GetPlayerArmour
Ismertetõ
Ezzel a függvénnyel lekérdezhetjük egy játékos páncélját, amelyet egy változóban tárolunk el.
Paraméterei
( playerid, &Float:armour )
playerid - Annak a játékosnak az ID-je ( Azonosítószáma ) amelyiknek lekérdezzük a páncéljának az összegét ( magyarán mennyi páncélja van )
&Float:armour - A lebegõpontos változó ( magyarán tizedes tört ) által eltárolt referencia
Visszatérési értéke
Ennek a függvénynek nincs speciális visszatérési értéke. A játékos páncéljának összegét egy megadott változóban tárolhatjuk el.
PéldaScript
new Float:armour; // Létrehozunk egy új lebegõpontos változót ( tizedes törtet ) aminek a neve armour lesz
GetPlayerArmour(playerid, armour); // Lekérdezzük a játékos páncélját
new s[40]; // Létrehozunk egy új karakterláncot aminek hosszúsága 40 betû ( hogy egyszerûen fogalmazzak ) lesz
format(s, sizeof(s), \"SERVER: A te páncélod %0.f százalék\", armour); // Megformázzuk az üzenetet majd kiírjuk, hogy hány százalékon van a páncélja
SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFAA, s); // Elküldjük az üzenetet