SetPlayerArmour
Ismertetõ
Ennek a függvénynek a segítségével beállíthatjuk egy adott játékos páncéljának a mértékét.
Paraméterei
( playerid, Float:armour)
playerid - Annak a játékosnak az ID-je ( azonosítószáma ) amelyiknek módosítani akarjuk a páncéljának az értékét.
Float:armour - Az új páncél összege amelyet szeretnénk adni a playernek, ezt lebegõpontos változóval ( angolul floatnak hívják, és ezt magyarosan mondva tizedes törtnek hívjuk ) tudjuk megoldani.
Visszatérési értéke
Ennek a funkciónak nincs speciális visszatérési értéke.
PéldaScript
if (strcmp(cmdtext, \"/armour\", true) == 0) // Ha a /armour parancs igaz ( true ) akkor --->
{
SetPlayerArmour(playerid, 100.0); // ---> Beállítjuk a Player Páncélját 100-ra azaz teljesre.
SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFAA, \"Páncélod teljesen feltöltve\"); // Elküldünk neki egy üzenetet
return 1; // Visszatérünk
}