Szerző Téma: Floattan  (Megtekintve 1523 alkalommal)

Floattan
« Dátum: 2014. Október 31. - 22:46:17 »
0 Show voters
Idézetet írta: DrAkE date=1414794582\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"51252\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Megjegyzés: Ez a funkció kis kezdőbetűvel kezdődik.
Leírás:
Vissza adja a tangensét egy adott szögnek. A szöget meg lehet adni radiánban vagy fokban.
Paraméterek:
(Float:value, anglemode:mode=radian)
Float:value   Kívánt szög, amelyiknek megakarod kapni a tangensét.
anglemode   Szög mód, függ a bevitt értéktől.
Visszatérési értékek:
A megadott szög tangense.
Fontos tudnivaló:
GTA/SA-MP a legtöbb helyen fokot használ, példuál GetPlayerFacingAngle. Tehát sokkal jobban jársz, hogy ha a \'fok\' (degrees) szög módot használod, és nem a radiánt.
Fontos még megjegyezni, hogy a szögek GTA-ban az órajárásával ellentétesek. 270° -  kelet, 90° - nyugat, dél - 180° és észak 0°/360°.
Példa használatra:
 

public OnGameModeInit()
{
    printf(\"30° tangense: %f\", floattan(30.0, degrees)); // Visszatérési érték: 1
    return 1;
}

 
Kapcsolódó funkciók:
floatsin: Megadott szög szinuszát adja vissza.
floatcos: Megadott szög koszinuszát adja vissza.
 
« Utoljára szerkesztve: 2015. Május 25. - 21:09:30 írta RusH. »

Nem elérhető DrAkE

  • 2078
    • Profil megtekintése
Floattan
« Válasz #1 Dátum: 2014. Október 31. - 23:01:04 »
+1 Show voters

Leírás:
Kap egy érintővonalat egy adott szögből. Az inputszög radiánokban, diplomákban vagy fokokban lehet.
 
[/quote]
Hogy hol? :DDDDDDDD
U.I.: Szerintem még tanulj egy kis angolt, ha fordítani akarsz dolgokat :DDD
« Utoljára szerkesztve: 2014. Október 31. - 23:06:22 írta DrAkE »

Floattan
« Válasz #2 Dátum: 2014. Október 31. - 23:05:31 »
0 Show voters
Idézetet írta: DrAkE date=1414792864\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"51252\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


Leírás:
Kap egy érintővonalat egy adott szögből. Az inputszög radiánokban, diplomákban vagy fokokban lehet.
 
Hogy hol? :DDDDDDDD
 
[/quote]
Azt a... :D Javítom egy pillanat!


Köszönöm, hogy szóltál!
« Utoljára szerkesztve: 2014. Október 31. - 23:07:21 írta Gregor »

Nem elérhető DrAkE

  • 2078
    • Profil megtekintése
Floattan
« Válasz #3 Dátum: 2014. Október 31. - 23:08:26 »
0 Show voters
Ne haragudj meg, de szerintem nem Google Fordítóval kellene lefordítani, mert ilyen eredményt kapsz :D Az egész fordítás egy nagy baromság :D

Nem elérhető Benceee

  • 4785
    • Profil megtekintése
Floattan
« Válasz #4 Dátum: 2014. Október 31. - 23:13:03 »
+2 Show voters
Heeeee?

Nem elérhető ZyZu.

  • Globális moderátor
  • 8939
  • my turbo diesel forum
  • Discord: ZyZu.
    • Profil megtekintése
Floattan
« Válasz #5 Dátum: 2014. Október 31. - 23:25:28 »
0 Show voters
Még nem is hasonlít.. http://wiki.sa-mp.com/wiki/Floattan :D

Nem elérhető DrAkE

  • 2078
    • Profil megtekintése
Floattan
« Válasz #6 Dátum: 2014. Október 31. - 23:29:42 »
+1 Show voters
Ne haragudj meg, de inkább lefordítottam neked az egészet:
Megjegyzés: Ez a funkció kis kezdőbetűvel kezdődik.
Leírás:
Vissza adja a tangensét egy adott szögnek. A szöget meg lehet adni radiánban vagy fokban.
Paraméterek:
(Float:value, anglemode:mode=radian)
Float:value   Kívánt szög, amelyiknek megakarod kapni a tangensét.
anglemode   Szög mód, függ a bevitt értéktől.
Visszatérési értékek:
A megadott szög tangense.
Fontos tudnivaló:
GTA/SA-MP a legtöbb helyen fokot használ, példuál GetPlayerFacingAngle. Tehát sokkal jobban jársz, hogy ha a \'fok\' (degrees) szög módot használod, és nem a radiánt.
Fontos még megjegyezni, hogy a szögek GTA-ban az órajárásával ellentétesek. 270° -  kelet, 90° - nyugat, dél - 180° és észak 0°/360°.
Példa használatra:
 

public OnGameModeInit()
{
    printf(\"30° tangense: %f\", floattan(30.0, degrees)); // Visszatérési érték: 1
    return 1;
}

 
Kapcsolódó funkciók:
floatsin: Megadott szög szinuszát adja vissza.
floatcos: Megadott szög koszinuszát adja vissza.
« Utoljára szerkesztve: 2014. Október 31. - 23:31:19 írta DrAkE »

Floattan
« Válasz #7 Dátum: 2014. Október 31. - 23:36:20 »
0 Show voters
Én ezért nem haragszom meg. Nagyon köszönom a felhívást, és a helyesbítéseket!

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal