ClearAnimations
Ismertetõ
Ennek függvénynek a segítségével megállíthatunk minden olyan animációt ami még fut. Hozzáteszem, ha valaki egy animlistát készít szinte mindig szüksége lesz erre a függvényre.
Paraméterei
( playerid )
playerid - Annak a játékosnak az ID-je ( Azonosítószáma ) amelyiknek meg akarjuk állítani az animot.
Visszatérési értéke
Ennek a funkciónak
nincs speciális visszatérési értéke.
PéldaScript
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) // Létrehozunk egy OnPlayerCommandTextet ( egy úgymond parancsos függvényt )
{
if(!strcmp(cmdtext, \"/animoff\", true)) // Ha az /animoff ( magyarúl: animmegállitása vagy hasonlók ) igaz, akkor --->
{
ClearAnimations(playerid); // Leállítjuk az Animácót ezzel a függvénnyel
return 1; // Visszatérünk ( Ez a ClearAnimations függvény visszatérési értéke )
}
return 0; // Visszatérünk ( Ez az OnPlayerCommandText függvény visszatérési értéke )
}
Figyelem! Ez a funkció módosúl a SA:MP 0.3b-nél, más egyéb verzióknál
nem. A módosulást alább olvashatjátok.
Módosulás
A 0.3b-nél egyetlen dolog módosul és ez nem más mint a
Paraméterek. Még bejön hozzá egy másik paraméter is aminek a neve: forcesync. És most jön a magyarázat.
0.3b Paraméterei
( playerid, forcesync )
playerid - Akinek le akarjuk állítani az animot
forcesync - Itt azt választhatjuk, hogy az animáció jelenjen meg a továbbított játékosoknak, ez választható. ( Szó szerint fordítottam, ezért ennek az értelmét én se értem annyira. )
Visszatérési értéke
Ennek a funkciónak nincs speciális visszatérési értéke.
Hivatalos Fórumlink
http://wiki.sa-mp.com/wiki/ClearAnimations Helyesírási hibák miatt elnézést. PéldaScriptet nem írok a 0.3b-nek, ha nem probléma, mivel nem is tudom, hogy mûködne ez + a szerverek nagy százaléka áttért a 0.3d-re, de legfõképpen a 0.3e-re így úgy gondoltam nincs szükség rá, de persze kérésre megcsinálom. Remélem segíthettem.
E:Ja, ezt kifelejtettem, a hozzá kapcsolódó összes függvényt 2 napon belül várhatók.