Szerző Téma: /parkol  (Megtekintve 1019 alkalommal)

/parkol
« Dátum: 2012. Május 28. - 14:56:58 »
0 Show voters
Üdv.
Kellene egy /parkol parancs ami annyit tesz,hogy leparkolja az autót leállitja a motort,lámpát meg mindent és nem tûnik el. Röviden ennyi meg,hogy mindenhova lehessen parkolni :) Elõre is thx!

Nem elérhető scripter01

  • 1035
  • Ex Moderálisan Globális
    • Profil megtekintése
/parkol
« Válasz #1 Dátum: 2012. Május 28. - 22:51:42 »
0 Show voters
Most én azt szedtem ki hogy neked admin park kell!
 
if(strcmp(cmd, \"/apark\", true) == 0)
{
if(IsPlayerConnected(playerid))
   {
   new Float:x,Float:y,Float:z;
   new Float:a;
   new carid;
   carid = GetPlayerVehicleID(playerid);
   GetPlayerName(playerid, playername, sizeof(playername));
   GetVehiclePos(carid, x, y, z);
//         GetPlayerFacingAngle(playerid, a);
   GetVehicleZAngle(carid, a);
   if(PlayerInfo[playerid][pAdmin] >= 3)
   {
      CarInfo[carid][cLocationx] = x;
      CarInfo[carid][cLocationy] = y;
      CarInfo[carid][cLocationz] = z;
      CarInfo[carid][cAngle] = a;
      format(string, sizeof(string), \"~n~ Leparkolva. ~n~\");
      GameTextForPlayer(playerid, \"Leparkoltad ezt a jarmuvet ide.\", 10000, 3);
      OnPropUpdate();
      OnPlayerUpdate(playerid);
          DestroyVehicle(carid);
          CreateVehicle(CarInfo[carid][cModel],CarInfo[carid][cLocationx],CarInfo[carid][cLocationy],CarInfo[carid][cLocationz]+1.0,CarInfo[carid][cAngle],CarInfo[carid][cColorOne],CarInfo[carid][cColorTwo],60000);
      return 1;
   }
   else
   {
       SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"   Nem tudod használni !\");
       return 1;
   }
}
return 1;
}

 
Ha viszont sima park kellet akkor itt van az is!
 

if(strcmp(cmd, \"/v\", true) == 0 || strcmp(cmd, \"/vehicle\", true) == 0)
{
    if(IsPlayerConnected(playerid))
    {
        if(gPlayerLogged[playerid] == 0)
        {
            SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"   Elõbb jelentkezz be ! \");
            return 1;
        }
        new x_nr[64];
        x_nr = strtok(cmdtext, idx);
        if(!strlen(x_nr))
        {
            SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Használat: (/v)ehicle [név]\");
            SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Név: park\");
            return 1;
        }
if(strcmp(x_nr,\"park\",true) == 0)
        {
            new Float:x,Float:y,Float:z;
      new Float:a;
      new carid;
      new getcarid;
      if(GetPlayerVehicleID(playerid) == PlayerInfo[playerid][pPcarkey]) { carid = PlayerInfo[playerid][pPcarkey]; }
      else if(GetPlayerVehicleID(playerid) == PlayerInfo[playerid][pPcarkey2]) { carid = PlayerInfo[playerid][pPcarkey2]; }
      else if(GetPlayerVehicleID(playerid) == PlayerInfo[playerid][pPcarkey3]) { carid = PlayerInfo[playerid][pPcarkey3]; }
      else { return 1; }
      getcarid = GetPlayerVehicleID(playerid);
      GetPlayerName(playerid, playername, sizeof(playername));
      GetVehiclePos(carid, x, y, z);
      //GetPlayerFacingAngle(playerid, a);
      GetVehicleZAngle(carid, a);
      if(IsPlayerInVehicle(playerid,carid) && CarInfo[carid][cOwned] == 1)
      {
            if(PlayerInfo[playerid][pPcarkey] == 999 && PlayerInfo[playerid][pPcarkey2] == 999 & PlayerInfo[playerid][pPcarkey3])
         {
            SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"You don\'t own a car.\");
            return 1;
         }
         if(getcarid == carid)
         {
            CarInfo[carid][cLocationx] = x;
            CarInfo[carid][cLocationy] = y;
            CarInfo[carid][cLocationz] = z;
            CarInfo[carid][cAngle] = a;
            format(string, sizeof(string), \"~n~ You have parked your vehicle in this location. ~n~\");
            GameTextForPlayer(playerid, \"You have parked your vehicle in this position. It will respawn here.\", 10000, 3);
            OnPropUpdate();
            OnPlayerUpdate(playerid);
            DestroyVehicle(carid);
            CreateVehicle(CarInfo[carid][cModel],CarInfo[carid][cLocationx],CarInfo[carid][cLocationy],CarInfo[carid][cLocationz]+1.0,CarInfo[carid][cAngle],CarInfo[carid][cColorOne],CarInfo[carid][cColorTwo],60000);
            TogglePlayerControllable(playerid, 1);
            return 1;
                  }
      }
        }

Nem elérhető ZyZu.

  • Globális moderátor
  • 8939
  • my turbo diesel forum
  • Discord: ZyZu.
    • Profil megtekintése
/parkol
« Válasz #2 Dátum: 2012. Május 29. - 16:23:19 »
0 Show voters
Ebbõl ki kell venni szerintem sok munka rá keressek a google -n és írni fogom a linket ha találok egy ilyen témát..  :hmmm:

/parkol
« Válasz #3 Dátum: 2012. Május 29. - 17:07:13 »
0 Show voters
scripter amit adtál adminosat abból kiveszem a cuccost és megnézem.

Nem elérhető Benceee

  • 4785
    • Profil megtekintése
/parkol
« Válasz #4 Dátum: 2012. Május 29. - 20:14:44 »
0 Show voters
Idézetet írta: scripter01 date=1338238302\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"22103\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Most én azt szedtem ki hogy neked admin park kell!
 
if(strcmp(cmd, \"/apark\", true) == 0)
{
if(IsPlayerConnected(playerid))
   {
   new Float:x,Float:y,Float:z;
   new Float:a;
   new carid;
   carid = GetPlayerVehicleID(playerid);
   GetPlayerName(playerid, playername, sizeof(playername));
   GetVehiclePos(carid, x, y, z);
//         GetPlayerFacingAngle(playerid, a);
   GetVehicleZAngle(carid, a);
   if(PlayerInfo[playerid][pAdmin] >= 3)
   {
      CarInfo[carid][cLocationx] = x;
      CarInfo[carid][cLocationy] = y;
      CarInfo[carid][cLocationz] = z;
      CarInfo[carid][cAngle] = a;
      format(string, sizeof(string), \"~n~ Leparkolva. ~n~\");
      GameTextForPlayer(playerid, \"Leparkoltad ezt a jarmuvet ide.\", 10000, 3);
      OnPropUpdate();
      OnPlayerUpdate(playerid);
          DestroyVehicle(carid);
          CreateVehicle(CarInfo[carid][cModel],CarInfo[carid][cLocationx],CarInfo[carid][cLocationy],CarInfo[carid][cLocationz]+1.0,CarInfo[carid][cAngle],CarInfo[carid][cColorOne],CarInfo[carid][cColorTwo],60000);
      return 1;
   }
   else
   {
       SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"   Nem tudod használni !\");
       return 1;
   }
}
return 1;
}

 
Ha viszont sima park kellet akkor itt van az is!
 

if(strcmp(cmd, \"/v\", true) == 0 || strcmp(cmd, \"/vehicle\", true) == 0)
{
    if(IsPlayerConnected(playerid))
    {
        if(gPlayerLogged[playerid] == 0)
        {
            SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"   Elõbb jelentkezz be ! \");
            return 1;
        }
        new x_nr[64];
        x_nr = strtok(cmdtext, idx);
        if(!strlen(x_nr))
        {
            SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Használat: (/v)ehicle [név]\");
            SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Név: park\");
            return 1;
        }
if(strcmp(x_nr,\"park\",true) == 0)
        {
            new Float:x,Float:y,Float:z;
      new Float:a;
      new carid;
      new getcarid;
      if(GetPlayerVehicleID(playerid) == PlayerInfo[playerid][pPcarkey]) { carid = PlayerInfo[playerid][pPcarkey]; }
      else if(GetPlayerVehicleID(playerid) == PlayerInfo[playerid][pPcarkey2]) { carid = PlayerInfo[playerid][pPcarkey2]; }
      else if(GetPlayerVehicleID(playerid) == PlayerInfo[playerid][pPcarkey3]) { carid = PlayerInfo[playerid][pPcarkey3]; }
      else { return 1; }
      getcarid = GetPlayerVehicleID(playerid);
      GetPlayerName(playerid, playername, sizeof(playername));
      GetVehiclePos(carid, x, y, z);
      //GetPlayerFacingAngle(playerid, a);
      GetVehicleZAngle(carid, a);
      if(IsPlayerInVehicle(playerid,carid) && CarInfo[carid][cOwned] == 1)
      {
            if(PlayerInfo[playerid][pPcarkey] == 999 && PlayerInfo[playerid][pPcarkey2] == 999 & PlayerInfo[playerid][pPcarkey3])
         {
            SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"You don\'t own a car.\");
            return 1;
         }
         if(getcarid == carid)
         {
            CarInfo[carid][cLocationx] = x;
            CarInfo[carid][cLocationy] = y;
            CarInfo[carid][cLocationz] = z;
            CarInfo[carid][cAngle] = a;
            format(string, sizeof(string), \"~n~ You have parked your vehicle in this location. ~n~\");
            GameTextForPlayer(playerid, \"You have parked your vehicle in this position. It will respawn here.\", 10000, 3);
            OnPropUpdate();
            OnPlayerUpdate(playerid);
            DestroyVehicle(carid);
            CreateVehicle(CarInfo[carid][cModel],CarInfo[carid][cLocationx],CarInfo[carid][cLocationy],CarInfo[carid][cLocationz]+1.0,CarInfo[carid][cAngle],CarInfo[carid][cColorOne],CarInfo[carid][cColorTwo],60000);
            TogglePlayerControllable(playerid, 1);
            return 1;
                  }
      }
        }

 

Utálom, amikor kimásoltok egy RP modból egy parancsot, le sem ellenõrzitek, hogy jó-e, és bemésoljátok, miközben 2000 hiba van benne. Ezzel csak a többieket zavarod össze. Inkább ilyenért ne is írjatok.
Ha kiszálunk egy kocsiból, akkor mentse el a pozíciót?

Nem elérhető ZyZu.

  • Globális moderátor
  • 8939
  • my turbo diesel forum
  • Discord: ZyZu.
    • Profil megtekintése
/parkol
« Válasz #5 Dátum: 2012. Május 29. - 22:12:43 »
0 Show voters
Azért mondtam én is hogy sok munka mert nincsenek definalva a cuccok és lehet nem is jó de azért kiszedni bonyorult .. :)
És találtam egyet..
http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=317116
« Utoljára szerkesztve: 2012. Május 29. - 22:33:21 írta ZyZu »

/parkol
« Válasz #6 Dátum: 2012. Május 30. - 13:16:17 »
0 Show voters
ZyZu amit küldtél abba ott is marad a kocsi ahova parkol vagy eltûnik?

Nem elérhető ZyZu.

  • Globális moderátor
  • 8939
  • my turbo diesel forum
  • Discord: ZyZu.
    • Profil megtekintése
/parkol
« Válasz #7 Dátum: 2012. Május 30. - 13:52:47 »
0 Show voters
Elmenti egy txt -ben majd be kell raknod a módba.. és késsz :)

/parkol
« Válasz #8 Dátum: 2012. Május 30. - 16:49:16 »
0 Show voters
az úgy nemjó...
Nekem úgy kell h ott maradjon ne kelljen sehova rakni, úgy mint a PPC_Housingba de azt nem használok mert a luxadmintól beszar..

Nem elérhető Szilard

  • Adminisztrátor
  • 1832
    • Profil megtekintése
/parkol
« Válasz #9 Dátum: 2012. Június 08. - 14:59:14 »
0 Show voters
Kellenének az autónak a változói is..

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal