Ne haragudj meg, de inkább lefordítottam neked az egészet:
Megjegyzés: Ez a funkció kis kezdőbetűvel kezdődik.
Leírás:
Vissza adja a tangensét egy adott szögnek. A szöget meg lehet adni radiánban vagy fokban.
Paraméterek:
(Float:value, anglemode:mode=radian)
Float:value Kívánt szög, amelyiknek megakarod kapni a tangensét.
anglemode Szög mód, függ a bevitt értéktől.
Visszatérési értékek:
A megadott szög tangense.
Fontos tudnivaló:
GTA/SA-MP a legtöbb helyen fokot használ, példuál GetPlayerFacingAngle. Tehát sokkal jobban jársz, hogy ha a \'fok\' (degrees) szög módot használod, és nem a radiánt.
Fontos még megjegyezni, hogy a szögek GTA-ban az órajárásával ellentétesek. 270° - kelet, 90° - nyugat, dél - 180° és észak 0°/360°.
Példa használatra:
public OnGameModeInit()
{
printf(\"30° tangense: %f\", floattan(30.0, degrees)); // Visszatérési érték: 1
return 1;
}
Kapcsolódó funkciók:
floatsin: Megadott szög szinuszát adja vissza.
floatcos: Megadott szög koszinuszát adja vissza.