetembe C-meghalytó--->Program files---> MTA san andreas
Remélem sokat segitettem! :D
Cím: [Leírás] 0.3c mapok berakása
Írta: SaVage96 - 2011. Április 22. - 21:15:37
Kösz hasznos volt
Cím: [Leírás] 0.3c mapok berakása
Írta: lusta19 - 2011. Április 24. - 18:39:13
kössz, ezért irtam le :D
Cím: [Leírás] 0.3c mapok berakása
Írta: [SWAT]Messi - 2011. Április 25. - 13:02:04
Szép leírás ,Grat.. Azt nem tudom nekem a 0.3c objectektõl miért laggol az MTA-m  ::|
Cím: [Leírás] 0.3c mapok berakása
Írta: Epsilon - 2011. Április 26. - 13:11:21
Streamer kompatibilis?
Cím: [Leírás] 0.3c mapok berakása
Írta: lusta19 - 2011. Április 26. - 13:22:25
Streamernek nincs köze hozzá,
De megy mellette ha erre gondolsz, nekem Incognito streamerem van még mellette!!
De csak akkor kell Mtamap-ba rakni a mapot ha van benne 0.3c-s objeckt,
Ha nincs ugyan ugy mint idáig átkonvertálod Y_less-be  és kész!
Cím: [Leírás] 0.3c mapok berakása
Írta: 1ST_Chr - 2011. Április 29. - 20:14:20
nem jo az sscanf.dll, azt irja a szerver h
Loading plugin: sscanf.dll
Failed.
Loaded 0 plugins.
Cím: [Leírás] 0.3c mapok berakása
Írta: lusta19 - 2011. Április 29. - 20:24:57
Annak semmi baja , nekem is ugyan ez van!  :-\\
Cím: [Leírás] 0.3c mapok berakása
Írta: 1ST_Chr - 2011. Április 29. - 20:28:14
és akkor miért nem jelennek meg az objectek? (ezt az elõbb el felejtettem odairni)
Cím: [Leírás] 0.3c mapok berakása
Írta: lusta19 - 2011. Április 29. - 20:30:41
Idézetet írta: 1ST_Chr date=1304101694\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"7613\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
és akkor miért nem jelennek meg az objectek? (ezt az elõbb el felejtettem odairni)
 
Mert nem jól csináltad :D
Szóról -szóra azt csináld ami levan irva, és biztos jó lessz!!
Pontos a leírás, és tesztelve is van, Mûködik!
Cím: [Leírás] 0.3c mapok berakása
Írta: 1ST_Chr - 2011. Április 29. - 20:34:47
nah  most az a bajom h eddig filterscriptben voltak az objectek..... gondoltam h lehet az a baj, de amikor ugyanezt meg csináltam a gamemodeba akk runtime errort ir a szerver.   :S


kösz a leírást, nélkületek nem sikerült volna.... ennek az sscanfnek vmi baja van mert nekem az eredeti oldalon lévõvel sikerült megoldani, be is töltötte meg minden
azért ide kiteszem a linket hátha segítek vele még vkinek
http://dl.dropbox.com/u/21683085/sscanf.zip


ez rossz, ha lelövök egy robbanó hordót akkor nem jelenik meg ujra..... vagyis nem tölti be ujra az objecteket, miért?
[mod]Összefûzve.[/mod]
Cím: [Leírás] 0.3c mapok berakása
Írta: Penzykee. - 2011. Április 30. - 12:09:32
Az a tripla post...
Az ilyet nem kell észrevenni? XD
Cím: [Leírás] 0.3c mapok berakása
Írta: lusta19 - 2011. Április 30. - 14:20:53
Idézetet írta: Penzykee. date=1304158172\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"7613\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Az a tripla post...
Az ilyet nem kell észrevenni? XD
 
lol  :laugh:
Ismétlem magam, a leirás pontos, Müködik!
A robbanó hordó meg nem új objeckt  ;)
Cím: [Leírás] 0.3c mapok berakása
Írta: 1ST_Chr - 2011. Április 30. - 16:36:00
és a 0.3c-s objecteket betölti újra? :/
Cím: [Leírás] 0.3c mapok berakása
Írta: lusta19 - 2011. Április 30. - 17:04:11
újra?  :D mért kéne újra tölteni? xd amit a mapba leraksz az nem tünik el  ;)
Cím: [Leírás] 0.3c mapok berakása
Írta: 1ST_Chr - 2011. Május 01. - 13:07:16
akk most mit csináljak? amit mappolok válogassam ki az eredeti és a 0.3c-s mapokat? hogy ami eredeti az legyen incogniot streamerben és a 0.3c-s meg .map fájlban? XD
Cím: [Leírás] 0.3c mapok berakása
Írta: lusta19 - 2011. Május 01. - 13:28:28
igen!
Csak azt rakod mtamap-be amibe van új objeckt, ennyi!
Nekem is igy van!
Cím: [Leírás] 0.3c mapok berakása
Írta: 1ST_Chr - 2011. Május 01. - 19:27:20
és válogassak ki 1000000 objectet? XD
inkább a browser.xml-ben átírom az ID-ket lol.
Cím: [Leírás] 0.3c mapok berakása
Írta: lusta19 - 2011. Május 01. - 19:34:47
Idézetet írta: 1ST_Chr date=1304270840\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"7613\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
és válogassak ki 1000000 objectet? XD
inkább a browser.xml-ben átírom az ID-ket lol.
 
Annyit egy szerver else bir ,lol
Mért kéne vállogatni?  alapbol ha streamer-el raktad be a új objektes mapokat  észre veheted az elsõ ilyen mapnál hogy nem müködik , szerintem fölösleges volt ha igy raktad tovább be öket  ! Mivel ugy nem tölti be
Ezért nem értem mirõl beszélsz.
Cím: [Leírás] 0.3c mapok berakása
Írta: Buba - 2011. Május 07. - 08:30:28
Nekem még mindig nem megy :(
Amikor odarakom hogy
[pawn]#include < sscanf2 >[/pawn]
És átfordítom, akkor lefagy a pawno. (a scriptben semmi más nincs csak objectek)
Ha nem írom oda akkor átfordítja, csak nem 0.3C objecteket tölt be, hanem helyette minden mást(pl: ugrató helyett villanypózna..)
Cím: [Leírás] 0.3c mapok berakása
Írta: lusta19 - 2011. Május 08. - 12:30:24
Most script vagy modba raktad?
Amugy mindenkinek müködik  ;D Lehet nem jól csinálsz vmit,
Esetleg pm-be  dobj egy msn-t  és talán egyszerûbben eltudom magyarázni ha érdekel
Cím: [Leírás] 0.3c mapok berakása
Írta: Ma$ter - 2011. Május 08. - 14:30:56
Nekem is ez volt. ???
Gondolom neked akkor bent van a Votekick script a módodba.
Azt szedd ki..... :problem:
És menni fog. :)
Cím: [Leírás] 0.3c mapok berakása
Írta: Buba - 2011. Május 09. - 16:13:41
Egy fs, csak incognito-s objectek vannak benne, meg a map betöltés....

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2011. Május 09. - 16:37:13 )

Á sikerült:D
[pawn]#include <sscanf2>[/pawn] -nál nem fagy le, csak ha van szóköz, és az obi is megjelenik :)
Cím: [Leírás] 0.3c mapok berakása
Írta: lusta19 - 2011. Május 09. - 17:17:41
Idézetet írta: Buba date=1304950421\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"7613\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Egy fs, csak incognito-s objectek vannak benne, meg a map betöltés....

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2011. Május 09. - 16:37:13 )

Á sikerült:D
[pawn]#include <sscanf2>[/pawn] -nál nem fagy le, csak ha van szóköz, és az obi is megjelenik :)
 
Mondtam én hogy hibátlan a leírás  ;)
Cím: [Leírás] 0.3c mapok berakása
Írta: Rem - 2011. Május 23. - 16:31:48
Helló.
Mindent úgy csináltam ahogy leírtad és valami miatt nem jó.
Nem tölti be a szerver mód amx részét és a sscanf.dll  t sem tölti be.
Már minden félem módon próbáltam és semmi.
Kérlek ha tudsz segíts.
Köszi elõre is.
Cím: [Leírás] 0.3c mapok berakása
Írta: a]X[e - 2011. Május 23. - 16:38:26
Mi a hiba, mit írt ki?
Cím: [Leírás] 0.3c mapok berakása
Írta: lusta19 - 2011. Május 23. - 19:11:11
Mindig van aki nem tudja megcsinálni  :D

Minden apróság számít valószínû valamit elnézhettél .. esetleg a sscanf rossz, de nem hiszem


Probáld ki evvel esetleg:




http://dl.dropbox.com/u/21683085/sscanf.zip


Modba beirtad?


Inc-k  a helyükön?
Cím: [Leírás] 0.3c mapok berakása
Írta: Rem - 2011. Május 24. - 13:21:39
Na most már majdnem minden jó xD.
Csak most meg a 0.3c s Objecteket nem jeleníti meg,a server.exe ablakban kiírja hogy betöltött de a szerón nem lehet látni.
Bocsi,hogy ennyi baj van velem meg,hogy értetlen vagyok :)
Ja és köszi a segítséget és a türelmet :)
Cím: [Leírás] 0.3c mapok berakása
Írta: Norby - 2011. Június 05. - 14:35:25
Nem tölti be a 0.3c objekteket a szerora miért ???
megvan minden !!
#include <mtamap>
mtamap.inc
#include <sscanf>
sscanf2.inc
scriptfiles mappában -----> .map file is benn van
LoadMtamap is megvan
csak a 0.3c objekteket nem tölti be a többit betölti vagyis a 0.3c objekteknél más objektet rak be
MIÉRt ???
FONTOS LENNE HELP !!!!
Cím: [Leírás] 0.3c mapok berakása
Írta: lusta19 - 2011. Június 05. - 15:34:42
Idézetet írta: XxRaptorxX date=1307277325\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"7613\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Nem tölti be a 0.3c objekteket a szerora miért ???
megvan minden !!
#include <mtamap>
mtamap.inc
#include <sscanf>
sscanf2.inc
scriptfiles mappában -----> .map file is benn van
LoadMtamap is megvan
csak a 0.3c objekteket nem tölti be a többit betölti vagyis a 0.3c objekteknél más objektet rak be
MIÉRt ???
FONTOS LENNE HELP !!!!
 
1001 ilyen téma van ,,, nem jól cserélted le az objeckteket
Cím: [Leírás] 0.3c mapok berakása
Írta: Norby - 2011. Június 05. - 15:38:55
Most már felmérgel komolyan de szórol szóra ugy csináltam ahogy le van irva  !!!!!
Nem uniinstallotam hanem kitöröltem ami benne van és bemásoltam amit letöltöttem !!!
Igy csináltam ebbe mi a hiba ???
szerintem semmi
Cím: [Leírás] 0.3c mapok berakása
Írta: lusta19 - 2011. Június 05. - 15:50:13
Jónak kell lennie,
Elöször nekem is volt ilyen bajom vele , de megoldtam !
Csak én akkor ugy basztam el hogy konvertáltam  :D
Olvasd el az elõtted lévõ hsz-eket , hátha megoldodik!
Cím: [Leírás] 0.3c mapok berakása
Írta: Norby - 2011. Június 05. - 15:58:19
Az elõzõkbõl nem sokat tudtam meg !
de az meg nem lehet baj hogy az mtamap vagyis a.map fileba nem csak 0.3c objektek vannak hanem vannak benne régik is szval érted vegyesen vannak 0.3c is meg amolyan is de az szerintem nem lehet baj mert eddig müködött normálisan
FELADOM használom a régieket szar az egész felmérgelt !!
Cím: [Leírás] 0.3c mapok berakása
Írta: lusta19 - 2011. Június 05. - 16:01:11
Idézetet írta: XxRaptorxX date=1307282299\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"7613\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Az elõzõkbõl nem sokat tudtam meg !
de az meg nem lehet baj hogy az mtamap vagyis a.map fileba nem csak 0.3c objektek vannak hanem vannak benne régik is szval érted vegyesen vannak 0.3c is meg amolyan is de az szerintem nem lehet baj mert eddig müködött normálisan
FELADOM használom a régieket sz*r az egész felmérgelt !!
 
Tudom, énis használtam vegyesen is b-s illetve c-s objeckteket együtt és müködik normálisan!
Amugy meg  szinte  stunt mapokat jó csinálni , az új objecktekkel ,, más értelmes nem nagyon van benne ,,
Cím: [Leírás] 0.3c mapok berakása
Írta: md12 - 2011. Június 12. - 17:12:10
D:\\Documents and Settings\\laci\\Dokumentumok\\pawno\\include\\mtamap.inc(170) : warning 202: number of arguments does not match definition
D:\\Documents and Settings\\laci\\Dokumentumok\\pawno\\include\\mtamap.inc(192) : warning 219: local variable \"mod\" shadows a variable at a preceding level
Pawn compiler 3.2.3664           Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase
 
2 Warnings.

 
... ötlet?
Cím: [Leírás] 0.3c mapok berakása
Írta: kurta999 - 2011. Június 12. - 17:44:10
Idézetet írta: md12 date=1307891530\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"7613\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic

D:\\Documents and Settings\\laci\\Dokumentumok\\pawno\\include\\mtamap.inc(170) : warning 202: number of arguments does not match definition
D:\\Documents and Settings\\laci\\Dokumentumok\\pawno\\include\\mtamap.inc(192) : warning 219: local variable \"mod\" shadows a variable at a preceding level
Pawn compiler 3.2.3664           Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase
 
2 Warnings.

 
... ötlet?
 
Javítsd az 57-sorban a CreateObject-et.
A mod változó valahol létre lesz hozva globálisan.
Cím: [Leírás] 0.3c mapok berakása
Írta: md12 - 2011. Június 12. - 17:58:37
Idézetet írta: kurta999 date=1307893450\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"7613\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


 
D:\\Documents and Settings\\laci\\Dokumentumok\\pawno\\include\\mtamap.inc(170) : warning 202: number of arguments does not match definition
D:\\Documents and Settings\\laci\\Dokumentumok\\pawno\\include\\mtamap.inc(192) : warning 219: local variable \"mod\" shadows a variable at a preceding level
Pawn compiler 3.2.3664           Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase
 
2 Warnings.

 
... ötlet?
 
Javítsd az 57-sorban a CreateObject-et.
A mod változó valahol létre lesz hozva globálisan.
 
[/quote]
úgy csináltam ahogy leírásba van és mégse jó csókoltatom a téma nyitót  ^-^
Cím: [Leírás] 0.3c mapok berakása
Írta: lusta19 - 2011. Június 12. - 18:01:46
Idézetet írta: md12 date=1307894317\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"7613\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


 

 
D:\\Documents and Settings\\laci\\Dokumentumok\\pawno\\include\\mtamap.inc(170) : warning 202: number of arguments does not match definition
D:\\Documents and Settings\\laci\\Dokumentumok\\pawno\\include\\mtamap.inc(192) : warning 219: local variable \"mod\" shadows a variable at a preceding level
Pawn compiler 3.2.3664           Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase
 
2 Warnings.

 
... ötlet?
 
Javítsd az 57-sorban a CreateObject-et.
A mod változó valahol létre lesz hozva globálisan.
 
[/quote]
úgy csináltam ahogy leírásba van és mégse jó csókoltatom a téma nyitót  ^-^
 
[/quote]
Csoda nekem mért mûködik és jó pár embernek?
Cím: [Leírás] 0.3c mapok berakása
Írta: md12 - 2011. Június 12. - 18:06:57
>\" post=\"146500\" timestamp=\"1307894506\"]

 

 

 
D:\\Documents and Settings\\laci\\Dokumentumok\\pawno\\include\\mtamap.inc(170) : warning 202: number of arguments does not match definition
D:\\Documents and Settings\\laci\\Dokumentumok\\pawno\\include\\mtamap.inc(192) : warning 219: local variable \"mod\" shadows a variable at a preceding level
Pawn compiler 3.2.3664           Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase
 
2 Warnings.

 
... ötlet?
 
[/quote]
Javítsd az 57-sorban a CreateObject-et.
A mod változó valahol létre lesz hozva globálisan.
 
[/quote]
úgy csináltam ahogy leírásba van és mégse jó csókoltatom a téma nyitót  ^-^
 
[/quote]
Csoda nekem mért mûködik és jó pár embernek?
 
[/quote]
akkor megmondanád mit szúrtam el? map scriptfiles ba 
két inc bennevan inc mappa  #inc megvan mindkettõnél a loadmap is
Cím: [Leírás] 0.3c mapok berakása
Írta: lusta19 - 2011. Június 12. - 18:18:02
O.3c szerver csomagod legyen , És lehetöleg 1 pawno legyen a  gépeden
Az inc-ket a Pawno ----> include mappába
Melyik 2 ö?  sscanf2 ,mtamap?
Modba bevannak irva a dolgok?
Pluginok a helyükön?
Cím: [Leírás] 0.3c mapok berakása
Írta: md12 - 2011. Június 12. - 18:30:58
>\" post=\"146505\" timestamp=\"1307895482\"]
O.3c szerver csomagod legyen , És lehetöleg 1 pawno legyen a  gépeden
Az inc-ket a Pawno ----> include mappába
Melyik 2 ö?  sscanf2 ,mtamap?
Modba bevannak irva a dolgok?
Pluginok a helyükön?
 
[/quote]
minden stimm
de plugin arról még szó sincs mert átse fordította még ugyebár :(
Cím: [Leírás] 0.3c mapok berakása
Írta: Kovacs_Bela - 2011. Július 22. - 12:48:25
WebSite\" post=\"144518\" timestamp=\"1307277325\"]
Nem tölti be a 0.3c objekteket a szerora miért ???
megvan minden !!
#include <mtamap>
mtamap.inc
#include <sscanf>
sscanf2.inc
scriptfiles mappában -----> .map file is benn van
LoadMtamap is megvan
csak a 0.3c objekteket nem tölti be a többit betölti vagyis a 0.3c objekteknél más objektet rak be
MIÉRt ???
FONTOS LENNE HELP !!!!
 
[/quote]
.... tényleg így csináltad? akkor ez hibás... - mié? hát mert
 
WebSite link=topic=11555.msg144518#msg144518 date=1307277325]
Nem tölti be a 0.3c objekteket a szerora miért ???
megvan minden !!
#include <mtamap>
mtamap.inc
#include <sscanf>

sscanf2.inc

scriptfiles mappában -----> .map file is benn van
LoadMtamap is megvan
csak a 0.3c objekteket nem tölti be a többit betölti vagyis a 0.3c objekteknél más objektet rak be
MIÉRt ???
FONTOS LENNE HELP !!!!
 
[/quote]
ha ígycsináltad akkor lehet hogy ez a baj...
Cím: [Leírás] 0.3c mapok berakása
Írta: maark - 2011. Július 22. - 14:07:19
szintén nekem is ez a hibám:
 
C:\\Users\\Márk\\Desktop\\paawn\\pawno\\include\\mtamap.inc(192) : warning 219: local variable \"mod\" shadows a variable at a preceding level
Cím: [Leírás] 0.3c mapok berakása
Írta: joco990106 - 2011. Július 26. - 11:15:49
ebben lehet moveobjectet?? igy
Cím: [Leírás] 0.3c mapok berakása
Írta: Kovacs_Bela - 2011. Július 26. - 15:44:36
Idézetet írta: 1ST_Chr date=1304100860\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"7613\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
nem jo az sscanf.dll, azt irja a szerver h
Loading plugin: sscanf.dll
Failed.
Loaded 0 plugins.
 
nem kell a végére a .dll
[gmod=Ronii]Már unom ezt a sok \"-.-\'\" jelet. Vagy abba hagyod, vagy nem leszünk jóban!
Amúgy a .dll nem korlátoz semmit, tehát nyugodtan odaírhatja..[/gmod]
Cím: [Leírás] 0.3c mapok berakása
Írta: SaVage96 - 2011. Július 29. - 19:17:54
c:\\Server\\gamemodes\\erkel.pwn(46) : warning 202: number of arguments does not match definition
Erre a sorra panaszkodik:LoadMtaMap(\"stunt.map\", true);
Cím: [Leírás] 0.3c mapok berakása
Írta: lusta19 - 2011. Július 29. - 19:32:22
Mód elejére ha nincs
 
#include <mtamap>
Cím: [Leírás] 0.3c mapok berakása
Írta: SaVage96 - 2011. Július 29. - 19:48:15
Jelen van
Gondot okozhat ha más mtamap inc et használok
Ha pedig tefajtádot használom ott megint kap egy hibát az inc be:
C:\\Server\\pawno\\include\\mtamap.inc(192) : warning 219: local variable \"mod\" shadows a variable at a preceding level
Cím: [Leírás] 0.3c mapok berakása
Írta: Csabesz - 2011. Július 29. - 20:12:33
Azt használd amit Lusta kitett.


Az a baj vele(nem hiba de javítani kell), hogy a \"mod\" nevû változó már létezik.
Az inc-be nevezd át.
Cím: [Leírás] 0.3c mapok berakása
Írta: SaVage96 - 2011. Július 29. - 20:16:39
Leirnád hogy hogy és hányadik sorba?
Cím: [Leírás] 0.3c mapok berakása
Írta: Csabesz - 2011. Július 29. - 21:28:45
Idézetet írta: SaVage96 date=1311963399\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"7613\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Leirnád hogy hogy és hányadik sorba?
 
192.
Cím: [Leírás] 0.3c mapok berakása
Írta: SaVage96 - 2011. Július 29. - 22:20:25
Roni feltennél egy javitott változatot,sehogyse sikerül
Cím: [Leírás] 0.3c mapok berakása
Írta: maark - 2011. Július 30. - 00:15:16
Ez mûködni fog mindenkinek :)
 
/*
MTA .map loader by mick88
   Release 0.2
12th December 2010
  Requirements: SSCANF2 plugin by Y_Less
  Stock functions:
     LoadMtaMap(file[], convert03c)    - loads .map file
     UnloadMtaMap(file[])          - unloads previously loaded .map file
     UnloadAll()                     - unloads all .map files
     IsMapLoaded(file[])             - returns true if map has been loaded (even if loaded partially)
  Supported map elements: objects, vehicles
  Supported object data: model, posX, posY, posZ, rotX, rotY, rotZ + SAMP 0.3c objects
  Supported vehicle data: model, paintjob, mods (upgrades), colors (2 colors),
               posX, posY, posZ, rotZ, interior, world (dimension),
               numberplate (0.3c only)
Changelog:
* 13th September 2010 ver 0.1:
- first release
* 12th December 2010 ver 0.2
-Added support for SA-MP 0.3c objects
-Added storing object/vehicle IDs
-Added function to unload single map
-This script is now an include
-Added support for custom vehicle numberplates (SA-MP 0.3c only)
-Added function to unload all current map files
-Added function checking if map is loaded
-Support for Incognito\'s streamer
    native UnloadMtaMap(file[MAX_MAP_FILE_PATH]);
    native LoadMtaMap(file[MAX_MAP_FILE_PATH], convert03c=false);
    native UnloadAll();
    native IsMapLoaded(file[MAX_MAP_FILE_PATH]);
   
*/
#include <sscanf2>
#define MAX_LOADED_ELEMENTS         5000   //Max number of vehicles + objects
#define MAX_MAP_FILE_PATH           80
#define VEHICLE_RESPAWN_DELAY       300
#define MAP_STREAM_DISTANCE          300.0
#if defined _streamer_included
    #define ADD_OBJECT(%1)             CreateDynamicObject(%1, interior, world, -1, MAP_STREAM_DISTANCE)
    #define DELETE_OBJECT(%1)          DestroyDynamicObject(%1)
#else                                   //Modify these if you use different streamer:
    #define ADD_OBJECT(%1)             CreateObject(%1, MAP_STREAM_DISTANCE)
#define DELETE_OBJECT(%1)           DestroyObject(%1)
#endif
#define MAX_MODS                14
#define MAX_NUMBERPLATE             9
#define ELEMENT_TYPE_NONE         0
#define ELEMENT_TYPE_OBJECT         1
#define ELEMENT_TYPE_VEHICLE      2
enum MapElement
{
eElementID,
eElementType,
eElementSource[MAX_MAP_FILE_PATH]
}
new
Float: MapElements[MAX_LOADED_ELEMENTS][MapElement],
MinElementID = 0;
stock NextElementID()
{
Increment:
MinElementID++;
if (MinElementID == MAX_LOADED_ELEMENTS)
{
    print(\"ERROR: Cannot load any more map elements. Current maximum \"#MAX_LOADED_ELEMENTS\" has been reached!\");
return false;
}
if (MapElements[MinElementID][eElementType])    goto Increment;
return true;
}
// :::::::::::::::::::::::::: STOCK FUNCTIONS :::::::::::::::::::::::::::
stock UnloadMtaMap(file[])
{
new n;
for (new id=MAX_LOADED_ELEMENTS-1; id >= 0; id--) if (MapElements[id][eElementType] && strcmp(file, MapElements[id][eElementSource], false, MAX_MAP_FILE_PATH) == 0)
{
    switch (MapElements[id][eElementType])
    {
        case ELEMENT_TYPE_OBJECT:    DELETE_OBJECT(MapElements[id][eElementID]);
        case ELEMENT_TYPE_VEHICLE:  DestroyVehicle(MapElements[id][eElementID]);
    }
    MapElements[id][eElementID]       = 0;
    MapElements[id][eElementType]      = ELEMENT_TYPE_NONE;
    MapElements[id][eElementSource][0]    = \'\\0\';
    MinElementID                   = id;
}
return n;
}
stock IsMapLoaded(file[])
{
for (new id=MAX_LOADED_ELEMENTS-1; id >= 0; id--) if (MapElements[id][eElementType] && strcmp(file, MapElements[id][eElementSource], false, MAX_MAP_FILE_PATH) == 0) return true;
return false;
}
stock UnloadAll()
{
new n;
for (new id=MAX_LOADED_ELEMENTS-1; id >= 0; id--) if (MapElements[id][eElementType])
{
    switch (MapElements[id][eElementType])
    {
        case ELEMENT_TYPE_OBJECT:    DELETE_OBJECT(MapElements[id][eElementID]);
        case ELEMENT_TYPE_VEHICLE:  DestroyVehicle(MapElements[id][eElementID]);
    }
    MapElements[id][eElementID]       = 0;
    MapElements[id][eElementType]      = ELEMENT_TYPE_NONE;
    MapElements[id][eElementSource][0]    = \'\\0\';
    MinElementID                   = id;
}
return n;
}
stock LoadMtaMap(file[], convert03c=false)
{
if (!fexist(file) || MinElementID == MAX_LOADED_ELEMENTS)
{
    printf(\"Map %s cannot be loaded\", file);
return 0;
}
new File:MapFile=fopen(file),
n, string[400], numberplate[MAX_NUMBERPLATE],
Float:x, Float:y, Float:z, Float:rx, Float:ry, Float:rz,
modelid, paintjob, interior, world,
t = GetTickCount();
while(fread(MapFile, string))
{
    if (!sscanf(string, \"p<\\\">\'object\'\'model=\'d\'interior=\'d\'dimension=\'d\'posX=\'f\'posY=\'f\'posZ=\'f\'rotX=\'f\'rotY=\'f\'rotZ=\'f\", modelid, interior, world, x, y, z, rx, ry, rz))
{
        if (convert03c)
        {
            switch(modelid)
       {
           case 14383..14483:    modelid += 4248;
         case 14770..14856:    modelid += 4063;
         case 14858..14871:    modelid += 4062;
         case 18000..18036:    modelid += 934;
         case 18038..18101:    modelid += 933;
         case 14872..14883:    modelid += 4163;
         case 14885..14891:    modelid += 4162;
         case 13590..13667:    modelid += 5142;
         case 14500..14522:    modelid += 4310;
         case 12835..12944:    modelid -= 6219;
         case 14892:       modelid += 5009;
       }
        }
        //modelid x y z rx ry rz interior world
        new objectid = ADD_OBJECT(modelid, x, y, z, rx, ry, rz);
        if (objectid == INVALID_OBJECT_ID) printf(\"Error, object could not be created. Make sure you don\'t exceed max number of objects. Use stramer if you need to create more than %d objects!\", MAX_OBJECTS);
        else
        {
            #if defined _streamer_included
           Streamer_SetFloatData(STREAMER_TYPE_OBJECT, objectid, E_STREAMER_DRAW_DISTANCE, MAP_STREAM_DISTANCE);
      #endif
            MapElements[MinElementID][eElementType]    = ELEMENT_TYPE_OBJECT;
            MapElements[MinElementID][eElementID]       = objectid;
            strcp(file, MapElements[MinElementID][eElementSource]);
            //MapElements[MinElementID][eElementSource]    = file;
            n++;
            //printf(\"Object %d loaded into slot %d\", objectid, MinElementID);
      if (!NextElementID())
      {
          fclose(MapFile);
         return n;
      }
        }
    }
    else if (!sscanf(string, \"p<\\\">\'vehicle\'\'paintjob=\'d\'model=\'d\'plate=\'s[\"#MAX_NUMBERPLATE\"]\'interior=\'d\'dimension=\'d\'posX=\'f\'posY=\'f\'posZ=\'f\'rotZ=\'f\", paintjob, modelid, numberplate, interior, world, x, y, z, rz))
    {
        new col1, col2, colors[20], mods[80], modd[MAX_MODS];
        sscanf(string, \"p<\\\">\'color=\'s[20] \", colors);
        sscanf(string, \"p<\\\">\'upgrades=\'s[80] \", mods);
        sscanf(colors, \"p<,>dd\", col1, col2);
        sscanf(mods, \"p<,>A<d>(0)[\"#MAX_MODS\"]\", modd);
       
        //modelid x y z rz col1 col2 paintjob interior world
   new vehicleid = CreateVehicle(modelid, x, y, z, rz, col1, col2, VEHICLE_RESPAWN_DELAY);
   if (vehicleid == INVALID_VEHICLE_ID) print(\"Vehicle failed to load! Check if you exceeded maximum of 2000 vehicles\");
   else
   {
       SetVehicleNumberPlate(vehicleid, numberplate);
       SetVehicleToRespawn(vehicleid);
       for (new i; i < MAX_MODS; i++) if (modd) AddVehicleComponent(vehicleid, modd);
            ChangeVehiclePaintjob(vehicleid, paintjob);
            LinkVehicleToInterior(vehicleid, interior);
            SetVehicleVirtualWorld(vehicleid, world);
           
            MapElements[MinElementID][eElementType]    = ELEMENT_TYPE_VEHICLE;
            MapElements[MinElementID][eElementID]       = vehicleid;
            strcp(file, MapElements[MinElementID][eElementSource]);
            //MapElements[MinElementID][eElementSource]    = file;
            n++;
            //printf(\"Vehicle %d loaded into slot %d\", vehicleid, MinElementID);
      if (!NextElementID())
      {
          fclose(MapFile);
         return n;
      }
   }
    }
}
fclose(MapFile);
printf(\"%d items loaded from \'%s\' in %dms\", n, file, GetTickCount()-t);
return n;
}
stock strcp(from[], to[])
{
new i;
for (i = 0; from; i++) to = from;
to = \'\\0\';
}
/*
Copyright 2010 Michael Dabski (mick88)
This script is my intelectual property. Please respect that and keep my credits where they are.
You are free to modify this script or use parts of the code as long as you give me credit for my work.
*/
Cím: [Leírás] 0.3c mapok berakása
Írta: lusta19 - 2011. Július 30. - 06:07:09
a \"Mod\" helyett mindenhol át kell írni Modd-ra  az inc-ben
De nekem ilyen problémáim nem voltak  ;D
Cím: [Leírás] 0.3c mapok berakása
Írta: SaVage96 - 2011. Július 30. - 09:30:52
Kösz hibátlanul müködik
Cím: [Leírás] 0.3c mapok berakása
Írta: Keszeg - 2011. Augusztus 02. - 13:09:30
Nekem lelassítják az objektek az mta-mat, mindent lassan tölt be.
Ez mitõl van?
Cím: [Leírás] 0.3c mapok berakása
Írta: lusta19 - 2011. Augusztus 02. - 17:28:50
Idézetet írta: Keszeg date=1312283370\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"7613\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Nekem lelassítják az objektek az mta-mat, mindent lassan tölt be.
Ez mitõl van?
 
Mert szar, ez ilyen sajnos
Cím: [Leírás] 0.3c mapok berakása
Írta: Ð - 2011. Augusztus 04. - 21:48:13
Én GTA Deluxe Map Convertert használok, azzal sokkal praktikusabb, viszont ha az nem lenne, ezt a megoldást válassztanám, szép. :)
Cím: [Leírás] 0.3c mapok berakása
Írta: lusta19 - 2011. Augusztus 05. - 18:21:53
Idézetet írta: Ð date=1312487293\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"7613\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Én GTA Deluxe Map Convertert használok, azzal sokkal praktikusabb, viszont ha az nem lenne, ezt a megoldást válassztanám, szép. :)
 
0.3c mapokhoz biztos nem használsz Deluxe  map konvertert és mást , mivel úgy nem fogja megjeleníteni az új objeckteket
Cím: [Leírás] 0.3c mapok berakása
Írta: Buba - 2011. Augusztus 12. - 09:13:34
Nem tudnátok linkelni egy 0.3c objectes MTA-t?
Cím: [Leírás] 0.3c mapok berakása
Írta: lusta19 - 2011. Augusztus 12. - 20:37:32
Idézetet írta: Buba date=1313133214\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"7613\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Nem tudnátok linkelni egy 0.3c objectes MTA-t?
 
fõposztba, olyan mta nincs amelybe alapból benne van
Cím: [Leírás] 0.3c mapok berakása
Írta: [HUN]0.3c Scripter - 2011. Augusztus 14. - 20:23:26
D:\\GTA SERVER\\LPRPS.pwn(9) : error 010: invalid function or declaration
Pawn compiler 3.2.3664           Copyright © 1997-2006, ITB CompuPhase
1 Error.
 :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[
Cím: [Leírás] 0.3c mapok berakása
Írta: lusta19 - 2011. Augusztus 14. - 20:39:49
0.3c Scripter\" post=\"165155\" timestamp=\"1313346206\"]
D:\\GTA SERVER\\LPRPS.pwn(9) : error 010: invalid function or declaration
Pawn compiler 3.2.3664           Copyright © 1997-2006, ITB CompuPhase
1 Error.
 :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[
 
[/quote]
Mod elejére
 
#include <mtamap>
Cím: [Leírás] 0.3c mapok berakása
Írta: Zsox - 2011. Szeptember 04. - 00:10:35
Idézetet írta: Buba date=1313133214\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"7613\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Nem tudnátok linkelni egy 0.3c objectes MTA-t?
 
Ha még aktuális:
http://forum.gamerxserver.com/showwiki.php?title=How+to+add+the+new+SA:MP+objects+to+MTA+Map+Editor
A Packages cím alatt a link, csak be kell másolni az MTA megfelelõ mappájába a cuccot.

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2011. Szeptember 04. - 00:30:33 )

Az \"Enterable LS Building\"-nek a számát mire kell átírni?
Cím: [Leírás] 0.3c mapok berakása
Írta: Kovacs_Bela - 2011. Szeptember 04. - 11:33:53
áhhh mta 1.1re nincs?:(
Cím: [Leírás] 0.3c mapok berakása
Írta: Zsox - 2011. Szeptember 04. - 13:40:09
obo[T]\" post=\"173201\" timestamp=\"1315128833\"]
áhhh mta 1.1re nincs?:(
 
[/quote]
Ugyanúgy jó 1.1-re, én is azzal használom. Meg van egy módosítatlan 1.0.5 is.
Cím: [Leírás] 0.3c mapok berakása
Írta: JackBronson - 2011. Szeptember 04. - 17:04:45
Jó leirás lett grat  :-*
Nekem segitett. ment a +  :P
Cím: [Leírás] 0.3c mapok berakása
Írta: [HUN]0.3c Scripter - 2011. Szeptember 07. - 10:52:30
1Error:
cannot read from file:mtamap

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2011. Szeptember 07. - 11:03:34 )

még 2 error:
invalid function or declaration
no entry point(no public functions)
HELP PLZ! :\'(
matmap Include megoldva!
Cím: [Leírás] 0.3c mapok berakása
Írta: JackBronson - 2011. Szeptember 08. - 18:50:54
0.3c Scripter\" post=\"174353\" timestamp=\"1315385550\"]
1Error:
cannot read from file:mtamap

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2011. Szeptember 07. - 11:03:34 )

még 2 error:
invalid function or declaration
no entry point(no public functions)
HELP PLZ! :\'(
matmap Include megoldva!
 
[/quote]
Szerintem valami elirtál mert én is ez alapján csináltam és nekem jó volt.
Cím: [Leírás] 0.3c mapok berakása
Írta: doboka98 - 2011. Szeptember 15. - 15:13:56
Hello! Nekem semmi error nincs, csak amikor elinditom a szervert: Script [gamemodes/ApE.amx]: Run time error 19 : \"File or function is not found\".
Valami a LoadMtaMap(\"FunMap.map\", true); -val kell legyen, mert csak akkor irja ki az errort a consolba, ha ezt berakom.
Cím: [Leírás] 0.3c mapok berakása
Írta: [D]eluxKin[G] - 2011. Szeptember 15. - 19:19:37
Nekem valami nem jó
[18:16:49] Map stunt-map cannot be loaded
Cím: [Leírás] 0.3c mapok berakása
Írta: JackBronson - 2011. Szeptember 17. - 12:40:00
Idézetet írta: doboka98 date=1316092436\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"7613\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Hello! Nekem semmi error nincs, csak amikor elinditom a szervert: Script [gamemodes/ApE.amx]: Run time error 19 : \"File or function is not found\".
Valami a LoadMtaMap(\"FunMap.map\", true); -val kell legyen, mert csak akkor irja ki az errort a consolba, ha ezt berakom.
 
Nem találja a FunMap -ot.
Beraktad a SCriptFiles mappábA a mapot?
Az lesz a baj.
Cím: [Leírás] 0.3c mapok berakása
Írta: doboka98 - 2011. Szeptember 18. - 07:05:57
igen, benne van, de csak a map fájlt kell?
Cím: [Leírás] 0.3c mapok berakása
Írta: BoOy - 2011. Szeptember 18. - 21:28:42
müxik  :D Nagyon jó lett.  :P
Cím: [Leírás] 0.3c mapok berakása
Írta: JackBronson - 2011. Szeptember 19. - 16:00:44
Idézetet írta: doboka98 date=1316322357\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"7613\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
igen, benne van, de csak a map fájlt kell?
 
Uy a map jájt,hogy amikor az MTA-ban lemented a mapot,akkor a MAP fájt belemásolod a SCRIPTFILES mappába.
Cím: [Leírás] 0.3c mapok berakása
Írta: lusta19 - 2011. Szeptember 19. - 19:19:33
Idézetet írta: BoOy date=1316374122\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"7613\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
müxik  :D Nagyon jó lett.  :P
 
Köszi ,szerintem elég érthetõen leírtam
De úgy látszik valaki nem tudja értelmezni még így se
Cím: [Leírás] 0.3c mapok berakása
Írta: BoOy - 2011. Szeptember 20. - 15:04:07
;)
Cím: [Leírás] 0.3c mapok berakása
Írta: Mon$TeR - 2011. Szeptember 23. - 21:13:48
C:\\Users\\Tibi\\Desktop\\karácsonyparty\\gamemodes\\deathmatch.pwn(101) : error 055: start of function body without function header
C:\\Users\\Tibi\\Desktop\\karácsonyparty\\gamemodes\\deathmatch.pwn(102) : error 021: symbol already defined: \"LoadMtaMap\"
C:\\Users\\Tibi\\Desktop\\karácsonyparty\\gamemodes\\deathmatch.pwn(104) : error 054: unmatched closing brace (\"}\")
help pls
Cím: [Leírás] 0.3c mapok berakása
Írta: kribeg - 2011. Október 23. - 14:20:24
Így menyi objectet lehet belerakni.Mármint 0.3c-set?
Cím: [Leírás] 0.3c mapok berakása
Írta: Csabesz - 2011. Október 23. - 14:23:33
Ugyan annyit. 400at.
Cím: [Leírás] 0.3c mapok berakása
Írta: kribeg - 2011. Október 23. - 14:34:51
Nem lehet megoldani hogy többet lehessen?
Cím: [Leírás] 0.3c mapok berakása
Írta: BoOy - 2011. Október 23. - 14:38:06
Nem hiszem. Nekem is ez volt a baj.  :-[
Cím: [Leírás] 0.3c mapok berakása
Írta: kribeg - 2011. Október 23. - 15:01:47
Jó lenne ez csak az object id nem stimmel ezér rosz az egész és ezér lehet csak mappként berakni nekem azért van.
Cím: [Leírás] 0.3c mapok berakása
Írta: RoLii98 - 2011. November 05. - 11:19:37
Mi az hogy a gamemod elejére #include <sscanf2>
Már az elején el akadtam. PLS help !   :( :(
Cím: [Leírás] 0.3c mapok berakása
Írta: |‾xɐʇuA - 2011. November 05. - 12:19:00
Én nem tudom de nekem úgy van hogy benn van 2 mapom ugyanott a GM be 1 iket betölti másikat nem :S
Cím: [Leírás] 0.3c mapok berakása
Írta: RoLii98 - 2011. November 05. - 13:04:04
miaz hogy a gamemod elejére beírjuk #include < sscanf2 >
milyen gamemod ??
Cím: [Leírás] 0.3c mapok berakása
Írta: BoOy - 2011. November 05. - 13:22:14
Már bocsi, de ha nem tudod mi az a GameMode akkor  ez túl nehéz neked  :-X
Cím: [Leírás] 0.3c mapok berakása
Írta: |‾xɐʇuA - 2011. November 05. - 16:51:43
Idézetet írta: RoLii98 date=1320494644\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"7613\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
miaz hogy a gamemod elejére beírjuk #include < sscanf2 >
milyen gamemod ??
 
A Game Mode az a szervered Fõ Része..(Mármint ha nem egy alap Grandlarcod fut és azon kivûl mindened FS ben.. van de azt kétlem..)
 

Már bocsi, de ha nem tudod mi az a GameMode akkor  ez túl nehéz neked  :-X
 
[/quote]
Neked se kéne leszólnod te mikor kezdted a Scripterést prfi voltál láttam pár kérdésed.. régebben nem hhogy segítenél neki mint mi..
Cím: [Leírás] 0.3c mapok berakása
Írta: BoOy - 2011. November 05. - 19:11:14
Érthetõn mondtam? Igen. Volt rossz szó benne? Nem.
Én csak azt mondtam neki hogy ez túl nehéz.
 
A Game Mode az a szervered Fõ Része..(Mármint ha nem egy alap Grandlarcod fut és azon kivûl mindened FS ben.. van de azt kétlem..)
[/quote]
És hát k*rv* sokat tudott meg tõle. Akkor most kezdheted mi az az FS. Mert olyat is írtál nem?
A GameMode-ról és a FilterScript-rõl írhatnál egész oldalt. Mert ennyibõl amit leírtál én így néztem:  ???
Cím: [Leírás] 0.3c mapok berakása
Írta: |‾xɐʇuA - 2011. November 25. - 18:11:36
Lol szerintem neki is vannak ujjai amivel megnézi a leírásokat a fórumon és rákérdez hogy miez..
Cím: [Leírás] 0.3c mapok berakása
Írta: BoOy - 2011. November 26. - 08:09:35
Hát errõl beszélek...
De akkor ne itt kérdezze már meg léccives mert ez nem olyan téma.   :mistrust:
Cím: [Leírás] 0.3c mapok berakása
Írta: RoLii98 - 2011. December 03. - 15:03:51
Nagyon szépen köszönöm a válaszokat !
Azóta már nagyon sok mindent megtanultam.szinte már egyszerûbb scripteket írok.
Mikor elolvastam ezt a hozzászólásomat,ledõltem a székrõl a röhögéstõl.. XD
Cím: [Leírás] 0.3c mapok berakása
Írta: _Hell_ - 2011. December 03. - 20:08:24
Valakiiii pls segitsen nekem honnan tudok letölteni samp 0.3c hez karácsonyi mapokat?? :)
Cím: [Leírás] 0.3c mapok berakása
Írta: lusta19 - 2011. December 03. - 20:12:30
Idézetet írta: _Hell_ date=1322939304\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"7613\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Valakiiii pls segitsen nekem honnan tudok letölteni samp 0.3c hez karácsonyi mapokat?? :)
 
Hát nem ebben a témában az biztos . Nem ide kellet volna írnod  ::|


Frissítve a SScanf  fõposztban
Cím: [Leírás] 0.3c mapok berakása
Írta: xSkillZ7x - 2012. Április 17. - 12:07:47
Sokat segitett ez a leiras,viszont van egy kerdesem.Hogy ha igy toltok be meappeket aval az mtamaps include al es be teszem a mappeket a scriptfiles ba es a loadmta map el van egy hatar ameddig tehetek objectet?
Cím: [Leírás] 0.3c mapok berakása
Írta: Neax_Neax - 2012. Április 17. - 14:43:52
:\'(  :\'( Nekem minek van az Mikor MINDENT  ugy csináltam ahogyan azt leirtad és mikor bekapcsolom az Mta 1.0.4 -et akkor betöltést követõen egy FEKETE
Kép van csak és  : \"A program nem válaszol\" !  ? ?
Cím: [Leírás] 0.3c mapok berakása
Írta: DarkKiller - 2012. Április 18. - 10:10:03
Nagyon de nagyon sokat segitett LUSTA koszi szepen!! :thumbsup: ;)
Cím: [Leírás] 0.3c mapok berakása
Írta: xSkillZ7x - 2012. Április 18. - 10:24:07
Nekem is ugy volt.Mikor elinditottam eloszor fekete volt,vartam fel percet es elindult az mta.Tokeletesen mukodik.Ami nekem nme tettszik az az hogy az objectektol ha messze megyek picit akkor el halvanyosodik.Ezt nem lehet allitani?Mert ha egy hosszu object rol van szo akkor a tavolsagot az object kozepetol meri es nem tudom rendesen ossze illeszteni a cuccokat.
Cím: [Leírás] 0.3c mapok berakása
Írta: Neax_Neax - 2012. Április 18. - 16:08:41
OKe akkor ujra letöltöm meg minden hátha Jó leszz xxD .
am kösszi.
Cím: [Leírás] 0.3c mapok berakása
Írta: lusta19 - 2012. Április 18. - 16:16:40
Idézetet írta: xSkillZ7x date=1334737447\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"7613\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Nekem is ugy volt.Mikor elinditottam eloszor fekete volt,vartam fel percet es elindult az mta.Tokeletesen mukodik.Ami nekem nme tettszik az az hogy az objectektol ha messze megyek picit akkor el halvanyosodik.Ezt nem lehet allitani?Mert ha egy hosszu object rol van szo akkor a tavolsagot az object kozepetol meri es nem tudom rendesen ossze illeszteni a cuccokat.
 
sajnos azzal nem tudsz mit csinálni hogy a messzebb vagy látszódjon normálisan
de a szerveren jó
Cím: [Leírás] 0.3c mapok berakása
Írta: DarkKiller - 2012. Április 19. - 08:12:28
de nekem nem mas object jon ele amikor beteszem ugy csinaltam ahogy m ondtad megcsinaltam a stunt mappot atkonvertaltam .... es CreateDinamicObject-be betettem es meek a szzerora es mas object van kene segitsen valaki
skype:okos_erik vagy mondjatok meg ti vagy mindegy csak segitsetek!!!!!1 :( :( :(
Cím: [Leírás] 0.3c mapok berakása
Írta: lusta19 - 2012. Április 19. - 16:32:08
Világosan le van írva hogy Loadmtamap-al töltöd be a mapot , nem konvertálod
Cím: [Leírás] 0.3c mapok berakása
Írta: Neax_Neax - 2012. Április 24. - 15:19:08
Leirom neked :
1.Letöltöd az a plugint hogy : mtamap.inc

2., .map fájlt bemásolod a szerver mappában azon belûl a \"Scriptfiles\" mappába


3.Leirom neked a pawno kinézetét:

Példa:
#include <mtamap>
public OnGameModeInit() // alá
  LoadMtaMap(\"Szerverembe.map\");  // LoadMtaMap(\"a mapodnak a neve .map\"); itt például : Szerverembe.map
ennyi lenne vagyis nekem igy sikerült berakni !
Cím: [Leírás] 0.3c mapok berakása
Írta: xSkillZ7x - 2012. Április 25. - 16:55:03
0.3d-s 0.3e-s objecteket nem lehet be tenni?Mert akarok csinalni egy hazat es szuksegem lenne ra.Koszi elore :P
Cím: [Leírás] 0.3c mapok berakása
Írta: Neax_Neax - 2012. Április 25. - 17:53:06
EZt most nemértem \"0.3d-s 0.3e-s \"
Cím: [Leírás] 0.3c mapok berakása
Írta: [PlayZone]Rulexface - 2012. Április 25. - 17:54:02
Idézetet írta: Neax_Neax date=1335273548\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"7613\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Leirom neked :
1.Letöltöd az a plugint hogy : mtamap.inc

2., .map fájlt bemásolod a szerver mappában azon belûl a \"Scriptfiles\" mappába


3.Leirom neked a pawno kinézetét:

Példa:
#include <mtamap>
public OnGameModeInit() // alá
  LoadMtaMap(\"Szerverembe.map\");  // LoadMtaMap(\"a mapodnak a neve .map\"); itt például : Szerverembe.map
ennyi lenne vagyis nekem igy sikerült berakni !
 
Plugint?
Cím: [Leírás] 0.3c mapok berakása
Írta: Neax_Neax - 2012. Április 25. - 18:34:45
sorry includét  ..
és szálj le rólam !!
Cím: [Leírás] 0.3c mapok berakása
Írta: [PlayZone]Rulexface - 2012. Április 25. - 19:23:07
Rád száltam?On: Egyébként nem rossz a leírás de ha egy kezdõ megnézi ez neki erõs lehet. 3-4 lépésbõl áll csak nehezen van elmagyarázva...
Cím: [Leírás] 0.3c mapok berakása
Írta: Makarov - 2012. Április 27. - 18:13:12
A streamer plugin meg inc erre is használ? Nincs az 1000 objectes korlát ha .map file bol töltöm be ily leírt módon?
Cím: [Leírás] 0.3c mapok berakása
Írta: [PlayZone]Rulexface - 2012. Április 27. - 18:16:58
400. De nincs használj streamert.
Cím: [Leírás] 0.3c mapok berakása
Írta: kurta999 - 2012. Április 27. - 18:44:26
0.3b, 0.3c volt a 400.
0.3d felett 1000.
Cím: [Leírás] 0.3c mapok berakása
Írta: [PlayZone]Rulexface - 2012. Április 27. - 19:18:51
Idézetet írta: kurta999 date=1335545066\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"7613\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
0.3b, 0.3c volt a 400.
0.3d felett 1000.
 
Bocs. Ez nekem újdonság.
Cím: [Leírás] 0.3c mapok berakása
Írta: fbsokk - 2012. Május 02. - 06:41:36
Köszi. Ez kellett. :thumbsup:
Cím: [Leírás] 0.3c mapok berakása
Írta: #Nexus# - 2012. Május 03. - 19:30:34
Sok embernek hasznos lehet :D
Cím: [Leírás] 0.3c mapok berakása
Írta: Cronos - 2012. Július 21. - 20:21:05
Letöltöttem MTA Hivatalos oldalról a klienst, és miután csináltam egy mappot, mindent úgy megcsináltam ahogy leírtad, egy része jó is, de van egy két object ami nem jól jelen meg, mi lehet a probléma ? 0.3e objectek azt hiszem. A leírás egyébként jó müködik, egy két object nem stimmel miután megnyitom a szervert.
Cím: [Leírás] 0.3c mapok berakása
Írta: Spedy - 2012. Július 22. - 14:47:09
Lehetséges nem ismeri fel... Menyi objectet raktál bele?
Cím: [Leírás] 0.3c mapok berakása
Írta: Cronos - 2012. Július 22. - 16:26:08
Össz-vissz 231, de csak az új objecteket nem jeleníti meg, mint pl az a sok kis színes kockából álló padló féleség.
Cím: [Leírás] 0.3c mapok berakása
Írta: Striker - 2012. Július 23. - 23:35:47
hasznos volt számomra köszi :D
Cím: [Leírás] 0.3c mapok berakása
Írta: Spedy - 2012. Július 27. - 16:23:39
Nekem müködik. És grat!
Cím: [Leírás] 0.3c mapok berakása
Írta: Zeli6 - 2012. Augusztus 03. - 12:56:10
Sziasztok! Nekem mûködik, de az a problémám, hogy amikor bele van rakva egy 600+ objectes map, akkor ahogy fellépek a szerverre (saját géprõl megy) elõjön a nyelvválasztóm, kiválasztom, eltûnik a dialog és csak kb 5mp múlva hozza be a skin választót. De ha kiveszem akkor még egy szempillantás se.. Ez elég zavaró.. Van rá valami megoldás? Késõbb még többet is beszeretnék rakni..
Cím: [Leírás] 0.3c mapok berakása
Írta: Andris2120 - 2012. Augusztus 11. - 18:56:49
0.3e-be hogy lehet betenni 0.3c-s objecteket? ugyanígy?

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2012. Augusztus 11. - 19:14:42 )

Ez van beírva pawno-ba....
 
#include <mtamap>
#include <a_samp>
public OnGameModeInit()
{
    LoadMtaMap(\"stunt.map\", true);
    return 1;
}

 
és ezt adja ki mikor compile-ra nyomok:
 
C:\\Users\\Apa\\Desktop\\Toshiba\\GTA SERVER\\pawno\\include\\mtamap.inc(85) : error 017: undefined symbol \"print\"
C:\\Users\\Apa\\Desktop\\Toshiba\\GTA SERVER\\pawno\\include\\mtamap.inc(85) : warning 215: expression has no effect
C:\\Users\\Apa\\Desktop\\Toshiba\\GTA SERVER\\pawno\\include\\mtamap.inc(85) : error 001: expected token: \";\", but found \")\"
C:\\Users\\Apa\\Desktop\\Toshiba\\GTA SERVER\\pawno\\include\\mtamap.inc(85) : error 029: invalid expression, assumed zero
C:\\Users\\Apa\\Desktop\\Toshiba\\GTA SERVER\\pawno\\include\\mtamap.inc(85) : fatal error 107: too many error messages on one line
Compilation aborted.Pawn compiler 3.2.3664           Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase
 
4 Errors.
Cím: [Leírás] 0.3c mapok berakása
Írta: RCkecskee - 2012. Szeptember 02. - 16:46:54
Helló! Felraknád az mtamap.inc-et másik oldalra, mert a solidfiels már nem mûködik  :(
Cím: [Leírás] 0.3c mapok berakása
Írta: lusta19 - 2012. Szeptember 02. - 18:26:27
Idézetet írta: RCkecskee date=1346597214\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"7613\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Helló! Felraknád az mtamap.inc-et másik oldalra, mert a solidfiels már nem mûködik  :(
 
Tessék:  http://bayfiles.com/file/l7Av/85rgq8/mtamap.inc
De a solidfiles link is jó. http://www.solidfiles.com/d/eafe/