GTA Közösség - A magyar GTA fórum

San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => Szkript kérések => A témát indította: N@rbirock - 2011. szeptember 15. - 17:52:21

Cím: kapu
Írta: N@rbirock - 2011. szeptember 15. - 17:52:21
hogy lehet megcsinálni hogy jelszoval pl /man és kinyilik
Cím: kapu
Írta: JackBronson - 2011. szeptember 15. - 18:03:12
Mijen jelszóval?Ezt nem egészen értem.
[pawn]hogy jelszoval pl /man és kinyilik[/pawn]
Ebbe mi a jelszó hogy /man? XD
Kérlek jobban ird le.
Cím: kapu
Írta: staubka - 2011. szeptember 15. - 18:08:19
[pawn]new obj;[/pawn]
[pawn]public OnFilterScriptInit()
{
obj = CreateObject(/*object paraméterei, amelyek a kapura vonatkoznak*/);
return 1;
}[/pawn]
[pawn]CMD:man(playerid,params[])
{
MoveObject(obj,/*ahova mozgassa*/);
return 1;
}[/pawn]
kb ennyi...
Cím: kapu
Írta: curvemaster - 2011. szeptember 15. - 18:15:23
de jelszót nem csináltál. Majd én mindjárt megcsinálom.
Edit:
Na megcsináltam.
[pawn]
#include <a_samp>
#define COLOR_YELLOW 0xFFFF00AA
new object;
public OnFilterScriptInit()
{
object = CreateObject(/*ide az object paramétereit*/);
return 1;
}
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
new tmp[256];
new cmd[256];
new idx;
tmp = strtok(cmdtext, idx);
    cmd = strtok(cmdtext, idx);
if(strcmp(cmd, \"/man\", true) == 0)
{
    if(strfind(cmd, \"jelszó\", true) != -1)//itt írd át jelszót amire szeretnéd
    {
      MoveObject(object, /*ahova mozgassa, sebesség*/);
        return 1;
    } else {
      SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, \"Hibás jelszó!\");
        return false;
   }
}
return 0;
}
strtok(const string[], &index)
{
new length = strlen(string);
while ((index < length) && (string[index] <= \' \'))
{
   index++;
}
new offset = index;
new result[20];
while ((index < length) && (string[index] > \' \') && ((index - offset) < (sizeof(result) - 1)))
{
   result[index - offset] = string[index];
   index++;
}
result[index - offset] = EOS;
return result;
}
[/pawn]
50% esély van rá hogy rossz. :D
Ha megy, akkor jöhet a plusz :)
Cím: kapu
Írta: N@rbirock - 2011. szeptember 15. - 18:42:14
nem értem mit kel irjak [pawn]a object = CreateObject(/*ide az object paramétereit*/);    if(strfind(cmd, \"jelszó\", true) != -1)//itt írd át jelszót amire szeretnéd
    {
      MoveObject(object, /*ahova mozgassa, sebesség*/);[/pawn]
Cím: kapu
Írta: curvemaster - 2011. szeptember 15. - 18:45:22
Idézetet írta: N@rbirock date=1316104934\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"11486\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
nem értem mit kel irjak [pawn]a object = CreateObject(/*ide az object paramétereit*/);    if(strfind(cmd, \"jelszó\", true) != -1)//itt írd át jelszót amire szeretnéd
    {
      MoveObject(object, /*ahova mozgassa, sebesség*/);[/pawn]
 
Ezt komolyan mondod?  ??? ??? ???
object paraméterei: object id, x, y, z, xrot, yrot, zrot
ahova mozgassa: sebesség, x, y, z
Elõször meg kéne tanulni egy nagyon enyhén scriptelni...
Cím: kapu
Írta: N@rbirock - 2011. szeptember 15. - 18:48:37
kezdo vok de már csak a mozgást nem értem
Cím: kapu
Írta: JackBronson - 2011. szeptember 15. - 18:54:09
A mozgás az ,hogy van 2.objektünk az eggyik a zárt és a nyitott és annak a koordinátája kell oda,hogy melyik fele mozogjon.
Cím: kapu
Írta: staubka - 2011. szeptember 15. - 19:08:52
Lol...
wiki.sa-mp.com
Kicsit olvasgass, ha tudsz angolul hasznos lesz,ha nem akkor ne nagyon kezdj bele, hisz angol az összes callback, angol az FS-ek többsége amit a fõadminok magukévá tesznek, minden angol, és ha nemtod a nyelvet akkor 3x nehezebb megtanulni scriptelni, mintha tudsz valamennyire, kb alapfok, még talán sok is az alapfok...
Na ezt jólmegmondtam XD

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2011. szeptember 15. - 19:10:03 )

Am meg én jelszóra azthittem hogy parancsra nyíló kaput akar.. XD
Cím: kapu
Írta: JackBronson - 2011. szeptember 15. - 19:17:50
Én meg semmit sem értettem belöle mit akar  :mistrust:
Cím: kapu
Írta: curvemaster - 2011. szeptember 16. - 17:45:28
Én értem, de ilyen helytelenül még a húgom se ír...
Cím: kapu
Írta: N@rbirock - 2011. szeptember 17. - 10:36:56
angol abcm van most mit csinaljak
Cím: kapu
Írta: Sheet - 2011. szeptember 17. - 10:47:52
[mod]Az offot belehet fejezni![/mod]
Cím: kapu
Írta: Zotyabuszos - 2011. szeptember 17. - 11:37:15
Itt van egy FS-es megoldás
[pawn]//----------[Autoszerelo kapu]-------------------//
#include <a_samp>
#define FILTERSCRIPT
#if defined FILTERSCRIPT
new kapub;
// Itt létre hozzuk a kaput
public OnFilterScriptInit()
{
kapub = CreateObject(980, -1908.163330, 238.405075, 36.934452, 0.0000, 0.0000, 178.6587);
return 1; 
}
#else
public OnGameModeInit()
{
kapub = CreateObject(980, -1908.158569, 238.489532, 31.271332, 0.0000, 0.0000, 178.6587);
return 1;
}
#endif
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if(strcmp(cmdtext, \"/man\", true) == 0) // nyitó parancs
{
MoveObject(kapub, -1908.158569, 238.489532, 31.271332, 2.0); // A kapu nyitott koordinátáját állítjuk be
return 1;
}
if(strcmp(cmdtext, \"/manzar\", true) == 0) // záró parancs
{
MoveObject(kapub, -1908.163330, 238.405075, 36.934452, 2.0); // A kapu zárt koordinátáját állítjuk be
return 1;
}
return 0;
}[/pawn]
Remélem tudtam segíteni :)
Cím: kapu
Írta: Sheet - 2011. szeptember 17. - 11:45:49
Idézetet írta: Zotyabuszos date=1316252235\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"11486\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Itt van egy FS-es megoldás
[pawn]//----------[Autoszerelo kapu]-------------------//
#include <a_samp>
#define FILTERSCRIPT
#if defined FILTERSCRIPT
new kapub;
// Itt létre hozzuk a kaput
public OnFilterScriptInit()
{
kapub = CreateObject(980, -1908.163330, 238.405075, 36.934452, 0.0000, 0.0000, 178.6587);
return 1; 
}
#else
public OnGameModeInit()
{
kapub = CreateObject(980, -1908.158569, 238.489532, 31.271332, 0.0000, 0.0000, 178.6587);
return 1;
}
#endif
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if(strcmp(cmdtext, \"/man\", true) == 0) // nyitó parancs
{
MoveObject(kapub, -1908.158569, 238.489532, 31.271332, 2.0); // A kapu nyitott koordinátáját állítjuk be
return 1;
}
if(strcmp(cmdtext, \"/manzar\", true) == 0) // záró parancs
{
MoveObject(kapub, -1908.163330, 238.405075, 36.934452, 2.0); // A kapu zárt koordinátáját állítjuk be
return 1;
}
return 0;
}[/pawn]
Remélem tudtam segíteni :)
 
Rossz.
Cím: kapu
Írta: Zotyabuszos - 2011. szeptember 17. - 11:48:03
Idézetet írta: Shit date=1316252749\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"11486\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Rossz.
 
Nekem mûködik  :o  :laugh:
Cím: kapu
Írta: Sheet - 2011. szeptember 17. - 11:50:58
lehet hogy mûködik de, ha fs-t írsz, minek OnGameModeInit()?
[pawn]public OnFilterScriptInit()
{
kapub = CreateObject(980, -1908.163330, 238.405075, 36.934452, 0.0000, 0.0000, 178.6587);
return 1; 
}
#else
public OnGameModeInit()
{
kapub = CreateObject(980, -1908.158569, 238.489532, 31.271332, 0.0000, 0.0000, 178.6587);
return 1;
}[/pawn]
Bõven elég:
[pawn]public OnFilterScriptInit()
{
kapub = CreateObject(980, -1908.163330, 238.405075, 36.934452, 0.0000, 0.0000, 178.6587);
return 1; 
}[/pawn]
Cím: kapu
Írta: scripter01 - 2011. szeptember 17. - 12:09:52

#define DIALOG_0 (0) //létre hozunk egy dialogot
forward zar(playerid); // timer a kapuhoz
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
   if (strcmp(\"/nyit\", cmdtext, true) == 0)
   {
      ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_0, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Kapunyitás:\",\"A kapu nyitásához kérem adja meg a jelszavat:\",\"Belépés\",\"Mégse\"); // meg jelenitjük vele a dialogot
      return 1;
   }
   return 0;
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
    if(dialogid == DIALOG_0)
    {
        if(response == 1)
        {
            if(!strcmp(inputtext,\"jelszavad\")) // ide bármien jelszót be írhatsz
         {
             SendClientMessage(playerid, 0xF50000FF, \"Hibás jelszó.\"); // ha eltér a jelszó szóval hibás!
         }
         else
         {
            SendClientMessage(playerid, 0xF50000FF, \"Kapu kinyitva, 10mp múlva zárúl.\"); // ha jó a jelszó
            MoveObject(OBJECT ID, x, y, z, ,sebesség); // Itt a KAPU NYITOTT helyzetben van!
            SetTimer(\"zar\",10000,0);
         }
      }
      return 1;
      }
   return 0;
}
public zar(playerid) //Ügye ez a ZAR timer
{
MoveObject(OBJECT ID, x, y, z, ,sebesség); // ITT a KAPU ZÁRVA van!
SendClientMessage(playerid,0xF50000FF,\"Kapu bezárva.\");
return 1;
}

 
public ZAR hoz a MoveObject-hez tedd be a kapú zárt részét ObjectID:PL 980 szóval azt arra írod amien kapút le mentettél!
x,y,z ide 3 kordínátát!Sebesség: Ajánlott a 2.5!
Majd a nyitotthezetbe is ugyan ezt meg cisnálod!
Vigyázz arra hogy a kapú ID ugyan az legyen mindenhol és a sebesség de viszont a kordínáta már a te dolgod!
Hát akkor enyi lenne ha segítettem mehet a +!
De ha valami nem jó akkor csak pötyögj PM-be!
De ez nem FiletScript ezt a gamemod-ba tedd be!
Cím: kapu
Írta: ChuckNorris - 2011. szeptember 17. - 16:57:31
Akkor most én mondom hogy OFF vége. OFFokat töröltem
Csak hogy tiszta legyen: A  public nem timer,hanem egy kulcsszó,a SetTimer függvény indít el idõzítõt a megadott függvénnyel (Ami elõtt a public kulcsszó szerepel). A funkciók elõtt akkor kell public kulcsszónak szerepelnie,ha a script meg kell hívja futásidõben. 3 helyzetben szoktuk ezt a kulcsszót használni:
Ha idõzítõt indítunk,
CallLocalFunction függvény,
CallRemoteFunction függvény.
És itt mindenki lenyugodott.
Cím: kapu
Írta: scripter01 - 2011. szeptember 17. - 17:19:49
Én nyugodt voltam eddig is de akkor a munkámat miért kell le szólni?
Valaki segíteni próbál õõ meg csak úgy le szólja jó mind1 én be fejeztem a veszekedést tetszik tetszik nem nem!
Ha valakinek nem tetszik ahogy csinálom kérem no comment!
Cím: kapu
Írta: [HUN]0.3c Scripter - 2011. szeptember 17. - 21:31:34
[pawn]//Kell a_samp és a_objects include
#include <a_samp>
#include <a_objects>
//OnPlayerConnect
//Object Elkészitése
public OnPlayerConnect(playerid)
{
CreateObject(ModelID,X,Y,Z,rX,rY,rZ); //Koordinátákat/Adatokat töltsd ki!
return 1;
}
//OnPlayerCommandText
//Kapu Nyitó Parancs
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if (strcmp(\"/mannyit\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
   MoveObject(ObjectID,X,Y,Z,Sebesség); //Koordinátákat/Adatokat töltsd ki!
   SendClientMessage(playerid,0xFF0000FF,\"Kapu Kinyitva!\");
   return 1;
}
return 0;
}
//OnPlayerCommandText
//Kapu Záró Parancs
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if (strcmp(\"/manzár\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
   MoveObject(ObjectID,X,Y,Z,Sebesség); //Koordinátákat/Adatokat töltsd ki!
   SendClientMessage(playerid,0xFF0000FF,\"Kapu Bezárva!\");
   return 1;
}
return 0;
}[/pawn]
Nem értem miért kell úgy elbonyolitani... :angel:
Cím: kapu
Írta: [T.I.R.]Kenguru - 2011. szeptember 19. - 04:37:46
0.3c Scripter\" post=\"177178\" timestamp=\"1316287894\"]
[pawn]//Kell a_samp és a_objects include
#include <a_samp>
#include <a_objects>
//OnPlayerConnect
//Object Elkészitése
public OnPlayerConnect(playerid)
{
CreateObject(ModelID,X,Y,Z,rX,rY,rZ); //Koordinátákat/Adatokat töltsd ki!
return 1;
}
//OnPlayerCommandText
//Kapu Nyitó Parancs
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if (strcmp(\"/mannyit\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
   MoveObject(ObjectID,X,Y,Z,Sebesség); //Koordinátákat/Adatokat töltsd ki!
   SendClientMessage(playerid,0xFF0000FF,\"Kapu Kinyitva!\");
   return 1;
}
return 0;
}
//OnPlayerCommandText
//Kapu Záró Parancs
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if (strcmp(\"/manzár\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
   MoveObject(ObjectID,X,Y,Z,Sebesség); //Koordinátákat/Adatokat töltsd ki!
   SendClientMessage(playerid,0xFF0000FF,\"Kapu Bezárva!\");
   return 1;
}
return 0;
}[/pawn]
Nem értem miért kell úgy elbonyolitani... :angel:
 
[/quote]
 
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if (strcmp(\"/mannyit\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
MoveObject(ObjectID,X,Y,Z,Sebesség); //Koordinátákat/Adatokat töltsd ki!
SendClientMessage(playerid,0xFF0000FF,\"Kapu Kinyitva!\");
return 1;
}
return 0;
}
//OnPlayerCommandText
//Kapu Záró Parancs
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if (strcmp(\"/manzár\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
MoveObject(ObjectID,X,Y,Z,Sebesség); //Koordinátákat/Adatokat töltsd ki!
SendClientMessage(playerid,0xFF0000FF,\"Kapu Bezárva!\");
return 1;
}
return 0;
}

 
Szakadok..
Ha elmondod, hogy pontosan mit szeretnél megírom gyorsan.
Cím: kapu
Írta: [HUN]0.3c Scripter - 2011. szeptember 19. - 13:43:44
Én is kitöltöttem volna ha adott volna Koordinátákat...
Cím: kapu
Írta: [T.I.R.]Kenguru - 2011. szeptember 19. - 16:53:25
0.3c Scripter\" post=\"177665\" timestamp=\"1316432624\"]
Én is kitöltöttem volna ha adott volna Koordinátákat...
 
[/quote]
Minek 2db OnPlayerCommandText callback?
Cím: kapu
Írta: DrAkE - 2011. szeptember 19. - 17:03:18
0.3c Scripter\" post=\"177178\" timestamp=\"1316287894\"]
[pawn]public OnPlayerConnect(playerid)
{
CreateObject(ModelID,X,Y,Z,rX,rY,rZ); //Koordinátákat/Adatokat töltsd ki!
return 1;
}[/pawn]
Nem értem miért kell úgy elbonyolitani... :angel:
 
[/quote]
Azt a k*rv*, arra gondoltatok már hogy minden játékos csatlakozásnál létre fog hozni egy ki**szott Objectet?
Cím: kapu
Írta: .:Secur:. - 2011. szeptember 19. - 19:34:31
Idézetet írta: DrAkE date=1316444598\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"11486\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic

0.3c Scripter link=topic=15478.msg177178#msg177178 date=1316287894]
[pawn]public OnPlayerConnect(playerid)
{
CreateObject(ModelID,X,Y,Z,rX,rY,rZ); //Koordinátákat/Adatokat töltsd ki!
return 1;
}[/pawn]
Nem értem miért kell úgy elbonyolitani... :angel:
 
Azt a k*rv*, arra gondoltatok már hogy minden játékos csatlakozásnál létre fog hozni egy ki**szott Objectet?
 
[/quote]
xD most esett le, majd lehet rászánom magam de elég szarul is vok meg idõm sincs. :\'(
Cím: kapu
Írta: N@rbirock - 2011. szeptember 22. - 14:47:54
Idézetet írta: Gumikacsa date=1316399866\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"11486\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic

0.3c Scripter link=topic=15478.msg177178#msg177178 date=1316287894]
[pawn]//Kell a_samp és a_objects include
#include <a_samp>
#include <a_objects>
//OnPlayerConnect
//Object Elkészitése
public OnPlayerConnect(playerid)
{
CreateObject(ModelID,X,Y,Z,rX,rY,rZ); //Koordinátákat/Adatokat töltsd ki!
return 1;
}
//OnPlayerCommandText
//Kapu Nyitó Parancs
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if (strcmp(\"/mannyit\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
   MoveObject(ObjectID,X,Y,Z,Sebesség); //Koordinátákat/Adatokat töltsd ki!
   SendClientMessage(playerid,0xFF0000FF,\"Kapu Kinyitva!\");
   return 1;
}
return 0;
}
//OnPlayerCommandText
//Kapu Záró Parancs
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if (strcmp(\"/manzár\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
   MoveObject(ObjectID,X,Y,Z,Sebesség); //Koordinátákat/Adatokat töltsd ki!
   SendClientMessage(playerid,0xFF0000FF,\"Kapu Bezárva!\");
   return 1;
}
return 0;
}[/pawn]
Nem értem miért kell úgy elbonyolitani... :angel:
 

public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if (strcmp(\"/mannyit\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
MoveObject(ObjectID,X,Y,Z,Sebesség); //Koordinátákat/Adatokat töltsd ki!
SendClientMessage(playerid,0xFF0000FF,\"Kapu Kinyitva!\");
return 1;
}
return 0;
}
//OnPlayerCommandText
//Kapu Záró Parancs
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if (strcmp(\"/manzár\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
MoveObject(ObjectID,X,Y,Z,Sebesség); //Koordinátákat/Adatokat töltsd ki!
SendClientMessage(playerid,0xFF0000FF,\"Kapu Bezárva!\");
return 1;
}
return 0;
}

 
Szakadok..
Ha elmondod, hogy pontosan mit szeretnél megírom gyorsan.
 
[/quote] egy ojan kaput kaccra mint a kamionozas konvoyban szerveren mikor beirtam /gum kinyilt a kapu
Cím: kapu
Írta: [T.I.R.]Kenguru - 2011. szeptember 22. - 20:13:51
Idézetet írta: N@rbirock date=1316695674\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"11486\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


 
0.3c Scripter link=topic=15478.msg177178#msg177178 date=1316287894]
[pawn]//Kell a_samp és a_objects include
#include <a_samp>
#include <a_objects>
//OnPlayerConnect
//Object Elkészitése
public OnPlayerConnect(playerid)
{
CreateObject(ModelID,X,Y,Z,rX,rY,rZ); //Koordinátákat/Adatokat töltsd ki!
return 1;
}
//OnPlayerCommandText
//Kapu Nyitó Parancs
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if (strcmp(\"/mannyit\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
   MoveObject(ObjectID,X,Y,Z,Sebesség); //Koordinátákat/Adatokat töltsd ki!
   SendClientMessage(playerid,0xFF0000FF,\"Kapu Kinyitva!\");
   return 1;
}
return 0;
}
//OnPlayerCommandText
//Kapu Záró Parancs
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if (strcmp(\"/manzár\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
   MoveObject(ObjectID,X,Y,Z,Sebesség); //Koordinátákat/Adatokat töltsd ki!
   SendClientMessage(playerid,0xFF0000FF,\"Kapu Bezárva!\");
   return 1;
}
return 0;
}[/pawn]
Nem értem miért kell úgy elbonyolitani... :angel:
 

public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if (strcmp(\"/mannyit\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
MoveObject(ObjectID,X,Y,Z,Sebesség); //Koordinátákat/Adatokat töltsd ki!
SendClientMessage(playerid,0xFF0000FF,\"Kapu Kinyitva!\");
return 1;
}
return 0;
}
//OnPlayerCommandText
//Kapu Záró Parancs
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if (strcmp(\"/manzár\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
MoveObject(ObjectID,X,Y,Z,Sebesség); //Koordinátákat/Adatokat töltsd ki!
SendClientMessage(playerid,0xFF0000FF,\"Kapu Bezárva!\");
return 1;
}
return 0;
}

 
Szakadok..
Ha elmondod, hogy pontosan mit szeretnél megírom gyorsan.
 
[/quote] egy ojan kaput kaccra mint a kamionozas konvoyban szerveren mikor beirtam /gum kinyilt a kapu
[/quote]
Háháhá, ki a prõ? :laugh: ;D
E:
Tessék itt is van.
 
#include a_samp
#include zcmd
#define GPublic:%0(%1)   forward %0(%1);\\
            public %0(%1)
new mand;
public OnFilterScriptInit() {
mand = CreateObject(980,2857.11962891,2612.96435547,12.59370422,0.00000000,0.00000000,272.00000000); //object(airportgate) (1)
return 1;
}
CMD:gum (playerid, params[]) {
MoveObject(mand, 2857.11962891, 2612.96435547, 7.01870108, 2.0);
SetTimer(\"Resetbase\",7000,0);
return 1;
}
GPublic: Resetbase() {
MoveObject(mand, 2857.11962891,2612.96435547,12.59370422,2.0);
return 1;
}
Cím: kapu
Írta: N@rbirock - 2011. szeptember 22. - 20:42:07
koszi zarom