GTA Közösség - A magyar GTA fórum

San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => A témát indította: DrAkE - 2012. Március 06. - 17:27:57

Cím: TextDrawInput
Írta: DrAkE - 2012. Március 06. - 17:27:57
TextDrawInput
 
Bevezetõ
Hellosztok!
Eljött az a pillanat amire csak néhányan vártatok! Megosztom veletek az újabb remekmûvemet. Csapjunk is bele. Kezdjük néhány képpel.
Képek
\"samp034ax.png\"
\"samp035jn.png\"
\"samp036tg.png\"
Bevitt szöveg:
\"samp037qr.png\"
Kép a titkosításról:
\"samp038rf.png\"
Funkció
 

//a title nevezetû paraméterrel a \"textdraw címét\" lehet megadni vele. A fentebbi képeken jelen esetben: \"Teszt Script\"
//a text paraméterrel a \"textdraw\" szövegét lehet változtatni. A fentebbi képeken a \"Teszt Script\" alatt található
//ha az encryption true-ra teszed akkor a szöveg csillagozva lesz! (magyarul titkosítás)
//ha a boxtitle-el a fehér szövegdoboz címét lehet változtatni (alapesetben \"JELSZÓ\")
ShowTextDrawInputForPlayer(playerid, textid, title[], text[], bool:encryption, boxtitle[]);

 
Eljárása
 

public OnTextDrawResponse(playerid, textid, input[]);

 
Példa a használatára
 

#define TEXT_TEST   1000
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
ShowTextDrawInputForPlayer(playerid, TEXT_TEST, \"Teszt\", \"Helló Játékos!\");
return 1;
}
public OnTextDrawResponse(playerid, textid, input[])
{
if(textid == TEXT_TEST)
SendClientMessage(playerid, -1, input);
return 1;
}

 
Figyelem!
A FilterScriptként szeretnéd használni, akkor a következõ dolgot kell a beágyazás elé írnod:
 

#define FILTERSCRIPT

 
Ha nem akarod hogy figyelmeztessen hogy elérted a karakter limitet, esetleg túl kevés használd a következõ beágyazást:
 

#define DONTUSE_ALERT

 
Letöltés
SolidFiles
PasteBin
A TextDrawot a következõ FilterScriptbõl szereztem:
http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=308561
Cím: TextDrawInput
Írta: Gabor.. - 2012. Március 06. - 17:41:43
Nagyon jó lett! Gratula! :) Holnap ki is próbálom, csak most megyek el.
Cím: TextDrawInput
Írta: Norby - 2012. Március 06. - 17:48:05
Na végre erre vártam kíváncsi vagyok rá...
Tesztelem is.
Szép munka Grat..
Cím: TextDrawInput
Írta: CANNONN - 2012. Március 06. - 17:57:46
Erre már én is kíváncsi voltam! Jó lett.
Cím: TextDrawInput
Írta: nyE - 2012. Március 06. - 17:59:56
Abban a néhány személyben én is benne vagyok :D Nagyon jó, szép munka ;) Már töltöm is le.
Cím: TextDrawInput
Írta: Dialog - 2012. Március 06. - 18:07:55
Ez nem semmi,jó lett minden a leírás is tökéletes mindenki meg tudja majd érteni,menne a + ha tudnák adni :D
Cím: TextDrawInput
Írta: 1ST_Chr - 2012. Március 06. - 18:33:06
Nagyonn jó lett :D
Most azon gondolkozok, hogy hol tudnám felhasználni freeroam szerverbe... :D :D
Cím: TextDrawInput
Írta: DrAkE - 2012. Március 06. - 18:42:08
Köszönöm mindenkinek :)
 
Idézetet írta: 1ST_Chr date=1331055186\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"18100\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Nagyonn jó lett :D
Most azon gondolkozok, hogy hol tudnám felhasználni freeroam szerverbe... :D :D
 
Bejelentkezés, Regisztráció.
Cím: TextDrawInput
Írta: 1ST_Chr - 2012. Március 06. - 18:52:19
Idézetet írta: DrAkE date=1331055728\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"18100\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Köszönöm mindenkinek :)
 

Nagyonn jó lett :D
Most azon gondolkozok, hogy hol tudnám felhasználni freeroam szerverbe... :D :D
 
Bejelentkezés, Regisztráció.
 
[/quote]
Bejelentkezésnél/regisztrációnál parancsot használok, meg IP ellenõrzést.
Esetleg valami különleges feladathoz. :D
Cím: TextDrawInput
Írta: Koncz_Norbert - 2012. Március 06. - 18:52:59
Veronaville Roleplay kiütötte a TextDrawInput-ot.
 

// tdi.inc - Line: 4
#define FILTERSCRIPT

 
What?
Cím: TextDrawInput
Írta: DrAkE - 2012. Március 06. - 18:57:35
Idézetet írta: Koncz_Norbert date=1331056379\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"18100\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Veronaville Roleplay kiütötte a TextDrawInput-ot.
 

// tdi.inc - Line: 4
#define FILTERSCRIPT

 
What?
 
Ennek nem kellet volna benne maradnia.... Köszönöm hogy jelentetted :D
Javítva és újra feltöltve!
Cím: TextDrawInput
Írta: Yakuza™ - 2012. Március 06. - 19:05:42
remek munka! Grat
Cím: TextDrawInput
Írta: Epsilon - 2012. Március 06. - 19:17:33
A képen azt írja elérted a 16 karakteres limitet, de csak 15 van a képen. :P
Nekem nem jön be, barátságtalan. Jobb lenne valami kliensoldali.
Cím: TextDrawInput
Írta: DaVe - 2012. Március 06. - 19:24:58
Nagyon szép munka, gratulálok a kitartásodhoz, nekem biztos nem lett volna idegzetem összerakni így a textdrawokat :D
Ha tervezel további kiadásokat akkor pár ötlet hozzá:
- új eljárás: OnPlayerInput(playerid, textid, char) akkor hívódna meg amikor a játékos beüt egy karaktert
- új paraméter: charlist[] - opcionális lenne, meg lehetne adni vele, hogy milyen karakterek szerepeljenek a \'billentyûzeten\'
- új paraméter: encryptchar - meglehetne vele adni a helyettesítõ karaktert kvagy akár a boolean paramétert le lehetne cserélni ezzel és ha nem 0 az értéke akkor titkosítja a bevitt szöveget)
- új függvény: SetInputColor(color) - gondolom érted
A karakterlistás paramétertõlt eltekintve ezek elég egyszerû kis módosítások, mégis szerintem hasznos kis apróságok :)
Cím: TextDrawInput
Írta: DrAkE - 2012. Március 06. - 19:35:01
Idézetet írta: Epsilon date=1331057853\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"18100\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
A képen azt írja elérted a 16 karakteres limitet, de csak 15 van a képen. :P
Nekem nem jön be, barátságtalan. Jobb lenne valami kliensoldali.
 
Számold újra :p
 

Nagyon szép munka, gratulálok a kitartásodhoz, nekem biztos nem lett volna idegzetem összerakni így a textdrawokat :D
Ha tervezel további kiadásokat akkor pár ötlet hozzá:
- új eljárás: OnPlayerInput(playerid, textid, char) akkor hívódna meg amikor a játékos beüt egy karaktert
- új paraméter: charlist[] - opcionális lenne, meg lehetne adni vele, hogy milyen karakterek szerepeljenek a \'billentyûzeten\'
- új paraméter: encryptchar - meglehetne vele adni a helyettesítõ karaktert kvagy akár a boolean paramétert le lehetne cserélni ezzel és ha nem 0 az értéke akkor titkosítja a bevitt szöveget)
- új függvény: SetInputColor(color) - gondolom érted
A karakterlistás paramétertõlt eltekintve ezek elég egyszerû kis módosítások, mégis szerintem hasznos kis apróságok :)
 
[/quote]
Nos ezekbõl egy darab van, ami necces. Még pedig a charlist, ugyanis amint láthatod a kódot, ez pont az adott karakter készlethez van igazítva :D
Cím: TextDrawInput
Írta: DaVe - 2012. Március 06. - 19:39:50
Mot nem tudom sajnos megnézni a kódot, de csak ha a karakterek kijelölésével lenne a gond az még szerintem megoldható. Egy sorban ugye mindig ugyan annyi karakter van úgy hogy a tömbben (feltételezem hogy azt használsz :D) 18-asával kéne ugrálni a lefele vagy felfele gombot nyom és leellenõrizni hogy van-e karakter hozzá rendelve ahhoz a billentyû helyhez (természetesen muszáj lenne egy maximális billentyû számot meghatározni)
Cím: TextDrawInput
Írta: szabyxxx - 2012. Március 06. - 19:54:11
Epsilon:   
Télleg 16 karakter van bele irva!
Témához:   DrAkE        Nagyon szép munka :)
Cím: TextDrawInput
Írta: Mike. - 2012. Március 06. - 22:34:44
Nagyszerû munka!  :)
Cím: TextDrawInput
Írta: Flash - 2012. Március 07. - 00:10:10
Jó lett, de nekem nem jön be. ::|
Cím: TextDrawInput
Írta: DrAkE - 2012. Március 07. - 13:34:46
Idézetet írta: Flash date=1331075410\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"18100\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Jó lett, de nekem nem jön be. ::|
 
Akkor tudod nem kellene ideírni :) Poszt hunter.....
A legtöbben szerintem el se olvassák a fõposztot, illetve a kódba se néznek bele. Csak odaírják mindig hogy Jó lett, meg egyéb dolgokat.
Cím: TextDrawInput
Írta: szabyxxx - 2012. Március 07. - 16:40:23
Én elolvastam csak nem tudod ez vmi regisztrációs include lenne? :D  mert láttam Jelszó meg kicsillagozva vannak a betûk
Cím: TextDrawInput
Írta: DaVe - 2012. Március 07. - 16:59:30
Ma volt egy kis idõm, belekukkantottam, talán egy kicsit tényleg túlzás az új paraméter viszont lehetne esetleg azt csinálni, hogy a billentyûzetet kibõvíteni más karakterekkel is és akkor egy új függvénnyel lehetne ki/be kapcsolni a karakterek aktívságát.
Cím: TextDrawInput
Írta: 1ST_Chr - 2012. Március 08. - 07:11:21
Idézetet írta: Szabyxxx date=1331134823\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"18100\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Én elolvastam csak nem tudod ez vmi regisztrációs include lenne? :D  mert láttam Jelszó meg kicsillagozva vannak a betûk
 
Nem, ez egy textdraw-os inputbox, azaz szöveget lehet bele vinni. Igen, regisztrációsrendszerhez a legalkalmasabb, de RP szervereken is fel lehetne használni 1-2 munkához.
Csinálhatnál olyat, hogy
ShowTextDrawInputForPlayer(playerid, INPUT_STYLE_ALPHABET, TEXT_TEST, \"Teszt\", \"Helló Játékos!\");
és
ShowTextDrawInputForPlayer(playerid, INPUT_STYLE_NUMERIC, TEXT_TEST, \"Teszt\", \"112241215\");
Érted :D
Cím: TextDrawInput
Írta: DrAkE - 2012. Március 08. - 10:39:11
Idézetet írta: 1ST_Chr date=1331187081\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"18100\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


Én elolvastam csak nem tudod ez vmi regisztrációs include lenne? :D  mert láttam Jelszó meg kicsillagozva vannak a betûk
 
Nem, ez egy textdraw-os inputbox, azaz szöveget lehet bele vinni. Igen, regisztrációsrendszerhez a legalkalmasabb, de RP szervereken is fel lehetne használni 1-2 munkához.
Csinálhatnál olyat, hogy
ShowTextDrawInputForPlayer(playerid, INPUT_STYLE_ALPHABET, TEXT_TEST, \"Teszt\", \"Helló Játékos!\");
és
ShowTextDrawInputForPlayer(playerid, INPUT_STYLE_NUMERIC, TEXT_TEST, \"Teszt\", \"112241215\");
Érted :D
 
[/quote]
Nem.
Cím: TextDrawInput
Írta: Koncz_Norbert - 2012. Március 08. - 12:07:40
Idézetet írta: 1ST_Chr date=1331187081\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"18100\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Csinálhatnál olyat, hogy
ShowTextDrawInputForPlayer(playerid, INPUT_STYLE_ALPHABET, TEXT_TEST, \"Teszt\", \"Helló Játékos!\");
és
ShowTextDrawInputForPlayer(playerid, INPUT_STYLE_NUMERIC, TEXT_TEST, \"Teszt\", \"112241215\");
Érted :D
 
Ennek semmi értelme nincsen. Ezt te is be tudod szkriptelni.
Cím: TextDrawInput
Írta: 1ST_Chr - 2012. Március 09. - 13:48:50
Idézetet írta: Koncz_Norbert date=1331204860\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"18100\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


Csinálhatnál olyat, hogy
ShowTextDrawInputForPlayer(playerid, INPUT_STYLE_ALPHABET, TEXT_TEST, \"Teszt\", \"Helló Játékos!\");
és
ShowTextDrawInputForPlayer(playerid, INPUT_STYLE_NUMERIC, TEXT_TEST, \"Teszt\", \"112241215\");
Érted :D
 
Ennek semmi értelme nincsen. Ezt te is be tudod szkriptelni.
 
[/quote]
Nem szeretek a textdraw-okkal szenvedni :(
Cím: TextDrawInput
Írta: nyE - 2012. Március 09. - 15:32:01
Idézetet írta: 1ST_Chr date=1331297330\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"18100\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


 

Csinálhatnál olyat, hogy
ShowTextDrawInputForPlayer(playerid, INPUT_STYLE_ALPHABET, TEXT_TEST, \"Teszt\", \"Helló Játékos!\");
és
ShowTextDrawInputForPlayer(playerid, INPUT_STYLE_NUMERIC, TEXT_TEST, \"Teszt\", \"112241215\");
Érted :D
 
Ennek semmi értelme nincsen. Ezt te is be tudod szkriptelni.
 
[/quote]
Nem szeretek a textdraw-okkal szenvedni :(
 
[/quote]Csak alá kell írni, hogy if(IsNumeric... és kész.
Cím: TextDrawInput
Írta: 1ST_Chr - 2012. Március 09. - 15:34:06
Idézetet írta: Antonyo date=1331303521\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"18100\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


 

 

Csinálhatnál olyat, hogy
ShowTextDrawInputForPlayer(playerid, INPUT_STYLE_ALPHABET, TEXT_TEST, \"Teszt\", \"Helló Játékos!\");
és
ShowTextDrawInputForPlayer(playerid, INPUT_STYLE_NUMERIC, TEXT_TEST, \"Teszt\", \"112241215\");
Érted :D
 
Ennek semmi értelme nincsen. Ezt te is be tudod szkriptelni.
 
[/quote]
Nem szeretek a textdraw-okkal szenvedni :(
 
[/quote]Csak alá kell írni, hogy if(IsNumeric... és kész.
[/quote]
Nem errõl van szó, hanem hogy egy olyan TextDrawInput ami csak számokból áll, mint a numpadon vagy a telefonokon.
Cím: TextDrawInput
Írta: Meta Pro - 2012. Március 11. - 20:20:27
Ez nagyon sirály! Minden elismerésem!  ;D ;) :)
Cím: TextDrawInput
Írta: Koripszilon - 2012. Március 12. - 22:14:44
Úhh, ez nagyon jó, hasznos lesz nekem. Gratulálok!  :thumbsup:

Kory.
Cím: TextDrawInput
Írta: FRZR9000 - 2012. Március 13. - 19:30:06
Szép munka,ez tetszik  ;)
Cím: TextDrawInput
Írta: xSkillZ7x - 2012. Március 13. - 21:08:55
Szep Script :P Fel hasznalom majd
Cím: TextDrawInput
Írta: Popec16 - 2012. Március 14. - 11:22:43
Rég nem fórumoztam mert nem volt rá idõm most felnéztem egy kicsit, hát nem bántam meg azért vannak szép munkák !! :)
Csak így tovább szép munka hasznát is fogom venni, hajrá! :)