GTA Közösség - A magyar GTA fórum

San Andreas Multiplayer (SA-MP) => Leírások/Útmutatók => SA-MP: Szerverfejlesztés => Függvények => A témát indította: citromhun - 2014. Október 31. - 22:46:17

Cím: Floattan
Írta: citromhun - 2014. Október 31. - 22:46:17
Idézetet írta: DrAkE date=1414794582\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"51252\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Megjegyzés: Ez a funkció kis kezdőbetűvel kezdődik.
Leírás:
Vissza adja a tangensét egy adott szögnek. A szöget meg lehet adni radiánban vagy fokban.
Paraméterek:
(Float:value, anglemode:mode=radian)
Float:value   Kívánt szög, amelyiknek megakarod kapni a tangensét.
anglemode   Szög mód, függ a bevitt értéktől.
Visszatérési értékek:
A megadott szög tangense.
Fontos tudnivaló:
GTA/SA-MP a legtöbb helyen fokot használ, példuál GetPlayerFacingAngle. Tehát sokkal jobban jársz, hogy ha a \'fok\' (degrees) szög módot használod, és nem a radiánt.
Fontos még megjegyezni, hogy a szögek GTA-ban az órajárásával ellentétesek. 270° -  kelet, 90° - nyugat, dél - 180° és észak 0°/360°.
Példa használatra:
 

public OnGameModeInit()
{
    printf(\"30° tangense: %f\", floattan(30.0, degrees)); // Visszatérési érték: 1
    return 1;
}

 
Kapcsolódó funkciók:
floatsin: Megadott szög szinuszát adja vissza.
floatcos: Megadott szög koszinuszát adja vissza.
 
Cím: Floattan
Írta: DrAkE - 2014. Október 31. - 23:01:04

Leírás:
Kap egy érintővonalat egy adott szögből. Az inputszög radiánokban, diplomákban vagy fokokban lehet.
 
[/quote]
Hogy hol? :DDDDDDDD
U.I.: Szerintem még tanulj egy kis angolt, ha fordítani akarsz dolgokat :DDD
Cím: Floattan
Írta: citromhun - 2014. Október 31. - 23:05:31
Idézetet írta: DrAkE date=1414792864\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"51252\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


Leírás:
Kap egy érintővonalat egy adott szögből. Az inputszög radiánokban, diplomákban vagy fokokban lehet.
 
Hogy hol? :DDDDDDDD
 
[/quote]
Azt a... :D Javítom egy pillanat!


Köszönöm, hogy szóltál!
Cím: Floattan
Írta: DrAkE - 2014. Október 31. - 23:08:26
Ne haragudj meg, de szerintem nem Google Fordítóval kellene lefordítani, mert ilyen eredményt kapsz :D Az egész fordítás egy nagy baromság :D
Cím: Floattan
Írta: Benceee - 2014. Október 31. - 23:13:03
Heeeee?
Cím: Floattan
Írta: ZyZu. - 2014. Október 31. - 23:25:28
Még nem is hasonlít.. http://wiki.sa-mp.com/wiki/Floattan :D
Cím: Floattan
Írta: DrAkE - 2014. Október 31. - 23:29:42
Ne haragudj meg, de inkább lefordítottam neked az egészet:
Megjegyzés: Ez a funkció kis kezdőbetűvel kezdődik.
Leírás:
Vissza adja a tangensét egy adott szögnek. A szöget meg lehet adni radiánban vagy fokban.
Paraméterek:
(Float:value, anglemode:mode=radian)
Float:value   Kívánt szög, amelyiknek megakarod kapni a tangensét.
anglemode   Szög mód, függ a bevitt értéktől.
Visszatérési értékek:
A megadott szög tangense.
Fontos tudnivaló:
GTA/SA-MP a legtöbb helyen fokot használ, példuál GetPlayerFacingAngle. Tehát sokkal jobban jársz, hogy ha a \'fok\' (degrees) szög módot használod, és nem a radiánt.
Fontos még megjegyezni, hogy a szögek GTA-ban az órajárásával ellentétesek. 270° -  kelet, 90° - nyugat, dél - 180° és észak 0°/360°.
Példa használatra:
 

public OnGameModeInit()
{
    printf(\"30° tangense: %f\", floattan(30.0, degrees)); // Visszatérési érték: 1
    return 1;
}

 
Kapcsolódó funkciók:
floatsin: Megadott szög szinuszát adja vissza.
floatcos: Megadott szög koszinuszát adja vissza.
Cím: Floattan
Írta: citromhun - 2014. Október 31. - 23:36:20
Én ezért nem haragszom meg. Nagyon köszönom a felhívást, és a helyesbítéseket!