//a title nevezetû paraméterrel a \"textdraw címét\" lehet megadni vele. A fentebbi képeken jelen esetben: \"Teszt Script\"//a text paraméterrel a \"textdraw\" szövegét lehet változtatni. A fentebbi képeken a \"Teszt Script\" alatt található//ha az encryption true-ra teszed akkor a szöveg csillagozva lesz! (magyarul titkosítás)//ha a boxtitle-el a fehér szövegdoboz címét lehet változtatni (alapesetben \"JELSZÓ\")ShowTextDrawInputForPlayer(playerid, textid, title[], text[], bool:encryption, boxtitle[]);
public OnTextDrawResponse(playerid, textid, input[]);
#define TEXT_TEST 1000public OnPlayerSpawn(playerid){ShowTextDrawInputForPlayer(playerid, TEXT_TEST, \"Teszt\", \"Helló Játékos!\");return 1;}public OnTextDrawResponse(playerid, textid, input[]){if(textid == TEXT_TEST)SendClientMessage(playerid, -1, input);return 1;}
#define FILTERSCRIPT
#define DONTUSE_ALERT
Nagyonn jó lett Most azon gondolkozok, hogy hol tudnám felhasználni freeroam szerverbe...
Köszönöm mindenkinek Nagyonn jó lett Most azon gondolkozok, hogy hol tudnám felhasználni freeroam szerverbe... Bejelentkezés, Regisztráció. [/quote]Bejelentkezésnél/regisztrációnál parancsot használok, meg IP ellenõrzést.Esetleg valami különleges feladathoz.
// tdi.inc - Line: 4#define FILTERSCRIPT
Veronaville Roleplay kiütötte a TextDrawInput-ot. // tdi.inc - Line: 4#define FILTERSCRIPT What?
A képen azt írja elérted a 16 karakteres limitet, de csak 15 van a képen. Nekem nem jön be, barátságtalan. Jobb lenne valami kliensoldali.
Nagyon szép munka, gratulálok a kitartásodhoz, nekem biztos nem lett volna idegzetem összerakni így a textdrawokat Ha tervezel további kiadásokat akkor pár ötlet hozzá:- új eljárás: OnPlayerInput(playerid, textid, char) akkor hívódna meg amikor a játékos beüt egy karaktert- új paraméter: charlist[] - opcionális lenne, meg lehetne adni vele, hogy milyen karakterek szerepeljenek a \'billentyûzeten\'- új paraméter: encryptchar - meglehetne vele adni a helyettesítõ karaktert kvagy akár a boolean paramétert le lehetne cserélni ezzel és ha nem 0 az értéke akkor titkosítja a bevitt szöveget)- új függvény: SetInputColor(color) - gondolom értedA karakterlistás paramétertõlt eltekintve ezek elég egyszerû kis módosítások, mégis szerintem hasznos kis apróságok [/quote]Nos ezekbõl egy darab van, ami necces. Még pedig a charlist, ugyanis amint láthatod a kódot, ez pont az adott karakter készlethez van igazítva