Rossz.
#define DIALOG_0 (0) //létre hozunk egy dialogotforward zar(playerid); // timer a kapuhozpublic OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]){ if (strcmp(\"/nyit\", cmdtext, true) == 0) { ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_0, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Kapunyitás:\",\"A kapu nyitásához kérem adja meg a jelszavat:\",\"Belépés\",\"Mégse\"); // meg jelenitjük vele a dialogot return 1; } return 0;}public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[]){ if(dialogid == DIALOG_0) { if(response == 1) { if(!strcmp(inputtext,\"jelszavad\")) // ide bármien jelszót be írhatsz { SendClientMessage(playerid, 0xF50000FF, \"Hibás jelszó.\"); // ha eltér a jelszó szóval hibás! } else { SendClientMessage(playerid, 0xF50000FF, \"Kapu kinyitva, 10mp múlva zárúl.\"); // ha jó a jelszó MoveObject(OBJECT ID, x, y, z, ,sebesség); // Itt a KAPU NYITOTT helyzetben van! SetTimer(\"zar\",10000,0); } } return 1; } return 0;}public zar(playerid) //Ügye ez a ZAR timer{MoveObject(OBJECT ID, x, y, z, ,sebesség); // ITT a KAPU ZÁRVA van!SendClientMessage(playerid,0xF50000FF,\"Kapu bezárva.\");return 1;}
0.3c Scripter\" post=\"177178\" timestamp=\"1316287894\"][pawn]//Kell a_samp és a_objects include#include <a_samp>#include <a_objects>//OnPlayerConnect//Object Elkészitésepublic OnPlayerConnect(playerid){CreateObject(ModelID,X,Y,Z,rX,rY,rZ); //Koordinátákat/Adatokat töltsd ki!return 1;}//OnPlayerCommandText//Kapu Nyitó Parancspublic OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]){if (strcmp(\"/mannyit\", cmdtext, true, 10) == 0){ MoveObject(ObjectID,X,Y,Z,Sebesség); //Koordinátákat/Adatokat töltsd ki! SendClientMessage(playerid,0xFF0000FF,\"Kapu Kinyitva!\"); return 1;}return 0;}//OnPlayerCommandText//Kapu Záró Parancspublic OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]){if (strcmp(\"/manzár\", cmdtext, true, 10) == 0){ MoveObject(ObjectID,X,Y,Z,Sebesség); //Koordinátákat/Adatokat töltsd ki! SendClientMessage(playerid,0xFF0000FF,\"Kapu Bezárva!\"); return 1;}return 0;}[/pawn]Nem értem miért kell úgy elbonyolitani... :angel: [/quote] public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]){if (strcmp(\"/mannyit\", cmdtext, true, 10) == 0){MoveObject(ObjectID,X,Y,Z,Sebesség); //Koordinátákat/Adatokat töltsd ki!SendClientMessage(playerid,0xFF0000FF,\"Kapu Kinyitva!\");return 1;}return 0;}//OnPlayerCommandText//Kapu Záró Parancspublic OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]){if (strcmp(\"/manzár\", cmdtext, true, 10) == 0){MoveObject(ObjectID,X,Y,Z,Sebesség); //Koordinátákat/Adatokat töltsd ki!SendClientMessage(playerid,0xFF0000FF,\"Kapu Bezárva!\");return 1;}return 0;} Szakadok..Ha elmondod, hogy pontosan mit szeretnél megírom gyorsan.
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]){if (strcmp(\"/mannyit\", cmdtext, true, 10) == 0){MoveObject(ObjectID,X,Y,Z,Sebesség); //Koordinátákat/Adatokat töltsd ki!SendClientMessage(playerid,0xFF0000FF,\"Kapu Kinyitva!\");return 1;}return 0;}//OnPlayerCommandText//Kapu Záró Parancspublic OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]){if (strcmp(\"/manzár\", cmdtext, true, 10) == 0){MoveObject(ObjectID,X,Y,Z,Sebesség); //Koordinátákat/Adatokat töltsd ki!SendClientMessage(playerid,0xFF0000FF,\"Kapu Bezárva!\");return 1;}return 0;}
0.3c Scripter\" post=\"177665\" timestamp=\"1316432624\"]Én is kitöltöttem volna ha adott volna Koordinátákat... [/quote]Minek 2db OnPlayerCommandText callback?
0.3c Scripter\" post=\"177178\" timestamp=\"1316287894\"][pawn]public OnPlayerConnect(playerid){CreateObject(ModelID,X,Y,Z,rX,rY,rZ); //Koordinátákat/Adatokat töltsd ki!return 1;}[/pawn]Nem értem miért kell úgy elbonyolitani... :angel: [/quote]Azt a k*rv*, arra gondoltatok már hogy minden játékos csatlakozásnál létre fog hozni egy ki**szott Objectet?
0.3c Scripter link=topic=15478.msg177178#msg177178 date=1316287894][pawn]public OnPlayerConnect(playerid){CreateObject(ModelID,X,Y,Z,rX,rY,rZ); //Koordinátákat/Adatokat töltsd ki!return 1;}[/pawn]Nem értem miért kell úgy elbonyolitani... :angel: Azt a k*rv*, arra gondoltatok már hogy minden játékos csatlakozásnál létre fog hozni egy ki**szott Objectet? [/quote]xD most esett le, majd lehet rászánom magam de elég szarul is vok meg idõm sincs. :\'(
0.3c Scripter link=topic=15478.msg177178#msg177178 date=1316287894][pawn]public OnPlayerConnect(playerid){CreateObject(ModelID,X,Y,Z,rX,rY,rZ); //Koordinátákat/Adatokat töltsd ki!return 1;}[/pawn]Nem értem miért kell úgy elbonyolitani... :angel:
0.3c Scripter link=topic=15478.msg177178#msg177178 date=1316287894][pawn]//Kell a_samp és a_objects include#include <a_samp>#include <a_objects>//OnPlayerConnect//Object Elkészitésepublic OnPlayerConnect(playerid){CreateObject(ModelID,X,Y,Z,rX,rY,rZ); //Koordinátákat/Adatokat töltsd ki!return 1;}//OnPlayerCommandText//Kapu Nyitó Parancspublic OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]){if (strcmp(\"/mannyit\", cmdtext, true, 10) == 0){ MoveObject(ObjectID,X,Y,Z,Sebesség); //Koordinátákat/Adatokat töltsd ki! SendClientMessage(playerid,0xFF0000FF,\"Kapu Kinyitva!\"); return 1;}return 0;}//OnPlayerCommandText//Kapu Záró Parancspublic OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]){if (strcmp(\"/manzár\", cmdtext, true, 10) == 0){ MoveObject(ObjectID,X,Y,Z,Sebesség); //Koordinátákat/Adatokat töltsd ki! SendClientMessage(playerid,0xFF0000FF,\"Kapu Bezárva!\"); return 1;}return 0;}[/pawn]Nem értem miért kell úgy elbonyolitani... :angel: public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]){if (strcmp(\"/mannyit\", cmdtext, true, 10) == 0){MoveObject(ObjectID,X,Y,Z,Sebesség); //Koordinátákat/Adatokat töltsd ki!SendClientMessage(playerid,0xFF0000FF,\"Kapu Kinyitva!\");return 1;}return 0;}//OnPlayerCommandText//Kapu Záró Parancspublic OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]){if (strcmp(\"/manzár\", cmdtext, true, 10) == 0){MoveObject(ObjectID,X,Y,Z,Sebesség); //Koordinátákat/Adatokat töltsd ki!SendClientMessage(playerid,0xFF0000FF,\"Kapu Bezárva!\");return 1;}return 0;} Szakadok..Ha elmondod, hogy pontosan mit szeretnél megírom gyorsan. [/quote] egy ojan kaput kaccra mint a kamionozas konvoyban szerveren mikor beirtam /gum kinyilt a kapu
0.3c Scripter link=topic=15478.msg177178#msg177178 date=1316287894][pawn]//Kell a_samp és a_objects include#include <a_samp>#include <a_objects>//OnPlayerConnect//Object Elkészitésepublic OnPlayerConnect(playerid){CreateObject(ModelID,X,Y,Z,rX,rY,rZ); //Koordinátákat/Adatokat töltsd ki!return 1;}//OnPlayerCommandText//Kapu Nyitó Parancspublic OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]){if (strcmp(\"/mannyit\", cmdtext, true, 10) == 0){ MoveObject(ObjectID,X,Y,Z,Sebesség); //Koordinátákat/Adatokat töltsd ki! SendClientMessage(playerid,0xFF0000FF,\"Kapu Kinyitva!\"); return 1;}return 0;}//OnPlayerCommandText//Kapu Záró Parancspublic OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]){if (strcmp(\"/manzár\", cmdtext, true, 10) == 0){ MoveObject(ObjectID,X,Y,Z,Sebesség); //Koordinátákat/Adatokat töltsd ki! SendClientMessage(playerid,0xFF0000FF,\"Kapu Bezárva!\"); return 1;}return 0;}[/pawn]Nem értem miért kell úgy elbonyolitani... :angel:
0.3c Scripter link=topic=15478.msg177178#msg177178 date=1316287894][pawn]//Kell a_samp és a_objects include#include <a_samp>#include <a_objects>//OnPlayerConnect//Object Elkészitésepublic OnPlayerConnect(playerid){CreateObject(ModelID,X,Y,Z,rX,rY,rZ); //Koordinátákat/Adatokat töltsd ki!return 1;}//OnPlayerCommandText//Kapu Nyitó Parancspublic OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]){if (strcmp(\"/mannyit\", cmdtext, true, 10) == 0){ MoveObject(ObjectID,X,Y,Z,Sebesség); //Koordinátákat/Adatokat töltsd ki! SendClientMessage(playerid,0xFF0000FF,\"Kapu Kinyitva!\"); return 1;}return 0;}//OnPlayerCommandText//Kapu Záró Parancspublic OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]){if (strcmp(\"/manzár\", cmdtext, true, 10) == 0){ MoveObject(ObjectID,X,Y,Z,Sebesség); //Koordinátákat/Adatokat töltsd ki! SendClientMessage(playerid,0xFF0000FF,\"Kapu Bezárva!\"); return 1;}return 0;}[/pawn]Nem értem miért kell úgy elbonyolitani... :angel: public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]){if (strcmp(\"/mannyit\", cmdtext, true, 10) == 0){MoveObject(ObjectID,X,Y,Z,Sebesség); //Koordinátákat/Adatokat töltsd ki!SendClientMessage(playerid,0xFF0000FF,\"Kapu Kinyitva!\");return 1;}return 0;}//OnPlayerCommandText//Kapu Záró Parancspublic OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]){if (strcmp(\"/manzár\", cmdtext, true, 10) == 0){MoveObject(ObjectID,X,Y,Z,Sebesség); //Koordinátákat/Adatokat töltsd ki!SendClientMessage(playerid,0xFF0000FF,\"Kapu Bezárva!\");return 1;}return 0;} Szakadok..Ha elmondod, hogy pontosan mit szeretnél megírom gyorsan. [/quote] egy ojan kaput kaccra mint a kamionozas konvoyban szerveren mikor beirtam /gum kinyilt a kapu[/quote]Háháhá, ki a prõ? :laugh: E:Tessék itt is van. #include a_samp#include zcmd#define GPublic:%0(%1) forward %0(%1);\\ public %0(%1)new mand;public OnFilterScriptInit() {mand = CreateObject(980,2857.11962891,2612.96435547,12.59370422,0.00000000,0.00000000,272.00000000); //object(airportgate) (1)return 1;}CMD:gum (playerid, params[]) {MoveObject(mand, 2857.11962891, 2612.96435547, 7.01870108, 2.0);SetTimer(\"Resetbase\",7000,0);return 1;}GPublic: Resetbase() {MoveObject(mand, 2857.11962891,2612.96435547,12.59370422,2.0);return 1;}
#include a_samp#include zcmd#define GPublic:%0(%1) forward %0(%1);\\ public %0(%1)new mand;public OnFilterScriptInit() {mand = CreateObject(980,2857.11962891,2612.96435547,12.59370422,0.00000000,0.00000000,272.00000000); //object(airportgate) (1)return 1;}CMD:gum (playerid, params[]) {MoveObject(mand, 2857.11962891, 2612.96435547, 7.01870108, 2.0);SetTimer(\"Resetbase\",7000,0);return 1;}GPublic: Resetbase() {MoveObject(mand, 2857.11962891,2612.96435547,12.59370422,2.0);return 1;}