GTA Közösség - A magyar GTA fórum

San Andreas Multiplayer (SA-MP) => Leírások/Útmutatók => SA-MP: Szerverfejlesztés => Függvények => A témát indította: SnooP - 2012. augusztus 24. - 01:02:51

Cím: GetPlayerArmour
Írta: SnooP - 2012. augusztus 24. - 01:02:51
GetPlayerArmour
Ismertetõ
Ezzel a függvénnyel lekérdezhetjük egy játékos páncélját, amelyet egy változóban tárolunk el.
Paraméterei
 
 ( playerid, &Float:armour ) 

 
playerid - Annak a játékosnak az ID-je ( Azonosítószáma ) amelyiknek lekérdezzük a páncéljának az összegét ( magyarán mennyi páncélja van )
&Float:armour - A lebegõpontos változó ( magyarán tizedes tört ) által eltárolt referencia
Visszatérési értéke
Ennek a függvénynek nincs speciális visszatérési értéke.  A játékos páncéljának összegét egy megadott változóban tárolhatjuk el.
PéldaScript
 
new Float:armour; // Létrehozunk egy új lebegõpontos változót ( tizedes törtet ) aminek a neve armour lesz
GetPlayerArmour(playerid, armour); // Lekérdezzük a játékos páncélját
new s[40]; // Létrehozunk egy új karakterláncot aminek hosszúsága 40 betû ( hogy egyszerûen fogalmazzak ) lesz
format(s, sizeof(s), \"SERVER: A te páncélod %0.f százalék\", armour); // Megformázzuk az üzenetet majd kiírjuk, hogy hány százalékon van a páncélja
SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFAA, s); // Elküldjük az üzenetet

 


Hivatalos Fórumlink

http://wiki.sa-mp.com/wiki/GetPlayerArmour
 

Ha helyesírási hiba van benne elnézést, de hajnali 1 van, s már én se koncentrálok olyan jól  :D Ha fordítási hibát találtok kérlek jelezzétek, remélem segíthettem vele  :).