Szerző Téma: kapu  (Megtekintve 3637 alkalommal)

kapu
« Válasz #15 Dátum: 2011. szeptember 17. - 11:48:03 »
0 Show voters
Idézetet írta: Shit date=1316252749\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"11486\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Rossz.
 
Nekem mûködik  :o  :laugh:

Nem elérhető Sheet

  • 1508
  • Támogató
    • Profil megtekintése
kapu
« Válasz #16 Dátum: 2011. szeptember 17. - 11:50:58 »
0 Show voters
lehet hogy mûködik de, ha fs-t írsz, minek OnGameModeInit()?
[pawn]public OnFilterScriptInit()
{
kapub = CreateObject(980, -1908.163330, 238.405075, 36.934452, 0.0000, 0.0000, 178.6587);
return 1; 
}
#else
public OnGameModeInit()
{
kapub = CreateObject(980, -1908.158569, 238.489532, 31.271332, 0.0000, 0.0000, 178.6587);
return 1;
}[/pawn]
Bõven elég:
[pawn]public OnFilterScriptInit()
{
kapub = CreateObject(980, -1908.163330, 238.405075, 36.934452, 0.0000, 0.0000, 178.6587);
return 1; 
}[/pawn]

Nem elérhető scripter01

  • 1035
  • Ex Moderálisan Globális
    • Profil megtekintése
kapu
« Válasz #17 Dátum: 2011. szeptember 17. - 12:09:52 »
0 Show voters

#define DIALOG_0 (0) //létre hozunk egy dialogot
forward zar(playerid); // timer a kapuhoz
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
   if (strcmp(\"/nyit\", cmdtext, true) == 0)
   {
      ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_0, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Kapunyitás:\",\"A kapu nyitásához kérem adja meg a jelszavat:\",\"Belépés\",\"Mégse\"); // meg jelenitjük vele a dialogot
      return 1;
   }
   return 0;
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
    if(dialogid == DIALOG_0)
    {
        if(response == 1)
        {
            if(!strcmp(inputtext,\"jelszavad\")) // ide bármien jelszót be írhatsz
         {
             SendClientMessage(playerid, 0xF50000FF, \"Hibás jelszó.\"); // ha eltér a jelszó szóval hibás!
         }
         else
         {
            SendClientMessage(playerid, 0xF50000FF, \"Kapu kinyitva, 10mp múlva zárúl.\"); // ha jó a jelszó
            MoveObject(OBJECT ID, x, y, z, ,sebesség); // Itt a KAPU NYITOTT helyzetben van!
            SetTimer(\"zar\",10000,0);
         }
      }
      return 1;
      }
   return 0;
}
public zar(playerid) //Ügye ez a ZAR timer
{
MoveObject(OBJECT ID, x, y, z, ,sebesség); // ITT a KAPU ZÁRVA van!
SendClientMessage(playerid,0xF50000FF,\"Kapu bezárva.\");
return 1;
}

 
public ZAR hoz a MoveObject-hez tedd be a kapú zárt részét ObjectID:PL 980 szóval azt arra írod amien kapút le mentettél!
x,y,z ide 3 kordínátát!Sebesség: Ajánlott a 2.5!
Majd a nyitotthezetbe is ugyan ezt meg cisnálod!
Vigyázz arra hogy a kapú ID ugyan az legyen mindenhol és a sebesség de viszont a kordínáta már a te dolgod!
Hát akkor enyi lenne ha segítettem mehet a +!
De ha valami nem jó akkor csak pötyögj PM-be!
De ez nem FiletScript ezt a gamemod-ba tedd be!
« Utoljára szerkesztve: 2011. szeptember 17. - 12:21:03 írta scripter01 »

kapu
« Válasz #18 Dátum: 2011. szeptember 17. - 16:57:31 »
0 Show voters
Akkor most én mondom hogy OFF vége. OFFokat töröltem
Csak hogy tiszta legyen: A  public nem timer,hanem egy kulcsszó,a SetTimer függvény indít el idõzítõt a megadott függvénnyel (Ami elõtt a public kulcsszó szerepel). A funkciók elõtt akkor kell public kulcsszónak szerepelnie,ha a script meg kell hívja futásidõben. 3 helyzetben szoktuk ezt a kulcsszót használni:
Ha idõzítõt indítunk,
CallLocalFunction függvény,
CallRemoteFunction függvény.
És itt mindenki lenyugodott.
« Utoljára szerkesztve: 2011. szeptember 17. - 17:02:42 írta ChuckNorris »

Nem elérhető scripter01

  • 1035
  • Ex Moderálisan Globális
    • Profil megtekintése
kapu
« Válasz #19 Dátum: 2011. szeptember 17. - 17:19:49 »
0 Show voters
Én nyugodt voltam eddig is de akkor a munkámat miért kell le szólni?
Valaki segíteni próbál õõ meg csak úgy le szólja jó mind1 én be fejeztem a veszekedést tetszik tetszik nem nem!
Ha valakinek nem tetszik ahogy csinálom kérem no comment!

kapu
« Válasz #20 Dátum: 2011. szeptember 17. - 21:31:34 »
0 Show voters
[pawn]//Kell a_samp és a_objects include
#include <a_samp>
#include <a_objects>
//OnPlayerConnect
//Object Elkészitése
public OnPlayerConnect(playerid)
{
CreateObject(ModelID,X,Y,Z,rX,rY,rZ); //Koordinátákat/Adatokat töltsd ki!
return 1;
}
//OnPlayerCommandText
//Kapu Nyitó Parancs
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if (strcmp(\"/mannyit\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
   MoveObject(ObjectID,X,Y,Z,Sebesség); //Koordinátákat/Adatokat töltsd ki!
   SendClientMessage(playerid,0xFF0000FF,\"Kapu Kinyitva!\");
   return 1;
}
return 0;
}
//OnPlayerCommandText
//Kapu Záró Parancs
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if (strcmp(\"/manzár\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
   MoveObject(ObjectID,X,Y,Z,Sebesség); //Koordinátákat/Adatokat töltsd ki!
   SendClientMessage(playerid,0xFF0000FF,\"Kapu Bezárva!\");
   return 1;
}
return 0;
}[/pawn]
Nem értem miért kell úgy elbonyolitani... :angel:
« Utoljára szerkesztve: 2011. szeptember 17. - 21:33:18 írta [HUN]0.3c Scripter »

kapu
« Válasz #21 Dátum: 2011. szeptember 19. - 04:37:46 »
0 Show voters
0.3c Scripter\" post=\"177178\" timestamp=\"1316287894\"]
[pawn]//Kell a_samp és a_objects include
#include <a_samp>
#include <a_objects>
//OnPlayerConnect
//Object Elkészitése
public OnPlayerConnect(playerid)
{
CreateObject(ModelID,X,Y,Z,rX,rY,rZ); //Koordinátákat/Adatokat töltsd ki!
return 1;
}
//OnPlayerCommandText
//Kapu Nyitó Parancs
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if (strcmp(\"/mannyit\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
   MoveObject(ObjectID,X,Y,Z,Sebesség); //Koordinátákat/Adatokat töltsd ki!
   SendClientMessage(playerid,0xFF0000FF,\"Kapu Kinyitva!\");
   return 1;
}
return 0;
}
//OnPlayerCommandText
//Kapu Záró Parancs
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if (strcmp(\"/manzár\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
   MoveObject(ObjectID,X,Y,Z,Sebesség); //Koordinátákat/Adatokat töltsd ki!
   SendClientMessage(playerid,0xFF0000FF,\"Kapu Bezárva!\");
   return 1;
}
return 0;
}[/pawn]
Nem értem miért kell úgy elbonyolitani... :angel:
 
[/quote]
 
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if (strcmp(\"/mannyit\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
MoveObject(ObjectID,X,Y,Z,Sebesség); //Koordinátákat/Adatokat töltsd ki!
SendClientMessage(playerid,0xFF0000FF,\"Kapu Kinyitva!\");
return 1;
}
return 0;
}
//OnPlayerCommandText
//Kapu Záró Parancs
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if (strcmp(\"/manzár\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
MoveObject(ObjectID,X,Y,Z,Sebesség); //Koordinátákat/Adatokat töltsd ki!
SendClientMessage(playerid,0xFF0000FF,\"Kapu Bezárva!\");
return 1;
}
return 0;
}

 
Szakadok..
Ha elmondod, hogy pontosan mit szeretnél megírom gyorsan.

kapu
« Válasz #22 Dátum: 2011. szeptember 19. - 13:43:44 »
0 Show voters
Én is kitöltöttem volna ha adott volna Koordinátákat...

kapu
« Válasz #23 Dátum: 2011. szeptember 19. - 16:53:25 »
0 Show voters
0.3c Scripter\" post=\"177665\" timestamp=\"1316432624\"]
Én is kitöltöttem volna ha adott volna Koordinátákat...
 
[/quote]
Minek 2db OnPlayerCommandText callback?

Nem elérhető DrAkE

  • 2078
    • Profil megtekintése
kapu
« Válasz #24 Dátum: 2011. szeptember 19. - 17:03:18 »
0 Show voters
0.3c Scripter\" post=\"177178\" timestamp=\"1316287894\"]
[pawn]public OnPlayerConnect(playerid)
{
CreateObject(ModelID,X,Y,Z,rX,rY,rZ); //Koordinátákat/Adatokat töltsd ki!
return 1;
}[/pawn]
Nem értem miért kell úgy elbonyolitani... :angel:
 
[/quote]
Azt a k*rv*, arra gondoltatok már hogy minden játékos csatlakozásnál létre fog hozni egy ki**szott Objectet?
« Utoljára szerkesztve: 2011. szeptember 19. - 17:05:49 írta DrAkE »

Nem elérhető .:Secur:.

  • 2430
  • GTA Hero
    • Profil megtekintése
kapu
« Válasz #25 Dátum: 2011. szeptember 19. - 19:34:31 »
0 Show voters
Idézetet írta: DrAkE date=1316444598\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"11486\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic

0.3c Scripter link=topic=15478.msg177178#msg177178 date=1316287894]
[pawn]public OnPlayerConnect(playerid)
{
CreateObject(ModelID,X,Y,Z,rX,rY,rZ); //Koordinátákat/Adatokat töltsd ki!
return 1;
}[/pawn]
Nem értem miért kell úgy elbonyolitani... :angel:
 
Azt a k*rv*, arra gondoltatok már hogy minden játékos csatlakozásnál létre fog hozni egy ki**szott Objectet?
 
[/quote]
xD most esett le, majd lehet rászánom magam de elég szarul is vok meg idõm sincs. :\'(

kapu
« Válasz #26 Dátum: 2011. szeptember 22. - 14:47:54 »
0 Show voters
Idézetet írta: Gumikacsa date=1316399866\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"11486\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic

0.3c Scripter link=topic=15478.msg177178#msg177178 date=1316287894]
[pawn]//Kell a_samp és a_objects include
#include <a_samp>
#include <a_objects>
//OnPlayerConnect
//Object Elkészitése
public OnPlayerConnect(playerid)
{
CreateObject(ModelID,X,Y,Z,rX,rY,rZ); //Koordinátákat/Adatokat töltsd ki!
return 1;
}
//OnPlayerCommandText
//Kapu Nyitó Parancs
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if (strcmp(\"/mannyit\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
   MoveObject(ObjectID,X,Y,Z,Sebesség); //Koordinátákat/Adatokat töltsd ki!
   SendClientMessage(playerid,0xFF0000FF,\"Kapu Kinyitva!\");
   return 1;
}
return 0;
}
//OnPlayerCommandText
//Kapu Záró Parancs
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if (strcmp(\"/manzár\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
   MoveObject(ObjectID,X,Y,Z,Sebesség); //Koordinátákat/Adatokat töltsd ki!
   SendClientMessage(playerid,0xFF0000FF,\"Kapu Bezárva!\");
   return 1;
}
return 0;
}[/pawn]
Nem értem miért kell úgy elbonyolitani... :angel:
 

public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if (strcmp(\"/mannyit\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
MoveObject(ObjectID,X,Y,Z,Sebesség); //Koordinátákat/Adatokat töltsd ki!
SendClientMessage(playerid,0xFF0000FF,\"Kapu Kinyitva!\");
return 1;
}
return 0;
}
//OnPlayerCommandText
//Kapu Záró Parancs
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if (strcmp(\"/manzár\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
MoveObject(ObjectID,X,Y,Z,Sebesség); //Koordinátákat/Adatokat töltsd ki!
SendClientMessage(playerid,0xFF0000FF,\"Kapu Bezárva!\");
return 1;
}
return 0;
}

 
Szakadok..
Ha elmondod, hogy pontosan mit szeretnél megírom gyorsan.
 
[/quote] egy ojan kaput kaccra mint a kamionozas konvoyban szerveren mikor beirtam /gum kinyilt a kapu

kapu
« Válasz #27 Dátum: 2011. szeptember 22. - 20:13:51 »
0 Show voters
Idézetet írta: N@rbirock date=1316695674\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"11486\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


 
0.3c Scripter link=topic=15478.msg177178#msg177178 date=1316287894]
[pawn]//Kell a_samp és a_objects include
#include <a_samp>
#include <a_objects>
//OnPlayerConnect
//Object Elkészitése
public OnPlayerConnect(playerid)
{
CreateObject(ModelID,X,Y,Z,rX,rY,rZ); //Koordinátákat/Adatokat töltsd ki!
return 1;
}
//OnPlayerCommandText
//Kapu Nyitó Parancs
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if (strcmp(\"/mannyit\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
   MoveObject(ObjectID,X,Y,Z,Sebesség); //Koordinátákat/Adatokat töltsd ki!
   SendClientMessage(playerid,0xFF0000FF,\"Kapu Kinyitva!\");
   return 1;
}
return 0;
}
//OnPlayerCommandText
//Kapu Záró Parancs
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if (strcmp(\"/manzár\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
   MoveObject(ObjectID,X,Y,Z,Sebesség); //Koordinátákat/Adatokat töltsd ki!
   SendClientMessage(playerid,0xFF0000FF,\"Kapu Bezárva!\");
   return 1;
}
return 0;
}[/pawn]
Nem értem miért kell úgy elbonyolitani... :angel:
 

public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if (strcmp(\"/mannyit\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
MoveObject(ObjectID,X,Y,Z,Sebesség); //Koordinátákat/Adatokat töltsd ki!
SendClientMessage(playerid,0xFF0000FF,\"Kapu Kinyitva!\");
return 1;
}
return 0;
}
//OnPlayerCommandText
//Kapu Záró Parancs
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if (strcmp(\"/manzár\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
MoveObject(ObjectID,X,Y,Z,Sebesség); //Koordinátákat/Adatokat töltsd ki!
SendClientMessage(playerid,0xFF0000FF,\"Kapu Bezárva!\");
return 1;
}
return 0;
}

 
Szakadok..
Ha elmondod, hogy pontosan mit szeretnél megírom gyorsan.
 
[/quote] egy ojan kaput kaccra mint a kamionozas konvoyban szerveren mikor beirtam /gum kinyilt a kapu
[/quote]
Háháhá, ki a prõ? :laugh: ;D
E:
Tessék itt is van.
 
#include a_samp
#include zcmd
#define GPublic:%0(%1)   forward %0(%1);\\
            public %0(%1)
new mand;
public OnFilterScriptInit() {
mand = CreateObject(980,2857.11962891,2612.96435547,12.59370422,0.00000000,0.00000000,272.00000000); //object(airportgate) (1)
return 1;
}
CMD:gum (playerid, params[]) {
MoveObject(mand, 2857.11962891, 2612.96435547, 7.01870108, 2.0);
SetTimer(\"Resetbase\",7000,0);
return 1;
}
GPublic: Resetbase() {
MoveObject(mand, 2857.11962891,2612.96435547,12.59370422,2.0);
return 1;
}
« Utoljára szerkesztve: 2011. szeptember 22. - 20:20:31 írta Gumikacsa »

kapu
« Válasz #28 Dátum: 2011. szeptember 22. - 20:42:07 »
0 Show voters
koszi zarom

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal